מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

Pelicans' Zion Williamson (hamstring strain) out indefinitely.1

פציעה רביעית בהמסטרמינג. אסור שזה יקרה. ניתן למנוע את הפציעות באימון נכון של שריר דו-מפרקתי

2. מאז אולימפיאדת פאריז חיכינו לראות את היפאני Yuki Kawamura – גובה 1.73 – ב-NBA. אמש הוא שיחק והכניס את האוהדים לטרוף

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

לאוהדי הגריזליז לא היה ממה להתלהב. הם מובילים 84-124 נגד וושינגטון, עד 4:39 מהסוף. ברגע זה הוכנס היפאני הנמוך – 1.73 מ' – לשחק, ומיד ביצע מסירה מושלמת מאחורי הגב לסנטר ג'יי האף שהמשיך לסל קל.

האוהדים נכנסו לאקסטזה. הוא הזכיר לכולם את מקסי בוגוס:

כמה רגעים אח"כ ג'רד בטלר מוושינגטון שמר עליו. הטעייה, צעד אחורה, ובום – פגז מ-26 FEET – שזה 7 מטרים שראה רק רשת. בפאריז הוא הפליא עד כדי כך שממפיס מיד החתימה אותו.

היה זה משחקו השביעי ב-NBA. את הנקודות הראשונות ב-NBA הוא קלע ביום רביעי, במשחק הנצחון על הלייקרס. הוא השחקן הנמוך ביותר ב-NBA מאז בוגוס.

3. המגמות שנראות לי ממשחקי ה-NBA עד עתה

את המקורות למגמות השגתי מכמה אנשים:

1)יונתן שהציע את הטבלה הזאת

https://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_stats_per_game.html

2) עמיחי
3) https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/42211945/nba-real-not-2024-25-early-season-trends-surprises
4) מ.ל

1)גידול קבוע ומשמעותי ב-3pta (נסיונות ל-3)

הממוצע לשלושת השבועות הראשונים של העונה הוא 37.0. בוסטון סלטיקס ניסתה השבוע 50 נסיונות ל-3. ב-2014-15 ממוצע הנסיונות ל-3 עמד על 22.4 ומאז עלייה כמעט בקו ישר. 42% מכל הזריקות לסל הן מה-3. השיא הקודם היה 40% בעונת 2021-22. זה נתון מעניין כי אחרי עלייה גדולה בשלשות מ-2010 עד 2018, בעונת 2018 העלייה נעצרה לפני שהיא עלתה – בגדול – העונה!

2) גידול קבוע כמעט בקו ישר מעונת 2014 ב-3 POINTS MADE. אז קלעו בדיוק 7.7 שלשות למשחק, לעומת ה-13.2 למשחק SO FAR בשלושת השבועות האלה.

3) גידול קבוע במספר הנקודות למשחק מ-101.2 בעונת 2013-14 ל-113.3 העונה

4) השוויון בין הקבוצות בליגה עלה. ישנן רק 4 קבוצות המנצחות את יריבותיהן בדאבל דיג'יטס

הקבוצות הן הסלטיקס, הת'אנדר, הקאבס, ובהפתעה גדולה – הווריורס! (ב-2001-2 היו 7!)

5) דור חדש של "השחקנים הטובים בליגה"

רק לפני 2-3 שנים השחקנים הטובים ביותר בליגה היו ג'יאניס, לברון, סטפן קרי, ג'ואל אמביד, קווין דוראנט וקוואי לינרד, העונה הטובים ביותר עד עתה הם אנטוני דייויס, דונובן מיצ'ל, ואנטוני אדווארדס

Trend: Foul play! The whistles are back(6

בעונת 2023-24 הייתה עלייה משמעותית במספר הפאולים למשחק – 19.6. בשלושה שבועות האחרונים מספר הפאולים למשחק עלה ל-20.8 – עלייה משמעותית מה-16.8 למשחק לפני 5 שנים

Trend: The Thunder defense is in a league of its own(7

התאנדר מרשה ליריב רק 95.9 נק' למשחק, ב-8.4 נק' פחות מהקבוצה הבאה אחריה


Trend: Rookies will have a limited impact(8

לרוקיס ישנה העונה השפעה קטנה בהרבה מהרוקיס של השנים האחרונות. אדי עם 11.1 נק' ממוצע ובוב קרינגטון מהויזרדס עם 10.3 נק' מובילים את הרוקיס. קניון מרטין בעונת 2000-01 קלע 12.0, המספר הקטן ביותר בנקודות של רוקיס בשנים שקדמו להשנה.

Trend: West dominating East(9

קבוצות המערב עד עתה מנצחות את קבוצות המזרח ב-70% מהמשחקים

10) סנטרים זורקים יותר שלשות מאי-פעם

אין לי סטטיסטיקה לאמת את המשפט!

4. סקוטי פיפן ג'וניור, עם 11 נק', 10 ריב', ו-10 אס', עשה ממנו ומאביו סקוטי פיפן, את האב-בן הראשונים בתולדות ה-NBA לעשות טריפל דאבלים

5.ג'יאניס מתפרץ על קבוצתו ועל עתונאי מניו יורק אחרי הקריעה נגד הניקס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
11/11/2024 5:08:13

תודה רבה דוק

רן הנרגן
11/11/2024 5:48:36

עד לפני כמה שנים מנחם היה מבטיח לציבור הקוראים הנאמן שהמזרח עומד להאפיל על המערב. זה לא קרה אז והשנה דאלאס במקום ה11 במערב , מחוץ לפליי אין, היתה ממוקמת במזרח במקום השלישי-רביעי ביחד עם אינדיאנה. בשורה התחתונה זה כשלון של הנהלות המזרח, אבל מדוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משמח שהמאבס שם זה מה שמגיע לשקצים

John
11/11/2024 8:01:03

איכות המאמנים והמנהלים במזרח פחות טוב באופן כללי. לא מעט קבוצות מזרחיות שנבנות נתלות בשחקנים בגלל הבטחה וממשיכות לתת קרדיט מבלי שהשחקנים מקדמים אותם. יש שם הרבה יותר התבססות על שמות טובים מסבלנות לבצע ניסוי וטעייה. במערב ברוב הקבוצות שהם לא הווריורס או הלייקרס יש לאוהדים סבלנות לבנייה חכמה ואיטית. אם לא בא לך לקרוא הרבה, הפער הוא לא בכוכבים אלא בשחקנים 4-9. המזרח נתלה על שמות ולא משחרר מהר שחקנים לא טובים כדי להשתדרג. המזרחיות שלא פועלות ככה יותר מצליחות. קבוצה כמו קליבלנד יכלה להתעקש על אוקורו כשחקן החמישי כי מגיע לו, או על לאברט. אבל דין וויד מתאים יותר. הם נתנו צ'אנסים לטיי ג'רום, כרייג פורטר וסם מריל מהג'י ליג שהיו מחוץ לליגה.

קח את או קיי סי שעברה הלאה מווסטברוק ומג'ורג', מכרה ביוקר, צברה נכסים ועשתה המון טעויות. אך פגעה עם SGA ועם ג'יילן ווילאמס וצ'ט זה כבר מזל. היא גם פספסה כמה מהבחירות שלה. אבל היה להם חזון מאוד ברור מי כן ומי לא. גם מבחינת אופי ואגו וגם מבחינת תכונות. היא לא מיהרה לקחת שאריות מחוממות של קבוצות אחרות כמו שעשו בדיטרויט.

הפיסטונס בחרו לא רע באופן כללי חוץ מקיליאן הייז. אבל לא בחרו זהות, הוותיקים שלהם זה שחקנים שאף אחד אחר לא רצה או שהיה להם בעיה של אופי. וגם בחירת המאמנים שלהם הייתה יותר לקחת שמות מוכרים ממאמן יצירתי שיתאים. אפילו מאמן הג'ז שיש לו אולי את הסגל הכי רע בליגה, היה עושה פלאים עם הכישרון שיש לדיטרויט או שארלוט. תראה מה קני אטקינסון עושה עם הנטס. ההורנטס עוד קבוצה שפגעה יפה בדראפט. אבל הבנייה שם רעה והם נותנים ללמלו להשתלט על הקבוצה ולעשות מספרים תוך כדי שרק מילר לידו פורח. בנוסף יש כישרון רב בג'י ליג. הלייקרס יודעים לזהות אותו אבל הקבוצות הקטנות חוטפות אותו. ג'יי האף או סקוטי פיפן ג'וניור הם דוגמאות לכך. הסלטיקס שלפו את סם האוזר. יש שם עוד מלא כישרון. חלק תחת חוזה 2 וויי, אבל קבוצה מתוחכמת תצליח להביא אותם דרך טרייד בו הם חלק הפחות נוצץ של עסקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

בדטרויט היה בעיה של מאמנים בעיקר. גם עכשיו יש כזאת. בתכלס על הנייר אין הבדל גדול בינם לאינדי למשל מבחינת סגל שחקנים. וקייד לדעתי גם יותר טוב מהליברטון.

John
11/11/2024 9:23:13

נכון. מקווה שאסאר יחזור בקרוב ונראה מה הוא מסוגל לתת. אבל שוב, לדעתי הם צריכים לחפור טוב יותר במילוי הסגל.

NBA בדם
11/11/2024 10:06:14

יש פער כישרון בין אינדיאנה לדטרויט.
קייד משמעותית יותר מוכשר מהאליברטון.

אשך טמיר המקורי
11/11/2024 6:28:09

תודה רבה דוק
באמת נראה שאין כבר סנטר שלא זורק שלשות. אפילו רוברט וויליאמס (טיים לורד) קלע שלשה ראשונה בקריירה.
היפני ממש ממש שחקן מגניב. והוא לא קוריוז, הוא הדבר האמיתי. ראיתי אותו בהכנה והיה פנטסטי.
לזרוק את ג'ה לאנשהו ולבנות עליו ועל פיפן, שגם התברר כשחקן פנטסטי (הלייקרס ויתרו עליו בעבר, העיקר שלברוני נתנו חוזה מובטח ל-4 שנים…)

גיא רוזן
11/11/2024 6:46:42

הגריזליס יודעים להפוך בחירות נמוכות לערך ממשי –
ג'קסון השני בשנה שעברה (בחירה 45, קרוב להיות טופ 10 בדראפט ברמת תפוקה),
וויליאמס ג'וניור שניצל את העונה שעברה של ממפיס בשביל להפוך לשחקן רוטציה בדאבל פיגרס (בחירה 47).
זה אומר המון לא רק על היכולת לבחור נכון,
אלא גם על מערכת שמאפשרת לכישרונות מבחירות נמוכות לבוא לידי ביטוי.
אני מקווה בשביל יוקי שהוא יידע לנצל את ההזדמנות בשביל להראות יותר מהכישרון ההתקפי המטורף שלו (מזן שחקני השוקולד לבן, פשוט יש לו "את זה").

בוקר טוב, מנחם.
תודה.

רן הנרגן
11/11/2024 15:27:18

אתה צודק אבל הם לא יודעים להשתמש בהם לעסקה שתחזק את החלק העליון של הסגל שהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היפני אחלה שחקן אבל ברור לי שלא יתנו לו דקות בליגה יותר מידי

Berch
11/11/2024 7:33:27

תודה על המעורב
לברון כועס שברוני לא קלע טריפל דאבל לפני פיפן ג'וניור…..
🤣

yaniv
11/11/2024 16:12:17
Reply to  Berch

בישיבת הנהלה כעסו מאוד על פיפן גוניור שעשה טריפל דאבל ולקח את תהואר של אב ובן שעשו טריפל.ההחלטה שהתקבלה זה לדאוג שברוני ולברון באותו משחק יעשו טריפל דאבל ואז הם יחזרו לספר השיאים כאב ובן שעשו אותו משחק טריפל דאבל

אשך טמיר המקורי
11/11/2024 16:48:37
Reply to  yaniv

שינסו לעשות ביחד טריפל סינגל

ד"ר פופרס
11/11/2024 17:19:00

עם בבונית

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
יאניס מלך, אני מת עליו.

NBA בדם
11/11/2024 10:07:27

המלך די עירום כרגע….

עידו גילרי
11/11/2024 10:10:23

https://www.youtube.com/watch?v=d6crt19V_mU
מלך של ממלכת הילדותיות

NBA בדם
11/11/2024 10:21:28

כולה רצה להסתרק לא מבין אותך😁

אשך טמיר המקורי
11/11/2024 11:21:43

מה שהופך את זה לגרוע במיוחד זה שהוא עשה זאת לאחר הפאול המסוכן שנועד לפגוע.
(אפילו לא בדקו לפלייגרנט)

עידו גילרי
11/11/2024 11:31:39

אכן (למרות שלא היה פלייגרנט).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אכן, פאול לא לעניין.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שימו לב לממפיס,7-4 עד כה ממש לא מיוחד.אבל כמה שחקנים הם מפתחים בזמן כל כך קצר.סקוטי פיפן הפך לרכז מכובד ,יש לו כבר טריפל דאבל,וולס נבחר בסיבוב שני כבר עכשיו שחקן רוטציה,גיי הוף וזאק אדי שני סנטרים טובים לקבוצה שהתחילה את הקיץ בלי סנטר נורמלי,וקוומורה היפני שיכול לדגדג את הרוטציה ,ועדיין לא ספרתי את גרגורי גקסון סיבוב שני שנה שעברה.מול ממפיס שיחקה פורטלנד.
אצל פורטלנד הכל הפוך הם משדרגים שחקנים ברווראס,הנדרסון ושארפ היו אמורים להיות החמין שמתבשל על הגז,ובשלב מסויים מעדן מלכים.בינתיים יצא מעדן לחתולים.אייטון , אבדיה בירידה.
שתי קבוצות עם שאיפה לאותו כיוון,ממפיס באור ירוק ממשיכה לנסוע.פורטלנד נכנסה לפקק בצומת רעננה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת.
ממפיס בתכלס צריכה להיפטר מגה, יש לו תקרה ברורה והם יכולים לקבל הון תועפות

John
11/11/2024 9:29:08

אני לא בטוח שג'ה הוא השחקן הכי טוב בקבוצה אלופה, אבל הוא הכי קרוב שיהיה זמין לקבוצה כמו ממפיס. אין טרייד שיביא לה שחקן ברמה הזו לפלייאוף. הפלייאוף הוא משחק של סופר סטארים. לגריזליס אין שום סיבה לפרוט את ג'ה לכמה חתיכות. הם מספיק עמוסים בכל העמדות בטח כשהפצועים יחזרו. לפעמים קבוצה קטנה צריכה לחכות להזדמנות. נניח בפלייאוף שיש הרבה פצועים. תראה הלילה איך הווריוס פתחו מול OKC, התקשו ואז צ'ט נפצע וזה משחק אחר לחלוטין כשלת'נדר אין גם את ihart שגם פצוע. אולי אני מפספס איזה כוכב שיכול לעשות הבדל שלא מרוצה בקבוצה שלו. אבל גם אז למכור לסטאר לעבור לגור בממפיס זה לא פשוט… חשבת על מישהו ספציפי?

אשך טמיר המקורי
11/11/2024 9:51:12
Reply to  John

כבר שכחת את הופעות האימים של ג'ה מול הלייקרס?
ג'ה לא שחקן לפלייאוף.
שחקן בלי קליעה ובלי שכל שקופץ על אנשים וחי על שריקות אוויר.
בדיוק הפוך משחקן פלייאוף.
שחקן של אוויר ושואו לעונה הרגילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אני יכול לחשוב אבל אפשר להביא 2 שחקהים טובים שיחד יתעלו על גה.
הבעיה הכי גדולה של גה זה שאין לבחור קליעה ואם עד כה בכל הזמן החופשי שהיה לו לא שיפר הוא לא ישפר.
הוא אותו השחקן בדיוק שנבחר ב19 לא השתנה כלום רק פציע יותר עכשיו.

לעומתו אדוארדס למשל מוסיף כל שנה אלמנטים למשחק שלו שהגיע לליגה לא היה לו מיד ריינג ושלשות והיום יש לו את שניהם והשיפור רק הולך וצומח, הוא הוסיף מובים חדשים, יכולות כדרור חדשות, גם הגנה שיפר.

גה כלום, שחקן חד גוני מאד בא סקרין קופץ מסביב לנתיב, פלוטר טוב מהמקווקו, סוחט עבירות, אתלט, מטביען, שולט טוב ב2 הידיים, 0 הגנה, קליעה חלשה מאד, אין גאמפ שוט, אין סטפבק, אין סיגנטור מוב בפלייאוף שהכל קשה.
אותו שחקן של 2019.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קח למשל אני לוקח את שרודר וקאם תומאס על גה.

נותן לממפיס קליעה עם תומאס וביין ואלדמה חבלז. נותן גם הגנה של שרודר שב20 רמות על של גה.

NBA בדם
11/11/2024 10:19:43

הקאם להורגך (ג'ה השולף), השכם להורגו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣 ענק

John
11/11/2024 17:28:17

זה סיפור נחמד אבל לא מביא לך התקדמות. אם קאם השנה ממשיך בקצב הזה הוא לא בדיוק יהיה צ'יפ לטרייד ולא בטוח שירצה להגיע לממפיס שמאוד לא מבוקשת. בנוסף דזמונד ביין יושב לו על הבלטה. שרודר נותן פתיחה מופלאה, אך ראינו נפילות קשות שלו בליגה לאורך השנים. הוא לא בדיוק באנקר מבחוץ וממש רחוק מג'ה ביצירת מגע והגעה לקו. בטח בפלייאוף. בנוסף הקבוצה הביאה את מרקוס סמארט. אני גם ממש לא מסכים ששרודר מגן טוב. זו אחת הפליאות שלי מכיוון שהגיע לליגה עם תדמית של מגן עילי וזה דווקא אחת החולשות שלו לדעתי. אבל גם אם הכול נשאר כפי שהוא, זה טרייד שמוסיף לממפיס הרבה ממה שיש להם ולא לוקח אותם צעד קדימה. הוא גם מבטיח שאין להם שחקן שיכול לייצר יתרון ברור עם הכדור ביד בסדרת פלייאוף. כרגע ג'ה עוד מסיר חלודה ושרודר משחק 3 דרגות ממה שהיה כול הקריירה. נחכה לראות כמה מהר זה מתאזן חזרה. קאם תומאס בממפיס על דזמונד ביין הייתי עושה בקלות. אבל זה כבר סיפור אחר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלוואי והיה השחקן של 2019 – הוא יותר פצוע ופחות ממושמע מחוץ למגרש. לא רק שאין שיפור אלא שיש הדרדרות

אשך טמיר המקורי
11/11/2024 8:38:30

נואשתי סופית מפורטלנד ובילאפס.
כנראה הייתי הנאיבי האחרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ ודני הכי מאכזב

רן הנרגן
11/11/2024 10:15:39

זו לא פורטלנד, זה בילאפס

Shenanigans
Shenanigans
11/11/2024 8:09:10

תודה על המעורב.
אני הולך לצאת בומר, ואני דווקא הייתי בסדר עם מהפכת השלשות, אבל כבר קשה לי עם כמות השלכת השלשות אצל חלק מהקבוצות ברמה שקשה לי לראות משחקים שלהן.

מזרח מול מערב – טוב יהיה לליגה אם יוסיפו 2 קבוצות ויעברו לליגה אחת של 32 קבוצות עם 62 משחקים בעונה. לדעתי גם צריך לרווח את הליגה ולהתחיל אותה מוקדם יותר. יהיה לקבוצות יותר זמן להתכונן ולהתאמן בין משחקים, פחות פציעות, כל משחק יהיה יוקרתי יותר. גם ככה יש ימים של 12 משחקים בלילה, אפשר לפצל יותר.

הקבוצות במזרח כל כך גרועות היום שאפילו שהן מקבלות העדפה מתקנת, המאזנים שלהן עדיין רעים

Ari
Ari
11/11/2024 8:23:02
Reply to  Shenanigans

לגמרי הגזימו עם השלשות, המשחק הפך לשבלוני, צפוי, ומשעמם מאי פעם.
לפחות היו שורקים פחות, ונותנים למשחק לזרום..

אשך טמיר המקורי
11/11/2024 8:35:08
Reply to  Shenanigans

100+

מאוד הגיוני, מה שאומר שסילבר בחיים לא יעשה את זה

John
11/11/2024 9:36:16
Reply to  Shenanigans

מסכים. יש קבוצות שמשחקות יפה, אבל קשה להחזיק משחק שלם לפעמים כשהכול כל כך שבלוני. גם החוסר עקביות בשריקות נותן טעם רע. מסכים גם להרחבה של הליגה. בעיני כדאי לבטל את קדם העונה, לרווח את המשחקים בעוד שבועיים. מבחינה היסטורית חשוב לשמור על 82 משחקים. מקסימום קבוצה שתרגיש צורך יכולה לקיים משחקי אימון לפי הצורך שלה לפני העונה. הליגה יכולה להגביל קבוצות לעד 4 משחקי אימון/ראווה בספטמבר. קבוצה שלא רוצה בכלל יכולה לוותר. הליגה תתחיל בתחילת אוקטובר ותסתיים באמצע אפריל. בנוסף. הייתי מחזיר את הסיבוב הראשון הישן של 5 משחקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

כמות המשחקים לא תפחת אם כבר תגדל זה הרבה כסף.
מה שכן הליגה צריכה להתחיל הרבה יותר מוקדם

רן הנרגן
11/11/2024 15:19:31
Reply to  Shenanigans

הקטנת מספר המשחקים זה דבר שאוהד יכול להציע אבל אין סיכוי שזה יעבור אצל בעלי הקבוצות. הם מרוויחים כסף מכמות המשחקים. המצב היום הוא שחצי מההכנסות באות מהאולמות. בהסכם השידורים החדש האחוז הזה ירד ויתכן שלרשתות יהיה אינרטס לצמצם את כמות המשחקים הכללית כיון שהן ממילא משדרות רק 1 עד שלושה משחקים בכל ערב. נראה

Shenanigans
Shenanigans
11/11/2024 18:00:22

מבין את הכוונה שלכם, אבל המשוואה היא לא כמות המשחקים אלא סה״כ ההכנסות.
אם יורידו את כמות המשחקים, יכול להיות שיהיו אחוזי תפוסה גבוהים יותר, סיקור רחב יותר בגלל שכל משחק יהיה חשוב, השחקנים הגדולים יוכלו לשחק יותר דקות, המשחק יהיה יותר מאומן ויפה לצפייה. יכול להיות שזה בסוף ייטיב איתם כלכלית. אני מבין את עניין המסורת אבל לכל הפחות כדאי להתחיל לשחק כמה שבועות קודם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/11/2024 9:14:39

תודה רבה מנחם

thetroll
thetroll
11/11/2024 9:17:42

אני עם גולדן סטייט כרגיל. לכאורה ניצחו את אוק שזה מדהים אבל כמו בראון בשבןע שעבר בבוסטון שלא שיחק גם צט נפצע מוקדם ויצא היום ולכן זה לא ממש מדד ללוחמים. נאלץ להמתין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לאוק חסר כוח אש, עם קארוסו לא הולכים למכולת. שגא גם לא לוהט העונה אבל חוץ ממנו אין שחקן שאתה יכול לסמוך עליו בפלייאוף, לא יודע..

NBA בדם
11/11/2024 10:17:47

חסר להם עוד שחקן 4-5. שחקן סטייל ריד והם מסודרים. להתבסס על 2 גבוהים וג'יילן ווילייאמס שהוא 3 שמוסט ל4 זה לא חכם ומאוד פגיע במקרה של פציעות כמו עכשיו.

John
11/11/2024 17:32:11

הם שיחקו גם בלי צ'ט וגם בלי ihart. צריך לראות איך משיגים עוד כמה גופות של גבוהים. פרוטלנד נראה לי ימכרו בזול. אולי הגריז יזיזו את ג'יי האף תמורת אחד מהגארדים שנמקים או פצועים. השחקנים הארוכים והרזים נוטים לפציעות. שוכחים שצ'ט כבר הפסיד את עונת הרוקי המקורית וממש במזל לא נפצע שנה שעברה.

NBA בדם
11/11/2024 10:12:50

תודה על המעורב
לברון שובר את הבית מעצבים ששמע שיש נתון סטטיסטי (הטריפל דאבל של הילד והאב פיפן) שהוא לא יכול לשחזר.

Jonathan
11/11/2024 10:34:48

תודה על המעורב.
כמות השריקות לעבירה עולה עכשיו אבל במשך שנים היא יורדת בצורה מתונה. בשנות התשעים היו שורקים יותר זריקות בממוצע למשחק. לא בהרבה.
אפשר להסביר את זה כמובן ביותר משחק פנים שדורש מגע או בשחקנים פיזיים יותר שהיו עושים יותר עבירות.
מצד שני, פחות שריקות לעבירה לא תומכות בטענת ה"שורקים על כל נגיעה" שמופנה לפעמים (כל הזמן) כלפי השופטים.

ירון, החלום
ירון, החלום
12/11/2024 0:50:13

בס"ד
תודה רבה מנחם.. מעורב משובח,
כמו שהחברים שלי מהופס אומרים.