דיון הופס (3): מי תהיינה ה-8 בפלייאוף המזרח? מנחם לס

*******************

לי אין בעייה להמשיך להציג דיונים בעצמי, אבל אשמח להשתתפות מכתבי צוות וגולשים. אם יש לך רעיון לדיון ואתה איש צוות, שלח לי מייל ואתן לך תאריך. אם אתה גולש(ת), שלי לי בקובץ וורד או באימייל פוסט קצר (או ארוך) בקראונד על נושא מסויים שיהווה דיון בהופס לאותו יום. אני מבקש שאפילו K-700 לא יתבייש לשלוח משהו, ואני מבטיח לתקן את כל שגיאות האיות והדקדוק. אז למעוניינים – הכתובת למשלוח היא sefersheli@hotmail.com, ואם מאומה לא יגיע, אמשיך במלאכה לבדי.

*******************

בקיצור נמרץ, כיצד תסתיים עונת 2014-25 במזרח? מי תהיינה ה-8 בפלייאוף?

1. קליבלנד קאבס (16-66)

קליבלנד ניצחה 66 משחקים ו-61 משחקים כשמו ויליאמס ודלונטה ווסט היו אופציה שנייה ושלישית בהתקפה. העונה האופצייה השנייה הוא קווין לאב, והאופצייה השלישית קיירי אירוינג. אבל גם היריבות חזקות בהרבה מאשר אז.

*******

2. שיקגו בולס (22-60)

בעונה שעברה הם ניצחו 48. העונה נוספו די-רוז, מירוטיץ', פאו גאסול, ודאג מקדרמוט. אם הרביעייה הזאת לא שווה 12 'נצחונות, אני שווה 12 מלקות.

*******

3. מיאמי היט (26-56)

הצרוף של לואל דנג, ג'אש מקרוברטס, ודני גריינג'ר לדוויין ווייד וכריס בוש, יפתיע הרבה אנשים, ואני אפילו לא מדבר על שבאז נפייר.

*******

4. וושינגטון ויזרדס (27-55)

עם מרסין גורטאט, ננה, וכריס האמפריס, אני לא יודע מי יצליח לקחת להם ריבאונדים (ולא, לא שכחתי את דחואן בלייר ודרו גודן), ובראדלי ביל, ג'ון וול, ופול פירס בגארד ובפורוורד? פורגט איט. כל ארבע המזרחיות  תנצחנה מעל 55, ותהיינה 1, 3, 5 ו-6 בכל הליגה. העונה השמש תשקע במערב שוב ושוב (למעשה כל יום!).

*******

5. שרלוט הורנטס (33-49)

אל ג'פרסון. לאנס סטפנסון.  קמבה וולקר. MKG. ונואה וולנה. STRONG STUFF!

*******

6. טורונטו רפטורס (34-48)

אחת הקבוצות האלמוניות בליגה, שמלבד דמאר דרוזן, קייל לורי, וטרנס ג'ונס שהם "7" מתוך  "10" בדרוג 'ההיכריות', וג'ונאס ולנצ'יונאס שמלבד כמה חיוורים מזרח אירופיים איש לא מכיר, סכום החלקים האלמוניים בקבוצה הזאת הוא קטן מסכומה הכולל.

*******

7. ניו יורק ניקס (41-41)

תצחקו מכאן ועד לשדרה השמינית ורח' 129, אבל הניקס עושים את הפלייאוף, ולא מסיימים עם רקורד שלילי. כרמלו אנטוני יתן עונה יהלומית, אנדרה ברגנני יפתיע את כולם, אמארה סטודמאייר יצדיק את חצי ממה שמשלמים לו, וג'יי אר סמית יהפוך לשחקן לא רק מסוכן, אלא אחראי ושליו, פרי טיפול פסיכולוגי מפיו של הזן מאסטר כל הקיץ. אני לא חסיד גדול של פיל ג'קסון, אבל הוא לא יניח להם לסיים עם רקורד שלישי. עצם היותו ביציע שווה 10 נצחונות, אם, כמובן, הוא יזיז את התחת ויטוס למשחקים.

*******

8. אטלנטה האוקס (45-37)

היתה יכולה להיות להם עונה נחמדה עם מקום 6-7, אבל הבעיות עם דני פרי ובעל הקבוצה יצרו שם מערבולת שתהיה סוערת מדי עבור פול מילסאפ, אל הורפורד, ג'ף טיג, אדריאן פיין, ות'יאו ספלושה לתפקד בתוכה. 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. וואו מנחם כמה קשה לגרד קבוצות לפלייאוף במזרח…..
    יש בעצם רק 4 קבוצות ששוות משהו ואם אחת מהן לא תגיע לסיבוב השני בפלייאוף זאת תהיה הפתעה ענקית.
    בעצם ממיקום 5 ועד 15 במזרח – זה לא משנה אם אתה בפלייאוף או לא – אליפות לא תצא מזה ..

    אגב – ככה הצדקת את חוזקו של המערב על המזרח סופית.
    לא חוכמה להגיע לעונה עם 60 נצחונות כשכל הקונפרנס שלך מורכב מנמושות

  2. דיטרויט יהו ביפנים. ברוקלין סוף עונה שעברה נראו לא רע + לופז חוזר. לדעתי זה יהיה קליבלנד וושינגטון בולס טורונטו מיאמי דיטרויט הורנטס דידרויט. לא בטוח בנוגע לסדר.

  3. כל עוד ג'וש סמית' וברנדון ג'נינגס מובילים את הקבוצה שלו ואן גנדי לא יכול לעשות שום דבר.

    קאבס
    בולס
    ויזארדס
    שארלוט
    ראפטורס
    היט
    ניקס
    הוקס

  4. בולס
    קאבס
    וויזארדס
    היט
    בובקאטס
    ראפטורס
    הוקס
    נטס

    חצאי גמר-בולס-היט, קאבס-וויזארדס

    גמר-בולס-קאבס

    מנצחת-קאבס

  5. בולס 57
    קאבס 54
    וויזרדס 50
    טורונטו 48
    היט 46
    הורנטס 44
    מקום 8 פייסרס 40
    לא יודע 7. לא מגיע למזרח 7 קבוצות.

  6. מנחם, אז אטלנטה מנצחים 38 משחקים בעונה שעברה, מתחזקים יותר מכל קבוצה אחרת העונה שלא קוראים לה קליבלנד (למרות שזה לא חיזוק "רשמי" – החזרה של הורפורד), והצפי שלך הוא שהם ינצחו העונה משחק אחד פחות ???

  7. לא רואה את קליבלנד מגיעה לפליאוף. לברון ייפצע תוך 10 משחקים וייגמור את העונה וקווין לאב וקיירי אירווינג יריבו כל הדרך אל המקום התשיעי או העשירי (כמו שלאב אוהב).
    המזרח ממש מחורבן, מכבי ת"א של העונה שעברה עושה שם פלייאוף.
    אבל אם צריך להמר:
    1. וויזארדס
    2. בולס
    3. הוקס
    4. ניקס
    5. היט
    6. פייסרס
    7. ראפטורס
    8. פיסטונס

      1. להגנתי אני אטען שאני יכול להיות כמו כולם ולהמר על זה שהלברונס ייקחו את המזרח.
        אבל אני לא מאמין בלהיות כמו כולם ומה גם שכשאני אצדק אז כולם יאכלו את הכובע וישאלו את עצמם איפה הם שמעו את זה בפעם הראשונה.

        וחוץ מזה, הפרובוקציה האמיתית של ההימור שלי זה הניקס במקום הרביעי במזרח

  8. מסכים לגבי הניקס! תהיה להם שנה טובה כי סופסוף יש קצת שכל שם. כמובן, הם יגיעו לאן שכרמלו יקח אותם והשאלה היא מה התקרה שלו. נראה לי שאם הוא לא יוכיח השנה שהיא באמת גבוהה אז אני קצת אתייאש ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט