חם מהתנור: הקינגס תולים את הגופייה של פז'ה/רועי ויינברג

סקרמנטו תתלה את החולצה של הסמול פורוורד האגדי של הקבוצה, פז'ה סטוקאוביץ'. החולצה תתלה על גג האולם ב-16 לדצמבר, במשחק סקרמנטו מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. מספר הגופייה של פז'ה, 16, לא ילבש שוב על ידי אף שחקן במדי הקינגס. גופייתו היא הרביעית הנתלית על גג האולם, אחרי ולאדה דיבאץ (21), כריס וובר (4) ומיץ' ריצ'מונד (2).

התותח היוגוסלבי נבחר בבחירה ה-14 בדראפט 1996, אחרי קובי בראיינט ולפני סטיב נאש. השחקן שיחק במועדון מ-1998 עד 2006, נבחר במדיו 3 פעמים לאול-סטאר ולחמישיית הליגה השנייה. הוא מוביל את המועדון בכמות השלשות שנקלעו ונזרקו (1,070 מ-2,687), ושיאן המועדון באחוזי העונשין מכל הזמנים-89.3%. בקריירה בת 19 שנה הוא זכה בתואר אלוף העולם של 2002, אליפות ב-2011 ואליפות אירופה (והשחקן המצטיין) של 2001.

*

לייקרס: ביירון סקוט בנה את צוות האימון של הקבוצתו. ג'ים איין, 22 שנה עוזר מאמן בליגה, יהיה הבכיר בעוזריו של סקוט, כאשר מדובר במאמן שהיה עוזר מאמן בקליפרס ב-1988, חצה את הכביש ללייקרס שנה לאחר מכן ונשאר שם עד 1993. ב-1993 הוא עבר עם מייק דאנליבי לבאקס, מאוחר יותר לפורטלנד ובחזרה לקליפרס עם המאמן. לאחר שדאנליבי עזב את הקליפרס הוא עזב לסקרמנטו, ואימן שם עד 2012/13. בנוסף לאיין, פול פרסי, שהיה עוזרו של סקוט בניו אורלינס ובקליבלנד, ועוזר המאמן בגולדן סטייט של שנות ה-90, יהיה חלק מהצוות. מי שסוגר את הצוות זה מארק מדסן, הפורוורד המחליף מאליפויות הלייקרס ב-2001 ו-2002, שהיה מאמן פיתוח השחקנים של הקבוצה בעונה האחרונה. תומאס סקוט (הבן של) יהיה מאמן פיתוח השחקנים החדש, וקליי מוסר הסקאוט הראשי.

*

קליפרס: שחקן מכבי תל אביב בעונה האחרונה, ג'ו אינגלס, חתם במועדון. באליפות העולם אינגלס הוביל את נבחרת אוסטרליה לשמינית הגמר, והעמיד ממוצעים של 11.4 נק', 3.2 ריב' ו-3.4 אס' בערב. מאמן הקבוצה, דוק ריברס, סבור כי אינגלס יחזק את עמדת הסמול פורוורד החלשה של המועדון. במכבי, אינגלס קלע 6.4 נק' עם 2.9 אס' ב-22 וחצי דקות לערב ביורוליג.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

    1. מסכים איתך, יש סטרץ' פור (לואיס), סטופרים (רוני ברואר, רסואל באטלר), פוינט פורוורדים (הידו טורקוגולו), ומגוון של כשרונות לא מפותחים-מייקל ביזלי, דאנטה קניגנהאם, במידת הצורך גם סטפן ג'קסון וג'וש הווארד פנויים.

  1. איך אריק איינשטיין זצ״ל שר: …ואיזה מסכנים האוהדים….
    כל מה שנשאר לנו להתנחם בו זה הזכרונות מהריקוד המכושף של מארק (מאד דוג) ננסן בטקס חגיגות האליפות בדאון טאון לוס אנג׳לס, ריקוד שגרם אפילו לשאקובי (קן יו דיג איט?!) לעשות פיפי במכנסיים מרוב הצחוקים

    1. פז'ה היה אחד השחקנים האירופאים היחידים שאהבתי. (האחרים פטרוביץ' ומרצ'לוניס). נוביצקי הוא מין חייה מסוג אחר. לא אהבתי אותו אף פעם אבל הכרתי בגדולתו.

      1. נוביצקי השחקן האהוב עליי מחוץ לסאות' ביץ'. מבריק, ריבאונדר טוב, ויד מטורפת מכל הטווחים. חיה. מפתיע שפארקר, דיאו, סאבוניס וקוקוץ' לא אצלך ברשימה. בקשר אליי-כל האירופאיים אחלה (חוץ ממרקו בלינלי), אבל אין אף אחד שאני מעריץ מלבד האלה שהזכרתי/הזכרת היום

        1. אני לא מחשיב שחורים כאירופאים (דיאו; חוץ מזה שמלבד האליפות בעונה שעברה הוא אף פעם לא הרשים).
          פארקר? מין נאצי
          נוביצקי? יותר מדי גרמני.
          קוקוץ'? תמיד עיצבן אותי.
          אני לא מדבר על "יכולת". אני מדבר על שחקנים שסימפטתי.

  2. פז'ה שחקן אגדי, וסאקרמנטו של תחילת המילניום הייתה קבוצה אדירה.
    מגיע לו.

    ההחתמה של אינגלס אחת ההזויות.
    שחקן חביב, אבל אני ממש לא רואה אותו הופך ליותר מנער מגבות בNBA.
    צעד הזוי של קבוצה שחושבת אליפות.

  3. אני דווקא חושב שאינגלס יכול לתת כמה משחקים טובים בקליפרס. בטוח שהוא יהיה יותר טוב מטורקוגלו בכל מקרה.

    הבעייה של אינגלס במכבי הייתה שייעדו אותו להיות משהוא שהוא פשוט לא, לכוכב. אינגלס בתור שחקן משלים יכול להיות דווקא מעניין לקבוצת NBA. יש לו קליעה לא רעה מהשלוש וההגנה לפי מה שאני זוכר לא כל כך רעה כמו שאמרו פה.

  4. כל הכבוד לסקרמנטו על המחווה לסטואקוביץ
    נהדר ששני הסרבים האלו דיבאץ ופז׳ה חולקים את גג האולם בארקו ארינה ( או איך שלא קוראים לו היום )
    פז׳ה היה מוציא לפועל עם זריקה נקייה ועם מוסר עבודה אדיר
    צביקה שרף אימן אותו במדיי פאוק סלוניקי וסיפר על היהלום
    בעונותיו האחרונה בדאלאס זכה בטבעת שיש שיאמרו שנגזלה ממנו ומסקרמנטו

  5. דוקטור, מדוע שחורים הם לא אירופאים בענייך , אבל הם כן אמריקאים?

    פז'ה היה ענק. במיוחד בנבחרת, כששיתף פעולה עם דיבאץ' ושאר הגאונים. כמו המשחק של סקרמנטו, רק עוד יותר חכם.

  6. כלומר, דיאו, באטום או איבקה הם עדיין אפריקאים?
    אנא הסבר בבקשה את הקשר בעינייך.

    אני באמת לא מבין, בכל הרצינות.
    הרי מצד שני, פטרוביץ' וסאבוניס, היו בצעירותם עבדים לכל דבר של מדינות הגוש הקומוניסטי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט