Steelers running back LeGarrette Blount (27) leaps over a Panthers defender on a fourth-quarter run.

הרנינג-בק של הסטילרס לגרט בלאונט (27) ברבע הרביעי
יש לי חדשות לכל אלה שהעיזו לקבור את הסטילרס: הם קבוצה טובה מאד. הם קבוצה המרכבת מווטרנים וצעירים מצויינים, ויש לה הגנה מצויינת. נקודת האור היחידה כמעט לפנת'רס כל המשחק היה הרוקי הצעיר קלווין בנג'מין עם 8 תפיסות ל-115 יארדס, וטאצ'דאון מהקוורטרבק שהחליף את קאם ניוטון, דרק אנדרסן עם 5:58 דק' לסיום.
עם הטאצ'דאון הזה קמתי ועזבתי.

4. האם הניינרס בצניחה חופשית?

לא בטוח. ההפסד לאריזונה קרדינלס 23-14 היה השבוע השני בו הם נכנעים בחצי השני, אבל הפעם פחות בגלל חולשתו של הקוורטרבק קפרניק (שהיה טוב מאד!) מאשר המשחק הנפלא של הבק-אפ קוורטרבק של הקרדינלס דרו סטנטון, ו-9 פנלטיס שעלו להם ב-107 יארדס. קפרניק זרק 29 מ-37 ל-245 יארדס ללא אינטרספשיונס. טוב מאד. אבל מה שרע מאד היא העובדה שהוא ניסה לרוץ  13 פעמים עם הכדור, ועשה רק 54 יארדס. קוורטרבק שיישא כדור 13 פעם? זה מתאים להפבק, לא לקוורטרבק. כל ההגנות למדו לשחק נגד קפרניק הקוורטרבק "נושא הכדור", ומוטב שבניינרס יתחילו למצוא טריקים חדשים.

5. מדליית זהב לניק פולס

אחרי שסבל CHEAP SHOT מהדפנסיב ליינבקר של הרדסקינס כריס בייקר. הוא הוביל את קבוצתו ברבע הרביעי עם מסע של 76 יארדס עם זרוע שנראתה פגומה בעליל, והאיגלס ניצחה נצחון ענק בוושינגטון על הרדסקינס 37-34, והיא 0-3 לראשונה בעשר שנים.

6. מה קרה לגרין ביי פקרס?

הפקרס הם 2-0 במשחקי חוץ אחרי עוד משחק גרוע – גרוע? זאת לא מילה! משחק איום ונורא! – בדטרויט. ההתקפה נעלמה. הדפנסיב ליין לא מצליח לתת לארון רוג'רס יותר משתיים-שלוש שניות לזריקה, ואז מרשים לסייפטי ולפמבל לגרום ל-TD נגדם. הם הפסידו 19-7 לדטרויט בדטרויט, ואחרי המשחק רוג'רס אמר: "אנחנו עשינו בהתקפה 7 נקודות, אבל גרמנו גם ל-9 נקודות נגדנו. ז"א שההתקפה שלנו ניצחה אותנו 9-7". הליונס ניצחו למרות שהבועט שלהם, הרוקי  נייט פריז, החמיץ את הבעיטה ה-3 שלו מ-7 העונה!

7. הג'איינטס מראים ניצוצות 

נצחון גדול – 17-30 – על הטכסנים, כשההתקפה שלהם עושה 419 יארדס!

8. סינסינטי היא נורמו אונו

סינסינטי היא 0-3 בעוד נצחון גדול 7-33 עם הטיטאנים מטנסי כשהם +47 ב-3 משחקים. הםן היום הקבוצה מס' 1 בליגה.