הייתי משאיר את נבחרת ב' מחוזקת כ-נבחרת א' / מנחם לס

נבחרת ארה"ב לאולימפיאדת 2016? נבחרת ב' לספרד עם 3-4 חיזוקים

אני לא צודק תמיד. לפעמים אני גם טועה, נניח 3 פעמים מ-100. זה טיפונת טוב יותר מ-K-700 שצודק 3 פעמים מ-100. וכן, K-700, ראיתי את כל משחק מנצ'סטר יונייטד, והאמת? הם הרשימו אותי. אבל הם הסן אנטוניו שלי: אני לא הכי שונא אותם כי לפניהם יש מנצ'סטר סיטי, ולפני הספארס יש הלייקרס.

במה צדקתי?

*בהצעתי בת השנתיים (אולי 3) שארה"ב צריכה לחזור ולשחק עם שחקני המכללות, כולל הסניורים ההולכים לדראפט, ואולי מקסימום להוסיף אליהם את הרוקי'ס של הליגה.

*שארה"ב תנצח את האליפות בקלות, עם 22 הפרש ממוצע. הגזמתי לרעה בטיב האמריקאים. הם ניצחו את 9 המשחקים ב-32.5 נק' ממוצע.

* שלמרות שזאת ארה"ב ב', היא הוכיחה את עצמה כאחת הנבחרות החזקות ביותר שארה"ב שלחה לאליפות (או אולימפיאדה) בשנים האחרונות.

*בזה עדיין לא אוכל להתגאות, אבל נבאתי שששה (6) מהשחקנים של האליפות ישחקו באולימפיאדת ריו ב-2016: קיירי אירוינג, קליי ת'ומפסון, סטפן קרי, קנת' פאריד, אנטוני דייויס, ולמרכוס קאזנס. אני נשבע שפשוט שכחתי את ג'יימס הארדן שיהיה שביעי בקבוצה. מה כל זה אומר? שמהרשימה הבאה – לברון ג'יימס, קווין דוראנט, קווין לאב, דווייט האוארד, למרכוס אלדרידג', כריס פול, ראסל ווסטברוק,  כריס בוש, פול ג'ורג', בלייק גריפין, כרמלו אנטוני, ודמיאן לילארד (את דוויין ווייד וקובי בריאנט אני כבר לא מכליל) – רק חמישה ייבחרו. אלה שהוציאו את עצמם מהנבחרת הוציאו את עצמם גם מ-'הנבחרת הקיימת', והקבוצה הנוכחית תהיה הגרעין ל-2016. כל שחקן מאלה שלא שיחקו בספרד – מלבד אולי לברון וקווין דוראנט –  יצטרך לכבוש את המשבצת שלו העונה, במשך הפלייאוף, ובעונה הבאה.

אני חותם לכם עכשיו שאפילו מקומם של כריס פול וראסל ווסטברוק לא מובטח, ועל אחת כמה וכמה מקומו של קווין לאב. בלייק גריפין יעשה כנראה את נבחרת 2016, אבל לא אוטומטית.

 

שרונאס מרצ'ילונאס – אחד היחידים של העבר שהיו עושים את קבוצות היום!

דבר נוסף ברצוני להבהיר באוזניכם: רבים מכם אוהבים לאונן על נוסטלגיה. אז בואו אומר לכם משהו במילים ברורות ביותר: מלבד דראזן פטרוביץ', שרונאס מרצ'ילונאס (Šarūnas Marčiulionis), ארבידס סבוניס, וולאדה  דיבאץ', דטלף שרמפף, ריקי סמית', פרדרג סטוג'קוביץ' (Predrag Stojakovic), ואולי טוני קוקוץ' – אף אירופאי מהעבר לא היה עושה את הנבחרות השונות בספרד, ואף קבוצה לא היתה מפסידה לאמריקאים בפחות מ-25 נק' אפילו אם הם היו משחקים היום במדינות שהם שיחקו בהם.

אז תפסיקו עם השטויות שאיזו שהיא קבוצה של העבר היתה מנצחת את האמריקאים. רוב השחקנים שהזכרתם לא היו עושים אפילו את הקבוצות של היום.

**********************

עם כל הקונפטי שכיסו את אוזניהם, שחקני ארה"ב לא שמעו את השיר "PARTY IN THE USA" שקבוצת אוהדים החלה לשיר ביציע. זה לא היה חשוב לשחקנים.

הם הפסיקו להקשיב מזמן לכל מה שאמרו עליהם:

*חסרי נסיון בינלאומי

*יקרסו תחת 'המשחק הקבוצתי' האירופאי

*יפסידו תחת הסלים מפאת חוסר גודל וגובה

*האמריקאים אינם יותר מ-12 אינדיבידואלים, לא חכמים במיוחד

הם  זרקו את כל הצואה שזרקו לעברם באותה קלות שהם הביסו כל יריב שניצב מולם. אפילו נבחרת החלום של 1992 לא ניצחה בקלות כזאת (למרות שהיא ניצחה ב-42 הפרש ממוצע) כי את משחק הגמר הם ניצחו די בקושי, ורק על 16 נקודות.

האמריקאים הצעירים הללו הוכיחו משחק קבוצתי מצויין, שמירה קבוצתית מצויינת, רגיעה ברגעים שנדמה היה שאו-או, יש משחק כדורסל, והעיקר שיפור קבוע ממשחק למשחק עד השיא במשחק הגמר, שלו לא הורידו את הרגל מהדוושה ברבע הרביעי היה ניגמר ב-50 הפרש.

הם לא נעלבו, ולא ניסו להתווכח כשכינו אותם "קבוצת מילואים". קנת' פאריד אמר זאת טוב ביותר: "רק בגלל שלברון או קווין (דוראנט) או קובי לא נמצאים כאן, זה לא אומר מאומה. אנחנו קבוצה א' גם בלעדיהם. אני לא טוען שאנחנו טובים כמוהם או טובים יותר. כל מה שאני אומר ששיחקנו כדורסל של קבוצה א'".

ואני אומר לכם שאני לא בטוח שקבוצת א' היתה עושה טוב כמו קבוצת ב'. האמריקאים גברו על העולם באתלטיות, מהירות, זריזות, ניתורים, חטיפות כדורים, ו-POWER. קבוצת א' היתה נחותה מהם בכל המשתנים הללו.

אם "נבחרת א'" שלא היתה בספרד היתה משחקת נגד "נבחרת ב'", לא הייתי שם כספי נגדה. אני מאמין שקבוצה המרכבת מהשחקנים  שלא היו בנבחרת – עם מאמן טוב ומחנה אימונים של חודש – היתה מנצחת את נבחרת ב' ב-3 מ-5 משחקים. אבל הייתי שם כספי על כך שהם לא היו מביאים כבוד והצלחה לכדורסל האמריקאי כפי שעשו הצעירים מ"נבחרת ב'".

הנבחרת הצעירה המצויינת הזאת (הצעירה ביותר מאז שחקני NBA החלו לשחק עבור הנבחרת) סיימה טורניר שלם בממוצע דיוק של 58.8%, ו-50% מה-3. 8 מה-12 סיימו בדאבל פיגרס.

אני לא מייק ששבסקי, אבל יש לי את השכל שלי, הנסיון שלי, והידע שלי. אז אם אני מייק ששבסקי, ה-12 ששיחקו בספרד הם הנבחרת שלי לריו דה-ג'ניירו. עכשיו, IT IS UP TO לברון, דוראנט, כריס פול, או קווין לאב, להוכיח במחנות אימונים שהם טובים מאלה המשחקים במשבצות שפעם היו שלהם. הייתי עושה מהנבחרת הזאת את הגרעין שלי ל-3-4 השנים הבאות, ועל כל "כוכב סופר-סטאר" לעבוד קשה ולקרוע את התחת במחנות אימונים להוכיח שהם טובים יותר.

כריס פול, אתה  טוב יותר מקיירי אירוניג? – הוכיח לי זאת!

בלייק גריפין טוב יותר מקנת פאריד? אני רוצה הוכחה.

אפילו ללברון הייתי אומר: אם אתה חושב שאתה טוב יותר לקבוצה – לקבוצה הזאת, לא לקאבס – מקליי ת'ומפסון, אני רוצה הוכחה במחנה האימונים!

דריק רוז? ברח לי מהראש. אפילו לא הזכרתי אותו. זה לא סימן טוב!

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. דבר נוסף חשוב שלא הזכרתי הוא הכימיה בין שחקני נבחרת ב'. היחיד שנראה קצת OUT OF IT היה דריק רוז. אולי בגלל שהיה מאוכזב מיכולתו. אבל השאר נראו כחבורה עליזה צעירה, שכולם שמחים עם כולם, ללא קנאה וללא קליקים.

    1. מה שמפליא אותי בעניין זה שתיבודו כעוזר מאמן שרואה את זה מקרוב, לא הצליח לפחות במשחקים האחרונים להרים אותו. מרכז פותח הוא התדרדר לחילוף אחרון.
      יש לצמד הזה הרבה עבודה, ומקווה שיצליחו כי כשהוא מתפוצץ הוא אחד השחקנים ששווה לקום בשבילו מוקדם בבוקר לראות משחק.

  2. מעתיק תגובה שלי מפוסט אחר, כי היא רלוונטית בדיוק לפה

    אירווינג, קאזינס, פאריד, תומפסון, קרי ודיוויס יהיו ה6, גיי לא ולא בגלל הנטייה המינית.
    בהנחה שלברון ודוראנט זה באנקר, אפשר לעשות ניתוח על סמך הסגל הנוכחי ולראות איך הוא בנוי (עמדות אמיתיות בNBA, באליפות 2 שיחקו 3 ו3 שיחק 4).

    רוז קרי אירווינג 1
    תומפסון דרוזן הארדן 2
    גיי 3
    פאריד דיוויס 4
    קאזינס פלאמלי ודראמונד 5

    1)פול במקום רוז, לילארד אם ישתפר ממש יוכל להאבק על המקום הזה.
    2)מאמין שגם הארדן ישאר ווסטברוק ילקח במקום דרוזן.
    3)לברון ודוראנט, לא כוחות.
    4)העמדה סגורה. אולי יוסיף את מלו על חשבון סנטר.
    5)מצד אחד ששבסקי מת על הנקודות הקלות מאליופס אז בלייק יכול להתאים, מצד שני זה לא יהיה על חשבון פאריד ודיוויס ויכול להיות שיעדיף גבוהים גבוהים בנוסף שלניהם ולא את בלייק וכאן זה מסתבך. מתוך אלדריג, לאב ובוש (אני סופר אותו, והוא נתן טורנירים יפים בנבחרת), יצטרך לבחור 2 או 1 (אם הוא לוקח את מלו כ 4).

    צרות של עשירים

  3. אגב העניין הזה של לשחק עם עמדה 2 בתור 3 ועמדה 3 בתור 4, לטעמי הוא מהלך שהעצים עוד יותר את משחק הריצה והיתרון היחסי של האמריקאים.
    הם גם ככה חזקים יותר פיזית בכל עמדה, אז בוא נשים שחקנים מהירים יותר באותו גובה, זה די ביסס את הגנת ה"חטוף ורוץ" שלהם שהובילה את הבריחות שלהם.

  4. אין מקום לדעתי להגביל את האמריקאים. זו אליפות העולם ב' (ס"א זכתה באליפות העולם א'). אולי אפילו אליפות העולם ד'. מי שרוצה לזכות באליפות העולם יתכבד ויוכיח שהוא הטוב ביותר. כדורסל הוא גם כך ענף עולמי שולי. אפילו כשקבוצות אירופאיות משחקות באירופה הן לא מושכות קהל אלא אם הן משחקות בבית או שהן ישראליות\יווניות. יעידו מעמד הפיינל פור והטורניר הנוכחי כמה אוהדים מגיעים לצפות במשחקים של הקבוצות שלהם. ללא כוכבים אמריקאים העיניין יירד לשפל מביך. אליפות אירופה מספיקה כדי לראות כדורסל תחרותי נטול ארה"ב. לא צריך לחשק את ארה"ב עבור מראית עין של תחרויות. העיניין לא ייגדל בגלל שאיזו נבחרת אירופאית\דרום אמריקאית תביך את נבחרת העתודה של ארה"ב פעם בעשור.

  5. מנחם כל הכבוד כל מילה בסלע. האמריקאים הוכיחו עליונות מוחלטת ולדעתי בעיקר בגלל עבודת חשיבה והכנה מעולות לפני הטורניר. בעבר נבחרות ארהב היו מגיעות כאילו לחופשה ולא ממש מתכוננות ולכן הצליחו להפתיע אותן. השנה באו עם צוות אימון שיטה ותיאום מצויינים וזה עשה להם חיים קלים. כל הכבוד.
    מסכים שמי שהגיע צריך להישאר. מסכים שלא חייבים להביא סופרסטארים בשביל לנצח אלא את התלכיד הקבוצתי הכי טוב. חבל שלא היה מפגש עם ספרד רק בשביל להוכיח סופית מי העליון.
    לגבי האירופאים הייתי מוסיף את דינו ראדגה שהיה ענק בבוסטון ובכלל.

  6. אם שחקן היה באליפות העולם אין סיבה שהוא לא יהיה גם בריו אלא אם כן יש שחקן משמעותית טוב ממנו. לכן, למרות שפול טוב מאירווינג לא הייתי מוציא את אירווינג מהנבחרת בשביל פול

  7. לא נעים לומר אבל הדברים תלויים בספונסרית שקובעת את מחירי ואת דגמי הנעלים
    אין סיבה שהכוכבים הגדולים ביותר לא יהיו בריו ולו רק בשל יחסי ציבור.
    דוראנט , ווסטברוק , פול , גריפין , לברון , כרמלו
    אולדריג ולאב לא באנקרים בגלל היכולת של פאריד ודוויס שרק ילך ויעצים

  8. מסכים שמי שהיה בנבחרת הזו צריך להישאר.
    אם לשחקנים האלו היה נאה לוותר על הזמן החופשי שלהם בשביל לייצג את המדינה שלהם בטורניר פחות יוקרתי, מגיע להם להינות גם מהטורניר היוקרתי יותר. הם הרוויחו את הזכות הזו בכבוד.

  9. לא נעים להגיד. שטויות.
    אולי מגיע, להגיד שפריד יותר טוב מגריפין? קרי מווסטברוק? הארדן ממלו?
    בקיצור זה סגל ב. שלא עומד ברמה של סגל א.
    נניח
    גריפין דוראנט לברון פול ווסטברוק מול דיויס פריד רוזן הארדן וארוינג מי לוקח??

  10. בעיני מנחם צודק, הבנייה של הנבחרת הייתה נכונה, עקב אכילס באליפויות הקודמות היו החיבור הקבוצתי והקליעה מבחוץ ובשניהם ארה״ב הוכיחה כי למדה משהו, דייויס בבעיית עברות? נכנס קאזינס ועשה את השינוי, בהגנה, בריבאונד ובהתקפה, השחקנים שהוזכרו בהחלט הרוויחו ביושר את המקום שלהם בריו, מה שאני לחלוטין לא מסכים איתך זה לגבי רמת הנבחרות, כשאתה בקושי זוכר איזה שחקן שיחק בכל נבחרת מי סרבי/קרואטי/ליטאי ורוסי עדיף לשתוק..שוב ליטא של סבוניס שישאסקוס שארס מצאסאוקס קורעת בהליכה את ליטא הנוכחית,המדד שלך הוא מס׳ שחקני הNBA שהוא שגוי לחלוטין כיוון שבעבר הליגה היתה סגורה לשחקנים, רק תזכור את המרורים שאכל פטרוביץ עד ששיחק, הפרשנים דיברו ללא סוף שאם סבוניס היה מגיע מוקדם יותר היה הופך לאחד הסנטרים הגדולים בתולדות המשחק, דרך אגב אני סבור כי קוקוץ׳ בוזבז לחלוטין בשיקגו, הפכו אותו ל-4 הוסיפו לו המון מאסה על חשבון המהירות שלו, כמעט ולא השתמשו בו לניהול ההתקפות (טוב היו להם איזה שניים כמו פיפן וג׳רדן) אני חושב שאם היה מגיע לקבוצה אחרת היה הופך לארופאי הגדול ביותר, זוכרים איזה אתלט הוא היה בארופה?

  11. כולכם צודקים, גם מנחם וגם המגיבים. אני מחפש להתווכח ולהראות את חכמתי אבל מה לעשות, אני מסכים עם הכתוב.

        1. הכוונה היתה לתת דוגמה לשחקנים שלא נופלים ברמתם ואיכותם (ואולי עף מתעלים) משחקנים מובילים באליפות הזאת. מנחם ציין את סמיתס ושרמפף. גם הם בעקרון לא קשורים לאליפות.

          דואניאס היה בצחוק

  12. אז בואו אומר לכם משהו במילים ברורות ביותר: מלבד דראזן פטרוביץ', שרונאס מרצ'ילונאס (Šarūnas Marčiulionis), ארבידס סבוניס, וולאדה דיבאץ', דטלף שרמפף, ריקי סמית', פרדרג סטוג'קוביץ' (Predrag Stojakovic), ואולי טוני קוקוץ' – אף אירופאי מהעבר לא היה עושה את הנבחרות השונות בספרד/

    וואו… ומה עם שאראס השני, קרנישובס, שטומברגאס (ליטא) רברצה, בודירוגה, דגורגוביץ, דנילוביץ, (סרביה).

    אבל למה ללכת רחוק? להוציא ארה"ב (ונבארו, לפני 4 שנים) אין בטורניר הזה אף אחד שמתקרב ביכולות הקליעה לדורון ג'מצי,
    ועודד קטש בשיאו, ממש לא נפל מתאודוסיץ' או רוביו .
    בלשון המעטה.

  13. כל השמות הנוסטלגיים המפוצצים הללו נמסים ב-פני קיירי אירוינג וקליי ת'ומפסון. האמריקאים פשוט אתלטים טובים הרבה יותר שהכדורסל הוא חלק מה-DNA שלהם, בעוד שכל האירופאים הגדולים הללו גדולים רק כשהם משחקים ביניהם. הם מגיעים ל-NBA (אלה שמגיעים) ופתאום הופכים ל…(שכחתי איך אומרים בעברית את הקרשים שבונים להבריח צפורים)

  14. כל השמות הללו של העבר – אם שיחקו נגד האמריקאים – שיחקו נגד נבחרות שניבחרו כלאחר יד, ללא רצינות, ללא הכנה מתאימה, וללא כל תחרות.
    THE PARTY IS OVER.
    האמריקאים לוקחים את העסק ברצינות, ולכן – לצערי – יש שני מיני כדורסל: האמריקאי, ושאר העולם.

  15. 1. זה ששחקן אינו מצליח בNBA, אינו הופך אותו בהכרח לשחקן רע.
    מעבר לכך- דובר על נבחרות. מזכיר לך שאותו שאראס, נתן מול ארה"ב של קיד וKG הופעות אדירות, ב2000.
    2. לא דובר על ההשתלבות בנבחרת ארהב, אלה בשאר הנבחרות של היום. מה שאני ושאר המאוננים מנסים להגיד, כי עסקינן כרגע בדור חלש יחסית אצל חלק גדול מהנבחרות. סבוניס ופטרוביץ גדלים פעם במאה, אבל גם בודירוגה או וויציץ' (עוד דוגמא לאירופאי ענק שלא שיקח בNBA) גם הם לא צומחים על העצים.

    ואין חולק שנבחרת ארה"ב עמוקה מאוד.
    אבל גם אין חולק שחלק מההתקדמות של האמרקאים, היא בכך שהם טרחו ללמוד להגן כמו שצריך מול פיקאנדרול, והמשחק ה"ארופאי" /סן אנטוניו, וזאת הרבה להשפלות שחטפו בעבר בתחרויות בין לאומיות, בנבחרות של תחילת שנות ה2000.

  16. נ.ב

    לברון, וויד וכרמלו, שיחקו בנבחרת של 2004. זאת שסיימה במקום השלישי בסידני.
    אז לא תמיד כשרון מספיק, אבל על זה כבר אנחנו מסכימים…

  17. נבחרת החלומות היחידה נצחה את הגמר שלה בהפרש של 32 (117:85) ולא 14. והיא בטח שלא התקשתה, 10 דקות לסיום היה כבר 30 הפרש.
    ורק בשביל הפרספקטיבה נבחרת קרואטיה ההיא היתה אחת הנבחרות הכי גדולות בתולדות הכדורסל האירופי – פטרוביץ, קוקוץ וראדגה בשיאם שלא רק שהיו הרבה יותר טובים מכל שחקן בנבחרת סרביה היום אלא גם שחקו ביחד מגיל אפס בכל בכל הנבחרות הלאומיות. כך שכקבוצה הם היו הרבה יותר טובים.
    מעבר לזה קצת סטטיסטיקה. בשום משחק הם לא ירדו מ-103 נקודות (בטח שלא 86 נקודות נגד קבוצה כמו מקסיקו) וקבוצות כמו ליטה וספרד הם פרקו ב-40-50 הפרש.
    כמו כן, בשום מחצית הם לא ירדו בפיגור ובטח שלא נגד נבחרות כמו טורקיה שאפילו לא עברו את רבע הגמר.

  18. מבחינתי זו התגובה האחרונה לאליפות הכי משעממת בתולדות הכדורסל המשודר בצבע:

    1. אמריקה היא הטובה ביותר בטורניר, אחלה לא חושב שמישהו הימר אחרת ערב פתיחת הטורניר.

    2. הם ממש לא היו אנדרייטד כמו שמנחם ניסה להציג לפני שבוע במאמר שכתב על מה יקרה אם ספרד יגיעו.

    3. זו הנבחרת האמריקאית השנייה או השלישית הכי חלשה מאז התחילו האמריקאים לשחק עם מקצוענים.
    קראתי כמה טיפשים שכתבו פה שאם היו משחקים לברון, קובי, מלו וכל אלה אז זה היה צמוד יותר כי הם היו פחות נלחמים ועוד כל מיני שטויות.

    כל מי שחושב שהנבחרת הזאת לא מקבלת לפחות 25 הפרש מכל נבחרת אמריקאית מ2008 ואילך(כן גם זו של האליפות הקודמת שהיה לה מנהיג אמיתי- דוראנט, רוז בעלייה וסטופר הגנתי בגארדים- ווסטברוק) פשוט חסר מושג אמיתי, או שהוא בלע ועיכל לא טוב את הטורים האחרונים של מנחם.

    4. כל מי שטיפה מבין בכדורסל ראה כמה הנבחרת הזאת מתקשה במשחק עומד. ראו את זה בשלב הבתים מול הטורקים שמתחו אותם משחק שלם, ראו את זה מול נבחרת כל כך רכה כמו הסלובנים במשך מחצית אחת. במקרה השני התוצאה הייתה פאקינג 33 אחוז מהשדה לנבחרת אמריקאית.

    5. לא רק שכל היריבות בטורניר הזה למעט ספרד/צרפת שמבחינת עומק/אתלטיות היו יוכלו להוות סוג של מאצ'אפ, היו תת רמה , ארה"ב גם קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר בטורניר.
    פשוט לבוא ולהחתים כרטיס לגמר עוד לפני שהתחיל בלי טיפת זיעה. ככה זה היה אמור להיות על הנייר או בכל מקרה שנבחרת אמריקאית אחרת הייתה מגיעה לטורניר.

    6. קואץ' K מומחה בלהתחבב על כל הכוכבים הגדולים בתבל, כלומר לקחת את מלו, לברון, קובי, קיד, האוורד, וויד ולגרום להם לשחק האחד בשביל השני. פה לא היה לו אף כוכב בקליבר הזה אבל היו לו כוכבים מספיק גדולים כדי להציג כדורסל הרבה יותר טוב.
    בטורניר הזה הוא הוכיח כמה הוא מוערך יתר על המידה. ההגנה של האמריקאים הייתה סבירה, אפשר להגיד שלא נדרש מהם יותר מדי להתאמץ בהגנה כשהם צריכים לקלוע בכל משחק מול כל יריבה 100+ נקודות בכל יום. אבל זו לא הנקודה, כי מי שעוקב אחרי הכדורסל שלו במכללות רואה את אותו החולי. זיוף במאץ' אפ זון, חוסר איזון בהגנה בקו האחורי. אם הייתה יריבה אחת בטורניר הזה שהיה לה את האוויר והאתלטיות להתמודד עם האמריקאים היו רואים את זה לאורך 40 דק' ולא לאורך 20-25 דק'.

    7. לא היה שום מנהיג בנבחרת הזאת ושלא יבלבלו לכם את המוח.
    האמריקאים נצחו חרף העובדה הזאת.

    8. לא אמרתי שהסלובנים ינצחו את האמריקאים(דיברתי על שיעור שיתן להם דראגיץ' שזו הייתה יותר משאלת לב והדגשתי שהם יפסידו) ואני כן חושב שבבית, עם שיפוט ביתי ואחרי שבוע שלם של לשחק רק במדריד הספרדים היו יכולים לנצח את ה"קבוצה" האמריקאית. "קבוצה" כי זה לא באמת קבוצה.
    זה אוסף של שחקנים צעירים עשירים, חלקם סופרסטארים אבל עם המון בעיות ומי שמבין כדורסל ראה את זה.

    9. רבין יכול לקפוץ לי, אהבתי להגיד את זה פעם ואני אוהב להגיד את זה גם היום.

    10. עזית, אם לא היית מקבלת את הפרצוף של רבין הייתי מוכן לעשות לך טובה.

    יום טוב חמודים.

    1. אוי אתה מסכן ועלוב.
      אתה היית ראשון המהמרים על ספרד/צרפת/ סרביה , איך אתה לא מתבייש, אתה פאתטי עלוב תחזור לעיזות שלך

  19. על קיי הלוחמני והחביב לא עובר כלום. הוא מתאר את המציאות לאשורה, והוא אפילו לא היה צריך להתאמץ, כל מי שעיניים בראשו יסכים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט