מעורב הופס ליום ראשון: הלילה תראו את ג'הונתן קמינגה במרכז העניינים / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: הלילה תראו את ג'הונתן קמינגה במרכז העניינים / מנחם לס

1. הגנת הרוקטס שיתקה את התקפת הווריורס ברבע הרביעי, וואן-ווליט הפך לרוצח סדרתי של הגנתם

מעורב הופס ליום ראשון: הלילה תראו את ג'הונתן קמינגה במרכז העניינים / מנחם לס

ברבע הרביעי הגנת יוסטון שיתקה את סן-פרנציסקו ווריורס, ואת כוכב-העל שלה סטפן קרי שהרבע הרביעי הוא – בדרך כלל אבל לא אמש – מגרש המשחקים שלו.

יוסטון הובילה 86-84 כשהרבע הרביעי התחיל אבל אז פתחה בריצה שנתנה להם 17 הפרש, שהווריורס צימצמה ל-9 הפרש כשהתוצאה הסופית נחתמה – 115-107.

מה אני אוהב אצל היוסטון הזאת? היא משחקת במין 'לבביות' כזאת עם חיוכים מסויימים של רוב שחקניה, והעיקר היא הקבוצה שאין לה, שוב –

אין לה כל פחד מהווריורס

שחקנים כמו פרד ואן-ווליט, ג'יילן גרין, סטיבן אדאמס, אלפרן סנגן, אמן ת'ומפסון – בדיוק כמו אחיו התאום אאוסאר שלא עשה חשבון לניקס, אבל ג'יילן ברונסון הקטן היה גדול עליו – ודילון ברוקס –

פשוט מצפצפים על 'גדולת' הווריורס

ג'יילן גרין היה מצויין.

הסידרה חוזרת ליוסטון למשחק שביעי, כשהמנצחת – אני שם כספי על יוסטון – תפגוש במינסוטה בסיבוב השני.

אני חייב לומר כמה מילים על מאמן יוסטון אימה אודוקה, לדעתי אחד המאמנים הטובים בליגה. הוא לא צורח ולא יוצא מדעתו. רק עומד על הקו ונוסך בטחון בשחקניו. החילופים שלו מצויינים, והוא – כמו כל קבוצתו – בא לנצח ללא כל רגשי נחיתות.

2. הווריורס חוזרים לג'ונתן קמינגה למשחק השביעי. "HE IS OUR X-FACTOR IN THE SEVENTH"

לא משנה כמה סטיב קר מתלונן על ג'ונתן קמינגה. לא משנה כמה הוא החביא אותו במשחק הששי – כמו "0" דקות משחק (הווה אומר א-פ-ס). קמינגה הוא הבנאדם שסטיב קר יכניס למשחק, או שלא יסלחו לו על זה שהוא לא השכיל להכניס את אחד השחקנים החזקים ביותר שלו. הוא לא ענק: רק 2.02 מ' ושוקל 105 ק"ג. אבל הוא שרירי, חזק, עם מוטות זרועות של 2.14 מ' (https://larrybrownsports.com/basketball/warriors-rockets-game-7-jonathan-kuminga/695560), והוא התקווה הגדולה שהווריורס יצליחו לנצח את השביעי מול ענקי יוסטון (מלבד פרדי כמובן).

אחרת הלוחמים יצטרכו סטפן קרי כפי שהיה בגמר האולימפי נגד נבחרת צרפת, אבל כולנו יודעים שיום כדורסל כזה לא קורה יותר מ-3 עד 5 פעמים בקריירה, ולסטפן היו כבר 5 משחקים כאלה (אור… סמיילי… אנא מכם… אל נא תבקשו ממני להזכיר את חמישתם כי כבר שכחתי).

להיות רציני בנידון, במצב בו סטיב קר נמצא, הוא מוכן לנסות כל דבר כדי להינצל, וקמינגה הוא אפשרות שלא נוסתה. יש לו את זה, אבל סטיב קר לא הצליח עד עתה לנצל את גודלו, ובעיקר חוזקו. אם אני סטיב קר אני מעלה אותו בחמישייה במקום גארי פייטון (במקום באדי היילד? גם אפשרות). אם לא בחמישייה אז חזק-חזק ברוטציה. לי ישנו רושם חזק שג'ימי באטלר וג'ונתן קמינגה מסוגלים להיות צמד-חמד, שיחד עם סטפני יצילו את סן-פרנציסקו!

Warriors coach Steve Kerr in a blue warmup jacket
אתה מקשיב, סטיב קר? הופס הישראלי מציע לך דרך להינצל!

3. זאת הדרך הנכונה לגדל ילדים: בנו בן ה-6 של סטפן קרי, קנון, מתחבא מאביו בסיום המשחק. לא רוצה חיבוק או נשיקה!

4. סקרמנטו קינגס החתימו את דאג כריסטי כמאמנם (לא יותר 'INTERIM'), ופיטרו את כל העוזרים מלבד ברבוסה

5. לג'יי ג'יי רדיק אותן טענות שהיו לגבי לוקה דונצ'יק בדאלאס: "הוא חייב לשפר את כושרו הגופני!"

 

 

 

6. אני לא אחד מאוהדיה של דוריס בורק (בלשון המעטה) אבל הפעם היא צודקת: "מדוע מרשים לדריימונד גרין להתנהג כפי שהוא מתנהג?"

שוב פלגרנט פאול נגד דריימונד גרין. אבל גרין נעמד מול השופט שקרא את הפלייגרנט, 10 ס"מ מפניו, ולא פסק. כל שחקן אחר בליגה היה חוטף מיד טכני שני וניזרק מהמרגש. אבל לדריימונד גרין "מותר". דוריס בורק ומייק גרין צדקו כשאמרו שזה כבר מעייף לראות את גרין עם כל ההצגות שלו!

7. פול פירס – פעם יריב והיום חבר – מאמין שעדיף יהיה ללייקרס להיפרד מלברון בשנה האחרונה של חוזהו

אני מצטט את פול פירס:

If the Lakers want to get back to being a championship contender moving forward, you have to get out of the constraints of the LeBron era,” said Pierce. “He’s had a grasp of the whole organization, bear-hugging them for so long now. He’s done some wonderful things for the organization … But they have to say, “Bron, we appreciate your services. I think we should move on.’ Tough conversation.”

אני לא צריך להסביר שוב את רגשותי לגבי הלייקרס, אבל אם להיות אובייקטיבי לחלוטין, עם לברון ללייקרס אין כל סיכוי לאליפות. הוא גם לא מהווה יותר את ההצגה הטובה בעיר . למעשה, אולי מתחילים להתעייף שם מלברון. בקבוצה אחרת – נניח קליבלנד שלא חייבת אותו כ-"תוספת כדורסלנית" אלא יותר כתוספת נוסטלגית, או מיאמי היט – עצם היותו שם ייתן BOOST גדול לקבוצה.

אז אני שואל אתכם: ללא סנטימנטים, אם אתם הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, אתם מוכנים להטריד את לברון (קליבלנד ומיאמי לא תהיינה היחידות שתקפוצנה על ההזדמנות. אני רואה את הניקס פותחת שעריה עבורו גם כן) לקליבלנד, מיאמי, או ניו יורק, בטרייד שהוא פייר לשני הצדדים?

8. אם אתה הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, אתה מוכן להטריד את לברון לקבוצה שהוא 'ייאשר'?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
79 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אור
אור
04/05/2025 0:13:18

תודה מנחם

לדריימונד יש הפרעות, לא יודע עוד איך להגדיר את זה. חבל שהליגה כזו סלחנית איתו

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

מה שאני אוהב שיוסטון לא עושים לו חשבון מאד אוהב את האופי שיודוקה הטמיע בהם

Berch
04/05/2025 0:41:36

אחלה מעורב, כרגיל
🙏

captain beefheart
captain beefheart
04/05/2025 0:48:31

הרוקטס נראים נהדר עם עתיד מזהיר.
רוסטר מעולה עם מישהו שמבחינתי הוא גם מאמן השנה וגם השחקן השישי של השנה – יודוקה התותח.
תומפסון, ממה שראיתי, בדרך להיות אולסטאר וצפונה.
וכמובן סטיבן – הענק הניו זילנדי שנולד בכפר עם אלף אחים – אדאמס. אהבתיו כשהיה עוד נער באוקייסי, ואפילו עכשיו כשהוא וטרן נראה שרק השתבח. הקשיחות הוקשחה אך החן נשאר.
אתמול עשו עליו האק-דה-שאק קיצוני בעליבותו. זה עבד בזריקות הראשונות, ואז סטיבן הקינג התחיל לשלשל אותן פנימה. ולא בגרבג' אלא במאני טיים.
לואן וליט ואדאמס יש עוד 2-3 עונות בפול-טיים. לדילון ברוקס יש הרבה מה להוכיח, וכמו במשל הידוע יש מצב שהוא יוכיח זאת על המגרש. ועוד לא דיברנו על הטורקי המדהים.
הדאבס יכולים לקחת את המשחק מחר. בכל זאת – נסיון וכישרון לא חסר שם. אבל הרוקטס נראים נהדר עם עתיד מזהיר.
אאל"ט הפיירול שלהם מאפשר רכישות/טריידים נאים, ומודה שלא בדקתי את מצבם בבחירות דראפט, ואולי גם שם יש עוד בשורות טובות. אבל זה מה שמדהים כאן: הרוקטס כבר עכשיו מזוודים פיקס. עם עומק בספסל ועם פרוספקטים צעירים שכבר התחילו להביא קבלות. עתיד מזהיר יותר מזה לא יכול להיות. בדיוק הפוך מהעידן הקודם של הקבוצה, שהלך על הארדנים וראסלים ואבק כוכבים.
מה שמביא למחשבה קצת יותר כוללת על עתיד הכדורסל בטקסס. אלא אם יתרחש משהו בלתי צפוי, דאלאס הולכת לביוב וכל הכוכבים יסתדרו מעל יוסטון וסן אנטוניו (ובילי גיבונס כמובן).

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
04/05/2025 5:28:05

אין ספק שהאחים XLNS תומפסון זה הדבר הבא ….יש להם אתלטיות נדירה והגנה מזהירה ..פשוט תענוג צרוף , יש שם פוטנציאל פשוט מטורף.

etayef
etayef
04/05/2025 14:59:16

אגב העתיד של יוסטון, מה הקטע הזה של האמריקאים עם לאכול באוטו? או תוך כדי הליכה?
זו ברבריות לשמה, שלא לדבר כתמים על הבגד.

Ari
Ari
04/05/2025 1:49:42

לברון עדיין טופ 10 בליגה
פירס סתם קנאי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Ari

רחוק מטופ 10

Ari
Ari
04/05/2025 23:22:58

תן 10 שחקנים שיותר טובים ממנו,
אני לא מתכוון לטובים בעונה סדירה, טובים בפלייאוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל הטענות בנוגע לדריימונד מוצדקות.
.
לברון יקר אך עדיין מצוין, אם הוא יוותר על חוזה מקס הוא גם יהיה חוזה מצוין. בכל מקרה, לברון הוא בטח לא הבעיה בלייקרס.
.
תודה רבה מנחם, תבורך.

ד"ר פופרס
04/05/2025 2:22:42

ג'הונתן קמינגה הודיע שהוא רוצה הביתה.קר ההדיוט חיסל אותו.
הוא חסר מוטיבציה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

המילה מקס עלולה לעורר מוטיבציה

ד"ר פופרס
04/05/2025 2:25:49

הבבון לא מתכנן לקצץ בשכר בעונה הבאה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
04/05/2025 2:53:55

החצי הייפ סביב קאמינגה זה רק כי קר לא נותן לו לשחק. במקסימום יצא ממנו דני אבדיה

הייט אשברי
04/05/2025 7:46:42

אבדיה זה בכלל לא רע בקבוצה הנכונה – לא כזאת שבתחתית שרשרת המזון כמו פורטלנד. מקווה בשבילו לטרייד.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
04/05/2025 5:30:43

אם אני יונתן קומינגה אני מדווח על פציעה ולא עולה לשחק. על הזובור שהקבוצה עושה לו כמה עונות , למה לו לסכן חוזה עם פציעה ?
הוא חייב ללכת מהמקום הזה לטובת שני הצדדים.
המועדון נכשל כישלון חרוץ בשילוב והפיתוח שלו.
בקבוצה חדשה זה יהיה עליו.

שי אבן צור
04/05/2025 7:07:45

קמינגה זה בלון מנופח
עושה הרבה הרבה יותר רעש ממה שהוא באמת שווה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני ישר מעיף את השקץ אבל לא את ברוני.
הקאבס לא יגעו בשקץ מנחם השתגעת הוא יפרק אותם לגמרי. השקץ מתאים לקליפרס עדיין ישאר באל איי

אשך טמיר המקורי
04/05/2025 7:13:33

תודה רבה מנחם.
דריימונד מקומו בכלא על תקיפות מרובות. לא במגרש הכדורסל.
אין למה שהוא עושה שום קשר לכדורסל, זה סתם הכאת שחקנים מתוך תסכול + פלופ להסוואה (הדפוס הקבוע שלו)
השותפים לדבר עבירה הם ג"ס – ובעיקר קר וקרי המנהיגים, שהם התומכים הגדולים שלו והמאפשרים של ההתנהגות הזו. המשת"פים.

האחראי הראשי – סילבר.
האפס המאופס הזה מאמין בהתנהגות סלחנית ומתן סוכריות לביריונים ועבריינים.
עם דריי זה היה גולת הכותרת, אחרי שהושעה סימלית בלבד אחרי תקיפות גובר ונורקיץ', התוקף הפך לקורבן ואמר שיפרוש (כרגיל אצלו מעולם לא לקח אחריות על מעשיו).
הוא סיפר כמה סילבר התחנן אליו והתרפס מולו בגלל האיום.
סילבר רואה רק $$$, ורוצה ג"ס רלוונטית וחזקה, ויודע שבלי דריי גולדן גמורה.
מאז ניתן לדריי אישור לעשות כרצונו.
לשופטים אסור להרחיק אותו, ומצידו הוא קיבל קארד בלאנש לצעוק עליהם כל המשחק ללא חשש.
כמו הזכות השמורה ללברון – אבל הרבה יותר באלימות.
במקביל הוא המשיך מייד להכות שחקנים (היו אינספור אירועים מייד אחרי שחזר למגרשים).
כל אירוע כזה זה אשמתו הישירה של סילבר שנותן כוח בידיו של אדם שתוקף שחקנים על המגרש.
עוד כתם שלא ימחה על הקומישינר הגרוע בספורט בהיסטוריה.

אשך טמיר המקורי
04/05/2025 7:16:19

למען הסר ספק דריי הוא רק השחקן השני הכי מגעיל בליגה.
ראשון זה אמביד שעושה הכל כדי לפצוע שחקנים, בפעולות מכוונות בכל הכוח, ברגעים בו הם הכי פגיעים.
זה עוד לפני משחק הפלופים הדוחה שלו.

דוקטור רזי הופמן
04/05/2025 7:19:38

גרגמל נירמל את ההתנהגות הפרובוקטיבית של החמור והאלימות.
מאד מקווה שהלילה יוסטון יבעטו בחמור חמורותיים הזה לקנקון או הוואי או וואטאבר.
בעצם הוואי נשמע טוב כי אין חכמות ואם הוא עושה בלגן סופו בבית סוהר.

PittPut
PittPut
04/05/2025 15:33:35

בנוגע לאמביד, אם אתה באמת רואה בו "שחקן שמנסה לפצוע" – זה פשוט חוסר הבנה של המשחק. אמביד לא נכנס למשחק עם כוונה לפגוע בשחקנים אחרים, ולא כל תנועה חזקה או התקפה היא בהכרח פעולה מכוונת לפציעה. כמובן שלפעמים יש חיכוכים ומגע חזק, במיוחד כשמדובר בשחקן כזה פיזי, אבל להאשים אותו במכוונות זה שיפוט לא הוגן. הפלופים? כן, הם מעצבנים. זה גם משהו שצריך להיתקל בו, אבל שוב – זה לא הופך אותו לשחקן מגעיל. יש הרבה שחקנים בליגה שעושים את זה, וכולנו יודעים את זה.

אני מבין שאתה מתוסכל מהשניים האלה, אבל לתייג אותם כ"מגעילים" זה די מוגזם. הם לא מושלמים, ויש הרבה סיבות לחשוב שהם לא תמיד משחקים בספורטיביות שצריך, אבל הם רחוקים מלהיות עבריינים או בריונים על המגרש. צריך לדעת להפריד בין סגנון משחק לבין חציית קווים מוסריים, ושם אתה כנראה טועה.

PittPut
PittPut
04/05/2025 15:31:20

אני לא יכול להימנע מהתסכול כשאני קורא את התגובה הזו. אם אתה חושב שדריימונד גרין צריך להיות בכלא על 'הכאת שחקנים', אתה כנראה לא מבין בכלל איך ספורט מקצועני עובד. כשמדובר בכדורסל, יש המון רגעי תסכול, ויש גם פניות אגרסיביות, אבל לא כל סיטואציה שבה שחקן עובר את הגבול הופכת אותו לעבריין פלילי. ההשוואה שלך בין התנהלותו של דריימונד לעבריינות אמיתית היא פשוט מופרכת. לא כל תיקול או דחיפה הוא 'הכאה'. זו לא מלחמה – זה כדורסל, ויש הבדל בין להיות אגרסיבי על המגרש לבין להיות תוקף בפועל.

ואם אתה כבר מדבר על גולדן סטייט, קרי וקר – ברור שאתה לא מבין איך הדינמיקה שם פועלת. קרי לא 'מאפשר' לדריימונד לפגוע במישהו, הוא פשוט מבין את הערך של השחקן הזה לקבוצה ולמה שהוא מביא על המגרש. לקרוא להם 'משת"פים' זה פשוט מצג שווא של אידיאולוגיה שנובעת מתסכול שלך מהתנהגות דריימונד, ולא על בסיס עובדות. קרי הוא מנהיג על המגרש, ובמהלך השנים הראה המון אחריות. הוא לא המורה או השוטר של דריימונד, הוא שחקן ששותף לחוויות של קבוצה, ולא כל מילה של קרי נדרשת כדי להחמיר את ההתנהגות של חבר לקבוצה.

ולגבי אדם סילבר – לא, הוא לא איזה 'אפס מאופס'. יש לך תמונה מאוד מסולפת של המצב. סילבר לא מתרפס בפני אף אחד, במיוחד לא בפני דריימונד. נכון, היו מקרים שהוא לא הגיב כפי שהיינו מצפים, כמו במקרים של תקיפות קודמות, אבל להגיד שהוא רק ראה $$$ זה כל כך שטחי וזה פשוט לא נכון. סילבר לא עושה את הדברים שהוא עושה בגלל כסף בלבד, ואם אתה לא יכול לראות את זה, אז כנראה שאתה לא מבין את הדינמיקה של ליגה כזו.

ההשוואה שלך בין דריימונד לבין 'בריונים ועבריינים' לא רק חסרת תוקף, היא גם ממש מקוממת. הוא לא עברייני – הוא פשוט לא תמיד שולט בעצמו ברגעי תסכול, וזה משהו שצריך להיות מטופל, אבל להשליך את זה על כל הליגה, כל המנהיגים, וכל ההתנהלות של סילבר – זה ניתוח מופרך, שכולו מתבסס על אכזבה אישית שלך מהשחקן ולא על עובדות מציאותיות.

אתה יכול להיות כועס על דריימונד, יש בזה מקום, אבל אל תשליך את הזעם הזה על כל מי שמסביבו. גם על סילבר, גם על קרי, גם על קר – זה לא הגיוני. דריימונד לא במצב של להימצא בכלא, הוא לא תוקף אנשים ברחוב, הוא לא עבריין. הוא שחקן כדורסל שנדרש ללמוד לשלוט על התסכולים שלו – אבל כל תגובה שנעזרת בהגזמות כאלה לא תורמת לכלום.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
04/05/2025 19:57:05
הגב ל  PittPut

אהמ… רק להזכיר שדריימונד תקף את ג׳ורדן פול באגרוף לפרצוף, שלא כחלק ממשחק. אתה כותב פה מגילה שלמה בלי להזכיר את העניין הפעוט הזה. אם ג׳ורדן היה הולך עם זה למשטרה דריימונד גם היה נעצר על תקיפה. ככה פשוט. הוא אלים. והוא עבריין.

The Ljos of the Rings
04/05/2025 20:55:09

בלי להגן על דריימונד או משהו, אבל זה קצת אירוני שאתה מזכיר את ג'ורדן ואגרוף לחבר קבוצה, מיכאל ירדן

NBA בדם
04/05/2025 21:43:50

😅😅

Shenanigans
04/05/2025 22:21:57

זה אובייסלי ai והוא לא כתב כאן אפילו מילה אחת

דוקטור רזי הופמן
04/05/2025 7:20:43

אם יש עדיין שכל בלייקרס חברון עיר האובות צריך ללכת מהר ביחד עם זה שהוא יראה כשיראה…

אשך טמיר המקורי
04/05/2025 7:23:06

קר נחנק כמו מול קליבלנד, כמו בנבחרת.
לסמוך עכשיו על קומינגה שיציל את המולדת אחרי שהעלים אותו? מביך

לגבי הלייקרס.
לברון כמובן לא הולך לשום מקום (אולי ינסה לשנורר אליפות בקליבלנד בעונת פרישה, אבל זה עוד שם).
רדיק גם לא הולך לשום מקום – אחרי שהכתירו אותו כריילי החדש הם ירכבו עליו לכישלונות לפחות 3 עונות לפני שיודו בטעות ויפטרו אותו.
צפויות לנו שנים יפות של הלייקרס בבור הצואה.
לוקה זוועה, דאלאס צדקו, הוא רק ידעך גופנית והוא לא יכול להוביל אותם לאליפות.
גם שיטת המשחק הריכוזית שלו מונעת משחקן תותח כמו ריבס לפרוח (ריבס צריך כדור ביד וליזום, לא רק להיות פינישר), הוא בולען בהגנה שכל קבוצה תנצל, והראש שלו מרוכז ב-100% בשופטים ובבכיינות.
זה במקרה הטוב של הלייקרס.
במקרה הרע הוא בורח להם והם נשארים בלי כלום.

Pitzo
Pitzo
04/05/2025 17:03:29

לוקה רק שנה שעברה הוביל קבוצה די בינונית לגמר האנביאיי.
ריבס לא באותו איזור חיוג, הייתי מחליף אותו בשחקן שמתאים ללוקה בלי לחשוב פעמיים.
אולי כל הסיפור סביבו והקרבה ללברון תשפיע על הגישה והדיאטה של לוקה. נראה…
הלייקרס ניצלו הזדמנות ענקית ולקחו את לוקה במחיר מבצע, לא הספיקו לבנות סביבו קבוצה ולהתגבש.
ועפו.
לא הייתי מהמר נגד הלייקרס בשנים הקרובות.
הם ישתפרו בשנה הקרובה מבחינת גיבוש ובניה סביב לוקה.
הרבה שחקנים ירצו לחתום שם.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Pitzo

לוקה הוביל כי שיחקו איתו שחקנים טובים ובנויים היטב ואוק היו בלי גבוה, חד פעמי

Pitzo
Pitzo
04/05/2025 18:47:10

היו שחקנים לא רעים סביבו, בלעדיו חזרו לגודל הרגיל – קבוצה בינונית מינוס.
יש כאלה בליגה ולא מעט.

בדומה למעטים בליגה הוכיח שיכול להוביל קבוצה רחוק.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Pitzo

חזרו לגודל רגיל? כולם היום פצועים
גיילן ברונסון נראה לי גדל מאז שברח מלוקה
אגב לא לעולם חוסן לוקה מתבגר ומשמין אז מה שהיה היה. אין לי ספק שיבנו מתישהו קבוצת כוכבים סביבו כמו שהיה ללברון כדי להוריד ממנו לחץ לטבעת. בסוף זה שחקן שבסופר טים יכול לקחת 2 אליפויות לא יותר הוא לא יגיע ל4 ו5 טבעות כבר

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
Pitzo
Pitzo
04/05/2025 21:31:56

מה הסיכוי של דאלאס לעבור סיבוב בשלוש השנים הקרובות?
או להיות בפלייאוף בכלל? היית שם כסף על זה?
וזה שנה אחרי שהיו בגמר הליגה בזכותו!

לוקה יכול לעשות דיאטה, הגבה לא יכול להיות צעיר או לעשות דיאטת פציעות.
אפשר להסכים שאם לוקה תופס תקופה טובה בפלייאוף הוא יכול לסחוב קבוצה לאליפות.
זה כשלעצמו דבר נדיר.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי Pitzo
מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
04/05/2025 7:36:05

אני מת על דוריס בורק. מוכן להקשיב לה מדברת כל המשחק.
למה אתם לא אוהבים אותה? משהו ספציפי?

דוקטור רזי הופמן
04/05/2025 11:12:15

גמני לא מבין מדוע ולמה
מצד שני השמיעה שלי לא משהוא והיא כל הזמן על מיוט!

שדות פופ לנצח
04/05/2025 18:27:12

ברכות רזי ,סוף סוף הצלחת לכתוב משהו מצחיק באמת

bobby
04/05/2025 8:21:23

תודה על המעורב מנחם!
העתיד של יוסטון נראה טוב, ואני מקווה מאוד שיצליחו גם לעבור סיבוב ולנצח את הווריורס הלילה. הייתי מאוד פסימי אחרי ההפסד במשחק 4 על הסיכויים של יוסטון, אבל במשחקים 5 ו-6 הם בהחלט התעלו על עצמם והוכיחו לי אחרת. נראה מה יהיה הלילה.

The Pro
The Pro
04/05/2025 8:40:57

אתה לא מטריד את השחקן היחיד שמביא לך סיכוי לאליפות
אלא אם אתה אפוי הבנה,
בהשוואה ישירה ללברון
קוואי,דורנט,אמביד וקורי הם חוזה הרבה יותר גרוע , שגומר על ההווה והעתיד של הקבוצות שלהן.

דוריס ברקס צפויה ומשעממת ,בקיצור הייתה צריכה להישאר על הקווים.
הביקורת על גרין מגיעה באיחור של כמה שנים טובות.

סטארברי
04/05/2025 8:51:12

מטריד את לברון שלשום
ומוכר חולצות של הבן שלו

TRIP
TRIP
04/05/2025 10:07:07

הופתעתי לטובה מהגישה של יוסטון בסדרה לא נכנסו לעימותים עם השופטים וגרין.
המשיכו בתוכנית משחק של אידוקה והאמינו אחד בשני.
לעומת זאת קר כצפוי משתמש בקמינגה בגיים 7 בשביל שהיה את מי להאשים
עוד הפסד כזה בקריירה של סטיב קר\קרי יכול להיות כתם רציני ולפרק את הקבוצה לתמיד

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי TRIP
bobby
04/05/2025 11:32:53
הגב ל  TRIP

לגבי המשפט האחרון שלך – השאלה היא – מהי התמונה הגדולה עבור הלוחמים? כי אם נניח הם ינצחו הלילה, האם לסמן וי על מעבר סיבוב זה מה שיספק אותם? כי אם לקח להם 7 משחקים לעבור את יוסטון, ההנחה הסבירה היא שמול מיני יהיה להם קשה עד בלתי אפשרי לעבור.. שלא לדבר על גמר המערב מול אוק/דנבר. למועדון כמו הווריורס אני בטוח שרק מעבר של סיבוב אחג הוא לא היעד העיקרי.

הווריורס עשו מהלך מעולה בדד ליין כשהביאו את באטלר. הקטע שמסביב לקרי, באטלר וגרין הסגל שלהם יחסית צעיר – פודז, מודי, קאמינגה, פוסט וכו שהם חביבים פלוס אבל כנראה לא מספיק מגבים את שלד הותיקים כדיי ללכת עד הסוף. כדיי ללכת על אליפות נוספת, הם יצטרכו בכל מקרה לעבור קיץ שבו יצטרכו לעשות מהלכים ולחזק את הסגל מסביב לשלישייה הותיקה (או מהלך גדול להבאת יאניס, או מהלכים קטנים יותר שיביאו שחקן שישי מנוסה שיעלה מהפסל). מתי זה יתחיל – אחרי הלילה או בעוד שבועיים, זה פחות קריטי. כך שלא נראה לי שהפסד הלילה צריך להכתים להם את המורשת יותר מדיי. אותו דבר אפשר יהיה להגיד על מצב בו יגיעו למשחק 7 מול מיני.
ברור שכל אוהדי הווריורס ישמחו לנצח הלילה ולפנטז על המשך הפלייאוף הזה. אבל הטרייד על באטלר היה רק יריית פתיחה ולא מהלך של all in. הריקוד האחרון האמיתי יקרה לדעתי בעונה הבאה, בהנחה ויעשו עוד מהלכים משמעותיים הקיץ.

TRIP
TRIP
04/05/2025 12:06:53
הגב ל  bobby

מדברים על להפסיד אחריי שהובלת 3-1 בסדרה שרוב המוחלט האמין שהם הפייבוריטים
יוסטון היו עם הגב לקיר. הביתיות נלקחה מהם ובנוסף לא הצליחו לקחת משחק בהעדר באטלר
יוסטון מוכיחה שעם הגנה טובה מאד . והתקפה סבירה אפשר לנצח
מיני פייבוריטים ברורים מולם אין מה להשוות. 
הפסד שני כזה בקדנציה של קר. בפעם הקודמת לא היה באשמתו והגיע דוראנט במתנה
עונה הבאה הסגל מזדקן בעוד עונה. קר אשם בשילוב הגרוע של הצעירים והעזיבה של קליי ופול
הקבלת החלטות מאז העזיבה של בוב מייראס רק מידרדרת. הפסד כזה והם חייבים זעזוע רציני
למה שיאניס יגיע לשם? עדיף כבר את יוסטון. הריקוד האחרון שלהם זה עכשיו
בנייה מחדש ויפה שעה קודם

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי TRIP
אוהד ס"א
04/05/2025 12:04:08

מעורב מעולה, תודה רבה והמון בריאות.

  • יוסטון תפסיד היום כי: א' – ניחסת כהרגלך. ב- יחסית קל לגולדן סטייט לבצע עצירות על  ואן-ווליט עם קומינגה. אפילו קר שיכולות האימון שלו לא משהו מסוגל לזה. קארי ובאטלר יפזרו קצת אבקת קסמים וגולדן תעלה לשלב השני
  • הייבוש של קומינגה ע"י קר, הוא פשע. קומינגה לא אול סטאר אבל שחקן בעל ניסיון, תשוקה ויכולות פיזיות שיכול היה לתת ללוחמים משהו שאין להם. קאר מייבש אותו כבר מתחית העונה ואני חושב שזה לא קשור לכדורסל. ככה היה עם וויגניס ופול. אולי זה קשור למרקם החברתי של הותיקים מול הצעירים או לרצון שלא לנפח את השכר של קומינגה לקראת החוזה החדש
  • גולדן בכל מקרה לא ירקדו את הריקוד האחרון. הטיול שלהם יסתיים מול מיני ואולי אולי במזל הם יצליחו לגרור את הגופה המתה שלהם מול OKC ויובסו
  • עם כל "אהבתי" ללברון. שחקן כמוהו לא מטרידים. אפשר להוציא אותו לגמלאות ולחלק את המשכורות האחרונה שלו ל- 3 שנים. זאת הדרך הכי נכונה לעשות את זה. הוא ישמח להתפנות למירוץ שלו למשרת מושל קליפורניה והלייקרב יוכלו לפנות 30 מיליון כדי לנסות להביא את יאניס

אני מקווה שגם לברון מבין שכל עוד הוא בקבוצה התקרה של הלייקרס זה הסיבוב הראשון והוא טרם התחיל באמת להתבזות על המגרש. זמן מעולה לפרוש בשיא, אחרי ששיחק עם ברוני, אחרי ששבר את שיא הנקודות. מה עוד נשאר לו?

  • שאמפו לסקרמנטו. לא מבזבזים זמן. בחרו מאמן ומתחילים להתכונן לליגה. אני צופה מהם לשיפור בעונה הבאה. בלי להיכנס לשמות של קבוצות אחרות, שהכריזו על פרישת מאמן רק עכשיו למרות שפרש לפני יותר מחצי שנה ועכשיו הם לא מסוגלים ללכת על מאמן חדש ויישארו תקועים עם מאמן צעיר וכושל, כי ככה זה שמרנים.
TRIP
TRIP
04/05/2025 12:18:21
הגב ל  אוהד ס"א

אף אחד לא ירצה להגיע לשם אחריי הדרך שבה פיטרו את בראון. (וגם כי הם סקרנמטו)
הגיע הזמן שמאמנים יתחילו לגדל ביצים ולהגיד לא לכל משרות שמציעים להם ולעשות משחק כסאות
ביינתים נשאר עם דוק ריבירסים למיניהם

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  TRIP

למה שמישהו יגיד לא למיליונים ועבודה הכי כיפית שיש?

TRIP
TRIP
04/05/2025 13:32:34

כי בסוף לא היו מאמנים בליגה. ולברון יעשה לכולם ריאיון עבודה במסווה של פודקסט

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  TRIP

זה לא מעניין את זה שמרוויח את המיליונים, תמורת הכסף שהם מקבלים אני מוכן לאמן את לברון ולסבול

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אוהד ס"א

הקינגס מתים יהיו בלוטרי חזק ימכרו הכל הקיץ

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/05/2025 12:28:22

תודה רבה מנחם

birdman
birdman
04/05/2025 13:02:39

לפני כמה שנים, כאשר ראו שבקליבלנד מתגבשת קבוצה, לברון רמז על חזרה, הם אמרו שהם לא מעוניינים. הבנאדם יערער כל היררכיה בריאה וכל חדר הלבשה בריא. כיום הוא מתאים רק לקבוצות ׳דיסנילנד׳.

PittPut
PittPut
04/05/2025 15:35:13
הגב ל  birdman

אני לא מסכים עם הגישה הזו. זה לא נכון להסתכל על לברון בצורה כזו חד-צדדית. יש המון דעות שונות על הדרך שבה הוא מנהל את הקריירה שלו, אבל העובדה שלברון בנה לעצמו אימפריה עצומה על המגרש ומחוצה לו לא יכולה להימחק בכמה מילים שליליות.

לגבי קליבלנד – נכון, ב-2014, כשבראון רמז לחזרה, היו אנשים בקבוצה שלא הרגישו שזה הזמן הנכון להחזיר אותו. זה לא היה עניין של "לא מעוניינים", אלא יותר עניין של תחושה ששחקנים צעירים צריכים את המקום שלהם כדי להתפתח, ולברון לא היה בהכרח הפתרון האידיאלי כדי לשלב אותם בסגל. אין ספק שלברון יכול לערער על היררכיה – אבל זה גם מה שעושה אותו שחקן גדול. כשאתה שחקן ברמה כזו, אתה לא רק משחק, אתה משנה את כל הדינמיקה של הקבוצה.

לא, לברון לא מתאים רק לקבוצות "דיסנילנד". הוא יכול להתאים לכל קבוצה שצריכה מנהיג, וכשיש שחקנים מוכנים להקשיב ולהתפתח איתו – הוא הרבה יותר מעניין מאשר רק עוד כוכב בסגל. ברור שהוא דורש הרבה על המגרש ומחוץ לו, אבל זה בדיוק מה שמוביל להצלחות. כל חדר הלבשה דורש סדר, וכל חדר הלבשה דורש אגו, ומי שיכול לאזן את שני הדברים האלה – יכול להצליח איתו.

הסיפור של לברון הוא הרבה יותר מעניין משנראה בעין ראשונה, והשפעתו על הליגה בכלל, ועל שחקנים צעירים בפרט, היא עצומה. הגישה הזאת שמתייחסת אליו כאל "בעיה" חדר הלבשה היא רחוקה מהמציאות של איך קבוצות מצליחות, כי בסופו של יום – ההשפעה שלו על המגרש היא יותר חשובה מהאגו שלו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PittPut

הסיפור של לברון זה האדרת התאגיד דרך כתבי חצר, הוא מזוייף ומשעמם, קשה לצפייה ביכולות הכדורסל

PittPut
PittPut
04/05/2025 16:49:36

אתה מציג גישה מאוד נחרצת כלפי לברון, וזה מעניין, אבל יש כאן כמה דברים שאפשר לבחון בהקשר של הביקורת שלך. האמת היא שיש לא מעט ממד של אובייקטיביות בתיאור שלך, אבל יש גם כמה אלמנטים של חוסר איזון בתפיסה.

ראשית, להגיד ש"הסיפור של לברון זה האדרת התאגיד דרך כתבי חצר" נשמע קצת כמו הכללה. כן, יש בהחלט אלמנט שיווקי חזק סביב לברון, אבל הוא גם עבר הרבה מסעות קשים על המגרש ובחיים האישיים – זה לא רק תוצר של "כתבי חצר". אם אתה מסתכל על הקריירה שלו, הוא נלחם בעונות קשות, שבר שיאים עם קבוצה לא מצליחה, ולקח קבוצות למעמדים של גמר NBA למרות שהתמודדו מול קבוצות עם סגלים הרבה יותר חזקים. קשה להתעלם מזה.

שנית, כשאתה אומר שהסיפור "מזוייף ומשעמם", זה חוטא לאמת החוויה של הרבה צופים. יש פה חוויות ספורטיביות אמיתיות – על המגרש ומחוצה לו. ההתמודדות עם כישלונות, עם לחץ, עם ביקורת ציבורית, עם יצירת אימפריה עסקית ותרבותית. זה לא אומר שצריך לייפות הכל, אבל לפעמים הצגת דמות מורכבת יותר תביא לתמונה יותר מדויקת.

ולגבי "קשה לצפייה ביכולות הכדורסל" – זה קצת מתמקד רק בתוצאה הסופית של המשחק. אם אתה עוקב אחרי משחקים שלו, תראה שהוא לא תמיד מבריק או מהיר כמו פעם, אבל היכולת שלו לשלוט במשחק ולהניע קבוצה היא עדיין על רמה מאוד גבוהה. קשה להמעיט בערך של שחקן שמחזיק קבוצה בגיל 38 על הגב וממשיך להיות בכושר מצוין.

לסיכום, הביקורת שלך מבוססת על תחושות אמיתיות, אבל קצת קשה להתעלם מההישגים הספורטיביים הבלתי מעורערים שלו בתוך כל השיווק. זה לא רק "סיפור מזוייף" – יש כאן גם סיפור אמיתי של הישגים שמגיעים אחרי הרבה עבודה קשה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PittPut

עבד קשה זה כן עדיין את האליפויות במיאמי הוא קנה ובבועה אירגנו לו אליפות. הוא לא קרוב להיות גואט בכלל ומנסים להציגו ככזה, קיצר שקץ. מי שנהנה ממנו שיבושם לו.

PittPut
PittPut
04/05/2025 17:08:51

ההנחה שלך שלברון "קנה" את האליפויות במיאמי פשוט לא עומדת במבחן המציאות. מעבר למיאמי היה צעד משמעותי מאוד מבחינת הקריירה של לברון, אבל הוא לא היה "הכוכב היחיד" שם. דוויין וייד היה המוביל של הקבוצה לפני הגעתו, וכאשר לברון הגיע, הוא לא קיבל כלום על מגש של כסף – הוא היה צריך לעבוד קשה להסתגל לסגנון של המאמן ספולסטרה ולהתאים את עצמו לדינמיקה של הקבוצה. זה לא היה פשוט, ולא רק בגלל החוזים השמנים והכוכבים שסביבותיו. זה היה אתגר מקצועי שדרש ממנו להתעלות ולשדרג את המשחק שלו.

בנוגע ל"בועה" שהזכרת – כן, קבוצות עם גולדן סטייט ומיאמי בשנים ההן היו מאוד דומיננטיות, אבל להגיד שמישהו "הארגן לו אליפויות" זה לא מדויק. במיאמי, לברון לא רק שזכה באליפויות, הוא גם עבד על המשחק שלו בצורה שלא הייתה לפני כן – הוא שיפר את היכולת שלו להוביל קבוצה ולהיות יותר יציב ברגעים קריטיים, גם אחרי שלא הצליח בפיינלס של 2011. הוא לא "רק" היה סופרסטאר – הוא היה זה שסחף את הקבוצה קדימה. כל עוד היית מצפה מגורמים חיצוניים להשפיע בצורה כזו או אחרת על האליפות, זה לא הופך את ההישג לפחות משמעותי.

לגבי "הגואט" – דווקא הגישה שלך של "הם מנסים להציג אותו ככזה" משקפת את הבעיה שלך עם הדמות של לברון, ולא את ההישגים האמיתיים שהוא הביא. אם תעיף מבט אובייקטיבי על הקריירה שלו, תראה שזכייתו באליפויות עם שלוש קבוצות שונות, יכולת להוביל קבוצות בלא כלים אידיאליים ולהיות שחקן המוביל במשך כל כך הרבה שנים – כל זה לא ככה סתם. יש לו את זה. אם אתה לא מחשיב אותו כגואט, זה לא בגלל שהסיפור שלו לא עומד במבחן הקריטריונים של מישהו שראוי לתואר, אלא יותר בגלל שאתה לא מוכן לראות את זה מתוך נקודת מבט רחבה.

אני מבין שאתה לא מסכים עם הדרך שהוא בחר, וזה לגיטימי, אבל קשה מאוד למכור את הטענה שהוא פשוט "קנה" את האליפויות או ש"בועה" ארגנה לו את זה. הוא עשה את זה עם הרבה יותר מאשר רק קשרים וכסף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PittPut

קנה קנה אין יותר לקנות אליפויות ממה שהוא עשה ונכשל לקנות יותר הוא חשב יקח 8 מרוב שקנה

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
PittPut
PittPut
04/05/2025 18:39:03

לברון לא "קנה" אליפויות. הוא עבד קשה, עבר תהליך אישי ומקצועי, והתמודד עם אתגרים גדולים. במיאמי הוא לא היה לבד – היו לו שותפים כמו דוויין וייד. להגיד שהוא "קנה" את האליפויות זה להזניח את העבודה הקשה והיכולת המנהיגותית שהפגין. כל זה לא קרה סתם, זה תוצר של הרבה יותר מכסף או קשרים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PittPut

קנה בלי האליפויות האלה היה לו 0 עד היום כי עדיין היה את הלחץ זה שיחרר אצלו לחץ. הוא הקים קבוצת סטארים במזרח החלש וגם שם כמעט חירבן וככה הבטיח לעצמו גמרים על אוטומט.
הרבה עובדים קשה זה לא היה קשור לאליפויות שלו.

birdman
birdman
04/05/2025 22:15:20
הגב ל  PittPut

כיום, בגיל 40 וחצי, לא עושה הגנה וידרוש את הכדור בידיים שלו, יידרוש לקחת זריקות אחרונות, בדיוק מה שחבורת צעירים לוחמים לא צריכה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  birdman

אין שום סרט שהקאבס יגעו בו. הוא השחקן האחרון שהם צריכים, לא שומר, יקח את כל התהילה לעצמו ולא יצליח לעשות כלום ואז יפרק אותם לגורמים.
הקאבס צריכים קלעי טוב ואמין שיכול גם לשמור בינוני ואפשר לסמוך עליו בגמר המזרח וגמר הליגה (כן קווין זה אתה, סטרוס זה לא אתה חביבי, זה לא אתה אתה דיאנדרה)

ד"ר פופרס
04/05/2025 13:06:05

אני כל כך שמח שהמזוקן הסריח כרגיל את הפרקט.

etayef
etayef
04/05/2025 13:44:16

או שהבן של קרי אוהד הצלחות, או שהוא עדיין כועס שקראו לו קנון.
לברון לא הולך לשום מקום, יש לו נו טרייד בחוזה עד כמה שזכור לי. פול פירס? מתי היה לו משהו טוב להגיד על לברון? עוד אחד שלברון יושב לו בראש. הלייקרס צריכים להשתפר, זה לא שאם מוציאים את לברון הם אוטומטית אלופים. מה שכן, לברון כבר לא יקח על הגב קבוצה לאליפות, וזה נכון כבר כמה שנים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayef

אל תדאג גם אם יקח אליפות בגיל 45 יגידו שהוא היה הכוכב

birdman
birdman
04/05/2025 17:39:52
הגב ל  etayef

אכן ללברון יש no-trade clause בחוזה. בנוסף, יש לו אופציית שחקן לגבי השנה הבאה, מכאן שהוא שחקן חופשי שיכול לחתום בכל קבוצה בלי שהלייקרס מקבלים תמורה.

John
04/05/2025 16:34:08

ההתקפה של יודוקה לא טובה. ג'יילן גרין הוא הברומטר. הזריקות שהוא לוקח קשות מכיוון שהוא צריך לייצר זריקות יש מעיין ב-200 קמ"ש. לדעתי מי שמסתכל על הסטטיסטיקה חושב שיש לו סדרה איומה. אך בעיני המשחק האחרון היה מעולה. הקליעה לא נכנסה והוא לא הכריח אותה. הוא הניע כדור ופעם אחרי פעם מצא חברים ויצר אסיסטים או מסירות הוקי נהדרות. הוא עדיין מקבל שמירה של כוכב מכיוון שאם הוא מתפצץ לווריורס אין ממש סיכוי. זה מראה על הרבה בגרות לשחקן שעד לא מזמן רק ראה את השורה הסטטיסטית של עצמו. בנוסף, ממש בשקט בדומה למיצ'ל בקליבלנד, הוא שומר..לא רע. אבל יודוקה חייב לארגן לגרין יותר חסימות ותרגילים אחרת הם ישלמו על זה או במשחק 7 או בסיבוב הבא. ההתקפה שנסמכת על סטיבן אדמס ושגון להוריד ריב' בהתקפה או הכניסות החזקות של שנגון על דריימונד לא יצילו את הרוקטס והאבלנץ' שנקרא סטף וג'ימי במשחקי 7. הלב אומר יוסטון אבל השכל מבין שזה כנראה יהיה הווריורס.

לגבי דריימונד, משהו מאוד חריג כאן. אולי זו הטרואמה של 2016 כשנלקחה מהווריורס אפשרות לשושלת מרהיבה אם דריימונד לא מורחק. אולי מסיבה אחרת. אבל כיום כל עניין הטכנית זה סתם אקראי או על סמך הפחד של השופטים. הם יודעים ששחקן כמו טייטום הוא ילד חנון ולא יגיב בסערה. אז הם מרשים לעצמם לתת לו טכנית על מחיאת כף (כמו המורה שנכנס בילד הטוב אם באופן מפתיע מתפרץ כאשר הילד הרע יכול לעשות מה שהוא רוצה). דריימונד הוא פצצה מתקתקת והם מפחדים לחתוך את החוט הלא נכון כדי לא להפעיל פצצה. הליגה צריכה לחשוב על הרבה דברים. הרעיון שהעונה הרגילה והפלייאוף נשפטים באופן כזה קיצוני הוא אחד מהם.

קומינגה הוא הפרויקט שאני עוקב אחריו מאז התיכון. האמת היא קצת עצובה. סטיב קר לא רצה אותו. זה היה ברור מהשלב הראשון. אחר כך הוא רצה אותו רק אם הוא הופך לדריימונד, ניסוי שהכישלון בו היה ידוע מראש. הוא שחקן מעניין אבל לא מתאים בכלל לשיטה של הווריורס. הוא שחקן כנף אבל לא צלף מבחוץ, השליטה שלו בכדור לא רעה אבל המהירות שלו מרשימה מאוד בקו ישר, אבל הלטרלית שלו לא מרשימה (מצד לצד). היו לו תקופות נהדרות בווריורס כשקיבל פוקוס ונראה כמו כוכב. אבל קר לא מתחבר לכדורסל הזה. קר בונה התקפה על read and react. שחקנים שלא חושבים מהר את המשחק ומנחשים נכון לאן ללכת הולכים לאיבוד ונתקעים בה. קומינגה פשוט לא מעבד את המשחק ככה. הוא כן מוסר טוב וראינו קצת סימנים לקליעה. אבל הרבה מזה זה ביטחון והחלטיות.

קר ובזה אני עקבי מאז ומתמיד הוא מאמן מעולה בשיטה בה משחק. זה אומר שאם לא בונים לו סגל מתאים הוא מעדיף שחקנים פחות כשרוניים שיתאמו לשיטה מאשר ההפך. מה שלא מעט צופים ופרשנים מפספסים זה שלגיל יש משמעות אדירה בפיתוח. נכון שיש לייט בלומרס, אך לרוב שחקנים צריכים לבצע קפיצות בשנים מסויימות. זו הסיבה שרוב בני ה-23 לא נבחרים גבוה בדראפט. אנט אדוורדס בן ה-19 בהחלט לא היה שחקן המכללות הטוב ביותר. אנט בן 23 לעומת זאת בסניור שנה חמישית היה קולע 35 נק' למשחק במכללות השנה. זה אפילו לא באותה הליגה. נכון שלא כולם הופכים לסופרסטארים אבל כמות דקות משחק ומאמן שמאמין בך ונותן לך לבצע טעויות זה עניין קריטי בגילאים האלה. קומינגה מהוסס ואין שום דבר בקריירה המוקדמת שלו שהצריך כזה היסוס. בתקופה שדריימונד דחף אותו וקר שחרר הוא נראה פנטסטי. אבל לדעתי נראה אותו רק כהייל מרי במקרה שהווריורס ייכנסו לפיגור וקר ירצה להשתיק על הדיבור על קומינגה כשכבר הסיכוי נמוך.

הייט אשברי
04/05/2025 16:59:06
הגב ל  John

אני לא מקבל בכלל את האבחנה של "מתאים לשיטה" או לא . או ששחקן יודע לשחק או שלא. נכון – יש היבטים שונים בתוך השחקן. יש שעדיפים בבתקפה, יש שבהגנה יש שיותר משחקים בפוסט ויש שבחוץ , וכן הלאה. כדורסל הוא משחק פשוט. קומינגה נבחר בדראפט ובגיל צעיר, וניתן היה ללמד אותו צדדים שרין לו.
יותר מזה -קבוצה צריכה יותר משיטת משחק אחת , גם בתוך משחק נתון . קיבעון הוא דבר רע. וקר מקובע לטעמי. אין היום לג"ס את חומר השחקנים שהיה לה רמה שנים אחורה . וסגנון צריך גם לדעת לשנות . אם שמירות הן חזקות וסטף לא מצליח להתבטא , אז צריך לנסות לשחק יותר בחדירות לצבע , הילד בוודאי, וגם מודי , שחקנים רכים מדי להתמודד עם הפיזיות של יוסטון.

John
04/05/2025 18:08:05

במשחק הקודם מודי אולי שיחק הכי פיזי. הוא אחד היחידים שקולע באופן יציב בקבוצה. אני מסכים עם מה שאתה אומר. אבל השיטה של קר לא מבליטה את מה שקומינגה טוב בו. זה לא רק עניין של למידה. יש שחקנים שיש להם רגש לדבר הזה ויש כאלה שפחות (בכול הקשור לתנועה ללא כדור, קריאת מהלכים קדימה וכו'. הוא כן מתאים בווריורס כ-רים ראנר כמו שהפיסטונס עושים עם אסאר ולא מעט הרוקטס עושים עם אמן. אבל התאומים גם אשפים בתנועה ללא כדור. קומינגה בסדר אם יש תרגילים או עם מפשטים את זה. בנוסף ברגע שמכניסים אותו כשומר בצבע מתחיל הצרות. יש לו מרכז מסה גבוה. זה אומר רגליים סופר ארוכות לגובה. זה נותן לו קפיציות אדירה וצעד ראשון קצת יאניסי. אבל בניגוד לדריי שמרכז המסה שלו נמוך וקשה להזיז אותו, קומינגה כשומר צבע ניתן לדחיפה כמה שהוא חזק פיזית. מול קבוצה עם גבוהים פיזיים כמו הרוקטס הוא נותן כ-30-50 פאונדס מול כל אחד מהקו הקדמי שם. זה אומר שהוא צריך להיות שומר כנף. אבל קר מכניס אותו כגבוה בהתקפה (שוב כי לא סומך על הקליעה שלו) וכך בהגנה הוא 4-5. זה לא רק השיטה אלא גם התאמה לסגל. בקליפרס לדעתי קומינגה היה פורח. אותו כנ"ל בעוד קבוצות רבות.

אני מאוד אופתע אם הווריורס לא מנצחים הלילה. משחק 7 זה שוק רציני לקבוצה צעירה ולא מנוסה. בתחושה שלי, קר יחנוק את וואן פליט ויגלגל את הרוקטס לנצח עם הצעירים. אם הרוקטס ינצחו זה בגלל שג'יילן גרין או ברוקס נותנים משחק לפנתיאון. הווריורס ישחקו בושידו בהגנה הלילה והשופטים יזרמו

PittPut
PittPut
04/05/2025 18:40:23
הגב ל  John

אני מסכים לגבי מה שאתה אומר על קומינגה – באמת נראה שהוא לא בהכרח בתפקיד הכי טבעי לו, במיוחד בהגנה. אם היה משחק כנף, זה היה מאפשר לו להפיק יותר מהכישורים הפיזיים שלו. אני גם מבין את הטענה לגבי קר והשיטה – לא תמיד כל שחקן מתאים לשיטה, ואכן יש שחקנים שצריכים יותר מקום להתבטא. לגבי השמירה בצבע, זה נכון שהוא לא תמיד עומד בפני שחקנים פיזיים בצורה הכי יציבה, וזה משהו שקר צריך לקחת בחשבון בהגנה.

לגבי המשחק הלילה – אני גם חושב שהווריורס יכולים לנצח, במיוחד אם קר יתאים את המשחק לצעירים כמו שצריך. אם הוא יצליח להגביל את וואן פליט ויכפה על הרוקטס לשחק את המשחק שלהם, יש סיכוי טוב שהם יגמרו עם ניצחון. שחקנים כמו גרין או ברוקס יכולים בהחלט לשנות את המומנטום אם יהיו חמים, אז זה יעניין לראות איך השחקנים האלה יתפקדו במשחק קריטי כזה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה לא נכון. מאמן חלש יכול לגמור שחקן לגמור לו את כל הבטחון ושיטת משחק לא מתאימה לכל אחד. לוקה יכל לרוץ כמו סטף? חחח
קר בהחלט מקובע

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
PittPut
PittPut
04/05/2025 18:39:52

לוקה לא צריך להיות סטף כדי להיות גדול. כל שחקן יש לו את היתרונות שלו, ולוקה מצוין בשלו – לא כל שחקן חייב לשחק באותו סגנון. מאמן יכול להשפיע, אבל בסופו של דבר, השחקן הוא זה שמקבל את ההחלטות על המגרש. זה לא עניין של "חלש" או "חזק", אלא של התאמה לסגנון המשחק והיכולת האישית להצליח.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PittPut

אז,בגס זה לא ככה שם המאמן משחק רק בשיטה אחת

Pitzo
Pitzo
04/05/2025 17:22:07

לגבי להטריד את לברון:
בלי קשר לסעיף ההסכמה, אתה לא מעביר אגדה בטרייד בלי לשאול אותו.
אז אם הוא ירצה ויגיע משהו ממש טוב אז כן.
אחרת מביאים גבוה סביר בטרייד, שניים שלושה גארדים ווינגים אתלטיים.
ויש משהו מעניין.

Alex Rabino
04/05/2025 18:27:33

המפתח לניצחון של יוסטון במשחק 6 היתה ההחלטה של אידוקה לשחק ביחד עם שונגון ואדמס. זה נתן לרוקטס יתרון משמעותי בצבע ומשם בה עיקר הנזק. אדמס היה גדול ולהפתעת כולם כמעט ולא החטיא זריקןת עונשין.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
04/05/2025 20:09:05
הגב ל  Alex Rabino

״אדמס היה גדול ולהפתעת כולם כמעט ולא החטיא זריקןת עונשין.״ –
סטיבן אדמס קלע 9 מ-16 בדרך ל-56% מגוחכים. ראית את המשחק?

Jack
Jack
04/05/2025 19:53:55

שתי סיבות לא להטריד את לברון –

  • הוא מוכר החולצות מספר 1 של הלייקרס.
  • לוקה בשנת חוזה. הדבר האחרון שהלייקרס רוצים זה לתת לו סיבה לברוח ללא תמורה.

גילוי נאות – הכותב אוהב סלטיקס ואינו חובב לברון

Yahav
Yahav
04/05/2025 20:26:56

דרמייונד שחקן מיוחד ומגן על
לא שחקן גדול, לא אתלט גדול, אבל דפוק בשכל והייתי רוצה שיהיה אחד כזה איתי
גיימס עדיין נשאר שחקן תותח והוא שווה המון כסף ללייקרס, בחיים לא הייתי מטריד אותו לא מקצועית ולא כלכלית

Shahar Sharon
05/05/2025 2:05:11

קשה לי להאמין שנראה את ג'ונתן קומינגה משחק היום או את סטף קרי משחק שבוע הבא.