פסקל סיאקם מוביל את אינדיאנה ל-0-2 על הניקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פסקל סיאקם מוביל את אינדיאנה ל-0-2 על הניקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ניו יורק ניקס 109 (0) – אינדיאנה פייסרס 114 (2):

עוד משחק צמוד בין הניקס לפייסרס ושוב ידם של האורחים הייתה העליונה, והם מהממים את הגארדן כדי לעלות ליתרון 0-2 בסדרה לפני שזו עוברת לאינדיאנה.

אחרי 3 רבעים צמודים סל של סיאקאם העלה את אינדיאנה ליתרון 10 2:45 לסיום,, אבל הפעם הייתה זו ניו יורק שלא נשברה ו-5 רצופות ש בראנסן ועוד 2 של הארט מהקו והיתרון היה נקודה בלבד לאינדיאנה. נייסמית' שמר על קור רוח מהקו והעלה ליתרון 3 ובראנסן החטיא שלשה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה, בעוד טרנר סוגר עניין מהקו.

בראנסן היה שוב נפלא עם 36 נקודות ו-11 אסיסטים, טאונס וברידג'ס הוסיפו 20 ואנונובי סיים עם 16, אבל הארט התקשה לבוא לידי ביטוי בהתקפה והניקס לא הצליחו לקבל שום דבר מרובינסון מקברייד ופיין ואם עם 7 שחקנים קשה לניקס מול אינדיאנה עם 4 זה בלתי אפשרי ממש.

בצד השני לפייסרס היו 6 שחקנים בספרות כפולות בהובלת פסקאל סיאקאם במשחקו הטוב ביותר בפלייאוף העונה עם 39 נקודות. טרנר הוסיף 16, בעוד נייסמית' קלע 12 יעילות. הליברטון היה חלש עם 5 מ-16 מהשדה ל-14 אבל הוסיף 11 אסיסטים ומקונל תרם 10 מהספסל, בעוד בנדיקט מת'ורין ממנו אני אישית מאוד מאוכזב לא תרם כלום ב-11 דקות של כדורסל.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
68 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Yahav
Yahav
24/05/2025 7:05:39

מדהים מה שהם עושים
קבוצה נפלאה

גיא רוזן
24/05/2025 7:10:08

הפייסרס השנה, ב-12 משחקי פלייאוף:
מאזן בית 4 – 1
מאזן חוץ 6 – 1

עכשיו, אני די האמנתי בקבוצה הזו,
והניחוש שלי לפני העונה היה זהה לזה שסימנתי לפני הפלייאוף –
גמר מזרח והפסד אחרי 7 משחקים לסלטיקס.

אבל,
ללא כל קשר לסלטיקס,
או בכלל ליריבות,
הפייסרס מרשימים ברמות אחרות.
יש להם חמישייה מאוזנת להפליא עם 5 שחקנים שקולעים בין 14 ל-20 נק' למשחק,
יש להם את "צוות הספסל" של שלישייה מובילה שקולעים בין 8 ל-10 נק' למשחק,
ויש עומק נוסף של שחקנים שיודעים לתת מקסימום תפוקה ביחס לדקות שהם מקבלים.

אין לי מושג איך הפלייאוף המטורף הזה ממשיך,
אבל זה לא משנה בכלל לכבוד שהקבוצה הזו הרוויחה ביושר.

תודה, דור.
בוקר טוב.

SLORC
24/05/2025 7:36:58
הגב ל  גיא רוזן

יש להם מאמן מעולה. אם הפייסרס יצליחו איכשהו להדהים ולקחת אליפות, קרלייל יזכר כאחד המאמנים הגדולים של דורנו

סוסמעץ
24/05/2025 8:14:38
הגב ל  SLORC

אחרי הניצחון של דאלס על מיאמי ב2011, הוא כבר שם לדעתי

idk
idk
24/05/2025 9:19:02
הגב ל  SLORC

אין להם שום סיכוי מול אוקייסי, ההגנה של אוקייסי תחנוק אותם.
זאת השנה של אוקייסי, בנו שם קבוצה מדהימה.

SLORC
24/05/2025 11:38:58
הגב ל  idk

הם צריכים עוד להעפיל לגמר קודם… אבל כן, אוקלהומה פייבוריטים ברורים מולם

asaf
24/05/2025 13:06:38
הגב ל  idk

אני דווקא חושב שהקצב הגבוה והעומק שלהם עלול מאוד להקשות על OKC..

idk
idk
24/05/2025 13:17:09
הגב ל  asaf

היי אסף 🙂
אני לא חושב שלאוקייסי יש בעיה לשחק בקצב גבוה.
גם לאוקייסי יש עומק מטורף.
בקיצור, אין להם שום יתרון במאצאפ מולם.

מדהים מה שאוקייסי בנו שם, יש להם עוד מלא נכסים, מה אפשר או צריך להוסיף לקבוצה כזאת?
מפחיד! 😱

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 14:14:52
הגב ל  SLORC

אמן
הוא לא מקבל את הכבוד שמגיע לו.

Reggie 31
Reggie 31
24/05/2025 7:57:35
הגב ל  גיא רוזן

איזו תגובה יפה. תענוג . גיא .תודה

asaf
24/05/2025 13:05:56
הגב ל  גיא רוזן

הם גם משחקים בקצב גבוה מעובד שמזמן לא ראיתי מקבוצה בפלייאוף. קרלייל עושה עבודה אדירה שם.

Berch
24/05/2025 7:39:04

עם כל אהבתי לניקס
אינדיאנה מדהימים
🙏

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עוד משחק אדיר בסדרה מצוינת.
.
סיאקאם היה מדהים.
.
משחק לא ברור לטרנר – גם גרוע וגם טוב, בעת ובעונה אחת. חשבתי מה צריך, חוץ ממנו, לשלוח לדאלאס עבור דייויס. אם זה לא יותר מדי (מאתורין פלוס בחירות) יתכן שכדאי.
.
מאתורין מסתמן כקומינגה של אינדי – בלי קשר לרמתו האישית הוא פשוט לא קשור לקבוצה בה הוא משחק. מקווה ששני הצדדים יחשבו מסלול מחדש בקיץ.
.
משחק מצוין של ידידי מיקאל ברידג'ס, וכמובן של ברונסון.
.
אני מאד אוהב את מיטשל רובינסון. שחקן של פעם. רק צריך לשפר את הקליעה.
.
טאונס מסתמן כמאתורין של הניקס – בלי קשר לרמתו האישית הוא פשוט לא קשור לקבוצה בה הוא משחק. מקווה ששני הצדדים יחשבו מסלול מחדש בקיץ. חשבתי מה צריך, חוץ ממנו, לשלוח לדאלאס עבור דייויס. אם זה לא יותר מדי (אצ'יווה פלוס בחירות) יתכן שכדאי.
.
למרות שזה לא נראה ככה, הניקס יכולים לגנוב לפחות משחק אחד באינדיאנה. יהיה מעניין.
.
תודה רבה דור

Avri
Avri
24/05/2025 10:19:39

מסכים עם הרבה ממה שכתבת אבל ההערה על טאונס הזויה ברמות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

למה, בעצם?

עגל
24/05/2025 12:58:09

גם אני לא מסכים על קאט, הוא שחקן מצוין ומאוד פעיל בשני צידי המשחק. תיבסי צריך לנצל אותו יותר טוב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

לא אמרתי שהוא גרוע, אמרתי שהוא לא קשור לקבוצה. אפשר לטעון שזו אשמת המאמן, אבל לא נראה לי.

The Ljos of the Rings
24/05/2025 13:54:35

לניקס יש בעיה אחת קשה עם טאונס.
ברונסון שומר נוראי. לוקה למשל יכול לשמור על שחקנים גדולים ומצליח לעמוד כשהוא שומר על הכדור. ברונסון פשוט זוועה.
אבל הניקס מצאו דרך להסתדר עם זה. הם מחליפים. עושים סוויץ' על כל מה שצריך כדי לשמור את ברונסון מחוץ למשחק ההגנה.
עבד להם מספיק יפה שנה שעברה וגם חלקית השנה.
אז הגיע אינדיאנה והיא הבינה שטאונס לא יכול לעשות חילופים. הניקס בצדק שמים אותו בדרופ. אינדיאנה, קבוצה שעל גיר ההילוכים שלה מופיע crank it to 11, מנצלת את זה כל פעם מחדש ומכריחה את השניים לשחק ההגנה.
אנחנו זוכרים שנה שעברה איך טאונס הצליח לעמוד בקצב של יוקיץ', שחקן ההתקפה הטוב בליגה. אבל הוא עשה את זה עם גיבוי של גובר, משחקי ההגנה הטובים בליגה, איתו בכל רגע. לניקס יש משהו דומה עם מיטשל רובינסון, אבל את זה אינדיאנה פתרה כבר במשחק הראשון עם הרחבת המגרש והוצאת מיטשל מאיזור הנוחות שלו במרכז הרחבה.
בינתיים בשני המשחקים כאשר ברונסון וטאונס שיחקו הרייטינג ההגנתי של ניו יורק היה 150.
זה אומר שאינדיאנה קולעת 1.5 נקודות בכל התקפה כשטאונס וברונסון על המגרש.
זו תוצאה משוגעת. בלי התאמות או שינויים מצד ניו יורק זה אומר שכרגע הם לא יכולים לשחק ביחד על המגרש.

Guy d
Guy d
24/05/2025 21:26:26

ניתוח מעניין מאד! איזה נתון זוועתי זה הרייטינג הגנתי שלהם. מפתיע מאד, למרות שלא חשבתי שברונסון שחקן הגנה טוב לא שמתי לב שהוא כזה גרוע. מעניין, תודה!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/05/2025 7:53:03

נו, מעניין כמה הניקס נהנים לקבל 0:2 בבית… מה ששנוא עלייך אל תעשה לסלטיקסך.
תודה רבה דור וסופש נעים לכל

Reggie 31
Reggie 31
24/05/2025 7:56:50

שנה שעברה אחרי הסדרה מול בוסטון (שאותה הפסידו בחוסר אחריות את המשחק הראשון ,ואז שניים וחצי משחקים בלי האליברטון),הייתי בטוח שהשנה הם יקחו אליפות ,קשה להבין עד כמה הם טובים ,אבל עד ינואר הם היו מזעזעים במיוחד הגנתית ,אבל כשהם התחילו לחזור לעצמם ,וכשהם מביאים את המחויבות ההגנתית והאופי שלהם ,לא מצליח לראות אף קבוצה שיכולה לנצח אותם בסדרה . כל כך הרבה אכזבות היו לאורך השנים ( פעמיים הייתי בטוח שהפייסרס יקחו אליפות ,בשנה של המכות בדטריוט , וב 2013 ) . מקווה שכולם ישארו בריאים ,כי לראות אותם משחקים זה פשוט תענוג עצום

עגל
24/05/2025 13:00:12
הגב ל  Reggie 31

לפני חודש בערך הם הפכו להיות הפייבוריט שלי. הלוואי ויקחו השנה, זה יעשה משהו טוב לליגה, אבל זה עדיין רחוק.

MacLeod 1
MacLeod 1
24/05/2025 8:24:34
גיא רוזן
24/05/2025 8:28:05

אני כל כך נהנה השנה מהפייסרס,
אז אין ברירה אלא לטרחן עם נתון מיותר שאולי מספר חלק ממה שמיוחד בקבוצה הזו –

ב-50 השנים האחרונות,
יש רק קבוצה אחת שיש לה ברזומה פלייאוף בו העפילו לפיינלס/זכו באליפות עם 29+ אסיסטים בממוצע למשחק.
הלייקרס של מג'יק וקארים.
זהו.

אם נרחיב את שדה החיפוש ובמקום פיינלס נחפש צמד גמר אזורי עם 29+ אסיסטים אז לפייסרס יש את השנתיים האחרונות,
ובנוסף ללייקרס יש את הספרס של ג'ורג' גרווין בשנות ה-80 גם הם עם צמד, וזהו.

לא הג'אז של סטוקטון ומאלון,
לא הסאנס של נאש (אני נותן להם הנחת אוהד סופר עד חצי גמר אזורי, והם עדיין לא שם),
לא סקרמנטו קינגס הגדולה של תחילת ה-2000.

יש קבוצות שממש התקרבו לרף –
גולדן 17' 18' (חסר להם חצי אסיסט לרף),
הנאגטס של אלכס אינגליש (עשו זאת פעם אחת),
הסלטיקס האדירה של 86 (אליפות אבל חסר חצי אסיסט).

זו חברה לא רעה לבלות במחיצתן…
והפייסרס,
הם עדיין לא סיימו לכתוב את הסיפור שלהם.

Yinon Yavor
24/05/2025 8:49:30

תודה רבה.
לצערי נרדמתי במחצית.
מה שהספקתי לראות זה מה שקורה לא מעט בתחרויות ספורט באופן כללי:
קבוצה שמשחקת יותר טוב (ניקס בחצי הראשון) לא מצליחה לתרגם את זה ליתרון משמעותי, ואז, כאשר היריב מתחיל לשחק יותר טוב, אתה מתבאס שלא יצרת הפרש מספק ומתחיל לרדוף אחריו.
הניקס היו צריכים לסיים את המחצית ביתרון 10 לפחות. כל מיני כדורים תועים מצאו את דרכם לסל של הניקס במקום להפוך למתפרצת של 2 מול שוער. הם שילמו על זה אחר כך ביוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הכבוד לאינדי הם כבר בגמר אף אחד לא יחזור מ2 הפסדי בית. הם שרדו גם את מנחם ודה שוט, מנטליות של אלופים גף פוסטר בא בסדנת ניגוב הפלייאוף.
אם הם יקחו אליפות זה יהיה משהו מדהים סטייל מאבס,11 אולי אפילו יותר מדהים.

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 11:32:33

מראה כמה קרלייל סומך על שחקניו.

asaf
24/05/2025 13:08:30

מראה גם כמה קרלייל מאמן פחות מוערך ממה שהוא.

אטאפומה
אטאפומה
24/05/2025 9:45:34

ניקס קבוצה מצוינת .
החוזק שלהם מתבטא ביכולת המאמן
להדביק את שחקני הספסל לכסא .
הוא שומר כך על בריאותם בצורה נפלאה .
וכפי שכתבתי בקדימון ברגע בו שחקני
המגרש של הניקס נופלים מהרגליים
מתחיל להיות מעניין .
הניקס ובעיקר האוהדים צריכים לשמוח
שיש להם מאמן כזה .

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 11:33:25
הגב ל  אטאפומה

טיבס מאמן טוב אבל קרלייל טוב ממנו ומוכח.

רן הנרגן
24/05/2025 11:25:56

ג"ס כבר לא משחקת אז בדקתי בעזרת גרוק:
בשנה הבאה יהיו בליגה 12 שחקנים מעל לגיל 32 שירוויחו 30 מיליון ויותר. זה קצת פחות מ 12 אחוזים מהשכר הכולל (מוערך). ב 2012-2013 היו בליגה 6 שחקנים שגילם מעל ל 32 שהרוויחו יותר מ 3 מיליון. השכר הכולל שלהם היה קצת פחות מ 6 אחוזים מהשכר הכולל (יותר מ 40 אחוזים מהחלק הזה הלך לכיס של שחקן אחד. קובי).
.
הסכם השכר הקודם (לא הנוכחי) שכריס פול היה האדרוכל שלו הזרים חלק משמעותי הרבה יותר גדול לכיסם של השחקנים המבוגרים
.
שחקנים מובילים הצליחו להאריך את הקריירה וכתוצאה מכך להזרים חלק משמעותית גדול יותר מעוגת השכר לכיסם.
.
כיון שזו עוגה אחת ויש שכר מינימום לותיקים ושכר מוכתב לבחירות הדראפט נשאר הרבה פחות כסף, יחסי, לשחקני הביניים

דה שוט
24/05/2025 11:27:14

מה קורה עם אינדיאנה האלה? עושים פו פו פו אנד פו?
הניקס סיימו את הסיפור. שוב חטא השאננות. לא למדו כלום ממה שהניקס עשו לסלטיקס?
😂😂

גיא רוזן
24/05/2025 11:34:16
הגב ל  דה שוט

אתה יכול לכתוב על הניקס הרבה דברים,
אבל על הגרסה של אתמול,
"שאננים" ממש לא.

הניקס למדו, וניסו, ואפילו היו טובים מאוד עד כמעט קמבאק.
הבעיה?
הפייסרס היו טובים יותר.

דה שוט
24/05/2025 12:01:49
הגב ל  גיא רוזן

I’ll take your word for it
אני עם המשפחה באילת לכן לא צפיתי אז גם לא כתבתי על המשחק.
כתבתי לפני שאינדי ינצחו כי הם יותר טובים והיחידים שאולי יצליחו לדגדג את אוק סיטי (אחרי דנבר).
אני בטוח שטיבס לא הגיע שאנן. השאננות לדעתי באה לידי ביטוי – בקטנה אבל הרסני – בסוף משחק 1
יש מצב מוזר – שבו – קבוצה תגיע לגמר עם שלושה טיאטואים (ג׳נטלמנים אמנם) ואז – רחמנא ליצלן – תטוטא …
😂😂😂
בכל מקרה – אינדי חזקים – הכדורסל המודרני במיטבו – אתלטים, צעירים, עמוקים, קבוצתיים, ומאומנים היטב.

גיא רוזן
24/05/2025 12:12:34
הגב ל  דה שוט

זה כבר התרחש לא פעם,
לאחרונה שאני זוכר זה 2017 –
הקאבס הגיעו עם הפסד בודד בפלייאוף,
אבל גולדן 17 זו אחת המפלצות הגדולות שראתה ליגת ה-NBA

הת'אנדר במהדורתם הנוכחית קבוצה נהדרת,
אבל בשום צורה לא גולדן 17.

דה שוט
24/05/2025 12:51:41
הגב ל  גיא רוזן

וואלה. צודק. זכרתי רק את ה3-4 מול יוסטון ב-2018

אור
אור
24/05/2025 12:39:11
הגב ל  דה שוט

איך המזג אוויר? מגיע עוד שבוע

דה שוט
24/05/2025 12:52:13
הגב ל  אור

היום מושלם. חם מאוד אבל לא מחניק. אילת בשיאה. והים קפוא כמו תמיד 🙂

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 14:21:07
הגב ל  דה שוט

קפוא?
שחיתי שלשום בדתיים עם הרוח הצפונית והיה על הכיפאק.

הייט אשברי
24/05/2025 14:57:11

דתיים ת"א ? זה 23-24 מעלות כעת. 2-3 מעלות יותר מים אילת.

דה שוט
24/05/2025 16:11:29

אכן. אילת יותר קר מתיכון

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 17:05:27

דתיים אילת, שם אני שוחה ובקצא ובריף ובמכון הבינאוניברסיטאי.
בבת ים באמת קצת יותר חם בכניסה למים.

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 14:20:03
הגב ל  דה שוט

הייתי באילת ברביעי.
מקווה שלקחתם טיסה.
הטיסות לרמון ובחזרה קצרות ומשתלמות.

דה שוט
24/05/2025 15:49:40

אף פעם לא טס. חולה על המדבר. הנסיעה שווה לא פחות מהעיר עצמה (שגם אותה אני מאוד אוהב)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחח גם אני ככה

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 17:08:15

עד עכשיו הייתי נוסע ברכב 4 פעמים בשנה לאילת.
השנה זה יהיה הרבה הרבה יותר אז טיסה בהחלט עושה הכל יותר נוח…

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 17:06:28
הגב ל  דה שוט

תנסה לראות את המדבר מלמעלה, מבטיח לך שיפתח לך עולם חדש!

דה שוט
24/05/2025 18:21:55

כל הכבוד לך על הביקורים התכופים באילת. איזה כיף לך. המדבר מלמעלה זה צהוב משמים. ראינו כשהג׳ירו היה במצפה רמון. המדבר יפה הרבה יותר מלמטה

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דה שוט
דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 11:31:31

לא שבלוףס'ן לא ניסה לסחוט עוד עבירות, אבל השופטים לא קנו את רוב הניסיונות והנפילות.
הוא עשה כמה צעדים ת'מניים ועבר לדבקה ואפילו צרח על השופטים במקום על קאט וזה לא עזר.
אולי ימצא שופטים כלבבו במשחק הבא.
לגבי אינדי, אין מילים. יחידה מובחרת אמיתית ובלתי מתפשרת. התבגרו בשנה ומוכנים לגמר מול אוקייסי.
מקווה שיעקצו את שראגא.

דה שוט
24/05/2025 12:03:01

חחחחח הרגת במשפטים הראשונים
😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 12:10:52

הוא לא מוערך מספיק, אז היום הוא לא שם 100 נקודת אבל…
תראו איזה יופי
https://www.facebook.com/reel/23881943934771527

עגל
24/05/2025 12:55:53

תודה דור.
סיימתי לראות בדיליי.
משחק גדול נוסף, צמוד צמוד כל הזמן.
אינדי נפלאה, כל כך קבוצתית, קשה לעצור אותם כי כל פעם מישהו אחר מתעלה. הם צריכים לעבוד על כ״ח, בעיקר בהגנה, כי רובינסון עשה בהם שמות. הם פיצו על זה בהרבה האסל ומאמץ עילאי אבל זה לא מספיק.
גם הניקס טובים אבל חסר להם הגרוש ללירה. ברונסון היה יותר טוב הלילה.
ראיתי נתונים שלברונסון יש הכי הרבה משחקי 30+ נקודות בפלייאוף בניקס, הוא עבר את יואינג שיורד למקום השני.
זה די מרשים בהתחשב בכך שהוא משחק הרבה פחות עונות בניקס מאשר יואינג.

מנחם לס
24/05/2025 14:20:16
הגב ל  עגל

כולם מהללים את תיבו. אז ככה: עם 25 שניות והכדור של הניקס בפגור 3 הוא לא לוקח את הטיימאאוט האחרון. אולי תרגיל שייתן כדור אחרון למיקאל ברידג'ס כי על ברונסון שמרו בדאבל טים ממש? אבל עם 4 שניות לסיום והניקס מפגרים ב-5 הוא לוקח את הטיימאאוט האחרון. כיצד הוא מקווה ל-5 או 6 נקודות ב-4 שניות רק תיבו יודע.

עגל
24/05/2025 14:43:46
הגב ל  מנחם לס

גם אני ראיתי את זה, אבל לפני כן היתה עצירה במשחק ויכול להיות שהוא צעק לברונסון לקחת שלשה מהירה והסתפק בזה. אם הכדור היה נכנס, פסק הזמן שהוא שמר להמשך היה עשוי להיות קריטי.
בקיצור, הוא הימר וזה לא הצליח.

מנחם לס
24/05/2025 14:07:22

אינדיאנה גדולים על ניו יוןרק שחסר להם סנטר אמיתי (טאונס איום ממש!) ואיזה פאור פורוורד גבוה עם פריצה לסל. לא כתבתי הפעם כי סבלתי מקלקול קיבה וכאבי בטן איומים. זה קצת עבר לי.

עגל
24/05/2025 14:44:07
הגב ל  מנחם לס

תהיה בריא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

רפואה שלמה מנחם

jefffoster10
24/05/2025 15:04:39

תודה רבה דור על סיקור מעולה.

הדברים עבדו, אבל הפוך.

במה דברים אמורים?

סיאקם – בשביל משחקים כאלו הביאו אותו. הפייסרס בסוף מאוד שיתופיים בהתקפה אבל סיאקם הוא פחות או יותר היחיד (מאת'ורין גם אמור להיות כזה, מהספסל) שיכול לקחת כדור ולפנות את הדרך ולשים סל פעם אחר פעם אחר פעם, כמו פעם. ככזה הוא סוג של לא קשור עד הסוף לשיטה ההתקפית של הפייסרס אלא הוא יותר כמו סמי תוכנית ב' הפוכה ב-180 מעלות מתוכנית א'. וזה עבד, בעיקר במחצית הראשונה ששום דבר אחר לא עבד.

טרנר – הופיע בקלאץ' אחרי ששותק שלושה וחצי רבעים על ידי רובינסון וטאונס. עד כה בשני המשחקים בסדרה טרנר לא יותר מבינוני ומתקשה מאוד מול היכולות של טאונס לשחק בפנים ובחוץ, ומול האתלטיות והפיזיות של רובינסון וזה ניכר בשני צדי המגרש, הוא לא מגיע לשלשות החופשיות שלו, ומתקשה בצבע משני צדי המגרש. אז מה כן עבד? שת'יבס התאהב במה שרובינסון תורם על המגרש והתעלם ממה שהוא לוקח, שזה בעיקר put the ball in the hole. במשחק טוב של טאונס, ת'יבס בחר לייבש אותו על הספסל ברוב הרבע הרביעי ולא להכניס אותו לנצל שוב ושוב את היתרונות שלו על טרנר, לצד רובינסון או במקומו. אם ת'יבס היה מחזיר את טאונס לפרקט 6-7 דקות לסיום, ולא 2:30 דקות לסיום – הדברים היו נראים אחרת ולדעתי זה מה שהפסיד לניקס את המשחק בסוף.

טוני בראדלי – שליפה מפתיעה של קרלייל, עם העבירות של טרנר והתלישות של בראיינט (כמות הפעמים שהוא מפריע לגארד של הפייסרס לקחת ריבאונדים עולה בנקודות ובפוזשנים), גרמו לקרלייל לשלוף ממעמקי הספסל את בראדלי שהוא סוג של תואם רובינסון – גבוה, ארוך וקפיצי עם ידי חמאה, והניקס הוכו בנשק שלהם. בראדלי הצליח לסגור קצת את ההסתערויות לריבאונד של רובינסון, והשיג לפייסרס שניים-שלושה פוזשנים שבדיעבד היו הפער בין הקבוצות.

הארט – על רובינסון דיברנו, וגם מקברייד היה לא רע אבל הדקות שלו הגיעו על חשבון הדקות שלה הארט, שהוא לטעמי הברומטר של הניקס והמפתח לכך שכל החמישייה שלהם עובדת. שיחק 29 דקות בלבד – שזה מעט לשחקן עם ממוצע של 42 דקות בערך למשחק וחשוב מזה, לא היה פקטור בריבאונד. היו כמה פעמים שהפייסרס ביצעו בוקס אאוט אקטיבי עליו למנוע ממנו את התגנבויות היחידים שלו לריבאונד, וזה הוציא אותו מהמשחק, טיפול טוב מאוד של קרלייל באמצעות נמבהארד בעיקר בנקודת חוזקה של הניקס.

ברונסון – בלתי עציר, כמעט וניצח את סיאקם בתחרות הפייד-אווי שהם פתחו שם, הפעם גם השלשות נכנסו אבל החיסרון של הארט והחיוורון של אנונובי למרות 16 נקודותיו, זה פשוט לא הספיק כשת'יבס גם עושה טעויות קריטיות בניהול המשחק (על הארט וטאונס כבר דיברנו).

ברידג'ס – אפשר לחיות עם זה, גלולה מרה שאפשר לבלוע. זה מוציא שחקן חביב מאוד טוב, הפייסרס בינתיים מנצחים וכולם מרוצים.

בן שפרד – סמל העומק של הפייסרס. טופין ומאת'ורין לא ממש הופיעו, מקונל לא בדיוק שינה את המשחק אבל השחקן התשיעי ברוטציה תרם דקות מעולות בהגנה על ברונסון וצלף שתי שלשות, בדיוק מה שנדרש משחקן מס' 9 ברוטציה בדקות שלו. במשחק שנגמר ב-5 הפרש, 6 הנקודות של שפרד הן בדיוק פער העומק בין הפייסרס לניקס, שם קאם פיין תרם 0 עגול בנקודות.

מה יהיה במשחק הבא? בשתי הסדרות של הפייסרס לפני זו, היה משחק אחד שהיה נפילה, התקפית בעיקר. לדעתי זה יהיה המשחק הבא. בתקווה שהסדרה הזו תתפתח כמו שתי הקודמות עבור הפייסרס.

אילו שני משחקים קיבלנו.

ומה אומרים על המנחסים? לא אומרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  jefffoster10

הבסתם כבר את המנחסים צריך נס כדי שתפסידו את הסידרה הזאת

גיא רוזן
24/05/2025 16:41:08
הגב ל  jefffoster10

המנחסים ממלאים פיהם מים,
וכותבים רק על מה שהיה, וחלילה לא על מה שיהיה…
בבקשה.

הייט אשברי
24/05/2025 15:20:42

לפני פתיחת שתי הסדרות הימרתי על גמר OKC – אינדי , וזה מה שנקבל. נקווה לסדרה אפית .
לא משנה את ההימור שלי לזוכה -OKC .
אם אינדי תיקח, זה יהיה upset ענק והיא תירשם בשורה אחת עם דטרויט מהעשור הראשון של המאה ועם דאלאס של מספר שנים מאוחר יותר.
אגב , אם OKC תיקח זו. תהיה אמנם זכיה ראשונה של המדינה , אבל לא של הפרנצ'ייז. סיאטל עשו את זה ב-1979.

captain beefheart
captain beefheart
24/05/2025 15:36:27

עם כל הסימפטיה לניקס, נראה שהם נגחו בקיר והמצח נשבר.
הגמר המסתמן – אינדי/אוקייסי – יכול להיות מעדן. בלי השמות המפוצצים והמאוסים של לברון וסטף ולוקה ושמוקה, ובצד השני ספייק לי וסלבים מנותחים על הקווים בגארדן… שני שווקים "קטנים" שמעולם לא טעמו טעם אליפות, קבוצות כשרוניות ומפוצצות פוטנציאל. בעיקר תענוג לראות איך אוק' משחקת טווין טאוורס (ועוד עם שני אשכנזים 😉 )

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 אשכנזים הרגת 🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
24/05/2025 17:12:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פרנקנשטיינים

king devid
king devid
24/05/2025 16:48:31

מי היה מאמין שמה ש OKC בשביל לזכות באליפות הייתה צריכה קבוצה שתעיף את הלייקרס והוורירס, ולהיפגש בגמר עם קבוצה ש95% לא ברמה שלה

Alex Rabino
24/05/2025 17:30:37

זה לא חדש שההתקפה של אינדיאנה מאוד מאוזנת וכל החמישייה קולעת בספרות כפולות. כך היה בעונה הסדירה וכך זה המשיך לתוך הפלייאוף.

Zvika Bar-Lev
24/05/2025 22:24:16

אני חושב שתיבס טועה מרה שלא משחק על קאט. אין בעצם לאינדי אף אחד שיכול לעצור אותו. אמנם באמת הוא וברונסון זה חור בהגנה, אבל בהתקפה באמת לא נראה שיש לאינדי שום תשובה אליו. יש לניקס הרבה יותר סיכוי לעשות משהו נגד אינדי אם היו משחקים על טאונס

Amitlahev
25/05/2025 2:35:35

תודה על הסיקור.
הצלחתי לראות את המשחק מיד בצאת השבת מבלי לדעת את התוצאה.
ההגנה של הניקס הייתה מחדל אחד גדול. אינדי הגיעו לזריקות חופשיות לגמרי. גם השחקנים החמים.
הפייד אווי של ברונסון זו תאווה לעיניים. שחקן נמוך שאי אפשר לחסום ועושה נקודות מהזריקה הזו באחוזים נדירים. חבל שזרק כל כך מרחוק בהתקפה המכריעה.
טאונס היה אחלה אבל הלך ראש בקיר כמה פעמים.
מיצ'רוב היה אדיר. מיליון פעולות טובות שלא רואים בסטטיסטיקה וגם כאלו שכן.
מקונל חסר פחד ויעיל מאוד. תענוג של שחקן.
אינדי-אוקלהומה שתי קבוצות ראויות.
חבל לי על הניקס. התחברתי אליהם קצת מאז המשחק ב- MSG בו נכחתי.
שבוע טוב לכולם