מעורב הופס ליום חמישי: לא מסוגל לוותר – "סטיב קר או אריק ספואלסטרה?" (זהו הסקר האחרון לזמן מה) / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: לא מסוגל לוותר – "סטיב קר או אריק ספואלסטרה?" (זהו הסקר האחרון לזמן מה) / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: לא מסוגל לוותר – "סטיב קר או אריק ספואלסטרה?" (זהו הסקר האחרון לזמן מה) / מנחם לס

1.(מילה שלי: סקר אחרון לחודש זה): את מי אתה מעדיף כמאמן של קבוצה לאליפות שלך?

איגודאלה, ששיחק עבור שניהם, מדבר על ההבדל בין שניהם

פוסט מאת בריאן טאונס.

Jan 13, 2025; Inglewood, California, USA; Miami Heat head coach Erik Spoelstra during the third quarter against the LA Clippers at Intuit Dome. Mandatory Credit: Jason Parkhurst-Imagn Images

(אריק: 2 אליפויות NBA)

Jan 13, 2025; Inglewood, California, USA; Miami Heat head coach Erik Spoelstra during the third quarter against the LA Clippers at Intuit Dome. Mandatory Credit: Jason Parkhurst-Imagn Images / Jason Parkhurst-Imagn Images

סטיב: 4 אליפויות NBA ב-5 פיינלס. אריק 2 אליפויות ב-6 פיינלס. אנדרה איגודלה שיחק עבור שניהם, והיה שותף להצלחות של שניהם. הוא דיבר אמש ב-On The OGs podcast על שני מאמניו, ועל ההבדלים ביניהם.

במיאמי הייתי חלק מה-HEAT CULTURE (שאריק ירש כנראה מפט ריילי) שאם תעבוד יותר קשה מיריבך, אתה תנצח כמעט תמיד. סטיב הוא יותר CARE-FREE ו-SPIRIT FREE: "נקשיב יחד למוסיקה, נספר בדיחות. תגיע הנה כל יום מאושר ובמצב רוח טוב. זה יהיה מקום 'הבריחה' שלך".

"במיאמי הכל היה HARD WORK. לא היה כל JOY באימונים וזה לא היה CARE FREE כמו בגולדן סטייט. הפילוסופיה בהיט הייתה 'ככל שנתאמן קשה יותר, במשחקים יהיה יותר קל'. דבר אחד עלי לומר על 'ספו': הוא המאמן הכי 'מוכן' שאני מכיר. הכל אצלו מאורגן. אין אצלו בזבוז זמן. הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה לעשות בכל רגע של אימון".

"אצל סטיב זה הרבה יותר FUN. הרבה יותר קל. את הרצינות משאירים למשחקים, ואפילו שם סטיב הרבה יותר רגוע ומחייך. אריק? כנראה שפט ריילי אסר עליו לחייך ולהתבדח. כדורסל זה מלחמה, לא מסיבת רווקים ורווקות".

2. אז את מי אתה מעדיף כמאמן לקבוצה עם סיכויי אליפות שלך?

אתם בוודאי מנחשים עבור מי אני בחרתי. אני אימנתי כמוהו, וככה זכיתי כמאמן באליפות המכללות, ה-NCAA בכדורגל ב-1974, ומקום שלישי ב-1973 ו-1975.

3.משפט המחץ: The Phoenix Suns are trading a future 2031 unprotected first-round pick to the Utah Jazz in exchange for three first-round picks, according to Shams Charania of ESPN.

זהו אחד הטריידים המוזרים ביותר שזכורים לי ב-61 שנות NBA שלי! לי אין כח לתרגם:

The Suns are reportedly trading their unprotected first-round pick in 2031 in exchange for three first-round picks from the Utah Jazz. Per ESPN’s Shams Charania, the picks going to Phoenix are (1) the least favorable 2025 first-round pick from either the Minnesota Timberwolves or Cleveland Cavaliers, (2) the least favorable 2027 first-round pick from either the Timberwolves, Cavaliers, or Jazz, and (3) the least favorable 2029 first-round pick from either the Timberwolves, Cavaliers, or Jazz.

Outside of draft-day deals, NBA teams seldom trade with one another without a player being attached. But the trade makes perfect sense for both sides when you consider the context.

The Suns’ 2031 pick was the only first they could trade due to the NBA’s “Stepien Rule.” With Utah’s picks in hand, Phoenix now has three firsts they could dangle in any potential deal before this year’s trade deadline. The move is more than likely a precursor to an even bigger trade as the Suns have been linked to a few All-Stars.

The deal lines up with Utah’s timeline, considering the team is trying to set themselves up for the future rather than win now. The Jazz entered the week with the worst record in the Western Conference and are expected to be a lottery team for the next couple of years. The Suns’ unprotected pick is projected to be far and away the most valuable in the deal.

4. אפילו AD מחייך על הדאנק מהסרטים של בן ה-40 הזה שלא ניגמר

"איפה אמביד? איפה אמביד?" (באנגלית 3 מילים" “Where’s Embiid at? "“Where’s Embiid at? )

כשדנבר מובילה אמש ב-30 נק' וג'ואל אמביד יושב עם ברך נפוחה, חבושה, הקהל לא יכול היה להתאפק ופתח במקהלה של שלוש מילים:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
23/01/2025 1:28:24

חחחחחח אחלה מעורב ירושלמי.
אמביד עומד בציפיות שלי ממנו.
בלי להיכנס לטעם וריח אני לוקח את ספו לפני קר בקלות.
קר רך,טפלון,חסר אמינות,שקרן וזיין מוח, מאמן חלש, וחלש אופי.
ספו אמין,קשוח,עם תכנית ברורה כל משחק, אולי הוא לא "חבר" של השחקנים אבל התפקיד שלו לאמן,ולהוציא את המקסימום מהשחקנים ולקחת אחריות באלה הוא בטופ של הטופ.

NBA בדם
23/01/2025 1:48:07

תודה רבה
קר הוא מהפכן והעלייה של גולדן הצעירה עם השלשות והסמול בול בהחלט נזקפת לזכותו, אבל הוא נהנה מלא מעט מזל של פציעות של כוכבי יריבות (קליבלנד ב15' יוסטון ב 18' ואולי גם ספרס ב17' שעשו בית ספר לגולדן עד שזאזא זעזע את קוואי והסדרה נגמרה בסוויפ).
ההפסד בסדרה לקליבלנד ב16' רשומה על שמו לצד קרי.
הוא המשיך עם הסמול בול בעקשנות גם כשפחות עבד.
הכי חמור זה היכולת שלו בחדר ההלבשה ומשחקי החברה שלו. הוא נתן לדריימונד לעשות ככל העולה על רוחו. הוא יצר את המפלצת שהוא ליטף כל השנים והיא התפרעה לכל עבר. ביזה את דוראנט (שלבסוף עזב), נתן אגרוף לג'ורדן פול, ועוד שלל הרחקות ואלימות בלתי נגמרת לשחקנים יריבים שפגעה בקבוצה.
גם את האולימפיאדה כמעט והפסיד כי החליט לשחק עם 2 חמישיות מקובעות, במקום עם דוראנט בחמישייה. שוב המזל שיחק לצידו והוא ניצל.
ספולסטרה מאמן טקטי, מגיב מהר, מוציא מקבוצות את המקסימום (לקח פעמיים קבוצה לא מוכשרת לגמר הnba), ולא פחות חשוב שחקנים מעריכים ומכבדים אותו כי הוא איש רציני ומקצועי ולא מתחנף או מתרפס בשביל אדם כזה או אחר.

etayef
etayef
23/01/2025 6:57:46
Reply to  NBA בדם

הווריורס הצליחו איתו והיו הביטוי הכי בולט של הסמול בול עם שלשות עד עכשיו, אבל הם לא המציאו אותו והוא לא יכול להרשם על שמם.
סאן אנטוניו של פופוביץ' בתקופה המאוחרת שלהם הביאו את הגישה הזו, ושם גם סטיב קר למד את השיטה.
המהפך של סאן אנטוניו היה מדהים, מקבוצת הגנה מרשימה שמתבססת על גבוהים, לקבוצת התקפה מעולה שמתבססת על קו אחורי, עם אותו מאמן ואותו כוכב.

שדות פופ לנצח
23/01/2025 7:07:29
Reply to  NBA בדם

אם ארה"ב היתה מביסה כל מה שזז בדרך לזהב אז היית טוען שלקר היה את הסגל הכי חזק וכל מאמן היה לוקח אליפות בהליכה, מכיוון שזכה בזהב מבלי להביס אז היה לו מזל…נחמד לראות איך שאנשים שבחיים לא אימנו קבוצת קטסל א' יודעים לנתח טעויות של מאמנים מקצועיים (ולא רק אחד, לסטיב קר היו כמה וכמה עוזרים מטובי המאמנים , כולל ספולסטרה אם אני לא טועה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בתחילת העונה אמרת שקר יודע מה הוא עושה יותר טוב מרפי ההבנה של הופס אז איך הוא מקום 11 עם מאזן שלילי?

Last edited 26 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שדות פופ לנצח
23/01/2025 15:01:47

התכוונתי לכולם חוץ ממך שימון לכל ידוע שאתה מח הכדורסל הכי מושחז בפלנטה, שרק פלא איך קבוצת נבא עדיין לא חטפה אותך לאימון או לניהול (ואתה אפילו מסתפק רק בחצי מהסכום צנוע וענו שכמותך) …ורציתי לשאול אותך משהו בהזדמנות אחרי שבכל השנה שעברה ירדת על קליבלנד וטענת שזו קבוצה גמורה, שגארלנד חלש וצריך להטריד אותו ובכלל צריך לפרק את הקבוצה הזו…איך אתה מסביר את ההצלחה המדהימה שלהם? שיחקו רק נגד נמושות עד עכשיו אתה אומר? וואלה כנראה שאתה צודק ומניח שגם היה להם מלא מזל

Last edited 26 days ago by שדות פופ לנצח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני ירדתי על הקאבס? אתה קצת מתבלבל נראה לי.
לאורך כל השנה שעברה טענתי שהבעיה שם היא המאמן. לך תקרא.
תמיד חשבתי שהם קבוצה חזקה עם פוטנציאל גדול שלא מתממש.
גארלנד כרגע מעולה אבל חובת ההוכחה בפלייאוף עדיין עליו. נראה איך יתפקד שם.
הוא המיסמאץ שלהם מול בוסטון.
מצחיק שאתה חושב שהאנשים שם מבינים יותר מהאוהד הממוצע. ומזלזל בכאלה שמבינים יותר מהם.
זה כמו לחשוב שפוליטיקאי מבין יותר מהאדם הרגיל….
זה לא מדע האטום או טילים שצריך לימודים ומומחיות מסויימת.
כדורסל פוליטיקה וכו דברים מופשטים ופשוטים שניתן ללמוד מצפייה ומעט בינה.
Nba זה כמו עירייה או פוליטיקה קשרים ולא כישורים אלא קישורים.
תגיש קוח למשרת מנגר ווש בחצי מחיר, אולי יקחו אותך

Last edited 25 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שדות פופ לנצח
23/01/2025 16:39:03

חחח שימון, אין ספק שאתה הכי פוליטיקאי מקרב המגיבים, אף פעם לא מודה בטעות ולא מבדיל בין שקר לאמת, לא פלא שאתה חושב שאין הבדל בין מאמנים מקצועיים שעוסקים כל חייהם באימון ובין המטומטמים שצועקים על הטלוויזיה או מהיציע – "תחליף אותו, אתה לא רואה שהוא חלש? "…אני מסכים איתך על דבר אחד – ביום שמאמני כדורסל יקבלו את העבודה כמו שפוליטיקאים בישראל (ובארהב עכשיו גם) מקבלים אז גם אתה תוכל להגיש מועמדות

Last edited 25 days ago by שדות פופ לנצח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לשקר אבל? אף פעם לא מודה בטעות? הודה גם הודה.
הבעיה שאתה לא טועה🫠
מה זה לעסוק כל חייהם באימון לא הבנתי?
אריגו סאקי היה מוכר נעליים לפני.
הם פשוט שחקנים בליגה היו והופכים אחכ למאמנים. אין להם ידע יותר מאוהד ממוצע.
יש להם ספרים עבים עם 7000 תרגילים אבל במשחק עושים 3.
בnba מאמן בעיקר זה סדרן שצריך להיות יסמן של הכוכב ויש לו גוב.
כל אחד מהופס פה או בספורט 5 גם הרפה הבנה הכי גדול יכול להיות מאמן בליגה.
תן לו 10 שנים בכיף שלו מיליונים ולהפסיד וגם הוא ילמד….
אני מוכן להתערב איתך שכמאמן ווש תגיע לאותם התוצאות כמו הנוכחי שאימן כל חייו😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף הציל אותו גם באולימפיקס

NBA בדם
23/01/2025 9:04:55

לא צריך להיות גאון כדי לעלות עם קיידי בחמישייה.
גם אדם שלא אימן בקטסל יגיד לך את זה

שדות פופ לנצח
23/01/2025 14:56:48
Reply to  NBA בדם

אז מה בעצם אתה אומר, שקר לא מבין את מה שברור לכולם, ואולי אפילו שצוות האימון שלו שכלל את המאמנים הכי מוערכים בליגה אמרו "אולי תעלה עם קיידי בחמישייה" וסטיב קר חיכך את סנטרו ואמר "ממממ, לא נראה לי שזה רעיון טוב" …איך טיפש כזה לוקח 4 אליפויות ויוצר את אחת הקבוצות הכי מלהיבות אי פעם? אההה שכחתי…יש לו מזל…סטפ קרי מציל לו את התחת פעם אחרי פעם …יש לי רעיון חדש בשבילך…אולי סטיב קר מכיר כל כך טוב את סגל השחקנים שלו ובגלל זה נתן לקרי להמשיך לשחק למרות שלא פגע ובסוף, הפלא ופלא, סטף קרי ניצח את המשחק …אולי אם הוא היה מספסל אותו אז לא היה קורה התרחיש הזה? זה נחשב כמעלת אימון או סתם התפלק לו בטעות איזו החלטה נגד ההגיון כזו? אולי התכנון על קיידי היה שיעלה מהספסל כמו שמאנו היה עולה בספארס ומשנה את המשחק? מה זה חשוב מי עולה בחמישייה בכלל? יותר חשוב מי נמצא במגרש בדקות החשובות והקובעות…

Last edited 26 days ago by שדות פופ לנצח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אתה היית זוכה עם ארהב בזהב וביותר קלות מקר לדעתי.
וכן זה מה שבדיוק הוא חשב.

NBA בדם
23/01/2025 15:17:34

עם כל הכבוד למאנו (ויש המון), הוא לא דוראנט ובמשחק אחד אתה לא לוקח סיכונים מיותרים.
דוראנט פתח על הספסל ושיחק רק 24 דקות במקום 30+ כמו קרי ולברון שלא פחות זקנים ממנו.
אחרי שארה"ב נכנסה לפיגור דו ספרתי קר שם אותו ביחד עם סטף ולברון וכמעט ולא הוציא אותם.
הוא הודה בטעות שלו וההוכחה היא שבמשחק מול צרפת קיידי כבר עלה בחמישייה.
לא צריך להיות חכם גדול כדי לתת לשלושת הגדולים בדורם במשחק קריטי לשחק 30+ דקות.
כל אדם עם הגיון בריא יגיד זאת.

מבחינה מקצועית קר לקח את גולדן והנחיל את תרבות השלשות, התנועה ללא כדור והסמול בול וזה לזכותו, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהוא נהנה מלא מעט מזל של פציעות של כוכבי יריבות ושהיה לו 2 שחקנים טופ 15 בהיסטוריה ועוד 2 אולסטארים ב 2 אליפויות וגמר נוסף.

שדות פופ לנצח
23/01/2025 16:51:09
Reply to  NBA בדם

כל חכמת הבדיעבד מאוד נוחה, מאמן צריך לקבל החלטות בזמן אמת (בזמן המשחק) ולדאוג שהקבוצה שלו תגיע מנטלית ופיזית וטקטית מוכנה (ואת זה הוא עושה בין המשחקים) , ואם הקבוצה מגיע למשחק הקובע ומתפקדת במקצועיות במגרש ולוקחת גביע/אליפות/ מנצחת אז הקרדיט קודם כל מגיע למאמן. כל שחקן יגיד את זה בכל הענפים ובכל הרמות . אם רק היכולת של השחקנים (אלו שאתה טוען שבזכותם לקר היה מזל ) היתה קובעת אז כל קבוצות הכוכבים שנבנו לאורך השנים היו לוקחות אליפויות בהליכה, קיידי+קיירי+הארדן היו אמורים לנגב (כמו ששימון אוהב להגיד) את הליגה…אבל אני מניח שאתה תגיד ששם המאמן אשם שהם לא הצליחו לשחק טוב

NBA בדם
23/01/2025 16:55:54

אמרתי מקודם שגם סטף בנוסף לקר אחראים לכישלון בגמר 16.
אני לא מאלה שזורקים בוץ על מאמן כי יש לו סיטואציה בעייתית אלא רואה את המכלול.
מאמן זה חשוב והוא בונה את הקבוצה ומטמיע שיטה אבל כמו שאמרתי לא צריך להיות חכם גדול כדי להחליט שדוראנט, לברון וסטף צריכים לשחק 30+ דקות ולפתוח במשחק גורלי.
בנס הם יצאו מזה בחיים וזה ממש לא בזכות קר אלא בגללו.

קורן אמישה
קורן אמישה
23/01/2025 21:13:56
Reply to  NBA בדם

כמה מהר שכחנו את הפציעות של קליבלנד וההרחקה של דריימונד ב2016.

או ההפסד לטורנטו ב19, שחצי קבוצה פצועה, קבוצה שאין סיכוי שמנצחת את הווריורס בסדרה שגולם בריאים.

העיקר להתאים עובדות לנרטיב

Last edited 25 days ago by קורן אמישה
NBA בדם
23/01/2025 21:31:34

כולה דריימונד שהוא שחקן 2-3 בגולדן הורחק למשחק אחד. בגיים 6 ו 7 הוא שיחק והפסיד.
אני לא הייתי מצר על גמר אחד מבין 3 עונות שלמות (17-19), שבהן גולדן נהנתה מפציעות של כוכבים יריבים והיו בבעלותה 2 מתוך 3 השחקנים הטובים בליגה (שאחד מהם ערק אליהם), ועוד 2 אולסטארים.
לא נראלי שגולדן העשירה הזו צריכה להתלונן על חוסר מזל או פספוס מסויים.

קורן אמישה
קורן אמישה
23/01/2025 21:48:54
Reply to  NBA בדם

אהה הסנטר הפותח בכל עונת 2016, אנדרו בוגוט, שהיה ממש משמעותי ופספס את משחקים 6-7 זה לא נחשב…

וב2019 דוראנט לא שיחק בכלל, קליי פספס את משחק 3 ושיחק פצוע במשחקים האחרונים.
כל השנה הקבוצה רצה עם סגל מסוים ומוציאים את 1.5 מהשחקנים המרכזיים לכל/רוב הסדרה, אבל זה לא נחשב…

אבל מצד שני חשוב לציין את הפציעה את קוואי כמשהו שבוודאות הפך את הסדרה (ואני אוהד של סן אנטוניו כן?)

היחידי שמתלונן זה אתה חבר, טוען שרק או בעיקר בגלל הפציעות של קבוצות יקיבות הם הצליחו כפי שהצליחו

Last edited 25 days ago by קורן אמישה
NBA בדם
23/01/2025 21:59:22

לאב (הכינור השלישי של הקאבס), קיבל זעזוע מוח מאמצע הסדרה ולא היה רלוונטי בה. בוגוט שחקן של 4.6 נק' ו5.7 ריב' ב16 דקות בפלייאוף 16' – לא כזה חשוב.
ב 19 אמנם סבלו מפציעות בגמר וקצת לפני אבל הגיעו לשם בגלל הסגל הפסיכי שהיה שם. רק פציעות זה מה שהיה מאפשר לקבוצה אחרת באותה עונה לנצח אותם. רמת הכישרון בקבוצה הייתה לא פיירית. להתלונן על פציעות לקבוצה כזו במשך 3 שנים זה כמו שמולטי מיליארדר מאבד 100 אלף שקל.
ב 18 יוסטון הובילה 3-2, פול נפצע בסוף גיים 5, והגיוני ביותר לחשוב שהיא הייתה עוברת אותה.

קורן אמישה
קורן אמישה
23/01/2025 22:16:28
Reply to  NBA בדם

בוגןט היה שחקן סופר משמעותי בקבוצה הזו בלי קשר לסטטיסטיקה האישית. בסוף המשחקים מוכרעים בכמה נקודות לפה או לשם.

עוד פעם, היחידי מבין שנינו שמתלונן ומחלק כוכביות לאליפויות פה זה אתה.
אני לא מילארדר ולא מתלונן פעם פציעות לטובתך ופעם לא.

אין מה לעשות שחקנים נפצעים ובמיוחד הכוכבים ובמיוחד בשנים האחרונות.
זורם איתך שאולי היה להם קצת יותר מזל בנושא, אבל הדגש פה הוא על קצת, באמת קצת, ובטח ובטח לא אמור לבטל את מה שהשיגו.

ב2019 הווריורס הקבוצה הכי טובה בפער מטורף ורק פציעות יכולות לגרום לקבוצה אחרת לנצח אותה, אבל ב2018 הגיוני לחשוב שיוסטון עוברת אותם?
רמת הכשרון הרי לא השתנתה פלאים בשנים האלה לא?
גם הווריוס הובילו 3-1 והפסידו לקליבלנד שנה לפני לא?

NBA בדם
23/01/2025 22:28:31

16 דקות בפלייאוף מוכיחות שהוא לא היה כזה משמעותי.
יוסטון ממש נבנתה בשביל לעצור את גולדן עם שחקנים שהיו מותאמים נגדה (עם הגנת החילופים האוטומטיים).
ב 2018 היא הייתה קרובה מרחק פציעה של כריס פול מלהדיח אותה.
ב2019 יוסטון פישלה דווקא במשחק ורבע האחרונים שדוראנט נפצע וזו הסיבה העיקרית שהארדן נחשב לוזר.

קורן אמישה
קורן אמישה
23/01/2025 23:02:16
Reply to  NBA בדם

אז בוא נסכם

2015 – אליפות בגלל פציעות של קליבלנד

2016- הפסידו באשמתם (נתעלם מבוגוט ״הלא משמעותי״, ההרחקה של דריימונד, סטף עם mcl מתוח ואיגי עם בעיות גב – רשאי לבדוק אותי)

2017- הסגל הכי מוכשר ביי פאר לא צריך לספור להם את האליפות כי הם היו בפער מטורף משאר הליגה.

2018- אותו סגל משנה שעברה שניצח ולקח אליפות רק בגלל פציעה של פול (חשבתי שהוא הכי טוב ביי פאר איך כמעט הפסידו?)

2019- בלי השחקן הכי טוב בעולם בזמנו, לכל הסדרה, שלקח שנתיים רצוף פיינלס אם וי פי, ובלי קליי חצי סדרה- לא נתייחס כי הסגל על הנייר אמור להיות טוב.

2022 – פוקס? עוד פעם מזל? הגרילו קבוצה קלה?

NBA בדם
23/01/2025 23:16:49

15 – צודק
מעניין שסטף שיחק היטב בגמר המערב ב16' ולא הפריעה לו הפציעה שם.
גולדן עם דוראנט הייתה צ'יט של המשחק.
יוסטון נבנתה כדי לנצח אותה וכמעט עשתה זאת ב18' ופציעה של פול כנראה שמנעה את הדחתה. (יוסטון הצליחה לצמצם את הבדלי הכישרון בהתאמות מולם ושחקנים קשוחים שהיו מושלמים נגדם).
ב 2019 אין ספק שסבלו מפציעות אבל עד הפציעה של קיידי נהנתה מהכמות הכישרון הכי גדולה בליגה למשך 2 עונות שלמות וחצי פלייאוף.
ב 22' הייתה אחלה אליפות.
היא לא מהמרשימות כי פיניקס נפלה בדרך לדאלאס במפתיע והיו פציעות במערב (לייקרס,דנבר,קליפרס)
במזרח פגשו את הגרסה הצעירה והלא מספיק בוגרת של הסלטיקס.

קורן אמישה
קורן אמישה
24/01/2025 8:56:02
Reply to  NBA בדם

טוב, נראה לי מיצינו

רחוק מלשכנע, לפחות אותי

שדות פופ לנצח
23/01/2025 16:59:25
Reply to  NBA בדם

ואם היו משחקים 30 דקות פלוס כל משחק ומפסידים לצרפת או לסרביה היית טוען שסטיב קר האידיוט שחק את השחקנים המובילים שלו, שכל אדיוט היה צריך להבין שאחרי עונת נבא ארוכה עם פציעות ושחקנים מבוגרים שצריך רוטציה רחבה ושלארהב היה סגל כל כך עמוק שרק אידיוט כמו קר לא השכיל לנצל אותו ובגלל זה הכוכבים הגיעו למאני טיים גמורים, איזה כייף אה? אפשר בדיעבד להאשים את קר לא משנה מה

Last edited 25 days ago by שדות פופ לנצח
NBA בדם
23/01/2025 17:13:03

למה לעוות? מי אמר לתת להם 30 דקות כל משחק. בשלב הבתים וברבע המשחקים היו בלואאוט. אין טען לתת להם יותר מ 20-25 דקות גג.
במשחקים קריטיים מול אחת הפייבוריטיות לזכות (סרביה), במשחק של להיות או לחדול בחצי הגמר כמובן שאני מצפה מהמאמן לתת לשחקנים הטובים ביותר לפתוח ולשחק מעל 30 דקות. במידה והיו מפסידים זה היה עליהם

Guy d
Guy d
23/01/2025 10:25:06
Reply to  NBA בדם

לא נשמע שאיגודלה מכבד את קר פחות מספו.
נחמדות, קלות רוח וחוש הומור הם תכונות לא פחות חשובות מרצינות ויעילות.
שניהם מקצועיים לכל אחד גישה שונה

NBA בדם
23/01/2025 10:28:30
Reply to  Guy d

דריימונד לא סופר אותו והוא הרס את חדר ההלבשה שלהם והכה שחקנים תוך כדי מסע ליטופים של קר (גם קרי לא חף מהאשמה).
אצל ספו זה לא היה קורה

Guy d
Guy d
23/01/2025 17:38:47
Reply to  NBA בדם

דיברתי על אנדרה, שמנחם ציטט לא על דריימונד.
אם כבר, נראה שג'ימי לא סופר את ספו.

NBA בדם
23/01/2025 17:41:01
Reply to  Guy d

הוא במוד של לצאת משם אז עושה בלגן ומקבל עונש.
דריימונד קרוב לעשור עושה שכונה בקבוצה, מכה שחקנים והמועדון שלו כולל המאמן ממשיך ללטף אותו

Stockton2Malone
23/01/2025 10:58:31
Reply to  NBA בדם

מסכים עם הכול.
לדעתי מייק ד'אנטוני לא מקבל מספיק קרדיט על מהפכת הסמול בול יחד עם סטיב קר

golan
golan
23/01/2025 2:48:53

מעורב מעולה.
ספו בעיניי עדיף, הוא יותר מאורגן, הקבוצות שלו מפיקות מעצמן את המקס', הוא מפתח שחקנים מעולה, והוא בנה את מיאמי אחרי המעבר של לברון ווייד.
סטיב קר קיבל קבוצה כמעט מוכנה, ולקח אליפויות עם סגל מהסרטים, אבל עדיין לא ראיתי אותו בונה מחדש, מסתגל לחיים ללא קרי. או מוצא פיתרון כשסמול בול לא עובד. גם כשהיו לו אופציות, הוא פשוט דבק בשיטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

בלי קרי הוא יכול לאמן בקטסל

דוקטור רזי הופמן
23/01/2025 12:56:48
Reply to  golan

מילת המפתח מוכנה, לא כמעט….

gogo
gogo
23/01/2025 3:47:41

תודה על המעורב
סטיב קר ירש את הדרך של פיל גקסון וספולסטרה ירש את הדרך של פט ריילי

אשך טמיר המקורי
23/01/2025 6:39:52

תודה רבה דוק
ספו. פעם הייתי טים קר אבל הוא חשף את פרצופו כפוליטיקאי דוחה וההגנה שלו על התנהגות גרין לאורך השנים מגעילה במיוחד. גם מקצועית ספו הרבה יותר טוב ממנו.
אמביד שיישאר בחור שלו.
הוא נוראי לליגה.
"הפנים של" הוא הפלופר הכי מבחיל שדרך על המגרשים, ובנוסף הוא שחקן מטונף במיוחד שפוצע שחקנים.

עמיחי קטן
23/01/2025 6:57:27

תודה מנחם.
אני הולך עם סטיב קר, כי ברור לי שאני הייתי מעדיף לשחק אצל מאמן שכיף לשחק אצלו

Berch
23/01/2025 7:51:04

תודה על אחלה מעורב על הבוקר
ממש מבאעס השבריריות של אמביד. אני יודע שהרב. פה חושבים שזה אשמתו והוא איכסה אבל לי יש חיבה לבחור המגודל….
🥰

ד"ר פופרס
23/01/2025 9:55:01
Reply to  Berch

זה איכסה ובאשמתו
😊

ירון, החלום
ירון, החלום
23/01/2025 8:09:00

בס"ד
תודה רבה מנחם. מעורב משובח.
שניהם מא נים מצויינים.
אבל אני הולך עם ספו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שספו. זה ככה בספורט בדכ מי שמתאמן הכי הרבה הכי נכון הוא גם זה שמנצח בסוף.
כי אם יש את הכושר גופני הכי טוב, קליעה הכי טובה וכו סביר שתנצח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שאמרו פה קר ירש את הזחיחות מהזן מאסטר שהיה שורק עם האצבעות והפוזה של הכל בסדר וכו למייקל קובי שאק. שלא היו לו כוכבים בסדר גודל הזה הוא נרמס.
קר אותו דבר, בלי סטף אין לו מה למכור כלל.
לזכותו ב2015 הוא ידע מה לעשות עם הקלעים האלה, הרבה מאמנים לא היו יודעים.
מסטף קליי דריי הוא הוציא את המיטב כל השנים האלה.
הבעיה שאחרי שלמדו את השיטה שלו הוא לא הצליח לשנות שיטה, להתרגל גם לשיטות אחרות, לא סתם שחקנים אחרים נמקים אצלו, תראו איך שרודר נראה שם. שלא יגידו לי שפיתח את וויגינס,או איגי הם היו טובים לפניו. איגי היה חתיכת שחקן עוד בפילי, וויגינס היה סקורר במיני. בגס בגלל סטף פשוט נפתח להם הדרך יותר והיו להם סלים יותר קלים וכו.

wadi
wadi
23/01/2025 8:35:13

סקר מענייו. שאלה, כשספולסטרה אימן את הסופר טים של מיאמי הוא כבר נתפס כקשוח והיתה אוירה של 'היט קלצ'ר'? או שזה התפתח אחרי שהכוכבים הגדולים עזבו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  wadi

התפתח אחרי. אצלי לפחות. בזמן הסופר טים לא הערכתי אותו כלל. אחכ הערכתי מאד.
לא חכמה לנצח עם סופר טימס שאתה על הנייר 10 רמות מעל כולם, ומרווח הטעויות שלך הוא עצום.
המבחן זה מה שאתה עושה עם קבוצות רעות ובינוניות על הנייר. והוא תמיד הוציא יותר מההיט

קורן אמישה
קורן אמישה
23/01/2025 21:17:04

מסכים חלקית

גם כוכבים צריך לדעת לנהל ולאמן, אולי זה יותר פשוט מלהוציא מים מהסלע עם קסוצה פחות מוכשרת אבל ממש לא כל אחד יכול לעשות את זה.

Last edited 25 days ago by קורן אמישה
האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/01/2025 9:27:42

נשאר בדעה הלא פופולארית שלי, לפיה עדיף לעבוד בסביבת עבודה נעימה (וסופר מצליחה), מאשר אצל רסר.
תודה רבה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה נכון לרוב הדברים בחיים אבל פחות בספורט, שם צריך להוציא את המיטב ממך

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מבחינתי ללא שום ספק ספולסטרה.כדורסל או כל ענף תחרותי הוא מלחמה. אתה לא בא להתבדר,אתה בא לנצח.הנאה?אחרי המשחק שנגמר בנצחון,קח כוס סחלב מטריף עם עטייף לידו.
פתגם של צה"ל אומר קשה באימונים ,קל בקרב.
שיטת האימון של קר מבוססת על זה שיש לך שחקן כמו קארי.מבחינתו המשחק מכוון לכך שתזרוק במהירות האפשרית לשלוש ,תוך כדי נסיון להגיע לזריקת שלוש הכי נוחה.ללא קארי היה מפסיד בוודאות את הטורניר האולימפי.
ספולסטרה בפיתוח שחקנים ההיפך הגמור של קר.הוא לא לוקח שחקנים שבכלל לא נבחרו בדראפט והופך אותם לשחקנים טובים.קר בזבז בחירות לוטרי גבוהות .מודי יהיה מקסימום שחקן בינוני,קומינגה עדיין לא כוכב,וייזמן שחקן שולי.
הטרייד של פניקס הוא פתיח לטרייד מורכב יותר אולי להשגת באטלר.אני לא רואה את פניקס מחכה ובוחרת ברצינות את שלושת הבחירות שקיבלה.מה כבר יביא לה שחקן שנבחר בין 25 ל30 בדראפט ועוד בעתיד.זה כמו ששף קונה זעפרן,הוא לא הולך ללעוס אותו,הוא הולך לשלב אותו במנות גורמה.נכון שפניקס לא קיבלה זעפרן,אבל היא קיבלה נכס סחיר.

Guy d
Guy d
23/01/2025 10:19:37

הייתי לוקח את ספו להיות מפקד בצבא.
למשחק כדורסל אני מעדיף את הגישה של קר.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/01/2025 10:34:28

שניהם עומדים על אותה מדרגה בפודיום. לכל אחד מהם היתרונות שלו. אם חייבים לבחור אני אקח את קר הי הוא גם זכה ביותר אליפויות וגם עשה את זה בשני מקרים עם קבוצה שהיה בה רק כוכב על אחד (2015,2022). ספוסטרה זכה באליפויות רק כשהיו לו 2 כוכבי על בסגל (שאק-דווין, לברון-דווין). שניהם גם הפסידו פעם אחת כשהיה להם צמד של כוכבי על אם כי ההספד של קר ב 2019 היה נמנע לודורנט היה בריא בסדרת הגמר.
היתרון של ספולסטרה הוא בשנים שבהן היה לו סגל עם כוכב על אחד או גם זה לא. הוא מצליח להוציא מים מסלע ומפיק משחקני שוליים המון. קר משיג מהם פחות

עידו גילרי
23/01/2025 10:47:25

רק שספו לא לקח אליפות עם שאק+ ווייד. זה היה ריילי אחרי שהעיף את ון גנדי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כוכב אחד….השחקן הגדול של הדור…
איתו ספו היה זוכה כבר באיזה א אליפויות. לראות את סטף עם ההיט של השנים האחרונות זה היה נגמר באליפויות.
מצד שני סטיב קר במיאמי….יורד ליגה

Stockton2Malone
23/01/2025 10:56:25

קר הוא סטיב ג'ובס
ספולסטרה – ביל גייטס?

דוקטור רזי הופמן
23/01/2025 12:52:18

ברור שאני מעדיף את ספולסטרה
לקר יש מזל עם זה שיש לו את סטף בשיאו. שחקן שפותח על ידי מאמן אחר ולמזלו הגיע לשיאו בתקופתו של קר.
איפה אמביד? איפה?
איפה? בחייפו

Last edited 26 days ago by דוקטור רזי הופמן
thetroll
thetroll
23/01/2025 15:20:29

רציתי להצביע לספולסטרה אבל הפוסט שכנע אותי להצביע לסטיב קר. אני בעד הגישה שלו שבה מן הסתם יותר נהנים גם מן הדרך. אני בעד להנות.
במיאמי הייתי חלק מה-HEAT CULTURE (שאריק ירש כנראה מפט ריילי) שאם תעבוד יותר קשה מיריבך, אתה תנצח כמעט תמיד. סטיב הוא יותר CARE-FREE ו-SPIRIT FREE: "נקשיב יחד למוסיקה, נספר בדיחות. תגיע הנה כל יום מאושר ובמצב רוח טוב. זה יהיה מקום 'הבריחה' שלך".

"במיאמי הכל היה HARD WORK. לא היה כל JOY באימונים וזה לא היה CARE FREE כמו בגולדן סטייט. הפילוסופיה בהיט הייתה 'ככל שנתאמן קשה יותר, במשחקים יהיה יותר קל'.

germinator
germinator
23/01/2025 16:29:32

קליי תמיד היה שחקן מוגבל. דני גרין משודרג.
וגרין, תחת כל מאמן שהוא לא קר, היה נשאר נגר וקורויוז סטייל האסלם.
וקרי היה שחקן חביב אך פציע עם פוטנציאל להיות משהו מעניין, ורק אחרי שקר הגיע הפך לשחקן של דור.
לספור יש קרדיט ויש קצת הישגים, אבל אין כאן באמת השוואה.
קר אחראי לאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה. לאחת העונות הסדירות הכי טובות בהיסטוריה. ספו לא באותה ליגה