פריוויו למשחקי ה-NFL היום / מנחם לס

 

פריוויו משחקי היום

(מתנצל על הפורמט. ניסיתי לחסוך זמן ועבודה, והסתבכתי. בשבוע הבא יהיה שיפור!!!)

הקבוצה הראשונה היא האורחת. השנייה המארחת.

    .
 

  סן דיאגו צ'ארג'רס (1-1) 28  הבילס בשמיים עם 0-2, אבל הצ'ארג'רס באים אחרי נצחון נפלא על הסיהאוקס. סן דיאגו צריכים לטוס את כל ארה"ב למשחק של 1 בצהריים וזה לא יהיה קל. יהיה קשה, אבל פיליפ ריברס יעשה את זה בסוף. +
  בופלו בילס (0-2) 24
 
 
  טנסי טייטנס(1-1) 17  הטיטנים נראו איום בשבוע שעבר נגד דאלאס, והיום עליהם לשחק בחוץ נגד אחת הקבוצות החמות ביותר בליגה כשגם קו ההגנה וגם קו ההתקפה שלהם נראים כחומות סין. 
 סינסינטי בנגלס (0-2) 31
 
 
בולטימור רייבנס ((1-1) 24 משחק דיביזיה קובע מאד. הבראונס עשו כמה דברים טובים מאד נגד הסיינטס בשבוע שעבר וניצחו בהפתעה. בולטימור נחה כי לא שיחקה מאד יום חמישי לפני שבוע וחצי בנצחון מתוק על פיטסבורג. אני חושב שההייפ החדש בקליבלנד יביא להם נצחון. 
קליבלנד בראונס (1-1) 27
 
 
גרין ביי פקרס ((1-1) 38 כשארון רוג'רס פוגש את מאט סטפורד – שני הקוורטרבקים שאני אוהב יותר מכולם – ישנו משחק לפנתאוןגרין ביי תנצח בחוץ כי היא מעט יותר טובה.
דטרויט ליונס (1-1) 37
 
 
גאינדינאפוליס קולטס (2-0) 27 הג'גוארס נשארים עם צ'אד חנה.למה? אני לא יודע. הקוורטרבק אנדרו לאק ייקח אותו לבית ספר. ה-2-0 של הקולטס היו נגד קבוצות טובות בהרבה מג'קסונוויל..
ג'קסונוויל ג'גוארס (2-0) 14
 
 
  אוקלנד ריידרס (2-0) 17 לפטריוטס זהו משחק ביתי ראשון, ועוד נגד הריידרס שלא נראו טוב עד עתה. זאת תהיה טיסה של 7 שעות רק כדי שהקוורטרבק הרוקי דרק קאר יאכל את המרורים שמכין לו ביל ביליצ'ק.זה לא מי ינצח. זה על כמה.
ניו אינגלנד פטריוטס (1-1) 35
 
 
  מינסוטה וייקינגס (1-1) 14 במינסוטה יחזור לשחק אנדרה פיטרסון, אבל הסיינטס מבואסים משני הפסדים והם מכינים לוווייקינגס בלואאוט!
  ניו אורלינס סיינטס (2-0) 31
 
 
  יוסטון טכסנס (0-2) 21 קבוצה עם שני נצחונות מגיעה לקבוצה מושפלת עם שני הפסדים. יהיה קרב על כל סנטימטר, אבל איליי פייטון ייצא מנצח בצפורניים..

נ
יו יורק ג'איינטס (-0-2
27
 
 
וושינגטון רדסקינס (1-1) 24 קירק קאזינס עושה את העלייה הראשונה עבור וושינגטון, וזה יהיה קשה לו מאד נגד האיגלס בביתם. משחק דיביזיה חשוב ביותר אבל אני מאמין שבסיומו האיגלס תהנה מ-0-3 
  פילדלפיה איגלס(0-2) 28
 
 
דאלאס קאובויס (1-1) 21 סנט לואיס תנצח לא רק בגלל הביתיות, אלא גם בגלל ההגנה החלשה של הקאובויס.
סנט לואיס רמס (1-1) 24
 
 
סן פרנציסקו ניינרס (1-1) 17 הקרדינלס בהיי עם שני נצחונות, ומשחק מצויין בהגנה ובהתקפה. כל ההייפ של הניינרס יתמסמס שבוע שני ברציפות כי הקוורטרבק שלהם קפרניק הוא אהבל.בעונה שעברה היו שני משחקים קשים ביותר שהניינרס ניצחו. הפעם משחק קשה מאד עם המדבריים בראש..
  אריזונה קרדינלס(0-2) 20
 
 
  קנזס צ'יפס(2-0) 18 מיאמי נראתה מצויין נגד ניו אינגלנד והיא מוכנה לעוד נצחון ביתי. הצ'יפס לא יצליחו להגן על הקוורטרבק אלכס סמית' מפני קו ההגנה של הדולפינס שיגיע אליו שוב ושוב..
מיאמי דולפיטנס (1-1) 28
 
 
  דנבר ברונקוס 27 כתבתי באריכות על הרימץ' הזה של הסופרבול. סיאטל תעשה זאת שוב, אבל הפעם במשחק צמוד הרבה יותר..
סיאטל סיהאוקס 30
 
 
פיטסבורג סטילרס (1-1) 24 ירח הדבש של תחילת העונה יסתיים בהפסד צורב בבית לקוורטרבק האיטי ביותר בליגה בן רות'ליסברגר. 
 קרולינה פנת'רס(0-2)  17
 
 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. ה-QB של אריזונה (קארסון פאלמר) לא משחק, יהיה קשה מאוד לאריזונה להשיג נק' דרך משחק הריצה מול אחת מהגנות הריצה הטובות ב-NFL.

    מי שראה את פיטסבורג משחקת השנה יודע שזו קבוצה גמורה, שחרור הכדור האיטי של ביג בן יהיה בעוכריו מול ה-pass rush של ההגנה האתלטית של קרולינה.

    אליי מאנינג הולך לאכול הרבה דשא מידיו הנלהבות של ג'יי ג'יי וואט – אולי שחקן ההגנה הדומיננטי ב-NFL.

    העונה, לראשונה מזה הרבה שנים אופטימיים בבאפלו – בעלים חדש הכריז שהקבוצה תשאר בבאפלו ולא תעבור לטורונטו או ל-L.A. הקהל הבייתי תומך השנה בקבוצה בצורה יוצאת דופן, יהיה קשה מאוד לנצח השנה בבאפלו. בניגוד לתחזיות של רוב הפרשנים, אני חושב שזו השנה של האנדרדוג, נצחון עם סקור נמוך לבאפלו.

    מי שלא צפה השנה עדיין במשחק פוטבול – צפייה בפילדלפיה תחת צ'יפ קלי עם דארן ספרולס ולשון מקוי זו חוויה נהדרת.

  2. אני חייב לומר שפילי מגלים אופי של ווינרים. לחזור מפיגור 14 במחצית השניה בלוקאס אויל סטאדיום (וגם מול הג'גוארס העלובים) אומר משהו עליהם כקבוצה. ראיתי חלקים גדולים מהמשחק שלהם מול אינדי – באמת חוויה לראות את ספרולס ומקוי.

  3. אם כבר אפלטון הזכיר פייבוריטים אני חושב שסינסינטי וסן דייגו ידברו חזק השנה ויש מצב שאחת מהן תהיה בסופרבול.

    השבוע השני של המשחקים סימן לנו כנראה מה עומד לקרות עונה.
    אין פייבוריטים ברורים.

  4. מנחם אוקטובר מגיע והבייסבול הולך להיות פיצוץ
    לדעתי הקרב על הווילד קארד מצויין
    היאנקיס יגמרו מחוץ לפליי אוף דווקא בעונתו האחרונה של ג'טר

  5. מי חושב כמוני שקירק קאזינס יותר טוב מRG3? טוב, אולי הגזמתי, אבל הוא לבטח יותר reliable. הילד נותן הופעה משחק שני ברציפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט