דאלאס זוכה בבחירה הראשונה בדראפט 2025 / מאנו

דאלאס זוכה בבחירה הראשונה בדראפט 2025 / מאנו

הלילה התקיימה הגרלת דראפט הנ.ב.א, ודווקא דאלאס, עם 1.8% בלבד לזכות בבחירה הראשונה, ועימה בהבטחה שהיא קופר פלאג, אכן זכתה בה. סאן אנטוניו זכתה בבחירה השניה, בשלישית זכו הסיקסרס הפצועים של דריל מורי, וברביעית שרלוט.

התוצאות הללו מעלות מגוון שאלות ואפשרויות, ובהן:

א. האם דאלאס תממש את הבחירה? מצד אחד קופר פלאג, פרוספקט היסטורי ושחקן צעיר שאפשר לבנות עליו את הפוסט-לוקה-מאבריקס, להשכיח את הטרייד המחפיר, ולהנציח את דמותו של ניקו האריסון בר המזל בתולדות הקבוצה הטקסנית. מצד שני, דאלאס בנויה לנצח כאן ועכשיו, אז אולי עדיף להם להטריד את הבחירה, ואת פלאג הטמון בה, עבור כוכב מוכח שיכול להפוך אותה לקונטנדרית של ממש בעונה הבאה? מה תגיד מילוואקי התקועה על טרייד של יאניס עבור הבחירה והשלמות שכר? הקליפרס של קוואי? אפילו גולדן סטייט? איך תראה דאלאס עם תוספת של יאניס / קוואי / באטלר?

ב. בפינת הקונספירציה – האם זה מקרי שקבוצה שמטרידה את כוכבה הגדול ללייקרס זוכה בבחירה הראשונה בשנה של פרוספקט מבטיח? אם עניתם שזה מקרי – האם אתם זוכרים שזה קרה גם בשנה שבה הוטרד אנטוני דייויס ללייקרס והשקנאים זכו בזאיון? אם כן – אנא בדקו את תשובתכם לשאלה הראשונה בסעיף זה ואשררו/שנו אותה. האם, כמו במקרה של זאיון, יתברר שהכוכב המדובר מדיוק אינו מקיים את ההבטחה הגלומה בו, ממגוון סיבות?

ג. האם הבחירה מספר 2 של הספרס, בצוותא עם בחירה מספר 14 שעברה מאטלנטה, ועוד מגוון בחירות עתידיות ונכסים של הספרס יספיקו כדי לפתות כוכב אחר לסאן אנטוניו של וומבי ופוקס? האם זה יהיה יאניס? האם היריבות יצליחו לקלוע בתוך צבע שוומבי ויאניס נמצאים בו? איך היריבות יגנו על הצבע כשיאניס מסתער עליו ו-וומבי נשאר מעבר לקשת? כמה שלשות למשחק יזרוק וומבי בתרחיש כזה? כמה שלשות יקלע? כמה ציפורים חפות מפשע יפגעו במהלך הניסוי?

ד. האם הבחירה השלישית תספיק לדריל מורי כדי לשחד קברניט של ספינת סוחר על מנת שיבריח את ג'ואל אמביד מעבר לאטלנטי חזרה לקמרון? איזה סעיף ב-CBA ימצא מורי כדי להסביר מדוע בתרחיש כזה יש לבטל את החוזה של הסנטר הנעלם? או אולי מורי יעדיף הפעם אופציה שמרנית יותר וייבחר בפרוספקט צעיר שיתפתח, במקביל למקסי ולשקיעתם של אמביד ופול ג'ורג', כך שהקבוצה תמריא בתוך מספר שנים? האם זה נחשב שלב נוסף, וטבעי, בפרוסס המפורסם או שמא מדובר בפרוסס חדש?

ה. האם העובדה שהטנקיסטיות – יוטה, ניו אורלינס, וושינגטון ואחרות – לא זכו בשלוש המקומות הראשונים תשפיע במשהו על הנטיה לטנקיזם בשנים הבאות? או שמנהלים ימשיכו לטנקק כי, בכל זאת, מבין האופציות העומדות בפניהם זו האופציה עם הסיכויים הגבוהים ביותר? וגם כאן, האם זה עניין של קונספירציה / כדורים שיוצרו במיוחד / מעטפות קפואות / שקר כלשהו, או שקארמה היא אכן חוף?

ו. את מי תבחר שרלוט ומדוע גם הפעם זה לא יספיק?

ז. האם, כפי שטנקתון חוזים, יוטה אכן תבחר את בן שרף בבחירה ה-21? אם לא, מי כן תבחר אותו?

ח. האם, כפי שטנקתון חוזים, אינדיאנה אכן תבחר את דני וולף בבחירה ה-23? אם לא, מי כן תבחר אותו? אם כן, האם וולף יבחר על ידי האלופה הטרייה?

ט. וחשוב מכל – מתי נזכה למוק 1.0 של ג'ון?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
52 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה ברור וצפוי. חלק קטן מהתמורה על לוקה

bobby
13/05/2025 7:01:21

הזוי ביותר.

הייט אשברי
13/05/2025 7:24:27

כן – זה מקרי . זה לא מקרי כמו שניל ארמסטרונג לא נחת על הירח , אין התחממות של כדור הארץ , לי אוסוולד לא ירה בקנדי וראשי מע' הביטחון ידעו על על מתקפת החמאס ושיתפו איתה פעולה.
1.8% זה לא מעט . תמיד יש מישהו שזוכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקרי כמו הזכייה בהגרלה של נא בציון אחרי דיוויס לטראקרס

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Shenanigans
13/05/2025 8:00:41

לא נעים לי להגיד אבל 1.8% זה ממש מעט.

asaf
13/05/2025 8:23:50
הגב ל  Shenanigans

זה אכן מעט.אבל זו פעם רביעית ב-40 שנים שהדראפט במתכונת הנוכחית מתקיים שקבוצה בעלת אחוז כזה או נמוך ממנו זוכה בבחירה הראשונה. פעם בעשור בממוצע אז באמת סיכוי נמוך אבל לא בלתי קיים. נראה לי אפשר להרגיע עם תיאוריות המכירה.

Shenanigans
13/05/2025 8:50:13
הגב ל  asaf

זה לא רק האחוז הנמוך, זה כל הסירחון סביב הטרייד המוזר שדאלאס עשו.
כשמחברים את זה ביחד זה מריח לא טוב בכלל

נועמיקו
נועמיקו
13/05/2025 10:27:22
הגב ל  asaf

צופה ומביט כבר כתב את זה בצורה מפורשת, אבל חייב להדגיש את זה שוב – בהסתברות זכייה של 1.8% יש לצפות לזכייה פעם ב-55 שנה. זה שזה קורה בערך פעם בעשור דווקא ממש לוקח לכיוון קונספירטיבי.
אני לא אוהב קונספירציות וחשיבה קונספרטיבית, אבל כנראה שלפעמים יש כאלה שהן נכונות. והמקרה הזה מסריח מראש

מנחם לס
13/05/2025 14:57:17
הגב ל  Shenanigans

גם ב-WHEEL OF FORTUNE זוכים לפעמים עם 1%. זה קורה אחת למאה פעמים

צופה ומביט
צופה ומביט
13/05/2025 8:29:53

מדהים איך העמדות בכל נושא נגזרות מעמדה פוליטית במדמנה שלנו.

לגופו של נושא אין לנו איך לדעת בוודאות,
אבל יש מושג שנקרא הסתברות בייסיאנית https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A1%D7%A7%D7%94_%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%AA
ובמקרה שלנו החישוב הזה מטה את הכף אל עבר תיאוריית הקשר, מה לעשות.
סיכוי של 1.8 הוא שווה ערך לאחד חלקי חמישים וחמש, כלומר הוא לא בלתי קיים אבל הוא נמוך מאד.
ולעומת זאת התיאוריה הספציפית הזאת שדאלאס תזכה בדראפט כחלק מהתמורה על הטרייד כבר עלתה כאן בזמנו ע"י מגיב אחר בשבוע שלאחר הטרייד.
עכשיו כאשר האירוע קרה יש סבירות יותר גבוהה לשייך אותו לתחזית ההיא שיש בה היגיון רב בעיני רבים, אמנם זהו חיזוי ספקולטיבי ולא מדעי, אבל מתבקש מאנשים חכמים שלפחות יקחו רגע לחשוב על זה ברצינות, אמרו לכם שזה יקרה – זלזלתם. בסוף זה קורה במציאות – אתם ממשיכים לזלזל. אז מי כאן הפנאט??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בליגה הזאת שהשחיתות מעל הכל לא משנה כמה השחקן שמן לא שומר וגם אם עושה אורגייה עם הנשים של הבעלים המנגר והמאמן יחד וחצי אלכוהוליסט ומסניף קוק לא מעבירים שחקן ב26 בשיאו עם הסטט הזה ללא תמורה

עגל
13/05/2025 13:50:25

אומרים שהסיכוי הוא 1.8% ואני מסכים שהוא קטן בהחלט, אבל לא אפס.
מה הקשר להסתברות בייסיאנית? אתה מדבר על הסתברות בתנאי, אוקיי, אבל מה הקשר בין הארועים?
אם אתה רומז שהטרייד על לוקה הוביל לבחירה של פלאג לדאלאס אתה צריך לתת הסבר מכניסטי איך דבר אחד הוביל לדבר השני. אחרת זה צירוף מקרים אקראי. כמו שאני אומר שזה בגלל החזרת עידן אלכסנדר למרות מאמצי הממשלה להכשיל זאת. היו אינסוף ארועים אחרים שקרו ולא קישרתם אותם לבחירה בפלאג, למה? אני גם לא זוכר שאמרו שהטרייד על לוקה יוביל לבחירה מס' 1 (תמיד יש כאלה שיעלו תיאוריות, היו עוד תיאוריות הזויות)

מנחם לס
13/05/2025 14:59:59
הגב ל  עגל

אין כל קוספירציה. הכל נעשה ע"י חברה פרטית חיצונית, תחת פיקוח

מנחם לס
13/05/2025 14:56:01

צודק

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 22:16:24

לי אוסוולד באמת לא ירה בקנדי.
ההנחה שביובי ידע על המתקפה מבוססת (אמרו לו מספר פעמים), וההנחה שהוא רצה במלחמה שלא הוא פותח בה גם מבוססת, כי הוא היה על הקרשים אחרי המחאות ובלימת ההפיכה.
לא כל "קונספירציה" היא הזויה.

Shenanigans
13/05/2025 7:59:06

נו באמת.
לפחות וושינגטון ויוטה אכלו את הלקרדה. צריך בנוסף להוריד אותן ליגה

Avri
Avri
13/05/2025 8:24:13

וואו.

לגבי דאלאס: אני משוכנע שמרים אדלסון שלחה להאריסון טקסט אתמול בלילה עם משפט אחד: אל תחשוב על זה אפילו.

לגבי הספרס: מקווה מאוד שיעמדו בפיתוי וישארו הספרס, יביאו מישהו צעיר ויפתחו אותו אין-האוס. יאניס זה נהדר אבל זה חלון של 3-5 שנים, ובלי הפיק של ויקטור. האלטרנטיבה היא כמובן סיכון של פלופ, אבל גם פוטנציאל לשושלת ארוכת שנים. וזה שפופ כבר לא בתמונה אלו חדשות נהדרות לרוקי שיגיע שיכול להיות רגוע שלא ינחיתו על המשבצת שלו איזה שחקן עבר בן 85. ומי יודע, אולי זכיה שלישית ברציפות בתואר רוקי השנה?

אוי וושינגטון, מועדון בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום. יאוש. אוי יוטה, נראה שמאגר המזל של איינג' התייבש. מצד שני יש להם ערימת בחירות בארנק, אולי ינסו להחליף בחירות למעלה. יהיה מעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

איינג רוצה עוד כמה בחירות ממיאמי מארקנן כנראה בדרך לשם
איזה מזל יש לדני שווש זרקו אותו

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Avri
Avri
13/05/2025 10:12:06

ווש זרקו את מי?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/05/2025 14:05:39
הגב ל  Avri

אבדיה, לא איינג'

bobby
13/05/2025 10:25:16
הגב ל  Avri

על סמך ההיסטוריה של נפילים מעל 2.20 מט׳, הספרס דווקא צריכים לשאוף ולנצל את השנים הקרובות של וומבי, ולא לסמוך על לחכות שיגיע לשיא – שנות השיא עלולות להיות רוויות פציעות. עם כל הכבוד לדילון הארפר, אני הייתי הולך אול-אין על סופרסטאר.

Avri
Avri
13/05/2025 12:54:31
הגב ל  bobby

אתה צודק. שיניתי את דעתי. אם אני הספרס ויש אפשרות ללכת על יאניס בעבור הבחירה, שילכו על זה.

מצד שני, למלווקי יהיה קשה עם זה. הם אמנם יקבלו בחירה גבוהה עכשיו, אבל אין להם בחירות עתידיות להוסיף לבניה מחדש – וזה יהיה קטלני במיוחד כי אם יאניס הולך הבחירה הבאה תהיה סופר גבוהה, והיא תלך לפליקנס. אפשר לפתור את זה בקלות כי לספרס יש מספיק בחירות אטרקטיביות לחלק

Smiley
13/05/2025 9:27:01

המאבס זכו בדראפט, אבל לטעמי פלאג הוא לא שחקן משנה מועדון בנוסח לברון/דאנקן/שאק.

זה עדיין עדיף על מקרה זאיון , כי פלאג סוס עבודה, אבל המאבס עדיין יהיו תלויים בקיירי, שבאופטימי יחזור רק באמצע השנה הבאה ואי אפשר לדעת איך יחזור, כי זה שחקן שבנוי על בזריזות שלו.
כרגע למאבס יש פקק בעמדות הפורוורד, ואני מניח שיחפשו להתחזק בעמדות הגארד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

לדעתי הם עושים טרייד גם על קיירי בקיץ
מה יקרה אם יטרידו גם את בחירה 1 עבור כוכב על?

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
jefffoster10
13/05/2025 9:56:00

עבור לוקה וריבס כדי שלברון ישחק עם קיירי….

Avri
Avri
13/05/2025 10:14:33

הם לא מטרידים את הבחירה. ההדף הציבורי שהם חטפו על הטרייד של לוקה יצנן כל רעיון שכזה, אפילו אם זה רעיון טוב ביסודו. הטרייד היחידי שיעבור הוא בחירה 1 ללייקרס בעד לוקה… 

Smiley
13/05/2025 10:21:12
הגב ל  Avri

Yes, the cost is high. But Cooper Flagg is, for now, a theory. Giannis is the real deal—no worse than a top-five NBA player who, at 30, provides you with a championship-contention lifeline for the next three or more years.

Avri
Avri
13/05/2025 12:48:57
הגב ל  Smiley

תוסיף את יאניס לסגל שלהם ומה קיבלת? קבוצת פלייאוף 4-5 במערב במקרה הטוב, שעפה בסיבוב השני, במקרה הטוב. גם יאניס לא ירצה לבוא בשביל זה.

מצד שני, קח את הבחירה הראשונה + תטריד את קיירי בעבור עוד בחירות + לך לעוד שנה של דראפט = יש לך בסיס לשנים הלאה.

Smiley
13/05/2025 10:19:08

בגדול פלאג לא בטיימליין והוא יצטרך 2-3 עונות, אבל אחרי הטרייד על דונצ'יץ' לא בטוח שהמאבס רוצים את כל הרעש הזה.
מצד שני… יאניס בהחלט אופציה

Avri
Avri
13/05/2025 12:55:54
הגב ל  Smiley

בדאלאס אין שום טיים-ליין, ובשביל שחקן כמו פלאג אפשר וצריך לפרק את הקבוצה המאוד מוזרה שנולדה שם

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 22:20:44

קיירי התחבר למועדון. לא ייפרדו

נועמיקו
נועמיקו
13/05/2025 10:29:52

תודה מאנו, סיקור מעניין ומשעשע
בהחלט הקפת את כל השאלות החשובות וגם את אלה שפחות 🙂

אוהד ס"א
13/05/2025 10:58:11

מעולה כרגיל
תרשמו בבקשה את הספרס כמועדון שיש לו ה'roy הטוב בליגה 3 שנים רצופות
(קופר, מצטער על הפציעה הקשה, אבל זה רשום מלמעלה)
לגבי הספרס, שום חבילה על בחירת דראפט מס' 2:
אנחנו כן מוכנים לחבילה על פוקס, על וואסל, על קלדון, על בחירה 14.
ורק 2 שאלות:
א. את מי לוקחים? את אייס ביילי ב3 או את דילן הארפר שנחשב טוב ממנו בעמדות שיש לנו עומס. אף אחד מהם לא קלע 3 כמו קון נופל שאנחנו באמת צריכים
ב. את מי מביאים בטרייד או מהשוק החופשי כדי לרווח ולקלוע מה3?

Rocky1
Rocky1
13/05/2025 16:20:01
הגב ל  אוהד ס"א

א. אייס ביילי.
ב. נאז ריד.

אהרון שדה
13/05/2025 11:35:09

תודה מאנו ט' הכי חשוב …אבל הייתי מזיז אותו לי'
ובשאלה ט' הייתי שואל האם העובדה שפורטלנד בוחרת רק 11 עוזרת לדני או להיפך

גיא רוזן
13/05/2025 11:56:29

בחירה 11 זה מושלם לדני.
בחירה טופ 3 הייתה משנה את הפוקוס של הקבוצה.

Avri
Avri
13/05/2025 12:58:53
הגב ל  גיא רוזן

ממש לא. אני עובר על המוק-דראפטים, יש כל כך הרבה גארדים בבחירות הראשונות. בדיוק מה שהם צריכים. מעט מאוד שחקנים שם יושבים לדני על הבלטה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/05/2025 14:16:46

הליגה הזו מנוהלת על ידי בעלי הקבוצות עצמם. אני אמנם לא אינטליגנט, אבל קשה לי לראות מה האינטרס שלהם לחלק מתנות לדאלאס וללייקרס, ועוד במשך שנים. לגבי הסיכוי של 1.8%, תמיד אמרו לי שאפשר לטבוע גם בבריכה שעומקה הממוצע הוא 10 סנטימטרים. מרק טווין אמר שיש שלושה סוגים של שקרים: רגילים, מחרידים, וסטטיסטיקה. תעשו עם זה מה שבא לכם.
וכמובן, ברכותיי לדאלאס (אם כי כל הצלחה שלהם הופכת את הפועל י-ם לצעצוע הפחות נחשק בחדר…)

אוהד ס"א
13/05/2025 14:41:15

יש עדכון שהתקבל כרגע מניקו האריסון:
לדעתו פלאג שמן מדי ועצלן מדי, והוא מציע לטרייד את בחירה 1 עבור אמביד

מנחם לס
13/05/2025 14:55:14

אין כל קונספירציה בלוטרי דראפט. הכל נעשה ע"י חברה פרטית חיצונית, והכל תחת ביקורת מלאה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13/05/2025 15:21:50

הסיכוי שאירוע עם 1.8% סיכוי הצלחה קורה 4 פעמים ב-40 נסיונות הוא כחצי אחוז (1 ל-200). זה סיכוי מאוד נמוך, אבל בטח לא כזה שמאשר שיש איזה תאוריית קשר מאחורי.

אם כבר, הסיכוי שקיימת תיאוריית קשר מאחורי, ואיכשהו כל המעורבים מצליחים לשמור את זה בסוד מכולם (חוץ משימון ועוד כמה גאונים), ואף אחד לא יוצא עם זה החוצה הוא הרבה יותר נמוך מ-1 ל-200.

The Oak
The Oak
13/05/2025 15:44:21

לכל אלו שלא מספיק רפי הבנה:
1.8 אחוז לדאלאס לבחור ראשונים כפול 6.5 אחוז של סן אנטוניו לבחור שניים = 0.11 אחוז
איך נראית לכם עכשיו ההסתברות שזה יקרה

הייט אשברי
13/05/2025 16:26:08
הגב ל  The Oak

ואם לדוגמא פורטלנד וממפיס היו מקבלות 1 ו-2 ? יש מלא זוגות של הסתברויות נמוכות .

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13/05/2025 18:43:52
הגב ל  The Oak

מבחינת גבוהה או לא? תלוי מה גודל המדגם שלך. לדוגמא, אתה יכול לחשב מה הסיכוי שיצאו 6 מספרים עוקבים בהגרלת הלוטו ותקבל מספר אפסי, אבל מאחר והתקיימו אינספור הגרלות לוטו, אם זה לא היה קורה לעולם (קרה כמה פעמים) זה היה סימן לא רע שמישהו בוחר את המספרים. לעניין הדראפט – אין מספיק דראפטים כדי להעריך אם מה שיצא חריג או לא. עוד כמה אלפי דראפטים יהיה יותר קל לזהות אנומליות

The Ljos of the Rings
13/05/2025 19:02:13
הגב ל  The Oak

לפי דרך החישוב המגבילה שלך, הדבר שהיה הכי צפוי שיקרה (יוטה בחירה ראשונה, וושינגטון בחירה שנייה) היה לו סיכוי של 1.8%.
איך נראית לך עכשיו ההסתברות שזה יקרה

The Ljos of the Rings
13/05/2025 16:47:06

עכשיו עולה השאלה, אולי אכתוב על משהו בסגנון בהרחבה בהזדמנות קרובה, אבל מה עושות קבוצות קטנות ולא מצליחות כדי להתקדם?
להשיג שחקנים מעולים בשוק החופשי – נמחק לגמרי.
לבנות קבוצה דרך טריידים והחתמות חכמות – צומצם באגרסיביות בעקבות CBA שמעניש על כל טעות קטנטנה.
לבחור טוב בדראפט – האחוזים שוטחו מאוד וקבוצות בפלייאין כבר בעמדה טובה לזכות בבחירה הראשונה.
איך יוצאים מהתחתית היום?

The Ljos of the Rings
13/05/2025 18:04:47

יש לי תגובה שמתחילה להתארך, אולי אשמור לפוסט ונמשיך שם.
בקיצור: מסכים עם הרבה, בעיקר שה-CBA מונע מקבוצות בטופ לשמור על עצמן ולהתקדם מעבר (אבל גם פה, קצת יותר מנעו מקבוצות משוק קטן עם בעלים קמצן מאשר הגדולות). אבל בגלל שבמשך שנים לפני קיצצו את הרגליים של מי שלמטה, אולי צריך למצוא דרך יצירתית לשחרר את החבל קצת יותר. מה למשל וושינגטון הייתה יכולה לעשות שלא עשתה? בסוף השנה הם דווקא נראו בדרך הנכונה, עם שחקנים צעירים טובים (סוף סוף בחרו שם בחירה גבוהה שנה שעברה) והמושג החמקמק של "תרבות".
השיטה שהצעת מעניינת, אבל מסורבלת לדעתי משהו ואני חושב שהליגה לא ממש בעד לתת לשחקנים עוד יותר כוח בחירה, במיוחד לא לפני שהם בכלל התחילו את הקריירה שלהם בפועל.
משפט אחרון מבודד מהקשר: דווקא לדעתי הניהול בליגה ברמה הגבוהה ביותר שאי פעם היה, מלבד ניקו האריסון שמתאים יותר לתקופת האייזיאה תומאס.

k_700 the original
k_700 the original
13/05/2025 18:31:39

אין מהלך יותר חרקירי מלקחת את פלאג ולתרום אותו לקליפרס בשביל קוואי(מה שנשאר ממנו) או ג׳ימי באטלר בג״ס…הזיה מוחלטת.

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 22:34:43

דאלאס צריכים להשאיר את פלאג לעתיד ולתקופה של אחרי דייוויס.
אבל הוא בעמדה שהם חזקים בה.
שיבנו אותו לאט, שיהיה שם בסביבה בחלון של השנים הקרובות שהם מאמינים שיכולים להתמודד ולהגיע רחוק עם הסגל הנוכחי.
ואז תמיד יוכלו לשנות ולבנות לעתיד.

הספרס במצב אחר. יש להם קבוצה חלשה מאוד והם צריכים את הסופרסטאר (יאניס).
עוד לפני הלוטרי הערכתי שיאניס ירצה להגיע אליהם.
עם וומבי זה יהיה מעניין, זה נשמע שילוב מוצלח מאוד.
הייתי רוצה שפוקס יהיה בחבילה לבאקס אבל כנראה שהם ירצו לתת ליאניס קבוצה של "כאן ועכשיו" ויעבירו את הבחירה.
אין לי שום אמון בהחלטות הניהוליות והאימוניות שלהם.
הם חירבו את וומבי ואפשרו לו להפוך לטריי יאנג בגובה 2.21 בהתקפה.
הקונספציה של פופ "תעשה מה שאתה רוצה אני אסתכל מהצד", שג'ונסון המשיכה.
שזה הכי מנוגד לאיך שפופ התנהל בקריירה.
שנותיו האחרונות של פופ מאוד הורידו לי ממנו.

ירון, החלום
ירון, החלום
16/05/2025 9:23:03

בס"ד
תודה רבה