תחזיות לאליפות העולם/צוות כתבי הופס

לקראת אליפות העולם המתקרבת, שתתחיל ב-30.8 (ותסוקר באופן מלא באתר), צוות כתבי הופס-מנחם לס, mbk, יאיר זעפרני ,רון טחן, אהרון שדה, מומי החציל ורועי ויינברג, התאספו כדי לענות על השאלות החשובות בקשר לאליפות.

ראוי לציין כי תשובותיו של אהרון שדה נשלחו טרם כניסת השבת
*

מי תזכה באליפות העולם

הפרונט קורט שיוביל את ספרד לאליפות (יחד עם איבאקה), לפי mbk, אהרון ורועי.

מנחם– ארה"ב על ספרד. אמנם ספרד על הנייר היא חזקה יותר הפעם בעיקר בגלל הביתיות, הנסיון, והרכב אמריקאי חסר, אבל אני מאמין שהכשרון האמריקאי של שחקנים כדריק רוז, והארדן, וצעירים כאנטוני דייויס ומייסון פלמלי, יספיק לגבור על הספרדים העדיפים.

mbk-ספרד תהיה אלופת העולם לאחר ניצחון בגמר על ארצות הברית. ספרד היא לא רק המארחת, זה הסיכוי האחרון הממשי של דור הזהב של הכדורסל הספרדי להפרד עם תואר. סביר להניח שנאברו , גאסול , ופילפה רייס בני ה 34 יפרשו לאחר האליפות . גם קלדרון לא צעיר (32)

יאיר-ארה"ב תזכה כי זה מה שאמריקאים עושים, זוכים באליפויות עולם בכדורסל. היא תנצח בגמר את יוון, נו הנבחרת הזו שהדיחה את ספרד בחצי. בסופו של דבר זה טורניר של משחק אחד (אם תהיתם – הליגה בישראל למדה מפיב"א, חתיכת גוף ללמוד ממנו), בדרך של ארה"ב קשה לראות נבחרת שתעמוד עד לגמר, בדרך של ספרד עומדות כמה יריבות עיקשות בדמות הקרואטים, הצרפתים וכאמור, יוון. יש לי תחושה שספרד תקרוס בסוף.

רון-ארה"ב תנצח את סרביה בגמר.

אהרון-ספרד תזכה לאחר ניצחון על ארה"ב בגמר.

מומי-ארצות הברית של אמירקה והיא תפרק את הטוסיק לכל נבחרת שתפגוש באליפות. מומי יילך על מאזן 9-0 עם הפרש ממוצע של 23. למי אכפת מי תהיה בגמר . לא זוכרים את הסגן של אליהו הנביא

רועי-הסגל הספרדי מותאם במיוחד לנצח האמריקאי על הנייר, עם פרונט-קורט חזק שמורכב מהחוסם הטוב ביותר באנ.בי.איי (סרג' איבאקה), וצמד גבוהים אינטליגנטיים עם יד קטלנית מחצי מרחק, האחים גאסול. מלבדם יש גארדים מחוננים כרודי פרננדז, סרג'יו רודריגז ונבארו עם יד קטלנית מרחוק, יותר מכל הקו האחורי האמריקאי להוציא הספלאש בראד'רס. החולשה הספרדית היחידה נמצאת בסמול פורוורד, אבל פרננדז יוכל לתפקד כמספר 3 לעת מצוא, עם קלדרון ורודריגז כפוינט ושוטינג גארד. אם יגיעו עד לגמר, האליפות שלהם. אם לא, זה של היאנקים.

*

מי הולך להיות השחקן הטוב ביותר באליפות?

הפיבורייט של מנחם, רון ויאיר להיות ה-MVP. אנטוני דיוויס.

מנחם-אנטוני דייויס. הפעם הוא הטופ-דוג, וזאת ההזדמנות שלו לגבור על הפרונט ליין הספרדי. אם יעשה זאת – הוא יהפוך לגבור אמריקאי!

mbk-זאת הולכת להיות ביג טיים האליפות של דראגיץ ( האח מפיניקס), בהמשך ליכולתו מהסאנס. הוא הולך להציג אליפות גדולה

יאיר-בדרך כלל השחקן הכי טוב מגיע מהקבוצה הזוכה ולכן זה אמור להיות אנטוני דיוויס, השחקן שיהווה את הגו-טו-גאי של האמריקאים (גם סטף קארי מועמד לא רע ובכל מקרה ג'יימס הארדן ייבחר בעצמו לתואר השחקן הכי טוב בטורניר) אבל אם נלך רחב יותר ונסתכל על נבחרות שאולי לא יגיעו לגמר אבל יציגו שחקן אחד מצוין ומוביל אז אין לי אלא להמר על גוראן דראגיץ', המוציא והמביא של נבחרת סלובניה.

רון-השחקן הטוב באליפות יהיה אנטוני דיוויס, כאשר מאחוריו ישתרך רודי גיי שבכלל לא היה צריך להיות כאן.

אהרון-אם אכן ספרד תזכה המצטיין יהיה מארק גאסול …אם ארה"ב תפתיע יהיה זה סטפן קארי.

מומי-סטפון קארי הולך להיות האם וי פי. אין מי שיעצור אותו וביום שיהיה חם צריך לשים המיזוג באולם על מקסימיום קור

רועי-פאו גאסול. יראה בגיל 34 שעדיין לא נס ליחו, ויוביל את ספרד כל הדרך לאליפות. שחקן בחסד עליון.

*

מי יהיה הפתעת הטורניר (שחקן/קבוצה)?

ג'יאניס אנטטוקומפו-כוכב הפייבוריטית להפתיע של יאיר, נבחרת יוון.

מנחם-השחקן המפתיע – קיירי אירוינג, הקבוצה המפתיעה – פורטו ריקו. קיירי ירצה להוכיח שהוא גדול מספיק להוביל קבוצת כוכבים ושהוא אינו רק מכונת קליעה.

פורטו ריקו – כי ראיתי אותה נגד האמריקאים, ויש לה בק-קורט שרק לאמריקאים ישנו כזה.

mbk-סלובניה הולכת לנצל את ההגרלה ולהגיע לחצי הגמר ( מקום 4 ). הייתי הולך גם על הדומיניקנים שעשויים לעבור את שלב הבתים

יאיר-הייתי אומר פינלנד אבל העפלת שלב אחרי שקיבלת כרטיס חופשי זה לא ממש הישג (וגם אני משוחד שזה מגיע לפינלנד) ולכן אשלים את השאלה הראשונה ואגיד יוון, סתם כי נראה לי שמישהו צריך להפתיע בטורניר הזו שמועד לפורענות בקטגוריה הזו ויוון עם סגל מוכשר מאוד ופרופיל נמוך נראית מועמדת מצוינת.וחוץ מזה, שימו עין על מקסיקו, יש מצב שתופתעו.

רון-הפיליפינים עם אנדריי בלאטץ' בהופעות חייו תהיה הנבחרת המפתיעה.

אהרון-סרביה תפתיע …יחסית גם אוקראינה.

מומי-השחקן המפתיע של האליפות הולך להיות דריו סאריץ וקרואטיה הולכת להכין הפתעה לכל הנבחרות.

רועי-בוז'אן בוגדנוביץ'. שונה מהחבר'ה מעליי משמעותית, אבל האיש הזה יכול לסחוב את קרואטיה עד למקום הרביעי באליפות. סקורר בחסד עליון, חתום בנטס (כמעט במיאמי), והולך לפעור הרבה פיות. יפתיע לא מעט אנשים.

*

מי יהיה אכזבת הטורניר?

מנחם-אכזבת האליפות תהיה ספרד. היא צריכה לנצח אבל היא תיכשל בגלל גיל שחקניה, והעובדה שהם כבר יותר מדי יחד והגיעו למין רווייה. הם גם ינסו יותר מדי בגלל הביתיות. אכזבת האליפות יהיה הפרונט ליין של ספרד, האחים גאסול ואיבקה. פשוט כי הם לא טובים כפי שחושבים.

mbk-סרביה הולכת להיות ההפתעה השלילית

יאיר-סרביה תאכזב כי זה מה שבדרך כלל הם עושים, ספרד תאכזב כי גם הביתיות ושניים-שלושה גאסולים לא יצניעו את העובדה שהם כבר מעבר לשיא ורודי פרננדז זה לא שחקן שיוביל אותך לגבהים, ארגנטינה תאכזב כי בנבחרת האסאדו כבר אין כל-כך בשר ואוקראינה תאכזב כי אם הם שם איך זה שאנחנו לא. אבל אם צריך לבחור נבחרת אחת שתאכזב, אני אלך על טורקיה, גם בגלל שאני שונא את ארדואן אבל גם בגלל אליפות אירופה הקודמת והתחושה שמדובר בנבחרת בקריסה (וזאת למרות ההצלחות בגילאים הצעירים והניסיון לבנות מחדש) – סגנית אלופת העולם תלך הביתה מוקדם.

רון-הנבחרת המאכזבת תהיה ברזיל.

אהרון-האכזבה צרפת ודיאו .

מומי-הצרפתים . למומי נמאס מכל הצרפתים שנכנסים למונית של מומי עם חול מהים ונעלבים שמומי דופק להם מחיר מופקע בלי מונה. לא מספיק העלו לנו את מחירי הנד"לן ועשו השתלטות על נתניה מומי גם צריך להתפרנס ממשהו. הצרפתים בלי טוני פרקר זה כמו סילבי בלי המרפסות . נשאר רק השם בלי כל הכייף

רועי-מסכים עם החציל, לא נשאר הרבה מהנבחרת המבריקה שלקחה אליפות אירופה אשתקד. נואה לא ישחק, בנוסף לפייטרוס, אג'יינקה, דה קולו והגדול מכולם, טוני פארקר. באטום שחקן מצויין, גם ג'לבל ופורנייר, אבל לדיאו לא יהיה עם מי לשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. אלופת העולם- אני אלך על ארה"ב שתנצח את ספרד בקושי.
    האם וי פי- אנטוני דיוויס בלי ספק.
    הפתעת הטורניר- אני אלך על הקרואטים. גם היוונים יכולים להפתיע.
    אכזבת הטורניר- אני אלך על ברזיל. לך תסמוך על ורזאו וננה.

      1. אגב אתרי ספורט ישראלים, נכנסתי מתוך סקרנות (בד"כ אני מוותר) לאתר של ערוץ הספורט.
        הם הציגו שם סרטון בן 2-3 דקות לקראת הטורניר. סרטון ללא מלל כלשהו.
        סרטון שמורכב בעיקר משחקנים שאפילו לא יצפו בטורניר בטלוויזיה, כאשר חלק מהנבחרות לא יופיעו שם.

  2. אני לא מבין איך מדברים על ארהב כאנדרדוג. מכל הנבחרת הספרדית אני בספק רב אם תמצאו באופן אובייקטיבי יותר משלושה שחקנים שהייתם שמים בנבחרת ארהב במקום מישהו שכבר שם.
    מה שכן, כשספרד בזון והמשחק שוטף, הם יכולים לנצח כל משחק. ובמיוחד כשהכדורים של רודי (יימח שמו לא סובל אותו) ונבארו (שונא אותו לא פחות) בוחרים להכנס.
    שני האנשים הכי חשובים באליפות הם אחד רוביו, שאחראי על ניהול המשחק הספרדי, התנועה, חלוקת הכדור לשחקנים החמים ושליטה בקצב, והשני הוא ששבסקי שצריך גם ליצור שיטת משחק מעבר לגישת "יש לי את השחקנים הכי טובים ואף טחד לא יכול לשמור עליהם באחד על אחד"

  3. האמריקאים מנצחים את המשחקים דרך ההגנה ומשחק ריצה. כל נבחרת שתדע לשמור על הכדור תוכל להתקרב אליהם, אבל לאף נבחרת אין 12 שחקנים ברמה גבוהה ואחידה כמו של האמריקאים ולכן הם המועמדים הבכירים מבחינתי. למרות זאת, ספרד ביום התקפי טוב מנצחת אותם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט