מעורב הופס ליום חמישי: הלילה בו הת'אנדר הורידה את הסלטיקס על ברכיה. OKC הוכיחה לי סופית שהיא הקבוצה הטובה ביותר בליגה / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: הלילה בו הת'אנדר הורידה את הסלטיקס על ברכיה. OKC הוכיחה לי סופית שהיא הקבוצה הטובה ביותר בליגה / מנחם לס

1.הלילה של חילוף המשמרות. העברת הלפיד. OKC הורידו את הסלטיקס על ברכיה

מעורב הופס ליום חמישי: הלילה בו הת'אנדר הורידה את הסלטיקס על ברכיה. OKC הוכיחה לי סופית שהיא הקבוצה הטובה ביותר בליגה / מנחם לס

היה זה ערב של חילוף משמרות. העברת הלפיד. OKC ת'אנדר הגיעה לבוסטון וגברה על הסלטיקס 118-112. אבל ההבדל בין שתי הקבוצות היה גדול מ-6 נקודות. הת'אנדר גברה על הסלטיקס בכל פרמטר של המשחק. הווה אומר היא הייתה טובה יותר בכל: בהגנה, בהתקפה, באחוזי קליעה מהפארקט ומהשלוש, בריבאונדים. אם תסתכלו על ה-BOX SCORE תראו שההבדלים לא היו כאלה גדולים, אבל אני, אוהד סלטיקס שנים כה רבות, הרגשתי משך כל המשחק שהת'אנדר מנהלת את המשחק והסלטיקס רודפת אחריה, מנסה לעצור את הצעירים המצויינים של אוקלהומה, ובראשם כמובן שי גילגאוס-אלכסנדר. המשחק היה אשכרה באווירת פלייאוף. אולם ביתי עם קהל מצויין שמבין כדורסל, קהל שראה הכל. אז אני בטוח שההרגשה באולם הייתה כשלי: OKC היא קבוצה צעירה יותר, אתלטית יותר, שבאה לאולם הקשה ביותר בליגה חודש לפני הפלייאוף וללא חשש או מורא, הורידה את האלופה על ברכיה.

היה זה הנצחון השני של אוקייסי על הסלטיקס. מי שזוכר, הם WALLOPED – קרעו – את הסלטיקס במשחק ביניהן בינואר. הקבוצה הצעירה הזאת עם כוכביה – שג"א (34 נק', כמו ממוצעו העונה), צ'ט הולמגרן (שהיה מצויין הלילה עם 23 ב- 8 מ-14 כולל 3 מ-6 מהטריי, ו-15 ריבאונדים מצויינים), קאסון וולאס, לו דורט, קנריץ' ויליאמס, ואייזיה הרטנסטיין, שיחקו ללא מורא ופחד כאילו הם הבוסים על הפארקט.

ואני אוהד מאד את מאמנם מארק דייגנולט: שקט, קר רוח. וואללה שאילו היו עושים מין חידון להראות פרצוף של מאמן ולנחש את מי הוא מאמן הייתי אומר מיד "את בוסטון". הוא לא רק דומה לברד סטיבנס (זוכרים את מאמן הסלטיקס לפני כמה שנים והיום סגן הנשיא וה-CEO?), יש לו את אותו הMANNERISM. מאמן העונה על בטוח.

ג'ו מזולה? אני לא יודע. מה יש להאשים אותו שלסלטיקס אין סנטר? השחקן הגבוה ביותר בחמישייה הוא אל הורפורד, שהוא 2.06 מ'. הוא היה טוב מרחוק עם 6 מ-14 – אבל ה-6 מ-12 נקלעו מהטריי מה שמבזיק לכם שהוא אוהב לשחק לו בחוץ במקום להתלכלך תחת הסל. אני לא מאשים אותו: אני מאשים את מאמנו. טאטום שם את ה-33 נק' שלו במשחק בינוני. החולשה של הסלטיקס החשובה ביותר היה משחקו של ג'יילן בראון שלחם ולחם, אבל לא היה מסוגל ליותר מ-5 מ-15 (9 מ-5 מהטריי). אתם יודעים מה? הסלטיקס נראתה הכי טוב עם סם האוזר ולוק קורנט על הפארקט.

כמובן שקריסטפאס פרוז'ינגיס היה חסר. אני מקווה שכשהוא יחזור, המשחק תחת הסל יחזור לסלטיקס, אם כי הליטאי הזה מעדיף להשליך את השלשות.


2. נשארו ארבעה עם הצעות מחיר לבוסטון סלטיקס. ההצעה המינימלית שתתקבל היא 6 מיליארד דולארים

Steve Pagliuca is one of four finalists to purchase the Celtics, according to a Sportico report.
Steve Pagliuca is one of four finalists to purchase the Celtics, according to a Sportico report. Suzanne Kreiter/Globe Staff

לפי SPORTICO, האתר המתמחה בדברים כאלה, נשארו ארבעה BIDDERS (מציעי הצעות מחיר) לקניית הבוסטון סלטיקס. הארבעה הם סטיב פגליוקה שהוא עתה בעלים חלקי של הקבוצה, סטן מידלמן, בעל הפילדלפיה פיליס (קבוצת הבייסבול של פילדלפיה), Symphony Technology Group managing partner William Chisholm Friedkin, ו- FRIEDKIN GROUP Group.

ה-LEGAL GOVERNOR של הסלטיקס וויק גרוסבק הודיע שהמחיר ההתחלתי הוא 6 מיליארד דולארים. הסלטיקס הנוכחית נמכרה ב-2002 עבור 360 מיליון. הווה אומר שב-23 שנים ערך הסלטיקס עלה ב-1666%, או בערך 72% בשנה. תקנו אותי אם אני טועה.

In a text message Wednesday, Celtics lead governor Wyc Grousbeck declined to comment on the list of potential suitors. The Celtics ownership group was expected to receive the first round of bids from prospective buyers Jan. 23, according to a letter to stakeholders previously obtained by the Globe, with a “first close” targeted for this spring. The final sale price is expected to exceed $6 billion.

Pagliuca, who owns the second-largest stake in the Celtics and was part of the Boston Basketball Partners group that purchased the team for $360 million in 2002, is the only person who has publicly stated his intention to be part of the bidding process.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מעולה מנחם, תודה רבה.
.
לא יודע מה להגיד על ה-6 מיליארד דולר האלה. סכום מטורף לגמרי, אבל כנראה הגיוני בנסיבות האלה.
.
מסכים לגמרי בנוגע לאוקלהומה – היו טובים יותר מבוסטון ולא היססו לרגע. קבוצה אדירה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/03/2025 9:23:21

עם קצב אינפלציה כזו, אני לא רוצה לחשוב כמה היה שווה היום האיש שווה מיליונים

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
13/03/2025 6:01:24

לפי הנתונים שהצגת דוקטור עלית הערך היא קצת יותר מ-13% בשנה.
360 מיליון כפול 1.13 כפול 1.13 כפול 1.13 כפול 1.13.. ככה 23 פעמים.
עדיין עליה נאה מאד על פני 23 שנים בשביל השקעה שהיא גם פאן 🙂

nadav
nadav
13/03/2025 8:03:35

זה בנוסף לרווחים לפני מס של כמיליארד דולר על פני 23 השנים האלה.
ואם אני מנחש נכון איזה רואה חשבון הבעלים הנוכחי מעסיק, לא שולם הרבה מס…

עגל
13/03/2025 13:29:12

13% זה גם מה שאני קיבלתי. עליה גבוהה מאוד אבל לא 70% בשנה.
לא יודע מה עם הרווחים השנתיים, אם הם גדולים זה מוסיף לתמונה.

thetroll
thetroll
13/03/2025 15:11:30
Reply to  עגל

72 אחוז לשנה זה היה מגיע לערך של
71,883,248 מליון דולר. נראה לי שזה 72 טריליון דולר.
איפה חותמים?

thetroll
thetroll
13/03/2025 15:13:22
Reply to  thetroll

זה 70%. 72% זה 94 טריליון דולר.

עגל
13/03/2025 15:29:28
Reply to  thetroll

תראה מה זה ריבית דה ריבית (המומחיות שלנו היהודים, לא?) – הפרש קטן של 2% בשנה = 22 טריליון דולר (לא שאני יודע מה זה טריליון, זה אלף מיליארד? הראה לי שהתכוונת למיליארד).

thetroll
thetroll
13/03/2025 16:01:15
Reply to  עגל

האמת כן זה ריבית דה ריבית אין כמובן השקעה שמביאה תשואה כזאת שנה אחר שנה. ולדעתי זה כן יוצא טריליון:
360×1.7^23=71883248. וזה במליוני דולרים. אז יש פה 71 טריליון 883 מיליארד ו 248 מליון דולר. ככה נראה לי עם ההשכלה החשבונית הדלה שלי. אף פעם לא הייתי טוב בחשבון. מודה ועוזב… … 🤣

thetroll
thetroll
13/03/2025 16:05:02
Reply to  thetroll

שמעון אנחנו יודעים שאתה מתכונן לברינקס שיגיע מהילד – אז בוא תתאמן – החישוב נכון? זה טריליונים או מיליארדים? נכנסנו פה קצת לבלבלות תעיף מבט בחיאת.

Last edited 1 month ago by thetroll
עגל
13/03/2025 16:30:22
Reply to  thetroll

לא בדקתי . . .
צריך לכתוב מספר עם 10 בחזקת משהו ואז זה יותר פשוט
כמו שאומרים, מה זה ביני ובינך 300 מיליארד דולר (מזהה את המקור?)

Last edited 1 month ago by עגל
thetroll
thetroll
13/03/2025 16:31:31
Reply to  עגל

טוב נמתין לשמעון
.. אני כוסס ציפורניים פה 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחח

סה"כ העלייה =6,000,000,000/360,000,000-1

לגבי ריבית ממוצעת בהתעלמות כמובן מריבית חודשית/רבעונית וכו

=360,000,000*1.13^23

איך הגעתם לעזאזל לטריליון???

אם יהיה ברינקס מבטיח לך רכב עליי, איזה שתרצה

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה ה72 אחוז ריבית דה ריבית הגעתם לטריליונים חחח

דוקטור רזי הופמן
13/03/2025 23:21:55

בירבורים…
עלק תיתן מכונית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

מה זה 10?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

ה68 אחוז של מנחם זה נומינלי בקו ישר ממוצע על קרן של 360 בכל פעם בלי ריבית דה ריבית

thetroll
thetroll
13/03/2025 21:48:58

עזוב שמעון 360 כפול 1.7 בחזקת 23. זה טריליונים. הילד תן לו להתאמן בהופס אתה תתאמן בכסף. אם לא תסדר בחישובים בברינקס תתקשר אלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חח הבנתי את זה כבר ראה לעיל. זה לאילון מאסק הסכומים האלה.

דוקטור רזי הופמן
13/03/2025 6:39:52

קצת מוקדם לקבוע שאוקייסי יותר טובים מהסלטיקס.
הלטבי יחזור והסלטיקס יהיו יותר חזקים.
גם לא בכל יום פריצארד והאוזר ובראון לא מספקים את הסחורה.

etayef
etayef
13/03/2025 9:51:28

גם ג'יילן וויליאמס לא שיחק FYI

Guy d
Guy d
13/03/2025 17:44:20
Reply to  etayef

וקארוסו

thetroll
thetroll
13/03/2025 6:57:41

איזה נאיביות של פורטלנד ומה הרעיון חשים את הקלינגון על ברידג'ס… נו טוב. קבוצות שוות בכוחן לדעתי עם איטון וברונסון פורטלנד יותר טובים.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/03/2025 7:23:30
Reply to  thetroll

לא נורא. שיצרוב להם בנשמה יום יומיים. אולי בשנה הבאה יהיו טובים יותר בזכות זה. משחק ההתקפה של פורטלנד , ממעט הדקות שצפיתי, מחריד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה המאמן לא משהו אחר.

thetroll
thetroll
13/03/2025 10:00:17

דני עובר את כל מה שצריך כדי להיות כוכב בליגה כולל מה שקרה הערב. זו ליגה קשה. אני זוכר ערבים של אפס נקודה אסיסט וריבאונד שאחריהם כתבנו לו – לא נורא מקבל הנחת צעיר. . הילד צומח לאט אבל בהתמדה. מעניין איפה זה יעצר אני עדין לא רואה את זה קורה.
פורטלנד נכבשה על ידו והוא קרוב להפוך להיות הפנים של המועדון. זה פשוט מדהים. שלא יגמר לעןלם.

Last edited 1 month ago by thetroll
הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
13/03/2025 8:12:54
Reply to  thetroll

הוא היה עליו רק אחרי החסימה של רובינסון לסקוט (לא שאי אפשר היה לראות את זה מגיע)

thetroll
thetroll
13/03/2025 9:55:05

צודש ראיתי את ההחלפה אבל מה שהפריע לי זה שדני שהוא כנראה השומר הכי טוב של פורטלנד לא היה בתמונה. לי היה ברור שברידגס יקבל את הכדור חיפשתי את דני בסביבה שלו ולא מצאתי

Dor
Dor
13/03/2025 11:46:53
Reply to  thetroll

קיבל את קלינגון (שהיה צריך לצאת הרבה יותר אגרסיבי) בחילוף

thetroll
thetroll
13/03/2025 14:57:56
Reply to  Dor

אכן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם בוסטון קאבס אוק הן קבוצות די באותה רמה שבאופן מצחיק אמרתי ממזמן שלבוסטון יש יתרון מאצאפ על הקאבס, לאוק יש יתרון על בוסטון ולקאבס יש יתרון על אוק, הכל בקטנה.
שאר הקבוצות לא ברמה שלהן ואם הן בריאות די ברור שהאלופה תהיה אחת מהן.
לאוק אין שחקנים קטנים כמו גארלנד שבוסטון יכולה לנצל, הם כולם שומרים מעולים ב1 על 1 ופיזים. הורפורד בגילו לא יכול להילחם איתם בצבע שכח מזה, זה מתכון לאיבודי כדורים.
ב3 הקבוצות האלה הכוכבים שומרים ונלחמים בהגנה זה מדבק את כל הקבוצה. אין כוכב שנח וצועק על אחרים למה לא שמרתם על השחקן שלי.
תראה איך קטן כמו גארלנד נלחם בהגנה כמו אריה עובר בסקרינים וכו לעומת גארדים קטנים אחרים שסתם לא שומרים כי אין כוח כן טריי יאנג אני מדבר עלייך.

בכל אופן צפוי לנו לדעתי גמרים אזורים אדירים אוק דנבר קאבס בוסטון רק שיהיו בריאים ולא יפריעו כל מיני שופטים ושופטות.
אוק האלה דבוקים לקאבס כמו זבוב לחרא רציתי שיפסידו היום רוצה שהקאבס יבטיחו את הביתיות.
היום יש להם מוקש מול ממפיס,שלדעתי יעברו אותו ואז יגיעו למעל 20 נצחונות רצוף.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
thetroll
thetroll
13/03/2025 15:18:29

אני מחכה רק לסדרה אחת בפליעוף לוחמים נגד לייקרץ. אנחנו כנראה נובס בגלל השיפוט (משחקים 1 ו 5 יהיה 40-12 בהליכות לקו משחקים 2 ו 3 יהיה 38-9 ומשחק 4 כמעט שיוויון (זה משחק עלה תאנה לאוהדים) בקיצור משחק יהיה כמעט שיוויו 35-14 לליקרץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מוכן לקנות סידרה כזאת בסיב ה1 טראקרס ממקום 4 ואתם ממקום 5. אבל אתם תושפלו השופטים יחסלו אתכם.
להם יש,2 רמטכלים ואלוף משנה ריבס.
מה יש,לכם? תת אלוף באטלר? נוט אינאף.
הם יתנגשו בכם ככ הרבה

thetroll
thetroll
13/03/2025 16:21:03

האמת שאני מסכים אבל אפילו הסיכוי הקטן עד כדי לא קיים בגלל המגבלות לעיל – שסטף ינצח את לברון – גורם לי תחושת נעים בגב ומעביר בי את אותן צמרמורות עונג ישנות.

אשך טמיר המקורי
13/03/2025 7:34:22

רעיון לסקר, או אפילו לפוסט – מי השחקנים המבדרים ביותר בהיסטוריה?

https://www.facebook.com/groups/1711997272415829?multi_permalinks=4050728641876002&hoisted_section_header_type=recently_seen

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבדרים זה בברלי, לאנס, בן סימונס וכאלה

אתה התכוונת למהנים ביותר לצפייה יעני קוסמי כדורסל

1. סטף
2. שגא
3. מיצל
4. גארלנד
5. אדוארדס
6. פוקס
7. מקסי
8. טריי
9. גמיל מורי
10. טיי גרום/קיירי ימח שמו

ואם עושים סקר הפוך 10 השחקנים הכי בלתי ניתנים לצפייה

1. לוקה בפער עצום מהיתר
2. שקץ
3. ריבס
4. גורדן פול
5. יאניס
6. דמיאן
7. באטלר
8. קאווי
9. דריי
10. ציון

מהנים היסטורים זה קשה בחרתי שחקנים שצפיתי בהם בלייב בלבד כי אי אפשר להנות מש.ח 😁

1. אייברסון
2. קובי
3. סטף
4. ראס
5. שגא
6. וינס
7. מיצל
8. הארדן של יוסטון למרות הפלופינג היה לו יכולות אישיות מעולות
9. דוראנט
10. נוביצקי

רק לא כדורגל
רק לא כדורגל
13/03/2025 8:39:03

מהמהנים ביותר איך אפשר שלא לציין את השוקולד הלבן? כל משחק שלו בסקרמנטו היה כיף לצפיה, ואפילו בממפיס.

אשך טמיר המקורי
13/03/2025 8:50:10

אכן

אשך טמיר המקורי
13/03/2025 8:49:54

בלתי ניתנים לצפייה זה מעולה
ציון דווקא בסדר, חסר לי הארדן. אבל דירוג טוב.
במחשבה נוספת ג'ה צריך להיות גם גבוה שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכחת ברשימה של את אמביד חחח.

גה אמנם שקץ אבל יש לו גם מהלכים יפים חחח

thetroll
thetroll
13/03/2025 9:56:09

איפה מייקל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מייק לא ראיתי בלייב הייתי קטן מידי😅 אז לא יכלתי להנות ממנו

thetroll
thetroll
13/03/2025 14:59:14

תמיד חשבתי שנולדת בתהליך איטי מידי. 🤭🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תתפלא🤫

תכלס המשחק nba הראשון שראיתי היה מייקל מול יוטה במשחק האחרון של הגמר ב98. ככה נפתחתי לליגה. היה פעם עיתון שם המשחק היו כותבים שם לפעמים על הליגה.

thetroll
thetroll
13/03/2025 16:23:06

המשחק הראשון שראית זה המשחק האחרון של מייקל בבולס? פלא שנדבקת בחיידק.. גם אני כבר נגוע מלא זמן. אני כבר נגוע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אכן חחח עשו לו אז WAAW בשידור בספור 5 הישן עם הלוגו של ה5 כחול בצד

trackback

[…] ומבטיחים רשמית את מקומם בפלייאוף במשחק עליו מנחם כתב כאן במעורב, אם כי אני פחות נחרץ בנוגע ל-2 […]

Berch
13/03/2025 9:18:02

אחלה מעורב, תענוג לראות את הצמיחה של שרגא
🙏

Last edited 1 month ago by Berch
האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/03/2025 9:22:00

נאלץ לחכות לפלייאוף לראות מי טובה יותר, כשהלחץ עולה והניסיון מדבר (לא שזה מבטיח משהו, כמובן)
תודה רבה מנחם

Jonathan
13/03/2025 9:22:37

תודה על המעורב

Shenanigans
Shenanigans
13/03/2025 10:48:41

תודה מנחם. אני עדיין חושב שבוסטון עדיפה על אוקלהומה, למעשה אני אפילו לא חושב שאוקלומה יגיעו לגמר, והאלופה תקבע בגמר המזרח.
הולך להיות פלייאוף מערבי כולל מצוין וגמר מזרחי מצוין

Dan Marino
Dan Marino
13/03/2025 13:18:25

הוא לטבי ולא ליטאי (ובהתאמה החבשי סודני)

אוהד ס"א
13/03/2025 13:43:22

אני לא באמת מבין גדול בכלכלת ספורט או בכלכלה אמריקאית. אבל משהו מריח לי בועה.
אחוזי הצפייה יורדים, הליגה מלאת בעיות כמו לואד, פציעות, שיפוט, חוסר ספורטיביות (טנקינג) ועדיין 6B $, אמנם לקבוצה עם השווי הכי גבוה בליגה (אולי הלייקרס שווים יותר).
טראמפ מזעזע את הכלכלה האמריקאית. השיטה הקפיטליסטית של 80 השנים האחרונות מופסקת. ארצות הברית מתכנסת לתוך עצמה עם חומות מכס אימתיניות ואנשים לא מקצועיים (הזויים) בשלטון.
הבורסה נופלת כרגע. אולי גם הכלכלה לקראת מיתון. המון חברות באמריקה ייפגעו. המון עובדים אמריקאיים ייפלטו. האם במצב כזה הערך של מוצר בידור יהיה בגדילה?
יש כאלו שיגידו שכן. הקולנוע והקרקס פרחו במשבר הכלכלי הגדול. הם היוו בריחה מהמציאות, אבל זה נכון כשכרטיס עלה 10סנט לא 500 דולר
מה אתם אומרים?
אם הקבוצה תימכר עכשיו לאיזה פראייר, הערך שלה ימשיך לגדול?

golan
golan
13/03/2025 14:52:03
Reply to  אוהד ס"א

תאורטית אתה צודק, אבל עובדה שהרווחים עולים – תראה גם את העליה הזאת בחוזי השחקנים שמקבלים חלק מהאחוזים.
האמריקאים ימשיכו לקנות ולכן גם ימשיכו לפרסם.
מחירי כרטיסים ומרצ'נדייז עולים. (ע"ע דאלאס שהעלו את מחירי הכרטיס דווקא אחרי הטרייד המטורף על לוקה וכשכולם פצועים)
אז לי זה אמנם נראה מוגזם 6B$ אבל אני מושבניק שעבר לקיבוץ…וגם 2B$ נראה לי המון.

עגל
13/03/2025 15:31:48
Reply to  אוהד ס"א

זה בגלל שנכנס הרבה כסף שלא מצפיה ישירה בטלויזיה. זה העניין שדה שוט כל הזמן חופר עליו וגילרי עונה לו.
בלי קשר, ה-6 מיליארד הוא מחיר שמתייחס לתקופת ביידן, אם ארה"ב תיכנס עכשיו למיתון בגלל מלחמות המכס והטכנולוגיה המוכרים יאלצו להסתפק בפחות (הם עדיין יהיו יותר עשירים מרובנו כאן).

דה שוט
13/03/2025 15:13:58

תודה מנחם,
אוף טופיק – אור תגובה מהבלוג החי – פלורנטינו עשה זאת שוב – כולם בוכים וריאל מתקדמים עוד שלב. זאת ההגדרה של ווינריות.
ד"א בזמן אמת הייתי בפירפור חדרים, שיהיה בריא ויניסיוס, ככה בועטים? הרג ציפור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח המעטפות הוחלפו בקריפטו
בכדורגל אתה לא מדריך גלישה מצוקים דווקא
תתנחם בזה שאיתך הדרך מהנה אפילו.
האשך חיסל את המאבס בתאונת שרשרת בשנייה אפילו לא היה הנאה מהדרך
נשלחה אליך חבילה מכפר הללל לפלייאוף חולצה מס 77 ותחתון מס 23. מתבקש לצפות איתם בעגלה של הטראקרס.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט
13/03/2025 15:36:13

אתמול היה מפחיד, עכשיו ליברפול וסיטי בחוץ, אנחנו עושים בק טו בק
באנ בי איי אין לי תקומה השנה (תאכלס כבר כמה שנים, מאז שג'ו האריס החמיץ מההיי-פוסט בסוף משחק 3 במילווקי שיהיה בריא). נראה לי אני עולה שוב על העגלה של לוקה. באמפינג קארס.

דוקטור רזי הופמן
13/03/2025 17:31:51
Reply to  דה שוט

מאמין שריאל או באיירן תגיע לגמר.

דה שוט
13/03/2025 19:56:50

אני אוהב את שתיהן אז סבבה למרות שמעדיף את ריאל. אני במקומך מתחיל לדאוג – קליבלנד עושים קולות ושמעון על העגלה יהיה לכם קשוח. אם תצטרכו עזרה אל תתבייש לבקש, אין לי עגלה במזרח
ווינק ווינק…

דה שוט
13/03/2025 20:36:54

חחחחחחח הטמיר באמת חיסל את המאבק אל תשכח שהוא היה תלמה ולואיז המקורי (יחד איתי).
בעייה להיות עם הטראקרס זה דיסוננס קוגניטיבי

אשך טמיר המקורי
13/03/2025 23:33:13
Reply to  דה שוט

על איזה עגלה התחלנו את התלמה ולואיז?

דה שוט
14/03/2025 0:11:33

זה קטע, אני ממש לא זוכר, רק זוכר שזאת הייתה קריסה מפוארת התלמה ולואיז המקורי, היחידי שיכול לגלות את המקור זה גילרי עם האלגוריתם אבל הוא וגיא בפוסט טראומה ממה שקורה בפיניקס 🤦‍♂️🙂

Last edited 1 month ago by דה שוט
אור
אור
14/03/2025 2:10:11

נטס וקליפרס

האלגוריתם = "הופס תלמה ולואיז" בגוגל

דה שוט
14/03/2025 12:02:22
Reply to  אור

איזה אלוף!!! צודק. זו הייתה צלילה מפוארת, התרסקות מארץ ההתרסקויות, השארנו אחרינו רק אבק חחחחח

אשך טמיר המקורי
14/03/2025 12:10:18
Reply to  אור

אאוץ'
https://hoops.co.il/?p=290769

מסתבר שהצלחנו להטביע 2 עגלות בו"ז

אשך טמיר המקורי
14/03/2025 12:11:42
Reply to  אור

אור, זוכר שאמרתי שג'ה צעק פעם "אייי!" עבור מישהו אחר?
אז זה גם מופיע בלוח שם.
זה המהלך:

https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=595&GameID=0042200154&Season=2022-23&flag=1&title=Russell%252520S.FOUL%252520(P5.T1)%252520(S.Wright)

אור
אור
14/03/2025 17:28:03

תודה, היה שווה לחכות 😆

אור
אור
13/03/2025 19:00:04
Reply to  דה שוט

אמנם הפנדל נפסל בצדק אבל זה כבר נהיה מוגזם

דה שוט
13/03/2025 19:54:34
Reply to  אור

אני לא רואה את זה ככה. מבחינתי בליגת האלופות לריאל יש כישוף של אלופים. שחקנים לא מסוגלים לנצח אותם. אלברס לא עמד בלחץ והחליק. מה ריאל אשמים? שתי נגיעות זו פסילה. יש תקנון.

אור
אור
13/03/2025 21:21:11
Reply to  דה שוט

אז אמרתי הדרכים לנצח שהכישוף גורם להם נהיים מוגזמים

דה שוט
14/03/2025 0:12:48
Reply to  אור

דונט הייט דה טים הייט דה טימז 😂😂

John
13/03/2025 16:03:42

הסלקטיקס בסדרה זו כבר חיה אחרת. ראה את צמד המשחקים של דנבר מול OKC שבוע שעבר. את הראשון הת'נדר ניצחו בקלילות. באו-הפתיעו-כבשו. בשני הנאגטס נכנסו בהגנת הת'נדר וקלעו 64 נקודות בכ-17 דקות.

הת'נדר נתנו פלייאוף מעולה שנה שעברה ביחס לקבוצה דנדשה. אבל שחקנים מתודים כמו לוקה חשפו אותה. OKC קרעו את המאבס במשחק הראשון הפסידו את השני ואז המאבס החלו להכות את הת'נדר במשחק פיזי, איטי ומתיש. OKC קלעה במשחקים 3-5: 101, 96 ו-92 נקודות בהתאמה. ברור שהת'נדר השנה מוכנה יותר. קרוזו והרטנשטיין הם תוספות מדהימות לפלייאוף. אבל הת'נדר התקשתה בסדרה מצויינת של שיי. נטל ההוכחה עדיין עליה לא משנה כמה משחקים הם מרסקים קבוצות בעונה הרגילה.

Guy d
Guy d
13/03/2025 17:52:55
Reply to  John

מה הכוונה "נטל ההוכחה עדיין עליה?" מה הם צריכים להוכיח ולמי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

צריכים להוכיח שהם יכולים לזכות באליפות אחרת זה לא מעניין. מאמין שאם לא יזכו בטבעת השנה הם ילחצו על כפתור הדוראנט/ינסו לפחות אבל יצטרכו לשלם פרימיום בבחירות

Guy d
Guy d
13/03/2025 20:05:57

זאת אומרת הם צריכים לזכות באליפות, כדי להוכיח שהם מסוגלים לזכות באליפות? What?

A Ljos: Resurrection
13/03/2025 20:19:04
Reply to  Guy d

אני לא רואה איך לזכות באליפות יוכיח שהם יכולים לזכות באליפות

Guy d
Guy d
13/03/2025 20:41:27

My thoughts exactly 😂

etayef
etayef
13/03/2025 19:27:35
Reply to  Guy d

אין לתאנדרס מה להוכיח לאף אחד. אבל הם עוד לא הוכיחו שזה נכון.

מסע92 בין כוכבים
מסע92 בין כוכבים
13/03/2025 22:36:17

ניצחון חשוב לאוקייסי, אבל משחק שקול. לא ניגבו את הרצפה עם בוסטון, גם אם כמעט ולא איבדו את ההובלה. מנחם אתה קופץ לכותרות שעלולות לחתוך את השווי המנופח של הסלטיקס 🙂

אגב שווי הגיוני מאוד. הכנסות שנתיות של בערך 500 מיליון. מכפיל 12 זה אולי אפילו נמוך לעסק שמראה יציבות וצמיחה בהכנסות כבר מעל 60 שנה…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
14/03/2025 0:22:10

הסלטיקס היו בלי שני שחקני חמישייה, המרכז והציר המובילים. לכן הם פחות טובים מאשר אמורים להיות. מול קבוצות אחרות בצמרת הגבוהה זה מאוד משמעותי.
אם זה היה הפוך, הסלטיקס היו מנצחים (אא"כ היו נקלעים למשחק רע).