מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

*חלומות בלהה של כמה קבוצות

הנה כמה חלומות בלהה של כמה קבוצות שקפצו לי לראש.  הוסיפו חלומות בלהה בתגובות, אבל לא חלומות בלהה מהסוג של "קבוצת…ניספתה כולה כשהמטוס שהיה אמור לנחות בשדה התעופה נחת בשדרה החמישית בניו יורק". תנסו להיות ריאליסטים בחלומות הזוועה.

*נטס: כשמיקאיל פרוקורוב קנה את הנטס לפני ארבע שנים הוא הבטיח שבשנה החמישית הכי מאוחר תהיה אליפות. במקום אליפות הם יהיו ברי מזל לעשות את הפלייאוף. לפרוקורוב נימאס מכל הברדק, וכשהוא רואה שכסף לא קונה לו מאומה מלבד צרות, הוא מוכר את הקבוצה לאיזה שמוק, וכל הבניין מתמוטט.

*סלטיקס: ראז'ון רונדו מסרב להבטיח שהוא נישאר בקבוצה אחרי שהוא הופך לשחקן חופשי הקיץ, והם נאלצים להעבירו לאן שהוא לפני הדד ליין בפברואר.

*הורנטס: לאנס סטפנסון מגיע לשרלוט עם ראש לא מוברג נכון, והופך מיד ל-"BAD LANCE" בקבוצה השקטה והמחונכת הזאת. הוא גורם רק צרות "למאמן הזה שבא מאיזה קולג' מושתן כמו 'אדלפי'".

*בולס: אני חושש אפילו לפתוח פה לשטן, ואתם יודעים מה אני לא רוצה להזכיר אפילו במילים.

 

*היט:  אותו 'פה לשטן' אבל עם שחקן אחר.

*קאבס: שבקאבס יקרה מה שקרה בלייקרס כשלקובי צירפו את דווייט האווארד וסטיב נאש.

*פיסטונס: גרג מונרו חתם רק על 5.5 מיליון לעונה אחת כי הפיסטונס סירבו לתת לו חוזה ארוך. הם לא מעבירים אותו עד פברואר, ובסוף העונה קבוצה אחרת מציעה לו חוזה מטורף.

*פייסרס: לא צריך לקרות שום חלום בלהות. הוא כבר קרה.

*לייקרס: קובי לא ניפצע ולא קורה לו מאומה, אבל הוא הופך לשחקן שהגיל עושה איתו את שלו, והוא מסיים את העונה עם ממוצע של 14.7 נק' ב-36.5 דקות משחק בדיוק של 41%, עם 2.1 ריב' ו-2.3 אסיסטים למשחק.

*ת'אנדר: דוראנט ווסטברוק מסיימין מקום חמישי במערב, ומפסידים בסיבוב השני.

*וולבס: אנדרו וויגינס הופך למין בן גורדון.

*האם אטלנטה תפסיד את ההאוקס?

קבוצה מכוערת בעיר מכוערת

אטלנטה היא מייג'ור סיטי בארה"ב, למרות שהיא לא עיר אלא רשת פרברים עם מרכזי קניות בתי ספר תיכוניים. שדה התעופה שלה עושה זאת – הוא הפך לעסוק ביותר בעולם – וכמובן שהיא הבית של מייג'ור קורפוריישיונס כמו קוקה קולה, CNN, בנק אוף אמריקה, ועשרות אחרים.

אבל קבוצות הספורט שלה תמיד בינוניות, מלבד קצת הברייבס בבייסבול.

הברייבס החליטו לעזוב את העיר. האיצטדיון שלהם היה האיצטדיון האולימפי של 1996 שניבנה במטרה להופכו לאיצטדיון בייסבול. הברייבס לא בורחים מאטלנטה – רק מגבולות העיר. האיצטדיון הסופר-מודרני החדש ייפתח כ-20 מייל ממרכז דאונטאון אטלנטה בעוד 3 שנים.

קבוצת ההוקי קרח אטלנטה ת'ראשרס ברחה לוויניפג, קנדה.

עכשיו, עם ההערות הגזעניות (אפשר לחשוב!) של דני פרי, מנהיגי שחורים קוראים לקבוצה לעזוב את העיר. לי לא איחכפת שיעזבו. הם אף פעם לא עשו לי את זה. אטלנטה צריכה קבוצה חדשה, עם שם חדש, כי ראשי התיבות של "האוקס" מאייתים "תמיד היתה בינונית, ובינונית תמיד תישאר"!

אך בהאוקס מתנהגים כאילו מאומה לא קרה, וממש ברגעים האלה החלו להקים פסל בכניסה לאולם – פסלו של דומיניק וילקינס. נקודה חשובה: אמרו לפסל להקים את הפסל על פלטפורמה שתאפשר העברה למקום אחר.

*נוביצקי ישחק באליפות אירופה 2015

נוביצקי הודיע למרק קיובן שהוא מתכונן לשחק עבור גרמניה ביורובסקט הבא כי ברצונו "להביא את גרמניה לטופ של הכדורסל האירופאי". מרק קיובן נתן את הסכמתו. נוביצקי ייצג את גרמניה בפעם האחרונה ב-2011, והוא מקווה שהפעם – כשיודעים שנה למפרע את רצונו – שחקנים אחרים ממוצא גרמני יחליטו להשתתף. קיימן הוא אחד מהם.

*הפסל של לברון חוזר לדאונטאון קליבלנד

 

לקווין לאב עשו בילבורד. ללברון מקימים פסל חדש

אחד המראות שמשכו מיד את העין לכל מי שביקר בקליבלנד לפני "ההחלטה" היה לברון ג'יימס מכופף, עם זרועות מושטות קדימה, ומתחת הכיתוב באותיות קידוש לבנה, "WE ARE ALL WITNESSES".

עדים למה?

ללידה החדשה של העיר.

הפסל הורד אחרי 'ההחלטה' מהר יותר מששברו וניתזו את פיסלו של סדאם חוסיין בבגדד. סדאם איננו, ופסלו מרוטש והפך לעפר ואיפר. אבל לברון חזר העירה, וראש העיר הבטיח שהפסל חוזר. אבל פסל שיהיה  UPDATED  (לברון בריטואל שלו לפני משחק) עם אימרה שבינתיים לא מגלים. הפסל יוקם במקום אחר – הפעם ליד ה-"LANDMARK TOWER", ליד TOWER CITY.

הפסל יהיה בגובה 3.5 מטרים, המקסימום המותר לפי הרגולציה של דאונטאון קליבלנד.

*האם לטיילר זלר סכוי לעלות בחמישייה של הסלטיקס?

ZE

בשנתיים עם הקאבס, זלר שיחק ב-147 משחקים, אבל עלה רק ב-64 מהם בחמישייה. באוף סיסון הוא הועבר לסלטיקס.

ב-4 דקות של Q & A (מומי, תסביר לחברה: שאלות ותשובות) בספורטסנטר הוא אמר את המילה EXCITED  תשע פעמים. הוא נילהב לגור בעיר. הוא נילהב לשחק בסלטיקס. הוא נילהב לשחק תחת מאמן כמו בראד סטיבנס. הוא "EXCITED" על כל דבר. פריוד.

הזלר הזה, האמצעי בין שלושה זלרים ב-NBA.

"קוץ' סטיבנס לא עשה עלי רקרוטינג רציני כי הוא ידע שאני הולך לצפון קרולינה, אבל הוא הלך בכל הכוח על אחי המבוגר לוק. אני חבר של גורדון הייווארד והוא אמר לי על ה-IQ הכדורסלני של קוץ' סטיבנס ואני מאד EXCITED".

טוב, עוד EXCITED  לעולם  לא יזיק. למעשה, יש לו סיבה להיות EXCITED: עם גופו הגדול וגובהו אני מאמין שיש לו סכוי לקבל דקות רציניות עם הסלטיקס. בן ה-24 הזה שניבחר 17 בדראפט של 2012 היה במחשבות של מייק ששבסקי לנבחרת, אבל הוא לא עשה את ה-12. מאז הוא הוסיף 5 ק"ג למשקלו ("בעיקר שרירים" לטענתו) ומקווה להוסיף עוד 2-3 ק"ג. "אני מרגיש טוב מאד עם המשקל הנוסף" הוא אמר בראיון, וכמובן הוא הוסיף "I AM EXCITED" על המשקל החדש. "זה יתן לי את המשקל והכוח שאני צריך בפוסט שבקליבלנד לא תמיד היה לי!":

*אלג'ין ביילור בן 80

AKGIN

 

רובכם לא הכרתם את אלג'ין ביילור כששיחק בלייקרס. הוא היה מין קומבינציה של שון קמפ ודומיניק וילקנס. הרבה וותיקים עדיין טוענים שהוא היה המנתר והמרחף הגדול מכולם. הוא אחד מ-50 האגדות, בהיכל התהילה, ורק כמנג'ר ונשיא קבוצה הוא לא הצליח כפי שהצליח כשחקן, אם-כי היו לו כמה הצלחות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. יש לי מאמר נפלא (ומאד אוהד) על קובי מספורטס אילוסטרייטד תחת הכותרת
    TWILIGHT THE SAGA
    ע"י כריס בלארד, אחד מהטובים ביותר. מאמר די ארוך. הייתי אומר איזה 5,000 מילה.
    זה מאמר חובה לתרגום. אם ישנו מתנדב, אנא להתקשר אלי כמה שיותר מהר ל-
    SEFERSHELI@HOTMAIL.COM

    אם ישנו מתנדב, אני מבקש תרגום תוך שבוע ימים (זה בערך 5 עמודים במגזין)

    תודה

    מנחם

  2. קליבלנד: בקבוצה מגלים שפלופרון ללא סטרואידים = לואל דנג

    יוסטון: משחק ראשון בפלייאוף (עלו ממקום 8) – הקבוצה עולה עם 2 שחקנים בחמישייה לאחר שהשחקנים המשלימים עושים שביתה ומסרבים לשחק יחד עם השחקן הטוב בעולם והשמוק הגדול בעולם.

    מיאמי: שערורייה נוסח אינדיאנה בשנה שעברה פוגעת בקבוצה ועוצרת את הריצה שלה למקום השלישי במזרח.
    מסתבר שדווין וייד גילה שכריס בוש שוכב עם מריו צ'אלמרס, הביץ' שלו.
    ריילי מנסה לפשר ולצנן את הרוחות אבל מסיבת הבריכה שאירגן הופכת למהומת אלוהים לאחר שכריס אנדרסן נתפס מתחכך בבנו של הפיליפיני בבריכה של הקטנים.

    https://www.youtube.com/watch?v=EkZxEIwBOOw

  3. אנשים בסיאטל שיראו את המאמר הזה כבר יחשבו שיש להם סיכוי לקבל קבוצה.
    אולי כדאי לקליבלנד לחכות שלברון יביא להם איזה גביע לפני שבונים פסל לכבודו.

  4. הסיוט של הספרס – הפלח מגלה שורשים יהודיים , עושה עלייה . מתגורר בקיבוץ שפיים ומפעיל את הבריכת גלים
    סיוט של הניקס – כרמלו ואשתו יושבים לארוחת בוקר כשקווין גטרנט נכנס גם הוא . הוא אומר לכרמלו שלאשתו יש טעם של חמאת בוטנים וריבת בצל . כרמלו מתחמם ודופק קערת קורנפלקס על גארנט . גארנט מחזיר לו עם קערית רפרפת חמוציות . כיאה לגארנט הוא מפספס ופוגע בשפם של פיל ג'קסון שיושב בכלל במסעדה סמוכה.
    פיל ג'קסון פורש מהנייקס שנמכרת לפורחורוב שמאחד את קבוצות העיר ללוקוטומיב ניו יורק. הניקס מועברת לאטלנטה שעוברת לסיאטל.

  5. פילדלפיה: אמביד חוזר מהפציעה והופך להאקים דור 2.
    נואל: מראה אתלטיות מדהימה ומפציץ.
    הם מגיעים לפלייאוף ואולי יותר מזה
    זה לחלוטין ישבש את כל התוכניות שלהם להישאר הקבוצה הכי גרועה בשנים הקרובות ולזכות במקום1 בדראפט הבא…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט