מעורב הופס לששי: אדם סילבר מעוניין לקצר את משחקי ה-NBA לרבעים של 10 דקות. דעתך?/ מנחם לס

מעורב הופס לששי: אדם סילבר מעוניין לקצר את משחקי ה-NBA לרבעים של 10 דקות. דעתך?/ מנחם לס

מעורב הופס לששי: אדם סילבר מעוניין לקצר את משחקי ה-NBA לרבעים של 10 דקות. דעתך?/ מנחם לס
  1. אדם סילבר הודיע שהוא בעד קיצור הרבע ב-NBA מ-12 ל-10 דקות

אדם סילבר הודיע אתמול שהוא – ועוד כמה אנשי NBA חשובים – חושבים בכל הרצינות על הקטנת זמן הרבעים מ-12 דקות ל-10 דקות, כמו הכדורסל בשאר העולם. הפציעות הרבות לאחרונה הן אחד הגורמים הראשיים להעדפתו לקצץ בזמן המשחק.

אני נגד הקטנת זמן הרבעים מ-12 ל-10 דקות מכמה סיבות:

1)כמובן שכמה שמשחקים יותר הסיכוי להיפצע גדול יותר. אז למה שלא יקטין את אורך הרבע ל-8 דקות? 6 דקות? אם יקטין את זמני הרבעים ל-"0" דקות אז לא תהיינה פציעות כלל וכלל. הכדורסל העולמי של 4X10 הוא קצר מדי. הניסיון מראה ש-12 דקות של משחק מסתיים לרוב במשהו בסביבות שעתיים וחצי, שזה זמן שהורגלנו אליו ב-NBA.

2) מה יקרה ל-100 שנים של שיאי משחקים? רובם יהפכו לבלתי ניתנים לשבירה. גם ב-12 דקות לרבע, ה-100 נק' של וילט צ'מברליין נראה כבלתי שביר. השני אחרי וילט הוא השיא של קובי בריאנט – 81 נק', אף הוא לא יישבר לעולם במשחק של 40 דקות. (אגב, וילט קלע גם 78, וישנם 15 פעמים שהיו משחקים עם קלעי של 70 לפחות)

3) בייסבול ופוטבול אורכים לפחות שלוש שעות, והפוטבול שבר בשנה שעברה שיאי ציפייה.

4) לאלה הטוענים שמשחק של 4X10 יהיה בקו אחד עם משחקים בינלאומיים, התשובה שלי היא שכדורסל הוא משחק אמריקאי. שהכדורסל העולמי יעבור ל-4X12, במקום שה-NBA תעבור ל-4X10.

5) אני חוזה וכותב משחקי NBA כבר 64 שנים. התרגלתי לרבעי משחק של 12 דקות. 10 דקות רבע ירגיש לי כמו לאוהד כדורגל חצאי משחק של 40 דקות.

2. מה דעתך בקשר לשינוי זמן הרבע ב-NBA מ-12 ל-10 דקןת?

3. ניתוח מסיים עונה לג'יילן ג'ונסון הצעיר, אחד משחקניה המעולים ביותר של ההאוקס. מכה אנושה ממש לאטלנטה האוקס

ג'יילן קרע את סחוס הלברום, שתפקידו לשמור על ה-INTEGRITY – שלמות – ה-SOCKET של מפרק השכם. מפרק השכם הוא מסוג BALL AND SOCKET כשה-BALL – ראש עצם ההומרוס העגול – יכול להסתובב ב-SOCKET ללא הפרעה. הסחוס הוא קשה-רך והוא 'נענה' כאילו לראש ההומרוס ומאפשר לו סיבוב קל ללא כל מעצורים. לג'יילן ג'ונסון נקרע ה-LABRUM, והריהביליטציה בד"כ אורכת כחצי שנה.

ESPN. 4 בוחר את נבחרות המזרח והמערב, אילו האול סטאר היה מזרח נגד מערב, עם שינוי רק אחד שלי

EAST

Starters

G: Jalen Brunson, New York Knicks
G: Donovan Mitchell, Cleveland Cavaliers
F: Giannis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks
F: Jayson Tatum, Boston Celtics
F: Karl-Anthony Towns, New York Knicks

Reserves

G: Darius Garland, Cleveland Cavaliers
G: Cade Cunningham, Detroit Pistons
F: Evan Mobley, Cleveland Cavaliers
F: Jaylen Brown, Boston Celtics
F: Pascal Siakam, Indiana Pacers
WC: Damian Lillard, Milwaukee Bucks
WC: Tyler Herro, Miami Heat

השינוי היחיד שאני הייתי מבצע זה אבן מובלי כסנטר פותח במקום טאונס

מערב

Starters

G: Shai Gilgeous-Alexander, Oklahoma City Thunder
G: Stephen Curry, Golden State Warriors
FC: Nikola Jokic, Denver Nuggets
FC: Victor Wembanyama, San Antonio Spurs
FC: Jaren Jackson Jr., Memphis Grizzlies

Reserves

G: Kyrie Irving, Dallas Mavericks
G: Anthony Edwards, Minnesota Timberwolves
FC: Jalen Williams, Oklahoma City Thunder
FC: Anthony Davis, Los Angeles Lakers
FC: Domantas Sabonis, Sacramento Kings
WC: Kevin Durant, Phoenix Sun
s
WC: LeBron James, Los Angeles Lakers

אם היו משחקים ברצינות, יכול היה להיות אחלה משחק!

5. קטלין קלארק סירבה להצעת ה-NBA להשתתף בתחרות השלשות באול סטאר

היא לא הסבירה את סירובה. לדעתי מרחק הקשת יקשה עליה מאד. היא יכולה לזרוק בנוחות 3-4 ג'אמפס מקשת ה-NBA, אבל 30 זריקות רצופות יהיה מבצע קשה מאד עבורה

6. לברון ג'יימס מסביר את עניין בנו ברוני בלייקרס

ברוני הוכנס למשחק ההפסד שלשום נגד פילדלפיה לשיא אישי של 15 דקות. היו רגעים בו הוא נאלץ לשמור על טייריס מקסי ללא הצלחה. הוא היה גם 0 מ-5 מהפרקט.

לברון נשאל לדעתו. הוא אמר שהוא יודע בדיוק כמו כולם שלברוני לא היה משחק טוב, אבל הוא מוסיף שמשחק זה היה למעשה this was essentially Bronny's first real taste of NBA action

עד עתה הוא הוכנס לדקותיים כאן ודקותיים שם. הפעם הוא שיחק נגד פילדלפיה, בפילדלפיה, משך 15 דקות שלמות. פעם ראשונה ב-BIG GAME לעיני BIG CROWD, במרחק 3,000 מייל מהבית.

הוא הגיע למשחק ה-NBA ישר אחרי שקלע 31 – שיא אישי – במשחק G LEAGUE. זה לא פשוט לעבור מליגה אחת לליגה שנייה, במיוחד שכאן זה מינור ליג נגד מייג'ור ליג.

"אני לא חושש מדי לגבי ברוני. הוא יידע להסתדר ולהחליט בעצמו אם להמשיך בחלום ה-NBA או לא. הוא צעיר עם ראש בריא על הכתפיים ואני איתו בכל מה שיחליט

ומה אומר ברוני?

"I feel like I'm a whole lot more prepared now," he said. "Again, just coming out and staying ready after the G League stint and the season being down the road a little bit more, just staying ready. And coming in, playing smart."

אני מקווה שיצליח לבלות כמה שנים ב-NBA כשחקן ספסל יעיל לתפקידים מיוחדים בגלל שהוא רכש את מקומו ב-NBA בכבוד, עם מאמץ, והרבה GUTS, ולא בגלל אביו.

7. מסתבר שסטיב קר וסטפן קרי לא רוצים את ג'ים באטלר בקבוצתם:

https://podcasts.apple.com/us/podcast/part-i-a-big-jimmy-butler-update-deaaron-fox-soap/id1769225582?i=1000687245045

8. צ'ארלס בארקלי ושאקיל עולים על ה-NBA בקשר לאול סטאר, וסתם כדוגמא על מה שהולך באול סטאר הם הביאו את נורמן פאואל כדוגמא לטעויות על טעויות בקשר לכל האירוע

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
97 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Don
Don
31/01/2025 5:57:33

אם רוצים להקטין פציעות, צריך להוריד משמעותית משחקים ולא דקות ברבע.

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 6:25:02
הגב ל  Don

צריך לרווח משחקים ולא לשחק באק טו באק!
תן להם 150 משחקים בשנה אבל לא שנים ברצף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

למה לא להוריד דקות? אמרו בלואד שפחות דקות פחות פציעות. אני בעד רבעים של 10 דק. אבל ירצו שיאים וכו חחח אז לא יקרה

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 6:24:01

מההההה??????????????????????
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"אני מקווה שיצליח לבלות כמה שנים ב-NBA כשחקן ספסל יעיל לתפקידים מיוחדים בגלל שהוא רכש את מקומו ב-NBA בכבוד, עם מאמץ, והרבה GUTS, ולא בגלל אביו. (לס, 2025)"
אתה רציני? נראה לי סתם הטרלת את שימון.
האמת, לא קשה להטריל אותו כשזה נוגע בברבוני ולה בלונד גיימס!

שדות פופ לנצח
31/01/2025 7:16:23

שכחת להוסיף 50 סמיילי בוכה מרוב צחוק

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:30:49

אהבתי
ביבי נתניהו לנצח!
🙂

thetroll
thetroll
31/01/2025 8:19:03

דוק מנחם יודע וכולם יודעים שהוא חייב את הקריירה המפוארת שעשה לאבא. היום בדיעבד אחרי שהכל נגמר וברוני נח על זרי הדפנה זה רק עניין סמנטי ולא כל כך חשוב כי את מה שקרה אי אפשר למחוק יותר זה צרוב באש בדפי ההסטוריה.
הייטרים תמיד יגידו שברוני עשה את הקריירה שלו בזכות האב (וכמובן הבן ורוח הקודש) אבל אנחנו יודעים את האמת.
לשימחתנו את ברוני והתרומה שלו לליגה כבר אי אפשר למחוק לא חשוב מה יגידו ההייטרים.
ובזה ננוחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

בדיוק ברוני עוד יהיה גדול. אנשים לא מבינים את הגאונות שלו, זה לא דברים ששופטים או רואים בסטט.

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:31:39
הגב ל  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איצקו
איצקו
31/01/2025 8:32:04

אולי אני דביל ולא הבנתי אותך
אבל מנחם התכוון שהוא רוצה שיום יבוא וברוני ירוויח את מקומו בזכות עצמו אם יהיה איש למשימות מיוחדות וכדומה. ולא כמו עכשיו שהוא בנבא רק בגלל אבא שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  איצקו

ברוני שווה יותר מזה מאיש למשימות מיוחד

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:34:49
הגב ל  איצקו

מה שחשוב זה שהיום הזה בטח יבוא כל עוד לה בלונד ג'יימס בליגה הזו.
אם לה בלונד לא שם נסיכות ברוניי נמחקת מאוסף הבולים ונשארת רק כקוריוז הבן של….

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 6:28:23

אני חוזר ואומר, לגימי יש חוזה במיאמי לשנה הבאה!
מייאבוא אליך אדוני? מייייייייייייייייייייייייי?
אתה!
מיייייייייייייייייייייייייייייי?
אנשים יודעים מי זה ג'ימי באטלר. מי שיקח אותו טימבש שמשחק באש ועוד צריך לשלם המון קהסף.

שדות פופ לנצח
31/01/2025 7:19:36

אתה מתבזבז פה..לך תפתח אולמות , איזה הומור איכותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:37:19

תודה על עוד תגובה שהצלחתי להוציא ממך, כן ירבו.
מספיק לי פה בהופס. הפרובו שלי עדיין עובד ולא נס לייחו.

The Oak
The Oak
01/02/2025 8:19:14

אחלה גימי. מוסר עבודה ומקצוענות עד שמביאים לו את הסעיף. כל פעם שעבר קבוצה נתן עבודה. בפילי עדיי מלקקים את הפצעים שנתנו לו ללכת.

Smiley
31/01/2025 7:12:43

קטלין קלארק ברמת סופרסטאר כזו שהיא לא צריכה את הקרקס של ה-NBA
הבחורה סוחבת על הכתפיים שלה את ה-WNBA

רביד אראל
רביד אראל
31/01/2025 14:25:29
הגב ל  Smiley

אני גם הבנתי שהיא נמצאת ברוב אותו סופ"ש באיווה בגלל שמפרישים את המספר שלה או משהו בסגנון

Millertime
Millertime
31/01/2025 7:40:26

הבעיה היא לא אורך הרבע, צריך לקצר את העונה, לבטל את שבוע האולסטאר ובמקומו לרווח את המשחקים. זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי למניעת פציעות. בנוסף, למען רווחת הצופים, לקצר את פסקי הזמן לאורך אירופאי.

The Oak
The Oak
01/02/2025 8:20:26
הגב ל  Millertime

כל מה שהצעת יפסיד כסף לנבא. מצד שני גם קיצור ל 40 דקות אומר פחות פסקי זמן. אז אולי זה רלוונטי

עמיחי קטן
31/01/2025 7:51:12

תודה מנחם.
קייטלין קלארק קלעית יותר טובה מהרוב המוחלט של מה שיש ב-NBA, והיא הסבירה שהיא רוצה שהאולסטאר הראשון שלה יהיה של ה-W

אבג
אבג
31/01/2025 11:55:03

לא היתה שנה שעברה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אבג

למיטב זכרוני זו הייתה סברינה יונסקו

עידו גילרי
31/01/2025 12:07:42

אני חושב שהוא התכוון לאולסטאר של ה wnba ושם היא הייתה. רק לא בשלשות.

עמיחי קטן
31/01/2025 13:04:50

ראיתי ספציפית על השלשות

אבג
אבג
31/01/2025 15:39:56

הבנתי. תודה

trusttheprocess
31/01/2025 8:17:54

יש כאלה שחושבים שצריך לקצר את אדם סילבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

😅😅

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:39:10
הגב ל  trusttheprocess

אני מוכן לתרום מסור שרשרת חשמלי למשימה.
רק צריך להוסיף קצת שמן ולחבר לחשמל.
החוט מאריך גם עלי.

NBA בדם
31/01/2025 10:49:13

"רק צריך להוסיף קצת שמן ולחבר לחשמל" – יושב בול על קוואי.

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 11:18:10
הגב ל  NBA בדם

קוואי במחלקת מחזור אשפה אלקטרונית.
מאגר בלתי נדלה לברגים, דיודות ומתכות נדירות…

The Oak
The Oak
01/02/2025 8:21:16

מה שקוואי שכח הרוב לא ילמדו. הבעיה שהוא שכח הרבה…

NBA בדם
31/01/2025 12:04:49
הגב ל  trusttheprocess

😂😂😂

golan
golan
31/01/2025 8:47:07

תודה מנחם, אחלה מעורב.
אחרי שבועיים בעונה כבר היו מלא פצועים, זה לא ממש קשור לדקות / משחקים, זה אימון לא מדוייק. אם אפשר לרווח בין המשחקים שיהיו םחות בק טו בק אז עדיף. אבל יש סגל ארוך לכל קבוצה ואם המאמן לא רוצה פציעות – שישתמש בו.
האולסטארס לא מעניין, זה משחק ראווה שלא נלקח ברצינות ע"י המשתתפים, ועד שלא נמצא דרך לעשות אותם מחוייבים, זה לא ישתנה (כסף יש להם מספיק, אז זה לא יפתר בתשלום)

שר להטפשה סביבתית

קיצוץ דקות בליגה ,האם גם השכר לשחקנים/מאמנים גם יקוצץ.האם מחירי כרטיסים גם יקוצצו?
רעיון לגמרי רע. הכדורגל יותר פופולרי באירופה ולמעשה בכל העולם בין היתר כי יש חוקה בינלאומית,ולא מנסים לשנות חוקים בסיסיים כל פעם מחדש.אגב כדורגל משחקים 90 דקות נטו ,לפעמים 120 דקות ללא מנוחה כל עוד משחקים.בליגה משחקים רק 48 דקות לא נטו ,כי תמיד יש החלפות, השכר הכפיל ושילש את עצמו,אבל מה כולם מתבכיינים.
בכלל רעיון לסילבר תכניס את בבוני לאולסטאר ,ואת בן סימונס לתחרות השלשות ,סילבר אין ספק הצלחת להרוס לגמרי את תחרות האולסטאר עם הרעיונות המוזרים שלך.בעצם אולי תערוך אולסטאר גברים מול נשים,את זה עוד לא עשית.
לג.ס לא חסר שחקני קו אחורי,היא צריכה ללכת על גבוה איכותי וויציץ של שיקגו רעיון די טוב.באטלר על משבצת של וויגנס וקומינגה ,בשביל מה זה טוב?
החלטתי לעשות ניסוי קטן ברוח של סילבר ,אנסה סברינה בלי דובדבן מדליק בראש,נוריד קמת מהקצפת ,או אולי נאכל עטייף בלי אגוזים.

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:42:22

סימונס לתחרות השלשות, אחד הגדולים שלך!
הוא ישים שיא חדש לתחרות שאף פעם לא יישבר, 0 מ 30….
קבל קרם ברולה בטעם לובסטר.

The Oak
The Oak
01/02/2025 8:23:55

סימונס, ברטאנס, שאקיל וברוני בתחרות שלשות ישבור שיאי רייטינג

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/01/2025 9:02:58

עדיף בעיניי לקצר ולרווח את העונה, מאשר לקצץ את דק' המשחק, בעיקר בגלל תאימות לאחור (יש משהו שקדוש יותר אצל האמריקאים מאשר סטט'?). כנראה שזה לא יקרה, אם הולכים לצרף עוד קבוצה לליגה.
תודה רבה מנחם וסופש נעים

yehuda
yehuda
31/01/2025 9:11:28

לברון מסביר למה ברוני מעוניין בלייקרס.
מה שלא ברור זה למה אנחנו מעוניינים לשמוע על ברוני כשבכל מה שקשור לכדורסל הוא קליפה שיווקית ריקה בלי כל תוך שמצדיק את תשומת הלב שלנו.
בהתחשב בכך שמי שנכנס להופס אוהב כדורסל ולא צריך תעלולים ממוסחרים כדי למשוך אותו לספורט הזה אני מציע שלא נשתף פעולה עם כל תעלולי לברון-ברוני ופשוט נ ת ע ל ם מהבן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוני עוד יצליח בליגה הוא מתבשל לאט לומד את המשחק ויתן בראש. כבר היום נתן 5 נק.
הוא צריך בטחון לא מאמן שמדכא אותו.
לקבל כדור ביד 30 דק לזרוק לסל יקבל קליר פאת

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:43:19

זה מראה שאתה אוהד לייקס אמיתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוהד ברוני

עמיחי קטן
31/01/2025 14:30:00

יש מצב אתה סוגר לי איזה פינה בפרויקט טריידים?
יש שם טרייד של בוקר על 4 בחירות שמחכה לתשובה שלך

Shahar Sharon
31/01/2025 9:40:37

פשוט תריכים לשרוק פחות עבירות ולשלוח פחות שחקנים לקו. במיוחד שהשריקות לא עקביות ולפעמים שריקות רפאים

עידו גילרי
31/01/2025 9:44:02
הגב ל  Shahar Sharon

מה יהיה עם הקטע הזה. אנחנו במינימום הסטורי מבחינת עבירות וגם זריקות עונשין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
31/01/2025 9:58:19

תמשיך לצחוק .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צוחק צוחק תאמין לי

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:46:45

אני וגילרי כמו שמן ומי חמצן אבל לדעתי הוא צודק בקטע המספרי פה. עדיין יאניס והדבע-בOן ולילי יקבלו יותר פאולים כי עברו את קורס זריקת הראש בהצטיינות. האחרים צריכים מועד ב'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצה א עושה 10 עבירות עם מכות לפנים ומקבלת 10 שריקות.

קבוצה ב עושה 2 עבירות אבל היריב התנגש במגן שלהם 7 פעמים וקיבל אוויר מהקו.

קבוצה א קיבלה 10 שריקות

קבוצה ב קיבלה 9 שריקות

בלי קשר בנוסף לסמוך על הדטא הישן שיש כמשהו אמין איי סונט סינק סו

https://youtu.be/HL6YARuMRwk?si=GPP1Koe90Y4D6Sx1

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
31/01/2025 11:30:27

זריקת עונשין היא לא בדיוק נתון סובייקטיבי.
אתה יכול להמשיך לקשקש את עצמך לדעת כל עוד אין לך מושג מה הם החוקים (ומה הם היו בעבר) אז אתה נשאר בדיוק זה – קשקשן.
שריקות אויר תמיד היו. יש היום כבוד גדול מדי בשריקות לכוכבים. ההבדל מהעבר קיים אבל לא מהותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל ידוע. זה שתמשיך לקשקש סטט לא יהפוך את זה נכון. אין שינוי בחוקים משנות ה60😉

עידו גילרי
31/01/2025 12:08:53

I rest my case
מה הטיעון שלך שרשמו עבירות פיקטיביות? זריקות עונשין שלא היו? אולי גם נקודות מזויפות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטיעון שלי מעלה מה שרשמתי. הסטט שאתה מביא לא רלוונטי לעניין של שריקות אוויר. היום שורקים פי מיליון יותר שריקות אוויר.
ווילט לא היה קופץ על ראסל
הכדורסל היום בידורסל יותר מאי פעם. כל סטט שתביא לא ישנה את זה

עידו גילרי
31/01/2025 12:26:59

אם היה לך מושג מה זה פאול היה אפשר לדבר. אבל זה יהיה כרגיל בזבוז זמן. אם אתה מאמין היו פי מליון פחות שריקות אויר אז רק חשיבה עקומה יכולה להביא להבדל עצום כלכך במספר השריקות ו/או הצעידות לקו העונשין.
אתה רוצה לקרוא לזה סטט – תעשה חיים. יש לזה שם אחר קוראים לזה עובדות.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי עידו גילרי
רן הנרגן
31/01/2025 18:28:05

אני מבין שצפית בהרבה משחקים של ג"ס לאחרונה

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי רן הנרגן
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shahar Sharon

לפעמים? זה שריקות קספר כמו שאמרת חווית מקרוב את שגא בזה אתמול 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש פה התעלמות באתר מטיי גרום, השחקן השישי הכי טוב של העונה ולדעתי יכול להוביל מלא קבוצות גם כרכז ראשון. עוד קצת ככה ואקנה חולצה שלו, זה 2 רמות מעל מקונל. קבוצה כמו מיניסוטה צריכה לתת לו מקס ישדרג אותם לטופ המערבי, להחליף את החוזה שלו בגובר

NBA בדם
31/01/2025 10:08:14

מעורב מלא בכל טוב
רעיון מצויין לסקר. הורדה ל 40 דקות תרגיש כמו משחק יורוליג ולא כמו משחק nba.
הסטט' הן דבר קדוש לאמריקאים והם ירצו לשמר אותו.
זה יפגע בהשפעה ובמעמד של שחקני המשנה שישחקו פחות.
מעבר לכך הרי במשחקי פלייאוף לא ישחקו 10 דקות ברבע אז למה לצאת ליצנים ולשחק 10 דקות בעונה הסדירה ואז להרחיב ל12 בפלייאוף.
חבל על ג'יילן ג'ונסון. די הלכה העונה של ההוקס.
טריי יאנג נשדד. היה חייב להיות באולסטאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

גיילן גונסון נתן פה ושם משחק והפכו אותו לאיזה כוכב. הלו נראה אותו נותן עונה אחת טובה ומשחקים טובים מול יריבות חזקות ולא ווש ואז אפשר לדבר

NBA בדם
31/01/2025 10:35:37

לא כוכב על אבל שחקן מעולה.
ההוקס יתקשו מאוד בלעדיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

הם גם ככה מובסים כל משחק מאוכזב מאד מסניידר האמת מאז,שהגיע

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 10:47:49
הגב ל  NBA בדם

לגמרי צודק!
שבת שלום.

NBA בדם
31/01/2025 10:51:35

גם לך ידידי

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
31/01/2025 11:50:33

כבר שנים אני מחזיק בדיעה שצריך לקצר את המשחק ל40 דקות. זהו הזמן המקורי שהמשחק שוחק גם באמריקה, וזהו הנוהג בכל העולם. אין ספק שיש להקל על העומס העצום המונח על השחקנים במהלך עונה מאוד ארוכה ומתישה, וכנראה לא ניתן להעביר החלטה על הקטנת כמות המשחקים בעונה מסיבות עסקיות. לקיצור המשחק ב8 דק'אין משמעויות פיננסיות מרחיקות לכת, ויתכן שיגרום גם להגברת העניין מאחר ולכל פוזשן משמעות גדולה יותר, וגם כל הדינמיקה של המשחק משתנה וקשה יותר לחזור מפיגור גדול.
לעניין הסטטיסטיקות – נכון שתהיה פגיעה ביכולת ההשוואה בין שנים שונות ובנתונים מצטברים אבל הנזק לא מאוד משמעותי וזהו הפתרון הטוב ביותר שניתן ליישם

עידו גילרי
31/01/2025 12:10:40

אני גם בעד הקיצור. כמעט כל מי שפתח את הפה מהליגה מאז שסילבר דיבר מתנגד נחרצות.
המשמעות העיקרית שתהיה היא שמספר השחקנים יצטרך להיחתך ולזה יתנגדו בטוח בארגון השחקנים.

דה שוט
31/01/2025 11:52:53

תודה מנחם אחלה מעורב.

  1. לא צריך לקצר ל-10 צריך להאריך באירופה ל-12 המשחק באירופה קצר מדי, תשאלו כל שחקן.
  2. הפציעות הן בגלל קצב המשחק המטורף. הם יפצעו גם ב-40 דקות. הוכח שהלואוד לא מונע פציעות. דרוש כאן שינוי יותר מורכב ומתוחכם מסתם הורדת דקות.
  3. אי אפשר לבטל את שבוע האולסטאר כי בכל עבודה חייבים הפסקה באמצע. מלבד השחקנים באולסטאר – לכל השאר יש שבוע חופש. כל מי שקורא כן לביטול השבוע הזה – שישאל קודם את עצמו אם היה מוכן לעבוד כך (ואל תתחילו לצעוק מיליונים מיליונים – הם מרוויחים אותם ביושר – הם מרוויחים עבור הבעלים שלהם הרבה יותר ממה שהם מקבלים בעצמם).
  4. לגבי ברוני – אמירה לא פופולארית כאן באתר – לדעתי השנה ההגנות חזקות במיוחד, בטח ביחס לשנים קודמות. אני צופה פה ושם (בעיקר בפיניקס האלופה שבדרך חחח) – מי שלא כוכב עם יכולות אישיות מטורפות – מתקשה להוריד כדור לרצפה או להגיע לזריקה. קבוצות ללא הכוכבים הראשיים שלהן מתקשות להשיג נקודות. הלחץ על הכדור התגבר. אני חושב שזו הרוח של בוסטון ואוק' סיטי, ושאריות ממינסוטה של השנה שעברה.
NBA בדם
31/01/2025 12:07:34
הגב ל  דה שוט

+100

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 12:09:29
הגב ל  דה שוט

נעביר הכל לסלאו מו…
🙂

דה שוט
31/01/2025 12:16:40

חחח נראה לי שהוא אף פעם לא נפצע. מתכנת באמדוקס מזיע יותר ממנו 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ממש לא. ההגנות הן אותו דבר כמו כל השנים. זה שאוק וקאבס שומרים טוב לא מעיד על הליגה. מי כמוך שרואה סאנס יודע שהם לא שומרים, לך תצפה בהוקס ואם אתה בקטגוריית ההארדקור/סנאף צפה ב-ווש (לא צפיתי אבל יודע).

כולם יודעים מה לעשות כמו פה במזרח התיכון ועם עזה אבל אף אחד לא יעשה מסיבות פוליטיות וכספיות גם שם.

הבעיה בליגה היא לא השלשות ולא הדקות משחק אלא דברים אחרים לחלוטין. סילבר מנסה להסיט את תשומת הלב מהבעיות האמיתיות עם פלסטר להמונים.

ד"ר פופרס
31/01/2025 13:35:06

+1965
לא אוהבים לשמוע פה את צוות שבר

דוקטור רזי הופמן
31/01/2025 13:46:21
הגב ל  ד"ר פופרס

אני דווקא אוהב את צוות שבת…

דה שוט
31/01/2025 16:05:30

הדוגמאות שהבאת לא כולן מוצלחות. סטף אכן עושה עבירה. מסכים איתך שהבעיה הכי גדולה של הליגה זה השיפוט. וזה הולך ונהיה גרוע ובלתי ניתן לצפייה. בלי קשר – אני חושב שההגנות חזקות מבעבר. בהתחלה הבאת דוגמאות משג"א – אי אפר לשמור עליו – גם בימי מייקל וקובי הוא היה מכניס אותם לסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אין בעיה עם זה ששגא מפלצת. עם הכשרון שם 31. עם תוספת אוויר זה הופך ל54.
שגא היה מעולה בכל עידן הבן אדם עם איכויות מדהימות ביכולת האישית. ממש מזכיר את קובי ומייק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

איפה סטף עשה עבירה?

דה שוט
31/01/2025 18:24:26

דחף עם הידיים בחדירה כבר אין לו רגליים בשביל לעצור את הכדרור לתוך הצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

לא היה שום דחיפה שגא אם כבר זרק עליו ידיים.
ראית איך קל להעניש את הגבוה הלבן החדש סנטוס, פשוט מילאו אותו בשריקות אוויר על יצירת מגע של המתקיף.
כל ה"עבירות" שלו אוויר מוחלט ואחרי שריקות הוא פשוט מפסיק לשמור ונותן קליר פאת.
ככה עושים את זה מגינים מורתעים שנסוגים כדי שהמתקיף לא יצור איתם מגע, תופסת הפוכה, זה משחק טוב למשחקי הדיונון

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט
31/01/2025 16:08:17

ודבר נוסף – בלי קשר לזה שאתה צודק לגבי המזה"ת חחח – הבעיה בליגה היא… שאין בעיה בליגה חחחח הבעיה היא יותר אצל הצופים הוותיקים, אבל הם לא מעניינים את סילבר, ויש שיגידו בצדק
🙂
(לא נעים, אני אחד מהם)

birdman
birdman
31/01/2025 14:35:47

האולסטאר צריך להיות לבנים נגד שחורים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  birdman

היה יכול להיות אש אבל בליגת PC אין סרט כזה

במצב כזה טיי גרום היה גם שם

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
31/01/2025 16:43:57
הגב ל  birdman

הקונפדרציה נגד האיחוד

edani
edani
31/01/2025 14:45:02

אני חושב שמספר הדקות הרבע הן ממש לא הגורם המוביל לפציעות.

אני לא מומחה לפציעות ספורט (אבל בהחלט שווה להסתכל על הנתונים) אבל להערכתי יש כנראה גורמים אחרים שהינם יותר משמעותיים. הדברים הראשונים שכולים לי בראש הם דווקא כמות המשחקים והצורה שבה המשחק משוחק (הליגה הרבה יותר אתלטית מבעבר). ההתאוששות בין המשחקים היא הדבר החשוב. זה נכון שגם פעם שיחקו 82 משחקים אבל צורת המשחק הייתה שונה.

בנוסף, יש משהו בניסיון ליצור שינויים תדירים שפוגע במסורת של הליגה, ראה ערך אולסטאר וגביע הליגה (מפעל מיותר לטעמי). אבל גם כאן קטונתי, אני לא מכיר את כל הנתונים אלא מסתכל על הדברים כאוהד של המשחק

edani
edani
31/01/2025 14:51:47

In 1982, Henry et al reported on 576 injuries that occurred in 71 professional basketball players over 7 years.

In the current study, 12 594 injuries in 1366 players occurred over 17 years. During this period, the game became increasingly physical and played by larger individuals. Henry et al noted that 94% of games missed were due to injuries of the knee, ankle, and foot, compared to 53% of games missed in this study. Both studies found that ankle injuries were the most common but that knee injuries accounted for the greatest number of games missed.

Starkey reported on NBA injuries over a 10-year period and similarly reported no correlation between injury rate and player demographics.9 A 12.4% increase in game-related injuries was noted during the 10-year period, which may be due to an increase in contact in professional basketball. The increase in size and speed of the players, as well as the improvement in diagnostic tools, may also be a factor in the injury increase.

נראה שמדברים כאן על עלייה בפיזיות ובמהירות של המשחק כגורם מוביל לפציעות. זה מחקר קצת ישן מ2010 אבל מדובר במעקב דיי ארוך טווח של 17 שנים

Dor
Dor
31/01/2025 18:22:23

אני איתך דוק, התרגלתי לליגה עם ה 12 דק לרבע. רחמיי על ג׳ונסון, עברתי גם ניתוח לאברום וההחלמה לא פשוטה בכלל.

Aloni
Aloni
31/01/2025 21:36:44

צריך להוריד את כמות המשחקים בעונה. גם כך, כך, העונה הרגילה עם מעין משחקי אימון לקראת פלייאוף שהוא העונה האמיתית.
הכי מבאס זה שמגיעים לפלייאוף ואז שחקנים נפצעים והולכת כל העונה. ראו יאניס בפלייאופים האחרונים, ניקס באחרון, קליי תומפסון ב 2019 ועוד ועוד

ירון, החלום
ירון, החלום
02/02/2025 2:29:05

בס"ד
תודה רבה.
אני בעד קיצור הרבעים.
זו דרך להוריד עומס, עם מעט פגיעה בשיווק של המשחקים.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי ירון, החלום