מעורב הופס ליום רביעי: הרבה עוד יתגלה בעתיד בקשר לטרייד הגדול / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: הרבה עוד יתגלה בעתיד בקשר לטרייד הגדול / מנחם לס

1. מה על אטלנטה לעשות לפני הדדליין להעברות מחר עם טריי יאנג? אני אומר מאומה, אבל רבים חושבים אחרת.

מעורב הופס ליום רביעי: הרבה עוד יתגלה בעתיד בקשר לטרייד הגדול / מנחם לס

אטלנטה החתימה את טריי יאנג על 215 מיליון ל-5 שנים ב-2024-25, ועליה להישאר עם החלטתה לטוב או לרע, אלא אם כן היא מצליחה להטרידו היום!

מעורב הופס ליום רביעי: הרבה עוד יתגלה בעתיד בקשר לטרייד הגדול / מנחם לס

הטרייד הסופר בומבסטי של לוקה ב-AD העלה מיד שאלות מה לעשות עם טריי יאנג באטלנטה.

אני אומר כלום!

לא שיש לאטלנטה הרבה ברירות. אני לא GM ב-NBA ואני לא יודע מה הם חושבים כמובן אבל לא נראה לי שישנו GM אחד בכל הליגה שיסכים לקחת את חוזהו של טריי מאטלנטה לקבוצתו. לא ששחקנים כמוהו לא עוברים בטרייד. אבל השחקן הזה, שלוש פעמים ALL STAR, נראה כלבוש על ההאוקס טוב יותר מאשר יהיה בכל קבוצה אחרת.

טריי יאנג נראה לי כשחקן שהוא טוב יותר להאוקס מאשר יהיה בכל קבוצה אחרת. אנחנו באטלנטה התרגלנו לחיות עם הרע שבו, כי הטוב שבו לקבוצה המיוחדת הזו עולה בהרבה על הרע שבו. אני לא יודע מה ייגמר העונה הזאת בגלל הפציעה לג'יילן ג'ונסון שהפך, באטלנטה לפחות, להיות אול סטאר אמיתי, ויחד עם בחירת הדראפט הראשונה זכארי ריסאצ'ר הצרפתי, והרכישה של דייסון דניאלס – הפנומן ההגנתי – ישנה להאוקס 'רביעיית זהב' שאסור לגעת בה: טריי יאנג לא יהיה טוב באף קבוצה אחרת מלבד ההאוקס, ואני מעז לומר אותם דברים על ג'ונסון, זכארי, ודייסון.

אני מאמין שעל ההאוקס לבנות על הרביעייה הזאת את עתידה. זה מאוחר לעונה זאת, אבל לא מאוחר לעתיד.

2. מה על אטלנטה לעשות?

3. תוצאות הסקר על אלופת הנבא הטובה ביותר בזמן המודרני

על איזו חמישייה היית שם את כספך? כולן זכו באליפות ה-נבא

223 גולשים השתתפו בסקר. שיקגו של 1996 – שפעמים רבות הגדרתי כקבוצה הגדולה מכולן, אבל הפעם לא הצבעתי עבורה, זכתה ברוב גדול, ואחריה 5 הגדולות האחרות:

שיקגו 1996: מייקל, סקוט פיפן, טוני קוקוץ', דניס רודמן, לוק לונגלי

36.32% (81 votes)

גולדן סטייט 2019: סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, דריימונד גרין, דמרכוס קאזינס

21.08% (47 votes)

סלטיקס שנות ה-80: דניס ג'ונסון, דני איינג', לארי בירד, מקהייל, רוברט פריש

11.21% (25 votes)

לייקרס שנות ה-80: מגיק, ביירון סקוט, מייקל קופר, וורת'י, קארים עבדול ג'אבר

9.87% (22 votes)

סן אנטוניו 2014: טוני פרקר, מאנו ג'ינובלי, קאווי לינרד, בוריס דיאו, טים דנקן

8.07% (18 votes)

4. תוצאות הסקרים על הטרייד הגדול

אם אתה אוהד הלייקרס –

כאוהד הלייקרס עליך לברך על העיסקה

96.52% (361 votes)

כאוהד לייקרס אתה מאוכזב מהעיסקה

3.48% (13 votes)

אם אתה אוהד דאלאס, כיצד אתה מתייחס לטרייד?

אם אני אוהד דאלאס אני נגד הטרייד

90.69% (341 votes)

אם אני אוהד דאלאס אני אוהד את הטרייד

9.31% (35 votes)

אם אתה לוקה, כיצד אתה מקבל את הטרייד?

אוהב את טרייד. עיר הזוהר, המסורת, לברון, ואצליח להחזיר את ההפסד

57.06% (194 votes)

אני שונא את הטרייד. הוא עולה לי יותר מדי, ועם לברון אנחנו צריכים שני כדורים

42.94% (146 votes)

אם אתה אנטוני דייויס כיצד אתה מקבל את הטרייד?

אני אוהב את הטרייד. השגתי אליפות בלייקרס עם לברון והגיע הזמן לשינוי

51.84% (169 votes)

אני שונא את הטרייד. הייתה מספיקה לי שביתה איטלקית אחת בפליקנס

48.16% (157 votes)

4. הגופייה מספר 2 של הספארס, שפעם הייתה של קוואי לינרד ומאז של אף אחד, היא עכשיו של ד'ארון פוקס, ואל תחשבו שזה דבר קטן

Spurs spark debate with controversial Kawhi Leonard move

Spurs spark debate with controversial Kawhi Leonard move© Dan Hamilton-Imagn Images קרדיט:

הספארס החליטו לשים את העבר הנפלא בצד, ולהתחיל תקופה חדשה עם ויקטור ומבניאמה.

הטרייד המשולש בין סן אנטוניו, סקרמנטו, ושיקגו, השתיל את ד'ארון פוקס בספארס. היום נודע שד'ארון פוקס ילבד את הגופייה מס' 2.

אז מה הסיפור כאן? גופייה מס' 2 הייתה של קוואי לינארד בשנות הזהב (וגם השנים הפחות מוזהבות) בסן אנטוניו מ-2011-2018, כולל שנת האליפות 2014, ומאז שהוא עזב את הקבוצה היא נשארה יתומה.

עבורי הייתה זו מין הצהרה אילמת שהייתה תקופה, ועתה מתחילה תקופה חדשה, (ואני מקווה ללא גרג פופוביץ' כמאמן ראשי)

5. עולם הכדורסל עדיין בשוק מהטרייד של לוקה באנטוני דייויס. עתה סטפן קרי מביע דעתו

כשנודע לסטפן קרי על הטרייד, הוא רק שאל: "האם זה אמיתי?".

שאר עולם הכדורסל לא הספיק עדיין TO PROCESS – לעכל ולנסות להבין את המשמעות – של הטרייד הבומבסטי – ללא ספק אחד המרעידים ביותר את הסיפים בהסטוריה.

אתמול נפגש סטפן קרי עם שדר NBA TV דניס סקוט והביע שוב את תדהמתו הגדולה מהטרייד: "אני יודע שזה חלק מהביזנס בו אנחנו נמצאים אבל זה עדיין שוק שלא קל לעכל. אני יודע שזה חלק מהצגת הבידור שהיא הNBA אבל עדיין…".

סטף אמר (הוא לא חידש הרבה אבל בכל זאת הוא אמר):

This just goes to show that no one is truly untouchable in the NBA. If Doncic, someone who's been a legitimate MVP candidate for the past four or five seasons, can be traded away without prior notice, then no one is safe

6. חייבים להיות דברים שאנחנו לא יודעים בקשר לטרייד. ימים יגיעו והכל יתגלה

הדדליין לטריידים הוא מחר, יום חמישי, ב-3 אחה"צ שעון מקומי. הרבה עלול לקרות עד אז, או מאומה. בשנים האחרונות השבוע האחרון של הטריידים היה שקט ורגוע. מעט מאד קרה. הפעם? השבוע האחרון היה המטורף ביותר בהסטוריה של הליגה.

כמובן שהטרייד של לוקה ו-AD היה הרעשני, הסומבסטי, והלא מצופה ביותר בהסטוריה של הליגה. ואז ד'ארון פוקס הופך להיות הכוכב הראשון לרצות לשחק מאחורי ויקטור וומבניאמה, ורצונו מולא. אני מחכה שכל רגע בין עכשיו ויום חמישי ב-3 אחה"צ תיפול בומבה נוספת בקשר לג'ימי באטלר.

מה קרה מאז הטרייד בין לוקה ואנטוני דייויס? שני דברים:

אחד: מסתבר שהיחסים בין לוקה למבריקס היו יותר סדוקים מאשר חושבים. אחרת מה פתאום הטרייד כהפתעה מחלטת? ולמה דווקא עכשיו? למה ללא מסיבות עתונאים, הסברים, ותשובות על שאלות? והעיקר, אולי, איך זה שהמבריקס הסכימו לקבל כה מעט עבורו.

שניים: איך זה שלא שמענו מילה מאנטוני דייויס, לכאן או לכאן? האם הכל בסדר איתו והלייקרס? איתו ולברון? לך תדע. היום סוף סוף הוא הגיב: "אני בסדר עם הטרייד. אני מוכן לשחק בדאלאס". בול שיט.

7. ברגע האחרון: הלייקרס מנסים להחתים עד הדדליין את סטיבן אדאמס מיוסטוןThe Athletic’s Sam Amick,)

8. מייקל סקוטו ( reported Tuesday) מדווח שדטרויט, מינסוטה, וממפיס – כולן קבוצות פלייאוף (או פלייאין) מעוניינות בלונזו בול לפני הדדליין

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
110 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
דן רוזנבלום
05/02/2025 2:43:22

מעורב טעים במיוחד. תודה רבה חבוב!
אני מאוד אוהב את הסקרים שאתה עושה.
הם מעניקים היבט למחשבתם של רבים ונחמד לתהות בתוצאות והדיעות.

הדבר הכי גרוע שאטלנטה יכולה לעשות זה לזעזע עכשיו. יש להם בסיס נפלא והם פשוט צריכים להשאר יחד. מלבד אולי טרייד לקאפלה שבייש את חוזהוא מאז שחתם עליו.

אני מאוד אוהב ומחזיק מד'אנדרה האנטר ולדעתי ההוקס חייבים להחתימו להמשך ולזרוק עליו מה שהם יכולים.

הספרס ימשיכו לעלות במדרגות מעלה לאחר שנים רבות בשפל. הרבה מאוד שחקנים רוצים לשחק עם וומבי, כי הוא ללא ספק הפנים של הליגה לעשור הבא לפחות.

שיהיה המשך שבוע טוב דוק!
מקווה שאתה וגייל מרגישים טוב!
תזכרו להנות כצעירים כמו שאתם בנפשכם!
🤠✌🏽💪🏼🏀❤️

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דן רוזנבלום
דן רוזנבלום
05/02/2025 17:19:43
הגב ל  מנחם לס

❤️

הלוואי והעורכים שלך היו מרגישים אותו הדבר…

מבלי לחרחר כמובן…

עשיתי צילום מסך! מנחם לס קרא לי חבר!
דן בן ה-12 היה עף לשמיים!!!!
🤠😁🥳🫡

האמת, שגם דן בן ה-40! 🤩

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי דן רוזנבלום
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיאנדרה האנטר בעונת חוזה? עכשיו הבנתי.
לא נותן לו שקל יותר מהחוזה הנוכחי שילך לעשוק מישהו אחר.

עידו גילרי
05/02/2025 14:34:25

דיאנדרה האנטר לא בעונת חוזה. מאיפה הבאת את השטות הזאת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממה שדן כתב

דן רוזנבלום
05/02/2025 17:12:00

טעות שלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל טוב גיסנו אין צורך להתנצל

brooklyndror
brooklyndror
05/02/2025 3:44:03

דובר אתמול על אומץ מול טמטום. אין סתירה בניהם. ניקו עשה את הטרייד האמיץ בתולדות הליגה שלאף מנג'ר אחר לא היה אומץ לעשות אם היה במקומו. ויכול מאוד להיות שיתברר שזה גם הטרייד המטומטם בתולדות הליגה.
אבל עד שלוקה יקח אליפות אחת לפחות כל הטענות על טמטום הם בגדר תאוריה.
התפקיד של GM זה לקחת סיכונים ולקבל החלטות קשות. בשביל זה הם מרוויחים מליונים. אבל רובם לא עושים את העבודה ולא לוקחים סיכונים. פשוט מחתימים את הכוכבים הבעייתים שלהם על מאקס ואחריי זה כולנו בוכים על איך קבוצות נתקעות בלי יכולת תמרון ובלי יכולת אמיתית להתמודד על אליפות.
אז סוף סוף בא GM אחד עם בייצים הולך נגד הזרם ועושה את העבודה שלו.
אוקיי אז למה תמורה כל כך נמוכה? פשוט כי ברגע ששמים מגה סטאר כמו לוקה על המדף מצד אחד כל הליגה תתנפל על הטרייד. אבל מצד שני ברגע שיחשבו לרגע יתהו מה פתאום דאלאס מעבירה אותו? מה דאלאס יודעים ולא מספרים. זה פשוט נשמע מסריח ברמות ודאלאס כנראה לא רצו את כל הדרמה הזאת. עדיין היו צריכים לדרוש מלייקרס 3 בחירות וכאן באמת הכישלון של ניקו.

Shenanigans
05/02/2025 8:38:31
הגב ל  brooklyndror

בהחלט רוב הgm לא לוקחים סיכונים וסתם נותנים חוזים אסטרונומיים לשחקנים טובים מאוד אבל לא מצוינים. שחקנים לדוגמה: ג׳ון וול, ברדלי ביל, זאק לווין, לילארד, גובר, בן סימונס ואני יכול להמשיך.
לתת ללוקה מקס זה קל שבקלים. אין קשר לאומץ, הוא יצא דביל.

brooklyndror
brooklyndror
05/02/2025 9:02:40
הגב ל  Shenanigans

כמו שציינתי מעשה יכול להיות אמיץ ובאותו זמן גם מטומטם. אין סתירה בין הדברים. נכל עניין של פרספקטיבה

The Oak
The Oak
05/02/2025 15:34:58
הגב ל  Shenanigans

מסכים איתך שזה דבילי לעשות כזה טרייד שכל כך הרבה אוהדים של דאלאס יתאכזבו וישנאו אותו. הקבוצה קיימת בשביל האוהדים במידה רבה.

Avri
Avri
05/02/2025 10:15:25
הגב ל  brooklyndror

גם כשאתה קופץ מהגג של גורד שחקים, עד השניה בה אתה פוגע ברצפה זו היתה החלטה מטומטמת רק בתיאוריה.

The Oak
The Oak
05/02/2025 15:33:09
הגב ל  brooklyndror

תחליף את המילים טרייד אמיץ במילים ההימור הכי גדול ואני מסכים איתך לגמרי

brooklyndror
brooklyndror
05/02/2025 5:37:32

תאוריית קונספירציה על הטרייד מסבירה שהמתרה האמיתית היא להעביר את המאבריקס ללאס וגאס. עם לוקה הקבוצה הייתה נשארת בצמרת שנים רבות. עכשיו אחריי שדייויס ימצה את עצמו הקבוצה תצלול לתחתית וקבוצת תחתית הרבה יותר קל להעביר עיר.
בתמורה לזה סילבר מקבל את לוקה בשוק גדול ולכן בעתיד יאשר את המעבר.
לברון יקבל אחוזי בעלות בקבוצה בלאס וגאס וחכן הסכים להיפרד מהסחבק דייויס.
וניקו פשוט פיון שפעל לפי ההוראות מלמעלה. מה שהופך. אותו ללא אמיץ ולא מטומטם אלא פשוט המנג'ר הלא נכון בזמן הלא נכון.

עידו גילרי
05/02/2025 7:30:34
הגב ל  brooklyndror

לא יותר פשוט להקים קבוצת אקספנשן בוגאס…?

brooklyndror
brooklyndror
05/02/2025 8:00:46

אתה מפספס את הנקודה. הקונספירציה היא שמריים אדלסון קנתה את המאבריקס מתוך כוונה להעבירה לשוק היותר אטרקטיבי של וגאס. זה שהליגה אולי רוצה שם קבוצת אקפנשן לא קשור ומנוגד לכוונות שלה.

עידו גילרי
05/02/2025 8:01:36
הגב ל  brooklyndror

אז תסלח לי שאני לא קונה את הקונספירציה.

brooklyndror
brooklyndror
05/02/2025 9:20:46

זה בסדר. אני לא מוכר. רק מספר על משהוא ששמעתי. בעיקרון בתסריט הזה כולם מרוויחים חוץ מאוהדיי דאלאס. אבל אני גם מתקשה להאמין בזה.

The Oak
The Oak
05/02/2025 15:36:38
הגב ל  brooklyndror

הנקודה היא פשוטה יש משהו שאנחנו לא יודעים אחרת זה צעד מטומטם שלא עושים אותו על הגב של כל כך הרבה אוהדים. עכשיו אפשר להתחיל לנחש מה זה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  brooklyndror

ניקו לא היה אומר שהוא עשה הכל אם היה פיון אלא אם כן שילמו הרבה שיגיד את זה ויזכר כמנגר הגרוע בהיסטוריה.

דדי
דדי
05/02/2025 15:11:55

ניקו אומר מה שהבעלים רוצים שהוא יגיד, או שהיה כבר עכשיו מובטל ואף בעלים אחר לא היה שוכר אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

טעות בידיך. אף בעלים לא יהיה סתם מוכן להיזכר כמנגר הגרוע בהיסטוריה.

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 7:37:01
הגב ל  brooklyndror

אהבתי
עכשיו בוא נראה אם זה נכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח התקשורת באבל מהצהרת טראמפ
ופה רצו את ביידן הזה שונא ישראל נתנו לו חיבוקים.
נראה אם יתגשם בימינו אבל זה הפתרון היחיד כמו שאמרתי בעבר.
כל דבר שמחזיר לשם ערבים ימשך הטרור השם לא משנה חמאס פתח גיאהד הכל אותו דבר.
גם מול איראן לא יהיה מנוס ממלחמה, הם לא יפסיקו לנסות לפתח גרעין ולאיים עלינו

השור
05/02/2025 7:33:05

'לטלטל את הספינה' זו אסטרטגיה מסוכנת – זה הרבה פעמים עובד לטווח קצר. אבל הרבה פעמים מתפוצץ בפרצוף. אין ספק שהחיים עם טראמפ הם התגשמות הברכה הסינית – יהיו לנו חיים מעניינים…
תסכים עם האסטרטגיה שלו או לא, ביידן הוא אוהב ישראל אמיתי…ברמ"ח אבריו ושס"ה גידיו. אתה מאמין במהפכות, ביידן שועל ותיק מאמין באדמונד ברק ותהליכים איטיים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  השור

ביידן אידיוט ושונא ישראל שמחייך ותוקע סכין בגב.
יש לשלוח לכלא לפשעים נגד האנושות את טרודו מרקל אובמה ביידן וכל הזבל הזה שהפך את העןלם למקום לא בטוח עבור האנושות.
טראמפ מבין מי אלה הבני דודים יפה מאד.
אם יקרה בפועל לא יודע דיבורים לא עולים כסף אבל ארהב או אנחנו חייבים לשלוט בעזה אסור ששום גורם ערבי יהיה שם בלי פיקוח ויחפור מנהרות ויעביר נשק.
כל אלה שעושים הפרדה בין איוש ועזה גם לא מבינים באיוש זה בדיוק כמו עזה מארגנים 7 באוקטובר.
בכל אופן גם הצהרה כדיבור בלבד חשובה.
הוא צריך להעיף אותם גם מארהב.
הפכו את הקמפוסים לסניפי גיאהד

השור
05/02/2025 8:10:58
  1. כאמור, באופן עקבי אוהב ישראל – כאמור, אתה מוזמן לחשוב שאתה מבין טוב ממנו מה הדבר הטוב לישראל. לא כל כך אגב, טראמפ אוהב וינרים, דמיין כיצד טראמפ היה זורק אותנו מתחת לגלגלים ב 8.10….לא מריץ לכאן את כל הצי האמריקאי…
  2. מה עכשיו יש לך עם טרודו ומרקל? אני מבין שאתה נטשת את פוקס ניוז לטובת מקס…
  3. איני משוכנע שאתה באמת מבין את המשמעות של שליטה ישירה בעזה…אין סיכוי בעולם שאשכנע אותך במשהו, רק מחזיק אצבעות שלא נצטרך ללמוד זאת בדרך הקשה…
The Oak
The Oak
05/02/2025 15:37:45

שמע ביידן מאוד אוהב את ישראל. הבעיה שהוא לא מבין שעם החזון והאסטרטגיה הדמוקרטית הפרוגרסיבית שלו הוא מביא הרבה רע לישראל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Oak

בגילו לא יודע אם מבין משהו בכלל האלה מסביבו ממש לא אוהבי ישראל

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 7:41:06

מקווה שטראמפ יתן אור ירוק לתקיפה מאסיבית של הגרעין באירן. מתעים לי שטייסים מישראל ארה"ב ואנגליה ירדו שם בכח על התשלובת ויחסלו אותה בשביל שיהיה קצת שקט בחזית האירנית.
אבל אני לא פחות בקטע הכלכלי, מקווה שמי שלא יחליף את ביבי או יצטרף אליו יוביל את הקטנת הכח של המונופולים והפקידות. כי חייבים שינוי גם פה, במיוחד בקטע הסוציאליסטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסוציאליסטים אלה הגנבים הכי גדולים שתדע😉.
מלחמה מול איראן בלתי נמנעת אפשר רק לדחות ולדחות אבל היא תגיע.
הם לא יפסיקו לחפש להרע לנו אם לא נגדע את זה.

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 9:58:04

צריך סוציאליסטים שמה שבאמת מעניין אותם זה הציבור ולא הכיס הפרטי שלהם.
אני מחכה לברקת אחרי ביבי ומקווה שיקח את זליכה לידו כדי להוריד את מחירי הדיור והמזון. לא שחסר לי. אני לא משלם משכנתא ולא שוכר דירה. מסודר בלי בעיות אבל כן דואג לאחרים ולמי שאין לו. לא יכול להיות שהקרטלים מעלים פה מחירים כי בא להם. מוכן להפסיד קצת במניות בתנאי שיכניסו פה רשתות חדשות שיורידו את המונופולים ויצמצמו אותם. ברור לי שאפסיד כסף עד שהברוקר שלי ימצא אפיקים חדשים לכסף, אבל לפחות זה ילך למטרה טובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדבר האחרון שמעניין את זליכה זה הציבור.
תאמין לי. הוא עסוק בלדאוג לעצמו.
פרטים במייל אם בא לך

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 19:06:20

בינתיים הוא משקיע ולא יוצא מזה כלום.
מה שאני כן זוכר שכשהוא היה בעניינים הוא הצליח להוריד את מחירי הדיור.
חושב ש/זה חשוב ובמיוחד לזוגות צעירים.
ויקירי, יש לך את המייל שלי, אשמח לשמוע עוד דעה מנומקת על זליכה.
אני תמיד אוהב לשמוע את שני הצדדים.
כבר הצליחו לשכנע אותי שהקול שנתתי בזמנו לכחלון היה בזבוז!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא זמין במייל😁

Avri
Avri
05/02/2025 10:23:14

טייסים מאנגליה בטח שלא יצטרפו לתקיפה באיראן, לא עם ממשלת הלייבור הנוכחית וגם לא לפני. גם טראמפ לא יצטרף לתקיפה כזו, המנטרה שלו ושל מחנה המאגה היא שלא שולחים חיילים לשום מקום. את המלחמות שלו הוא עושה דרך מכסים וסנקציות. זה עובד על מדינות שיש להם מה להפסיד (מקסיקו, קנדה), הרבה הרבה פחות על מדינות כמו איראן שאכלו כבר כל סנקציה אפשרית וגם ככה מי שמקבל שם החלטות לא נפגע מזה.

בכלל, התקפה באיראן זו אסטרטגיה דבילית. היא תעבוד כי הכל שם מוטמן עמוק מתחת לאדמה וסתם תוביל להסלמה.

golan
golan
05/02/2025 15:42:26
הגב ל  Avri

לא יודע מי, או איך, אבל חייבים להחליף את השלטון באירן או לפחות לא לתת לשלטון כזה גרעין.
כי אם לא תחליף, תוך שנתיים הם מחדשים את טבעת המטורפים מסביב, אחרי הפקת לקחים (חמאס, חות'ים, מיליציות בעיראק, מטורפים בסוריה וחיזבאללה.)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  golan

צריך פשוט לשלוח את השלטון לאללה

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 19:13:23
הגב ל  golan

מה זה לא לתת להם גרעין?
צריך להשמיד את כל התשלובת וכל פעם שינסו להיכנס להריסות להרוס שוב (יש לווינים וכתבמי ריגול).
נהיה כמה שבועות בין ממד לעבודה עד שיגמרו להם הטילים וזהו. בסוף או שנהרוס להם או שיכנעו. או שיוכנעו על ידי עמם.

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 19:10:08
הגב ל  Avri

כן, כבר שמענו כל כך הרבה סיפורים כמה טראמפ יהיה רע ולא טוב ורובם התפיידו מזמן.
אני יודע שהכל בעומק אבל לאמריקאים יש פצצות חודרות בונקרים.
תקיפה באירן היא צורך השעה. לתת להם להגיע לפצצות גרעין עשוי להיות הסוף שלך ושלי.

MBK
MBK
05/02/2025 7:08:17

אין שום קונספירציה בטרייד
פשוט בכיינות שאין שני לה
זה מהלך מטורף של פלינקה שניצל נאיביות של ניקו הארסיון שכנראה לא מבין איך דברים עובדים בליגה, כנראה שהיה לו שכרון חושים והוא יאבד את העבודה שלו לאחר שדאלאס תודח בפלייאין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

נאיביות עלאק חחח אפילו הרפה הבנה הכי גדול לא נאיבי ככה

MBK
MBK
05/02/2025 8:20:52

אין שום קונספרציה
לא הייתה שום מזימה להעביר את לוקה לאל איי
זאת שגיאה עצומה של דאלאס כמועדון ושל האריסון
אני מקווה שלא יגיעו לפלייאוף

רן הנרגן
05/02/2025 8:17:22
הגב ל  MBK

אני מסכים ומזכיר שוב שהריסון היה מעורב במהלך של נייקי שהוביל למעבר של קרי ל UA. האיש לוקה בהיבריס ומערבב אותו עם כמויות גדולות של טפשות וחוסר הבנה. גם החתן של אדלסון לא מבין בתחום. נשארת רק השאלה מה קובן חושב. לא אופתע אם לא שאלו לדעתו במסגרת מאבקי הכח בינו לבין החתן של אדלסון והוא לא מוציא את זה בינתיים החוצה משיקולים שלו.

yaniv
05/02/2025 13:01:20
הגב ל  רן הנרגן

קיובן כבר אמר שלא היה לו שמץ של מושג שזה מה שהולכים לעשות וגם צנדלר פרנסוס סיפר שהם התכתבו אחרי הטרייד וגם שם קיובן אמר שלא היה לא מושג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוני עם 3 ראשון בקריירה מר נקודה לדקה

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 7:24:55

תודה מנחמנו
חושב שאתה צודק לגבי יאנג. למרות שאני לא אוהב את יאנג בגלל שאין לו הגנה בשיט, מעריך אותו בתחום ההתקפי ובראיית המשחק שלו. כל קבוצה הגנתית שיכולה לחפות עליו, שווה לה להשקיע בו בטח שבסכום כזה מגוחח שהוא מקבל.

עידו גילרי
05/02/2025 7:29:07

אז סופר מקס זה סכום מגוחך…
מעניין.

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 10:00:12

207 ל 5 שנים זה לא 315 גם אם זה המקס שהוא יכול לקבל.

עידו גילרי
05/02/2025 10:01:27

זה גם החוזה של לוקה ו-SGA נו אז.
זה רק אומר שבקיץ אתה צריך לתת לו מקס מחדש (או גג בשנה שאחרי).

Berch
05/02/2025 7:29:08

אחלה מעורב על הבוקר
יאנג הוא שואו טיים של איש אחד. הסיבה שבאים לראות כדורסל.
אטלנטה יעשו טעות גדולה אם יוותרו עלי, לדעתי
🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Berch

ההוקס הגיעו למיצוי עם טריי הם 7 שנים לא הצליחו לבנות כלום סביבו. הייתי שמח אם יגיע לקבוצה אחרת נורמלית קבוצה כמו יוסטון למשל הוא הופך לקונטנדרית

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 19:14:48

יש בזה משהו

The Oak
The Oak
05/02/2025 15:39:32
הגב ל  Berch

באים לראות נצחונות דבר ראשון. ודרמה. ורק אחר כך שואו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאיפה הולך דוראנט? אני מקווה לקבוצה חזקה ולא לעוד פלופ.
בא לי אותו בקאבס😊

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 10:02:33

לייקרס…
חברון+דונקציצ בשר+קפקייק נשמע כמו תפריט במסעדת התרנגול שלא יודע להטיל ביצה בדאנק!
איףףףף הגשם הזה מחרבש לי וגם דוחה לי את כניסת הרוח, בשביל מה באתי עם האוטו לעבודה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קצת צחוקים שאני קורא גס הציעו לסאנס את דריי תמורת דוראנט 🤣🤣🤣🤣🤣

עידו גילרי
05/02/2025 8:05:58

זה בסדר. זה בא במקביל לביל תמורת סטף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מאשר

MBK
MBK
05/02/2025 8:21:28

אחרי שלוקה עבר תמורת דייויס
נשמע פייר אינף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

מה פתאום פערי האיכות בין דוראנט לדריי הרבה יותר גדולים. עדיף לעשות כבר טרייד דוראנט על et (בחירה ב2033) תאמין לי. יש יותר פוטנציאל אתמול שם 31 במשחק העונה

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 10:03:25

קודם ש ET יגבה במטר, אחרי זה נדבר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חלילה במטר זה מעל בובאן.

60-70 סמ יהיה מושלם.

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 19:16:04

העם דורש ETמטר

דחואן בלייר
05/02/2025 8:18:02

מתי אטלנטה הייתה אלופה? אליפות זה לא הכל,מה שכן מציגה אטלנטה קבוצות טובות עם כדורסל טוב,ורצון לנצח.
לחלק גדול מקבוצות הליגה אין אופציה אמיתית להתמודד בצמרת,כך זה גם בכדורגל וגם בענפים שאני פחות מכיר.לפרק בשביל מה?מה מקבלים מפירוק? גם אם אתה זוכה באחד מהמקומות הראשונים בדראפט יש לך רק 50% בערך סיכוי לקבל שחקן משנה מציאות.
האם שמתם לב שהשבוע עברנו עוד טרייד מאוד משמעותי,ס"א מתחילה השבוע את המרוץ לאליפות ,כמובן שלא השנה.פוקס +ויקטור זה צמד קטלני אם הם עולים לפלייאוף אני לא מת לפגוש אותם.
לגבי הטרייד הגדול ,איך הגענו למצב בו רוב גדול חושב שלקבל את דיוויס בטרייד זו תמורה כל כך נמוכה ועלובה?איך הגענו למצב ששחקן עם הגנה חלשה נחשב לנכס צאן וברזל של עולם הכדורסל?אם כך למה יאנג שגם הוא שחקן התקפה מעולה ושחקן הגנה לא טוב מוערך כל כך נמוך!מה שאני מציין זה פשוט חוסר פרופורציות בהערכת שחקנים.
האם הדד ליין נגמר למעשה.נראה לי שלא .דוראנט על הכוונת,באטלר עוד לא סגר קבוצה.וויציץ עדיין בשיקגו,ביל האם ישאר מחוסר ברירה בפניקס? מידלטון,קוזמה מתנדנדים. ג"ס להזכירכם עוד לא עשתה כלום.דריימונד ישאר בקבוצה?
האם סברינה אלוהית מדליקה וסקסית ,בליווי סחלב עם פיסטוק שקורץ לי מספל ואומר לי קח אותי,יספיק לי להבוקר?

Shenanigans
05/02/2025 8:47:35

דייויס, בן 32 וטופ 12 בליגה לעומת לוקה בן 26 וטופ 5 בליגה. עונה אחרי שהנהיג אותם לגמר הליגה. השחקן הכי אהוב על אוהדי דאלאס. בלי בחירות כמעט, בזמנים שיש לך טריידים כמו הטרייד על גובר הבינוני או מיקאל ברידג׳ס הסביר פלוס. בזמן שיש קבוצות שיכולות להציע הרבה יותר.
אגב, בסטרצ׳ שאחרי האולסטאר ועד סוף הפלייאוף עונה שעברה הייתה לדאלאס הגנה מצויינת.

אתה מסתכל על הטרייד כמה יכול לעשות דייויס העונה בדאלאס לעומת לוקה. לדעתי הסתכלות יחסית שטחית בלי להבין את כל הרגש שסביב ובלי להסתכל על האפשרויות האלטרנטיביות

מעוז
מעוז
05/02/2025 9:53:49

אל תשווה בין ההתקפה של לוקה לשל יאנג
ותכלס גם אל תשווה בין ההגנה של שניהם, של לוקה טובה בהרבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מעוז

לא נכון של לוקה יותר גרוע

golan
golan
05/02/2025 12:30:37

דייויס תמורה עלובה כי הוא משתתף פלייאוף כן, פליאוף לא, הוא כשיר אולי 60% מהמשחקים, הוא פרימדונה שרוצה לשחק ב-4, ואם הוא לא מרוצה – הוא יעשה שביתה איטלקית. והוא גם מבוגר מלוקה ב 6 שנים.
לוקה מוביל את הקבוצות שלו רחוק (גם בריאל מדריד) ויש לו עם דאלאס גמר מערב ואח"כ גמר ראשי, יאנג – הוא בקושי גורר את אטלאנטה לפלייאוף ורק פעם אחת עבר סיבוב (הגיעו לגמר מזרח) אז אין מה להשוות בין השניים.

עידו גילרי
05/02/2025 12:38:32
הגב ל  golan

תגיד מה שתגיד על דיוויס אבל הוא מעולם לא עשה שביתה איטלקית גם לא בפליקנס. הוא אמר מלא פעמים שהוא מתאים יותר לשחק 4 אבל תמיד המשיך לשחק 5. גם עם הפציעות שלו 60% מהמשחקים זו הגזמה פרועה.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי עידו גילרי
The Ljos of the Rings
05/02/2025 13:07:22

מוסיף שדווקא הפליקנס אז עשו לו שביתה איטלקית. הוא ביקש לעזוב (אחרי שנתן שבע שנים לקבוצה בלי להתלונן לא משנה איזה דברים גרועים ורופאים איומים שמו סביבו) והם ניסו לספסל אותו עד שיהיה טרייד. ארגון השחקנים והליגה התערבו והקבוצה הסכימה לתת לו לשחק אבל להגביל אותו ל-20 דקות במשחק.

עידו גילרי
05/02/2025 16:50:11
הגב ל  מנחם לס

לעשות את העבודה שלך?

דחואן בלייר
05/02/2025 14:41:13
הגב ל  golan

מה קשר לפרימדונה,השחקן טוב בתפקיד 4.באותה מידה תנסה באופן קבוע לשים את יאניס כסנטר,ותראה אם זה ימצא חן בעיניו.דיוויס במיטבו כשהוא משחק 4.אני צופה לתפוקה הרבה יותר טובה כשישחק בעמדה הטבעית שלו.
מדברים על הגיל אז למה יש קבוצות שרודפות אחרי דוראנט שמבוגר הרבה יותר.בן כמה לברון?
יאנג משחק באטלנטה אין סביבו לאורך הרבה זמן סגל ללכת איתו רחוק.הצמידו לו את מוריי שרק דפק לו את העסק.

The Oak
The Oak
05/02/2025 15:40:39

יותר נכון שאטלנטה מציגה קבוצות טובות בלי הגנה וללא יכולת לנצח )בפלייאוף( למעט מזליקו שדומה למכבי תל אביב 2014

ירון, החלום
ירון, החלום
05/02/2025 8:34:43

בס"ד
תודה רבה מנחם.
אין על המעורבים שלך.
אף פעם לא משעממים.
תעשה סקר מי השחקן הכי שנוא באתר.

אוהד ס"א
05/02/2025 8:36:41

מעורב מעולה:
אני רק שאלה: מה מידת המעורבות של מרים אדלסון בדאלאס?
האם העדיפה להיפטר מקוסם בעייתי אחד או משניים, והמבין יבין. היא מושקעת מאד בטראמפ וטרמפ חייב לה
קובן מכר את החלק שלו והוא עדיין מקבל החלטות?
ראיתי דעה שטוענת שקובן בתור איש עסקים חריף מבין שהליגה הולכת לטואלט. הרייטינג בצניחה גם בגלל ה wwe אבל גם בגלל הצעירים שמעדיפים לראות היילייטס מאשר 3.5 שעות שיעמום ופרסומות. אהבתי את ההקשר של מעבר ללאס ווגאס. חוקי הכלכלה שם אחרים מאשר בכל מקום בארצות הברית.
ככל שהמיתון עתידי יפגע חזק יותר באמריקה, עסקי ההימורים יפרחו.
חצי ליגה היתה רוצה לעשות את זה כולל הספרס
לא בטוח שלמכור את לוקה זה הצעד הנכון שיווקית בכיוון.

נועמיקו
נועמיקו
05/02/2025 8:45:10

דניס שרודר: "הטריידים זו עבדות מודרנית, מחליטים בשבילך לאן אתה הולך".
אשמח לשמוע מה האשך חושב על זה.
אישית אני רואה גם כמה הבדלים בין עבדות לחיי כדורסלן ב-NBA אבל אולי אני אטום

אוהד ס"א
05/02/2025 8:53:19
הגב ל  נועמיקו

הוא צודק. אבל זאת העסקה של איגוד השחקנים בתמורה למשכורת מינימום של מעל ל2 מליון דולר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אוהד ס"א

שיעשו טרייד ביני ובין שרודר הוא בא לעבוד במקומי ואני במקומו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  נועמיקו

חחחח לא זכור שהעבדים היו מיליונרים והיו להם בחורות, מכוניות, יוקרה תהילה.
מישהו מכריח אותו להיות עבד?
יכול לעבוד במקומי ואני במקומו אחליף אותו בטרייד כעבד. יש,טרייד כזה דניס?

רן הנרגן
05/02/2025 11:08:38

לגלדיאטורים ברומא היו, לפחות התקופות מסויימות, כסך תכשיטים וגם נשים ותהילה אבל הם היו עבדים, חיו תחת שליטה מלאה של הבעלים ובכל קרב היו עשויים למות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחחח אתה משווה את הכסף שלהם לאלו בnba? בן סימונס וקאווי היו דנים אותם למוות גם בלי קרב 🤣🤣🤣
איזה השוואה עשית חחח
שחקן nba בא עם אוזניו ראפ ובחורות רץ 30 דק ביום טוב ועל כל דקה ריצה נח 4 דק ומקבל מיליונים וחופשי לעשות כרצונו

רן הנרגן
05/02/2025 11:42:54

אני לא אמרתי טוב או רע אלא שיש רבים שקוראים לאתלטים מודרניים גלדיטורים וגם דניס ידידנו הלך למחוז ההוא אז הזכרתי את שני ההבדלים העיקריים. חופש ומוות בקצה המנהרה

עגל
05/02/2025 12:58:07
הגב ל  רן הנרגן

למיטב זכרוני גלדיאטור נלחם 4 קרבות. בממוצע.
אחריהם הוא היה מת או משוחרר.
זאת לא היתה קריירה ארוכה ומפוארת

עגל
05/02/2025 12:58:39

הם גם עובדים רק 7 חודשים בשנה

דוקטור רזי הופמן
05/02/2025 19:19:25
הגב ל  עגל

עבדי זמן, עבדי עבדים הם…

NBA בדם
05/02/2025 9:26:20
הגב ל  נועמיקו

איפה נרשמים כעבד ב nba? עכשיו אני הולך.
תמיד חלמתי להיות עבד בארגון הזה.

דדי
דדי
05/02/2025 15:19:56
הגב ל  NBA בדם

זה כל העניין – אתה צריך להירשם. יש לך זכות בחירה והחלטה שלך אם להצטרף לליגה. לקרוא לזה עבדות זה להעליב את אלה שבאמת חוו כזאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

😅😅😅

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/02/2025 10:51:34

תודה רבה מנחם

TRIP
TRIP
05/02/2025 11:35:35

יש שמועות שלברון חתום בדאלאס בסוף העונה לא נשמע הזוי האמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

אין סיכוי שירחיק עד לשם

דדי
דדי
05/02/2025 15:08:04

לא שמעתי על שום כוונה להטריד את טריי כרגע. ההוקס מנסים לעשות כמה דברים – 1. ברנדון אינגרם, אבל נראה שההיט והרפטורס מובילות במירוץ הזה כרגע (באופן מפתיע הרפטורס רוצים להטריד את בארט) 2. לשדרג את קאפלה או לפחות להטריד תמורת מישהו עם חוזה יותר ארוך. 3. למצוא טרייד לבוגדנוביץ׳.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

חחח מה יעשו עם אינגראם,?
יכולים להחתים אותי ברבע מחיר ומבטיח גם לא להשתתף במשחקים

דדי
דדי
06/02/2025 7:19:38
הגב ל  דדי

אחלה רפטורס…

Jhonny B
Jhonny B
05/02/2025 23:05:46

אני לא מצליח להבין את הטרייד הזה כמהלך מקצועי נטו. נכון, יש שחקנים שמאוד לגיטימי להתלבט האם כדאי לתת להם חוזה מקסימום, ונכון גם שהקלישאה שהגנה מביאה אליפויות כבר הוכיחה את עצמה פעמים רבות – אבל כישרון וקילר אינסטינקט כמו שיש לדונצ'יץ' אמורים לגבור על השיקולים האלה. GM שיש לו ביד שחקן חד פעמי כזה, שהוא ווינר מוכח, אמור להגיד יפה תודה ש*זה* הכוכב שלו ולא למשל בראדלי ביל, גילברט ארינאס או איזיאה תומאס (לא האורגינל, זה שכיכב בבוסטון פעם) – להחתים אותו על מה שהתקרה מאפשרת, ולבנות מסביבו קבוצה שתתאים לאיכויות שלו ותחפה על החסרונות שלו. זה היה אמור להיות no brainer. אז עם כל הכבוד להסברים של האריסון אני בטוח שזאת החלטה שהוכתבה על ידי הבעלים (אחרת כבר לא הייתה לו עבודה), ושיש שם שיקולים זרים מעבר לעניין המקצועי.