חם מהתנור: דארון פוקס בספרס, זאק לאבין בקינגס

חם מהתנור: דארון פוקס בספרס, זאק לאבין בקינגס

חם מהתנור: דארון פוקס בספרס, זאק לאבין בקינגס

טרייד משולש שולח את פוקס לסן אנטוניו.
דארון פוקס מקבל את מבוקשו ועובר בטרייד משולש לסן אנטוניו.
הקינגס מצידם מקבלים את זאק לאבין, 3 בחירות ראשונות ו-3 בחירות סיבוב שני.
ואילו הבולס (שכנראה לוחצים סוף סוף על כפתור הריבילד) מקבלים את זאק קולינס, טרה ג'ונס, קווין הוארטר והבחירה שלהם בחזרה מהספרס.

Subscribe
Notify of
78 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
03/02/2025 8:17:10

אז יש לנו 3 רכזים פותחים כרגע.
פול לא נראה שהולך לשום מקום – נראה שנטמע היטב בקבוצה, משמש כמנטור של וומבי, וגם לא נראה כשחקן שיפרוש עונה הבאה.
קאסל הובא כרכז העתיד, ובאמת הפגין כיוון טוב, אך המושכות ניטלו ממנו והוא נאלץ לשחק בתפקיד זר לו לצד פול, בלי הכדור.
ופוקס, שרצה רקקקקק ספרס, קיבל את מבוקשו.
הוא לא הראה הרבה מוח בקריירה שלו, יותר אודרוב יאללה לחדור לזרוק בכל הכוח.
הפכנו לעוד קבוצה!
עם שני כוכבים מכריחי זריקות.
הספרס הגיעה לבידורסל המודרני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מסכים פוקס שחקן אדיר, הוא ממש לא זורק בכל הכוח, הוא יוצר ברמה שאין לכם כדי להביא נצחונות. שדרוג עצום עבורכם

יאפ
יאפ
03/02/2025 10:02:30

פוקס לא מכריח כלום במשחק שלו, זה למה זה כן יעבוד

אשך טמיר המקורי
03/02/2025 11:17:05
Reply to  יאפ

ברור שהוא מכריח

דוקטור רזי הופמן
03/02/2025 10:51:54

פוקס אכן לא הראה עד כה מח אבל כישרון יש.

Last edited 11 days ago by דוקטור רזי הופמן
John
03/02/2025 8:20:46

אז אם אני מבין נכון, הספרס קיבלו את פוקס בלי לוותר על אף פרוספקט צעיר? ווסל, קאסל? כלום? ועכשיו הקינגס החזירו את הצמד לוין את דרוזן. אני פחות אוהב את הטרייד לקינגס אבל מצד שני זה לא שהליגה התנפלה על פוקס שבלי הארכת חוזה לא שווה הרבה. ועל הבולס אין ממש על מה לדבר. זה כבר צפוי מהם. לא שאני חושב שפוקס הוא משיח ובהחלט יש סכנה לחזור לימי דג'ונטה מורי אבל פוקס נותן להם כיווץ בכניסות לסל ליד וומבי ופול יכול להוביל אאת הספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

פוקס ב3 רמות מעל דגונטה

TRIP
TRIP
03/02/2025 8:43:45

טופ 5 גארדים בליגה. אין שאלה

Dor
Dor
03/02/2025 10:31:17
Reply to  TRIP

אחלה שחקן אבל קצת הגזמת לדעתי. אתה לוקח אותו לחמישיה שלך לפני סטף לוקה שג"א ברונסון מיצ'ל בוקר קייד ומקסי ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

לוקח את פוקס על פני בוקר קייד וגם סטף בגלל הגיל. הוא וברונסון באותה רמה ולדעתי הוא אף מנהל משחק טוב מברונסון בקצת.
מקסי צעיר יותר אז משאיר את מקסי.

TRIP
TRIP
03/02/2025 11:34:59

100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

1. שגא
2. לוקה
3. מיצל
4. טריי
5. מקסי
5. ברונסון/פוקס. מקסי מעליהם בגלל הגיל ולדעתי יהיה טוב יותר מהם.

thetroll
thetroll
03/02/2025 12:22:37

זרקת את סטף כאילו הוא שק תפוחי אדמה. לאמלו לא נכנס לרשימה שלך? מה עם בן סימונס (טוב זה בצחוק). הרשימה שלי:
סטף
שרגא
לוקה
לאמלו
מיטשל
הליברטון
מקסי
ברונסון
פוקס.
זה לא עושה את פוקס לא טוב אלה באמת ההכי טובים יותר העדפה שלי. כל פעם שאלתי את.עצמי מי אני לוקח עכשיו מאלה שנשארו זה מה שיצא.

Last edited 11 days ago by thetroll
NBA בדם
03/02/2025 12:58:34
Reply to  thetroll

סטף כבר לא בטופ. הוא אחרי השיא.
למאלו שחקן קרקס עד שיוכיח אחרת. לא מוכיח שהוא עושה פעולות חיוביות למען ניצחונות.
מקסי וברונסון בטופ 5

דוקטור רזי הופמן
03/02/2025 13:02:13
Reply to  NBA בדם

למלו הוא הסולן של קרקס בול. מנהל הקרקס לבר בול.
הוא גם איש עסקים ממולח עם עסק בצ'אינה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבאר הביא את שלושת ילדיו להיות מיליונרים. אגדה! מה שמגיע מגיע

thetroll
thetroll
04/02/2025 9:21:02

לאמלו שחקן מעולה. אומר את זה כחובב שארלוט. צפה במשחקים. אם במקרה הוא משחק כי לרוב הוא פצוע. שחקן יוצא מן הכלל. לא חובב לאבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת. מקסי ברונסון פוקס לדעתי אותה רמה בלי הבדל גדול ביניהם. מקסי צעיר מהם ב3 שנים לכן יש לו יתרון ואולי עוד הילוך.
ברונסון ופוקס די בשיא ובתקרה שלהם

NBA בדם
03/02/2025 13:25:56

ההבדלים לא גדולים, אבל ברונסון קצת מעליהם.
הוא הבוס הגדול בקבוצה עם שאיפות לאליפות.
הוא מנהיג וקשוח, יש לו מלא מובים וסקילס, משחק פוסט וחצי מרחק נהדר.

thetroll
thetroll
04/02/2025 9:23:16

לאמלו טוב משלושתם. זה אולי יתברר בעונות הקרובות. הבעיה היחידה של לאמלו זה שיותר מעניין אותו להיות רוק סטאר משחקן כדורסל בקבוצה מנצחת. חפיפניק כזה. אבל לראות אותו משחק (ממליץ לנסות) זו חוויה במיוחד כשיש לו את מיילס ברידג'ס כאופציה.

Last edited 10 days ago by thetroll
thetroll
thetroll
04/02/2025 9:19:34
Reply to  NBA בדם

אחרי הטופ של סטף זה הרבה יותר משל כל פוינט גארד בליגה. למשל שרגא. מרוב פנטזי אנשים שכחו הופס. שרגא שחקן פנטזי מושלם. סטף שחקן הופס מושלם פלוס. אני עדין לוקח אותו לפני כל פוינט גארד אחר בליגה בלי למצמץ.

NBA בדם
04/02/2025 9:26:46
Reply to  thetroll

אתה רוצה להתעלם מהמציאות תתעלם.
הוא בירידה משמעותית ופחות דומיננטי ומשפיע כשנים עברו.
להגיד שהוא מעל שגא זה כבר נטו אהדה ולא אובייקטיביות.
שחקן על שקולע מעל 31 למשחק, שומר על ומוביל את קבוצתו למאזן הטוב בליגה לעומת שחקן שקולע 22 למשחק, איבד מהנפיצות שלו ועם לא מעט משחקי נפל השנה. אחראי לא פחות מקבוצתו למאזן החצוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

למאלו רחוק מהם נותן סטט פה ושם בקבוצה פח לא שומר כל הזמן פצוע אין מה להשוות לשועל.
סטף זקן הוא בן 36 גם אם לדעתך טוב מפוקס היום זה זמני לא לוקח בן 36 על בן 27 אף פעם.
דיארון הולך לחתום 5 שנים בספרס בכל שנות השיא שלו, הוא רעב להצלחה, יש לו אופי טוב בנוסף ליכולת אדירה.

thetroll
thetroll
04/02/2025 9:24:52

למאלו רחוק מהם אבל מלמעלה לא מלמטה. זה שהוא שם קצוץ על נצחונות וכל השטויות האלה לא אומר שום דבר לגבי היכולת שלו. צפה בשארלוט ותחליט.

Last edited 10 days ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

שכחת את גארלנד שאני לוקח בכל יום על הליברטון ולמאלו

NBA בדם
03/02/2025 13:09:20

נכון, אבל את גארלנד אני מעביר ב MRI בפלייאוף הקרוב ואז אחליט מה הוא שווה.
בינתיים נותן עונה סדירה לפנתיאון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

כן המבחן יהיה מול בוסטון בעיקר

thetroll
thetroll
04/02/2025 9:25:35

מסכים לגבי גארלנד. שכחתי אותו

אבג
אבג
03/02/2025 13:30:57
Reply to  TRIP

קצת הגזימו פה עם הערכת חסר לדה אהרון.
לוקה מספר אחד בפער. היה השחקן הטוב מכולם בפלייאוף האחרון.
שיי
דונובן
ברונסון
כל השאר רמה דומה אבל לוקח את פוקס לפני מקסי והליברטון
לאמלו לא באיזור חיוג.
וסטף בסוף כבר. ברור שלפני שנתיים העה מוביל את הרשימה

אבג
אבג
03/02/2025 13:33:50
Reply to  אבג

מי שמעניין לראות אם עדיין שייך זה ג׳ימי. אבל בשביל זה נחכה לפלייאוף

מנחם לס
03/02/2025 14:38:37
Reply to  John

גם אני לא מבין את ההגיון עם פוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייד נוראי של הבולס קיבלו זבל שלא שווה כלום.
הספרס הביאו תותח וימריאו טרייד נהדר עבורם.
סקרמנטו גם טרייד מיותר בחירה 27 של הספרס תהיה שווה לתחת. הבחירה של דארלוט השנה בטח מוגנת. כלומר נתנו סטאר כמו פוקס על בחירה 31 של מיני שכנראה באמת תהיה גבוהה…

אבג
אבג
03/02/2025 8:33:53

קיבלו זבל על חוזה זבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

בסדר נשארו באותו זבל עשו מהלך באיחור של שנתיים 3. לאבין לפחות היה מביא קהל וקצת נצחונות עכשיו יתחילו להפסיד בכמויות כדי שהבחירה שלהם תהיה גבוהה….

יאפ
יאפ
03/02/2025 10:41:36

אחלה טרייד לבולס, כבר שנתיים שלאבין נרקב על המדף, מי ייגע בדבר הזה?
חשבתי שהם יהיו צריכים לתת נכס בשביל להיפטר ממנו, אז לא רק שהצליחו להיפטר מהפרצוף האדיש הזה שעושה טובה שהוא משחק אפילו קיבלו בחזרה את הבחירה שלהם, טרייד מעולה

John
03/02/2025 14:48:43
Reply to  יאפ

לאבין נרקב על איזה מדף? הוא נותן עונה מעולה! ניצח להם לא מעט השנה. גם הפציעה די מאחוריו. שנה שעברה אולי היה אמור להביא מחיר זול כי הוא באמת היה רחוק מהעין ולא ידעו איך יחזור. בפועל היה די בריא ב-4 מתוך 5 השנים האחרונות ונתן עונות קליעה נהדרות. הוא לא בדיוק אופציה ראשונה בקבוצה אלופה אבל בטח לא שחקן ששווה כלום.

יאפ
יאפ
03/02/2025 15:40:29
Reply to  John

הם כבר שנתיים מנסים להטריד אותו, הגיעו לנקודה שחייבים לקחת החלטה.
העדיפו להפסיד ולהמר על הדראפט מאשר להמשיך לשקוע בבינוניות
בסופו של יום לא הייתה קבוצה בליגה שלא הציעו לה את לאבין, כנראה שזאת הייתה התמורה הכי גבוה שיכלו לקבל

אבג
אבג
03/02/2025 8:24:15

דה אהרון תותח.
שני כוכבים זה המינימום להצלחה.
לא מבין מה סקרמנטו עושים אבל אם כבר מכירת חיסול נראה לי סאבוניס מתאים בול ללייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

חלילה לטראקרס

עידו גילרי
03/02/2025 8:28:39

לאט לאט הקינגס מרכיבים מחדש את הקבוצה של שיקגו רק עם סבוניס במקום ווצ'ביץ'.
בקיץ יביאו את לונזו בול אבל רק אחרי שייפצע.

Last edited 11 days ago by עידו גילרי
John
03/02/2025 8:53:50

בדיוק. האיחוד של לוין את דרוזן הרי הייתה הצלחה אדירה… מה שכן הספייסינג סביב סבוניס הוא באמת מרשים עכשיו עם מונק, לוין (אליס) וקיגן מורי.

אבג
אבג
03/02/2025 8:54:29

אם לא פלייאוף לפחות אלוף הטבעות

TRIP
TRIP
03/02/2025 8:41:41

הספרס ניצחו בטרייד, שיקגו לא יודעים לעשות ריבליד, סאק כנראה הוציאו מהסיטואציה הכי טוב שיכלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מנגר הבולס צריך ללכת הביתה דווקא מאכזב זה ההוא שהיה בדנבר

John
03/02/2025 8:54:54

קרנישובס לא? כן לא להיט. אם הם באמת יסיימו את השבוע במכירת חיסול, אז פניהם יהיו אל הדראפט ולהתפלל לכדורי פינג פונג.

Avri
Avri
03/02/2025 10:36:24

הבולס מנסים לדחוף את הלקרדה-חוזה של לאוין שסותם להם את הפיירול על 27 כבר די הרבה זמן בלי הצלחה. מצאו מי שתיקח את החוזה + קיבלו את הבחירה שלהם לדראפט הקרוב בחזרה. הבחירה היתה מוגנת טופ 10 והיה סיכוי לא רע בכלל שהיתה הולכת לאיבוד ובאמת על כלום. תחשוב על האלטרנטיבה, עוד שנה כמו השנה בלי בחירה בדראפט החזק שבא עלינו. הבולס הולכים לפירוק בערך שנתיים מאוחר מידי ויצאו טוב.

סקרמנטו גם עשו בחכמה. פוקס הודיע שהוא לא יחתום מחדש, הזמין קרקס סביבו בשנה וחצי הקרובות, והוריד לעצמו את הערך בטירוף כי כולם יודעים שסקרמנטו לחוצים למכור. יכלו לקבל יותר משתי בחירות סיבוב ראשון (זו של שארלוט תהפוך לשתי בחירות סיבוב שני) ולאבין? יכול להיות. מצד שני עושה רושם שאחרי מה שיוטה ואוק עשו עם בחירות דראפט בשנים האחרונות קבוצות הרבה פחות מעוניינות להפרד מהבחירות שלהם. ודי, אפשר להפסיק להשוות לטרייר של גובר. זה לא הסטנדרט יותר. מה גם שרוזן ולאוין ירדו להם מהפיירול ביחד ב2027. ניחוש שלי – הם בונים על דראפטים מכאן.

סן אנטוניו במצב מוזר. בוודאות השתפרו אבל מה עושים עם קאסל? מקווה בשבילו ובשבילם שיטרידו אותו לקבוצה אחרת. די חבל שלא עבר לסקרמנטו עצמה.

TRIP
TRIP
03/02/2025 8:50:30

הבחירה של אטלנטה כנראה תהיה בלוטרי אם כל הפציעות שלהם,הספרס ועדיין שמרו על קלדון וואסל
יש להם הרבה מהלכים, קאסל עדיין לא יכול להיות פוינט גארד פותח, ופוקס ממש רצה להגיע לשם

bobby
bobby
03/02/2025 9:03:19

מעניין, סקרמנטו היו על גג העולם לפני שנתיים, אך קפאו על השמרים ועכשיו החליפו את השלד. מעניין אם לווין ודרוזן יצליחו לסחוב אותם ליותר מהבינוניות של שיקגו.
אחלה מהלך מבחינת הספרס. בטח לאשך יהיה כעת שחקן אהוב חדש – ג׳ורדן מקלאפלין 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  bobby

הוא אחלה שחקן שתדע לך שומר נמרץ מהיר קולע לא מקבל הזדמנויית בליגה.

אשך טמיר המקורי
03/02/2025 11:31:00
Reply to  bobby

אני כבר אוהב אותו. שמעון צודק.

דוקטור רזי הופמן
03/02/2025 13:03:47
Reply to  bobby

חושב שיתפקדו מצוין מסביב לקבנוס. ישתמשו מצוין בחסימות שלו אבל יקח להם קצת זמן להתרגל.

NBA בדם
03/02/2025 9:04:15

ווואווו עוד טרייד עצום.
סה"כ טרייד טוב והגיוני לשלושת הקבוצות.
ספרס מקבלים את הכוכב הגדול לצד וומבי והם לא מוותרים על אף כישרון צעיר.
סקרמנטו עדיין רלוונטיים בהווה ומקבלים לא מעט בחירות עתידיות.
שיקגו נפטרים מלאבין ומקבלים בחירה ושחקנים חביבים.
יש עוד שלושה ימים גורליים לדד ליין וכבר אפשר להכריז שהוא אחד הגדולים שבהם אם לא הגדול מכולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

סקרמנטו לא רלוונטים לכלום יתחילו לצלול ועונה הבאה במצולות, הבולס זה גופת שור בזירה. רק לספרס הטרייד טוב.
הקינגס סביר כי הוציאו 3 בחירות.
בולס ציון 0

NBA בדם
03/02/2025 9:34:40

מונק,סאבוניס,אליס,קיגן,דרוזן,לאבין זה שישייה טובה עם כח אש לא מבוטל – סגל של קבוצת טופ 8 במערב ואולי אף מעבר.
הבולס לא יכלו להוציא יותר על לאבין, והם לקחו את המקסימום שהשוק הסכים לתת עליו.
הספרס שיחקו אותה שלא ויתרו על כישרון צעיר.
טרייד טוב לכל המשתתפים סה"כ.

דוקטור רזי הופמן
03/02/2025 13:05:06
Reply to  NBA בדם

יקח להם קצת זמן להתחבר אבל יש מצב שאתה צודק!

יאפ
יאפ
03/02/2025 10:10:11

לאבין כבר שנתיים על המדף וזה בפער ההצעה הכי טובה שהבולס קיבלו.
קיבלו את הבחירה שלהם בחזרה תמורת כלום למעשה, אני חושב שזה המהלך הסביר הראשון שלהם בשנים האחרונות

Avri
Avri
03/02/2025 10:42:12
Reply to  יאפ

זה בערך המהלך הראשון שלהם בשנים האחרונות.

יאפ
יאפ
03/02/2025 11:34:02
Reply to  Avri

בכל זאת היה טרייד עם אוקלהומה, היה עם אורלנדו, היו החתמות של שחקנים חופשיים.
אבל כל המהלכים האלה היו בצלו של לאבין, שאולי אפשר להוציא ממנו משהו.
סוף סוף סגרו את הבאסטה עם השחקן הזה

Avri
Avri
03/02/2025 10:41:23

סקרמנטו הוציאו בפועל שתי בחירות כי זו של שארלוט מוגנת ותהפוך לשתי בחירות סיבוב שני. להתחיל לצלול זה בדיוק מה שהם מנסים לעשות. היו צריכים לנסות להביא את קאסל במקום כל הבחירות דראפט האלו, אבל כנראה הערך של פוקס נמוך כי כולם יודעים שעוד עונה וחצי הוא עוזב ורוצה לחתום בחינם בסן אנטוניו.

אוהד ס"א
03/02/2025 9:04:40

האמת שהופתעתי מאד. לא האמנתי שרייט מסוגל לייצר טרייד כזה. הספרס ידועים כשמרנים בני שמרנים. כנראה שהמחנה הצעיר נוגס בכוחו של ביופורד את פופ.
בואו נגיד שהקונספציה שלי פחות מזיקה…
אלו חדשות טובות מאד לספרס: אנו רחוקים 2 שחקני חמישיה מקונטנדרית עתידית: וומבי פוקס וקאסל
אם נצליח להרכיב משהו טוב יחד עם וואסל זה יהיה נהדר.
כמו שאמרו לפניי, לא ויתרנו על אף בחירת דראפט חשובה, נפתרנו מחוזים גמורים או גרועים והשארנו את הסגל העיקרי שלנו
כמובן שמתבקש עכשיו טרייד משלים שיביא סנטר לקבוצה. יש את החוזה הגמור של פול ויש את החוזה של קלדון שהוא יחסית סחיר. גם וואסל על המדף אם רוצים להביא משהו יותר איכותי לעמדה 3.
עכשיו בעיקר צריך לעבוד על הכימיה ולראות איך זה יעבוד. ויש לנו מספיק זמן, גם אם לא יהיה פלייאוף השנה.
זה שיש עכשיו אופציה לקליעה מה-3 ועוד קלע של 20 + נקודות למשחק יוריד עומס מוומבי ויאפשר לו חיים נוחים יותר בצבע. זה לא שהוא יהפוך לחיית צבע. הוא יהיה דומה במשחק שלו לדוראנט מאשר ליאניס, אבל עכשיו יהיה לו עוד כלי עוד שניים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

אתם במצב טוב סנטרים טובים וחזקים יש מספיק שיהיו על המדף.

ברוק לופז, גוגה, מו ואגנר, קסלר, טרנר, אמביד (בשביל האשך במיוחד), זובאץ, טרנר, סבוניס, גובר (רק תמורת 8 בחירות).
נורק, יונאס

בדראפט גם אולי יש משהו
לדעתי אם אתם מנחיתים היום את דוראנט אתם קונטנדרים.
אתם צריכים להביא עכשיו בריונים שמשחקים חזק ומזיזים רגליים ואתם על הגל חזק. כמובן להשאיר את המאמן הנוכחי ולא את פופ.
מאמן מעולה

Last edited 11 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
thetroll
thetroll
03/02/2025 10:43:09
Reply to  אוהד ס"א

היי .. אני לא מבין למה אתה אומר שלא ויתרתם על אף בחירת דראפט חשובה? יש כאן 3 בחירות סיבוב ראשון ועוד 3 בחירות סיבוב שני ועוד בחירת סיבוב שני שחוזרת לשיקגו … זה די הרבה לא? ואם כן אז למה אלה בחירות לא חשובות.. ? לא הכי מבין את זה

יאפ
יאפ
03/02/2025 11:41:47
Reply to  thetroll

בחירה בקיץ של הספרס, לא חשובה כי יש להם את בחירה יותר טובה של אטלנטה, אין להם היום מקום ליותר מדי רוקיס.
בחירה של שארלוט מוגנת שהופכת ל2 בחירות סיבוב שני
בחירה ב31 של מינסוטה שזה למעשה הנכס היחיד המשמעותי שוויתרו עליו
בחירה של בולס מוגנת הקיץ ושוב הם לא צריכים יותר מדי רוקיס כרגע
בחירות סיבוב שני שלא שוות כלום בטח במצב הרוסטר של ספרס.

מה מהבחירות האלה נראה לך כנכס משמעותי שלא שווה שחקן כמו פוקס?

thetroll
thetroll
03/02/2025 12:02:53
Reply to  יאפ

הבנתי. לא אמרתי שזה לא שווה את פוקס. רציתי להבין. הסברת טוב. אחלה תודה.

אור
אור
03/02/2025 13:49:33
Reply to  thetroll

יאפ עם פריצה מאוחרת לתמונת רוקי העונה

דוקטור רזי הופמן
03/02/2025 13:06:45
Reply to  אוהד ס"א

תלכו עם הוואסל של קסל ויהיה פוקס עם וומבי בלי קבאנוס….
🙂

Berch
03/02/2025 9:21:40

נראה כמו שיחוק של סאן אנטוניו
נראה איך זה יתפתח
🙏

thetroll
thetroll
03/02/2025 10:39:57

יש פה 7 בחירות שעברו 6 לסקרמנטו ו 1 לבולס. אני מבין שזה מהספרס אז למה אומרים לי למעלה שהם לא ויתרו על בחירות משמעותיות?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/02/2025 11:36:24
Reply to  thetroll

מה-3 בחירות סיבוב ראשון שסקרמנטו קבלו, הקרובה של שארלוט מוגנת ותהפוך להיות 2 בחירות סיבוב שני, אחת של הספארס ב 27, מה שאומר שהיא צפויה להיות סוף סיבוב ראשון, ורק אחת של מיני ב-31 יכולה להתברר כשווה. הבחירה ששיקאגו מקבלת תהיה כנראה לא רעה, אבל זה קורה רק כי שיקאגו מתפרקים

thetroll
thetroll
03/02/2025 12:04:24

כן עכשין הבנתי את זה. תמורה סבירה אפילו זולה עבור שחקן כמו פוקס.

Siko
Siko
03/02/2025 11:32:43

השחקן היחידד בערך שגולדן רצו עבר דווקא לסקרמנטו, לא ייאמן

A Ljos: Resurrection
03/02/2025 11:57:13

אז מה, ג'ימי באטלר עכשיו צריך למלא את כל הארנה של מיאמי בפולי קפה כדי לחזור לכותרות?

קפיץ
03/02/2025 13:45:11

וואו, איזה טרייד. אבוי לשיקאגו שלי, יהיה חורף ארוך בעיר הרוחות. כנראה כמה חורפים. הקינגס ימשיכו להיות מעניינים למחצה, ומאידך הספרס בהינתן בריאות וכימיה (כן אני יודע שזה הרבה) הופכים בעיני לקונטנדרים החל מרגע זה.

וניל טרופי
וניל טרופי
03/02/2025 15:35:20

טרייד טוב לכולן, לוין השנה נתן משחקים ברמה של אולסטאר. הקינגס מודים בטעות על הבחירה בפוקס במקום האליברטון והספרס ממשיכים בסדרת הטיפוח לויקטור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה טעות? הליברטון היה מוריד אותם ליגה. פוקס כמה רמות מעליו. החלטה הכי נכונה שעשו

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
03/02/2025 18:44:59

סבוניס בעבור הליברטון היתה עיסקה מצויינת לסקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן, הקינגס ניצחו בעסקה הזאת. הליברטון אפילו לא הכוכב של אינדי למרות שיווקו ככזה

Eldad Ben-Moshe
04/02/2025 4:10:45

לא אוהב את הטרייד הזה עובר הקינגס. קיוויתי שיוציאו יותר יבור פוקס, וגם שהפןקוס יהיה על להיות תחרותיים בהווה ולא ריבילד.
אלא אם כן, הם ישתמשו כבר נכשיו בבחירות הללו להביא שחקן מצויין לחזק את מה שצריך לחזק.
ייתכן אגב שהחמישיה תהיה אליב ולא לאבין. כנראה שלא, אבל הם שיחקו טוב עם אליס בחמישיה כשפוקס נפצע