יאללה. NFL! / מנחם לס

הופס הוא אתר שעיקרו כדורסל, אבל עוד באתר הישן החלטתי שאני מרשה לעד בערך 25% מהכתבות להתמקד בספורטים אחרים. כשישנם מאורעות מיוחדים כגון מונדיאול או אולימפיאדה, הכל הולך.

אז כפי שהבטחתי אני מתחיל בכיסוי שבועי של NFL. בד"כ אעשה פריוויו קצר למשחקי היום ביום ראשון בבוקר, ופוסט-גיימס ביום שני. אתרכז במשחקים העיקריים, ואם קיים שידור בארץ של משחק זה או אחר – אשמח לשמוע.

אז מאחר ופתחתי כבר פוסט לפוטבול, אנצלו כבר לפתיח.

מה יקרה מחר בבנטון, וושינגטון? בנטון הוא המקום בו הסיאטל סיהאוקס – אלופת הסופרבול – משחקת את משחקניה הביתיים. מי יריבתה מחר? אותה דנבר ברונקוס שהיו להם 7.5 חודשים לעכל, להבין, ולנסות לבלוע ולשכוח את הקריעה שחטפו מהסיהאוקס בסופרבול האחרון.

"אנחנו לא חושבים לרגע שהם יבואו כנועים. הם באים לרבנג', ואנחנו מוכנים לכל מה שהם מתכוננים לזרוק לעברינו", אמר הליינבקר מסיאטל מלקולם סמית'. "הם לא רוצים להיות מושפלים שוב לעיני כל העולם כפי שהשפלנו אותם בפעם האחרונה!".

הייתי אומר שמילים כאלה לא באות להרגיע את הרוחות. אם הן עושות משהו זה רק להוסיף שמן למדורה.

רגע, האם זה אותו הסמית' שעשה אינטרספשיון בסופרבול, חטף פמבל, וניבחר ל-MVP של המשחק?

-בינגו!

לאוהדי דנבר לא נעים כשאני מזכיר את מה שהיה במפגש האחרון, סופרבול XLVIII (מומי! אולי אתה יכול לעשות חשבון?). היה 43 לסיאטל, ו-8 לדנבר. "THE BURY OF FEBRUARY" – הקבירה שבפברואר. השפלה באותיות ענק לקוורטרבק פייטון מנינג של הברונקוס, שרק שבועיים לפני הסופרבול ניבחר ל-MVP של העונה. שפייטון וקבוצתו יצליחו לעשות רק 8 נק' בסופרבול? כמו שקבוצה מפסידה תיקלע בגמר ה-NBA משהו בסביבות 57 נקודות.

בכל ה-NFL אין איצטדיון קשה יותר לאוייב מה-CENTURYLINK של סיאטל. שם יש את הקהל המטורף במדינה (אותו דבר בכדורגל; אותו דבר בבייסבול, ואותו דבר היה יכול להיות בבסקטבול אם ההאוקס היו עוברים לשם – והלייקרס עוברים לאטלנטה!). זהו האיצטדיון הקשה ביותר לפיצוח.

דנבר באה כנמר פצוע. כמייקל וקובי מושפלים. אבל גם סיאטל באה לרצוח כי היא עדיין לא מאמינה שבשבוע שעבר היא הפסידה (בחוץ) לסן-דיאגו צ'ארג'רס.

הסיהאוקס לא הפסידו בבית מאז המשחק הראשון ב-2012, ולא הפסידו שניים ברציפות מאז אוקטובר 2012. הם לא מפסיקים לדבר על זה, וההפסד בשבוע שעבר לצ'ארג'רס ממלא את העתונים עם ציטוטים מכאן ועד להודעה חדשה של כמעט כל שחקן סיהאוק שעתונאי תפס השבוע לשיחה. הם כולם בטוחים בנצחון ביתי גדול. לאס ווגאס, אגב,  איתם. לא נצחון 'גדול' אבל "W".

"אנחנו החלטנו לא לדבר", אמר הרנינג בק של הברונקוס מונטי בל. "אנחנו מעדיפים לדבר עם 'OUR PADS' מחר מאשר עם פינו היום!".

יהיה שמח.

(והערב קלמסון שכנתי – 20 דק' נסיעה)- מבקרת ב-8 בפלורידה סטייט, מספר 1 במכללות. אין רגע משעמם)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. לא יודע אם זאת תהיה תבוסה כמו בסופרבול אבל אני מצפה לניצחון של הסיהוקס. לינץ' הולך לטחון אותם בריצה, הסקאנדרי הכי טוב בליגה הולך לטחון את התופסים של הברונקוס באוויר והקהל הכי מטורף בNFL יחגוג בסיום הערב.

  2. המשחק החשוב של המחזור יהיה באריזונה שם יתארחו הניינרס למשחק שיכול לקבוע הרבה בדביזיה הקשה ב-NFL. אם הניינרס מפסידים הם יהיו כבר בפיגור של 2 משחקים מאריזונה, והדרך לפלייאוף תהיה קשה מאוד. יהיה מעניין לראות איך קיפרניק יתמודד עם ההגנה הקשוחה של אריזונה לאור פתיחת עונה צולעת של ה-QB הצעיר של הניינרס.

  3. פעמים רבות אני מוצא שההתפתחות בNFL משנה לשנה היא כמו מירוץ חימוש שבו צריך לאתר את נקודת הכוח ואת נקודת התורפה ואז לתקוף. אצל הסיהוקס הכח הוא ההגנה ומרכז הכח הוא הסקונדרי הטוב בהיסטוריה של המשחק (רק אל תתרגמו את זה לדיון סנדרס). אז אחרי התבוסה של קבוצת ההתקפה הטובה ביותר עם ה ק״ב הטוב בהיסטוריה של העונה הסדירה בסופרבול הכי חד צדדי מזה שנים, באה הליגה לטפל בעניין. החוקים החדשים בעניין המגע של המגן מול הרסיברים בדיוק באים לנטל את הפיזיות של הקורנס והסייפטיז של הסיהוקס. ניצנים ראשונים אפשר היה לראות בשבוע שעבר בסן-דייגו בהפסד לצ׳ארגז. לגבי המשחק עצמו, אני מעריך שיהיה הרבה יותר צמוד. יותר מכך אני חושב שזה המשחק שמננינג מתכונן אליו כבר הרבה זמן. אז עד שההתקפה של סיאטל תראה שהיא יכולה לנצח משחקים כאלה אני הולך כאן עם הברונקוז; 30:24.
    המשחק השני שאתייחס אליו הוא הניינרס באריזונה. דבר ראשון הוא שברוס אריאנס הוא חתיכת מאמן רציני. דבר שני הוא שאריזונה נשענת על הגנה חזקה מאוד נגד הריצה מה שמכריח את מי שרוצה לנצח אותה לנסות לעשות את זה מהאוויר. לפי הפריסיזון של הניינרס היה נראה שהם דווקא מבינים את הצורך להיות מסוגלים לנצח משחקים מעמדת הק״ב. הרעיון הוא הכי בסיסי, לתת לקאפרניק מספיק אופציות מסירה טובות ואז לערבב את זה עם הסקראבלס שלו ועם ריד-אופשיונס. על זה עומד המשחק הזה ובעצם כל העונה של הניינרס. לדעתי קאפרניק יעמוד במשימה. ניינרס 24:23

    1. בשבוע שעבר קפרניק שוב הוכיח מה שאני טוען כבר מעל שנה שלמה: שהוא קצת אהבל. משחק כמו שהוא: קוורטרבק מנבאדה סטייט.

  4. פעמים רבות אני מוצא שההתפתחות בNFL משנה לשנה היא כמו מירוץ חימוש שבו צריך לאתר את נקודת הכוח ואת נקודת התורפה ואז לתקוף. אצל הסיהוקס הכח הוא ההגנה ומרכז הכח הוא הסקונדרי הטוב בהיסטוריה של המשחק (רק אל תתרגמו את זה לדיון סנדרס). אז אחרי התבוסה של קבוצת ההתקפה הטובה ביותר עם ה ק״ב הטוב בהיסטוריה של העונה הסדירה בסופרבול הכי חד צדדי מזה שנים, באה הליגה לטפל בעניין. החוקים החדשים בעניין המגע של המגן מול הרסיברים בדיוק באים לנטל את הפיזיות של הקורנס והסייפטיז של הסיהוקס. ניצנים ראשונים אפשר היה לראות בשבוע שעבר בסן-דייגו בהפסד לצ׳ארגז. לגבי המשחק עצמו, אני מעריך שיהיה הרבה יותר צמוד. יותר מכך אני חושב שזה המשחק שמננינג מתכונן אליו כבר הרבה זמן. אז עד שההתקפה של סיאטל תראה שהיא יכולה לנצח משחקים כאלה אני הולך כאן עם הברונקוז; 30:24.
    המשחק השני שאתייחס אליו הוא הניינרס באריזונה. דבר ראשון הוא שברוס אריאנס הוא חתיכת מאמן רציני. דבר שני הוא שאריזונה נשענת על הגנה חזקה מאוד נגד הריצה מה שמכריח את מי שרוצה לנצח אותה לנסות לעשות את זה מהאוויר. לפי הפריסיזון של הניינרס היה נראה שהם דווקא מבינים את הצורך להיות מסוגלים לנצח משחקים בNFC WEST מעמדת הק״ב. הרעיון הוא הכי בסיסי, לתת לקאפרניק מספיק אופציות מסירה טובות ואז לערבב את זה עם הסקראבלס שלו ועם ריד-אופשיונס. על זה עומד המשחק הזה ובעצם כל העונה של הניינרס. לדעתי קאפרניק יעמוד במשימה. ניינרס 24:23

  5. כותרת הטוא היא "יאללה NFL"
    אולי יותר מתאים "יאללה בלגאן" ?
    משהו יכול להרחיב על השערוריות שקורות שם בזמן האחרון?
    יותר גרוע מהימים הגרועים של הנב"א

  6. כותרת הטור היא "יאללה NFL"
    אולי יותר מתאים "יאללה בלגאן" ?
    משהו יכול להרחיב על השערוריות שקורות שם בזמן האחרון?
    יותר גרוע מהימים הגרועים של הנב"א

    1. יכול לומר לך שדעתי על העניין קצת שונה מהמקובל.
      אלה שחקני פוטבול! מה מצפים מהם?
      כל מי שמוכן לשחק את המשחק הזה הוא אדם עם טיקים אחרים נקרא לזה.
      מן סתם יצר האלימות שלו יותר גבוה.

      אבל כן.. היה שם בלאגן העונה..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט