פותחים את אמריקה (2/7) – GOOD TENNIS MATE !

מערכה שלישית בין פדרר לסם גרוט' האוזי, אנחנו בשנת 2014 אבל משוחק משחק של סרב וולי על סטרואידים. ברמה מאד מאד גבוהה.  האם זה הלידה מחדש של הסרב וולי?

הסרב וולי היה נשק הכי אפקטיבי ואגרסיבי בספר בשנות ה-90. סרב חזק ל T ועליה לאמצע הרשת. מכת החזרה דרדלה, וסגירה של הנקודה בוולי סמאש חזק.  זה סגירה בטוחה.  וגם השליטה בנקודה היא לטוב או לרע ברקטה של המגיש.
הנוסחה הזאת עבדה כל כך טוב ששחקנים כמו בקר איבניסוביץ וסמפרס התאמנו רק על אחוזי הסרב הראשון שלהם וזה הספיק לטונה של אליפויות וסלאמים, אז למה נוסחה כזאת מנצחת נכחדה מהטניס?

לייטון יואיט! הוא האיש ששינה את הטניס לנצח. לייטון ידע לקבל את הסרבים הכל כך מהירים ולשחרר כדור העברה מדוייק לאורך הקו, או כדור החזרה חזק לתוך הגוף. במכה הנוספת שהתווספה לראלי יואיט כבר קיבל עוד אפשרות למכת החזרה או העברה וזה כל מה שהוא היה צריך. עוד שחקנים ראו מה יואיט עושה, ומנשק יום הדין הסרב וולי הפך לנשק לחצן המצוקה.

אבל הנה הוא חזר היום. סם גרוט' מביא משהו חדש ומרענן לסבב הטניס. סרב וולי על סטרואידים. סמפרס ירה את הסרבים שלו ב 220 קמ"ש? מה זאת הבדיחה הזאת? סם גרוט' מחזיק את השיא, של … 262 קמ"ש ( 163 MPH) ! סרב ממוצע שלו זה 230-240 קמ"ש. מהירות ממוצעת של הליקופטר זה 140 MPH. כדור שנורה מאקדח זה 1630 MPH . בנוסף סם גרוט' הוא אוזי – מה שאומר שאת משחק הרשת יש לו מהעריסה ואת מנטליות הלעולם לא לוותר יש לו משהו היה בן שישה חודשים ואמא ואבא זרקו אותו לבריכה ואמרו לו : TOUGH IT UP , MATE !

פדרר לעומתו מאד אוהב לטבל את המשחק בסרב וולי, פה ושם, הוא אפילו פיתח סרב וולי לא דרך השדרה האמצעית, בשביל להפיל שחקנים כמו וורינקה ונולה ברשת.  אבל היום זה פשוט היה מטווח שפדרר צריך היה להחזיר כדורים שעפים בעשירית המהירות של כדור אקדח ומהירים כמו הליקופטר.

המשחק היום היה פשוט… מדהים! סרב וואלי על סטרואידים. פדרר החזיר כמעט הכל, מעט מאד אייסים הוא חילק. סם גרוט' היה מצויין. כל מה שהייתי רוצה לראות מטניסאי. הוא הציל טונה של נקודות שבירה ואף לקח כמה מהמאסטרו.

תוצאה סופית:

6:4 6:4 6:4

יהיה פרק נוסף.

– – –

במשחק נוסף קיבלנו כיתת אומן. דמיטרוב, הוא טניסאי טוב, שלדעתי נגרר לראליס מתישים מהקו האחורי ולכן הוא לא תמיד שולט בנקודה. היום הוא קיבל טניסאי שבא בשביל להפגין את הטניס החכם שלו על כל המגרש. קוראים לטניסאי הזה דודו סלע. הוא מישראל ויש לו טניס! דמיטרוב שוב קיבל עליו את הטקטיקה של היריב ונכנס למרכז בשביל לעלות לרשת לתת זויות ולהסתכן בלובים. התוצאה שעה וחצי של טניס מצויין ודימיטרוב עולה בקלות לשלב הבא.

 

 

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. לדודי סלע יש פינה חמה בלב שלי.
    משחק הטניס הראשון שראיתי היה הניצחון האגדי שלו נגד גונזאלס.
    אחר כך הייתה ירידה של הרבה שנים. מקווה שחזר לשיא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט