חם מהתנור (22 לספטמבר) בהשתתפות הצוות והגולשים

פיניקס פיבורייטית להחתים את זוראן דראגיץ', שחקן מלאגה ואחיו הצעיר של שחקן הקבוצה גוראן דראגיץ'. בעונה האחרונה, זוראן קלע 10.9 נק' עם 2.7 ריב' ו-1.6 אס' למשחק. באליפות העולם האחרונה, דראגיץ' קלע 12.9 נקודות עם 4 ריבאונדים לערב, בה הודח ברבע הגמר עם סלובניה מול ארה"ב. הוא צפוי לחתום על חוזה דו-שנתי בליגה, כאשר בעבר גם אינדיאנה הוזכרה כמועמדת להחתימו.

*

בוסטון צפוייה להחתים רשמית את אוון טרנר על חוזה לשנתיים, כפי שדווח בעבר בהופס. טרנר, הבחירה השנייה בדראפט 2010, קלע בעונה האחרונה 12.25 נק' עם 4.7 ריב' ו-3 אס' ב-28 מיליון דולר. השחקן, שלא מצא את מקומו באינדיאנה לאחר שעבר בטרייד מפילדלפיה,  צפוי להרוויח 4.2 מיליון דולר במשך השנתיים הללו.

*

עוד מעיר השעועית- ג'ף גרין אומר שהוא מגיע למחנה האימונים בכושר ובגישה טובים יותר מבעבר, שהוא כשיר לחלוטין, ושהוא מוכן להתעלות על המגרש לאחר הנפילה הגדולה ביותר שלו בקריירה.

*

סטיב קר:"אני יודע שאם נוכל להשאיר את סטף קארי וקליי תומפסון ביחד, יש לנו סיכוי טוב להחזיק באחד מהקווים האחוריים הטובים בנבא בשנים הבאות".

*

הנטס מפרסמים הצעת עבודה באתר שלהם ללתפקיד ה-Director of Basketball Analytics, מומחה סטטיסטיקה שיסייע הן לצוות המאמנים של הקבוצה והן להנהלה הבכירה. התפקיד עדיין לא אויש בקבוצה, וגישה למודעה ניתן למצוא כאן (בהצלחה). חלק מהתפקיד, על סמך המודעה, כולל עזרה סטטיסטית נרחבת למאמן הראשי, ליונל הולינס, ועזרה לצוות הקבוצה בקשר להחתמת שחקנים חופשיים עתידיים.

*

בקליבלנד אישרו את הבאנר המחודש של לברון ג'יימס , קבוצתו כיום. בעבר היה תלוי באנר זהה בעיר, שהוסר ב-2010, עם עזיבת השחקן את הקבוצה. הבאנר, שצפוי להיתלות טרם פתיחת העונה, ייתלה מול האולם הביתי של קליבלנד, קוויקן לואנס ארינה. הבאנר יהיה בגובה 100 פוט, השקולים ל-10 סטורי, ול-3.048 מ'.

*
הסנטר לו אמונדסון מחק את עצמו מרשימת השחקנים החופשיים הזמינים, וסיכם עקרונית על חוזה בקליבלנד. השחקן שיחק ב-8 קבוצות ליגה שונות, וב-346 משחקים קלע 3.6 נק' עם 3.5 ריב' למשחק.

*

קובי בראיינט קושר לקבוצה שמעוניינת לקנות את אף.סי. בולוניה, קבוצת הכדורגל האיטלקית, יחד עם בעלי מונטריאול אימפקט מהאמ.אל.אס, ג'ואי ספוטו. הבלאק ממבה גדל באיטליה, כאשר אביו שיחק שם מ-1986 עד 1991. בשביתת השחקנים בנבא, שמועות טענו שהוא חותם על חוזה של 3 מיליון דולר ל-40 ימים בוירטוס בולוניה, קבוצת הכדורסל של העיר. בולוניה אף.סי משחקת כיום בסרייה בי, הליגה השנייה באיטליה, וזכתה ב-7 אליפויות איטליה, האחרונה ב-1964. התואר האחרון של הקבוצה נרשם ב-1998, עת זכתה באינטרטוטו.

*

דווח שמינסוטה קרובה להארכת חוזה עם ריקי רוביו. רוביו קלע בעונה האחרונה 9.5 נק' עם 8.6 אס' למשחק, ואם לא יחתום על הארכת חוזה עד ה-31 לאוקטובר, יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בסיום העונה.

*

אתמול דיווחנו על הצעת חוזה  של מינסוטה לאריק בלדסו, שחקן הסאנס אשתקד, שצפוי לקבל חוזה מקסימום (63 מיליון דולר ל-4 שנים). כדי שהחתימה תצא לפועל, הקבוצות צריכות לבצע סיין-אנד-טרייד, והשמועות הן שהוולבס יקבלו את בלדסו, והסאנס יקבלו אחד מהשחקנים הצעירים של מינסוטה, כאשר אנדרו וויגינס, זאק לווין וגיורגי ג'נג הוזכרו כשחקנים שפניקס חושקת בהם. עדיין קיים סיכוי קטן שבלדסו ישחק בשנה הבאה בפניקס, על חוזה חד שנתי של 3.73 מיליון דולר, כאשר בעונה הבאה הוא שחקן חופשי בלתי מוגבל.

*

רקס צ'פמן, שחקן ההורנטס, ההיט, הוויזארדס והסאנס בעבר, חבר חמישיית הרוקיז ב-1989 (נבחר בדראפט לפני דן מארלי, רוד סטריקלנד, אנטוני מייסון וג'ון סטארקס), אדם שהרוויח למעלה מ-22 מיליון דולר בקריירה, נעצר על גניבת מוצרי אפל בשווי 14 אלף דולר, ולאחר מכן מכרם בשוק השחור. הוא מואשם ב-9 סעיפים של שוד מתוכנן, וב-5 סעיפים באשמת גניבה.

*

הסופרמור ג'ף טיילור אמר שהוא מוכן לחזור לשחק בעונה הקרובה, לאחר שבעונת 2013/14 נפצע בדצמבר ופספס המשכה. טיילור צפוי לשחק כמחליפו של לאנס סטפנסון בקבוצה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. מישהו יודע מהם דמי השחרור שזוראן צריך לשלם כדי להשתחרר ל NBA?
    יש לו בהחלט מקום בליגה ובפיניקס אם בלדסו עוזב, ואני לא זוכר אם הייתה קבוצה בליגה עם 2 זוגות אחים (האחים מוריס כבר שם).

  2. סיין אנד טרייד עם פניקס הוא האופציה היחידה של מינסוטה לקבל את בלדסו בחוזה כזה.

    הם לא יכולים להחתים אותו על חוזה כזה בלי סיין אנד טרייד.

  3. זה לא משנה אם לזוראן יש מקום בליגה או לא.
    היכולות שלו כשחקן לא מעניינות את פניקס – רק הייחוס המשפחתי שהם מקווים שיעזור להם לשמור על דראגיץ' אצלם בקיץ הבא.

  4. מי שחושב שג'יי אר סמית מטומטם, מוטב שיחזה בוידיאו הזה שפורסם היום על דעתו של סמית' בענייני אופנה, ואני בטוח שמחשבתו תשתנה

    1. זה לא מה שהם בחרו מנחם. מדובר בבחירה של כל ארגוני הספורט ומודדת כמה המועדון מחזיר לאוהדים בתמורה לכסף שלהם (מחיר כרטיסים, מוצרים, חוויית צפייה וכו'). הבחירה מתבצעת על פי שאלונים שממלאים האוהדים ולא פלא ששתי הערים שנבחרו בעשירייה הראשונה – סן אנטוניו וממפיס, הן בערך שתי הערים המשעממות בארה"ב ככה שזה לא חכמה

  5. היום נודע לי שישנו עוד 'דוק' אחד ב-NBA בנוסף לדוק ריברס. זה הכינוי של ג'ואל אנטוני, מהסלטיקס. בכל שנותי במיאמי לא ידעתי זאת!

  6. מסתבר שטרוי דניאלס מהרוקטס הוא שחקן שחמט מעולה. הוא שיחק אתמול סימולטני נגד 24 שחקנים (6 שחקני קבוצה – אריזה אחד מהם – נערות עידוד, אנשי הנהלה, המנכ"ל, וקווין מקהייל) וניצח 21. הפסיד 1 ויצא 2 תיקו.

  7. היי מישהו יודע למה לא קיבלנו קוד הנחה לליג פס השנה? מקבלים יותר מאוחר לפני העונה או שהשנה אין? (אני כבר שלוש שנים קונה ליג פס פרימיום)

  8. סוכנו של רג'י ג'קסון, הפוינט גארד של הת'אנדר, אמר הבוקר שלחוזה שבלדסאו יחתום תהיה השלכה גדולה על מה שהוא ידרוש עבור הקליינט שלו בעונה הבאה.

  9. ססוכנו של רג'י ג'קסון, הפוינט גארד של הת'אנדר, אמר הבוקר שלחוזה שבלדסאו יחתום תהיה השלכה גדולה על מה שהוא ידרוש עבור הקליינט שלו בעונה הבאה.

  10. לפי מקורב אני יכול לספר לכם שיש 75 אחוז סיכוי
    שהניקס יעשו טרייד עם פיניקס על בלדסו.
    כנראה יהיו מעורבים בו קלדרון אמארה ו

  11. לפי אחד שבניגוד ל"מקורב" שלך יודע מה הוא מדבר, אני יכול להגיד לך שיש 0 אחוז סיכוי שהניקס יקבלו את בלדסו, כי לפי חוקי הליגה הם לא יכולים לקבל אף שחקן בסיין אנד טרייד (בגלל שהם מעבר לתקרת המס).

    אז השאלה הפתוחה היחידה היא האם יש סיכוי של 100% שה"מקורב" שלך אידיוט, שקרן, או שניהם ?

    כי יש סיכוי של 100% שהאידיוט/שקרן הוא או המקורב, או אתה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט