יומן אליפות מכבי חיפה (4) – משחק עונה בטדי/מתן גילור

בעקבות המחאה, לא אסע היום לטדי. נזכרתי בפעם הראשונה שביקרתי שם.

***

"משחק עונה בטדי" זעקו הכותרות. בית"ר ירושלים העשירה ורווית הכוכבים תארח את הקבוצה שלא זכתה באליפות כבר יותר מ-6 שנים וממוקמת במקום הראשון. התאריך נקבע – 04/12/2000.

כמה ימים לפני המשחק אני מצלצל למשרד הכרטיסים רק כדי לגלות שכל הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה אזלו.

מה עושים? מה עושים? מה עושים?

מיד נזכר ששולי, בעלה של דודתי, הוא בן דודו של גד זאבי, בעלי בית"ר ירושלים. מיד מובטחים לי 4 כרטיסים חינם אין כסף. "חכה במקום ההוא בשעה ההיא ויגיע אליך אלמוני עם הכרטיסים. וליתר ביטחון הנה גם מספר הטלפון שלו."

*

אחרי בית הספר, עומר קלדרון, אדם יוז ואנוכי, עולים על ההסעה לבארי. קבענו ש"אח מאומץ" (ביטוי קיבוצניקי ולא מאומץ על באמת) של קלדי ינהג, הואיל ולאף אחד מאיתנו לא היה רישיון נהיגה. לאחר ארוחת צהריים קלה בחדר האוכל של בארי, שמנו פעמינו אל עבר ביתו של קלדי. אחרי כמה דקות של האזנה לאביו (ז"ל) והתוכי, החלטנו להעביר את הזמן בצפייה בטלויזיה והופ יוצאים לטדי.

*

ליד הקופות פוגשים את אלמוני שמעביר לידי 4 כרטיסים טבין ותקילין. 3 אוהדי מכבי אחרים שבאו מבארי נדרשו לשלם לספסר 800 ש"ח על 3 כרטיסים. כשיש קשרים, מי צריך פרוטקציה?

אני בוחן את הכרטיסים. שוד ושבר, חזיז ורעם, לכל הרוחות, השדים ודארת' ויידר – בעוד הקהל של מכבי ממוקם ביציע המזרחי-דרומי, הכרטיסים הינם ליציע המערבי.

בצר לנו, אך עם ארנק תפוח, נכנסנו ליציע. דקות ספורות לפני המשחק, 4 אוהדי מכבי מתמקמים ביציע הצפון-מערבי ושלושתנו קופצים מעל הגדר לצורך איחוד כוחות (אח של קלדי נשאר במערבי).

הואיל והיינו כבר 7 אוהדים והיות והיו לידינו מספר שוטרים, הרגשנו מספיק בטוחים לעודד משך המשחק, למרות מטח קללות ואיומים מכל 4 רוחות שמיים. הקור העז וחוסר האחריות שלי שבאתי בלי מעיל, לא אפשרו אפילו להחביא את הצעיף ששמר על הצוואר מהצלפות אוויר ההרים הצלול כיין.

לקראת הסוף רק רצינו שיגמר. תיקו בטדי היה משאיר את מכבי במקום הראשון ואותנו בחתיכה אחת.

בדקה ה-85 בקירוב, 4 האוהדים האחרים קיפלו את הפק"לאות והחלו נעים לעבר היציאה. כששאלתי לפשר מעשיהם, הם טענו שהסיום של המשחק פחות חשוב להם מהסיום של החיים.

כשנכנסנו לתוספת הזמן, בטעות, במקרה ולא בכוונה, דאגו כל השוטרים להיעלם מהאזור שלנו.

שריקת הסיום הכריזה על תיקו נטול שערים. יוז החביא את הצעיף במעיל, נתנו לאוהדי ירושלים להתפזר ואז החל המסע לאוטו שכלל התברברות, הקפה של כל האצטדיון (לחומותיו שלום) וחששות שלשמחתנו לא התממשו.

*

כשהגענו חזרה לבארי והמנוע דמם, אמרתי להם: "אם מזה יצאנו בחיים, מכבי תזכה השנה, אחרי 7 שנים יתומות, באליפות."

Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ido moria
22 בספטמבר 2014 7:41

אחת הטובות שלך גילור.

בקריירה שלך כאוהד כבר חטפת מהם מכות?

מתן גילור
22 בספטמבר 2014 7:54
Reply to  ido moria

סיפור אחר שפעם אולי אספר אותו יותר באריכות. בכמה משפטים:
אחרי ניצחון בשנת 2004 משער של יניב קטן שהבטיח לנו את האליפות, בן דודה שלי התעקש ללכת לקניון מלחה לאכול אחרי המשחק. ניסיתי להסביר לו שזה לא המהלך הכי חכם בעולם, אבל הוא בחור די עקשן. בקיצור, הוא התחיל ללכת לכיוון והיה ברור לנו שאם אנחנו עוזבים אותו לבד אין שום סיכוי שהוא מגיע. זה היה לחצות את גדר שדה המוקשים במודע.
היינו שלושה עם חולצות של מכבי ואחד (אוהד הפועל חיפה שסתם בא לראות כדורגל) עם חולצה שחורה. כל הדרך לקניון ספגנו יריקות וקללות. בכניסה הם ניסו לתקוף אותנו פיזית, אבל אוהד גדול גוף חסם אותם ואפשר לנו להיכנס לקניון.

פעם אחרת, אחרי שהפסדנו שם 0:4 בשנת 2002, הלכנו לרכב. היינו 5 (אאל"ט) ולידינו הלכו 5 אוהדים שלהם שכל הדרך ניהלו ויכוח האם להתחיל איתנו קטטה או לוותר. בסוף הם ויתרו.

gfgg@gy.net
gfgg@gy.net
22 בספטמבר 2014 7:45

אם הייתי ירושלמי אין ספק שהייתי אוהד הפועל ולא בית"ר. הקבוצה הכי דוחה בעולם. חבל שלעיר מדהימה כמו ירושלים יש קבוצה כל כך דוחה

Mbk
Mbk
22 בספטמבר 2014 15:37

יש לא מעט חלאות מבין אוהדי בית"ר שנהנת לאורך השנים מעליהום תמידי בתקשורת שמעודדת את חבורת הפרחחים הזו ונותנת להם במה קבועה

המקרים האלימים ביותר בכדורגל הישראלי ( תודה מיוחדת לאוהדי הגועל תל אביב )
הלשכת בובה לעבר אובורוב
השלכת רימון הלם לעבר שלקן הקבוצה בעבר שמעון גרשון במשחק מול בית"ר ירושלים ( כמי שהיה במשחק הייתי המום מכך שהשופט לא שרק לסיום בו במקום )
השלכת אבוקה לעבר אדם שביטה שעולה בלהבות
קריאות שואה למכבי ולשמעון מזרחי
איציק לוזון מעורב בחשד לפלילים ( פירק לעבריין אחר את הרכב לגורמים , נקלע בטעות לעולם הפשע)
הפועל חיפה ומכבי פתח תקווה במפגן בושידו כמו הפועל לוד מול הפועל רמת גן

סטיגמה קשה להסיר
איני מליץ יושר על אוהדי בית"ר אך רובם הגדול נורמטיבי
כאוהד של בית"ר קפצו על רכבי לא מעט אוהדי הפועל תל אביב במשחקים בבלומפילד , אלימות טבועה בחברה הישראלית ומקבלת ביטוי במגרשי הכדורגל

מחובתי לציין שאין ולא ידוע לי על עימותים פיזיים ומתיחות בין אוהדי בית"ר לאלו של מכבי חיפה

לשמחתי הרבה אני מוותר לאחרונה על המוצר הנחות שנקרא כדורזבל ישראלי

מנחם לס
מנחם לס
22 בספטמבר 2014 16:01

נהניתי לקרוא!

אפלטון
אפלטון
22 בספטמבר 2014 16:34

כתוב נהדר. למרות שאני משתעמם מכדורגל ישראלי יותר מצפייה באליפות אסיה בדארץ תמיד כיף לקרוא את הטורים שלך.

חום
חום
22 בספטמבר 2014 16:36

אוי ואבוי!!! זרקו לאובראוב בובה!! צעקו לשמון להתאבד!![לא משנה שהקללות בכדורגל הישראלי נישמעות נחמד לעומת מה שקורה בכל העולם]זה הרבה יותר גרוע מחבורת הנאצים שהשתלטה על רוב היציעים בביתר!!
סתם סטיגמה שהתישקורת הדביקה לירושלמים המיסכנים ):

Mbk
Mbk
22 בספטמבר 2014 17:47
Reply to  חום

זה שאתה מכנה את יושבי היצעים נאצים ומליץ יושר על מעשים נתעבים הוכחה ברורה לכתוב לעיל
אוהדי הפועל הם הנוראים באוהדי הליגה וסוג של פסולת שיש להוקיע מתוכנו בדיוק כמו את הקומץ ביצעי טדי שגזל מרבים וטובים את ההנאה מהמשחק

אהרון שדה
אהרון שדה
22 בספטמבר 2014 18:01
Reply to  Mbk

+100 ל MBK
חום עוד לא התחילה העונה מעניין לאן תגיע עם גידופך בהמשך הליגה.

מתן גילור
22 בספטמבר 2014 17:21

תודה על התגובות.
המטרה היתה לשתף בחוויה אישית ולא לפתוח דיון על איזה קהל יותר אלים. זה בכלל לא משנה. ירוקים, אדומים, צהובים וכחולים – כל מי שאלים לקלבוש.

אהרון שדה
אהרון שדה
22 בספטמבר 2014 17:43

מתן תודה …אבל דווקא בירושלים אוהבים בגדול את מכבי חיפה
לא אשכח את מחיאות הכפיים לרובן עטר אחרי המספרת המפורסמת.

חום
חום
22 בספטמבר 2014 18:11

מיידן,בין היודנאצים ביציע הביתרי[ועוד פעם לא כולם כמובן,אבל כן,המון.] לבין הנאצים המקוריים קווים מגבילים רבים מאוד.אני דווקא לא שונא ביתר במקור,תומך נלהב של ביתר נורדיה,ומעריך מאוד [על אף שלא מסכים] עם זבוטינסקי.
אם אתה רואה איזשהו קשר בין ביתר של זבוטינסקי לזו שהלה פמילייה חירבו,תעדכן אותי.דש לבנצי גופשטיין ומיכאל בן ארי.
[באמת שלא רציתי להיכנס לזה..אבל ילדים קטנים עוד קוראים פה את השטויות המסריחות מגזיענות שלך].

אהרון שדה
אהרון שדה
22 בספטמבר 2014 23:12
Reply to  חום

ההשוואות שאתה עושה מקוממות
ניחא אם אוהד אחר היה מדבר אבל אתה שאוהד קבוצה עם קהל שחלקם הפשיסטים האדומים ?

Etayle
Etayle
22 בספטמבר 2014 23:12
Reply to  חום

א. תגובה בזויה ומגעילה.
ב. אחד הדברים היפים בספורט זה שאין פוליטיקה. רק האהבה לספורט ולקבוצה. וד"ש ליריב אופנהיימר ולכל הגיס החמישי.( שהם הרבה יותר דומים לנאצים מכמה אוהדי ביתר פרחחים).

אהרון שדה
אהרון שדה
22 בספטמבר 2014 23:17

נהניתי מאד מהמשחק והופתעתי מאד מבית"ר
באמת הפתעה נעימה אחרי שנים כאלו קשות.
בכל העונה שעברה נהניתי בדיוק ממשחק אחד ומשער אחד אותו השער של קפילטו מול הפועל ת"א …אבל אז בית"ר ניצחה בנס הפעם היא הייתה ראויה לכך ללא ספק.
(למרות שאין הנאה כמו ניצחון על הפועל ת"א ).
דברים נוספים
השוער של חיפה היה מדהים ללא ספק.
שמחתי מאד שאזולאי כבש את השער מכיוון שבכל הנוגע לשחר אני מעריך אותו מאד אבל מסתייג מהנקודה שהוא לא מאפשר לשחקנים מושאלים לשחק נגדו (שמעתי את הטענה שלו …יש בה משהו אך זה לא ספורטיבי ולא ג'נטלמני ובעיני צריך להיות מחוץ לחוק).
לכן שמחתי מאד ששחקן שגדל במכבי חיפה הכריע את המשחק ובכלל הוא נתן הצגה יוצאת דופן וגם דסה.

חום
חום
22 בספטמבר 2014 23:32

פשיסטים אדומים ..אה אה..ויריב אופיניהמר נאצי אין ספק.. אני אפילו לא רוצה להתחיל..
לילה טוב גזען צהוב.

אהרון שדה
אהרון שדה
22 בספטמבר 2014 23:44
Reply to  חום

רק אומר שאתה התחלת.
אז המשפט אני לא רוצה להתחיל מופרך.(שימו לב בתגובות)

הגזען היחידי כאן זה אתה ולא מהיום.
כדאי שתתרכז בספורט ולא במסביב כי אתה והאדומים לא יכולים לרחוץ בניקיון כפיכם .

אפלטון
אפלטון
22 בספטמבר 2014 23:41

אני מה זה לא רוצה להיכנס לדיון כזה אבל קבוצה שהקהל שלה פשוט לא נותן לשחקן מלאום מסויים לשחק במדיה, ואם אני לא טועה התעלל בשוער שיצא נגד הגזענות של אותו קהל, לא ראוייה לשחק בליגה מקצוענית בישראל או באירופה. אין ולא יהיה אפשר להגן על קבוצה כזאת וקהל כזה. נקודה.

Mbk
Mbk
22 בספטמבר 2014 23:46
Reply to  אפלטון

אז אל תתכנס לדיון

Mbk
Mbk
22 בספטמבר 2014 23:45

מתן ,מה איזה מילה טובה לבית"ר ?
לצערי לא חיפה ולא ירושלים יזכו באליפות
כל הכבוד לאוהדי חיפה שהיו נאמנים לארנק ולא נשברו
הערב הקבוצה הטובה יותר ניצחה
נקווה שבמשחקים הבאים גם טדי וגם סמי עופר יהיו מלאים
מתקנים חדשים בנתניה , פתח תקווה וחיפה ואשאר עם זכרונות מקרית אליעזר האורווה והקופסא עד להודעה חדשה

יאיר
יאיר
23 בספטמבר 2014 0:14

חום, בתור מי שמכונה לא פעם 'שמאלן עוכר ישראל', אני בדרך כלל מסכים איתך.
הפעם, דעתי קצת חלוקה.
האמת שאני מכיר את אהודי בית"ר די טוב, בטח בתור אחד שבעבר נמנה אליהם והיה מגיע לטדי לעיתים תכופות (עד שפעם חטפתי מכות מאוהד שיכור שרצה לשבת במקום שאני רכשתי במיטב כספי).
זה נכון, יש אלימות בטדי, יש קללות, יש גזענות. לא מספיק בקיא בשביל להשוות עם קבוצת אחרות אבל אני חייב להגיד שהיחס לאוהדי בית"ר הוא פטרוני ומתנשא.
אוהדי בית"ר הם לא הבעיה הם הסימפטום לבעיה. הם חבורה של אנשים שסובלים משנים של הזנחה ע"י הממסד, שמרגישים (ויש לציין, הרבה פעמים בצדק) קיפוח וזלזול והכדורגל הטוב שהקבוצה שלהם מספקת לעיתים היא הדרך היחידה שלהם לפרוק את הרגשות הללו החוצה.
אנשים כמו מיכאל בן ארי ובנצי גופשטיין עושים עליהם סיבוב ובמסווה של תשומת לב מכניסים להם דעות חשוכות לראש וגורמים להם לחשוב שהם אמנם ישראל השנייה אבל הם בטח יותר טובים מישראל השלישית, הרביעית והחמישית.
אבל התקשורת במקרים רבים עושה בהם שימוש ציני לא פחות, מנפחת כל תקרית איתם, מדגישה כל גילוי גזענות וכל זה רק בשביל לא להתמודד עם זה שיש כאן פערים שלא מצטמצמים ומצוקות שאף אחד לא מעז או רוצה לטפל בהן.
ובאשר לאוהדי הפועל ת"א, אני חושב שכל השוואה שלהם לנאצים היא מיותרת והרבה פעמים מדובר במקרים של התחכמויות על גבול הטעם הטוב ומחאות אינטלינגטיות ביותר, אבל בכל זאת יש לי בעיה אחת איתם – התנשאות, תכונה שבעיני אף פעם לא עשתה טוב לאף אחד.

ומילה אחרונה למתן – תודה על הפוסט, מזלך שיש את מחאת אוהדי הכדורגל שחסכה לך את עוגמת הנפש הערב.

אהרון שדה
אהרון שדה
23 בספטמבר 2014 0:27
Reply to  יאיר

יאיר לא התווכח עם דעותיך רק אומר שהסיבה שלטענתך בן ארי "עושה סיבוב " היא מכיוון שהממסד לא מסדר פתרונות .
בן ארי היחיד (כמעט ) שבא לסייע לתושבי דרום תל אביב .
וכשהם רואים את פסיקת בג"ץ ואת ההתייצבות של בן ארי פשוט הוא שבן ארי יגזור קופון …כנ"ל גופשטיין שבמקומות רבים הוא היחידי שנלחם למען העשוק כפי שקרה בפרשייה האחרונה בקריית ארבע עם הכת.
בקיצור ובשורה התחתונה אם אינך רוצה את בן ארי וגופשטיין אז תטפל נא בבקשה בבעיות בעצמך .

יאיר
יאיר
23 בספטמבר 2014 0:28

אהרון, זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות בעבודה שלי. לצערי אני עובד במגזר השלישי ולא בממסד שזה תפקידו

אהרון שדה
אהרון שדה
23 בספטמבר 2014 0:34
Reply to  יאיר

יאיר כמובן שלא התכוונתי אלייך באופן אישי …
כוונתי הייתה לכל האלו שמדברים גבוהה גבוהה על כך שכל מיני חשוכים (ואיני אומר שאני בהכרח מסכים שכל אחד חשוך)
למינם צוברים כח במקומות מסוימים ואינם מבינים שאותם "חשוכים "הם היחידים שדואגים לאותם מגזרים.
אבקש להביא רק דוגמה אחת בעניין בן ארי .
יום אחד הוא לקח את כל האריתראים והסודנים לבריכה בצפון תל אביב,הוא כמובן קנה לכולם כרטיסים מראש כמובן שקמה זעקה וצעקה והם לא נכנסו לבריכה .
אך המשל ברור.

יניב
יניב
23 בספטמבר 2014 8:36

אני אוהד בית"ר למעלה מ30 שנה ואני חייב לציין שבשנים האחרונות ממש קשה לי עם זה,לצערי הרב לה פמיליה פשוט השתלטו על הקבוצה,ולי יש בעיה קשה ששחקן ערבי למשל לא ישחק בבית"ר אף פעם.מבחינתי מה ששבר את קש הגמל היה בפתיחת עונה שנה שעברה שכמעט עשו לינץ' על אריאל הרוש רק בגלל שהוא העז לצאת נגדם,מאז החלטתי שאני לא הולך יותר למשחקי בית"ר,אפילו אתמול נכנס קובי מויאל,שחקן בית שגדל בבית"ר ונתן את הנשמה שלו עד שטביב העיף אותו מבית"ר וכל הקהל שורק לו בוז.
עכשיו אני יודע שזה לא כל הקהל מן הסתם אבל שוב לצערי הרב מי ששולט היום בבית"ר זה הארגון הקיצוני לה פמילייה.
דרך אגב בהחלט מסכים עם יאיר שעדיין מכל דבר הכי קטן שאוהדי בית"ר עושים כולם קופצים

אפלטון
אפלטון
23 בספטמבר 2014 11:33
Reply to  יניב

+1
בכלל השנאה והגזענות שנגועה בספורט הכדורגל פשוט מחליאה (לא שבכדורסל הרבה יותר טוב בארץ ובאירופה).
מזל שיש את האמריקאים ה״צבועים״ שלא נותנים לאלימות ולגזענות מקום בספורט שלהם

חום
חום
23 בספטמבר 2014 10:05

אז ככה..כמה דברים
קודם כל אהרון אני באמת לא רציתי להתחיל פה דיון פוליטי אבל כשמיידן משמיץ את הקהל שלי לא יכולתי להתעלם.אני רוצה שתיתן לי דוגמא אחת לככך שאני גזען[את האמת שככה עוד באמת אף פעם לא קראו לי..]
לטענות הגנה שלך למיכאל בן ארי הגיע בהמשך.
יאיר,כאמור,כמו שציינתי כבר אני במקור ביכלל לא שונא ביתר.אני מבין לגמרי את רוב מה שכתבת,ומבין לגמרי את העוול העצום שנעשה לחלק נכבד מהאוכלסייה הזואת,העיניין הוא ששום דבר לא מצדיק בעיני גיזענות ואלימות.אני לא רואה את הקהל של בני סכנין[סליחה עם ההשואה מקוממת מישהו..אבל הציבור הערבי עבר עוול עצום..] לא נותן שישחקו אצלו יהודים לדוגמא.
יש צביעות עצומה בנשואי התקשרות,כשאוהדים של מכבי תל אביב,הפועל ירושלים,הפועל חולון,מכבי אשדוד,וגם מכבי חיפה מתנהגים באלימות לא מדווחים על זה,אבל על ביתר ירושלים והפועל תל אביב כל פיפס זוכה לכותרת,נכון.
אהרון,בן ארי ובנצילה היחידים שבאו לדרום תל אביב?? ברצינות? זה ששהסמולנים לא רצו ליכלוא 60 אלף איש בכלא גדול בלי מישפט זה אומר שאין להם פיתרון? אתה הזוי.עצם זה שאתה שם מרכאות ליפני המילה חשוכים מראה את הפרצוץ האמיתי שלך.

אהרון שדה
אהרון שדה
23 בספטמבר 2014 11:17

חום אתה מצחיק
השנאה הטהורה שלך לצהובים היא היא גזענות
אתה פשוט שונא צהוב וכל מי שצהוב.
אני למשל לא שונא את הפועל ת"א כמשהו מוחלט אני רק שונא את כל התופעות שהיא מייצגת באם היא לא תייצג תופעות אלו של שנאה תהומית וכן התנשאות ובכיינות ייתכן שאף אוהב אותה (כפי שהיה בעבר בתקופת קשטן למשל כשהייתי צעיר יותר ולא הבחנתי בכל הרעות החולות בתקופה שכנראה הם היו פחות מהיום).
אשר לבן ארי לא בחרתי בו אף פעם והוא לא מייצג אותי
אבל הוא נכנס לוואקום מכיוון שאותם אלו שמקבלים את ההחלטות עושים זאת בניגוד לסמכותם.
בעיני כל הסיפור של דרום תל אביב מקומם מאד ודווקא בדוגמה זו בן ארי הרה בדיוק את הפרצוף האמיתי של אותם יושבי מגדל השן שמדברים על פלורליסטיות וכבוד האדם וכו' וכו' אבל כשמגיעים רחמנא ליצלן לבריכה הפרטית שלהם …כאן כבר לא שייך כל המילים היפות.
זהו המוסר הכפול המקומם והמרגיז כ"כ את הסקטורים שבמצוקה.

חום
חום
23 בספטמבר 2014 15:18

לשנוא קבוצת ספורט זה גזענות?? אתה רציני איתי?
לי אתה צריך להסביר על הצביעות של האנשים שיושבים במתחמי יוקרה שחולדאי הקים ? למה אתה חושב שהם חושבים אחרת מימך ביחס לפליטים\חלשים?
מי שמצפצף על הסקטורים החלשים זה הימין,ובראשם המלך מקיסריה,שימשיך להחליש את החלשים,להעשיר את העשירים,ולהסית נגד השמאל.

אהרון שדה
אהרון שדה
23 בספטמבר 2014 19:54

המלך מקיסריה ממזמן לא ימין.
להגיד שהימין מזלזל בסקטורים זה לעג לרש.
הם לא היו מפא"י ופנקס אדום.
לא בכדי אותם סקטורים בוחרים בימין באחוזים גבוהים מאד.
אתה שבוי של שטיפות מח וקונספציות פוליטיות.

אהרון שדה
אהרון שדה
23 בספטמבר 2014 19:54

הקלידו את התגובה כאן…

חום
חום
24 בספטמבר 2014 1:42

ביבי לא ימין?
להגיד שהימין לא אחראי למצב המחורבן שנמצאים בו חלק ניכבד מאוד מאזרחי ישראל זה לא נכון?
תפסיק לקשקש על מפאי
הסכמתי איתך שנעשה עוול עצום לסקטורים מסוימים אבל השמאל שנים מטפל באוכלסויות מוחלשות כשהימין זורק לכלא בלי מישפט 60 אלף בני אדם
הסיבה שסקטורים מוחלשים מצביעים למיפלגות שדופקות אותם היה מסובכת וקשה.קשורה גם בהחלט שלקראת הבחירות לרוב האנשים אכפת מי ידפוק את הערבים הכי חזק.

אהרון שדה
אהרון שדה
24 בספטמבר 2014 11:40

1. אם אתה חושב שביבי ימין אתה חי בבועה
הימין האותנטי ממזמן לא רואה בביבי כימין לא סתם יש את כל הפרשיות הללו בליכוד ולא סתם בנט עולה בסקרים.
כי בנט מייצג את הימין …אגב גם איווט לא ימין אלא מאחז עיניים בכל המערכת הפוליטית אין שמאל גדול מאהרונוביץ שר המשטרע.
אחרי המפץ הבא בו יעזוב נתניהו את הליכוד ויקים מפלגה עם איווט ולבני (מוכן להתערב על כך) תבין.
גם שרון לא היה ימין לאחר הגירוש העלוב מגוש קטיף והקמת קדימה.

2. אתה מדבר על הימין שזרק בלי משפט 60 אלף בני אדם זוהי אבי אבות הצביעות ,הדמגוגיה וכו' וכו'
למה ? יש הרבה דברים לומר אך בכדי לסבר את האוזן נגיד רק שני דוגמאות.
א. אותם בני אדם הסתננו ארצה זוהי עבירה ואפילו חמורה והיא מופיעה במערכת החוקים של המדינה ושל כל מדינה מתוקנת.
בכל מדינה אחרת כבר היו זורקים אותם ממזמן …אך אצלנו גילו התחשבות יתרה והגדילו ראש (מכיוון שחלק קטן מהם חיים במדינות שגירוש יגרום להם לצרות ואולי אף למוות)
אך מצד שני הם העלו את הפשיעה בצורה קיצונית במקומות מסוימים ואין חולק על נתונים אלו …לכן ריכזו אותן במתקן …פתאום "בג"ץ " מתערב ומחליט שזה אסור …אך כשיש עשרות כלואים יהודים במשך שנים במאסר מנהלי ללא דין וללא דיין זה בסדר בזאת "בג"ץ " לא מתערב זה מה שנקרא צביעות.

ב. בגרוש גוש קטיף "בג"ץ " לא התערב זה היה "חוקי " כאן לא הייתה "לבג"ץ " כל בעיה עם החלטת המדינה ….בנוסף שמה עצרו רבים וטובים עד סוף ההליכים באופן שרירותי רובם לבסוף שוחררו מחוסר אשמה /חוסר ראיות בתהליך שאפילו לא הגיע לבית משפט.
….אך שם "בג"ץ " לא אמר את דברו החוקי.
בקיצור אם השמאל היה עקבי היה ניתן לדבר איתן …כששלי יחימוביץ למשל אומרת משהו בעד בית המשפט אני מוכן לפחות להקשיב לה מדוע ? כי היא לא צבועה היא אומרת את אשר על לבה ואמונתה …גם כשזה לא פופולרי (לשם הדוגמה תמיכתה בריבלין לנשיאות במקום המושחתים פואד ושיטרית).
אך רוב השמאל מגלה צביעות רבה בעיקר בכל הקשור לזכויות אזרח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24 בספטמבר 2014 13:31

עצוב, עד עכשיו די חיבבתי אותך.

אהרון שדה
אהרון שדה
24 בספטמבר 2014 14:26

אם חיבבת אותי בגלל שקר אני שמח שאינך מחבב אותי .
אני מעדיף שיחבבו אותי בגלל אמת ואם לא לא נורא אסתדר.

בכל זאת מעניין אותי למה הפסקת לחבב אותי
1. כי ביבי לא ימין ? (תראה מה בוחרי הימין חושבים כיום …בטח תסכים איתי שזכותם של אלו להגיד מי שייך למחנה שלהם ).

2. שליברמן מאחז עיניים ?

3. שאהרונוביץ שמאל ?(וגם לנדבר ,ליטנצקי ואחרים בישראל ביתנו).

4.שהמשטרה הפכה להיות משטרע ?

5. שבג"ץ מתערב רק איפה שנח לו ?

6.שבגוש קטיף עשו אכיפה סלקטיבית ?
(לא שמעת מה אמרו במחוזי …לא בבג"ץ אלא במחוזי על שי ניצן ?)

כשהאמת מוטחת זה קשה …גם אני לא אהבתי זאת בהתחלה אך החלטתי לא לברוח מהאמת הפשוטה.
הלוואי והייתי יכול להגן על בג"ץ /השמאל ככאלו שהם אחד בפה ואחד בלב.

חום
חום
25 בספטמבר 2014 14:28

אהרון,אני לא מתכוון אפילו לענות לך ברצינות.עצוב מאוד מאוד.

שנה טובה.