חם מהתנור: באטלר בווריורס, קוזמה במילווקי, אינגרם בטורונטו

חם מהתנור: באטלר בווריורס, קוזמה במילווקי, אינגרם בטורונטו

אנחנו לקראת היממה האחרונה של מועד חלון ההעברות כאשר הדדליין הוא יום חמישי ב-22:00 שעון ישראל. אנחנו נעדכן כאן על כל ההתרחשויות.

חם מהתנור: באטלר בווריורס, קוזמה במילווקי, אינגרם בטורונטו

*

המהלך שכולם חיכו לו כבר כמה שבועות הגיע. מיאמי היט נפרדים מבאטלר שהסתכסך כהרגלו עם הנהלת הקבוצה לגולדן סטייט ווריורס. במסגרת המעבר באטלר הסכים להארכת חוזה לשנתיים בהם יכניס לכיסו 111 מיליון דולר (באטלר מוותר על האופציה לשנה הקרובה ומוסיף עוד שנה אחת). פרטי העסקה המלאה עדיין לא ברורים כשמעורבות בה לפחות ארבע קבוצות אבל ההיט יקבלו בתמורת את אנדרו וויגינס, קייל אנדרסון ובחירת סיבוב ראשון מוגנת. בנוסף דניס שרודר עובר ליוטה, ופי.ג'יי טאקר חוזר למיאמי אחרי שלוש שנים. הווריורס מעבירים את לינדי ווטרס לדטרויט וג'וש ריצ'ארדסון יעשה את הדרך ממיאמי לעיר המכוניות.

*

הפליקאנס שולחים את ברנדון אינגראם לטורונטו. את הדרך חזרה יעשו ברוס בראון, קלי אוליניק, בחירת סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני. בחירת הסיבוב הראשון היא זו של אינדיאנה ב-2026 המוגנת טופ 4 בעוד שבחירת הסיבוב השני היא של הראפטורס ב-2031. הפליקאנס, שממילא מתפרקים, מתפרקים גם מנכסים. טורונטו, שדווקא משחקת מצוין לאחרונה, מתחזקת. קלי אוליניק מגיע לקבוצתו השביעית ב-12 עונות בליגה. אולי ברוס בראון, 23 מיליון דולר, יכול לעניין קונטנדרית עד סוף היום (מישהו אמר דנבר?). נגלה.

*

הלייקרס משיגים את הסנטר שלהם אחרי הטרייד עבור לוקה בו ויתרו על אנתוני דיוויס. השרלוט הורנטס ישלחו לקבוצה את מארק וויליאמס כאשר הלייקרס יעבירו בתמורה את דלטון קנקט, קאם רדיש והדודבדבן על הקצפת – בחירת הסיבוב הראשון של הלייקרס ב-2031 ללא הגנה. כמו כן ההורנטס יקבלו את הזכות להחליף בחירות עם הלייקרס ב-2030. וויליאמס יכול להפוך לפיתרון מושלם עבור הלייקרס אם יצליח להימנע מהפציעות שהטרדו אותו מפתיחת הקריירה. ההורנטס יוצאים כאן עם שלל נאה בניה מחדש המי יודע כמה שלהם.

*

המילווקי באקס מעבירים את קריס מידלטון שהיה שותפו של יאניס לאורך כל הקריירה עד עתה, לוושינגטון וויזארדס. בתמורה הם יקבלו את קייל קוזמה. יחד עם קוזמה יגיע פטריק בולדווין ג'וניור ואת הדרך בכיוון השני יעשה איי ג'יי ג'ונסון הצעיר. הוויזארדס יקבלו גם את הזכות להחלפת בחירת סיבוב ראשון עם הבאקס ב-2028 עבור הבחירה הפחות טובה מזו של פורטלנד או מילווקי. הבאקס יקבלו בתמורה את בחירת הסיבוב השני של 2025 הטובה מבין אלו של דטרויט, גולדן סטייט ופיניקס. למידלטון שמתקשה להישאר בריא נותרה עוד שנה אחת בחוזהו עם אופציית שחקן כאשר לקוזמה עוד שתי עונות מעבר לנוכחית כאשר השכר יורד מעונה לעונה. קוזמה גם וויתר על חלק מבונוס הטרייד שלו כדי לאפשר לבאקס לרדת מתחת לסף הסינר השני המגביל את המהלכים שהם יכולים לבצע עד מחר. גם הניקס הצטרפו לטרייד – שולחים למילוואקי את הסנטר יריחו סימס ומקבלים מהבאקס את דילון רייט.

*

הניקס רוכבים על הטרייד בין הבאקס לוויזארדס ושולחים את ג'ריקו סימס לבאקס תמורת דלון רייט ומזומנים. במאמר צד עם ניחוח אירופאי הקבוצות גם החליפו את הזכויות על מתיאס לסור והוגו בנסון.

*

הוויזארדס לא עצרו כאן ושלחו את הסנטר יונאס ולנצ'יונאס לקינגס שם יצור עם חברו לנבחרת דומנטאס סבוניס עמדה כל ליטאית. הקינגס יעבירו בתמורה לוויזארדס שתי בחירות סיבוב שני ואת סידי סיסוקו שהגיע מהספרס בטרייד על פוקס. גם סיסוקו לא ירגיש בודד כשהוא יתאחד בוושינגטון עם חבריו לנבחרות צרפת – אלכס סאר ובילאל קוליבאלי.

*

הפילדלפיה סבנטי סיקסרס מעבירים את קניון מרטין ג'וניור לפיסטונס תמורת שתי בחירות סיבוב שני: זו של מילווקי ב–2027 וזו של דאלאס ב-2031. המהלך נועד לאפשר לסיקסרס להשיל מהספרים את משכורתו של מרטין ובכך בצירוף המהלך מאתמול לרדת מתחת לסף תשלום מס המותרות.

*

הבוסטון סלטיקס מעבירים את ג'יידן ספרינגר ובחירת סיבוב שני ב2030 ליוסטון רוקטס. המהלך נועד לחסוך לסלטיקס תשלומי מס מותרות כשספרינגר שמיעט לשחק בארבע שנותיו בליגה יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ.

*

הניו אורלינס פליקנס מעבירים את דניאל תייס ובחירת סיבוב שני לאוקלהומה סיטי ת'אנדר. הבחירה היא הפחות טובה מבין אלה של הפליקנס והמג'יק ב-2031. בעקבות המהלך הזה הפליקנס יורדים מתחת לסף "מס המותרות" והתאנד'ר מקבלים קצת עומק לקו הקדמי ונכסי דראפט (כאילו שחסר להם).

*

לונזו בול האריך חוזה בשיקאגו לשנתיים עבור 20 מיליון לשמחתה של קהיליית האורטופדים המקומית. השנה השניה בחוזה היא אופציית קבוצה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
127 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NFS
NFS
05/02/2025 18:21:18

בעקבות המעבר לוויזארדס יש דיווחים על פעילויות שונות שביצע מידלטון אשר מעידות מעט על מצבו הנפשי והפאק-איט מוד שבו הוא שרוי –
1. אכל כף סחוג ירוק ואז לעס מסטיק מנטה
2. עשה קעקוע של ג׳יי ג׳יי מקוקומלון
3. שחרר נפיחה במעלית של בית הדירות שבו גר במילווקי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

טייק הים טו וושינגטון

John
06/02/2025 12:31:18

חחח… כמו בסרטי הפנטזיות, הרצפה נפתחת והוא נופל לוויזארדס !!!to the dungeon

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שיפור קל למילווקי,היה עדיף מידלטון ,אבל הוא כבר שחקן גמור,מילווקי הוציאה די הרבה על חשבון שחקן שגמר את הסוס.הם גם חסכו הרבה כסף כי ירדו מתחת לאפרון 2.קוזמה ישחק הרבה יותר טוב במילווקי,אם כן זה יהיה טרייד טוב לבאקס.
מה יצא לווש? מבחינה מקצועית כלום.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מידלטון בקושי ישחק בווש ילך לנוח עם רופאיו.
ווש זה המועדון הכי מפגר בעשור האחרון בליגה החלטם שלי להיות שם מנגר או מאמן או יועץ כלשהו

גיא רוזן
05/02/2025 18:31:18

ברור לי שמילווקי מרגשים שהם לא רחוקים מדי המתחרות –
שדרוג של מידלטון שבשנים האחרונות פצוע לא מעט,
יכול בהחלט להיות ההבדל בין עונה מוצלחת לעונה כושלת.

אבל קוזמה?
זה השדרוג?

קוזמה לא קולע. יש לו פחות מ-30% מהשלוש השנה.
מידלטון גם על רגל אחת אמין יותר מקוזמה.
הדבר היחידי שיש כיום לקוזמה ולמידלטון כבר כמעט ואין זו היכולת לייצר לעצמו מצב קליעה.
רק מה?
קוזמה מייצר לעצמו מצבים, ואז מחטיא…
יש לו השנה TS% נמוך מ-50
אפילו לווסטברוק במקומות הנמוכים ביותר (וושינגטון הלייקרס) לא היה אחוז נמוך כל כך…

אולי מילווקי מאמינים שהעונה נתונים של קוזמה הם יוצא הדופן.
אני מאמין פחות,
כפי שאני לא מאמין ביכולתו לתאום בצד ההגנתי.
עוד יותר בעייתי –
האם זה באמת מה שצריך לצד יאניס ולילארד?
עוד שחקן שצריך את הכדור בידיו?

לא ברור.

עידו גילרי
05/02/2025 18:33:22
הגב ל  גיא רוזן

בעיקר רצו להיפטר מהפיל הלבן

גיא רוזן
05/02/2025 18:44:15

השאלה היא האם ברגע שפתחו את שערי הקרקס בשביל להיפטר מהפיל,
הם לא על הדרך איבדו את הפריק.

עידו גילרי
05/02/2025 19:24:24
הגב ל  גיא רוזן

הנרגן מחכך ידיים בהנאה

דדי
דדי
05/02/2025 19:59:45

לא רק הוא. ולא אמרתי כלום !

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דדי

חחח יקבלו את יאניס תמורת לברון? 🙂

רן הנרגן
06/02/2025 5:30:45

לא מת על בטלר אבל ההנהלה הרגישה שהיא חייבת לעשות מהלך. הכסף לא שלי אבל אני מסופק אם בטלר יתן עוד שתי עונות טובות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מי זה הפיל הלבן?

Florida man
05/02/2025 18:39:19
הגב ל  גיא רוזן

אם קוזמה יפנים מהר את מקומו בהיררכיה אחרי יאניס ולילארד אז יכול להיות שזה לא יהיה כל כך נורא. עם זאת הם לא פתרו בכלום את בעיות ההגנה המזעזעת שלהם

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Florida man
גיא רוזן
05/02/2025 18:45:26
הגב ל  Florida man

יאניס צריך ריווח.
אין לי אמונה גדולה ביכולתו של קוזמה להפוך לקאצ' אנד שוט אמין מהשלוש.

John
06/02/2025 12:32:52
הגב ל  גיא רוזן

אבל הוא ישפר את החוש האופנתי הלא מפותח של הפריק. אני צופה יאניס אם שיער צבוע בירוק לובש פונצ'ו ענק

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

מסכים עם כל מילה.

yitzy
yitzy
05/02/2025 19:26:40
הגב ל  גיא רוזן

הבעיה של קוז היא במוח כי כישרון לא חסר לו,
לא ברור מה הבאקס חושבים גם ככה הצמד של יאניס את דיים לא ניחן בחוכמה יתרה אז מה לעזעזאל יקרה יחד עם קוז?
שיבואו בטענות רק לעצמם כשיאניס שנה הבאה ידרוש טרייד,
גיא היקר הניתוחים של מדויקים ומהנים 🙏
אני מחכה בכיליון עיניים לניתוח על ההטרייד של לוקה ללייקרס 👀

גיא רוזן
05/02/2025 19:54:36
הגב ל  yitzy

תודה, אבל קטונתי.

אני חזיתי הצלחה של הסאנס עם דוראנט (אם כי כבר בזמן אמת התבאסתי),
אני חזיתי הצלחה של הסאנס עם בודנהולצר
(ניתוח? זה היה מקרה קלאסי של הניתוח נכשל, החולה מת, והמשפחה תובעת את הרופא המנתח…)

הלייקרס, לוקה ולברון?
וואו,
שאלת 300 מיליון הדולר (או כמה שזה לא יהיה, הארכת החוזה של לוקה).

צפיתי בצמד הניצחונות האחרונים של הלייקרס,
ובכלל הלייקרס לאחרונה.
בשקט בשקט, מתחת לרדאר הלייקרס עם 9 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים,
4 מ-9 הניצחונות ללא דייויס.

זה מעורר תהיות לגבי ההמשך
(שלא יהיה ספק –
תהיות שמקורן בווישפול ת'ינקינג. 11 משחקים זה כלום ושום דבר, בטוח שלא בינואר)
הלייקרס נראים טוב. גם בהגנה.

עכשיו, להחליף את אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה זה בלתי אפשרי.
ובנוסף, לכריסטי מניות רבות בהצלחה בצד ההגנתי לאחרונה.
ולצד אובדן זה,
לעלות לשחק עם 2 מהשחקנים הכי פחות ניידים בליגה –
זה מתכון לאחת ההגנות הגרועות שנמצא.

רק מה –
אני ראיתי את לוקה מעביר הילוך בהגנה אחרי המשחק בו הסאנס צחקו עליו בחצי גמר המערב.
אם הוא לוקח את העלבון בונה עליו,
יש מצב,
רק אולי,
ובהחלט שזה לא מספיק בשביל להמר על זה –
שללייקרס תהיה הגנה בינונית.

וזה המון.

בגלל שפיק אנד רול של לוקה עם לברון, לברון עם לוקה,
זה פיק אנד רול קטלני.
לברון יודע לנצל מצבים בתנועה ללא כדור ברמה הגבוהה ביותר,
וריבס השנה מנצל זאת היטב.
עם מנהל משחק כמו לוקה?
כאשר גם לוקה וגם לברון מהווים איום אמיתי לקאצ' אנד שוט במקרה שזה הופך לפיק אנד פופ –
זה כבר משהו שלא ראינו כמותו מאז החיבור של קרי דוראנט.
כאשר צמד שחקני התקפה כל כך טובים משחקים ביחד,
בצד ההתקפי לפחות,
השמיים הם הגבול.

רק באותו מקרה של אם וכאשר ואולי ולא בטוח (ותלוי לגמרי אם הלייקרס עושים מהלך נוסף לפני הדדליין) שלליקרס יש משהו שהוא קרוב יותר להגנה בינונית מהגנה קטסטרופלית,
אז לחיבור ההתקפי של לברון + לוקה + ריבס יש סיכוי להוביל להפתעות כבר בטווח הקרוב.

טווח רחוק?
אין כזה.
הילד בן 40 יש לו חום גבוה…

השורה התחתונה –
אין באמת כזו, כי אין לי מושג.
אני מקווה שזו תהיה חוויית כדורסל התקפי כפי שאני מדמיין.
אם כן, אז יהיה מבדר השנה בפלייאוף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

תהיה קריסה מפוארת

yitzy
yitzy
05/02/2025 20:14:45
הגב ל  גיא רוזן

תודה איש יקר 🙏

dekel
dekel
05/02/2025 21:00:32
הגב ל  גיא רוזן

הם פשוט נהיו קבוצה שמרתק יהיה לראות כל פיק אנד רול שלהם . ופחות משנה אם הם יגיעו לסיבוב ראשון או שלישי

golan
golan
05/02/2025 22:01:20
הגב ל  dekel

ומה חוץ מפיק אנד רול ? קליעה אין להם כ"כ, ההגנה בדאלאס.
נכון שיש להם ראיית משחק, אבל האם זה מספיק ללא חבורת צעירים שיישמרו ? לא נראה לי…
הקרקס בלייקרס ממשיך, רק הדמויות מתחלפות (וברוני שחוזר מה G וקלע שלשה !! )

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  golan

תחשוב על זה כך: לוקה מקבל כדור, אתה חייב להביא עליו דאבל. הוא מעביר את הכדור ללברון (והוא יכול לבצע כל מסירה אפשרית במגרש כדורסל) שגם עליו אתה חייב להביא דאבל. ואז או שאתה נשאר עם 1 על 3 או שאתה שם את לוקה/ לברון באחד על אחד ומשם שיהיה לך בהצלחה.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
yaniv
05/02/2025 22:00:15
הגב ל  גיא רוזן

אחת הסיבות העיקריות לריצה הזאת של הלייקרס זה בעיקר כי ונדו חזר לשחק. הוא עושה כל כך הרבה דברים ובעיקר נותן הגנה עילאית. מה שאנחנו נצטרך לעשות לדעתי זה חמישיה של לוקה לברון פיני סמית ונדו וכרגע הייז( מקווה שיביאו סנטר הגנתי וגם אז השאלה על מה אנחנו מוותרים )זה יכול ליצור הגנה שתהיה לפחות בינונית

דה שוט
06/02/2025 0:47:26
הגב ל  גיא רוזן

אחלה תגובה חבריקו

FAN
FAN
05/02/2025 20:02:36
הגב ל  גיא רוזן

מן הסתם הכל תלוי במה יתנו לך. מידלטון כבר לא סחורה חמה בגיל שלו וכמובן שלא עם הפציעות שגומרות אותו
מניח שקוזמה מיועד להרבה יותר קאצ ולא לייצר זריקות. ואת זה הוא יעשה לא רע במקרה הרע
כולם ראו את הזריקות שהוא לקח בוושינגטון…בעיקר מביך..

Zvika Bar-Lev
05/02/2025 18:57:57

כן זה ממש מוזר. אכן חשוב שחקן הרכב ראשון, SF, הרבה יותר אמין מבחינת זמינות מאשר מידלטון הנהדר אך הפציע יותר מידי – אבל ראבאק קוזמה בכל פרמטר פחות טוב ממנו. גם בהתקפה וגם בהגנה – אז מה עשו בזה – ממש לא ברור.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חברים הבאקס מתים יקבלו בראש בפלייאוף מה נראה לכם דוק,ריברס יביא אליפות?

Florida man
05/02/2025 19:58:02

כן. בשש בש

עמיחי קטן
05/02/2025 20:12:47
הגב ל  Florida man

רק אם לא יוצא לו בקוביות 3-1

עידו גילרי
05/02/2025 20:13:34

טו-או-ב

NBA בדם
05/02/2025 20:14:50

מילווקי חיפשה שחקן עם רגליים אבל שכחה לדרוש גם מוח.

אור
אור
05/02/2025 20:44:09

אנשים פה מתפלאים כאילו יש למידלטון איזשהו ערך בימינו

עידו גילרי
05/02/2025 20:52:31
הגב ל  אור

לדעתי הוא פורש בתום החוזה.

NBA בדם
05/02/2025 20:57:47
הגב ל  אור

יש. סנטימנטלי.

Lior
05/02/2025 21:28:24

אם הייתי הבעלים של קבוצת nba שמחזיקה בקוזמה, הייתי קונה גם משתלה ומעלה עציץ למגרש לפניו.
הוא מהשחקנים הבודדים שעדיף בלעדיו, גורם יותר נזק כשהוא משחק – זורק הרבה ולא קולע וגם לא שומר. חוצמזה הוא אחלה

Berch
05/02/2025 21:35:27

נראה שוושינגטון סומכת על ג'ורדן פול שיצליח להביא אותה למטרה – קופר פלאג….
🤔

Yp
Yp
05/02/2025 23:10:50

לילה טוב לכולם ותודה למערכת
חבל מאד על כריס מידלטון , שחקן נהדר שיש לו הרבה מניות באליפות של 2021 , בפרט בסדרה מול ברוקלין , בה הוא שבר לי את הלב .
חבל מאד גם על KD , שבשלהי הקריירה הופך להיות journeyman . השמועות האחרונות אומרות שפניקס פשוט רוצים להחליף אותו בג'ימי באטלר . עדיין לא ברור איפה ינחת , למרות שנראה שגולדן ודאלאס הן המועמדות הסופיות . הצפי הוא שהטרייד יתבצע קרוב מאד למחר ב-2200

Drexler
Drexler
06/02/2025 0:09:47

ולנצ'יונאס בסקרמנטו
סקרמנטו מתפתחת להיות קבוצת הפליי אין הטובה בעולם

אור
אור
06/02/2025 0:18:27
הגב ל  Drexler

The Washington Wizards have agreed to trade veteran center Jonas Valančiūnas to the Sacramento Kings for forward Sidy Cissoko and two second-round picks, The Stein Line and ESPN report.

zivovivo
zivovivo
06/02/2025 1:48:00
הגב ל  Drexler

יותר מפליי אין :), הקינגס היו בנסיגה לאחרונה סביב כל הדמועות על דיארון, עכשיו כשדברים יסתדרו ומליק יקבל תקבוצה כרכז,הוא פליימיקר טוב מדיארון. לא מסתכלים לאחור.

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 7:25:33
הגב ל  zivovivo

למרות שיש לי את מונק בפנטאזי, אתם רכים מדי כדי לנצח משחקים.
כל הקבוצה הזאת סופט ולכן לא מפתיע אותי שזה לא מתחבר השנה ולא יתחבר גם אחרי שפוקס יעזוב.

למרות שהרוקי דבין קארטר הוא מן יואקים נואה כזה לגמדים. האסלר שעושה הכל מהכל ונראה כמו הומלס. אי אפשר ליפול עם כאלה.

NBA בדם
06/02/2025 1:00:23

המעבר של יונאס בדד ליין היה יותר צפוי מזריחה של השמש בכל בוקר.

Rocky1
Rocky1
06/02/2025 1:53:57
הגב ל  NBA בדם

ברור אבל אני חשבתי שיקבלו יותר מ2 בחירות סיבוב שני וגם חשבתי שקבוצה בקליבר גדול יותר תיקח אותו.

Florida man
06/02/2025 3:18:56

טוב , נראה שבאטלר בדרך לווריורס תמורת שרדר (שיוטרד שוב?), אנדרסון וויגינס+ בחירת דראפט. הוא גם יחתום שם לעוד שנתיים. שיהנו איתו

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Florida man
עידן
עידן
06/02/2025 3:30:40

ג'ימי באטלר בווריירס

https://x.com/TheHoopCentral/status/1887311397656404044?t=Pne4WRVzje4r9rjBiE6tOg&s=19

עכשיו גם מדווח שהוא האריך את החוזה שלו בשנתיים תמורת 121 מיליון דולר.

https://x.com/ShamsCharania/status/1887311663021301940?t=AnOhBnxvpqitwVHC9yG2xw&s=19

בקיצור הווריירס יסחבו עוד שנתיים וחצי עם סטף דריימונד וגימי ואז עוד שנתיים וחצי שלושתם יפרשו והם יכנסו לבנייה

עידן
עידן
06/02/2025 3:33:16
הגב ל  עידן

https://x.com/LegionHoops/status/1887312303097573570?t=wAwniI20mY3Tt5dRAlkdxA&s=19

מסכן שרודר. עוד לא הספיקו להגיד שהוא עובר בטרייד למיאמי, הבן אדם כבר נשלח ליוטה.
רק אתמול הוא דיבר על תרבות הטריידים/עבדים בנבא והיום כבר הוטרד פעמיים

עידו גילרי
06/02/2025 3:40:38
הגב ל  עידן

זה יהיה אותו טרייד כך שהוא הפעם יעבור רק פעם אחת.

עידן
עידן
06/02/2025 3:43:46

כן. הפעמיים זה בשביל הבדיחה

Florida man
06/02/2025 3:50:32
הגב ל  עידן

שרדר נשלח ליוטה תמורת PJ TUCKER.

Florida man
06/02/2025 3:48:25
הגב ל  עידן

אז נתקענו רק עם וויגינס ל3 שנים?

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Florida man
הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Florida man

עדיף על גימי

אשך טמיר המקורי
06/02/2025 3:52:26

מהלך נורא של גולדן.
וזה עוד אחרי שסטף הביע את חוסר רצונו בבאטלר, ואת השפעתו השלילית.

Florida man
06/02/2025 4:14:59

זה יתאזן עם השפעתו החיובית של דריימונד. יישבו במעגל לפני כל אימון וישירו קומבאיה

המשגיח
06/02/2025 4:18:27

מסכים

עידן
עידן
06/02/2025 4:19:14

מסכים.
יש את מה שנשאר מהעונה הזו ועוד שנתיים מלאות . אחר כך אני מאמין ששלושתם יפרשו. סטף השנה יהיה בן 37 וכבר חווה ירידה גדולה.רצו שהשנתיים וחצי האחרונות של סטף יהיו איכשהו תחרותיות( לא אליפות אבל לא טנקינג) ולא יהיו כמו השנתיים האחרונות של קובי ולכן יתחילו באמת לבנות רק אחרי הפרישה של שלושתם שלדעתי תקרה באותו קיץ עוד שנתיים וחצי

עידן
עידן
06/02/2025 4:14:28

https://x.com/ShamsCharania/status/1887323150914089451?t=xl0cdz7cPzNmqJ_2ruj3Zw&s=19

קייל אנדרסון בסוף לא עובר לטורונטו ונשאר במיאמי

gogo
gogo
06/02/2025 4:17:09

מיאמי מתחזקת לקראת הפליאוף וויגינס בעונה טובה יחסית עם אופי נוח
גולדן קוברת את עצמה

המשגיח
06/02/2025 4:18:13

למה ג"ס חושבת שזה הולך לעבוד? כי זה לא

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 4:21:26

אחרי דאלאס יש ארגון יותר בדיחה מג״ס? מאז שמאיירס ברח לו אין ארגון יותר מטומטם מהם.

אשך טמיר המקורי
06/02/2025 4:35:39

1+

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מאיירס לא טוב מהם היה לו פשוט את סטף. סטף פחות טוב הוא ברח כי ידע

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 7:19:00

היה לו סטף אבל הוא ידע להגיב, לבחור נכון, לעשות טריידים ערמומיים.
הוא היה snake in the grass.
מאז שעזב ג״ס צפויים. אתה מריח כל מהלך שלהם חצי שנה לפני, הם נראים פתטיים, הם לא יודעים לעבוד מתחת לראדר והם בעיקר נלחמים בתחנות רוח. היו צריכים ללכת ממזמן לפירוק במקום לחלק בחירות לכל הליגה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא יודע. אני בדעה שכל הארגון של גס חי ורכב על הגב של סטף. בלעדיו הם די כלום השנה שיש,אצלו ירידה רואים את זה גם.
שסטף יפרוש גס יהפכו לדטרויט.

עידן
עידן
06/02/2025 4:21:46
thetroll
thetroll
06/02/2025 5:30:19

לאאאא חחחח טוב זהו גולדן סטייט אפשר לקפל ולזרוק לפח הקרוב.

עידן
עידן
06/02/2025 5:33:32

https://x.com/ShamsCharania/status/1887343280779579693?t=rSeGwBo78U4BgMoOdg87tg&s=19

דלון רייט לניקס
ג'ריקו סימס למילווקי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

היה ברור שגימי ינחת בווריירס רק הם והסאנס היו מספיק נואשים חחח לגעת בו בחוזה כזה ועוד לתת לו הארכה חחח יבוא לאיזה משחק,2 בפלייאוף עם השופטים ויגידו כמה הוא גדול😅😅

עידן
עידן
06/02/2025 6:34:09

ברנדון אינגראם בדרך לטורונטו
ברוס בראון בדרך לניו אורלינס

עדיין לא יודע מה הטרייד המלא

עידן
עידן
06/02/2025 6:44:01
הגב ל  עידן
אשך טמיר המקורי
06/02/2025 6:54:56

האם ייתכן שבאטלר ימשיך לסאנס תמורת דוראנט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא יודע למה לפיניקס להסכים לעסקה כזו. פורסם שדוראנט לא מעוניין להגיע ללוחמים. אולי זה נכון ואולי לא. אבל אולי באטלר עבור ביל? באטלר מקבל קבוצה טובה יותר מגולדן סטייט, ביל מקבל מיקום אטרקטיבי יותר מפיניקס?

עמיחי קטן
06/02/2025 7:02:50

פיניקס וגולדן סטייט בדיוק באותו מאזן ולווריורס היה לו"ז קשה יותר ויהיה לו"ז קל יותר בהמשך. למה כל כך ברור שפיניקס טובים יותר?

עמיחי קטן
06/02/2025 7:05:35

מתוך 32 משחקים שנותרו לסאנס העונה, רק 9 נגד קבוצות עם מאזן שלילי, ומתוכם 2 נגד הספרס ועוד 2 נגד שיקגו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הספרס יותר טובים מרוב קבוצות המזרח שבמאזן חיובי.

עמיחי קטן
06/02/2025 7:34:13

בדיוק. זה הופך את הלו"ז של פיניקס לעוד יותר קשה, כי אפילו היריבות הקלות יחסית שלהם זה לא וושינגטון (3 ניצחונות רצופים), טורונטו (8 ניצחונות מ-12 האחרונים) וכו'

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בסידרה פיניקס מנצחים אותם הם קבוצה טובה יותר על הנייר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא אומר שפיניקס טובים יותר, כן אומר שדוראנט טוב מבאטלר, ולכן, לדעתי, לפיניקס אין סיבה להסכים, בוודאי אם דוראנט לא מבקש טרייד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא צריך להיות כסיל רציני להחליף שחקן על צלף בנגר

Shenanigans
06/02/2025 7:18:38

איזה מפגרים ג"ס, פשוט לא ייאמן
בלי קשר לחוזים, אופי, שחקנים משלימים – בכושר הנוכחי וויגינס הרבה יותר טוב וחשוב מבאטלר

SLORC
06/02/2025 7:19:10

אינגראם חוזה נגמר למיטב זיכרוני? או שטורונטו סיכמו איתו מראש על הארכת חוזה לעונות הבאות, או שהם ממש נטומטמים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  SLORC

רק אני עוד לא קיבלתי חוזה וטרייד לnba.
חבל יש לי אופי טוב, אין לי בעיה לא לעלות לשחק בכלל כמו סימונס, לא מפריע לקבוצה, יודע לשאוג טוב ויכול להשתפר בעוצמת הקול, יודע לעשות שרירים, מאומן בזריקת מגבת על הכוכב אחרי שהוא מטביע על מישהו וקפיצות, מביא אנרגיה חיובית וקוסמית לחדר הלבשה
כל זה תמורת 2.5 מיליון ד שכר מינימום.
שווה את ההשקעה.

עידו גילרי
06/02/2025 11:05:53
הגב ל  SLORC

כנראה יאריכו לו.

דדי
דדי
06/02/2025 16:15:06
הגב ל  SLORC

בגלל זה הערך שלו בשוק היה נמוך. מצד שני, השוק לשחקנים חופשיים טובים בקיץ הבא יהיה נוראי אז יש סיכוי טוב שיוכלו לנעול אותו על חוזה סביר.

עידן
עידן
06/02/2025 7:22:34

וואו הלייקרס מביאים את מארק וויליאמס(אחלה סנטר לדעתי.יותר טוב מכל הואלנצונאסים שהוצעו וגם יופי בטיים ליין עם לוקה . חבל שצריך מבחינתם לוותר על הרוקי קנחט
https://x.com/TheHoopCentral/status/1887370183540679141?t=WehfFbBuIIbJW5mO6P-ODw&s=19

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 7:27:40
הגב ל  עידן

הבעיה שהוא פציע.

פאקקקק לקחו לי את הקאנקט, אין יותר על מה לשפשף.

Just In: The Los Angeles Lakers are trading Dalton Knecht, Cam Reddish, a 2031 unprotected first-round pick and a 2030 pick swap to the Charlotte Hornets for center Mark Williams, sources tell ESPN.

סעמקקקק

trusttheprocess
trusttheprocess
06/02/2025 7:32:47

זה טרייד איום ונורא ללייקרס
מארק וויליאמס הוא לא כזה טוב ופצוע כל הזמן.
הם נתנו רוקי טוב , ובחירה בלי הגנה שזה דבר שאסור לעשות כיום עם אחוזי הלוטרי
אנטוני דייויס לפני שבוע עשה 40 20 על הוויליאמס הזה.
כל סנטר סביר עושה ממנו פלסטלינה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

מי ישמור על הגארדים בלייקרס לוקה לברון ריבס או מארק ויליאמס? 😅😅😆
שגא לדעתי עושה נגדם מבוא ל81 ממוריאל של קובי

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 7:45:44
הגב ל  trusttheprocess

הוא ממש טוב כששיחק העונה. יש לו נוכחות בצבע והוא שיפר את הפוסט, ריבאונדר טוב. הוא לפני פריצה וזה מה שמשמעותי איתו ביחס לכל הסטיבן אדאמסים שעמדו על המדף וחיכו לפראיירית שתחטוף אותם.

הוא כן פציע והלייקרס יצטרכו לשמור עליו טוב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עידן

אני אפילו לא יודע מי זה אבל נכיר מהר כמו שהכרתי את ריצארדס בסאנס.
לדעתי טרייד טוב לשארלוט שהוציאו יותר מניקו

SLORC
06/02/2025 7:30:26
הגב ל  עידן

הוא בהחלט יותר טוב מוולנצ'ולאנס, אבל בחירה לא מוגנת ורוקי לא רע? תמורה טובה לשארלוט

(טוב, בדקתי שוב.. לפי הסטטיסטיקה ויליאמס בהחלט מראה גרף שיפור מרשים. הבעיה שהוא מחמיץ משחקים בסיטונות. נראה אם יצליח להישאר בריא)

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי SLORC
הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  SLORC

לא מכיר אותו לא יודע מי זה ומעולם לא ראיתיו אבל קשה לי להאמין שהוא טוב מיונאס. אם כן זה לא כזה רע לטראקרס.
יונאס אחלה שחקן, הוא פשוט נרקב בווש עי רפי הבנה ובטח לא התאמץ בכלל (לא ראיתי לא יודע אבל משער מניסיון העבר)

SLORC
06/02/2025 7:40:59

יונאס סנטר מחליף בן 32. יכול בהחלט לתרום, אבל כבר הרבה אחרי השיא

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  SLORC

בגיל כן צודק

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 7:49:09

מה טוב ביונאס? סנטר אוברייטד אחרי השיא.

וויליאמס בן 23, מגרד את ה-17 ו10 עם יותר מחסימה למשחק והוא בעיקר מסוגל לרוץ את המגרש ליד לאמלו בול ולתת הגנה של 7 פוטר.

כזה דבר הלייקרס צריכים.
המחיר קצת כבד. בחירה ראשונה לא מוגנת וקאנקט, זה באסה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סבבה אם אתה אומר.
מתאים לשארלוט לתת ללייקרס,קובי דיבאץ כזה

trusttheprocess
trusttheprocess
06/02/2025 7:56:14

17 ו 10 בשארלוט זה כמו 9 ו 5 בקבוצה נורמלית

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 8:06:38
הגב ל  trusttheprocess

שזה נהדר אם זה מגיע עם הגנה טובה, יכולת לרוץ את המגרש וכשירות בפליאוף.

ואני מוכן להתערב איתך שהוא נותן יותר מזה, אם יהיה כשיר.
הוא גם בן 23 שזה גיל מצוין לפרוץ בו בליגה כגבוה.

מה כבר היה נותן סטיבן אדאמס חוץ מלהפצע הרבה יותר ולהשחט בצבע?

trusttheprocess
trusttheprocess
06/02/2025 8:10:48

זה בכלל לא קשור לאדאמס , לתת את קנקט ובחירת סיבוב ראשון לא מוגנת על וויליאמס זה הרבה יותר מדי .
אני בטוח שלמשל על קלקסטון מברוקלין שהוא שחקן יותר טוב מוויליאמס היה עולה פחות

k_700 the original
k_700 the original
06/02/2025 16:40:13
הגב ל  trusttheprocess

קלקסטון היה עולה יותר. את הנטס מעניין רק בחירות דראפט.

הבחירה שהלייקרס נתנו לא משמעותית, הלייקרס תהיה עם לוקה בשיא הזה, זו בחירה נמוכה.

וויליאמס כשיר יהיה סוג של דאנדרה ג'ורדן צעיר עבור פול בקליפרס.
מגן, ארוך, אתלטי, מוכן ללובים.

הימור מצוין של הלייקרס אני מבסוט על זה. יש לו ריץ' מטורף, ניתור והוא בעליה שזה הכי חשוב.

zivovivo
zivovivo
06/02/2025 8:29:20

אני שמח שיונאס הגיע לקינגס כסנטר מחליף, אבל ליקרס כסנטר פותח מרק וויליאמס הולך להיות מצוין לשנים. גוף אתלטי משלים את לוקה מאד.

zivovivo
zivovivo
06/02/2025 8:30:31
הגב ל  zivovivo

צזכיר קצת את גאפורד עם אפסייד יותר גבוהה

SLORC
06/02/2025 8:37:03
הגב ל  zivovivo

הקטע שהוא צריך לשחק כדי להיות מצויין לשנים. בינתיים הוא בליגה יותר משנתיים וחצי ושיחק 84 משחקים. וזה בגיל 23 ובלי פלייאוף אינטנסיבי להתמודד בו

yaniv
06/02/2025 8:41:04
הגב ל  SLORC

מצד שני אל תשכח שזה קרה בשרלוט ששמה כולם כל הזמן פצועים. הם צריכים או להחליף מזוזות דחוף או להחליף צוות רפואי

דדי
דדי
06/02/2025 16:18:57
הגב ל  עידן

טרייד מצויין. קנחט הוא בעיה – אינטיליגנציית משחק לא קיימת והגנה אפס. החלפת הבחירות ב 2030 כנראה חסרת משמעות בגלל לוקה, וכנל הבחירה ב 2031. ועדיין – אפשר לראות בבירור שזה טרייד שפלינקה ניהל בניגוד לעניין לוקה. תמיד נותן יותר ממה שהוא חייב, ובדרך כלל בחירות דראפט. עכשיו רק לקוות שוויליאמס יהיה מספיק בריא והכל טוב. סטנדינג ריץ׳ מטורף – מטרה נהדרת ללוקה.

דדי
דדי
06/02/2025 16:21:33
הגב ל  דדי

ולדעתי הוא אפילו יותר צעיר מקנחט…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הטראקרס בונים קבוצה עם שחקנים כבדים וגדולים שהגארד היחיד שנותר זה ברוני שצריך לקבל את המפתח מרדיק להוביל את לוקה לברון ריבס וויליאמס לאליפות.
ברוני יצטרך גם לחסל את כל הגארדים של היריב הפיתוח שלו יכול להתקדם נהדר waaw

trusttheprocess
trusttheprocess
06/02/2025 8:20:39

בסך הכל התמזל מזלם שרוב פלינקה הוא חבר טוב , המנטור והאיש שבזכותו לניקו הריסון יש עבודה בליגה ואת זה ניקו אמר , לא אני.
אתה יודע מי זה ניקו הריסון וכמה הוא מטומטם?
הנה דוגמא , כשנייקי ניסו לגייס את סטף קרי בשיאו הם הביאו לפגישה את כל התותחים הכבדים וניקו הריסון נבחר לעשות את הפרזנטציה. במשך כל הפגישה ניקו קרא לו סטיב קרי , זה לא בדיחה זה קרה באמת.
מייד בסיום הפגישה קרי הלך וחתם באנדר ארמור

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

חחחחחחח

סטיב קרי זה על תקן גיימס באטלר.
יש מצב ניקו על קוק בחורות והימורים?
אם כן אז יש מצב שזה רק מטמטום.מניסיוני הרב בליגה מה שנראה מטומטם תמיד יוצא מטומטם.
פה זה היה קמת חריג אבל יש מצב שזה גם סתם טמטום.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
06/02/2025 8:38:06

לא שזה משנה משהו, אבל שארלוט הטרידה את שני הסנטרים שלה החודש. מחפש כאן היגיון.

trusttheprocess
trusttheprocess
06/02/2025 8:40:50

טנקינג , יש דראפט מצוין השנה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

בטח יביאו כוכב ויעלו על הגל הם 20 שנה בטנקינג

John
06/02/2025 13:34:47
הגב ל  trusttheprocess

מי הסנטר ברמה של ווילאמס בדראפט? למלו סוגר את עמדת הפוינט גארד ומילר את השוטינג גארד. הם חייבים ווינג תוקף נוסף לצד ווילאמס. משהו על הצד הגבוה. זה מה שהיה אמור להיות סלון. ברידג'ס סבבה אבל אפשר אולי להפליפ אותו לטובת נכסים. אבל שוב, מה יצא להם בעסקה הזו? הם לא השיגו אף נכס דראפט נוסף. הבחירה ב-2031 כשלוקה יהיה בן 32 בשיאו תהיה שווה כנראה כלום. רדיש? אם קנקט הוא כזה כוכב בעיניהם (הוא אחלה חתיכה לספסל), למה לא בחרו בו בחירה שישית? אם הם בונים עליו בחמישייה כשוטינג גארד ודוחפים את מילר ל-SF יהיה להם את הקו האחורי הכי גרוע הגנתית שאפשר. וכמובן לא יהיה להם מארק ווילאמס לנקות אחריהם. אבל אולי אני קשה מדי על ההורנטס… פשוט נראה חסר פואנטה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כאילו שאכפת להם חחח ישארו באותו חרא. יש קבוצות שהם פח אשפהה לליגה עבור טריידים וגו שארלוט היא אחת מהן

The Ljos of the Rings
06/02/2025 12:49:35

אם הייתם אומרים לבאטלר של לפני שש שנים שיעדיפו את וויגינס על פניו, יש מצב שהוא היה שורף את המועדון.
מה שכן, באטלר ודריימונד באותה קבוצה? זה או פיצוץ ובהצלחה לשני הצדדים או פיצוץ של שני הצדדים ובהצלחה לפודזמסקי. גולדן סטייט עברו מספלאש בראת'רס ל-באש בראת'רס.

John
06/02/2025 13:19:27

5 סנט שלי על 3 הטריידים המשמעותיים

מרק ווילאמס – שיחוק רציני. שארלוט ממש מסתורית. את קנטק הם לא בחרו בבחירה שישית גם לא את קלינגן. הם בחרו בטידג'ן סלון. אחר כך הם נפרדים מניק ריצ'ארדס הסנטר ההתקפי כדי לפנות מקום לווילאמס ההגנתי ואז נפתרים מווילאמס? בשביל מה? אין בדראפט הזה סנטר ברמה של ווילאמס התקפית (מאלוק מדוק עוד לא שם). אפשר להתעלם מההרפייה של ווילאמס לאחרונה בהגנת ההורנטס. הוא חוזר מפציעה ועוד זהיר. לעומת זאת הוא השתפר המון התקפית השנה. אלא אם כן יש מידע רפואי מפחיד (ווילאמס נפצע די הרבה), זה שיחוק רציני לקבוצה שחיפשה סנטר של לובים וטטץ' בטבעת.

מה הלייקרס איבדו? את קנקט הנחמד שלא שומר ברמה גבוהה והוא בדיוק בגיל של ווילאמס (שניהם בני 24). הם איבדו את הפילר הלמל"מ הנקרא רדיש ואיבדו את הבחירה הלא מוגנת בשנת 2031, כאשר אם לוקה נשאר בל.א הסיכוי שלה להיות משמעותית שואף לאפס. כשווילאמס מפוקס הוא מגן רצחני. הוא ארוך ונייד עם טאץ' מדהים באזור הטבעת. לוקה הולך לחגוג.

אבל… הוא מגן דרופ דאון. עם לוקה ולברון זה מאוד בעייתי. בכול מקרה, אני חושב שרדיק יפזר את לוקה ולברון 48 דקות כמו שהמאבס עשו עם קיירי ולוקה. אני מנחש הם יקבלו כ-33-34 דקות יחד בעונה הרגילה עם 18-20 דקות יחד. כך שצריך לבחון את ההרכבים בהם כל אחד מהם בנפרד לעומת זה בו שניהם יחד.

באטלר לג"ס – הווריורס רשמית מוותרים על קומינגה סופית. קבוצה בה קרי-באטלר-דריימונד מרוויחים 140 מיליון + מודי והילד עוד 20, לא יהיה אפשר לשלם לקומינגה יותר מ-20 מיליון מבלי למלא את הסגל בשחקנים גנריים. וגם אם האפרון יקפוץ ל-200 מיליון זה ישאיר להם כ-40 מיליון לכולם. אבל השנה, זה יכול להפיך חיים בקרי המדוכא. לפעמים לרצות סופר סטאר זה מסר לשאר כוכבי הליגה שאצלנו מטפלים בכוכבים.

מבחינת כדורסל, התלונות על קומינגה וחוסר הריווח פתאום נשמעות מוזר כשמדובר על ג'ימי שבעיקר יורה מהמיד ריינג' או נכנס לפוסט אפים וחיתוכים (דווקא אחלה התאמה שם. ג'ימי חותך עילי והווריורס יודעים לפרגן לחותכים). אני מעריך שהם יודעים שקומינגה לא חותם ללא שכר שעורייתי והוא עלול לדרוש טרייד על אופציית השחקן שלו ולהמר על עצמו אבל בקבוצה אחרת. אם קומינגה יהפוך לשחקן ראוי ואני מתנצל על העקשנות שלי, אבל הוא יהיה שחקן רציני מאוד בשנתיים הבאות, אז זו תהיה בכייה לדורות. מכיוון ששנה מהיום הם לא יוכלו להזיז את קרי מפחד של מרד אוהדים, דריימונד כמר לא יישאר אותה הרמה וג'ימי יתחיל עם הדרמות מכיוון שזה תמיד מגיע לשם. החוזה של ג'ימי על 55 מיליון לעונה יהיה בלתי סחיר. בפועל מי בכלל התכוונה לתת לו סכום כזה? דריימונד חוזה שכרגע אפשר להעביר. הוא עוד פופלרי בכול מני יעדים כמו דיטרויט (אולי…) אבל שנה מהיום? גורנישט. הווריורס הולכים למרתף עוד שנה-שנתיים. האם בכול זאת יוציאו ריצה יפה לסיבוב שני או אולי יותר השנה? אינשאללה. אבל אני על הצד הסקפטי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  John

סיכמת יפה חוץ מהקטע של קומינגה כוכב. הוא לא כוכב ויש לו כדרור סופר חלש ומיד ריינג חלש היום זה מה שכוכב חייב.
בקבוצה כמו שארלוט ווש וכו הוא בהחלט יכול להעמיד סטט אבל לא יותר מזה.

NBA בדם
06/02/2025 13:55:01
הגב ל  John

אחלה רשמים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה אומרים על הטרייד?
טרייד לחץ לאליפות כבר השנה עי הקאבס.

סאנס מקבלים: גארלנד ולהשלמת שכר ניאנג, טריסטן, קרייג פורטר

קאבס מקבלים: דוראנט

NBA בדם
06/02/2025 13:50:23

לוקח. דוראנט בעונה אישית טובה ונראה שיכול לתת עוד שתיים שלוש עונות באיזור הזה.
יכול לשחק 3 בהרכב גבוה ו 4 עם סנטר אחד.
מיטשל יהיה הרכז ולא יצטרכו לשחק עם שני צוציקים בעמדות 1-2.
גרלנד באמת נהדר השנה אבל יש עליו סימני שאלה בפלייאוף ודוראנט שחקן מוכח בריבוע.
כדי לעבור את בוסטון צריך גודל וימבה כישרון ואת זה יש לדוראנט בשפע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה שפיניקס יעשו את זה? אם תוסיף 36 בחירות סיבוב ראשון אז אולי. וחוץ מזה, לדעתי, קו אחורי של גארלנד ובוקר זה לא מתכון לאליפות, בטח כשאין לך שני מגדלים בצבע כמו של קליבלנד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחח למה שיעשו? דוראנט מזדקן ולא תגיע איתו כלום. כוכב כמו גארלנד זה הכי הרבה שתקבל עבורו. לא קשור לאליפות בכלל אלא בנייה מחדש. לא מוסיף כלום בסוף דוראנט יעזוב בחינם חח ויהיה ממורמר

מנחם לס
06/02/2025 15:40:09

כולם שכחו שהטרייד ייתן ל-AD סוף-סוף צ'אנס לשחק "4" אוטנטי!

דדי
דדי
06/02/2025 16:43:33

לטעמי טרייד גרוע לווריורס. לא רואה את השדרוג מבחינת כדורסל ומאד מפקפק בהתאמה לסגנון. יחד עם ההארכה של 111 מיליון לשנתיים בעיני טעות עצומה. יש גם אלמנט תמוה בעסקה – כל העונה מחכים לטרייד של קאמינגה כי הווריורס לא חושבים שהוא שווה את מה שידרוש בקיץ ולא רוצים לשלם לו. אחד הטריידים הכי צפויים העונה היה אמור להיות קאמינגה – לא משנה לאן. אז עכשיו עם השכר הזה של ג׳ימי הם כן ישלמו לו ??? מאד מוזר. אולי משהו עוד יקרה עד הלילה.