מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.שלושה שחקנים שהפתיעו לטובה במשחקי הקיץ

סיכום של פוסט ב-YARDBARKER מאת Addam Goldman :

Three players who have been pleasant surprises in the NBA preseason | Yardbarker

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

Pistons guard Jaden Ivey. Neville E. Guard-Imagn Images:קרדיט

Let’s dive into the standout performances of three players who have emerged as pleasant surprises for their teams.

Jaden Ivey(1

עם כל הכבוד לקייד קנינגהאם, בחירת הדראפט מס' 1 ב-2021, ג'יידן אייבי היה השחקן הטוב ביותר בכל הפרה-סיסון הקיץ עבור דטרויט פיסטונס. הוא נראה כאתלט שנולד מחדש עם אתלטיות ויכולת כדורסלנית שלא ראינו ממנו בעונה שעברה.

בעונת 2023-24 הוא נאבק עם אחוז קליעה של 33.6% מהטריי, ורק 33.9% ממיד ריינג'. אז מה תגידו על הג'יידן אייבי החדש הקיץ עם 52.9% מדאונטאון, ו-61.4% כללי?

הוא נראה הקיץ כאותה גברת אבל בשינוי אדרת, כשהאדרת החדשה היא של שחקן שעבר ממש מטמורפוזה הקיץ הזה.

Bobby Portis (2

בואו נאמר שהתעקשותו של המאמן דוק ריברס לשחק עם ברוק לופז בסנטר כשיש לו שחקן כבובי פורטיס היא מפתיעה (נאמר 'טפשית'?). הקיץ בובי פורטיס שיחק כסנטר כשהוא קולע 75% כללי ו… – רגע, האם ישנה כאן טעות במספר? – 81.8% מהטריי ב-3.7 נסיונות למשחק. דמיאן לילארד נראה ה-ר-ב-ה יותר טוב כשהוא משחק עם פורטיס בסנטר ולא ברוק לופז.

בהגנה הוא אולי נופל מלופז כ'מגן טבעת', אבל הוא מביא RELENTLESS ENERGY – אנרגיה בלתי פוסקת וחסרת רחמים – על הטבעת גם בהגנה וגם בהתקפה. היי, למרות שהוא עלה מהספסל בדקות מועטות יותר של 'שחקן ספסל' הוא קטף 7.4 ריב' למשחק – מקום 30 בכל הליגה.

עליו להפוך דחוף לשחקן חמישייה או בסנטר או בפאור-פורוורד.

Moses Moody (3

לפני כחודשיים סטיב קר אמר שרק שני שחקנים בווריורס הם 'בטוחים בחמישייה' – סטפן קרי ודריימונד גרין.

מוטב שיוסיף את מוזס מודי

אני מעתיק ואתם תקראו באנגלית אם אתם רוצים לדעת על 'מודי החדש':

During his first three years in the league, Moody was primarily known as a catch-and-shoot threat, with over 50% of his attempts coming from beyond the arc. This preseason, however, he has showcased a significantly expanded offensive repertoire. Moody is confidently knocking down mid-range jumpers off screens, pushing the pace in transition and finishing with authority at the rim. He’s even leveraging his reputation as a sharpshooter to his advantage, using pump fakes to create driving lanes for himself.

הוא אמנם רק 1.97 – שמייקל ג'ורדן היה רק 2.00 מ' כבר אמרתי? – אבל הוא הוכיח את עצמו הקיץ והוא בעל מוטות זרוע של אחד בגובה 2.16 מ'.

אני רואה את שימון מרים את היד וצועק: "מה החכמה להיות מס' 100? או אפילו מס' 90 בליגה?". אז יש לי חדשות לשימון: להיות מס' 100 בליגה בה משחקים 500 שחקנים זה להיות באחוזון ה-80 (ב-PERCENTILE ה-80) בליגה בה משחקים 500 מהשחקנים הטובים בעולם. ואם אתה נבחר מס' 50 אתה בפרסנטייל ה-90 של הליגה הטובה בעולם. הווה אומר? הווה אומר שלהיבחר היכן שהוא ברשימת ESPN של 100 'הטובים בעולם', זה הישג גדול ומכובד מאד.

קופר פלאג, קרדיט USA BASKETBALL

החלוקה הפעם מתחלקת לשלושה: 1) אלה שיהיו רוקיס בעונה הבאה, ויעשו את ה-100 2) הכוכבים העולים ב-NBA שלא קוראים להם ויקטור וימבניאמה – THE RISING STARS שיעשו את ה-100, ו-3) שחקנים על ה-cusp (על הסף לעשות את ה-100)

3. הרוקי'ס של העונה הבאה שיעשו מיד את רשימת ה-100 של ESPN

Cooper FlaggDuke (1

Atlanta Hawks forward Zaccharie Risacher is the first No. 1 pick not to make the top 100 as a rookie since Anthony Edwards in 2020. Given the hype around the 2025 draft, it's almost certain that whoever emerges at No. 1 will crack the top 100. And heading into his freshman campaign at Duke, Flagg has the best chance to be taken No. 1. If he performs as expected, Flagg will be on this list in a year.

קופר פלאג כבר אסף HARDWARE כפרשמן בדוק. הוא כבר זכה בתואר  ACC Rookie of the Year והוא עשה את All-ACC First Team. הוא יכול להוסיף גם את התואר  CBS Sports Preseason Freshman of the Year  לאמתחתו.

.

Nolan Traore, Saint-Quentin (France). (2

כמעט לא קורה שרוקיס שאינם מספר 1 לעשות את רשימת 100 הטובים. רק שלושה מספרי 2 באלה שיהיו רוקיס עשו את רשימת ה-100 של ESPN: לונזו בול ב-2017, ג'ה מוראנט ב-2019, וג'יילן גרין ב-2021. טראורה יעשה את הרשימה.

Traore has been more productive at a younger age than Risacher and the other 2024 lottery pick who played in France, Charlotte Hornets forward Tidjane Salaun. If Traore can keep up his production in the French league, I think he'll crack the top 100.


4. הכוכבים העולים שיעשו את ה-100

Zach EdeyMemphis Grizzlies (1

כל 'רוקי העונה' הופיע ברשימת ה-100 בעונה הבאה. זאק אדי יהיה רוקי העונה. אם לא זאת תהיה הפתעה גדולה. מה שהוא עשה בפורדו הוא יעשה גם ב-NBA. הוא תוספת אדירה לגריזליז ששיוועה לביג מן רציני. עכשיו יש לה. אני מנבא שזאק יהיה אחד מחמשת הסנטרים הטובים ביותר בליגה בסיום העונה.

Trey Murphy IIINew Orleans Pelicans.(2 (בחירה מאד מוזרה לדעתי אבל אני לא מחבר הפוסט הזה)

One of two players who we also predicted in 2023 could make this year's NBA Rank, Murphy made slight improvements across the board in his per-game averages and played a key role as the Pelicans returned to the playoffs. Injuries limited Murphy to 57 games, and a quick playoff exit conspired to keep him off the top 100 this season. I'm betting on Murphy again, even though he's already dealing with a hamstring strain during the preseason. At some point, Murphy's combination of shooting and size will earn him a full-time starting role that will capture the attention of the NBA Rank panel.

Reed SheppardHouston Rockets (3

אם זאק אדי לא זוכה בתואר 'רוקי העונה', אז ריד שפרד – בחירת דראפט שלישית – הוא הבחירה שלי ל'רוקי העונה', וכניסה בטוחה לטופ 100. בעונתו היחידה בקנטקי הוא קבר אותן מדאונטאון בדיוק של 52%. לי קשה להאמין שאטלנטה לא בחרה בו מספר 1 ובחרה ב-Risacher במקומו. טעות גורלית ממש.

Amen Thompson, Houston Rockets (4

מכל כיתת הדראפט של 2023 שלא עשו את ה-100 השנה לא היה אף אחד שהגיע לו להיות בין המאה יותר מאמן ת'ומפסון. הוא היה הסנטר המעשי של הקבוצה שעשה averaging 13.9 points, 9.2 rebounds and 3.6 assists as a de facto starting center. אני רואה אותו משחק עם ריד שפארד כששניהם עושים את ה-100 בקלות.

Devin Vassell, San Antonio Spurs(5

העונה שעברה הייתה עונת ה-BREAKOUT של ווסל. He averaged 19.5 PPG and 4.1 APG, העונה הוא יפרח עוד יותר עם התוספת של כריס פול והריסון בארנס!

5. שחקנים על ה-cusp (על הסף לעשות את השלב הבא- להיכנס לבחירת ה-100 הבאה)

Walker KesslerUtah Jazz(1

קסלר היה בחירה מס' 70 בשנה שעברה ואז נעלם מה-100. לו יש סכוי גדול לחזור ל-100 בעוד שלדיאנדרה אייטון וג'אש גידי אין סיכוי לחזור לרשימה.

ה-RIM PROTECTION, הכוח בו הוא משחק, והעובדה שיריבים קולעים רק ב-51% כשהם מטר וחצי ממנו עושים ממנו מגן מעולה. עליו רק להבטיח שאחוז הקליעה שלו שירד מ-72% ל-68% לא יירד יותר.

De'Anthony MeltonGolden State Warriors(2

ד'אנטוני ייכנס לרשימת ה-100 לראשונה. כבר בפילי הוא כמעט נכנס. העונה כבן זוגו של סטפן קרי הסיכוי שייכנס לטופ 100 הוא כמעט בטוח.

Terry RozierMiami Heat(3.

ל-ROLE PLAYERS כמו טרי רוזייר, הצלחה קבוצתית היא חובה לעשות מספיק רושם כדי להיכנס לטופ 100. רוזייר לא היה בפלייאוף מאז 2019 עם הסלטיקס. איתו, מיאמי היט תהיה הרבה יותר תחרותית וסיכויו לעשות את ה-100 הוא די גדול.

6. נפילה מסוכנת: הרוקי Jared McCain נילקח לבית החולים אחרי שנפגע בחזה במשחק האימון נגד הנטס

7. ג'סטין וינסלו, חברו לקבוצה של דמיאן לילארד בפורטלנד, חתם לעונה אחת עם מילווקי

ג'סטין וינסלו, בחירת דראפט מס' 10 בדראפט של 2015 מאוניברסיטת דוק בילה את העונה שעברה בליגת ה-G שם קלע 15.1 נק' עם 7.5 ריב' ו-2.7 אסיסטים. מילווקי החתימה אותו בינתיים לעונה אחת במשכורת מינימלית.

8. קליי תומפסון מגיב לטראש טוק של דריימונג גרין

דריימונד גרין מגיב כיצד הוא ישחק נגד קליי תומפסון במשחק הראשון ביניהם בדאלאס:

קליי נתבקש להגיב. הוא אמר: הכניסה לי תהיה כמו משב רוח רעננה, ואני אזכה בשתי קליעות פאול שאקלע עם חיוך על שפתיים

9. תחנת השידור ESPN (שהיא הרבה יותר מ'תחנת טלוויזיה') החתימה את קנדריק 'BIG PEK' פרקינס על חוזה חדש

אחרי פיטורי זאק לאו המצויין, ESPN מנסה להחזיר לעצמה קצת יוקרה. בסדר, אבל קשה לי להאמין שפרקינס הוא האדם להוסיף להם יוקרה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/10/2024 2:42:40

פרקינס זה זבל עופות,
ESPN IS FULL OF SHIT

trusttheprocess
trusttheprocess
18/10/2024 2:56:28

זה רק אני שיש הרבה יותר מדי פציעות בפריסיזן

אשך טמיר המקורי
18/10/2024 3:57:51

תודה דוק
הרטנשטיין נפצע ביד וייעדר לפחות חודש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
המספרים של פורטיס מטורפים, מקווה מאד שנראה העונה, סופסוף, מילווקי בריאה.
.
כיף לראות את וואסל שלנו ברשימה.

דוקטור רזי הופמן
18/10/2024 5:43:22

בראדלי דה-ביל