חם מהתנור: דונלד סטרלינג 2? ההוקס בדרך למכירה/רועי ויינברג

בעלי אטלנטה הוקס, ברוס לבינסון, מוכר את חלקו בקבוצה, לפי ההודעה הרשמית שהוציא קומינשינר הליגה, אדם סילבר, ביום שבת.

ביולי, לבינסון דיווח על מייל ששלח ב-2012 לשותפיו לבעלות החברה "אטלנטה ספיריט", שמחזיקה בהוקס (שישה אנשי עסקים-מייקל גירון ג'וניור וסניור, אד פסקוביץ', ג'יי רות'פרד סייגל, טוד פורמן וביאו טרנר), ולמנג'ר אטלנטה דני פארי, אותו כינה "לא הולם ותוקפני".

בהצהרה שלבינסון שלח לסילבר והנהלת הליגה הוא כותב שהערותיו הגזעניות באו בשעה שניסה למצוא דרכים לגשר על תופעות גזעניות בקהל ההוקס, וניסיון להגדיל ממוצע הקהל של הקבוצה. בעונת 2011/12, היו לאטלנטה 15,199 צופים בממוצע למשחק, הכמות ה-23 בליגה.

לבינסון הוסיף כי באותו מייל הוא העליב האפריקאים-אמריקאים על ידי שימוש בקלישאות (היפ הופ מול קאונטרי וכו'), ועל ידי סטריאוטיפים אחרים, ביניהם פחד של האוהדים הלבנים מהשחורים. הוא הוסיף כי אינו התכוון, ואינו מתכוון, לטעון כי אוהדיה הלבנים של ההוקס עדיפים על אוהדיה השחורים. הוא מבין ביקורת ציבורית עליו, ומבקר קשות עצמו, לפי ההצהרה.

סילבר מסר בתגובה כי הוא מעריך את זה שלבינסון פנה מיוזמתו לליגה, ומעריך נכונות לבינסון לשיתוף פעולה עם הליגה בקשר למכירת הקבוצה. לבינסון ושותפיו מחזיקים בבעלות על אטלנטה מאז 2004, ומ-2004 עד 2010 שלטו בויניפינג ג'טס, קבוצת ההוקי שבעבר שיחקה כ"אטלנטה ת'ראשרס".

מנכ"ל הקבוצה, סטיב קונין, ימלא מקום הבעלים עד להגעת המשקיע החדש. ההוקס הופכת לקבוצת הליגה השלישית שנמכרת השנה, לאחר מילווקי באקס והלוס אנג'לס קליפרס. שווי השוק של קבוצות הליגה גדל, לאחר שמילווקי נמכרה ב-550 מיליון דולר, לאחר הערכת המגזין פורבס כי שווה 405 מיליון (27% יותר מהמחיר המצופה), והקליפרס נמכרו ב-2 ביליון דולר, פי 3.5 מהשווי המשוער, 575 מיליון דולר. פורבס כתב כי אטלנטה שווה 425 מיליון דולר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אני לא אופתע אם יהיה פראייר שיקנה את אטלנטה גם במיליארד דולר, במיוחד עכשיו שיש סגל שיכול להפתיע.

    1. לאטלנטה יש צוות מקצועי מצויין (פארי מנג'ר אנדרייטד, בודנהולצר למד 20 שנה מהמאמן הכי טוב בעולם ועושה עבודה מעולה בעצמו), וכמה פוטנציאלים טובים לעתיד. הם רק גדלו בשנה, ובלי הפציעה של הורופורד היו מסיימים שלישי במזרח. השנה הם יגיעו לאזור מקום שבע-שמונה, ויודחו ב-6 נגד הקאבס/בולס בסיבוב הראשון. חסר להם סטאר אחד בשביל לקפוץ מדרגה, ועם הבעלים הנכון זה יכול לקרות.

  2. תשמעו. זה עסק משתלם…. אתה מוציא מהבויידעם את כל האמירות החצי גיזעניות שלך, מדליף לעיתונות בתוספת פרשנות עסיסית ככה שהיא תיבלע את גלולת הגיזענות עד תום והנה יש לך מליארד דולר….
    קורס מס׳ 5 במנהל עסקים, איך מנצלים את הגיזענות לעשיית מזומנים או במילים אחרות איך עושים מהשחורים ירוקים…

  3. מנחם, רועי וכל שאר המנהלים והכותבים באתר,
    נתחיל מפרגון ענק על האתר הנפלא הזה, כתבות עומק וצבע במגוון ענק, התגובות האינטילגנטיות והמשעשעות ובכלל כל הפורמט הנהדר הזה – שאפו ענק!!!
    עכשיו כשהתחילה עונת הnfl, האם יש סיכוי שיש מישהו מהכותבים הקבועים או המגיבים שיוכל להרים פה פינת סיקורים וכתבות על הליגה? מהסיקורים של מנחם בפלייאוף האחרון התרשמתי שהרבה גולשים נהנו מהעניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט