סיקור 10 משחקי שני / עמיחי קטן

סיקור 10 משחקי שני / עמיחי קטן

2 הארכות היו לנו הלילה, אבל שם מסתכמת מנת המשחקים הצמודים בגדול, כשמיאמי ממשיכים לאבד גובה ומוצאים את עצמם בשוויון עם שיקגו על מקומות 9-10 במזרח, הפסד של ממפיס מסבך אותם במאבק על מקומות 2-5 במערב כי כל היתר ניצחו, אבל גולדן סטייט ומינסוטה, שתי הקבוצות החמות של הליגה שהחזיקו במקומות 6-7, הפסידו הלילה שתיהן, ואילו סקרמנטו, פיניקס ופורטלנד ממקומות 9, 11 ו-12 במערב השיגו ניצחונות ושיפרו עמדות ביחס לדאלאס שלא שיחקו הלילה.

ניו-יורק ניקס (43- 24) – מיאמי היט (29- 39) 116- 95:

ההיט פתחו טוב והובילו ב-13 כבר ברבע הראשון, אבל עד המחצית ההפרש ירד ל-2 בלבד ואז הניקס התפוצצו ברבע שלישי של 41- 15, בו ברידג'ס קלע 15 נקודות, והיתרון של הניקס כבר היה בלתי הפיך. הניקס שומרים על יתרון של 5 משחקים ממקומות 4-5 במזרח ומתקרבים להבטחת המקום בפלייאוף, ואילו מיאמי עם הפסד שמיני ברציפות, הרצף הכי ארוך כרגע בליגה מלבד יוטה, וכעת בשוויון עם שיקגו על מקומות 9-10 במערב.

ברידג'ס הוביל את הניקס עם 28 נקודות, טאונס רשם 23 ו-7, הארט רשם 12, 11 ו-13 עם 4 חטיפות, רובינסון קלע 10 עם 9 ריבאונדים ו-2 חטיפות וחסימות וגם מקברייד קלע 10.

אצל מיאמי, רובינסון קלע 22, הירו קלע 20, אדבאיו קלע 12 עם 7 קרשים ו-2 בלוקים, מיטשל קלע 12 עם 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, ואילו וויר קלע 10.

ניו-אורלינס פליקנס (18- 51) – דטרויט פיסטונס (38- 31) 81- 127:

במשחק בין קבוצה שצפויה להיות בפלייאוף ובין קבוצה מקצה התחתית של הליגה, הפיסטונס קבעו את הטון כבר בפתיחה עם רבע ראשון של 35- 13, ספגו יותר מ-20 נקודות רק ברבע השלישי, בו הפליקנס קלעו 31, והבטיחו רשמית מקום בטופ 10 המזרחי לפחות, לראשונה מאז 2019, עם אחד הניצחונות המוחצים יותר שראינו מהם. למעשה, הפיסטונס השוו את הניצחון השני בגודלו בתולדות המועדון ומנצחים בהפרש של 40 ומעלה בפעם השנייה העונה, נתון אותו הם רשמו קודם לכן רק בעונת 1987, עונה בה הם הגיעו לגמר המזרח נגד האלופה המכהנת בוסטון, תרחיש שהם ללא ספק ישמחו לראות הפעם.

קנינגהם הוביל את דטרויט עם 24 נקודות ו-8 אסיסטים והיה היחיד מהחמישייה ששיחק מספיק כדי לקלוע בספרות כפולות, אם כי כל היתר קלעו 8-9 נקודות, פונטקיו רשם 23 ו-7, שרודר קלע 12 עם 5 אסיסטים, ביזלי קלע 11 והולנד קלע 10.

מינסוטה טימברוולבס (40- 30) – אינדיאנה פייסרס (38- 29) 130- 132 (OT):

אינדיאנה עלו בלי האליברטון, סיאקם, טרנר וניסמית', אך דווקא בהרכב החסר הזה הם ברחו ליתרון 15 רגע לפני סיום המחצית הראשונה. מינסוטה הגיבו לרבע שני של 16 נקודות עם רבע שלישי של 41, לעומת 30 ו-29 בהתאמה של הפייסרס, וברבע האחרון הם כבר עלו ליתרון 8 לפני שאינדיאנה חזרו והשתלטו שוב על היתרון. שלשה של מקדניאלס ו-2 של אדוארדס מהקו נענו בסל של מקונל שקבע שוויון 117 והחטאה של אדוארדס בסיום קבעה שהמשחק הזה הולך להארכה. קצת יותר מדקה לסיום ההארכה, הטימברוולבס עלו ליתרון 5, אך מיד נענו בשלשות של תומאס ברייאנט וטופין שהשלימו מהפך מהיר. אדוארדס החזיר את היתרון עם 2 מהקו, אבל טופין ענה בשלשה ורנדל החטיא את הניסיון האחרון. הפייסרס שוב בשוויון עם מילווקי במקומות 4-5 במזרח ומינסוטה נשארים במקום השביעי במערב, למרות ההפסד של גולדן סטייט.

סיקור 10 משחקי שני / עמיחי קטן
האתר הרשמי של הפייסרס

טופין הוביל את אינדיאנה עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים, מאת'ורין קלע 22, ווקר וקוונטון ג'קסון קלעו 13 כל אחד, נמבהרד קלע 12, טוני בראדלי קלע 12 עם 9 קרשים ו-2 בלוקים, מקונל קלע 11 עם 13 אסיסטים וברייאנט קלע 10 עם 7 קרשים ו-2 בלוקים.

אצל מינסוטה, אדוארדס קלע 38 עם 5 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות, ריד קלע 21, דיווינצ'נזו קלע 19, רנדל קלע 17 ומקדניאלס רשם 13 ו-7.

יוסטון רוקטס (44- 25) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (23- 45) 144- 137 (OT):

פילדלפיה קלעו 15 שלשות ב-57.7% במחצית הראשונה, אותה הם סיימו ביתרון 78- 57, אבל יוסטון ענו עם רבע שלישי של 45- 24 וקיבלנו שוויון 102 בסיום הרבע השלישי. גריימס קלע 17 וג'ארד באטלר עוד 11 ברבע האחרון מתוך ה-29 של פילי ובצד השני ג'יילן גרין קלע 12 ברבע, וקיבלנו קאמבק נוסף של הרוקטס, הפעם מפיגור 8 עם דקה לסיום כשגרין וסמית קלעו 4 כל אחד ושנגון את ריבאונד ההתקפה שקבע שוויון 131. הוד-שפינו החטיא את הניסיון האחרון והמשחק הלך להארכה. הפעם יוסטון היו אלה שהשתלטו על העניינים בהארכה, וגריימס אמנם קלע 2 שלשות, אבל אלה היו הנקודות היחידות של פילי בהארכה, כך שיוסטון שומרים על המקום השני במערב, בשוויון עם דנבר, עם הניצחון הזה.

ג'יילן גרין הוביל את יוסטון עם 30, 7 ו-13 ב-10/26 מהשדה ו-5/17 לשלוש, סמית קלע 30 עם 8 כדורים חוזרים, ברוקס קלע 25 עם 5 אסיסטים, איסון רשם 21 ו-8 ושנגון רשם 13, 11 ו-5.

אצל פילדלפיה, גריימס קלע 46 עם 13 ריבאונדים, באטלר קלע 21 עם 5 אסיסטים, אדוארדס קלע 18, הוד-שפינו קלע 12, בריסט (2 חסימות) ודווטין קלעו 11 כל אחד וקאונסיל קלע 10.

יוטה ג'אז (15- 54) – שיקגו בולס (29- 39) 97- 111:

יוטה כבר עם 10 הפסדים רצופים, יותר הפסדים מוושינגטון (לשתיהן כמות זהה של ניצחונות) וכנראה הקבוצה היחידה במערב שלא ניסתה להיות טובה בשום שלב של העונה. בצד השני, שיקגו עם 5 ניצחונות מ-6 המשחקים האחרונים והם כבר בשוויון עם מיאמי בקרב על מקומות 9-10 במערב. בשנתיים הקודמות, מיאמי הפסידו במשחק 7-8 של הפליי-אין ושיקגו ניצחו במשחק של 9-10, אבל ההיט ניצחו את הבולס במשחק המכריע על המקום השמיני בשני המקרים, ויהיה מעניין לראות האם הפעם הן תיפגשנה במשחק של 9-10 או שאחת מהן תצליח לפרוץ אל הטופ 8, או לצאת מהטופ 10 לחילופין.

וויט הוביל את שיקגו עם 26 נקודות, ג'ונס קלע 18 עם 12 אסיסטים ו-3 חטיפות, הרטר ובוזייליס רשמו שניהם 17 ו-9, טרי קלע 12 וניקולה ווצ'ביץ' רשם דאבל-דאבל מינימלי ב-3/15 מהשדה.

אצל יוטה, מרקאנן וג'ורג' קלעו 16 כל אחד, קלארקסון קלע 14 וסנסבאו קלע 13.

פיניקס סאנס (32- 37) – טורונטו ראפטורס (24- 45) 129- 89:

רבע שני של 39- 11 לזכות פיניקס, שבו בוקר קלע 13 עם 4 אסיסטים, הוביל את פיניקס ליתרון גדול מאוד כבר בהפסקה, והם אפילו הצליחו להגדיל אותו באופן כזה שתוצאת הסיום היא יתרון השיא שלהם במשחק. אחרי שכתבתי אתמול שהסאנס מצטיינים רק באחוזי הקליעה, הפעם הם גם איבדו מעט כדורים והציגו הגנה טובה יותר, ובדרבי של הקבוצות שכתבתי עליהן אתמול ב"מסקנות חפוזות", שלא במקרה שתיהן במקום ה-11 באזור שלהן, הניצחון של פיניקס מצמצם את הפער בינם ובין דאלאס למשחק אחד בלבד.

בוקר הוביל את פיניקס עם 27 נקודות ו-6 אסיסטים, דאן קלע 17, ג'ונס קלע 15, דוראנט קלע 14, מונטה מוריס קלע 12, אוניל רשם 11 ו-10 וריצ'רדס קלע 10.

אצל טורונטו, בארנס קלע 16, קוויקלי רשם 15, 7 ו-7, באטל קלע 14, רובינסון רשם 12 ו-8, לאוסון קלע 12 וקולין קאסלטון קלע 10 עם 2 חסימות.

פורטלנד טרייל בלייזרס (30- 39) – וושינגטון וויזארדס (15- 52) 112- 97:

רבע ראשון של 31- 24 לזכות פורטלנד העניק להם יתרון, רבע שלישי של 30- 21 סייע להם להפוך אותו לדו-ספרתי והם לא התקשו נגד הקבוצה שכבר לא עם המאזן הכי גרוע בליגה, אך עדיין הכי גרועה לטעמי. הפעם, הבלייזרס חסרו מלבד גרנט, אייטון ורוברט וויליאמס גם את קמארה, ובכל זאת הם הצליחו להשיג 15 חטיפות, אחד פחות מהשיא העונתי של הקבוצה, כשהחלוקה הייתה בסדרה חשבונית של 1-5 בין חמישה שחקנים שונים. אבדיה הוא לא אחד מהם למקרה ששאלתם, והיה לו יום רגוע של 5 נקודות בכל אחד מרבעים 1-3 ומעט דקות ללא נקודות ברבע האחרון, כך שהוא מסיים את צמד המפגשים נגד האקסית עם 20 נקודות מצטברות בלבד.

סיימונס הוביל את פורטלנד עם 30 נקודות, שארפ קלע 16, ריאת' קלע 15, אבדיה קלע 15 עם 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-5/11 מהשדה, 3/7 לשלוש ו-2/2 מהקו, קלינגן רשם 11 ו-13 וגם הנדרסון קלע 11.

אצל וושינגטון, סאר קלע 20, ווקצ'ביץ' קלע 17 עם 8 קרשים ו-2 בלוקים, ג'יילן מרטין קלע 11 וגם ג'ורג'.

סקרמנטו קינגס (34- 33) – ממפיס גריזליס (43- 26) 132- 122:

ריצת 10- 0 של סקרמנטו בסיום הרבע הראשון העניקה להם יתרון דו-ספרתי, ואם מחברים את סיום הרבע השלישי עם תחילת הרביעי מקבלים משחק עם יתרון לא גדול לטובת הקינגס שהפך ליתרון די גדול, שכבר הגיע בשיא להפרש של 21. ממפיס צמצמו ל-8 בדקות הסיום, אבל מונק, דרוזן ומארי עשו את הנדרש כדי לשמור על הניצחון ולקטוע רצף של 4 הפסדים, גם במשחק שבו סבוניס שיחק רק 12 דקות לפני שנפצע שוב.

מונק הוביל את סקרמנטו עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים, לאבין קלע 23 וחילק 6 לחברים, דרוזן קלע 22 עם 8 אסיסטים, מארי רשם 16 ו-9 ולראביה קלע 12 נגד האקסית.

אצל ממפיס, ביין קלע 44, קלארק רשם 15 ו-8, וולס קלע 14, אידי רשם 12 ו-8 וג'ארן ג'קסון קלע 12 גם כן.

גולדן סטייט ווריורס (39- 29) – דנבר נאגטס (44- 25) 105- 114:

סוקר בהרחבה על ידי שחר שרון כאן, ואנחנו רק נציין שדנבר אמנם עלו בלי יוקיץ' ומארי, אבל הפעם האחרונה שגולדן סטייט ניצחו את דנבר הייתה בפלייאוף של 2022, וגם בגלל ה-MVP המכהן אלופת 2023 הסתדרה שוב נגד אלופת 2022.

גורדון הוביל את דנבר עם 38 נקודות ב-14/23 מהשדה ו-4/6 לשלוש, פורטר רשם 21, 10 ו-5 ב-7/18 מהשדה, ווטסון קלע 13 עם 4 חסימות וראסל ווסטברוק רשם טריפל-דאבל של 12, 11 ו-16 על 7 איבודים ב-5/17 מהשדה.

אצל הווריורס, באטלר רשם 23, 8 ו-6, סטף קלע 20 ב-6/21 מהשדה ו-4/14 לשלוש עם 7 אסיסטים ו-3 חטיפות על 7 איבודים, פייטון היה הגורם החיובי באחוזי הקליעה של גולדן סטייט עם 18 נקודות ב-8/10 מהשדה ו-3 חטיפות, קומינגה קלע 13 ב-4/11 מהשדה ודריימונד קלע 10 עם 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-4 חסימות.

לוס אנג'לס לייקרס (42- 25) – סאן-אנטוניו ספרס (28- 39) 125- 109:

הספרס פתחו ביתרון 9- 2, אבל דונצ'יץ' הוביל ריצת 12- 0 של הלייקרס שלא הביטו לאחור. הרבע הראשון נגמר ביתרון 10 לקבוצה הביתית והמשיך לגדול, בין היתר בזכות אוסטין ריבס שקלע 12 ברבע השלישי בו דונצ'יץ' היה עם 0/7 מהשדה וחילק 7 אסיסטים. הלייקרס כבר פתחו פער של 28 וג'יי ג'יי רדיק שלח את דונצ'יץ' וג'קסון הייז להתכונן למקלחת, אבל בזמן שהם התווכחו האם הראשון הוא מי שמגיע קודם או מי שמכריז קודם "ראשון במקלחת" הספרס צמצמו ל-12 וג'ארד ונדרבילט הורחק יחד עם סוהן מהספרס, אז רדיק החזיר את שניהם לפרקט. דונצ'יץ' הוסיף עוד 2 אסיסטים ו-2 סלים ושלשות של וינסנט וריבס אפשרו לרביעייה הזאת לרדת לנוח, והפעם באמת,, ואפילו ברוני סיים עם 3 נקודות יותר מאבא שלו הפצוע.

ריבס סיים כקלעי המוביל של הלייקרס עם 30 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דונצ'יץ' רשם 21, 9 ו-14 יחד עם 3 חטיפות באחוזים רעים של 5/20 מהשדה, 1/7 לשלוש ו-10/13 מהקו, גודווין קל ע15 עם 3 חטיפות, פיני-סמית קלע 15, קנכט קלע 13 וגייב וינסנט קלע 11.

אצל הספרס, קאסל רשם 23 ו-8, ואסל רשם 17 ו-8, סוהן קלע 15, ג'ונסון קלע 11 עם 2 חטיפות וחסימות ומאמוקלשווילי קלע 10.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
52 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הבן הממזר של דנילו גלינארי

😅😅😅😅😅

נטרול מגינים שיהיה קל וסטט. מגן נייח שעומד מטר ידיים מאחורי הגב וורטיקלי😉

תראה איך שמרו על ארון גורדון בהגנה כזאת עם מגינים מורתעים גם ארון גורדון שם 50 כל משחק

דה שוט
18/03/2025 18:03:32

אתם עיוורים משנאה – בפאול הראשון היו שלושה!!! הוא בכלל לא שומר ולא מנסה לעבור בחסימות סתם רץ אחרי לוקה ותופס אותו כל הדרך בידיים.
מאמן הנוער שלי היה קורא לזה
poor defence
לוקה לקח ממנו את הפאול כי זה היה מתבקש. קאסל פשוט הכריח אותו לעשות את זה

דה שוט
18/03/2025 18:19:19

בפאול השני הוא מאחר לרדת להגנה מתוך עצלות ואז מכשיל את לוקה ונופל עליו וכל הזמן שם עליו שתי ידיים. מי לימד אותו להגן? הוא ממש שומר גרוע

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

חחח שם עליו 2 ידיים תראה מה גס עשו היום לארון גורדון 😅😅
איפה הוא שם ידיים הוא נפל לבד אפילו רגל לא שם.

דה שוט
18/03/2025 21:39:29

חחחח הוא לא שומר בכלל רק עושה עם לוקה רכבת עם הידיים על המתניים. והוא כן שם לו רגל. בטעות. נראה לי שקטסל קצת גולם 😃

דוקטור רזי הופמן
18/03/2025 12:49:30

תועבה
לא לגעת בקציצה…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תאר לך מה יהיה בפלייאוף שזה הוא השקץ ריבס ו3 הפרשים…..

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הטראקרס מגיעים לפלייאוף עם הגנת מעיל רוח משודרגת, הדגם הישן נמכר לדאלאס.
דגם AiiiiiLuLe

bobby
18/03/2025 9:54:06

תודה על הסיקור עמיחי!
וואלה הצגה מפתיעה מאוד של אינדי החסרים מול מינסוטה. מי בכלל חשב שטופין פתאום יתפור יום קריירה כזה?

מי שכן צפיתי שיחווה יום טוב הוא קוונטין גריימס – גם כשהיה בדאלאס היה לו משחק טוב מאוד מולנו, והנה היום במדיי פילי הוא תפר 46. פשוט מדהים איך דאלאס שלחו אותו בשביל כולה קיילב מרטין. למזלנו, סמית׳ החטיא בצורה נהדרת את העונשין השני לקראת הסיום, ואלפי הגיב מהר עם הפוט-בק. אהבתי מאוד לראות את ג׳בארי במשחק טוב, ולא פחות את גרין – הוא פתח קצת חלש, אבל לא היסס להמשיך לזרוק, ובסוף סיים עם 30 – זאת המהות של להיות סקורר – לדעת לא לשבוק כשלא הולך אלא להאמין בקליעה שבסוף תגיע.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
18/03/2025 10:44:05

המשחק ביוסטון היה מטורף!!! אם יוסטון הצליחו לנצח את זה שאפו ענק.. חזרו מפיגור 25 . פילי פשוט לא החטיאו… באמת נצחון של קבוצה שמשנה את האופי שלה… וואו איזה משחק תענוג.

NBA בדם
18/03/2025 11:16:52

תודה עמיחי
דנבר "הנגרים שלא שווים פרוטה בלי יוקיץ", שיחקה גם בלי מארי וניצחה את גולדן בחוץ.
תנו ליוקיץ' את ה mvp ללא ויכוח. בלי ה 30 10 ו10 שלו אין להם סיכוי לנצח.
שיי לא יעמיד מספרים כאלה בחיים, בעצם אף אדם בעולם ולכן אין שאלה בכלל. לא משנה שיש לדנבר כפול הפסדים מאוקייסי, מספרים כאלה מיוחדים שווים תואר ומי שיתנגד לזה כופר בגדולה של הג'וקר.
אז שיי שומר בשני צדי המגרש, והוא הסקורר הכי טוב ועקבי בליגה, האם הוא עושה טריפל דאבל במחצית? לא!!! אז הוא עוד שחקן נחמד שלא מגיע לקרסוליים של יוקיץ'.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
18/03/2025 11:22:16
הגב ל  NBA בדם

המרמרה עגנה בנמל

NBA בדם
18/03/2025 11:27:00

אין פה גרם של מרמור, אנשים הולכים שבי אחרי מספרים, ולא לוקחים בחשבון את הצד השני באופן אוטומטי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

עזוב נו אלכס סאר שם 34 על יוקיץ תראו לי שחקן ששם 34 על שגא

bobby
18/03/2025 11:49:17
הגב ל  NBA בדם

למען ההגינות, בוא לא נשכח שבערב נתון כל קבוצה יכולה לעקוץ, וכך דנבר החסרה עשו לווריורס. זה לא באמת מעיד משהו על היכולת שלהם ללא הג׳וקר לאורך זמן. האם ההפסד שלהם לוושינגטון (ועוד בסגל מלא) לא מזמן מעיד על משהו?
האם ההפסד של מיני לאינדי בסגל חסר גם בהכרח מעיד על משהו? האם אינדי מסוגלים לנצח משחק אחד בסדרה מול מילווקי בלי האלי וטרנר? אני בספק.

בלי קשר, אני איתך בדעה שהmvp צריך ללכת לשיי.

NBA בדם
18/03/2025 12:04:00
הגב ל  bobby

מסכים שבערב נתון קבוצה חסרה יכולה לנצח בריאה, אבל כוונתי לנפץ את הסטיגמה שבאופן מוזר מתפתחת, שדנבר זה יוקיץ' וחבורת נגרים שלא יודעים לעשות כלום אם הוא לא לידם.
הוא אכן שחקן היסטורי, אבל בגלל שהוא משחק בריכוזיות והמון עובר דרכו אנשים מתבלבלים וחושבים שלבעדיו אין כלום. ברוב הפעמים גולדן תנצח את דנבר נטולת יוקיץ ומארי, אבל המשחק הזה שם קצת אור אחר על הסטיגמה המוזרה הזאת.

yaniv
18/03/2025 12:07:38
הגב ל  NBA בדם

חייב לציין שקצת מצחיק התלונה שלך בתור אוהד לברון מושבע.הרי אמרו את אותו דבר תמיד על לברון שבלעדיו אין קבוצה והוא מוביל נגרים וכו וכו ופתאום שאומרים את זה על מישהו אחר זה מפריע לך

NBA בדם
18/03/2025 12:20:59
הגב ל  yaniv

זה שאני אוהד לברון לא אומר שאני לא אובייקטיבי.
לברון בכל הקדנציה הראשונה שיחק עם נגרי על. לא מארי, לא mpj ולא כישרון התקפי שמתקרב לזה בכלל.
תראה את מי סחב לגמר ב2007: איגלאוסקאס (12.6 נק', 9.7 ריב',) ודרו גודן (11.4 נק' ו 8 ריב') – אלו מספרי 2 ו 3 באותה ריצה שנעצרה רק בגמר.
מעבר לכך, בעונת 18' קיירי דרש טרייד ולברון נשאר עם שאריות קליבלנד. לאב הקונוס (14.9 נק', 10.2 ריב'), ג'ורג' היל (9.2 נק', 2.2. אס') – אלו מספרי 2 ו 3 שלו בריצה שהסתיימה רק בגמר בהפסד לגולדן עם קיידי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

אליאוסקרס היה מצויין והיה ברמה של פורטר. שכחת פרט חשוב לברון שיחק בקונפרנס יותר בדיחה מהמזרח היום ללא קאבס, בוסטון וניקס, זה לא כמו דנבר שמשחקת במערב.
לאב היה קונוס פחות מלוקה מה קשור הוא היה אולסטאר.
השקץ אם היה במערב בחיים לא היה מגיע לגמרים בשנים האלה. כנראה איזה 2 היה אולי מצליח עם מיאמי

אור
אור
18/03/2025 13:07:39

די שמעון זה מביך

yaniv
18/03/2025 13:40:42
הגב ל  אור

גם NBA בדם מביך כי הוא אמנם מאוד מאוד אוביקטיבי אבל הטענה שלברון שיחק עם נגרי על היא סופר נכונה וכל מי שחושב ככה צודק ב100% אבל יוקיץ משחק עם כוכבי על וכל מי שחושב אחרת הוא מגוחך.
כמו כל דבר בחיים הכל לפי הנארטיב שלך,שזה משרת אותך אז זה הכי לגיטימי בעולם ואם זה לא משרת אותך אז הכי מה פתאום שטויות במיץ עגבניות.

NBA בדם
18/03/2025 13:50:47
הגב ל  yaniv

מי טען שיוקיץ' משחק עם כוכבי על? מנסים לצייר את זה שדנבר זה יוקיץ' ונגרים שלא יודעים לשחק בלעדיו. יש גם באמצע ושם אני נמצא. יש לו סגל לא רע בכלל שמגמדים אותו סתם.
לגבי הקדנציה הראשונה של לברון בקאבס, יש לך ספק בכלל שהוא שיחק עם סגל חלש שלא ניתן להגיע איתו להישגיות? לא בנו סביבו דבר וחצי דבר שאפשר להגיע איתו רחוק ומי שמתכחש לזה יש לו בעיה בהכרת המציאות.

yaniv
18/03/2025 14:14:43
הגב ל  NBA בדם

גם לברון לא שיחק עם נגרי על וגם יוקיץ לא משחק עם נגרי על.אתה מצד אחד אומר שבדנבר השיטה היא יוקיץ ולכן ברגע שהוא לא ישחק אז מן הסתם דנמבר יראו לא טוב אבל השחקנים שםן מעולים.אז זה בדיוק מה שאפשר להגיד על לברון בכל הקדנציות שדלו ולא משנה איפה.השיטה הייתה בנויה סביב לברון נקודה ולכן להגיד שאיתו שיחקו נגרי על והקבוצה הצליחה לא בגלל הביטה אלא רק בגלל שלברון גדול מהחיים(בניגוד ליוקיץ שהוא סבבה אבל לא גדול המחיים)זה פשוט הגמל לא רואה את דבשתו.
המזרח היה חלש בצורה מחרידה ולברון ניצל עונה אחת שהכוכבים התסדרו והגיע לגמר.על אותו משקל אפשר לומר שיאנג הוא ברמה של לברון כי הוא הוביל סגל של נגרים לגמר המזרח.
שורה תחתונה תבחר פשוטא מה אתה רוצה להגיד.
אם אתה רוצה להגיד שמאדירים את יוקיץ על חשבון חבריו לקבוצה אז זה חל גם על לברון.
אתה רוצה להגיד לברון ענק שבענקים והוא לבדו הוביל את הקובצה שלךו להישגים מבלי שהיה איתו שחקן אחד נורמלי אז זה חל גם על יוקיץ.
פשוט תחליט מה אתה רוצה להגיד אבל להגיד שמצד אחד כולם מאדירים את יוקיץ שבפועל הוא כזה טוב כי השיטה היא יוקיץ ולא בגלל שום דבר אחר אבל לברון זה סיפור אחר זה מגוחך

NBA בדם
18/03/2025 14:38:21
הגב ל  yaniv

אין פה שום שנמוך מצדי ליוקיץ. הנחת העבודה שלי שיוקיץ' שחקן היסטורי וייחשב מהגדולים ביותר ששיחקו את המשחק.
הסגל סביב יוקיץ טוב עד טוב מאוד. אין לצדו כוכבי על חלל (לא טענתי כך), אבל בהחלט סגל שניתן לעבוד איתו.
בקדנציה הראשונה של לברון בקאבס לא היה סגל שמתקרב לגרעין של מארי-גורדון-mpj. (מוזמן להביא שחקנים שיכולים לטעון אחרת בזמן הזה).
לגבי טענת "הכוכבים הסתדרו והגיע לגמר" – לברון ניצח קבוצה מוכחת, אלופה ופייבוריטית שהגיעה לגמר האיזורי שנה אחרי שנה, עם תצוגה פסיכית בגיים 5. מוזמן לראות ולהווכח עם איזה סגל הוא עשה את זה. להזכיר את ההישג הנאה של יאנג מול ההישג של לברון ב07 זה לא רציני ולא ענייני.
אף אחד לא טוען שיוקיץ' לא שחקן אדיר, אבל הסברה שאין ליד יוקיץ שחקנים ראויים לא נכונה בכלל.

yaniv
18/03/2025 15:54:58
הגב ל  NBA בדם

בדיוק מה שאתה אומר אני אומר על לברון. הסברה שליד לברון לא היו שחקנים ראויים לא נכונה בכלל.היו לידו מספיק שחקנים טובים שבעיקר התאימו היו לשיטה שלו.וכן לברון ניצל מזרח חלש להחריד(להגיע לגמר שנה אחר שנה ולקחת אליפות אחת בלבד מעיד יותר על חולשת הקונפרנס מאשר על חוזק הקבוצה(מעניין שלברון סחב שחקנים פסחים וחלשים ברמה היסטורית לגמר שהוא מעיף קבוצה מוכחת אלופה ופייבורטית אבל אותו לברון נכנע ללא מאמץ בכלל בגמר שהיה אחד החד צדדים שהיו איפעם.
עכשיו שוב אתה מוביל אותי לויכוח שאני בכלל לא צד בו.
כל מה שאני אומר שבתור אוהד לברון הטענה שלך על הגדולה של יוקיץ והצוות המסייע שלו פשוט מגוכחת ואם אתה לא רואה את זה אז שיהיה לך לבריאות והנה שתרגיש שניצחת אז אני מודה השחקן היחיד בעולם שאיפעם יכול היה להצליח עם שחקני פח ולנצח קבוצות היסטוריות בעוד הסגל שלו לא מתאים אפילו לנס ציונה זה אך ורק לברון.יוקיץ נחמד אבל בלי הסגל האדיר סביבו לא היה מגיע לשום דבר ולכלום

NBA בדם
18/03/2025 16:48:58
הגב ל  yaniv

אתה מערבב בין זמנים שונים. אני לא מדבר איתך על 15-18. (שנים שהמזרח באמת היה חלש).
בקדנציה הראשונה עד 2010 הוא שיחק עם סגל חלש והוציא מהם את המקסימום.
לברון ב 07 עשה סנסציה והעיף את הקבוצה ששלטה במזרח בשנים אלה וסליחה שהוא לא השכיל לנצח את שושלת טימי-פארקר-מאנו בשיאם בגמר. זה הישג בפני עצמו להגיע לשם למרות שהפסיד.
כבר אמרתי, אם יש לך שחקנים מהקדנציה הראשונה של לברון בקאבס שמתקרבים לגרעין של מארי-גורדון-mpj אתה מוזמן להביא לי.
למה ההטרלה. אמרתי כבר שיוקיץ משחק עם סגל טוב שאפשר לעבוד איתו. הם לא נגרים והם לא כוכבי על חלל. משהו באמצע. אפשר על זה להסכים?
יכול להיות שיוקיץ' היה מצליח לסחוב קבוצת נגרים אבל הוא לא קיבל "הזדמנות" וסגל כזה אף פעם, וזה כמובן לא אשמתו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

דטרויט 07 כבר היו הרבה מעבר לשיא בחייאת

NBA בדם
18/03/2025 20:16:10

ממש לא. המילטון,צ'ונסי, פרינס וראשיד היו בשיאם. בן וואלאס הוחלף בוובר.
זוהי עדיין קבוצה שהגיע לגמר איזורי עונה לאחר מכן ומתחה את הסלטיקס החזקים ב08 ל 6 משחקים צמודים.

NBA בדם
18/03/2025 13:07:41

אילאוסקאס ב07 היה בירידה. לברון ניצח את את דטרויט שהיא הייתה חברת קבע בגמר איזורי בשנים הללו עם רוב הגרעין שהגיע לגמר ולאליפות ב04 ו05.
לאב קונוס מהלך ואם הוא השחקן הכי טוב שלך אתה בבעיה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

דנבר לא נגרים הם קבוצה מצויינת. הבעיה שם זה בעיקר מורי שהוא סטאר אבל הרבה פעמים יושן על המגרש. אבל שהוא טוב דנבר קבוצה אימתנית. יש להם שחקנים מעולים גורדון ובראון זה תותחים. ראס לפעמים גם מפתיע ומפציע ולפעמים שולח איירבולים לראש של האוהדים (היום היו כמה כאלה נפלאים מומלץ לצפייה) סטראוטר שחקן מעולה. גם האחרים נותנים האסל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/03/2025 11:23:36

תודה רבה עמיחי

דוקטור רזי הופמן
18/03/2025 12:48:05

מזל שהסלטיקס נפרדו מוויליאמס.
הטיימלורד לא מאכזב כשזה נוגע לפציעות.
חושב שיסיים חוזה וייפלט מהליגה. פשוט לא שווה להעסיק אותו עם כל הפציעות האלה.
עשה את הבוכטה ושווה בערך 10 מליון ועם חוזה של 13 בשנה הבאה הוא מסודר עם לא יעשה שטויות.
מקווה שנרשם לקורס של האין BA מה עושים עם המליונים או איך לא לבזבז את הכסף?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יבוא למכבי או הפועל 😁

מנחם לס
18/03/2025 13:26:11

תודה עמיחי על סקירה מעולה ביום משחקים עמוס

Berch
18/03/2025 15:34:47

תודה על הביקור
הקריסה של מיאמי אחרי העזיבה של באטלר פנומנאלית. לדאלאס נפצעו הכוכבים אז לפחות יש עתיד.
נחמד להכיר את שחקני הספסל של פילדלפיה
🤪🤣😍

The Ljos of the Rings
18/03/2025 16:03:36

שלום, אני חדש פה. אבל הבנתי שמה שצריך לעשות כאן בתגובות זה להגיד כל מיני דברים לא הגיוניים בעליל ולהגן עליהם בחירוף נפשי. אז ככה:
רודי גובר הוא מדען מטורף שהזריק את ה-DNA של עצמו לכל שחקן צרפתי שהיה מועמד להגיע לליגה. ג'ואל אמביד הוא לא אדם, אלא מם אינטרנטי שיצא משליטה. מישהו אי פעם ראה אותו משחק באמת? בדיוק.קייל קוזמה הוא קלע השלשות הטוב בכל הזמנים. הוא פשוט בוחר שלא. ג'יימס הארדן תקוע בתוך לולאת זמן של מהלך אחד ויחיד ולא מצליח לצאת ממנה. כל הליגה היא בעצם בתוך הראש של כריס פול. כולם בובות שהוא מתפעל כל הזמן. קווין דוראנט מראה את כל הסימנים של פוסט טראומה שהם כמובן [לא למדתי פסיכולוגיה]. צריך לשפר את היעילות של הכדורסל – בשביל מה צריך חמישה שחקנים בכל קבוצה, בתפקידים ויכולות שונים, כשאפשר פשוט להחליף אותם בבן אדם אחד שיגיע לאולם ויכרות קריפטו?
אתם יכולים לריב איתי על כל אחד מאלה. אבל האחד שהוא הכי נכון בעולם ואין לכם שום סיכוי איתי ואחזור עליו מעכשיו כל יומיים כאילו אף דיון מעולם לא היה הוא כזה: כולם טוענים שיאניס הוא זבל של שחקן, אבל אני טוען שהוא יכול לפתוח בקצה הספסל של וושינגטון. אם תריבו איתי אני אזיז את השער ואטען שיאניס דווקא יכול גם לעלות בחמישייה של שנחאי נון. אני האמצע המתון והלוגי המנומק וכולכם טועים!

NBA בדם
18/03/2025 17:00:44

אובססיביות לא עושה טוב לעור הפנים. אבל תמשיך אם זה עושה לך טוב.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי NBA בדם
The Ljos of the Rings
18/03/2025 17:48:48
הגב ל  NBA בדם

כן, אני זה שיוצא פה אובססיבי

NBA בדם
18/03/2025 17:54:12

כמובן, כלפיי, ולא בפעם בראשונה.
דיונים שאתה בוחר שלא להשתתף בהם, ובכל זאת אתה מנסה לעקוץ אותי באופן עקיף, כי אין לך טענה נגדית או כי יש לך משהו נגדי.
אתה לא מעוניין בוויכוח ענייני ולא רוצה להשתתף זכותך, אל תשחק אותה איזה פילוסוף שרואה דברים מהצד.

The Ljos of the Rings
18/03/2025 18:02:21
הגב ל  NBA בדם

דוד, אם היית כותב טיעון ענייני אמיתי, משהו שמחובר למציאות ולא שטות שאתה וחבריך המצאתם ואתם רצים עליה כמו פיטבולים מטורפים, היה אפשר לדבר טיעון ענייני.
אם אתה לא טוען שום דבר ענייני אמיתי שכזה, אין לי מה להשתתף. אני לא כאן כדי להעמיד דיון איתך שמעולם לא ניסית לעמוד בו ובבירור לא התכוונת מעולם.
פעמיים הגבתי בעקיפין עלייך. וואו, איזה מסכנון. כמה פעמים כתבת את אותן השטויות שוב ושוב ושוב ושוב? וכמה פעמים אנשים תיקנו אותך וחזרת לכתוב את אותן השטויות שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב?
כשתעמוד בדרישה המינימלית של כבוד לסביבה (ראו ערך כל מי שניסה לתקן אותך לגבי הפוסטים ה"מדעיים!!?!" שלך על הסטטיסטיקה) או של יכולת לטעון טיעון – נדבר.
הבנו, אתה אובססיבי ללברון, שונא את יוקיץ' ("לא, מה פתאום, אני האמצע! אני הביניים! אני החכם האמיתי! אני רק שונא אותו") ומעריץ גדול של טיעונים שמעוניים מטומטמים להחליט ומנותקים מהמציאות. אתה הכי קול בצד הזה של הסקול.
עד שתבחר להתבגר, ברשותך המלאה ארשה לעצמי לגחך עליך מהצד כי אין לי שום כוונה להשתתף בדיון שבו רק אני אהיה מחויב לאמת.

NBA בדם
18/03/2025 18:13:22

לא ידעתי שמינו אותך להיות הממונה על רמת הטיעונים. אני לא צריך לעמוד ברף שלך כדי שתגיב לי.
יש לך בעיה עם הפוסטים שלי או התגובות, תתקדם הלאה ואל תגיב.
אל תתנשא עליי או לפחות אל תגיד שאתה לא אובססיבי. כפי שאמרתי זה לא טוב לעור הפנים.

The Ljos of the Rings
18/03/2025 18:19:16
הגב ל  NBA בדם

לא ידעתי שמינו אותך להיות הממונה על מה אני מגיב ואיך.
יש לך בעיה עם הפוסטים שלי או התגובות, תתקדם הלאה ואל תגיב. או לפחות אל תגיב שטויות.
כלומר, הייתי שמח אם היית פחות מציף את האתר בטמטום המוחלט שלך, אבל ראינו כבר שאין לך את היכולת ללמוד. אדם שהיה מסוגל ללמוד כבר מזמן היה משפר במשהו את הטיעונים שלו מרמת האפס השמעונית הזו.
זה מאוד פשוט – אל תכתוב שטויות, לא יכתבו לך שכתבת שטויות. הטכנולוגיה קיימת.
אני שמח שלמדת ביטוי אחד בחיים שלך, ילד. מראה שלמרות מה שכולם אומרים אולי יש לך עוד סיכוי יום אחד.

NBA בדם
18/03/2025 18:28:04

בינתיים מי שמוכיח שיש לו בעיה ואובססיביות זה אתה. אני לא מגיב לך אבל אתה זה שמגיב לי גם אם זה באופן עקיף ופילוסופי.
לא אשנה את טיעוניי בשבילך. אני יודע שזה מציק לך אבל אין מה לעשות. תצטרך להתמודד, כבוד הממונה על רמת הטיעונים.
ממך אפשר לקחת רק התנשאות אז תרשה לי לא לקחת כלום ממך.
נחכה לפעם הבאה שתגיב באופן עקיף ופילוסופי ואז שוב תוכיח כמה אתה אובססיבי אליי.

The Ljos of the Rings
18/03/2025 18:48:29
הגב ל  NBA בדם

נכון, אתה לא מגיב לי. אני כרגע כותב אל האוויר. היי, אוויר. תודה שאתה קיים. בלעדייך לא היינו יכולים לנשום.
שוב, לקרוא למה שאתה עושה "טיעון" זה זילות של המושג. אתה עושה קשקוש שנועד לנצח ויכוחים, מנותק מהמציאות, ולא עושה שום דבר שטיעון בדיון אמור לעשות. זו הבעיה שלי. ומצאתי דרך להתמודד. פעם בכמה זמן, די הרבה זמן, אני בוחר לצחוק על השטות האחרונה שנאמרת. דרך פחות רעילה מאשר סגנון ה"טיעונים" שלך, אגב. לפעמים זה נופל עליך. סטטיסטית, זה יקרה כי אתה כותב הרבה שטויות. סליחה, השתמשתי במילה "סטטיסטית" ואין לך מושג מה זה אומר.
אמרתי ללמוד ממני? רמת האגו שלי לא מספיק גבוהה שאני ארצה שתלמד ממני. ואני לא טוב עם ילדים. יש מספיק אנשים חכמים או סתם אנשים שיודעים איך מתקשרים עם הסביבה בדרך לא מניפולטיבית. אתה פשוט בוחר להיצמד וללמוד מהאנשים הכי גרועים שאפשר.
כמה אגו יכול להיות לאדם שהוא חושב שמישהו אובססיבי אליו? אבל אולי אתה מעדיף לחכות לפעם הבאה שתכתוב שטות אובססיבית? כי זה יקרה מהר יותר, תאמין לי.

NBA בדם
18/03/2025 18:54:58

אם לא היית מתחיל את השרשור, אז לא היית מגיב. אתה התחלת. אולי גם בזה טועה.
הטיעונים שלי ימשיכו להיות אותו הדבר ואתה מוזמן לגחך, חכמולוג.
בבקשה, תמשיך.

The Ljos of the Rings
18/03/2025 18:51:33

אני עכשיו יוצא לרגע מהדיון הלוהט ומנסה לענות לך בצורה אמיתית נטולת ציניות: אני יודע שלא תקשיב לי עכשיו, כי…ובכן, אבל יכול להיות שבאמת אתה לא מבין מה זה טיעון וחושב שמה שאתה עושה זה טיעון. ייתכן שלמדת להתדיין מאנשים שממש ממש גרועים בזה ומשום מה אותם אתה מעריך. הייתי מציע לבדוק את זה ולהתחיל ללמוד מאנשים הרבה יותר טובים (חלילה לא חושב שאני טוב יותר).
אני לוקח עכשיו את כל מה שאמרתי, כי אני באמת מקווה ליותר ממך (אתה לא שמעון) ושאולי כן תצליח לצאת מהמקום הזה שאתה מתחפר בו אם אנשים כמוני יהיו פחות עויינים.
וזו התגובה האחרונה שלי פה בדיון, סלמאת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מי זה הגריימס הזה, ולמה לא בחרנו אותו בדראפט?!? נתונים מפלצתיים לגמרי.. מה זה??
.
ניצחון נאה לאינדי (בכלל לא ידעתי שתומאס בריאנט יודע לקלוע שלשות)
.
ארון גורדון?!?! אם הוא ממשיך ככה יוקיץ' ומארי יכולים להישאר על הספסל ולבלוס פופקורן כמו אחרוני האוהדים.
.
האם הוא הולך לעבור את סקוטי, מייקל ואפילו קרוסו ולהירשם בהיסטוריה כשור הגדול ביותר בכל הזמנים? כנראה שלא, אבל אחלה הופעה של טרה ג'ונס.
.
תודה רבה עמיחי, אחלה סיקור.

Don
Don
18/03/2025 18:55:27

אז מסתבר:
1. שלדנבר יש ספסל כלשהו
2. והם גם יודעים לשמור
3. שיוקיץ ומארי הם חור עצום בהגנה, וזה נזק שאף אחד לא לוקח בחשבון
4. שווסטברוק דפק אמא של הצגה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Don

לא חושב שסעיף 3 נובע בהכרח מהמשחק אתמול – ווסטברוק, שהחליף את מארי, לא שומר דגול בלשון המעטה. לא יודע מי החליף את יוקיץ', נאג'י? מישהו אחר? אבל לא חושב שיש להם שומרים גבוהים טובים במיוחד. רוצה לומר, שלדנבר אין אופציות הגנתיות משמעותית טובות יותר, ובוודאי שהן נופלות מיוקיץ' ומארי בצד ההתקפי. לדעתי מה שקרה אתמול קרה בעיקר בגלל שהלוחמים פשוט הסריחו.

Don
Don
19/03/2025 3:05:29

כמובן שאולי הצדק איתך.
ברור שממשחק בודד אי אפשר להסיק מסקנות חותכות, ולכן רק כתבתי מה שהרגשתי 🙂
ציפיתי מהלוחמים לדרוס את דנבר ובאמת הסריחו.

ירון, החלום
ירון, החלום
24/03/2025 15:19:47

בס"ד
תודה רבה חברים