"חם מהתנור" ל-21 בספטמבר / הצוות והגולשים

*בויזרדס הזמינו למחנה האימון שייפתח בשבוע הבא את קסווייר סילאס ודמיון ג'יימס. אבל האחד שהם הזמינו – והם מתים להחתים – זה ריי אלן. אני לא מבין מה הם צריכים אותו כשיש סראדלי ביל ועוד שוטינג גארדס.

*ילדה בת 5 מדקלמת ומחקה את אלן אייברסון במסיבת עתונאים על יחסו לאימונים:

http://bleacherreport.com/articles/2205174-little-girl-recites-allen-iversons-press-conference-about-practice 

*התכוננו לשוק רבתי כשתחזו בברנדון ג'נינגס בפעם הראשונה העונה. הוא העלה במשקל 25 פאונדס (11 ק"ג) – "ALL MUSCLES". ראיתי אותו הערב בטיווי במסיבת עתצונאים והוא נראה כמישהו אחד. "אני מגיע לליגה שחקן חדש", הוא אמר.

 

*לג'ימר פרדט היה היכן להתגורר עד שמצא דירה בניו אורלינס. היכן? צדקתם! כאורח של חברו מהקינגס טייריק אוואנס, שעזר לו גם במציאת טאונהאוז במקום טוב. "הלכת איתו לכנסייה מורמונית?, הוא נשאל.

-"לא. הוא בפטיסטי. הלככנו לכנסייה הבפטיסטית. לכולנו יש את אותו אלוהים", פרדט ענה.

*US POST OFFICE עשה מוילט צ'מברליין "IMMORTAL". הוא האתלט השני בס"ה אחרי בייב רות'  שהדואר יוצא  עליו עם 'בול לעולם' ("FOREVER STAMP") – בכול שיישאר "לעולם" בהדפסה, ולעולם ישומש כבול לשימוש על מעטפות.

*דוויין ווייד החליט לגדל זקן. תראו ווייד מזוקן, חדש, כשהעונה תיפתח.

*טייסון צ'נדלר החליט פתאום לתקוף חזרה את פיל ג'קסון, שאחרי עזיבתו את הניקס וחתימתו מחדש על דאלאס, ג'קסון הביע ספקות בקשר ל-"כרקטר" (אופי) של צ'נדלר. הבוקר צ'נדלר אמר:

“I did nothing but try to help the culture there the three years I was there,” Chandler said Friday. “You can say I didn’t live up to whatever or you didn’t like the way I played or anything. But to ever question who I am and the type of leader I am in the locker room, I don’t even know where that came from.

“I honestly don’t know where that came from. I don’t know if Phil put that out there or who put that out there, but to me, that was the ultimate shock. And you don’t have to say that to get rid of me or to trade me. The trade is over.

“So to judge my character and what I’ve done, you can go look at all my teammates and ask all of my teammates in the past, and the coaches I’ve played for, and I’ve never been a problem and never had a problem. So that was a shock to me that I didn’t appreciate.”

Mavs owner Mark Cuban, president of basketball operations Donnie Nelson and coach Rick Carlisle all cited Chandler’s outstanding leadership ability as one of the motivating factors in bringing him back to Dallas. Chandler was widely recognized as the spiritual leader during Dallas’ 2010-11 championship season. He has always prided himself in being an unselfish player who demands the best of his teammates.

“It makes no sense,” Chandler said. “If you call holding people accountable daily being a bad influence, then hey, I’m a bad influence. But I’m going to be that as long as I’m going to strap up my shoes and step on the basketball court. And that was the big problem there.

“That’s the biggest thing. I guess if that’s why I was a bad influence, because I wanted to do things the right way, then I guess I’m a bad influence. But I’ve never heard of that. I thought that was being a professional.”

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. היום אני במשחק פוטבול כל אחרי הצהריים ואני תלוי בכם בכתיבת דברים חדשים שקורים – אם קורים. מספיק שכל אחד יזרוק מבט ב-ESPN או 'בליצ'ר' פעם בכמה שעות, ונשתלט על הכל.

  2. טייסון צ'אנדלר ממש לקח ללב את מה שפיל ג'קסון אמר.
    ביג דיל, אז הוא אמר. פיל ג'קסון ממש לא צדיק גדול ותמיד ידע ללכלך על שחקנים.

  3. ג'נינגס ממחיש לנו את ההבדל בין NBA וספורט אמריקאי בכלל לישראל.
    מדובר על שחקן שנחשב לבעייתי, סוליסט ומה לא, אבל בפגרה הוא כנראה בילה שעות על גבי שעות בחדר כושר וזה עוד בלי לדבר על זה שואן גנדי הביא אותם 3 שבועות יותר מוקדם מהרגיל להתאמן אימונים אישיים.

    מישהו מתאר לעצמו את גיא פניני חוזר אחרי פגרה עם עוד 10 קילו שריר? את יוגב אוחיון מוותר על חופש ונוסע למחנה מיוחד לעבוד על קליעה מבחוץ?

  4. מתי אתה מצפה שגיא פניני יעלה 10 קילו שריר? החופשה של השחקנים באירופה הרבה יותר קצרה וגם פה יש קטע של מחוייבות לנבחרת.. היה לו סך הכל 3 שבועות של חופש מקסימום..

    1. כמה פניני שיפר את היכולת הפיזית שלו ב- 5 השנים האחרונות? בכמה ליאור אליהו שיפר את הקליעה ב-5 שנים?
      או שלא היה לו זמן?

  5. א.ב צודק 100%.
    גנינגס בכל מקרה, הוא דפקט רציני שיחרב כל קבוצה.
    אני עדיין זוכר את הכתבות ההזויות של מנחם על השיחות בין גנינגס למאמן ציקס. מקום שני רק לכתבות על אודן.

      1. לא כל כך הבנתי את מה שאמרת.
        בגיל 15 זה אפשרי כי הגוף עדיין גדל.
        בגיל של ג'נינגס זה מעורר תהיות. אולי הוא סתם לא כל כך טוב בחשבון.

      2. בלתי אפשרי.

        גם אם כן, לשחקן קטן כמוהו (דהיינו, לא סנטר) 11 ק"ג שריר זה לא נתפס ולא טבעי.

        עוד נקודה, איך 11 ק"ג שריר ישפיעו על ביצועיו כשחקן? הוא הרי יהיה כעת יותר כבד, פחות מובילי ופחות זריז.

        אם עניין ה11 קילו אמיתי, צפויה נסיגה ליכולות (הגם כך מחפירות) של ברנדון.

    1. אז בינתיים ג'נינגס בעצמו פרסם בטוויטר שהוא עלה אבל 25 פאונד של שרירים זו הגזמה. בכל מקרה, הבחור עבד. אם זה אומר שכל הברגים מסודרים זה יכול להיות מעניין. בראיון הוא אומר שהוא עובד הרבה עם טים הארדוואי ובעיקר על קליעה.

  6. רותח מהתנור:
    בפירסום האחרון של תמונות העירום שנשאבו מהענן של המפורסמות מככבת אישתו הטריה של דוויין ווייד גבריאל יוניון. גניפר לורנס את לא לבד

    רוצים קישור לתמונות?

    1. ממש לא. לא חסר תמונות ערום של נשים יפות (והרבה מעבר לרק תמונות) שהיו מוכנות להצטלם.

      לקחת תמונות פרטיות זאת חדירה לפרטיות ולא במקום.

      לא באתי להטיף (למרות שיצא), אבל באמת שלא חסר פורנו באינטרנט, לא צריך להכנס לתחתונים של אנשים שלא רצו את זה…

      1. כאשר התמונות האלה צולמו למטרה פרטית בלבד, בוודאי שיש.
        קרדישיאן עצמה כמובן לא מייצגת, אבל הבנתי מאשתי שלדוגמא הייתה שם איזו מתעמלת אמריקאית (קטינה), שהדבר יפגע קשות בעתידה הכלכלי.

        מקרה דומה קרה פה בישראל לפני שבועיים נראה לי. מורה הצטלמה בעירום, זה עלה ל״ענן״, היא השתמשה בטאבלט דרכו הילדים הצליחו להשיג את התמונות בהפרה גסה ביותר של פרטיות המורה, הפיצו את התמונות וגרמו לפיטוריה וכנראה לסוף העסקתה כמורה.
        כמובן שלעבריינים לא עשו כלום.

  7. לגבי המשקל של ג'ניגס, הוא פשוט היה רזה מידי, שחיף קודם. הוא שקל 169 פאונד (77 קילו!) על גובה 186 ס"מ. אז עכשיו הוא 88 ק"ג, שזה פחות מהמשקל שלי, והגובה שלי הוא 175, ויש לי כרס קטנה ואני בן 51 ולא בכושר…
    בקיצור, מי שבנוןי טוב ואתלטי, אין לו שום בעיה עם משקל של 195 פאונד בגובה 6.1 רגל. (88 ק"ג ו186 ס"מ).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט