חם מהתנור (23 לספטמבר) בשיתוף הצוות והגולשים

בדאלאס, דריק נוביצקי עבד כל הקיץ על הג'אמפ שוט שלו, ליתר דיוק על המהירות שלו. "אני לא חושב שעין בלתי מזויינת תראה את זה", אמר הג'רמנייטור, "אני לא יודע אם האוהד הממוצע יראה את זה, אבל אני תמיד מנסה להשתפר. זה רק משהו קטן שיעזור לי לזרוק מהר יותר. אנחנו נראה איך זה עובד לאורך העונה". בעונה האחרונה, נוביצקי קלע 49.7% מהשדה עם 39.8% מהשלוש ו-89.9% מהעונשין, קרוב מאוד לעונה השנייה בקריירה של השחקן במועדון ה-50-40-90.

*

ריי אלן עדיין לא הגיע להחלטה היכן ישחק באנ.בי.איי בעונה הקרובה. הוושינגטון פוסט דיווח שהוויזארדס המועמדת המוביל להחתים הגארד, כאשר גם קליבלנד קאבלירס הוזכרה כמועמדת להחתימו.

*

סקרמנטו צפוייה לשחרר בקרוב את הסמול פורוורד סקוטי הופסון, שהגיע להסכמה ורבלית עם אנל ברליסי האיטלקית על חוזה לשנה אחת.

*

הספרס הביאו את שחקן סיטון הול לשעבר, פאקואן אדווין, למחנה האימונים שלהם. אדווין נרשם לדראפט 2014, ולא נבחר על ידי שום קבוצה.

*

לפי מנג'ר ברוקלין, בילי קינג, היום הייתה הפעם הראשונה שברוק לופז שיחק משחק 5 על 5 מאז שנפצע ב-20 לדצמבר, 2013. ב-17 המשחקים ששיחק בברוקלין בעונה האחרונה, קלע 21 נק' עם 6 ריב' ב-32 דקות לערב.

*

הקומונישינר אדם סילבר אמר היום שלדעתו דני פארי, מנג'ר אטלנטה שחשוד באמרת אמרות גזעניות, פעל בחוכמה שלקח חופשה ללא תשלום, וצעד החוצה מכל הסוגייה. הוא הוסיף שהאמרות לא היו אמורות להיות גזעניות, ושהליגה לומדת מכל מה שקורה באן.אף.אל בימים האחרונים.

*

דרנל מייברי מאוקלהומן טען כי חתימה אפשרית של אריק בלדסו על חוזה מקסימום במינסוטה תסייע לרג'י ג'קסון, שחקן אוקלהומה סיטי, בקשר לדיוניו על החוזה עם הת'אנדר-אם לא יחתום על חוזה עד 31 לאוקטובר, הוא יהפוך לשחקן חופשי מוגבל.

*

דן פייגן, סוכנו של שחקן מינסוטה, ריקי רוביו, אמר שהצדדים במרחק סביר בשיחות על הארכת החוזה של השחקן.


רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. האינדינאפוליס סטאר מדווח שהחמישייהה המתגבשת בפייסרס היא ג'ורג' היל, רודני סטאקי, סולומון היל, דייויד ווסט, ורוי היברט.

  2. דארקו מילציץ בדרך לקריירה חדשה כמתאגרף
    אם יוציא את הזעם שלו יהיה גדול , מצד שני סיכוי גדול שימשיך לתפקד כשק חבטות
    יש סיכוי לקרב מול תאביט וסם בואי על הקרב מי הבחירה ה 2 הגרועה בהיסטוריה

  3. "הספארס ניבחרו שוב ע"י ESPN מגזין כ"פרנצ'ייז מס' 1 בספורט". הם היו ראשונים בכל 4 הקטגוריות:
    1.בעלות הקבוצה (HONESTY ונאמנות לשחקנים ולקהילה)
    2.מאמנים (טיב האימון על המגרש ומחוצה לו, שימוש בטכנולוגיה וחידושים ו-LEADERSHIP)
    3. שחקנים (מאמץ על המגרש, חיבה – כמה האוהדים אוהבים ומעריכים את השחקנים.
    4. קהל אוהדים (יחסים עם הקבוצה, מעורבות במכתבים ואימיילים, אחוזי ציפייה בטיווי, הנאה ואווירה במגרש או איצטדיון ,ו-% CAPACITY במשחקים.

    זה לא רגיל כשקבוצה אחת היא ראשונה בכל הקטגוריות. היא ניבחרה ראשונה מבין 122 קבוצות ב-NBA, NFL, NHL, ו-MLB

    התוצאות והדרוג של כל הקבוצות יופיעו בהוצאה הקרובה של המגזין מחרתיים.

  4. 'האיש שלי' ג'בל מגי מדנבר הוא בעל קרן 'היידרייטד' שמטרתה איסוף כספים מבקבוקי פלאסטיק ריקים (ותרומות) לעזרת מרכז חולי HIV באוגנדה. הקיץ הקרן שלחה למרכז הרפואי באוגנדה צ'ק עם 7 מיליון דולארים.

    1. מצטער מראש על הקטנוניות מנחם אבל זה חזק ממני הפעם. אתה מאיית שוב ושוב את שמו דראג'יק במקום דראגיץ'. זה לא היה כזה נורא אם לא היה יוצא לי לראות כמה וכמה משחקים שבמהלכם השדר קרא לו דראג'יק, למרות שבכמה מהם ישב לידו פרשן שידע בדיוק איך הוגים את השם.

      אוקיי, הבנו. כמו רבים אחרים, גם אתה בטוח שהוא אירופי חיוור עם שם מצחיק וכשרון ממוצע במקרה הטוב שהאפשרות שהוא ייבחר לאולסטאר מהמערב מגוחכת, אבל רבאק, לפחות תאיית את השם שלו כמו שצריך.

  5. אנדרו וויגינס יזרוק הערב את הכדור הראשון (זריקת 'ראווה') במשחק הטווינס נגד הדיימונדבקס. לפני שבוע צ'ארלס בארקלי זרק כדור ראווה ראשון, והחטיא את הקצ'ר עם זריקה פראית במיוחד.

  6. הוולבס החתימה היום את הסנטר קירילו פסנקו והגארד בריידי הסליפ. פסנקו (2.15 מ') בן ה-27 שיחק עבורם ב-5 משחקי ליגה קיץ, קלע 8.4 עם 5.2 ריב' ב-17.6 דק' משחק.
    הסליפ בן ה-24 קלע בקיץ 7 מ-10 שלשות, בביג 12 הוא סיים את עונתו בביילור עם 46.5% מה-3.

  7. הבולס החליטה שהיא יכולה להשתמש ביותר עזרה בבק-קורט והחתימה את בן המקום אטוואן מור. בן איסט שיקגו זה הוא בעונתו השלישית בליגה

    מי שזוכר אותו כששיחק בפורדו יוניברסיטי, הוא חודר רצחני עם קליעה טובה מרחוק.

    1. הרמתי טלפון לאדם סילבר שיעניק לך את תואר אוהד מצטיין של הליגה. אח"כ שלחתי לינק לאימא של אטוואן מור, היא ענתה לי שהיא הדפיסה ותלתה מעל המזנון את התגובה שלך. "חודר רצחני"!!! פששששש…
      אטוואן מור הגיע עם חברו לפרדו ג'אג'ואן ג'ונסון באותו דראפט לבוסטון סלטיקס. לאחר שעשו שום וכלום, הם נשלחו ליוסטון תמורת הגארד (פלופ בפני עצמו) קורטני לי. יוסטון שיחררה אותם במעמד החתימה.

  8. שיקגו גם חתמה עם מוחמד נזאר – שאם אתם זוכרים הגיע לליגה מקנטק ב-1998 – הווה אומר שהוא מתחיל את עונתו ה-17 בליגה!

  9. דריק נוביצקי גילה הערב שהוא בילה את הקיץ בגרמניה לא רק לצלם את הסרט הדוקומנטרי עליו, אלא גם על שינוי (ושיפור) זריקתו. לנוביצקי יש את מאמן הזריקות הגרמני שלו הולגר גשווינדנר, ונוביצקי טען שההולגר הזה הציע שהוא ילמד לשחרר את הכדור מהר יותר, וזה מה שעשה כל הקיץ.

  10. הלייקרס חתמו היום עם השוטינג גארד וויין אלינגטון על חוזה ווטרן מינימום של 1.1 מיל.

    אלינגטון קלע ב-5 שנות ליגה 6.4 נק', 1.6 ריב', ו-1.0 אס' ב-312 משחקים בהם עלה בחמישייה ב-35. שיחק במינסוטה, ממפיס, קליבלנד, ולאחרונה בדאלאס. יש לו ממוצע טוב מאד מה-3 (42.4%)

    בן 26 זה שיחק 3 שנים בצפון קרולינה (2006-9) עם אליפות NCAA ב-2009 (ו-MVP של הפיינל פור!) לפני שהלך לדראפט.

  11. קלדוול ג'ונס, פאור-פורוורד (11'6)/סנטר ניפטר מהתקף לב. ג'ונס שיחק 17 שנים ב-ABA וב-NBA, אף פעם לא סופר סטאר אבל תמיד בתוך החפירות כשהוא עושה את העבודה השחורה.
    גם שלושת אחיו – וויל, מייג'ור, וצ'ארלס – שיחקו ב-NBA אבל לא בהצלחה שהיתה לו.
    הוא תמיד היה אחד השחקנים הפופולריים בליגה.

  12. 'הקינג' (קינג מיי אס) ו-CP3 מתאמנים יחד משך היום ומבלים יחד בלילה.
    שניהם היכו את הג'ים ביום ראשון (שלשום) ב-UCLA ובערב בילו יחד בקלאב המפורסם "Greystone Manor" במערב הוליווד. הם הגיעו בחצות ונשארו עד שהקלאב ניסגר ב-2:30 לפנות בוקר. הם היו ללא נשים, ושתו רק קוקה קולה.

  13. המבריקס חתמו עם השחקן החופשי דורןן למב. הוא שיחק בעונה שעברה באורלנדו 53 משחקים בהם קלע רק 3.6 נק' בדקות משחק מועטות. הוא שיחק בקנטקי כשניצחה את אליפות ה-NCAA ב-2012.

    ה-1.93 מ' הזה ניבחר בסיבוב השני ע"י מילווקי.

  14. מנכ"ל ההורנטס ריץ' צ'או חתם את השחקנים החופשיים ג'סטין קובס, דלאס לאודרדייל, והסנטר בריאן קווייל למחנה האימונים.
    .

  15. אני מאוד מקווה שאלן אכן יחתום בוושינגטון. האיחוד עם פול פירס יעשה טוב לשניהם, ובעיקר לוושינגטון.

  16. לא ברור לי איך מיליצ'יץ' עם האופי הבעייתי שלו רוצה להיות טוב באמנויות לחימה. יש לו עצבים, אבל לוחם צריך גם סבלנות, איפוק, אופי יציב וחזק ומשמעת עצמית. זה מתאים לג'ורדן וקובי אבל לא למיליצ'יץ'.
    🙁

      1. זה מה שאני שואל. הוא לא disciplined אז איך הוא יוכל להצליח בספורט כזה ?
        אולי הוא ירוויח מפרסומות ושואו-ביז. מין האלק הוגן כזה. שיגדל זקן מצחיק ויטפח לוק מטורף, ויתאמן על צעקות מקפיאות דם ורקיעות חזקות ברגל אחת. אני כבר אוהד שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט