מעורב הופס ליום ששי: אתמול התבדחתי שזה היה הסקר האחרון לזמן הקרוב. הפעם אני רציני: מיהו ה-MVP נכון להיום? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: אתמול התבדחתי שזה היה הסקר האחרון לזמן הקרוב. הפעם אני רציני: מיהו ה-MVP נכון להיום? / מנחם לס

1.מי שרוצה לראות כיצד מילווקי קולעת 6 נקודות ב-1.1 שניות, שיראה את סוף המחצית הראשונה נגד מיאמי! (שיא עולמי?)

2. ג'ימי באטלר אחר לטיסה של מיאמי ונענש בעוד 2 משחקי השעייה

מעורב הופס ליום ששי: אתמול התבדחתי שזה היה הסקר האחרון לזמן הקרוב. הפעם אני רציני: מיהו ה-MVP נכון להיום? / מנחם לס

ג'ימי משתכר העונה 45 מיליון. זה $580,000 למשחק. הוא הושעה כבר לפני כן לשבעה משחקים. טוטאל פנלטי על השעייה מ-9 משחקים? 5.22 מיליון, וזה כסף 'נקי'. אני לא בא כאן לרחם על מצבו הכלכלי של ג'ימי, אבל לשחקן שכספו מנוהל ע"י רואי חשבון (לך תדע. ג'ימי הזה מסוגל לנהל את עסקיו הוא, ולפתע תשמע שהוא ישן על ספסל בפארק!) 5.2 מיליון, קאש, זה המון כסף. היו עשרות שחקנים מסוגו שהרסו את עצמם כלכלית – כל אחד בצורה מיוחדת לו אבל כולם איבדו את כל מה שהיה להם. האם ג'ימי הוא הבא בתור?

ג'ימי חי לבדו מאז גיל 13 כשאימו אמרה לו, "ג'ים, אני לא אוהבת אותך. אתה לא יכול לגור כאן יותר. לך תמצא לך חיים חדשים".

מויקיפידיה:

Butler was born in Houston on September 14, 1989.[3][4] His father, Jimmy Butler Jr., left the family when Butler was an infant. When he was 13 years old and living in the Houston suburb of Tomball, his mother kicked him out of the house. As Butler remembered it in a 2011 interview, she told him, "I don't like the look of you. You gotta go." He moved between the homes of various friends, staying for a few weeks at a time before moving to another house.

אתה לא יכול להתגבר על עבר כזה ללא נזק נפשי. זהו הזמן שעליו לעצור את הכל ולמצוא עזרה נפשית, כי אם לא יעשה זאת עתה, זה עלול להיות מאוחר מדי בעתיד.

3. אין לי ברירה. מתנצל אלף אלפי התנצלויות, אבל סקר על ה-MVP נכון לעכשיו הוא צו השעה. ותזכרו שלי לוקח חצי שעה ליצור סקר כזה, ולכם לוקח 10 שניות לבחור בין שג"א, ניקולה ג'וקיץ', ומיצ'ל דונובן

Gilgeous-Alexander drops career-high 54 amid 'fun' night in OKC win

שג"א עשה אמש שיא קריירה של 54 נק' בנצחון 114-123 על יוטה. אתם לא צריכים להזכיר לי שאתמול הכנסתי סקר אחרי ששלשום הבטחתי שזה סקר אחרון. היום שיניתי דעתי, ואני עושה דבר שרציתי לעשות אחרי הפוסט של דורבן כשהוא דיבר על ה-MVP, נכון לעכשיו.

שג"א אמר אחרי ה-54:

"It's always fun, I guess, to get career highs, always fun to knock things off your list," he said. "And to have the support of the city behind you is special for sure."

Gilgeous-Alexander is the first Thunder player with a 50-point game since Russell Westbrook posted 50 in 2017 against the Denver Nuggets, according to ESPN Research. He is also only the fourth player in Thunder history to record 50 points, 5 rebounds and 5 assists in a game, joining Westbrook (four times), Kevin Durant and Ray Allen.

4. מי הוא לדעתך ה-MVP נכון לעכשיו:

(הקאבס של מיטצ'ל היא 7-36. התאנדר של שג"א היא 7-36. הנאגטס של ג'וקיץ' היא 16-27)

5. די כבר עם האגרוף שדריימונד גרין החטיף לג'ורדן פול

לפני כמה ימים (בשבת האחרונה) ג'ורדן פול אמר שהוא "מחבב את רוב שחקני גולדן".

אמש, אחרי המשחק נגד הקינגס, גרין נשאל בקשר למה שאמר פול.

גרין: "I'm sorry. I shouldn't have punched him. But it happened. Let's move on."

די. חלב שנשפך. עוברים הלאה.

6. כמה זמן ייעדר דרק לייבלי? הפציעה היא STRESS FRUCTURE (סדק) בעצם העקב CALCANEOUS ולא שבר!

שלשום הודיעו שדרק לייבלי, הסנטר הצעיר של דאלאס סיים את העונה בגין שבר בעצם הקלקניאוס (עצם העקב). היום נודע שהפציעה היא 'STRESS FRUCTURE' (סדק בעצם) ולא שבר, והוא ייעדר חודשיים עד שלושה בלבד, ולא 'עד סיום העונה':

7. גם זאת הסטוריה…קיירי אירווינג קולע את הנקודה ה-18.000 בקריירה (היו 81 לפניו. היום הוא מקום 80…)

8. הלייקרס מחפשת מגן גבוה, ומוכנה לשלם את המחיר

9. תוצאות הסקר על השחקנים האנדרייטד ביותר

סקר לא מוצלח כי הבחירה הייתה כמעט בלתי אפשרית ולכן הכמעט שוויון בין כל כך הרבה שחקנים

בחירה קשה ביותר: בחר את 5 האנדרייטד ביותר העונה בליגה

דרק ווייט

7.66% (49 votes)

הרטנסטיין

7.03% (45 votes)

נורמן פאול

6.41% (41 votes)

ג'רט אלן

6.41% (41 votes)

ג'יילן ויליאמס – ת'אנדר

5.78% (37 votes)

מליק מונק

5.31% (34 votes)

דורט

4.69% (30 votes)

10. תוצאות ספו נגד סטיב קר

סטיב קר או אריק ספואלטרה?

אריק ספואלטרה

71.08% (145 votes)

סטיב קר

28.92% (59 votes)

11. קהל אכזר (לדריוס גרלנד מהקאבס)

זה מה שקרה בסוף המשחק:

With his team trailing the Houston Rockets 109-107 in the closing seconds of the fourth quarter, Garland received an inbounds pass from teammate Ty Jerome and attempted a go-ahead three-pointer. Though the shot missed, Rockets forward Tari Eason was called for a reckless closeout on Garland. After review, the referees upgraded the foul to a flagrant foul, giving the Cavaliers three shots AND possession of the ball.

12. מתי לוקה חוזר לשחק? לקראת האול סטאר, או לאול סטאר עצמו (צ'ארניה)

דאלאס לא יכולה לחכות הרבה יותר. היא 10-4 מאז פציעתו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
72 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
24/01/2025 1:00:43

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח. אני בחרתי בשג'אב
אבל גם יוקיץ בחירה לגיטימית ביותר

giladbo
giladbo
24/01/2025 3:32:22

תודה מנחם!
כילד צעיר נחשפתי לנב"א דרך כתבותיך בעיתונים, באמצע שנות ה 80. עוקב כאן כבר לא מעט שנים.
תודה על המקצועיות, היצירתיות וההומור שלך לאורך כל כך הרבה שנים. מאחל לכולנו עוד שנים רבות של כתבות שלך.
המון בריאות לך, לגייל, ולשאר המשפחה.

(ותודה גם לצוות הצעיר יותר באתר. פנינה נדירה!)

אשך טמיר המקורי
24/01/2025 4:22:30

תודה רבה דוק!
אל תפסיק עם הסקרים, זה מוסיף המון.
שיי או יוקיץ'? בלתי אפשרי להחליט.
שתי הבחירות לגיטימיות באותה מידה.
כשאני חושב על המשמעות של "השחקן בעל הערך ביותר", כלומר – מי תיפגע יותר בלעדיו – זה יוקיץ'.
אז בחרתי בו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוציא את שגא אוק יורדים ליגה.

אשך טמיר המקורי
24/01/2025 9:55:15

תוציא את שגא אוק' מרכז טבלה.
תוציא את יוקיץ' יורדים 2 ליגות.

asaf
24/01/2025 10:17:51

אני לגמרי אתך בזה אשך. כביכול ליוקיץ' אמור להיות סגל מסייע יותר מנוסה וטוב בפועל כולם שם בעונה בינינונית מינוס והשחקן השני הכי יציב שם זה ווסטבורק..
בסוף שרגא נותן עונה אישית אדירה אבל יוקיץ' נותן עונה היסטורית לשחקן כמעט.. הבנאדם במספרי קריירה בנק' , ריבאונד, אסיסטים ואפילו חט' ..שלא לדבר על 47% מחוץ לקשת!!! רק בזכותו דנבר בטופ 3-4 של המערב המשוגע, והיות וזה לא פער כזה גדול בין הקבוצות של שניהם ביחס למה שהיה צריך להיות בעונה האיומה של כל הצוות המסייע הבכיר של הג'וקר לא רואה איך הוא לא נבחר ל-MVP.

עידו גילרי
24/01/2025 10:55:51
Reply to  asaf

בוא רק נוריד את הנרטיב של 'עונה איומה של כל הצוות המסייע' זה ממש לא שם. גורדון פצוע וזו המכה העיקרית. ג'מארי לא מצליח להפוך לשחקן הדומיננטי שהוא היה יכול להיות ללא פציעות אבל שם בערך זה נעצר.

אשך טמיר המקורי
24/01/2025 10:57:35

הבעיה העיקרית שהצוות המסייע מאוד מצומצם.
ומתוכם הפציעות הנ"ל.

Avri
Avri
24/01/2025 12:26:30

צודק שזה לא כזה גרוע כמו שעושים מזה, אבל בוא, מארי וגורדון זה רוב רובו של הצוות המסייע. זו קבוצה קצרה להחריד

עידו גילרי
24/01/2025 12:32:37
Reply to  Avri

ככה זה כשיש לך חמישיה חזקה.
אתה צריך להכיר את זה מהבית.

עידו גילרי
24/01/2025 12:33:04
Reply to  Avri

ומארי וגורדון זה ממש לא רובו של הצוות המסייע.

קורן אמישה
קורן אמישה
24/01/2025 16:48:09

אולי לא מספרית ( כיי ווסטברוק, בראון, פורטר, סטראדר, אפילו אולי ווטסון, באמת השתפרו השנה כל אחד בכמותו ונותנים עונה טובה), אבל מארי הוא אול סטאר מבחינתי, שחקן מעולה, והחתיכה השניה בפאזל שלהם, שיותר קרובה ליוקיץ מחתיכה שלוש.

משהו מוזר עבר עליו השנה זה התחיל עוד באולימפיאדה, אולי זו באמת הפציעה אולי זה משהו מנטלי.

גם לגורדון יש השפעה מעבר לסטטיסטיקה, הוא מנהיג בחדר הלבשה ועל המגרש באינטנסיביות שלו, והחסרון של שניהם כל כך מורגש השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה אוק מרכז טבלה 😅😅😅

אשך טמיר המקורי
24/01/2025 10:59:00

אוק' קבוצה קטלנית. סגל רחב מעולה. גם בלעדיו היא קבוצת פלייאוף טובה. איתו – מעולה.
בלי יוקיץ' אין דנבר.
זה לא רק אני אומר כל המספרים מספרים את זה. באופן היסטורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק בחיים לא עןשים פלייאוף בלי שגא

Don
Don
24/01/2025 10:49:49

מסכים איתך ב100%

אשך טמיר המקורי
24/01/2025 4:42:48

מנחם, נסיבות החיים של באטלר לא מעניינות אותי.
הוא מתנהג כחרא ושמוק.
חסר כבוד, נצלן, עצלן ונרקיסיסט.
הרבה אנשים חווים הרבה דברים בילדותם.
לא כל אחד מהם הופך לחרא.
חלק מהם מאוד משתפרים כאנשים בעקבות חוויות קשות.
זה לא תירוץ לשום דבר.

PhillySpecial
24/01/2025 8:36:02

הוא גם שחקן בינוני להחריד. הרבה כדורסל אין לו

אשך טמיר המקורי
24/01/2025 9:55:32
Reply to  PhillySpecial

אמת

Florida man
Florida man
24/01/2025 22:31:31

אמת. 50 מיליון בעונה ועדיין אתה עושה טובה שאתה משחק הכזה חוסר חשק?
כמעט כל אוכלוסיית העולם לא תרוויח את זה בעבודה כל ימי חייה.
הלוואי שישלחו אותו ליוטה, וושינגטון או שארלוט .

ד"ר פופרס
24/01/2025 5:11:05

באטלר הוא מפלצת העוגה.

סוסמעץ
סוסמעץ
24/01/2025 5:53:49

תודה רבה דוק
==
בטלר ממשיך לאכזב, אדם קטן וחסר כבוד.
==
יוקיץ הטוב בליגה כרגע
אבל כמו שאמר האציל, בוחרים את השחקן הטוב ביותר
מהקבוצה המנצחת ביותר. דנבר לא שם.
==
סקרים זה מעולה, לפחות פה אנחנו משפיעים 🙂

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
24/01/2025 6:18:20

קשה לשפוט בנאדם שגדל בלי משפחה. היה תקדים שהבולס החליטו להכיל את דניס רודמן על כל שגעונותיו, הבעיה היא שבאטלר עושה את זה בכוונה בשביל טרייד.

Don
Don
24/01/2025 10:54:11

אבל דניס ששיחק, נתן 100% בכל משחק ובכל אימון.
מייקל העריך אותו וזה לא מובן מאליו.
באטלר מחזיק מאד מעצמו ואין לו כיסוי. לדניס היה כיסוי.

captain beefheart
captain beefheart
24/01/2025 7:01:22

שאלת מי ה-MVP נכון להיום…
דומני ש-22 ריב', 17 אס' ו-35 נק' שנרשמו היום מבהירות מי האיש

Don
Don
24/01/2025 10:56:27

יוקיץ הורג אותי.
איך כזה "שמנמן" יחסית לאתלטים בליגה, לא מפסיק לרוץ כל המשחק? יש לו חתיכת סטמינה והוא קשוח. איזה טריפל מפלצתי.

גיא רוזן
24/01/2025 7:26:32

אני בוחר בשג"א ל-MVP
אבל יוקיץ' היה, ונשאר השחקן הטוב בליגה.
מה שעשה הלילה?
עוד תצוגה ברצף מרשים של תצוגות יוצאות דופן.

asaf
24/01/2025 10:19:41

בעונה בין היוצאות דופן היסטורית שראיתי משחקן (לפחות ב-30 שנים שאני עוקב אחרי הליגה)

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אני מאוד מחבב את שי ,אבל אין מה לעשות יוקיץ טוב יותר.מספיק לראות מה עשה אתמול,וזו לא פעם ראשונה.
מה היה עושה אדם נורמלי עם שכר כמו באטלר,פועל לגמרי להיפך מבאטלר.הבעיה באטלר לא בדיוק נורמלי.
בלי לוקה בלי לייבלי מכה קשה לדאלאס,הם נראים היום כמו ציור של פיקסו,אומרים לך שאתה מסתכל ביצירת פאר,אבל אתה לא מצליח לקלוט ולהבין את התמונה.

גיא רוזן
24/01/2025 8:17:07

מדריד עיר מקסימה,
המונומנטים פחות מרשימים מאלו של ברצלונה,
ואין לה משהו שמתקרב לאלגנטיות של גאודי.
אבל,
יש בעיר הזו הרבה יותר רגש "ספרדי". מרגשים את זה בשווקים המקורים, בבארים השכונתיים, בפארקים העירוניים.
מרגישים את זה גם כאשר הולכים לבקר במוזיאון הלאומי של ספרד דם פוגשים את "גרניקה",
יצירת המופת של פיקאסו.
קשה לתאר עד כמה היצירה מרשימה,
האינטרנט עושה לה עוול.
7 מטר של זעקה ומחאה.
זה "על השחיטה" של ביאליק, רק בציור.
מי שרוצה להבין את פיקאסו,
זו בהחלט תחנה מומלצת בשביל לראות כמה רגש ניתן להכניס לדו ממד תוך בריחה מהריאליזם.

מתנצל על בלבול המוח,
לפעמים קופץ לי הייקה הטרחן…

שתהיה שבת שלום.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

קודם כל זה לא בלבול מח.אין בכלל ספק בגאוניות של פיקסו.הרבה זמן לא הייתי במדריד,ואתה מזכיר לי שזה שווה ביקור.

דוקטור רזי הופמן
24/01/2025 10:13:46

מדריד שווה ביקור ולך לפראדו, לא רק בגלל הגרניקה לפיקאסו אלא יותר בשביל וולסקז והירונימוס בוש.

Don
Don
24/01/2025 11:00:22

זה היה מגניב לגמרי, ויפה שיש פה מי שמתפעל מיצירתיות ומכיר את גאודי ופיקאסו. טרם יצא לבקר בספרד. האת היא, שכבר שמעתי ולא פעם אחת, שמדריד יותר ססגונית ומעניינת. יפה כתבת. אהבתי.

Avri
Avri
24/01/2025 12:31:06

יש בספרד עוד המון מעבר למדריד ברצלונה והערים הגדולות האחרות. ספרד זה אורח חיים שאפשר להרגיש כיום רק כשיוצאים מהצעצועיות של הערים הגדולות שנהיו חיקוי תיירותי של עצמן. 

גיא רוזן
24/01/2025 12:51:42
Reply to  Avri

המון המון המון מעבר לערים הגדולות. חד משמעית.
מה גם, שספרד של דונסטיה וגליסיה שונה לגמרי מזו של אנדלוסיה.
שניהן מקסימות, כל אחת בדרכה.

דרך אגב, לא צריך לצאת מהערים הגדולות בשביל לברוח מהצעצועיות –
השכונות שצפונית לגראן וייה מקסימות, תוססות וממש לא תיירותיות.
בברצלונה זה מסובך יותר (הרמבלה זה מקום נוראי),
אבל כאשר נודדים בציר המחבר את הרמבלה עם השכונה של הסגרדה פמילה עוברים דרך שכונה שהתיירים מדלגים מעליה ומגלים כמה מקומות ממש מגניבים.

דרך אגב 2.0
מלאגה,
זו העיר שאני הכי אוהב בספרד –
יש יפות יותר, גדולות יותר, מרשימות יותר,
אבל למאלגה יש קסם שאין לשום מקום אחר,
בכלל.
דרך החיים הספרדית?
באיזו שבת בסיומה של תערוכה שלקחתי בה חלק במלאגה, אחרי ששלחתי את הציוד לארץ,
ניצלתי את הזמן להסתובב,
לא בעיר העתיקה באזור התיירותי (שהוא אחלה לשם עצמן),
בשכונה הקרובה לים ליד הפארק העירוני.
התמזל מזלי שבאותו יום בפארק נערכה תחרות פלמנקו לנוער מקומי.
במקום היו פוד טראקס שמכרו אוכל מקומי, כיסאות פלסטיק מול הבמה,
המשפחות של נוער מקומי שהשתתפו בתחרות.
רק אחרי שרואים פלמנקו אמיתי מבינים מה זו מוזיקה "שזורמת בדם". הקהל כולו הוא חלק מההופעה,
האנרגיה של קצב מחיאות הכפיים ותיפוף הרגליים מדבקת.

שוב קפץ הטרחן הייקי…
לשמחתי בעוד שבועיים אני בסביליה,
אולי יתמזל מזלי לתפוס משהו בלתי צפוי שיהפוך אי פעם לתגובה ארוכה במיוחד בפוסט אלמוני בקהילת הופס…

Avri
Avri
24/01/2025 17:21:49

אתה צריך לכתוב יותר גיא, אתה אולי טרחן ייקה (ג'וין דה קלאב!) אבל כזה שמעניין וכיף לקרוא. נראה לי שאין לי את הקילומטראז' שלך בספרד למרות שבשנים האחרונות אני מגיע לשם פעם בשנה לעבודה שתמיד נמשכת לחופשה. מקום כל כך נחמד, אפשר לקשקש עליו שעות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

המאבס עדיין בבעיה גדולה,החסרון של לייבלי לתקופה ארוכה ישפיע על הקבוצה לפחות בזמן הקרוב.

Yinon Yavor
24/01/2025 8:12:11

בוקר טוב.
חמש אפס למערב על המזרח, כולל ניצחון משמח במיוחד בסופרקלאסיקו.
יום נעים לכולם!!

Shenanigans
Shenanigans
24/01/2025 8:26:51

שניהם ראויים. בוחר ביוקיץ׳ כי הוא נותן עונה היסטורית עד כה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא קל השחקן הכי טוב בעולם עם חבורת שחקנים בינוניים לגמרי דורס את כולם.
שימו את שחקני אוק בקבוצות אחרות יעלמו לחלוטין, אייזייה גו, קייסון וואלאס גי וויל הגבוה וכו שחקנים של האסל ואיתם שגא דורס את הליגה.
ליוקיץ יש אחלה שחקנים אהרון גורדון מורי אין לאוק שחקנים בלבל הזה. יש לדנבר גם אחלה ספסל, סתם מאדירים פה שלא לצורך.

רזי אי אפשר לסמוך עליך תאמין לי ככה נרמס עי הטראקרס אין לכם בושה

Don
Don
24/01/2025 11:05:14

אני חושב שלOKC שחקנים מצויינים: ג'יי דאב, וואלאס, דורט, הולמגרן, וויגינס, הרטשטיין…גם ללא שרגא היתה להם היכולת למרכז טבלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

הולמגרן לא משחק שנתיים. הרטשטיין גם מלא בחוץ. דורט אמנם השומר םרימיטר הכי טוב בליגה אבל נגר על מהטופ העליון.
וויגינס וואלאס יש כמוהם עוד 400 שחקנים בליגה הסטראוטר של דנבר כמוהם בדיוק.
גי דאב סבבה.
קיצר הרבה נגרים. הם היו מסיימים 14 15 במערב בלי שגא איזה מרכז טבלה.
לא מאמינים שאתם באמת חושבים את זה

קורן אמישה
קורן אמישה
24/01/2025 17:56:55

אנשים חושבים ככה כי הנט רייטינג של אוקלהומה ששיי לא על המגרש שווה למקום 8-9 במזרח (דטרויט).
הנט רייטינג של דנבר שיוקיץ לא על המגרש מקום 29 בליגה רק מעט מעל וושינגטון.
לא שסטטיסטיקה מספרת את כל הסיפור אבל המקרה הזה היא תומכת יפה במבחן העין (שלי לפחות) שדנבר בכושרה הנוכחי בלי יוקיץ קבוצה טובה פחות מאוק בלי שיי.

אבל אני לא חושב שאוק קבוצת פלייאוף טובה אני ממקם אותם בטווח הפלייאין מינוס בלי סיכוי לרוץ גבוה

thetroll
thetroll
24/01/2025 21:43:38

מסכים לגבי שרגא בחרתי בו אבל קל זה לא. התלבטות קשה עם יוקיץ יחד עם זאת בעיקר בגלל מה שאמרת זו גם דעתי. קל זה לא.

ברבור שחור
ברבור שחור
24/01/2025 8:57:34

איך אפשר להתרגל למספרים המדהימים שיוקיץ עושה….שיי לא מתקרב להשפעה שיש ליוקיץ על המשחק…
גם אם יסיים אחרון במערב יוקיץ הוא השחקן הכי טוב בליגה, בפער !

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/01/2025 9:09:44

הלב נקרע, לבחור בין יוקיץ' לשגא זה כמו בחירתה של סופי.
תודה רבה מנחם

עמיחי קטן
24/01/2025 9:10:17

תודה מנחם.
השאלה עד כמה ה-MVP צריך להיות מושפע מהצלחה קבוצתית ועד כמה זה תוצר של סטטיסטיקה או יכולת אישית היא שאלה עתיקת יומין ואין לה תשובה אחידה. במקרה הספציפי הזה אני הולך עם שיי על חשבון יוקיץ', ומבחינתי גם 3 הזכיות הקודמות של יוקיץ' הן שיקול, כשספק עד כמה אני מסכים עם כל הבחירות האלה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מי הטוב ביותר זה לא פרס על מפעל חיים.גם אם יוקיץ נבחר כבר 20 פעם,אפילו אז הקריטריון היחיד הוא יכולתו השנה.מבחינתי יוקיץ עדיף בהפרש קטן מאוד על שיי.

עמיחי קטן
24/01/2025 9:22:11

אם ברור לי מי הכי ראוי אני אלך איתו גם אם הוא זכה 20 פעם, אבל ברגע שיש התלבטות גם זה שיקול, במיוחד כשלדעתי נתנו ליוקיץ' במקרה אחד לפחות שאני הייתי נותן למישהו אחר

MacLeod 1
MacLeod 1
24/01/2025 9:37:19

Nikola Jokic last 9 games:

41 PTS – 18 REB – 9 AST
46 PTS – 9 REB – 10 AST
35 PTS – 12 REB – 15 AST
19 PTS – 18 REB – 9 AST
10 PTS – 14 REB – 10 AST
24 PTS – 12 REB – 10 AST
20 PTS – 14 REB – 10 AST
27 PTS – 13 REB – 10 AST
35 PTS – 22 REB – 17 AST

MacLeod 1
MacLeod 1
24/01/2025 9:38:51

בנוגע ל mvp , זה מאבק בין שחקן שנותן את העונה הכי טובה בקריירה שלו לשחקן שנותן את אחת העונות הכי טובות אי פעם בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח אנשים פה מצחיקים שראס עשה טריפלים כאלה ערב,ערב אמרו שהוא מחפש סטט.
שיוקיץ עושה את זה אומרים היא לא מחפש סטט😄

עידו גילרי
24/01/2025 11:00:40

ונתנו לו את הmvp…
שלא לדבר על ההבדלים ה'קטנים'. שווסטברוק עשה את המספרים האלו כשהוא מכניס בכדור כל הזמן וגם מאבד מלא כדורים או שהוא שבר את הקרש בלי הכרה ורק בזכות הטיולים לקו זה איכשהו לא היה נורא בזמן. יוקיץ' לעומתו לא צריך להחזיק את הכדור כל ההתקפה ביד ובסוף לשחרר למישהו וכאת הנקודות הוא עושה ביעילות שלא הייתה מביישת את דיאנדרה גורדן מתחת לסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס היו סביבו נגרי על איפה הם ואיפה השחקנים ליד יוקיץ
נתנו לו בצדק מולו לא עמד שגא

Last edited 25 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
24/01/2025 11:25:48

נגרי על זו היסחפות אבל בהחלט סגל פחות טוב מזה שסביב יוקיץ. מצד שני עמד מולו ג'יימס הארדן בעונה לא פחות מרשימה שכל חטאו היה שהוא לא עשה ממוצע טריפל דאבל (עם חבורת נגרי על לא פחות).

Last edited 25 days ago by עידו גילרי
שי אבן צור
24/01/2025 11:31:33

רק לוודא שהבנתי נכון, אתה משווה את ראס ליוקיץ'?

עידו גילרי
24/01/2025 11:34:56

כן… זה מה שהוא עושה. או אם נדייק את עונות הטריפל דאבל של שניהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם הסקר שלך לא טוב מספיק.
הסקר צריך להיות היום אתם בונים קבוצה את מי לוקחים קודם שגא או יוקיץ.

אצלי זה שגא

Avri
Avri
24/01/2025 12:21:41

אני אוהב את שרגא. באמת. אבל שרגא הוא שחקן דורי, כמו הארדן בשיאו. שזה המון. יוקיץ, מנגד, זה שחקן היסטורי שמבחינת הייפ איכשהו עובר מתחת לרדאר. יום אחד עוד נבין מה קרה כאן ונחזיק את הראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

שגא שחקן היסטורי, עוד לא הבנת זה כמו מייק וקובי

Avri
Avri
24/01/2025 17:15:30

במקרה של קובי עד היום לא הבנתי את זה.

עמיחי קטן
24/01/2025 10:27:41

רק מזכיר שיש עוד מקומות פנויים למנג'רים בפרויקט טריידים
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1y8uzLr84-tCvDhVlfzbMFlGLgsCRTgtV3giTqjwnP7M/edit?gid=0#gid=0

Last edited 25 days ago by עמיחי קטן
NBA בדם
24/01/2025 10:48:39

תודה רבה מנחם
איך מיטשל קשור לסקר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם תתכונן
גם אתם יא אבו אל אשך ודר אבו אל ראזי
עוד מעט יטביעו גם גאלביה

https://www.ynet.co.il/sport/article/bkyavflujl

Last edited 25 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
city_jogger
city_jogger
24/01/2025 13:48:47

אם יש דבר מבאס זה שסדרת הדוקו בנטפליקס לא התמקדה דווקא השנה בבאטלר במקום בשנה שעברה.. אולי זה היה מציל אותה משיממונה הנוראי.
ואם באוליפיאדה מדליית זהב יכולה להתחלק בין שני ספורטאים, אולי מותר לשנות באופן חריג את פורמט בחירת הmvp? אחרת באמת ייעשה עוול נוראי, לא משנה למי

Berch
24/01/2025 13:59:57

תודה על המעורב
🙏

תומר
תומר
24/01/2025 21:06:46

יוקיץ זו בעיה, הוא כבר קיבל את התואר שלוש פעמים והגיע הזמן לתת גם לאחרים (גם לבארקלי ומלון נתנו את התואר ב 93 וב 96-97 בהתאמה, למרות שהיה ברור שיש שחקן אחד בליגה שעדיף עליהם).
הבעיה היא שהוא כל הזמן משתפר. הרי אם זו הייתה השנה הראשונה שבה הוא מועמד לתואר או אם לא היה זוכה בו עד עכשיו, לא הייתה בכלל שאלה לדעתי והוא היה זוכה בקלות. אם הוא היה נותן עונה מעולה "סתם" (נגיד כמו לפני שלוש שנים), אין לי ספק ששיי היה לוקח.
העניין הוא שהעונה הזו שלו היא באמת חריגה, אפילו בקריטריונים הפסיכיים שלו ואי אפשר להתעלם ממנה. הוא נותן עונה פנומנלית, היסטורית, בעוד העונה של שיי היא בסופו של דבר עוד עונת MVP אם אפשר להגיד ככה.

ומי שאומר שההשפעה שלהם על הקבוצות היא באותו סדר גודל צריך פשוט להסתכל על הרייטינג ההתקפי של הנאגטס עם ובלי יוקיץ.

עידו גילרי
24/01/2025 21:22:03
Reply to  תומר

לא שונה מהותית מההבדל בין הרייטינג ההתקפי של התאנדר עם ובלי שיי.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
25/01/2025 5:29:33

בואו נחכה עם הmvp עד לסוף העונה ….כי דנבר כקבוצה בשבועות האחרונים מגלה התקדמות רבה וכל הסגל פתאום תורם כולל מארי. אם זה ממשיך ככה עד סוף העונה הרגילה הם מבחינתי מועמדים חזקים מאוד לאליפות. במצב כזה לא נראה לי שיוקיץ לא לוקח …..כל עוד דנבר מדשדשת אז יכול להיות דיון על הmvp ,אבל אם הוא גם מוביל את קבוצתו להיות מועמדת חזקה לטבעת את התואר האישי יילך אליו.