1.קווין דוראנט – 'THE SWEETEST PLAYER OF ALL' – 'סוויט' לאורך כל הקריירה

(הסטטיסטיקה נלקחה ממאמר עליו ב-ESPN "Kevin Durant becomes eighth in NBA history to score 30,000 – ESPN
כולם – שחקנים חדשים בליגה, HOF עתידיים, ואנשי 'תהילה' קיימים תמיד העריצו את דוראנט: השחקן הטהור, הפשוט, 'החלק', המלוטש, והצלול. אמש, במשחק הפסד 112-119 לגריזליס, הוא קלע שני פאולים והפך לשחקן ה-8 בתולדות ה-NBA לקלוע 30,000 נק' אבל דודאנט – BEING DURANT – לא עשה מזה ביג דיל. כמו תמיד: התגובה שלו הייתה כאילו היה זה עוד יום בליגה NOTHING SPECIAL.
תראו. אני לא כותב מאמר זה כפסיכולוג. אני כותב מאמר זה כזקן שאוהב כדורסל ולא עושה אנליזות נפשיות. דוראנט עזב קבוצות לנפשן ועבר לרעות בשדות ירוקים יותר. כך הוא עזב את אוקלהומה סיטי, וברוקלין נטס. הוא הגיע לגולדן סטייט מהת'אנדר בחיפוש אחרי אליפות, והוא היה נהדר בשתי אליפויות שם. בברוקלין נטס הכל היה דפוק מתחילה, ועתה הוא בפיניקס סאנס, ובינתיים אין לדעת כיצד יסיים.
אני כותב עליו היום רק כשחקן כדורסל כי הוא השיג הישג שהשיגו רק 7 אחרים בכל תולדות הליגה. אני כותב עליו רק כקלעי הטוב ביותר שאי-פעם שיחק כדורסל, ולפני שתתנפלו עלי בצווחות, המשיכו לקרוא ותבינו מדוע אני מכתיר אותו כקלעי הטוב בכדורסל היום, ואי-פעם.
מהרגע שהוא הגיע לליגה – צעיר בן 19 רזה כמקל, הוא הפך ל-MOST PROLIFIC AND EFFICIENT SCORER, והוא נשאר כזה עד היום, בעונתו ה-18 בליגה. כיצד הגדיר אותו אתמול קיירי אירוינג שהיה חבר קבוצתו בנטס ובנבחרת האולימפית האמריקאית?
"Seven feet, able to handle the ball, able to shoot over anybody, but also a fierce competitor"
דוראנט תקע יתד בין הקלעים הגדולים ביותר כשהוא זוכה ב-4 SCORING TITLE לפני שהוא בן 25. רק מייקל ג'ורדן עם 10 SCORING TITLES ווילט צ'מברליין עם 7, זכו ביותר SCORING TITLES ממנו. הוא תמיד עשה את נקודותיו ביעילות כשהוא מצטרף ללארי בירד וסטיב נאש כשחקן היחיד עם דיוקי 50-40-90 ביותר מעונה אחת. הוא ממשיך היום, בגיל 35, להפציץ כמו בעונתו הטובה ביותר עם 27.1 נק' ממוצע שזה גם ממוצע הקריירה שלו, ה-6 בגובהו מכל שחקני ה-NBA. זו עונתו ה-16 עם ממוצע של 25 נק' לפחות, כשרק לברון ג'יימס עולה עליו עם 20 עונות כאלה.
הוא שיחק בקריירה שלו בארבע קבוצות, וזכה באליפות ה-NBA פעמיים, עם גולדן סטייט ווריורס.
Seattle SuperSonics/Oklahoma City Thunder, 2007 to 2016: 17,566 points in 641 games (27.4 PPG)
Golden State Warriors, 2016 to 2019: 5,374 points in 208 games (25.8 PPG),Two NBA championships
Brooklyn Nets, 2019 to 2023: 3,744 points in 129 games (29.0 PPG)
Phoenix Suns, 2023 to present: 3,222 points in 119 games (27.1 PPG)
2. כמה ציטוטים ממה שאמרו עליו כמה שחקנים:
Anthony Edwards: "He don't really miss midranges, man. Even working out with him this past summer, his touch is crazy. He get there and just rise up over anybody and just sit it right in the rim over anybody."
Anthony Davis: "Just the amount of work he actually puts into his game, man. I'd see him in Paris, me and Bron talked about it, all off us there obviously are gym rats. …Obviously there was a video that came out where he was in the club and he was shooting, form shooting. He's just so in love with the game, he puts so much work in. …He's to me, the best scorer. His three-level scoring ability — he can put it on the floor, he can score the 3, he can score in the midrange, he can shoot the pull-up. I mean, he had 50/40/90 several times in his career. It's no real flaw in his game on the offensive end."
LeBron James (Team USA, 2012, 2024): "KD is a generational player. Someone that comes around every so odd often. To have his size, his wiggle, his ability to put the ball on the ground, his ability to shoot the ball, his ability to be damn-near unguardable. He's basically unguardable and for him to crack the 30K, it's just super duper … it's super cool. Like I said, there's only been eight. There's only been eight and for him to be able to crack this milestone, it's super dope. I have had the opportunity to not only go against him during Finals, I played alongside him in All-Star games, against him in All-Star games, win gold medals with him. Everything. He is a part of my history, I'm a part of his history and to see him about to crack that 30,000 is just super fire."
3. ומה אני, מנחם לס, אומר עליו?
היו כמה שחקנים – מעטים – כוילט צ'מברליין, מוזס מלון, או קרל מלון שקלעו תחת הסל טוב ממנו, בעיקר בגלל חוזקם ומשקלם.
היו כמה שחקנים כסטף קרי, אלן ריי, או רג'י מילר שקלעו מהטריי טוב ממנו.
מהמיד-ריינג' אני לא מכיר טוב ממנו, בעיקר נגד שמירה.
אבל לא היה קלעי של ס"ה (1) 'תחת הסל', (2) 'מיד -ריינג', ו-(3) מה-3 טוב מקווין דוראנט. אז בסך הכל עבורי הוא
הקלעי הטוב ביותר בתולדות ה-NBA!
4. ESPN פרסם היום את עשר הקבוצות הטובות ביותר לקראת האול-סטאר. אני בוחר את העשר שלי

1. OKC
2. בוסטון סלטיקס
3. לייקרס
4. קליבלנד
5. דנבר
6. ניקס
7. ממפיס
8. מינסוטה
9. יוסטון
10. מילווקי
5. מי הן שלוש הקבוצות הטובות ביותר בליגה שלך? (התוצאות יתנו לנו את 10 הטובות)
6. סטפן קרי על ג'ימי באטלר בווריורס: "THIS IS IT. IT IS OUR LAST RIDE!"
"It's crazy because it just dawned on me like, this is it. This is the last ride."@money23green tells @barondavis how he and Steph reacted to the Jimmy Butler trade
— The Draymond Green Show with Baron Davis (@DraymondShow) February 12, 2025
Full episode OUT NOW: https://t.co/OdGESJ2LSM pic.twitter.com/axXyMPosgE
7. איזו פאשלה של אמביד (פאשלה? תלוי ביותר מדי 'אם') מל: אבל אם הכניסה שלו הייתה מסתיימת בסל ופאול הכל היה אחרת..
עם שניות לסיום ופילדלפיה מפגרת נגד טורונטו בביתה 105-103, אמביד מקבל כדור. הוא חופשי לחלוטין לשלשה. במקום לנסות שלשה הוא מנסה להיכנס לסל ומאבד כדור לסל ופאול של שחקן טורונטו. הוא קולע אחד משניים וטורונטו מנצחת 106-103.
מה היו כותבים לו ניסה שלשה והחמיץ? גם אז היו קורעים אותו על זאת שהוא לא ניכנס לסל במקום לנסות לנצח עם דאונטאוני…
EMBIID WITH A CRUCIAL TURNOVER 😭
— Bleacher Report (@BleacherReport) February 12, 2025
Raptors steal the W in Philly 👀 pic.twitter.com/rZvbu8E8Ys

אחלה מעורבב. דוראנט בנוסף לכל מה שכתבת זה גם כל כך יפה. הכל אלגנטי וזורם. שירה בתנועה. לגבי אמביד גם בדיוק חשבתי כמוך. אם היה מחטיא את השלשה היו צולבים אותן שהוא מתעצל לשחק על יתרון הגודל שלו מתחת לסל…
הוא לא היה צריך לקבל את הכדור כל כך רחוק מהסל
תודה לכל מגיב בחמישי לפנות בוקר
לא בדקתי מספרים, אבל בתחושה שלי, למרות שכל מה שכתוב על דוראנט נכון לגמרי, עדיין הייתי מעדיף את לארי בירד, משתי סיבות:
.
א. לארי ידע יותר טוב מדוראנט מתי, בכל זאת, למסור ולא לזרוק. אני זוכר לא מעט החלטות מפוקפקות של דוראנט, בעיקר דוראנט הצעיר, ובסופו של דבר בחירת זריקות משפיעה על יכולת הקליעה האפקטיבית.
.
ב. אני חושב שבירד היה יותר חזק וזה השפיע על היכולת שלו בצבע. אולי זה רק נראה ככה כי דוראנט מנצל את האורך שלו כדי ליצור הפרדה מהמגן, בעוד שבירד אמנם ידע לזרוק מאחורי בראש אבל גם ידע להוריד כדור, לשים גב על המגן וכו'. ברור שגם המשחק השתנה, יוצאים יותר החוצה וכו', אז קשה להשוות באמת, אבל סך הכל בירד נראה לי עדיף בצבע.
.
הריצה האחרונה של דריימונד והלוחמים הייתה ב-2022. באופן כללי יותר – דריימונד נראה לי מסוג האנשים שחושבים שאם הם אומרים משהו הוא הופך לאמת, ואז גם מניחים שכולם יסכימו איתם. זה לא המצב.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
100+
ההחלטות של דורנט היו בסדר גמור
היה איזה רכז ששיחק איתו שאיבד 5 כדורים ב 2 וחצי דקות של גיים 6 מול גולדן סטייט ב 2016
כמה שחקנים אתה מכיר שהגיעו לגמר בגיל 23 וחצי? בלי סטארים לצידו?
בירד היה שחקן ה-רבה יותר חזק בצבע
זה שיש לו ממוצע קריירה של 10 ריב׳ לצד 2 שחקנים כמו מק׳הייל ופאריש זה מטורף
לא צריך להשוות את בירד ל KD
אם KD היה עובד קצת על פיזיות ומשחק פוסטאפ או בצבע ….
אלהים ישמור איזה קריירה יכלה להיות לו
דוראנט סקורר על
בירד גאון הגאונים
כמו לנסות להשוות בין מג׳יק לווסטברוק
+1966
כל מילה בסלע
דוראנט חירבן באותו גיים 6
https://www.basketball-reference.com/boxscores/pbp/201605280OKC.html#q4
תעבוד על הפליי ביי פליי
4 איבודי כדור של ווסטברוק בדקה וחצי
אבל KD חירבן את המשחק
גם הוא חירבן. שניהם חירבנו את הרבע האחרון חזק בתורות. לא זיכיתח את ראס
בשקט בשקט דנבר מתחברים ומשחקים נהדר בחודש האחרון …ופתאום יש גם רוטציה ועומק בספסל.
בגמר המערב מול אוקלהומה יש להם יתרון של נסיון , לא יודע מה צ'ט או הרטשנשטיין יכולים לעשות מול יוקיץ. אם הם נשארים בפורמה הזאת אז הם הפייבוריטים שלי גם מול בוסטון.
דוראנט לא 7 פוט ,זאת אגדה. יש לו קליעה מושלמת ותדמית בעייתית בצדק או שלא בצדק. אין ספק שהיה בורג מרכזי גם בגולדן.
55 נק' של מארי ועוד TD של הג'וקר (כשמיכאל סבל צעיר, ארון גורדון וראס במנוחה) אומרים שאתה צודק. גו דנבר!
אין סיכוי לדנבר מול אוק. אוק,זזים מידי שומרים מידי ושלא נדבר מה שגא יעשה להם.
אבל אם מורי בכושר הזה הם בהחלט מס 2 במערב כקבוצה הכי טובה
כל מילה. דנבר התחילו את העונה קצת בצליעה, אבל כבר כמה שבועות טובים שהם פוסעים בצעדים בטוחים לטווח של מקומות 2-4, בזמן שיוסטון וממפיס התחילו לגמגם. סיכוי סביר מאוד שהם יתקעו יתד במקום השני. על מקומות 3 עד 7 תהיה תחרות קשה בין ממפיס, יוסטון, לייקרס, מיני וקליפרס. דנבר לדעתי יצליחו להבדיל את עצמם ולהיות מעל המאבקים האלה, ויתרווחו במקום 2.
גם לדעתי דנבר תסיים 2 ואם הם בריאים יגיעו גם לגמר המערב מול אוק ושם זה יגמר.
תודה רבה דוק
אני מסכים עם "הקלעי הטוב ביותר"
הבעיה של דוראנט היא:
יאפ
בעיני הקריירה שלו מפוספסת
זה רק מראה עד כמה הוא כישרון נדיר
כו, שחקן אייזוליישון
הוא לא טיפש בכלל
הוא שחקן אדיש שעושה את הכל בנון שאלנט
אם הוא היה עם אופי אחד הוא היה כבר עם 35K
הוא פשוט מנצל את מה שנתן לו הטבע
גאמפ שוט מגן עדן
חבל שהוא לא פיתח עוד יכולות במשחק שלו
כשאתה 2.11 אין סיבה שלא תוריד 10 ריב׳ למשחק ותחסום לפחות פעמיים בממוצע הקריירה שלך (יש לו יכולות הגנה לא מוערכות)
חבל שנפל על מאמנים די חלשים בקריירה שלו
סקוטי ברוקס, סטיב נאש
בגולדן סטייט היה לוקח אליפות גם אם שמעון היה על הקווים
חייב לסטיב קר את האכילס הקרוע
הגאמפשוט שלו לא מגן העדן זה אימונים מגיל 8 על הגאמפ, הוא סיפר את זה פעם שכל הזמן שחבריו היו משחקים כדורסל בחוץ אמא שלו לא היית נותנת לו כי היה צריך ללכת איתה לאולם לאימון קליעות. שעות של אימונים.
הוא טיפש. הוא אייסו ראש בקיר. אני זוכר היטב איך חירב לאוק' מול ג"ס.
המזל שלו שהוא כזה סקורר על, אז רוב הזמן לא רואים את זה.
בנוסף הוא חירב לעצמו את הקריירה בגלל החלטות מטומטמות מחוץ למגרש:
לעבור לג"ס (חיסל אותו תדמיתית)
להשתלט על ברוקלין, לרוקן אותה מנכסיה ולפטר את אטקינסון עם חברו קיירי
להתעקש לעבור דווקא לפיניקס
ניסה לשחק אותה לג'יאם כמו לברון אבל אין לו את השכל בשביל זה
כיום
לקראת הפלייאוף בהינתן דאלאס בריאה ומצליחה לשרוד את התקופה ולהשתחל הם יכולים לנצח כל אחד.
יהיו מפחידים.
אם יסיימו מקום 8 ויפגשו את אוקלהומה, אבל עם דייויס, לייבלי וגאפורד בריאים, הת׳אנדר יהיו בצרות. אם הולמגרן והארטנשטיין לא זמינים ב-100%, דאלאס יחגגו עליהם בצבע.
אמביד הרוויח בעמל רב כל ביקורת
הוא איש שנוא על יריביו, חבריו, וגם הקהל שלו
קארמה
אמביד הוכיח לאורך הקריירה שהוא לוזר, כדאי למכור כשהוא עדיין שווה משהו.
דוראנט עושה מכל קונטיינדרית, מועמדת כמעט בטוחה לאליפות.
אם היה בבוסטון, קליבלנד, אוקייסי, דנוור, ממפיס, מילווקי ואפילו ניקס, הסיכוי שלהם לאליפות גדל בגדול
הוא צריך להגיע לאחת מהקבוצות שציינת למעט מילווקי גם איתו הם גמורים.
חלום אם יגיע לקאבס לדעתי הם הכי תפורים אליו והוא אליהם בגילו וביכולות שהוא מביא.
לראות אותו ואת דונובן יחד איך אומר דה שוט שירה בתנועה
תודה רבה מנחם על מעורב נפלא כרגיל.
הקלעי הגדול בהיסטוריה זה סטף, אבל מבחינת שחקן שהוא 3-level scorer אין טוב מדוראנט. אם הייתי צריך מישהו שיקלע לי סל הוא ללא ספק אחד מהראשונים שאני בוחר, תאהבו אותו או תשנאו אותו אי אפשר להכחיש את העובדה שהוא כישרון כדורסל מטורף.
אני מאמין שבוסטון, אוקלהומה סיטי וקליבלנד כרגע ברמה משלהן, אבל גם את ניו יורק, דנבר, ממפיס, יוסטון והלייקרס הייתי מכניס לקטגוריית "קונטנדריות".
תודה רבה מנחם!
אין הרבה שחקנים שאני עוקב אחרי הקרירה שלהם באדיקות עוד מהקולג׳׳
KD זה שחקן שהצית את הדמיון שלי מהיום הראשון ששיחק כדורסל
2.11 עם גוף של גארד
נשק בלתי עציר, הגיע עם OKC לגמר של 2012 בגיל 23 וחצי
ומאז הגיעו הפציעות, הטיפול החובבני של OKC בפציעות, הטרייד על הארדן שגעון הגדלות של ווסטברוק
הליגה איבדה הזדמנות לצמד שיכל להיות מהגדולים בתולדות המשחק (אם רק היה שם מאמן נורמלי ולא סקוטי ברוקס)
אני חושב שהקריירה של KD הוא הפספוס הכי גדול בהיסטוריה
זה פווטנציאל להיות GOAT
יזכר כאחד שבחר בדרך הכי קלה בדרך לטבעת
מדהים שהוא משחק על אכילס קרוע, פציעה שסיימה את הקריירה לשחקנים כמו קובי, אייזה ודומינק ווילקינס
צודק
איזה בזבוז
אל תזרה מלח על דה שוט וyp
ממש מסכים עם מה שרשמת ובכלל התחושות כלפיו, לכמה שהוא טוב והפער לקריירה שיכלה להיות לו (למרות שגם הנוכחית מדהימה).
רק אוסיף שיש לו בעיה של סגנון משחק, הוא מחוץ לשטף של ההתקפה ופחות קבוצתי.
לגבי האכילס הרפואה היום כבר התקדמה 20-30 שנים מאז אייזאה ואחרים, וגם דוראנט פחות בנוי על אקספוליסיביות, אלא על אתלטיות ופינס מסוג אחר
פיניקס ופילי צריכים לכוון לדראפט 2033 ולהטריד את אמביד ודוראנט תמורת הבחירות ב2033 אז Et מגיע לנגב בליגה.
הסוכן שלו מעדיף את פילי. גם ניו יורק והמזג האוויר החם במיאמי מתאימים.
https://youtube.com/shorts/X-9ROYaG0QU?si=Y2zk8cJDgcvpBJlL
בליגה הזאת אין שריקות, רוצים שיפוט wwe לניפוח הסטט
https://youtube.com/shorts/eGWyNrSTCYQ?si=4I7a_qvcxrhFDhJb
מקווה שהוא גם משקיע בלימודים!
חח הכל 100+ מחונן
זכית
רק שהקטנה לא תקנא
בטח גנים מהצד של האמא 😂
עמוק בפנים הוא רוצה רק לייקרס
הלייקרס יהיו בשליטת ברוני והתאגיד.
Et לא בא להיות הדיוויס של ברוני אלא תאגיד בעצמו!
מסכים לגבי דוראנט. שנה שעברה נסעתי לפיניקס להספיק לראות אותו משחק בחי רגע לפני הדעיכה.
לגבי אמביד, היה צריך שלשה לנצח את המשחק, הוא עומד חופשי לגמרי, אז זרוק רעבק. ואם כבר החלטת להיכנס בכדרור על שלושה שחקנים, אז לפחות אל תאבד בכזאת שלומיאליות, חשבתי לרגע שאני צופה בטאקו פול.
צפית בלוזר למלם
אחלה מעורב
דוארנט ענק, אבל מרגיש כאילו חסר לו גרוש ללירה בשביל אפילו להתקרב לראשמור….
🤷🏻♂️
תודה על המעורב מנחם!!!
אני חושב (לצערי) שאין קבוצה שתדגדג אפילו את בוסטון.
בטיר אחד למטה יש את אוקלהומה ביחד עם קליבלנד ודנבר
את הניקס גם הייתי מכניס אם היה להם מאמן טוב
ב 7 משחקים הסלטיקס צריכה לנצח גם את אוקייסי בתנאי שכולם בריאים.
צאט יצטרך לצאת החוצה בשביל השרוך. לא יהיה לו קל.
מעניין מי ישמור על שרגא, בהנחה שהסלטיקס בגמר…
מספר מגיבים ערכו השוואה בין דוראנט לבירד.עצם ההשוואה זו מחמאה גדולה מאוד לדוראנט.
לתת לדוראנט לעלות לשחק במשחק פלייאוף כשהוא פצוע,זה היה לגמרי פשע,ניטרלו אותו משנת משחק שלמה,וגרמו לו פציעה וסבל שהיו גורמים להרבה שחקנים לסיים קריירה.
במשאל דאלאס קיבלה מינימום קולות , אולי 3 קבוצות במשאל זה מעט מאוד,זה מנע ממגיבים להכניס לרשימת החזקות את דאלאס והלייקרס.
שימו לב בדאלאס מה עשו שחקנים שלפני שנתיים לא היו בקבוצה.קיירי לאחר עזיזת לוקה מתפקד הרבה יותר טוב אתמול 42 נקודות.קליי ציון +19 ,ומקס כריסטי נכנס מייד לענינים.בהמשך יגיעו דייויס,לייבלי,וגפורד יגיע שוב בקרוב יחד עם וושינגטון.ג. סטייט שהפסידה אתמול קיבלה עירוי דם טוב מבאטלר,אין ספק איתו הם קבוצה חדשה.
ולסיום מתי יגיע בעל בית רציני לספרס ,חייבים לשפר יעילות של ויקטור 7-16 מהשדה לא מספיק מסנטר בגובה שלו.פופ צריך לפרוש הרכש הבא צריך להיות מאמן תותח,שיכוון נכון את ויקטור.
צודק לגבי ה KD
עזיזת לוקה חתיכת עזיזה, עזית הכלבה העזיזית.
נשלח את שימון לכוון את הסחלאב של הבגט…
א. קיירי בלי לוקה העונה: 25.3 נק׳ למשחק, 5.1 ריבאונדים ו4.9 אסיסטים
קיירי עם לוקה העונה: 24 נק׳ למשחק, 4.5 ריבאונדים ו4.7 אסיסטים
ב. דאלאס לא עוברים סיבוב שני. לא יגיעו לגמר הנבא ב7 השנים הקרובות לפחות
אם לא עוברים סיבוב שני איך יגיעו לגמר?
לפחות לחצי מקבוצות הליגה לא הייתי מהמר שלא יגיעו לגמר.בליגה הכל יכול לקרות.תראה איזה דד ליין משוגע היה לנו לפני מספר ימים.
הפער בנתונים של קיירי-לוקה רק ילך ויגדל לאחר האולסטאר.
התכוונתי שהעונה לא יעברו סיבוב שני.
גם אני לא הייתי מהמר, אבל לקבוצה שהייתה עונה שעברה בגמר עם אולסטאר בן 25 הייתי נותן לה סיכוי די גבוה. חבל שהטרידו אותו…
יכול להיות שהפער יגדל. לא בטוח שזה יהיה לטובת דאלאס
אטלנטה שוברים לוחות
https://x.com/BricksCenter/status/1889847047580463239
😂
דוראנט בעיני הסקורר הכי גדול בהיסטוריה גם אם המספרים מראים אחרת.
אין לו אינסטינקטים, יכולת מנהיגות או חוכמת משחק ברמה של הגדולים ביותר
אבל לשים את הכדור בסל – מספר אחד.
אם כל הכבוד לעבודה שלו מגיל שמונה שתרמה ללא ספק, יש מיליונים שהתאמנו לא פחות ובקושי הגיעו לספורטק
לא נכון לא התאמנו כמו דוראנט אתה טועה אם אתה חושב שהרבה מתאמנים ככה.
גם שמתאמנים הרבה צריך לדעת על מה להתאמן, סתם להתאמן הרבה ולא בצורה נכונה לא עוזר במקסימליות.
היום רף מינימלי להגיע בכלל לרמת קליעה nba לילד מכיתה ה צריך מינימום של 2,000 קליעות בשבוע (לא זריקות אלא קליעות) וזה רף מינימום ורק קליעה לא מדובר על דברים כמו כדרור, אתלטיות, זריזות, מהירות, ראיית משחק, פיק אנד רול, הגנה וכו.
קווין דוראנט מגיל 8 היה זורק שעתיים רק גאמפים כל יום. ברור שאם היה מסיים 1.70 הוא לא היה כוכב nba אבל שאתה משלב אימון כזה בגובה שלו אתה הופך לבלתי עציר.
אגב רואים שעל כדרור ודברים אחרים הוא פחות השקיע כי בסוף הוא הביא את הקליעה שלו לרמה אבסולטית של המשחק.
המילה כשרון כיום פחות קיימת, ילדים מגיל 3 כבר מתאמנים רצח.
קח למשל תראה את דרוזן, אתה חושב כולם מתאמנים על גאמפים ככה?
טריי יאנג או לוקה למשל לא מתאמנים רבע מזה על גאמפ (הם יותר על הפלוטר שהחליף את הגאמפ בשנים האחרונות)
https://youtu.be/W4siPBe764k?si=lfwGK9E6Uf0bPXcC
אז ששחקן 2.12 מתאמן ככה הוא יהיה מכונת נק
לא יודע מה זה כולם. דוראנט מוכשר מאוד. בלי אימונים לא היה יוצא ממנו השחקן שהיה. אבל הרבה מאוד שחקנים מתאמנים ואין להם מספיק כישרון. בלי קשר לגובה, גם אם הייתי מתאמן כמו דוראנט לא הייתי קולע כמוהו וככה רוב האנשים
לא מסכים בכלל. אם היה לך גובה והיית מתאמן כמוהו היית יוצא בדיוק כמוהו.
אין דבר כזה כשרון ולא נולדים עם כשרון לקלוע זה בטוח.
יכול להיות שתהיה גבוה, קוארדינטיבי, אינטילגנטי, גנים אתלטים זה נקרא כשרון וגם את זה אפשר לפתח באימונים למעט הגובה.
אבל קליעה, כדרור, או בכדורגל לסובב כדור, לדעת לבעוט ב2 רגליים זה לא כשרון איש לא נולד עם זה אלא זה פיתוח יכולות.
קיירי לא נולד מכדרר על הוא פשוט מגיל 3 התאמן בטירוף על כדרור.
גם דוראנט וסטף לא נולדו קלעי על. סטף התאמן מגיל צעיר מאד על קליעה, גם הוא וגם אחיו צלפים אבל אחיו לא מאומן ביכולות אישיות כמוהו ולכן שחקן הרבה פחות טוב.
הכל זה שאלה גם זמן, צריך להקדיש לזה המון המון זמן שלא כולם מקדישים לזה ואין לכולם.
אמביד ויאניס למשל לפני שהגיעו לליגה לא היו מתאמנחם כמו סטף או דוראנט הם באו בוסריים ואצלם הגובה נתן להם את הפתחות, אחכ בליגה הם פיתחו יכולות.
אפשר לשפר כל דבר עם אימונים אבל להגיע לרמה של דוראנט זה בלתי אפשרי.
אתה חושב ששחקנים אחרים בליגה לא התאמנו? בעיני הוא הכי טוב בהיסטוריה בלשים נקודות על הלוח – אז מה כל השאר לא התאמנ?
כן. לא התאמנו כמוהו על גאמפשוט מהמידריינג, הוא התמחה בזה באימונים כל שחקן מקדיש זמן למומחיות מסויימת.
אתה חושב שזה מקרי שלרוב הליגה היום אין גאמפשוט? זה נזנח בגלל תכנות המחשוב יעני חסר יעילות.
שגא דרוזן בוקר דוראנט הם לא במקרה הכי טובים היום בליגה בגאמפשוט מידריינג, הם הכי הרבה התאמנו ומתאמנים על זה.
סטף למשל מקדיש את רוב האימון לשלשות.
אתה משווה את היכולת של דרוזן לדוראנט?
זה לא רק מיד ראנג חדירות שלשול בתנועה ימינה בתנועה שמאלה מול כל סוג של הגנה
ההבדל בין דרוזן לדוראנט זה הגובה בעיקר.
בסדר מה דאתה מתאר זה אימונים אין שום דבר אצל דוראנט שהוא נולד איתו למעט הגובה.
אם ויקטור יתאמן כמו דוראנט על המיד ריינג גם יגיע לרמה גבוהה למרות שהוא עד כה לא התאמן בזה לכן לעולם לא יגיע לרמתו.
אגב לא כל שחקני הnba מתאמנים באותה רמה או מתאמנים על אותם דברים, זה טעות לחשוב שהם מתאמנים כמו דוראנט.
דוראנט סקורר על, מכונת התקפה בלתי עצירה.
שחקן שייזכר יותר על ההחלטות שקיבל ופחות על הכדורסל.
צריך להעריך פשוט את האהבה שלו למשחק. הבחור פשוט אוהב לשחק.
הכדורסלן האמריקאי הבינלאומי הגדול בכל הזמנים. פשוט הגיע טורניר אחרי טורניר והביא מדליות לאמריקאים מול כל מה שעמד מולו.
אהבתי את התגובה הזאת. דוראנט זה השחקן שאני הכי אוהב בליגה מבחינת כדורסל אולי חוץ מסטף. לגבי האופי – הרבה שטויות יש לבן אדם – לא בגבול הלא סביר הוא לא טיפוס כמו קיירי. הוא אוהב את המשחק רואים שזה פשוט בדם אצלו וכשהוא על הפרקט הוא שם את כל כולו ערב ערב וזו תכונה שאני מאוד אוהב אצלו.. אני אוהב אותו יותר מלברון כי אתה לא שומע אצלו מהבוקר עד הערב אני ואני ואני ומורשת ועניינים. הוא נראה גם חבר טוב לקבוצה – הריב עם הגולדנים ודריימונד היה לדעתי כי הרבה לברוניסטים שחששו בצדק שאלילם לא יזכה יותר בטבעת כל עוד הוא היה במפרץ פשוט לא הפסיקו להשמיץ אותו והוא – ילד רגיש של אמא – לא היה מספיק חכם להתעלם. זה הטיפשות שמדברים עליה. תכלס המפלצת מהמפרץ היתה בעיני ובעייני הרוב הדומם קבוצת הכדורסל הגדולה בהסטוריה אולי השניה אחרי שיקגו.והיה תענוג לראות אותה אם היית בצד שלה. אני הייתי. אני שמח שהוא הגיע לאבן הדרך הזאת אבל בלי הפציעות הוא היה היום מתחיל להיות באיזור החיוג של לברון. הוא ביזבז הרבה שנים עם ראס שאיתו אי אפשר להגיע לשום מקום. מאז הפרידה ראס לא הצליח לעבור סיבוב אחד בפליאוף אם אנינזוכר נכון ולמעשה כל מי שניסה לשחק איתו התייאש. נראה מה חקרה עם רכס יוקיץ אולי זה ישתנה. בכל מקרה KD זה שחקן שחוויה לראות אותו למרות שרשמור הוא לא כי אין מספיק אליפויות.
תודה מנחם כתבת נפלא על דוראנט. כתבו כאן יפה גם בתגובות. מעבר לכל היופי והייחוד במשחק שלו, והיכולת להשיג נקודות לכאורה ללא מאמץ – הדבר היפה אצלו (כמו אצל הגדולים האחרים בהיסטוריה ובהווה) זה האהבה לעבודה הקשה. זאת תכונה שאי אפשר ללמד.
השנה של פיניקס נראית די אבודה, יהיה קשה להידחק אפילו לפלייאין. המערב רותח, כולם רוצים כאן ועכשיו: פרסטי, ג'ה, לברון, יוקיץ', אנט, קליי, ג'ימי, – נגמרה הסבלנות. גם המזרח נדבק ויש קבוצות שמעזות להתחצף לבוסטון. משהו טוב עובר על הליגה השנה.
בשקט בשקט הנאגטס כבר עם 8 W רצופים. הם מתחברים (עם ראס ובלעדיו)
תודה מנחם
דוראנט ייזכר כמכונת הקליעה הטובה ביותר בהיסטוריה ותו לא. לא אופי, לא מנהיגות וכמה החלטות שהרסו לו את הקריירה.
אחרי ההפסד לגולדן ב16' יכל לעבור לכל קבוצה חוץ מגולדן ולא הייתה כמעט ביקורת על המהלך. אבל בחר בדרך הקלה ביותר ולכן מורשתו תהיה הטרמפיסט שקנה אליפויות ולא מעבר.
הוא הציל את קרי ממפח הנפש אחרי השביקה בגמר, והעובדה שקרי לקח גם אחריו אליפות מפרידה ביניהם היסטורית למרות שמבחינת כישרון הוא לא נופל ממנו אם לא מעליו.
ביחס לרמת הכישרון כנראה שהוא השחקן שהשיג הכי מעט וחבל.
היה נשאר באוק עם ראס והיו שושלת, לא היה לו סבלנות סתם.
בילי דונובן וסקוטי ברוקס היו הבעיה האמיתית של אוק פחות הם.
היו להם מאמנים רפי הבנה אבל זה לא מוריד מההחלטה של קיידי לעזוב.
נכון שהם פישלו בגמר המערב ודוראנט היה לחוץ לאליפות, אבל הוא היה צריך לנשום עמוק, לשנס מתניים ולנקום בגולדן בשנה הבאה.
הם היו בנויים טוב כדי לנצח אותם מבחינת סייז ואתלטיות (עם איבקה וסטיבן אדאמס), וחבל מבחינתו שהוא בחר ללכת בדרך הקלה.
חוץ מזה, דוראנט שעשה את המהלך האקטיבי לא מוריד מהעובדה שגולדן קיבלו אותו לאחר ההפסד ללברון בגמר. זה היה מהלך של פאניקה שהקבוצה הטובה בהיסטוריה בעונה הרגילה רעדה מלברון פחד מוות ובטראומה ממה שעשה לה, והחליטה בצעד פאסיבי ומאוד פחדני ולוזרי לקבל אותו במהלך שסגר את הליגה עד שדוראנט נפצע.
לא אותי צריך לשכנע העזיבה שלו את אוק הייתה טעות של קריירה. עזב בלי סיבה אמיתית וקטנונית. אוק הייתה בשלה לאליפות וגם הביאו את אולדיפו להגנה בבקיץ.
גס עשו לשקץ את מה שהשקץ עשה לליגה בא סופר טימס במיאמי ובקאבס ורצה אליפויות קלילות לא 1 לא 2 לא 3….
אז גס נתנו לו בראש למרות קר
אין להשוות. לברון יצר קבוצת כוכבים. דוראנט הצטרף לאחת מוכנה וזו שניצחה אותו.
שונה בתכלית.
אותו דבר רצו לקנות אליפויות כי היו בלחץ שלא יראו טבעת ואין חתונה!
לברון שיחק עם עיוורים ופיסחים בכל הקדנציה הראשונה וייצר קבוצת כוכבים די מאפס.
קיידי שיחק עם כוכב טופ 10 ומשחקי ההגנה הטובים בליגה, לא הצליח ואז עבר לקבוצה שניצחה אותו בעלת המאזן הטוב בהיסטוריה שכמעט ועשתה ריפיט.
עולם אחר חביבי.
עם ראס יש שלשול לא שושלת.
דווקא היתה לו עונת רוקי די זוועתית בקבוצה נוראית – קיבל את המפתחות לסיאטל ונתן 20 נקודות ב- 43% מהשדה ו- 29% מהשלוש בווליום גבוה. לקח לו זמן להתפתח.
עונה אחרי הוא שיפר את ממוצעיו ויעילותו מכל הטווחים, ובעונה השלישית סיים במקום השני במירוץ לmvp. דווקא התפתחות מהירה מאוד.
בס"ד
תודה רבה
אני לא כ"כ מקבל את הביקורות פה על דורנט במהלך לג"ס. אני מבין את הסנטימנט, אבל ראבאק – אנחנו גם רואים היום את המגבלות שיש לכשרונות האלו של ג"ס (מלבד סטף אני לא חושב שיש בקבוצה ההיא הגדולה שום שחקן בעל חשיבות הסטורית. לא קליי ולא גרין ובטח לא אף אחד אחר שמה) – והאיש זכה בזכות היכולת שהציג בשני FMVP בצדק מוחלט, שימו לב למספרים שלו. בשנה 2017 נגד קליבלנד ג"ס ניצחו 4-1, KD קלע בסדרה 35.2, ב55.6% מהשדה, 47.4% מה3, ו92.7% מהקו. אני לא חושב שאי פעם הייתה כזאת יעילות במספרים לFMVP. בנוסף הוא לקח 8.2 ריבאונדים, חילק 5.4 אסיסטים, חסם 1.6 פעמים וגנב כדור אחד, זה הממוצע שלו בסדרה. שנה אחרי זה הם ניצחו את קליבלנד 4-0, והוא גם קיבל FMVP, קלע "רק" 28.8, אבל שוב ביעילות מדהימה של 52.6% מהשדה, 40.9% מה3, ו96.7% מהקו (הוא החטיא רק קליעה אחת מהקו מתוך 27 בסדרה…), והוסיף לזה 10.8 ריבאונדים, 7.5 אסיסטים ו2.3 בלוקים למשחק. הוא נתן הצגה שלימה ומושלמת בשני צידי המגרש. בכללי הוא נותן הצגות אדירות בפלייאוף, מעלה את הרמה בשני צידי המשחק, לא פחות מכל הגדולים ביותר. יש לו עד היום 166 משחקי פלייאוף, עם ממוצע של 29.4 נקודות, 40.5 דקות, 7.8 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים, 1.2 חסימות וגניבה אחת. שזה כמובן גם בדקות וגם בקליעות וגם בריבאונדים וגם בחסימות יותר ממה שהוא עושה בעונה הסדירה.
שיהיה לצידך את הקלע הטוב בהיסטוריה ועוד אחד טופ 5 בהיסטוריה גם אתה תשפר את היעילות שלך.
אין עוררין על הכישרון של דוראנט, הבעיה שהוא עשה לעצמו חיים קלים במעבר לגולדן במקום לנצח באופן תחרותי יותר.
אמת
אני לא מקבל את זה. לייקרס של מג'יק ובוסטון של בירד היו קבוצות טובות משמעותית מג"ס עם סטף ודוראנט יחד. קבוצות של שחקני טופ (בלייקרס שיחקו 3 בחירות מספר אחד – וורת'י, מג'יק וכרים, ובחירה מספר 4 ביירון סקוט, ובוסטון של בירד פאריש ומקהייל, גם שיחק סדריק מקסוול שהיה 1 בדראפט, גם כמובן דני איינג' ודניס ג'ונסון והקבוצה אולי הכי טובה שלהם של עונת 85/86 כללה גם את ביל וולטון שהיה גם בחירה מספר 1 בדראפט, שזכה באליפות על פורטלנד והיה גם FMVP ושנה אחרי MVP ובשנה הזו עם סלטיקס זכה בשחקן השישי של העונה). כך שלמרות שבאמת ג"ס הייתה קבוצה אדירה והוא בצטרף אליה אחרי שכמעט הדיח אותה – הביקורת שהוא חוטף על זה והתחושה של הרבה אנשים שזה לא באמת "שווה" – היא אבסורדית שמסתכלים על ההסטוריה של הליגה והסופר טימז שלה.
מה שנוצר באופן באופן מלאכותי (בטח בדרך שדוראנט עשה), תמיד ייראה פחות טוב וייחשב פחות מסיטואציה טבעית.
בנוסף קשה יהיה לטעון בנחרצות שהסלטיקס והלייקרס היו טובים מגולדן עם דוראנט.
ההסתמכות על מי נבחר במקום הראשון בדראפט לא נכונה בלכמת איכות של קבוצה (קרי נבחר 7 והוא שחקן של בחירה ראשונה).
בבוסטון הגדולה היה את בירד ככוכב על. מקהייל ופאריש שימשו יותר כוכבי משנה.
אצל הלייקרס היו אמנם את קארים ומג'יק אבל שהראשון התבגר השני הפך לכוכב על, ושניהם לא נחשבו בעת ובעונה אחת ככוכבים הגדולים של הליגה.
מעבר אליהם היה את קליי ודריימונד בשיאם שהם כבר שימשו בקבוצה אלופה כמספרי 2 ו 3 לגיטימיים ביותר ועם הגעת דוראנט שימשו כמספרי 3 ו 4. פריווילגיה שאין לאף קבוצה.
נוסיף גם את איגי הווטרן שהיה שומר אדיר ותרם המון מנסיונו.
4 בחירות מספר 1 – גם מייקל תומפסון, אבל קל לשכוח את זה…
תגובה מעולה
תודה רבה
מבחינת קלע נטו אין שחקן כדוראנט והגדרת זאת נכון
(אגב גם קרי אחרי דוראנט במועדון 50 40 90 )
הבעיה שלו שהוא לא מנהיג ולא הוביל אף קבוצה לאליפות
בג.ס הוא אולי היה היהלום בגמר
אבל זו קבוצה שהייתה היסטורית לפניו .
אם הוא הנהיג פעם זה דווקא בנבחרת
היו כמה זכיות לארה"ב שלא היו קוראות בלעדיו כגון באליפות עולם 10 ובאולימפיאדת טוקיו 21
אשר לקבוצות הטובות בליגה
יש אותם (קליבלנד בראש )
ויש את הפייבוריטיות לאליפות (בוסטון )
ואין תמיד התאמה ביניהם
לגבי אמביד הבעיה היא הלוזריות
גם אם היה זורק שלשה וגם כשחדר לסל התוצאה אותה התוצאה.
קודם כל cupcake.
אני תמיד אהבתי את דוראנט, שחקן על עם כישרון בלתי נתפס אבל עם אופי חלש מדי כדי להיות GOAT ודומיו. עשה בחירות רעות מאוד בקריירה וכמו שציינו אין לו אופי של מנהיג וקילר אינסטינקט. הג'אמפ שוט שלו היה ונשאר היפה בליגה ובעיני בלתי עציר.
תודה לכולם
עוד משהו לגבי דוראנט ומועדון ה50-40-90. לדעתי יש במעודון הזה 3 שהם רמה בפני עצמה – והם בירד סטף ודוראנט. הם היחידים שעושים את המועדון הזה עם מעל 28 נקודות בממוצע למשחק. זאת אומרת בווליום זריקות משמעותית גדול מכל האחרים ברשימה הזאת. הם היחידים שעשו זאת תוך כדי שהם קולעים יותר מ2000 נקודות במצטבר לעונה. אחרי זה יש נוביצקי עם 1916 נקודות והרבה אחרי זה רג'י מילר עם 1574.
מעורב מעולה תודה מנחם. דוראנט היה יכול להיות ראשמור אבל נצמד יותר מידי שנים לוובטבריק שאיתו אף קבוצה עוד לא עברה סיבוב פליאוף אחד מאז הפרידה אם אני זוכר נכון. אגדה שאנחנו צופים בה שלא יגמר לעולם. קריירה מפוספת. אני לא יודע להגדיר ולהבין מדוע . בלי הג'ןקים בראש של קיירי לא היה מפסיד עוד גמר בדריכה המפורסת על הקו צול מילווקי אחרי המופע של בוקר באולימפיאדה ציפיתי מפינקס השנה לגדןלות בנתיים זה לא קורה.
בעיני דוראנט הוא בעיקר שחקן טיפש.
לא מבין את הראש שלו, במקום להצטרף לקרי בגולדן (תומפסון לא נמצא ולא גורם לו להרגיש אח חורג) ולרוץ עם קרי לאליפות, הוא מעדיף להישאר בפיניקס המדממת.
תשובה מעוכבת בגלל בעיות טכניות:
מקומו של דוראנט ב- HOF מובטח. הוא יחסר בדיון של ה- GOAT, מרגע שהפך להיות שגריר (מאד לא מוצלח) של הצמח הירוק. רמת המחויבות שלו היא קודם כל לצמח, אחר כך לעצמו ובסוף לקבוצה. יש סיבה למה פניקס בשיפולי בפליאין ומטה כשעל הנייר היא אמורה להיות קונטנדרית.
צחוק הגורל שהוא צעיר מלברון ב- 4 שנים ולכן יש מצב שהוא עוד ינפץ את שיא הקליעות שלו וזה יהיה עונג צרוף.