מעורב הופס לשבת: בעלי דאלאס החליטו ש-'לאורך זמן הקבוצה תהיה טובה יותר ללא לוקה'/ מנחם לס

מעורב הופס לשבת: בעלי דאלאס החליטו ש-'לאורך זמן הקבוצה תהיה טובה יותר ללא לוקה'/ מנחם לס

מעורב הופס לשבת: בעלי דאלאס החליטו ש-'לאורך זמן הקבוצה תהיה טובה יותר ללא לוקה'/ מנחם לס

1.מי היא הדיביזיה החלשה ביותר ב-NBA? – ה-SOUTHEAST, המפגרת במייל אחרי שאר הדיביזיות

מעורב הופס לשבת: בעלי דאלאס החליטו ש-'לאורך זמן הקבוצה תהיה טובה יותר ללא לוקה'/ מנחם לס

זאת השנה העשירית שה-NBA שינתה את חוקי הפלייאוף, והיא לא מבטיחה לאלופת דיביזיה TOP SEED ולא משנה מה הרקורד שלה (לקטע הזה נעזרתי במאמר מ-AP). הדיביזיה הדרום מזרחית היא דוגמא טובה ללמה השינוי היה הכרחי. בכל ההסטוריה של ה-NBA לא הייתה עונה בה דיביזיה סיימה ברקורד גרוע כמו העונה הזו: נכון להיום, הרקורד המשותף של 5 הקבוצות בדיביזיה – אטלנטה, אורלנדו, מיאמי, שרלוט, וושינגטון – הוא 200-113. זהו WINNING PERCENTAGE של 36%.

הדבר המוזר ביותר הוא שאטלנטה, אורלנדו, ומיאמי הן כמעט בוודאי ב-PLAY-IN TOURNAMENT ושתיים מהן תעשינה את הפלייאוף עם רקורד עונתי שלילי (כמעט בטוח!).

מאמן אורלנדו ג'מאל מוסלי אוהב את מה שקורה ("ולא רק בגלל שקבוצתי היא במצב זה"). הוא אומר: "זה הפלייאוף. נותן הזדמנות לקבוצות שמסיבות אלא או אחרות הפסידו יותר מאשר ניצחו. זה לא אומר שבפלייאוף אנחנו אוכל לאריות. זאת ההזדמנות שלנו להפתיע, ולנצח. בגלל זה יש פלייאוף".

הוא צודק!

2. הניו יורק ניקס – המחפשת POWER – החתימה לנסיון את PJ TUCKER לעשרה ימים

3."לברון חוזר לאל.איי לטיפולים לפני שהוא חוזר לשחק בגין מתיחת ה-GROIN"

"חוזר לאל.איי"? היכן הוא היה עד עכשיו? באקרון, אוהיו? לך תדע

בכל אופן "הוא חוזר לשחק תוך שבוע עד שבועיים". גם הייז והצ'ימורה לא ישחקו הלילה (אמש)

4. ג'ונתן קמינגה – באזרחי מה-4 לינואר בגין נקע בעקב, אמור לחזור הלילה (אמש) למשחק נגד הקינגס

5. מו במבה – 2.13 מ' עד 2.18 מ', תלוי היכן אתם קוראים – קלע 21 עם 15 קרשים בליגת ה-G, והפליקנס החתימה אותו ל-10 ימי נסיון

6. אוניברסיטת דוידסון החתימה את הבוגר מס' 1 שלה סטפן קרי, לתפקיד assistant general manager for the basketball programs. בכך הוא הופך למקצוען הראשון בהסטוריה לCurry becomes the first active player in U.S. major pro sports to take an administrative job with NCAA team.

7. אמן תומפסון מיוסטון רוקטס נקע את עקבו השמאלי וייעדר לשבועיים לפחות

8. עוד פציעה לקבוצה הפצועה ביותר בליגה (אולי לא הייתה קבוצה פצועה כזאת לפני כן): הפורוורד אוליבר-מקסנס פרוספר עבר ניתוח בכף ידו הימנית, וסיים בכך את העונה.

9. מרג'ן ביוצ'מפ, ה-2.01 מ' שהיה החתמת סיבוב ראשון חתם TWO-WAY CONTRACT עם הניקס

10. ג'סטין צ'מפייני חתם עם וושינגטון על 10 מיליון ל-4 שנים, ו-1.8 מיליון עד סוף עונה זו.

11. ג'ון פיינשטיין, סופר הספורט – בעיקר כדורסל מכללות – הגדול מכולם הלך לעולמו

ג'ון משמאל

ג'ון פיינשטיין, לדעתי הצנועה סופר הספורט הגדול מכולם בתקופה המודרנית הלך לעולמו בגיל 69. בעבר הרחוק היו אלה דיימון רניון, רד סמית', וגרנטלנד רייס. בזמן המודרני פרנק דפורד, ג'ים מוריי, וג'ון פיינשטיין. שני ספריו "A SEASON ON THE BRINK" ו-"A GOOD WALK SPOILED" היו שניים מספרי הספורט המעולים ביותר שקראתי.

12. סטפן קרי עונה שוב לשאלה עד מתי ישחק

סטפן התראיין אתמול ב-spoke this week in an interview with 95.7 The Game, ונשאל שוב עד מתי ישחק.

"אני מתכונן לשחק עד סוף החוזה (שמסתיים בעונת 2026-27) ואחריו. אני לא מדבר על מספר הדקות שאשחק ומספר הנקודות שאקלע. הדבר היחיד שיקבע עד מתי אשחק היא ההרגשה שלי שאני תורם. אני אוהב לשחק ואשחק כל עוד אני תורם, ואני יהיה הראשון לדעת מתי אני מפסיק לתרום".

אני מאמין שההחתמה של ג'ים באטלר עלולה לעזור בהחלטתו. חוזהו של ג'ימי מסתיים עם חוזהו של סטפן, וג'ימי בן ה-35 הוא שנתיים צעיר מסטפן.

לי ישנן שתי מחשבות בנידון: אלף, משחקו של סטף מבוסס על תנועה בלתי פוסקת. בסיום חוזהו הוא יהיה בן 39. השאלה עד מתי כושרו הגופני יאפשר לו את משחק התנועה הבלתי פוסקת שלו. המחשבה השנייה? אוניברסיטת דוידסון שכרה אותו כבר לתפקיד בכיר בקבוצה אפילו שעד שלא יחליט לפרוש ממשחק ה-NBA המשרה היא יותר על הנייר מאשר משרה פעילה.

אבל אני יכול לראות את סטפן קרי מצליח ביותר כמאמן מכללה, משהו בסדר גודל של מייק ששבסקי. לא בגלל הכסף. בגלל שסטפן יהיה מאמן גדול.

13. הבעלים הראשי של דאלאס מבריקס הוא פטריק דומונט. סיוון דומונט, ומשפחת אדלסון (מרים ועוד) הם בעלים יותר מינוריים. פטריק דומונט אמר היום שהטרייד של לוקה נעשה כי המחשבה הייתה ש-"IN THE LONG RUN' דאלאס תהיה טובה יותר ללא לוקה"(https://larrybrownsports.com/basketball/mavericks-owner-offers-bizarre-reasoning-for-luka-doncic-trade/686410)

אני מעתיק כמה דברים שהוא אמר 'להצדיק את החלטתו להטריד את לוקה':

Tough decisions are never easy, and a part of leadership is looking at risk and looking at all the factors of a decision and being willing to act at that time and look to the long-term and not only think about the short-term or how it may be received immediately,” Dumont said.

 In the team’s estimation, the Mavericks had failed to improve after last year’s NBA Finals appearance, while their rivals did get better.

This was a decision about the future. If you look at our roster today and who we have, we feel like we position ourselves to be incredibly competitive against the best teams in the NBA,” Dumont said. “The objective was, how do we create a roster for the future that allows us to be the most competitive team?”

14. למינסוטה יש את המספר של דנבר למרות משחק שמיימי של ווסטברוק

אחד הדברים הלא מובנים בליגה היא השליטה של מינסוטה על דנבר. מינסוטה גברה על דנבר במשחק ה-7 בחצי גמר אליפות המערב, ומאז עוד שלושה משחקים רצופים על דנבר, כולל המשחק שלשום. זה קרה למרות משחק מצויין של ראסל ווסטברוק שקלע 17 במחצית הראשונה בלבד. כמובן שהוא קלע רק 2 נוספות בחצי השני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
57 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NBA בדם
14/03/2025 1:45:01

תודה מנחם.

golan
golan
14/03/2025 2:12:24

תודה על המעורב.
בומונט מתרץ טרייד לא חכם,יש לך קבוצה תחרותית, שהייתה בגמר, אתה מפרק אותה ומספר לי על "הזמן הארוך" ? הולכים לבניה עד שלייבלי יהיה אולסטאר ? והתמורה שקבלתם היא בחירה אחת, בתמורה לאחד מ 6 שחקנים הטובים ב NBA ? ראית מה קיבלו על דוראנט, גובר, AD לפני כמה פציעות ?
באמת לא מובן מיני – דנבר.

FAN
FAN
14/03/2025 10:17:37
הגב ל  golan

ככל שיוצאות יותר התבטאויות ותירוצים של האנשים הקובעים שם זה רק נשמע עוד יותר שהקונספירציות יותר הגיוניות מהטמטום שהם פולטים..

etayef
etayef
14/03/2025 12:12:50
הגב ל  golan

מה התועלת אם הוא לא מסביר איך בדיוק הטרייד יביא לתוצאות בזמן ארוך, ומה זה מבחינתו זמן ארוך?
יכל גם להגיד שהטרייד נעשה בשביל שלום במזה"ת, בטווח הארוך.

NBA בדם
14/03/2025 12:25:07
הגב ל  etayef

😂😂😂😂

thetroll
thetroll
14/03/2025 3:33:00

מנחם תודה. כמה הטרייד הזה היה גרוע אני עדין בלי מילים. תקשיבו: הטרייד נעשה מתוך המחשבה שבטווח הארוך דאלאס תהיה טובה יותר בלי לוקה. מה זה אומר? שדאלּאס צריכה לזכות באליפות כי עם דונצ'יק הם הגיעו לגמר. מישהו חודב שדאלאס בדרך ךואם המחשבה שלך היא טווח ארוך למה שלא תיקח 8 בחירות ? כל מנגר בליגה היה נותן לך אותן.
טיפש

דוקטור רזי הופמן
14/03/2025 5:06:39
הגב ל  thetroll

א, אני מסכים עם המילה התחתונה שלך.
ב, אלה אנשי עסקים. הם לוקחים סיכונים שלא תמיד אנחנו, פשוטי העם, מבינים.
הם יקנו חורבה ב 5 מליון דולאר מכספם ויקחו הלוואה בבנק של 5 מליון להפוך את החורבה למלון 5 כובעים ושני פילים וישקיעו אחרי כן עוד 2 מליון בהלוואה מבנק שני בפרסום המלון. זה ההימור שלהם שאנחנו, פשוטי העם, לא נבין…

שי אבן צור
14/03/2025 8:21:55

את ההגיון העסקי של הדוגמא שנתת אני דווקא יכול להבין

דוקטור רזי הופמן
14/03/2025 8:33:02

נו יאלה, תהפוך לאיש עסקים.

שי אבן צור
14/03/2025 12:15:23

עובד על צבירת הון עצמי התחלתי😜

thetroll
thetroll
14/03/2025 9:42:45

אלה לא אנשי עסקים. אלה אנשים מטומטמים שירשו טונות של כסף שלא הם עשו. אל תתבלבל. אלה בעץ המשפחתי שלהם שעשו את הכסף מעולם לא היו מחליפים שטר של 100 דולר (דונקיץ) בשטר של 1 דולר (AD הפצוע הלא אנגלי + 1 בחירת סיבוב ראשון אחת עלובה). או במילים אחרות – בלינוקס זה לא היה קורה. 🤣

דוקטור רזי הופמן
14/03/2025 10:05:16
הגב ל  thetroll

🙂
Chrome

אטאפומה
אטאפומה
14/03/2025 14:36:09

רזי הגיון שאתה לא מבין , לא עובד בעסקים !

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/03/2025 5:24:22

שני המשחקים הראשונים של הסדרה דנבר -מיניסוטה היו הדבר הכי מפתיע ולא מובן שראינו בשנים האחרונות….וזה כנראה נכנס לדנבר עמוק מאוד לראש.
זה לא היה מובן אז ולא מובן היום.
פשוט הם מנטרלים לחלוטין את דנבר.
מקדניאלס נכנס לאחרונה לכושר וכל מינסוטה נראים לגמרי אחרת.

סוסמעץ
14/03/2025 6:13:26

תודה רבה דוק

הבן הממזר של דנילו גלינארי

היכן לברון היה? רענון בתכנית אדמנטיום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, מעורב מעולה וגדוש.
.
אם טאקר יקבל ולו דקה אחת מתיבודו הוא שווה את הכסף שישלמו לו, פשוט בגלל שזה יוריד עומס מאחרים. אבל, אני לא בטוח שזה יקרה, יש אפשרות שלוקחים אותו רק בשביל האימונים וחדר ההלבשה.
.
בעניין דומונט – אם מוסיפים לזה את אישביה, את הרוסי של הנטס, את הסיני של הנטס, ועוד כמה בעלים "חדשים" בליגה, נראה לי שאפשר לומר שניהול קבוצה בנ.ב.א הוא עניין מקצועי, ושהבעלים צריכים להשאיר את ההחלטות לבעלי המקצוע.
.
אפשר לטעון שדומונט סמך על ניקו הריסון בעניין הזה, אבל חלפה מחשבה במוחי לפיה יתכן שהאריסון לא אשם, אלא עשה מה שהבעלים אמר לו, ומכיוון שהבין שזו החלטה מטומטמת, חשב שלפחות ירוויח מזה משהו עבורו, ולכן סגר עסקה שנראית לנו מטופשת עם החבר שלו פלינקה, שאם חושבים על זה מנקודת מבטו של פלינקה היא לא מטופשת בכלל אלא מצוינת, ולכן פלינקה בטח יחזיר לניקו טובה בעתיד הלא רחוק, כשניקו כבר לא יהיה המנג'ר של דאלאס, ולך תדע איפה דומונט יהיה. בקיצור, כמו שמישהו כתב כאן מיד אחרי הטרייד – שחיתות!

ירון, החלום
ירון, החלום
16/03/2025 0:01:54

בס"ד
אין דבר כזה דקה אחת אצל תיבודו.
אם אתה עולה כמחליף, אתה יורד על אלונקה

אשך טמיר המקורי
14/03/2025 6:44:54

תודה רבה. מסכים לחלוטין עם הבעלים של דאלאס. לוקה זה פשוט שיקוץ שלא ברא השטן. בול הוג זורק לבנים, הפרעה נפשית של להתעסק ללא הרף עם השופטים, קונוס בהגנה וזז כמו בן 80, לא חי חיים ספורטיביים והופך את כל השאר לניצבים.
יש להם רוסטר מצוין וללא הפציעות הייתם רואים מה הם שווים (קונטנדרית בכירה).

אשך טמיר המקורי
14/03/2025 6:46:05

לסיכום שחקן רעיל ביותר ומושלם ללייקרס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אמת חוץ מהקטע של קונטנדרית בכירה למאבס גם שהם בריאים.
לוקה עם השופטים זה מכוון לקבלת שריקות אוויר ומנוחות ועצירת מומנטום של היריב.
נרמס היום יפה דה שוט נותן תמורה לאגרה.
הסטפבקים מה3 היום נכנסו לו אז הוא נראה בלתי עציר+מהקו

karnaval
karnaval
14/03/2025 8:59:42

"ללא הפציעות" – זו טענה לא קבילה צר לי.
אחת הסיבות המרכזיות לטרייד הייתה שלוקה חי חיים לא ספורטיביים
ואחת מטענות הנגד המרכזיות לטרייד הייתה שזה מצחיק להגיד את זה על לוקה ובמקביל לבנות על שחקנים לא עמידים כמו דייוויס וקיירי.
ואז כשהמציאות בדיוק מכנה על הפנים, שלוקה מצטיין בלייקרס וקיירי ודייוויס נפצעים, אי אפשר להגיד "ללא הפציעות"
מה זה ללא?
מתנגדי הטרייד שזה רוב אוהדי הכדורסל אמרו שזה בדיוק מה שיקרה
וראה איזה פלא, זה אכן קרה.
טרייד ביזיון
שחצנות ספורטיבית שלא ראיתי בחיי
והם ישלמו את המחיר
לנצח זה טרייד שייזכר לדיראון עולם
לנצח יגידו: "אם רק הם לא היו נפצעים"
שזה טיעון זול ומסכן ובמקרה הזה גם ממש לא מקצועי כי המציאות שקרתה הייתה צפויה ונאמרה בגדלוי הרבה לפני שזה קרה בפועל

אשך טמיר המקורי
14/03/2025 10:15:20
הגב ל  karnaval

תתעורר למציאות. כל הקבוצה נפצעה. מחליפים שהביאו לפצועים נפצעו. מחליפי ג'י ליג ל-10 ימים שהביאו למחליפים של המחליפים נפצעו.
השנאה מעוורת אותך.
ד"א קיירי לא שחקן פציע במיוחד ודייוויס דווקא נתן עונה חזקה במיוחד.

karnaval
karnaval
15/03/2025 22:19:03

איך אני יודע שאתה לא ענייני?
"השנאה מעוורת אותך"
שנאה??
למי? למה?
אני לא אוהד דאלאס ולא לייקרס
למעשה אני לא אוהד אף קבוצה בליגה.
סתם אוהב כדורסל ברמה גבוהה.
קיירי לפני 2 עונות – 60 משחקים. עונה שעברה – 58. .
לוקה לפני 2 עונות – 66 משחקים. עונה שעברה – 60.
לא שחקן פציע what?
גם דיוויס אחרי עונה חד פעמית בקריירה שלפני זה היו לו עונות של 40 ו56 משחקים.
בוא
פיתחת איזו תיאוריה מעניינת ומיוחדת, כזו שרוב אוהדי הכדורסל לא מסכימים איתה.
זכותך, זה נהדר.
ואז כשזה התפוצץ לך בפנים אתה מדבר על פציעות?
סיריויסלי??
ואתה עוד מדבר על עיוורים?

לגבי כל הקבוצה -מסכים שזו מכת פציעות חריגה אבל מה הקשר?
הדיבור הוא על הכוכבים
טענו שעשו טרייד על לוקה בגלל אורח חיים לא ספורטיבי והביאו שחקן אדיר שלא מצליח לשמור את עצמו על המגרש לאורך זמן.
בנו גם על שחקן אחר שהוא פציע מהממוצע ואחד הלא צפויים בליגה (קיירי). מישהו יתפלא אם מחר הוא וקניה ווסט ייעצרו יחד בגלל איזה שטות מטומטמת?

אם היו מחליפים את לוקה בטייטום עם אותו הטיעון זה היה עושה הרבה יותר שכל ולא מרגיש כמו עוול. שחקן בריא בנפשו שכמעט לא יורד מהמגרש.

כל הסיפור הזה הוא עוול ספורטיבי וזה כואב לי כאוהד נייטרלי.

thetroll
thetroll
14/03/2025 17:51:01

לאור הפציעות (יש שיגידו הצפויות) התיזה שלך מקבלת אורכה. נבחן אותה בשנה הבאה בתקוה שכולם יחלימו.

עמיחי קטן
14/03/2025 6:45:50

תודה מנחם.
לגבי לברון – הוא היה עם הקבוצה במסע של משחקי חוץ במזרח, והמשיך איתם אחרי הפציעה בבוסטון, אבל חזר יומיים לפני כולם ל-LA.
שמענו את מה שיש לדומונט ואחרים להגיד. אין הצדקה שקשורה לכדורסל לטרייד הזה וזה לא ישתנה, ולדעתי התקשורת כבר לא צריכה לתת לזה עוד במה, כי זה לא מחדש או מוסיף שום דבר.

רן הנרגן
14/03/2025 7:02:28

אני כבר אמרתי מה הערכה שלי למה שהביא לצעד הזה – רצון להראות לכולם שהוא יותר חכם מקיובן והוא בעל הדעה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  רן הנרגן

ממש זה לא הסיפור מילא היה מקבל משהו כמו שגא צעיר שהקליפרס קיבלו הוא הביא שחקן מזדקן בן 32 פציע

thetroll
thetroll
14/03/2025 20:52:26

ובחירה. אל תשכח. היה יכול להביא כוכב צעיר ולא פצוע ו 8 בחירות על לוקה. בלי להכנס לצודק או לא צודק בעניין דונקיץ' (פדלאה חסר מוסר עבודה וכל הקשקושים האחרים) הוא פשוט היה יכול היה לקבל הרב הרבה הרבה יותר זאת הסיבה שהטרייד הזה בכל מקרה 💩💩💩

gogo
gogo
14/03/2025 7:23:52

תודה על המעורב
מצד אחד לוקה=קונטנדרית, וברור שדאלאס הייתה צריכה לקבל תמורתו יותר. מצד שני אני מסכים עם האשך שדאלאס תהיה קבוצה טובה (לא קונטנדרית). היא הוכיחה שהיא קבוצה טובה וקשוחה כשלוקה ישב חודש בחוץ.

Yinon Yavor
14/03/2025 7:30:17

לא שאני מסכים עם ההיגיון של דאלאס, אבל ההגעה שלהם לכמר בשנה שעברה היתה די מקרית ומפתיעה, ולא נבעה מתוך בנייה של קבוצה חזקה לאורך זמן. זו היתה הבלחה, בדומה לגמר המערב שלילארד הגיע אליו עם פורטלנד לפני כמה שנים.
אם לא היה מבוצע הטרייד, אני לא רואה את דאלאס ולוקה כל כך מהר חוזרים לגמר

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yinon Yavor

מסכים

אבג
אבג
14/03/2025 13:18:32
הגב ל  Yinon Yavor

המערב קשוח וברור שאין ערובה שהיו מגיעים שוב לגמר.
אבל לא מקרי בכלל. התקדמו שנה אחרי שנה, הוסיפו חלקים שחסרים והעי חשוב
ניצחו קבוצות מצוינות בלי פציעות משמעותיות.
לא מקרי בכלל.
אם הקליפרס השנה לדוגמא ינצחו את יוסטון ואז את ממפיס ואז שגא יםצע ויגיעו לגמר אז אפשר להגיד מקרי.
דאלאס היו קונטנדרית בכירה לפני הטרייד

רן הנרגן
14/03/2025 7:34:59

אופציה א – ג"ס המירה את דורנט בראסל ואז את ראסל בוויגינס (זכתה באליפות) ואז את וויגינס בבאטלר.
.
אופציה ב – ג"ס המירה את קלי תומפסון ואת וויגינס בגימי באטלר ובאדי הילד.
.
שלושת המשחקים הבאים (בבית) – ניקס, נאגטס ובאקס. ישמשו כאמת מידה בשפתו של מנחם.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בשביל מה צריך בכלל דביזיות? למה זה טוב?אני מסתכל באתרים ,אין דירוגים לפי דביזיות,יש אופציה כזו שספק אם יש חובב ספורט שמתענין בה.צריך גם לבטל מזרח ומערב לתת לוח משחקים מאוזן יותר.אם אוק או בוסטון לא יעלו לגמר ,אז ראינו את המשחק האחרון בינהם לעונה זו.
16 הקבוצות הטובות ביותר צריכות לשחק בפלייאוף כאשר החלוקה לא מוכרחה להיות 8+8.לא איכפת לי אם הגמר יהיה בין שתי מערביותאו שתי מזרחיות.
במבה הוא אחת הסיבות שסנטרים נבחרים לא בחמש הראשונים של דראפט.אם נזכר ברמת הציפיות שהיתה מבמבה לפני הדראפט,ואת האכזבה לאחר מכן, נבין למה לייבלי היה פנוי לדאלאס,למה קלאל ואר היה פנוי לגמרי עהור מיאמי.למה מובלי לא היה בחירה ראשונה.למה השנה מאלוק בחירה מאוד מסוכנת בבחירה 5 עד 10.
בחירה בסנטר היא כמו בחירה בסברינה,אם אין איזון בין קצפת אלוהית,עם הדובדבן והבצק הסקסי,אז אתה בסוף מתחרט שאכלת דווקא סברינה.

דוקטור רזי הופמן
14/03/2025 8:20:58

שימון ומנחם וחובבי הכדורגל באתר
סיפור יפה, חשבתי שתאהבו.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=122217152816222236&set=gm.9921083177902275&idorvanity=2192386690772001

שי אבן צור
14/03/2025 8:24:43

בהתחלה אמרו בדאלאס שהם רוצים לנצח כאן ועכשיו ועם דייויס יש יותר סיכוי להשיג את זה מאשר עם לוקה🤦🤦

עדיף שיסתמו את הפה וינסו לנצח על הפרקט

NBA בדם
14/03/2025 10:12:43

קודם כל שיתחילו בלהישאר על הפארקט.

אשך טמיר המקורי
14/03/2025 10:16:47

זה גם וגם. גם יכלו לנצח כאן ועכשיו (העונה ובעונות הקרובות) וגם לחשוב לעתיד ולא לבנות את כל עתידך על שחקן רעיל.

etayef
etayef
14/03/2025 12:10:50

גם להפסיד עכשיו, וגם בעתיד

שי אבן צור
14/03/2025 12:13:12

שלא לומר שקץ😜

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/03/2025 8:40:34

תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

SWIv
SWIv
14/03/2025 11:35:56

תודה מנחם שבת שלום!!

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/03/2025 12:28:38

בכל מקרה ,לא רק דאלאס יוצאת כאן רע ,גם לוקה.
עצם זה שקבוצה שוקלת בכלל לוותר על שחקן כוכב שמוביל אותה לגמר ,זה אומר המון גם על השחקן שהוא שקץ על מלא בהתנהגות מבישה שלא נראתה על הפרקט מעולם …לא היה כוכב בסדר גודל שלו שכל הזמן מהדקה הראשונה מתעסק עם השופטים ולא מרוכז בכלל במשחק וזה בלט מאוד בפלייאוף 2024 והיה עצוב ממש.
שיתאפס על עצמו ויתרכז בכדורסל ואולי הטרייד הזה יעזור לו קצת בהידוק הברגים במוח.

אבג
אבג
14/03/2025 13:07:54

כמו שאמר קיינס
בטווח הארוך כולנו נמות

The Ljos of the Rings
14/03/2025 13:29:52

עכשיו יש תירוץ לוושינגטון. "אנחנו לא קבוצה גרועה, בלי אף שחקן עם פוטנציאל, שמפסידה בלי סוף לכולם. אנחנו פשוט החלטנו שלאורך זמן הקבוצה תהיה טובה יותר".

אור
אור
14/03/2025 17:46:46

רק שלא יבחרו את בן שרף כמו במוק של ESPN. החוויה עם דני הספיקה

Berch
14/03/2025 14:03:13

אחלה מעורב
פי ג'יי טאקר האליל תמיד עושה טוב בנשמה
😍

אטאפומה
אטאפומה
14/03/2025 14:34:46

אם היו מרגישים שהטרייד טוב לא היתה שום סיבה להסביר.
נראה לי מסך עשן השאלה מי קונה ?

המשגיח
14/03/2025 22:17:00

תודה רבה דוק. אחלה מעורב!