נצחונות הצהרה ליוסטון וגולדן סטייט, עוד ערב ענק לדני בהפסד פורטלנד ביום שישי הגדול! / דור בלוך

נצחונות הצהרה ליוסטון וגולדן סטייט, עוד ערב ענק לדני בהפסד פורטלנד ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 102 (58-19) – סקרמנטו קינגס 125 (40-37):

ברידג'ס הוביל את שארלוט עם 22, דיאבטה הוסיף 15 מהספסל.

לווין סיים עם 25 ו-10 ריבאונדים, דרוזן הוהיסף 22 וסבוניס 24.

אינדיאנה פייסרס 140 (31-46) – יוטה ג'אז 112 (62-16):

יוטה עוד הייתה בערך במשחק עד הרבע הרביעי, אז רבע של 18-42 לאינדיאנה סגר עניין.

סקסטון סיים עם 27 ליוטה.

20 למטורין מהספסל כולל 12 מ-16 מהקו (האם זה המשחק הראשון שבו שחקן קלע 20 ומעלה כאשר מרביתן מהעונשין?) נתן זריקת מרץ חשובה לאינדיאנה, טרנר הוביל עם 26 וסיאקאם הוסיף 22.

בוסטון סלטיקס 123 (20-57) – פיניקס סאנס 103 (42-35):

בוסטון הייתה כאן בשליטה מוחלטת וניכר שהיא מעלה הילוך לקראת הפלייאוף, פיניקס ממשיכה להיראות קטסטרופה, והיא כבר 2 משחקים מהפלייאין במרדף שנראה כעת חסר סיכוי.

בוקר סיים עם 37, ביל היה מעורר רחמים עם 0 מ-7 מהשדה.

ג'יילן בראון קלע 31, טייטום עם ערב קליעה גרוע של 1 מ-8 סיים עם 23, פוריזנגס הוסיף 15.

טורנטו רפטורס 105 (50-28) – דטרויט פיסטונס 117 (34-43):

ג'קוב וולטר קלע 22 לרפטורס.

טים הרדוואי ג'וניור, איזה קפיצה הוא עשה, קלע 23, דורן הוסיף 21 וכמוהו מליק ביזלי.

שיקאגו בולס 118 (42-35) – פורטלנד טרייל בלייזרס 113 (44-34):

המשחק היה צמוד לכל אורכו, שיקאגו נטלה את היתרון באמצע הרבע השלישי, אבל פורטלנד חזרה למשחק, ואז 3 דקות לסיום בילאפס הוריד את כוכביו (כולל אבדיה) הרגיז את כולם וחרץ את גורל קבוצתו שכעת נמצאת בטנקינג על מלא.

דני אבדיה ממשיך את כושר סוף העונה הפסיכי שלו עם 37 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים והפעם רק איבוד אחד, יופי דני.

ווץ' וקובי וייט הובילו את שיקאגו עם 31 כל אחד, גידי הוסיף 15 נקודות 19 ריבאונדים ו-12 אסיסטים.

יוסטון רוקטס 125 (27-51) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 111 (13-64):

יוסטון עוצרת את רצף 11 הנצחונות הרצופים של אוקלהומה עם משחק סופר מרשים בו הובילה מהרגע הראשון.

שווה לשים לב לכך שהספסל של אוקלהומה לא תרם כלום, שדורט היה מחריד בהתקפה, ושאוקלהומה שיחקה עם כל כוכביה. שווה לשים לב גם לשיפור של ג'יילן גרין, ואם הוא הופך מסימן שאלה לסימן קריאה יוסטון היא משהו אחר ממה שחשבנו.

ג'יילן וויליאמס הוביל את אוקלהומה עם 33, SGA היה פושא עם 22 ב-1 מ-6 לשלוש, צ'אט הוסיף 20 כולל 6 מ-8 לשלוש.

בצד השני ג'יילן גרין סיים עם 34, שנגון הוסיף 31 למנצחים.

סן אנטוניו ספרס 113 (45-32) – קליבלנד קאבלירס 114 (15-62):

קליבלנד הובילה כבר ב-23, אבל המשיכה לקרטע כשאפשרה לספרס לחזור למשחק, ו-2 שלשות של הריסון בארנס הורידו את ההפרש לנקודה 29 שניות לסיום. קליבלנד שוב לא הצליחה לעשות סל ולספרס נשארו 4 שניות לנסות לנצח את המשחק, אבל בארנס החטיא מקרוב כדי לחרוץ את גורל המשחק.

וואסל סיים עם 23, בארנס הוסיף 23, וקאסל קלע 22.

אוון מובלי קלע 25 ב-10 מ-13 מהשדה, גרלנד הוסיף 19 ומיטשל החזיק את העול ההתקפי עם 26. האנטר הוסיף 18 מהספסל.

גולדן סטייט ווריורס 118 (31-46) – דנבר נאגטס 104 (31-47):

כפי שהדברים נראים כרגע אנחנו נקבל כנראה סיבוב ראשון של גולדן סטייט מול דנבר או מו להלייקרס ומה נאמר, ללקק את האצבעות.

יוקיץ' סיים עם 33 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, פורטר הוסיף 23, בראון קלע 16 וגורדון 15 אבל דנבר היא קבוצה שאם כל שחקניה משחקים (מארי נעדר הערב) ובכושר, יכולה לנצח כל קבוצה, אבל אין לה שום מרווח לטעות.

קארי קלע 36, וג'ימי באטלר הוסיף 19. פוזמינסקי היה מדהים זה לא מילה מול ההגנה החלשה של דנבר עם 26.

לוס אנג'לס לייקרס 124 (30-47) – ניו אורלינס פליקנס 108 (56-21):

לוקה קלע 35, לברון הוסיף 27 וריבס קלע 30 מול אחת הקבוצות החלשות בליגה.

אלברדו קלע 27 למפסידים.

לוס אנג'לס קליפרס 114 (32-45) – דאלאס מאבריקס 91 (40-38):

דאלאס ללא דיוויס לא היוותה תחרות לקליפרס.

נאג'י מרשל קלע 22, דינווידי הוסיף 18. קליי שיחק רק 13 דקות וקלע 2 נקודות, סוף עצוב לקריירה של אחד הקלעים הגדולים בכל הזמנים.

קוואי קלע 20 למנצחים ב-24 דקות.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
57 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא רוזן
05/04/2025 8:11:28

מאז האולסטאר (20 משחקים) דני אבדיה מציג מספרים ויכולת של אולסטאר.
23 נקודות, כמעט 10 רב', 5 אסיסטים ו-60% אפקטיבי (40%+ מהשלוש).
היכולת שלו ליצור נק' בהתקפת המעבר זה משהו שהיה קיים כל העונה. הפיזיות והיכולת להגיע לצבע גם במשחק עומד הופכים אותו לפוטנציאל איום ראשון/שני בקבוצה שמתמודגת על מקום בפלייאוף.

אני אהיה כנה –
אני לא ראיתי את זה מגיע,
לא בשנים הראשונות בוושינגטון,
גם לא בעונה האחרונה המוצלחת שלו בוויזרדס.
רק מלמד עד כמה הסיטואציה ישובה לצמיחה של כישרונות צעירים.

תודה, דור.
בוקר טוב.

Don
Don
05/04/2025 8:56:31
הגב ל  גיא רוזן

גם אני לא.
כזו קפיצה? הוא גם מאד התחזק פיסית.
רואים שהוא מתאמן חזק והשיפור מאד ניכר.
חתיכת גאווה ישראלית.

אבג
אבג
05/04/2025 10:06:40
הגב ל  גיא רוזן

גם אני שהימרתי שיהיה מועמד ל mip לא חשבתי שעד כדי כך.
מצד שני צריך לעשות את זה עונה שלמה.
מצד שישי בוושינגטון זה לא היה קורה בטח לא אחרי פתיחת העונה שלו.

John
05/04/2025 14:04:48
הגב ל  גיא רוזן

סיטואציה, מוסר עבודה ופוטנציאל גנטי.

סיטואציה – בוושיגטון תקעו אותו מצד כקלעי עוד לפני שהייתה קליעה ורק בגלל החוצפה שלו הצליח להבליט עצמו מספיק. בפורטלנד נראה טוב אבל כל עוד אייטון גראנט וסיימונס שיחקו יחד נשאר לדני אולי 10 זריקות למשחק (שלא לדבר על שארפ וסקוט). ברגע שהבלייזרס השכילו להשתמש בו כנק' התחלה של התקפה ולתת לו לרוץ עם הריב' הכול נפתח. הבלייזרס מאוד רוצים עוד בחירת דראפט ולכן קצת נבהלו כשניצחו יותר מדי. אבל הם יצטרכו לעשות המון חושבים איך לבנות את הרוטציה בקיץ אחרי ההתפוצצות של דני, של קמארה ושל שיידון שארפ לאחרונה.

מוסר עבודה – נמדד אחרי שמקבלים חוזה. כמה אובססיבי שחקן יכול להיות כשהוא בונה את הגוף שלו, שומר על הגוף שלו, עובד על הקליעה. דני כבר 4 שנים עובד כל קיץ עם מאמני כישורים בעיקר על קליעה אבל גם על גמישות, ניתור כוח וכד'. ממש רואים הבדלים משמעותיים.

גנטיקה – שחקן בגובה כזה בקורדינציה כזו זה די נדיר. אבל דני הצליח להעלות מסת שריר ולהפוך לאחד הווינגים החזקים בליגה מבלי לאבד מהירות, ניתור או סיבולת לב ריאה. לא לגמרי בר השוואה אבל יאניס זו דוגמה כו. הוא לא פחות חזק מג'וליוס רנדל, דריימונד ולא רחוק משחקנים עבים יותר כמו טאוונס. דוגמאות לשחקנים ברמת העוצמה הזו למשל רוי האצ'ימורה. אבל הוא משלם על זה במהירות וזריזות.

בקיצור לא קל לחזות לפחות 2 מתוך השלושה שציינתי. גם מוסר עבודה, ניתן לראות בשלב מוקדם. אבל ראינו מספיק שחקני NBA שמיד אחרי החוזה הראשון הורידו הילוך.

אבג
אבג
05/04/2025 14:41:52
הגב ל  John

אתה מדבר על סיטואציה אבל אחרי תחילת העונה המאוד חחשה מאמן אחר היה מוציא אותו מהרוטציה נותן לו פירורים
במקום זה צונסי נתן לו ביטחון.
זה נכון גם לשיידון וגם לטומאני שהתפרו מאוד.
סיימונס שיחק רוב העונה.
מסכים איתך שלא קל לחזוות איזה שחקנים יגיעו לרמה הזאת וגם דני עוד צריך להוכיח שזה לא תקופה אלא הממוצע

אטאפומה
אטאפומה
05/04/2025 14:44:58
הגב ל  John

להבנתי הכל מתחיל ומסתיים במזל .
וושינגטון לא בנו אותו כרכז גבוה .
כנ"ל בתחילת העונה. בפורטלנד ואז הדינמיקה בקבוצה יצרה עבורו הזדמנות
ובילאפס שהוא רכז קלט את היתרון שדני יוצר .
בילאפס הלך על בנית השחקן בתפקיד אותו הקבוצה והוא צריכים תפקיד מאד גדול שנבננ עבור היכולות הרב גוניות של דני.
בוושינגטון קדמו את דני כפאאור פורוורד חזק אך לא כרכז.
השיפור הכללי לא נובע רק מעבודה קשה , כספי עבד לא פחות קשה .
אלא פשוט אחרי כמה שנים בקבוצה הלא נכונה מבחינתו מקצועית וחברתית דני נפל לקבוצה הנכונה מבחינתו .
האם דבר דומה יכל לקרות בוושינגטון
עם ביל ווסטברוק ודינווידי ?
להבנתי שום סיכוי העמדה בה דני פורח
בין רכז לבין פורוורד היתה תפוסה על ידי
שחקנים מצוינים מבוגרים מדני שהשאירו
לו רק פירורים
שורה תחתונה את הכישרון היכרנו וצריך
גם לומר כי הגיע לליגה לא מוכן ,
שום דבר לא הכין אותו לקשיחות והפיזיות
בליגה הזו ,ובאוניברסיטה לא שחק,
לסיכום כישרון ועבודה לא מספיקים צריך גם כימיה ומזל .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההפסד של דנבר למעשה מבטיח לטראקרס טופ 3 מערבי וגמר מערבי בפלייאוף מול אוק.
יש להם סיב,1 את מיני וסיב,2 יוסטון או מי שנגדה, 2 סדרות שהטראקרס יעברו בהליכה.
באסה😮‍💨😮‍💨😮‍💨

Berch
05/04/2025 9:08:46

כבר כמה זמן אני תוהה מי זו קבוצת הטראקרס המסתורית…..
האם מדובר באחת הקבוצות המתוכננות להצטרף ? לאס ווגאס טראקרס? אולי סיאטל סופרטראקרס?
או שאולי מדובר בדיפ סטייט של עולם הכדורסל, זה שאפשר להאשים אותו בכל דבר – מהפסד של בוסטון ועד ניצחון של וושינגטון….
תמהתני 🤔

שדות פופ לנצח
05/04/2025 9:40:39

חצי מדוייק כבוד היו"ר, גם בגמר המערב הטראקרס ינגבו את אוקלהומה בעזרת השופטים והתאגיד וגם בגמר נגד בוסטון הם ינצחו 1:4 בלי בעיות , לפלופ יקלע 40 נקודות בממוצע כגילו ויעלה עם עקב "נקוע" חצי המשחקים (בחצי השני עם פרוסטטה מנוקבת) כדי שכולנו נגיד waw …חוץ מזה ברוני יראה סוף סוף איזה שחקן על הוא ויקלע 3 באזרביטרס מהחצי (2 מהם בסדרת הגמר שכבר סידרו שהיא תראה "צמודה"), אוסטין ריבס יצהיר בסוף הסדרה שהוא טרנסג'נדר כדי לרצות את כל אנשי הווק (woka people?) ואילו האצימורה יעשה ניתוח להעגלת העיניים לשמחת כל תומכי maga, גם מנחם יכתוב כתבה גדולה שבה הוא חוזר בו מהשנאה רבת השנים ללייקרס-טראקרס- קפלניסטים המתועבת ויחתום על הצהרת נאמנות חדשה ל11שנים הבאות (עד תום הקדנציה השלישית של טראמפ)…יאללה בית"רררר

Berch
05/04/2025 11:44:08

לקח לי זמן אבל בסוף הצלחתי לחבר את כל הרמזים ונראה לי שהבנתי.
כרגע שומר את המידע אצלי, אם מישהו צריך(לתחקיר, או אפילו לשיר) יכול לפנות בפרטי
🙏

מנחם לס
05/04/2025 15:34:12

זה לא יקרה!

לירון
לירון
05/04/2025 9:42:39

ממש לא. בחמישה משחקים שנשארו להם יש להם פעמיים אוקלהומה בחוץ! ופעם אחת רוקטס בבית. בצפיפות במערב הם יכולים גם לסיים שישי

דוקטור רזי הופמן
05/04/2025 11:30:34
הגב ל  לירון

אמן
אני קצת חושש שאוק יעלו בלי שרגא ושות ויריצו את הספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה החשש גם באיגוד

דוקטור רזי הופמן
05/04/2025 10:19:23

ראיתי שאדוארדס לא מסתפק בקליעות באין BA ושהוא יודע לקלוע במטרה גם בבנות ארה"ב המוכשרות חזה ושת. הוא באמת רק בן 23? אם כל שנה הוא יביא ילד לעולם מאישה אחרת, כמה ילדים יהיו לו כשיסיים קריירה בעוד 23 שנים? זו שאלה למומחי חשבון אינפנטיסילי. אם על כל ילד הוא שם מליון דולאר אולי הוא יכול לקבל הקלות במס? זו בכלל משוואה בארבעה נעלמים לפי נוסחה כלכלית לחישובי מס.
נשמע כמו שיטה לא רעה להכניס יותר כסף בבנק, בישראל עם 30 ילדים ורבע הוא יכול להתפרנס מביטוח לאומי ואולי גם לא לשלם מס הכנסה?

Berch
05/04/2025 11:42:08

רזי, הוא יוכל לקבל הדרכה מדוויט הווארד… אל תדאג
🤦🏻🤣

דוקטור רזי הופמן
05/04/2025 11:44:22
הגב ל  Berch

ותשובה על צרכי המס של אנטמן אני מבין שגדול עליך.
🙂

ד"ר פופרס
05/04/2025 13:00:09
הגב ל  Berch

שילמד מדוויט, לעבור למגרש ממול
יקבל עבודה ולא יתרום ילדודס. WIN WIN.
אנט עם שכל של אנט+כישרון

thetroll
thetroll
05/04/2025 11:16:53

שמעןן אתה צודק בכל מילה . אין חלום בלהות גדול יותר מזה לכל חובב כדורסל נורמלי – לוקה המושפל והרמוס עלול להתעורר בפליאוף הזה ובמאמץ מרוכז לסחוב את הלייקרץ לאליפות כמובן עם כל השטיקים הידועים בכי ונהי עזרה פנומנלית מהשופטים שברור שתהיה הרחקה של שחקנים יריבים וכ'. לוקה עצמו נראה לי עכשיו במוד של כזה אני עדין ישן אבל אני אתעורר בפליאוף ואם הוא יביא ללברון את החמישית זה יהיה האסון הגדול ביותר שהתרחש אי פעם בעולם ההופס.
הסיכון והחשש גדולים נישא תפילה מרוכזת למען שלום הליגה בערב פתיחת הפליאוף.

גיא רוזן
05/04/2025 11:26:54
הגב ל  thetroll

מילים גדולות.
כל חובב כדורסל נורמלי.
עכשיו,
אף פעם לא טענתי וגם לא אטען בעתיד,
שמטריית הנורמה מכסה אותי, או אפילו את חלקי.
אבל,
יש מספר לא קטן של חובבי כדורסל ש-
רחמנא ליצלן,
בעד ניצחון של קבוצה בשורותיה משחק לוקה,
או אפילו לברון,
או,
וזה באמת מרתק –
הלייקרס ככלל.
רובם, או חלקם, נורמליים.

קצת יותר ברצינות –
כאשר מועדון הלמדים מתחיל להכין את האליבי,
זה הסימן לאוהדי הצד השני שאולי באמת יש סיכוי…

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי גיא רוזן
thetroll
thetroll
05/04/2025 13:00:06
הגב ל  גיא רוזן

ועכשיו קצת יותר ברצינות – אם אכן הנורא מכל; חלום הבלהות; הסיוט המושלם יתרחש לו לפתע (חמסה חמסה חמסה טפו טפו טפו נקוה שלא) תחגגו לכם בכייף. אבל – לא תשמעו מאיתנו שלברון הוא העיזה. זה לא יקרה למרות שברור לי שיש פה טיפוסים שיתחילו לאמר ולהסביר לנו ש 40 אלף פלוס נקודות + 36 שנה בליגה + חמש אליפויות מבחינתם זה העיזה אז אני אןמר לכם מראש שאני לא מאשר. אבל תחגגו לכם בכייף. אנחנו נאפשר חגיגות ספונטניות כולל הפרעה לסדר הציבורי (אין חגיגה ספונטנית בלי פגיעה בסדר הציבורי). יש כמובן אישור להבערת מדורות באיילון לחסימת נתבג חסימת כבישים וכד'.אבל אם אתם רוצים לזרוק אבוקות על שוטרים וכד מציע שתקיימו התייעצות לפנינכן אצלכם.
אנחנו בנתיים נישא תפילה במשכננו החדש והצנוע שהנורא מכל לא יתרחש.
אם באמת משהו כזה יקרה אני מניח שידרשו מתנדבים למתן עזרה נפשית בטלפון מנחי קבוצות תמיכה וכד'. נפרסם מודעות בהמשך.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
דוקטור רזי הופמן
05/04/2025 11:29:20
הגב ל  thetroll

אליפות חמישית לשקץ = אסון בינלאומי.
שבעים ימי אבל בכפר, מקורעי בגדים זורקים אפר ומקוננים.
כל אוכל תתעב נפשם…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפוקליפסה

Don
Don
05/04/2025 18:57:32

איך בדיוק?
אליפות מאיפה?
גם הקץ וגם הסופגנייה ישפכו לאגר.
הלייקרס ממש לא קבוצה לאליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אנחנו רחוקים מהאפוקליפסה הזאת

thetroll
thetroll
05/04/2025 13:13:36

נקוה.

bobby
05/04/2025 8:52:11

תודה על הסיקור!
ניצחונות משמעותיים מאוד של הווריורס והרוקטס.
במקרה של גולדן סטייט – הם משלימים בק-טו-בק קשוח בו ניצחו 2 יריבות קשות ועוד במאבקי מיקום, מה שמוכיח שהתקופה הטובה מאז ההגעה של ג׳ימי היא כבר ממש לא קשורה ללו״ז נוח, אלא הם על האמת.
יוסטון לאחרונה קצת קרטעו במפגשים מול קבוצות חזקות (בניגוד לווריורס, הם דווקא נחלו אכזבה במפגשים האחרונים מול הלייקרס ודנבר), והניצחון הלילה בהחלט בא בעיתוי מושלם. אהבתי את ההתאמה של יודוקה עם אדאמס בחמישייה, ואת הדקות לטייט מהספסל. נכון, כנראה שההשעיה של ברוקס לאור הגעה למכסת הטכניות עזרה עם הגמדת הרוטציה, ובכל זאת זה היה נחמד לראות את ההתאמה הזאת, שלא תעבוד מול כל קבוצה אבל לפחות מול הת׳אנדר כן.

Berch
05/04/2025 9:09:23

תודה על הסיקור
איזו קפיצה לדני… וואו. רק שלא יעבור ללייקרס לעמוד בצילם
😍

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יפה להם, ליוסטון ולגולדן, נצחונות חשובים ולא טרוויאליים. נראה מה יהיה בפלייאוף. תודה רבה דור.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/04/2025 9:23:48

תודה רבה דור וסופש נעים לכל

אור
אור
05/04/2025 10:10:58

חחח. בילאפס עושה מה שאומרים לו. ברור שהוא מעדיף בשביל להישאר בתפקיד לנצח כמה שיותר

חוץ מזה יצאו אהבלים שלא סיפסלו את הפותחים הרבה יותר במשך המשחק במיוחד כשזה באק-טו-באק כדי לא להגיע למצב הזה בדקות הסיום

תודה דור

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי אור
דוקטור רזי הופמן
05/04/2025 10:27:02

ויאמר אלוהים, יהי דור
ויהי דור
ויהי ערב ויהי בוקר דור ראשון.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
05/04/2025 10:49:40

נצחון ענק ליוסטון במשחק ענק… אדמס לצד שנגון תמיד מוכיח את עצמו.
אם יוסטון ישחקו כמו הלילה. מהר חכם ובאחוז קליעה טוב לשלוש… אפילו השופטים לא יעזרו ללייקרס.
וכן גרין הוא הכוכב על שמתפתח ביוסטון ושנגון מיוחד.

bobby
05/04/2025 11:25:56

לצערי כקבוצה לא נראה לי שיהיו לנו הרבה ערבי קליעה כאלה בפלייאוף. אבל ההגנה הייתה כרגעל מתוקתקת, וגרין הצליח להגיע להרבה נקודות למרות שהיה בערב קליעה סביר בלבד מרחוק (3/10 ל-3) וזה תמיד אינדיקטור חשוב אצל קלעים – להגיע לנקודות ללא תלות בידית חמה.

אבג
אבג
05/04/2025 10:55:21

המהלך של בילאפס לא ברור.
מה ההבדל כבר בין מקום 13 למקום 10? בחירה 20 במקום 26? מול הסיכוי שדני ושיידון וטומאני יקבלו נסיון אמיתי במשחק אמיתי.
לא ברור

גיא רוזן
05/04/2025 11:22:32
הגב ל  אבג

ההבדל די גדול.
מקומות 8 – 9 – 10 פתוחים.
ספרס, בלייזרס, בולס.
למקום 10 מעט פחות מ-14% לבחירה טופ 4
למקום 9 מעט יותר מ-20%
למקום 8 מעט יותר מ-26%
אלו הבדלים משמעותיים,
בעיקר בהשוואה בין אותן מקומות.
גם שאלת עד לאן אפשר ליפול משמעותית,
בעיקר בהשוואה בין מקום 9 למקום 10-
טבלת הסיכויים של מקום 9 היא 50% לבחירה 9,
20% לבחירה 1 – 4
30% לבחירה 10 – 11
טבלת הסיכויים של מקום 10 היא 14% לטופ 4 66% בחירה 10, 20% לבחירה 11 – 12

עכשיו,
שלא ישתמע לרגע שאני בעד טנקינג,
אבל למן הרגע שהסיכוי לפלייאין צנח לכמעט 0 ללא קשר לתוצאות המשחק של פורטלנד,
ההחלטה לא לנצח הגיונית לחלוטין.
הביצוע?
ובכן,
להשתין מהמקפצה מאז ומעולם גרם לצופים חוסר נוחות…
יש דרכים אלגנטיות יותר להפסיד.

אבג
אבג
05/04/2025 11:40:07
הגב ל  גיא רוזן

אין להם באמת סיכוי למקום 8.
יש סיכוי להתקדם ל 10.
הם לא יבחרו טופ 4 ככה או ככה כי הסיכויים קטנים.
מבין את ההגיון בטנקינג באופן כללי פשוט בשלב הזה הם לא יכולים להדרדר חמקומות עם סיכויים באמת טובים זה פחות ברור

אטאפומה
אטאפומה
05/04/2025 14:55:46
הגב ל  אבג

אכן מעצבן , אך ניאלץ לסלוח לבילאפס
אם פורטלנד יזכו גם בדני וולף.
בכלל להבנתי הרעיון לקחת את הבחירה הראשונה עם יהלום ולהצליח להוציא מזה אליפויות הוא בדרך כלל רעיון מופרך .
גם כשמגיע שחקן על לוקח לו ולקבוצה זמן .
בענין לברון והליקרס שימון מפנה את תשומת הלב לכיוון הלא נכון .
לברון שחקן גמור כבר ארבע שנים ,
ונדרש למנוחות כל הזמן .
ברוני סיפור אחר…

שדות פופ לנצח
05/04/2025 15:32:02
הגב ל  גיא רוזן

הטנקינג הוא השיקוץ האמיתי של הליגה , לפי ההגיון שלו אז בית שאן עשתה נכון כאשר פתחה את הרגליים ושרכה את השרוכים במשחק הבזיון מול בית"ר…היא הרי נשארה כבר בליגה ולתת את המשחק היה עשוי לעזור לה בעתיד אם תפגוש את ביתר בסיטואציה מתאימה…. סתם ירדנו כל השנים על איתן טייב המסכן

עגל
05/04/2025 11:27:33

תודה דור.
כבוד ליוסטון מול אוק׳. וכמו שאמרו גם ג״ס מוכיחים שהטרייד על ג׳ימי היה מצוין והנצחונות הם לא מקרה.
דני מעולה ממש, אם כי שמתי לב שהוא זרק הלילה יותר מלוקה ולברון (זה נכון לכל התקופה האחרונה).
לברון ללא כ״ח בודד, זה דבר שלא זכור לי מתי קרה בפעם הקודמת.

אור
אור
05/04/2025 11:32:06

הסלטיקס גם שברו את שיא השלשות לעונה

דוקטור רזי הופמן
05/04/2025 11:42:07
הגב ל  אור

פריצי?

דה שוט
05/04/2025 12:44:34

תודה דור. פיניקס לא יעשו פלייאין גם אם הוא יתפוס אותם בלילה בסימטה חשוכה. הם יברחו חחחח
בהינתן זאת – שאלה למומחים – מה עושים עם הכסף בבורסה האמריקאית? משאירים? חותכים הפסדים?

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דה שוט
צחי
צחי
05/04/2025 12:46:11

ההצלחה של הלוחמים תמיד מעלה בי מעט תחושת פספוס.
אני זוכר שבקיץ, לפני תחילת העונה, היה דיבור על טרייד שיביא את באטלר לגולדן.
אם אני לא טועה באטלר לא רצה להגיע ללוחמים.
איפה גולדן הייתה היום לו באטלר היה מתחיל איתה את העונה?!
אולי במקום ראשון במערב?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צחי

קושרים לבאטלר יותר מידי כתרים. נכון שהוא מבין שם ואוויר אבל בחייאת סטף בכושר פסיכי. היה גם לוז קל אמרתי כבר אז שגס יסיימו גבוה לפני באטלר ואז הוא הגיע בדיוק בטיימינג המושלם שיחשבו שזה בזכותו

דה שוט
05/04/2025 12:59:22

הוא משלים מצויין את סטף. מיד ריינג׳ יציב. קצת מזכיר את סטף ודוראנט (עם הבדלים כמובן)

צחי
צחי
05/04/2025 13:57:22
הגב ל  דה שוט

אם דוראנט היה מסכים להגיע לגולדן (באטלר הוא ברירת מחדל לאחר שדוראנט סירב) הייתי מצהיר שניתן לסגור את הליגה, שחבל לכל הקבוצות על המאמץ.
גולדן הייתה מפרקת את כולם.
לא מצליח להבין איך הראש של דוראנט עובד.
איך הוא העדיף להמשיך לדמם למוות בפיניקס?!
הייתה לו הזדמנות לחזור לגולדן בלי להרגיש גלגל שלישי, להיכנס למשבצת של תומפסון.
לבאטלר אין קליעה משלוש כמו לדוראנט והוא פחות חזק מדוראנט בצבע.
אולי בקיץ דוראנט יקבל שכל (בספק)
בכל אופן, יש לנו את באטלר ועם באטלר ננצח.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי צחי
Florida man
05/04/2025 16:04:06
הגב ל  צחי

KD לא רצה לחזור לווריורס בגלל דריימונד. עם סטף אין לו שום בעיה

דה שוט
05/04/2025 16:32:51
הגב ל  צחי

אתה צודק! ופלורידה מאן גם צודק
🙂

bobby
05/04/2025 12:59:57

באמת כתבת את זה, והלו״ז אכן היה דיי נוח. לא מוריד כמובן מצמד הניצחונות המרשים על הלייקרס ונאגטס עכשיו, אבל מרבית המשחקים מאז הטרייד היו מול קבוצות שלא מהוות הרבה אתגר.

Yahav
Yahav
05/04/2025 14:08:28

באטלר וסטף זה שילוב מיוחד וההגנה שלו ושל גרין ביחד זה משהו שלא היה ללוחמים
באטלר יודע גם לסחוט עבירות

Jonathan
05/04/2025 12:51:36

תודה דור

John
05/04/2025 14:16:13

תודה דור על הסיכום.
מישהו ראה את הגגות של אמן על שיי? אחת שהוא הפתיע אותו מהוויק סייד כשג'יילן גרין שמר עליו. השני ששיי ניסה לקחת אותו במיד ריינג'. שג"א כבר היה ברויר בנפילה לאחור ואמן זינק כמו קפיץ ושם לו גג.

jefffoster10
05/04/2025 14:48:10

תודה רבה על הסיקור.
בשולי בשולי בשולי הדברים – הפייסרס סיימו את המשחק עם לא פחות מ-17 גגות (6 טרנר, 4 סיאקם, 3 האליברטון ואפילו אחד של מקונל)

מנחם לס
05/04/2025 15:30:31

תודה דור

Don
Don
05/04/2025 18:55:51

סטף קרי הרג אותי.
הבחור בן ה-37 טוב מאי פעם ופשוט התעלל בדנבר.
פוגמסקי העלה את הרמה שלו באלף אחוז.
ודנבר? רק יוקיץ.
מעניין מה יהיה בפלייאוף עם גולדן סטייט.

etayef
etayef
05/04/2025 20:19:28

הלייקרס די חלשים כרגע.
ההגנה החזקה שהיתה להם נעלמה, משהו במוטיבציה? לא ברור. יהיה להם קשה להגיע רחוק, ואני לא רואה אותם מסיימים את העונה חזק. 3 הפסדים נשמע הגיוני.
הווריורס לעומתם זו חידה. הצליחו להרכיב שם חבורה אידיאלית סביב סטף – שחקנים אינטליגנטים ששומרים בשבילו. ג'ימי לא רק חכם בהתקפה, גם בהגנה – קורא מהלכים, שומר אישי טוב, חזק מנטאלית ולא מעניין אותו להיות הכוכב. נכנסו לכושר בדיוק בזמן.