מעורב הופס ליום שני: וינס 'אייר קנדה' קרטר בהיכל התהילה / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: וינס 'אייר קנדה' קרטר בהיכל התהילה / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: וינס 'אייר קנדה' קרטר בהיכל התהילה / מנחם לס

1.כן. זה קרה אתמול ב-6 אחה"צ בספרינגפילד, מסצ'וסטס, בהיכל התהילה: חבר חדש נכנס להיכל – וינס קרטר השחקן שהטריף את כל עולם הכדורסל ב-INSANE DUNKS, ו-LONGEVITY של 22 שנות כדורסל שנגעו בארבע עשרות שנים (2020, 2010, 2000, ו-1990.

שמונה פעמים אול סטאר. 1541 משחקים – השלישי במספר אחרי רוברט פאריש וקרים עבדול ג'אבר. הוא נבחר ע"י הרפטורס ב-1998, ומיד זכה בתואר 'רוקי העונה' ב-1999 יחד עם התואר "VINSANITY" בגלל הדאנקים המטורפים שלו, דאנקים שלא נראו אף פעם לפני.

אז היו שרצו לבטל את תחרות ה-SLAM DUNK באול סטאר כי הדאנקים חזרו על עצמם, והתחילו לשעמם. 30 מומחי NBA הצביעו לבטל את אליפות הדאנק ב-2000, אבל אז באה תחרות הדאנק של 2000 וקרטר שינה את הכל (וכמובן הדאנק על הסנטר הגרמני Frédéric Weis – 2.18 מ' – באולימפיאדת 2000 סידני). קרטר הציל את אליפות הדאנק. הוא הפך את הדאנק לסיפור. הוא פתח את השער לדאנקים נודעים מאז, אבל – לדעתי – לא היה דאנק שיכול להשתוות לדאנק של קרטר באול סטאר 2000:

אני יכול להמשיך ולכתוב על וינס קרטר ספר שלם. במקום, אני מציע וממליץ בחום להיכנס למאמר המצויין עליו בניו יורק טיימס מהיום:

https://www.nytimes.com/athletic/5833720/2024/10/13/vince-carter-basketball-hall-of-fame-raptors

2. שלוש עשרה נבחרי היכל התהילה היום; אזכיר רק את אלה שאתם מכירים

מעורב הופס ליום שני: וינס 'אייר קנדה' קרטר בהיכל התהילה / מנחם לס

  • Vince Carter — An eight-time NBA All-Star, Carter played for eight teams across a record-breaking 22-year NBA career. He made his name as a member of the Toronto Raptors before experiencing more success with the New Jersey Nets. Carter was the 1999 NBA Rookie of the Year and 2000 Slam Dunk Contest champion.
  • Chauncey Billups — The No. 3 overall pick in the 1997 NBA Draft, Billups eventually joined the Detroit Pistons after bouncing around on several teams. He led the Pistons to the 2004 NBA championship, earning Finals MVP honors in the process. He earned five All-Star appearances and is currently the head coach of the Portland Trail Blazers.
  • Michael Cooper — A key part of the "Showtime" Lakers dynasty of the 1980s, Cooper was a third-round pick in 1978 that went on to be selected to eight All-Defensive Teams in 12 NBA seasons. He is one of only six guards ever to win Defensive Player of the Year, and he won five championships as a member of the Lakers. After retirement, Cooper coached the WNBA's Los Angeles Sparks to two WNBA championships.
  • Walter Davis — A six-time NBA All-Star, Davis spent the majority of his career with the Phoenix Suns. He won Rookie of the Year in 1978 and holds the league record for most points scored in a game before missing a shot, as he made his first 15 shots for 34 total points in a 1983 game. Davis earned a gold medal at the 1976 Olympics playing for his college coach, Dean Smith. Davis died last November.
  • Dick Barnett — A two-time NBA champion with the New York Knicks in the 1980s, Barnett was also a legendary collegiate player at Tennessee State. His Tigers won three consecutive NAIA championships from 1957-59, and he graduated as the school's all-time leading scorer.
  • Doug Collins — Recognized as a contributor for his lifelong achievements in the game of basketball, Collins has done just about everything that can be done in the sport. He was drafted No. 1 overall in 1973 by the Philadelphia 76ers following a standout college career. He embarked upon a successful coaching career with the Chicago Bulls, Detroit Pistons, Washington Wizards and 76ers. When not coaching, Collins is also a very experienced broadcaster, having called games for multiple networks.
  • Jerry West — A two-time inductee as both a player and a member of the 1960 U.S. Olympic Team, West now enters the Hall of Fame for a third time as a contributor. West was one of the architects behind the five Laker championships of the 1980s and the five they won between 2000-2010. West is the first person ever to be inducted into the Hall of Fame as both as a player and a contributor.

הערה: זוהי הפעם השלישית שג'רי ווסט נבחר להיכל, הפעם כ-CONTRIBUTOR

3. פול ג'ורג' כובש את פילדלפיה בסערה

Paul George shows All-Star form, scores 23 in Sixers debut

הטאץ' בקליעה של פול ג'ורג' נראה בכל הדרו במשחק הפרה-סיזן הראשון שלו עם הסיקסרס. 8 מ-15 מכל המרחקים ל-23 נק' ב-26 דקות בהפסד הסיקסרס למינסוטה 121-111. הוא עשה זאת עם ארבע טרייז, 6 ריב' ו-2 אסיסטים.

הוא היה אחד השמות המפוצצים בקבוצות חדשות. האחרים הם קרל-אנטוני טאונס בניקס, כריס פול בספארס, דמאר דרוזן בקינגס, וקליי תומפסון במבריקס.

הסיקסרס, שהחתימו אותו לארבע שנים עבור 212 מיליון כשחקן חופשי, הם קבוצתו הרביעית אחרי 7 שנים באינדיאנה, שנתיים באוקלהומה סיטי, ו-5 שנים עם הקליפרס. הוא 9 פעמים אול סטאר ו-6 פעמים ALL NBA עם 20.8 נק' ממוצע ב-14 שנותיו בליגה.

4. האם עונה זו תהיה 'עונת הפריצה הגדולה' של ג'ונתן קמינגה (בה יצטרף ככוכב שלישי לקרי וגרין ליצור את 'השלישייה הגדולה'?)?

Silhouette of Warriors Jonathan Kuminga with Stephen Curry on one side and Draymond Green on the other

בואו נסכם בקצרה את עונת הווריורס האחרונה: הם הגיעו לפלייאין אבל הפסידו נגד סקרמנטו בקרב להגיע לפלייאוף. בנוסף למכה הזאת הם חטפו עוד בעיטה בישבן כשקליי תומפסון החליט לקחת את הטלנט שלו לדאלאס. עתה עם חצי מה-SPLASH BROTHERS הם יצאו לעבודה: החתימו את באדי היילד, ד'אנטוני מילטון, וקייל אנדרסון – שלושה שחקנים שלבדם הם לא משהו לכתוב עליו הביתה, אבל כבוכנה במכונה משומנת הם יכולים – כל אחד מהם – לתרום הרבה יותר מהמשקל הסגולי שלהם, אם הנכם יורדים לסוף דעתי (זה נכון לכתוב ככה?)

סטפן קרי ודריימונד גרין הם נתונים ידועים. אבל הם מזדקנים וחלון האליפויות עומד להיסגר אלא אם כן יחליפו אותם כוכבים צעירים שיתבגרו כבר עתה להיות נושאי הלפיד החדשים. ג'ונתן קמינגה נראה היום ככוכב שיוכל לעשות זאת.

Speaking of young players, the Warriors player who should be poised to break out is none other than the 2021 NBA Draft first-round seventh-overall pick Jonathan Kuminga. It's safe to say that NBA fans weren't exactly thrilled with how Kuminga has developed in the NBA. After making an impact with the NBA G-League Ignite, the first-round draft pick has been an afterthought in the NBA. Spending his first few years in the NBA mostly riding the bench, it feels as if the Warriors haven't maximized the potential of Kuminga.

האמונה בקרב כמה מומחי NBA – ולאו דווקא מהשכונה הנקראית 'ווריורס' – היא שעונת 2024-25 תהיה עונת ה-BREAKOUT של קמינגה. עד לרמת ALL STAR. זוהי עונתו הרביעית של קמינגה, וגם סטף קרי פרץ קדימה בעונתו הרביעית בליגה.

העונה שעברה הייתה עונת השבירה החיובית של קמינגה: הוא קלע 16.1 עם 4.2 ריב' ו-2.2 אסיסטים למשחק, ועלה בחמישייה ב-76% ממשחקי הווריורס שהוא שיחק בהם (74).

עתה, בהיעדרו של קליי תומפסון, עדיין לא ברור באיזו עמדה יעדיף אותו סטיב קר. הוא, עם ה-2.00 מ' שלו וגופו המוצק והחזק, יכול לשחק "2", "3", או "4". עם מילטון – שאני חוזה לראותו כשוטינג גארד יחד עם סטפן, וקייל אנדרסון עם ה-2.06 מ' שלו, לי נראה שקומינגה יהיה ה-"3" של הווריורס.

סטיב קר כבר אמר שהעונה לקמינגה יש אור ירוק להשליך את העור מקרוב או מרחוק. במשחק האימון נגד סקרמנטו, הוא קבר 4 מ-7 מהטריי, וזה ימשיך להיות משחקו העונה. הוא עומד גם לסיים את חוזה הרוקי שלו וישנה לו עונה שלמה להוכיח לחלונות הגבוהים שהוא ראוי לחוזה מקסימלי של 224 מיליון ל-5 שנים, דבר שבינתיים הם לא חושבים שמגיע לו. בואו נגיד זאת בשפה פשוטה יותר: ישנה לו עתה עונה שלמה לשחק עבור MAX DEAL!

5. מרק קיובן מסביר לראשונה את שתי הסיבות שהוא מכר את דאלאס מבריקס

"סיבה עיקרית היא שילדי הם בני 15, 18, ו-21 ולא רציתי להכריח אותם להריץ את המבריקס אם ברצונם יהיה לבחור קריירות אחרות, וסיבה שנייה היא שהיום בעלות על קבוצה כוללת בעלות על האולם ועוד REAL ESTATES ולי אין מושג ב-REAL ESTATE"

6. האול סטאר שלוש פעמים סטיב פרנסיס מבקר קשות את הלייקרס על בחירת JJ רדיק כמאמן

למה פתאום סטיב פרנסיס אני לא יודע, אבל הוא החליט להצטרף למקטרגים על בחירת רדיק כמאמן הלייקרס. הוא אומר: "אני לא מבין. רק בגלל ש-JJ הלך ל-DUKE, ובשנים האחרונות הוא ביקר שחקנים בטיווי, עושה אותו מאמן?"

הוא ממשיך: בני, דייויד, כאן בוושינגטון קורע את עצמו כעוזר מאמן. סם קאסל עושה זאת בהצלחה כבר כמה שנים. ישנם כל כך הרבה שחקנים שהם עוזרי מאמנים עם נסיון של אליפות, ו…

And get looked over just because it’s the ‘it’ thing right now with generation cuz these guys are doing these podcas..

"מה? לברון יקשיב לו רק מפני שהוא היה העורך של "THE OLD MAN AND THE THREE"?

While the subscriber count doesn’t necessarily mean a host or co-host would make a good head coach, it’s not as if Redick has no actual basketball experience. He was a dominant player at Duke — so much so that his number was retired by the school. Redick then spent 15 seasons in the NBA.

Still, Francis says, Redick has no experience as a coach at any level and guys with more impressive resumes continue to be passed over. Francis also believes he won’t be able to command the locker room.

"ובנוסף לכך הקרקס עם בנו של לברון…אין דרך שהעסק עם JJ רדיק יצליח"

7. Uncle Drew may be going back to his roots come the next Olympic Games…קיירי אירוינג אומר שיש מצב שהוא משחק עבור ארצו-מכורתו אוסטרליה באולימפיאדה הבאה בלוס אנג'לס ("אם ארה"ב לא תרצה אותי")

כדי לא להישמע 'בוגד', הוא הוסיף, "זה כמובן אם לא אבחר לשחק עבור ארה"ב. נולדתי באוסטרליה ויש בידי דרכון אוסטרלי. אהיה אז בן 36. יהיה מעניין". הוא אמר כל זאת השבוע בריאיון עם – –

Dallas Mavericks All-Star guard Kyrie Irving spoke this week to Sam Amick of The Athletic

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
14/10/2024 1:19:45

תודה מנחם. היה לי העונג לעקוב אחר הקריירה של אייר קנדה מקרוב בתקופת הזוהר

golan
golan
14/10/2024 2:55:00

תודה רבה מנחם.
נראה שגולדן סטייט הולכים לזרוק הרבה 3, וגם אז, אולי אם קומינגה הופך לאולסטאר, וויגינס חוזר לכושר של עונת האליפות, סטף שומר על הרמה, וגרין אשכרה משחק כדורסל, אז נגלה שהגבוהים שלהם זה קוון לוני וטרייס ג'קסון ב2.06 וקונטין פוסט. אני לא חושב שזה מספיק ליותר מסיבוב שני.
אני לא בטוח למה קיירי משוכנע שאוסטרליה תרצה אותו בגיל 37

Avri
Avri
14/10/2024 9:04:57
Reply to  golan

למה שאוסטרליה ירצו את קיירי? באולימפיאדה האחרונה שיחקו שם דלדובה אינגלס ופטי מילס, כנראה שאוהבים זקנים בעמדות הגארד.

thetroll
thetroll
14/10/2024 4:44:29

מנחם מעורב מעולה כרגיל תודה רבה . וינס קרטר זה ברור אבל סליחה על הבורות מה זאת אומרת שג'רי ווסט נכנס הפעם כ contriutor? התרגלנו שאיפה שג'ורג'י בוי דורך לא צומח עשב למרות שזה שחקן שאין הרבה וכנל אמביד מעניין אם משני שני המינוסים האלה יהפכו סוף סוף לפלוס (סביר ששניהם יהיו פצועים בפליאוף אמביד איפשהו בארובת העין). קומינגה … קומינגה… לא תופס ממנו בכלל אבל היו כמה משחקים בעונה שעברה שהוא סתם לי את הפה לכם אני נזהר איתו למרות שמקוה אך לא מצפה לגדולות ונצורות.
ועכשיו לנושא האהוב עלי שהוא רדיק (נושא לא מעניין כשלעצמו אבל אפשר דרכו לעבור לנושא העיקרי שזה ללכלך על לברון שזה מה שאעשה מיד). ובכן… אהההמממ… מתברר שברוני עד עכשיו במשחקי הקדם עונה לא רק השחקן הכי גרוע בלייקרז אלה גם בפרמטרים מסויימים הכי גרוע בליגה משהו כמו 9% מהשדה והפרשנים טוענים שהוא לא קשור לארוע שנקרא האין BA. עכשיו.. ברוני עושה רושם של ילד טוב שאפילו חזר לחיים ולכן ראוי לפרגון אז אני לא יורד עליו. אני אפילו חושב שיש משהו מרגש באבא ובן שמשחקים באותה קבוצה אבל מה שמעצבן אותי ובטוח שיעצבן את אוהדי הלייקרז השנה זה החוזה שהוא קיבל בזכות אבא. היה עדיף לו ללייקרז ובעיקר לאבא שלו להחתים אותו על חוזה דו כיווני שישחק ויתחשל בג'י ליג וככה מידי פעם יעלה לשחק עם אביו בשביל שנשמע את משק כנפי ההסטוריה. אבל עכשיי מה תעשה תשלח חוזה של 2 מ דולר לעונה לג'י ליג? ותפסת מקום של של שחקן נוסף בסגל. לכן האוהדים של החייקרז יתעצבנו על לברון ואנחנו נהנה 33

Smiley
14/10/2024 4:58:10
Reply to  thetroll

אין שום מניעה לשלוח אותו לג'י ליג גם עם החוזה הנוכחי, וכנראה שהוא יבלה שם קצת זמן.
ההישג הגדול שהשיגו לו חוזה ל-4 שנים (שנה אחרונה אופציה קבוצה) שכל בחירת סיבוב שני יכולים לחלום עליו.

Last edited 1 day ago by Smiley
thetroll
thetroll
14/10/2024 5:38:38
Reply to  Smiley

ברורהשאין מנעיה אבל הם חייבים לשלם לו טת המינמום הזה וזה תופס מקום של שחקן הכיר יותר וטוב יותר בסגל. שחקן כמוהו היה צריך להסתפק בדו כיווני.

Smiley
14/10/2024 6:00:49
Reply to  thetroll

לא תופס כלום. שחקן 15 בסגל הוא על תקן "אח של יאניס" כדי לעשות מאושר את מי שצריך לעשות מאושר.
יש מספיק שחקני 14-15 בסגל שהם שם כי הם טובים לחדר הלבשה למרות שביכולת הם כבר לא מתאימים לג"י ליג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זה על תקן בנו של המלך ויורש העצר בהוליווד זה הרבה יותר מאח של יאניס
אתם לא מבינים מה המהלך בזה

etayef
etayef
14/10/2024 8:09:03
Reply to  Smiley

אתה מעליב את האח של יאניס, יותר על תקן רגב פנאן

thetroll
thetroll
14/10/2024 15:59:58
Reply to  Smiley

חשבתי יש תקרת שכר אפרון וכ'

Dor
Dor
14/10/2024 12:30:47
Reply to  thetroll

האסלם בגיל 50 היה שחקן 15 …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אתה חי בסרט שישלחו את התרנגולת שמטילה כסף ברון וברוני לגי ליג.
גם אם יקרה באופן פתאומי זה יהיה רק כדי להראות יעני לציבור ואז יחזירו אותו כאילו התחשל.
אתה לא מבין שאתה בריאליטי שואו כמו הקרדשיאנס.
חכה שברוני יקלע סלים כל סל יהיה שואו מהסרטים עם נפנופי מגבות ושרירים מהספסל של חברי הקבוצה בהוראת המלך 😅😆

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 7:16:06
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
+1966
העיקר שנכנס הכסף לחשבון של יורש העצירות…
אני הולך להנות מאד מהיורש שלא מתייאש ומהשבחים שיקצור ממאמנו רי-דרק.
אגב עם 6 מליון מובטחים בשנתיים הבאים שבטח יצליח להשיג איזה סידור עם המס, הוא יכול לקנות דירה ב LA ולהשקיע קצת בנדל"ן מניב שיסדר אותו בחיים.
איך אומר הרשע? יש לי נדל"ןרוני בראש.
🙂

Last edited 1 day ago by דוקטור רזי הופמן
thetroll
thetroll
14/10/2024 15:59:03

צודק קשה להאמין שהיה מסתדר בלי הכסף הזה.

Smiley
14/10/2024 5:10:15

הווריורס בבעיה כי הם צריכים לעלות ערך לקומינגה ולוויגינס, ושניהם פחות או יותר באותו תפקיד.
קשה לי להאמין שיסיטו את וויגינס ל-2 או ישחקו עם קומינגה יותר מדי דקות ב-4

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מחזור להיכל התהילה עם מספר חברים שכבר היו צריכים להיות שם מזמן כמו צ'ונסי, קופר ודייויס.
.
קשה לי לראות הרכב שכולל גם את גרין וגם את סלו-מו – שחקנים חכמים, מוסרים, בלי קליעה מבחוץ. אבל סלו-מו יכול להיות הגרין של החמישיה השניה, או, שומו שמיים, להחליף את גרין אם האחרון יוטרד לקבוצה אחרת.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 7:12:54

תודה מנחם
וינס היה אתלט יוצא מהכלל וגם טיפוס מצויין ככל הנראה.
רק חבל לי כל כך שסיים קריירה בלי אליפות כשהיה בשיאו. אולי הוא היה צריך להיות קצת יותר אנוכי ולחפש טרייד לקבוצה שיש בה עוד כוכב או שניים על מנת שישיג את התואר.
הסלטיקס שיחקו הלילה עם שני שחקנים מהחמישייה השנייה והשאר מהשלישית הרביעית וניספחים ועדיין נצחו את טורונטו שפתחה עם שנים שלושה שחקני חמישייה פותחת.
לסלטיקס יש 9 שחקנים מעולים בשתי החמישיות הראשונות שיביאו אותה לעוד אליפות. אני לא רואה עוד קבוצה שתאתגר אותם בפלייאוף.
לגבי קיירי שהיה פעם אינדיאני והפך למוסלמי ותיכף הוא חוזר להיות אוסטראלי, בסוף יסתבר שהוא חוצן שנחת פה עם עב"ם ולפני שנגיד ג'ק רובינזון הוא יעלם עם אנקל דרו.

Last edited 1 day ago by דוקטור רזי הופמן
Avri
Avri
14/10/2024 9:06:50

"רק חבל לי כל כך שסיים קריירה בלי אליפות כשהיה בשיאו. אולי הוא היה צריך להיות קצת יותר אנוכי ולחפש טרייד לקבוצה שיש בה עוד כוכב או שניים על מנת שישיג את התואר."

זה לא בדיוק מה שהוא עשה?

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 9:53:38
Reply to  Avri

בשיאו

רן הנרגן
רן הנרגן
14/10/2024 7:28:48

דנלבי חייב עסקה. לג"ס יש הרבה יותר מידי שחקנים טובים פלוס בעמדות שוטינג גארד – כנף נמוך ואף לא מגן טבעת אחד. המועמדים שלי הם גארי פיטון ומודי. הבעיה, אין אף אחד כזה זמין בשוק. היחיד שקרוב זה קלי אוליניק שקולע טוב מהשלוש (חשוב מאד כדאי לשחק עם גרין) ויש לו דרוג אנליטי גבוהה כמגן (הפתיע אותי) אבל לא נחשב למגן טבעת.
.
קמינגה קולע טוב בצורה מפתיע מהשלוש אבל לא נכנס לסל בצורה יעילה ובעיקר, לא לוקח ריבאונדים

etayef
etayef
14/10/2024 8:10:58

היה משחק נהדר היום של ניקס נגד מיני. לא משחק הכנה רגיל.

Berch
14/10/2024 8:11:14

תענוג של מעורב
🙏

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

היכל התהילה,תחרות הדאנקים,לברון ובבוני כולם שייכים לעולם אחד עולם הבידור.וינס כל הכבוד לו על הדאנקים שלו אבל זה רק בידור והצגה.היכל התהילה עוד מעט קורס מרוב צפיפות, עוד מעט יעשו שם פינוי בינוי.בסופו של דבר כל שחקן טוב עם יחסי ציבור טובים יכול לקבל חברות בהיכל.ללברון ובבוני צריך לצרף את רדיק את דיוויס,ריבס לא ניתן לצרף הם משעממים מידי.אני לא אומר את זה כזלזול לברון היכל תהילה בשורה הראשונה,רדיק עוד יכול להיות מאמן טוב,לא מחלקים ציון נכשל לתלמיד אחרי דקה אחת של בוחן פתע.אבל לברון היום הוא הרכז של טלנובלה.
בידור זה דבר נפלא,אבל אני ועוד הרבה מגיבים רוצים להשתעמם מכדורסל פשוט ויעיל,מהגנות מתוחכמות ,וחונקות,במלחמות שלא נגמרות תחת הסלים.
על איזו שלישיה גדולה מדברים בג.סטייט ? יש את קארי ?CEST TOUT.(זה הכל בצרפתית ,הכתיב לא מושלם חסר קו מעל האות אי)זה מה שהצרפתים אומרים בסימן שאלה על מנה שחלק ממנה טוב ומבטיח והשאר חסה,פטרוזיליה,בוטנים שלא משתלבים במנה.גרין הוא בשלישיית דפוקי הראש של הליגה,קומינגה ,חוזה מקס? בצרפת אומרים שאפילו זונה מעולה בפריז לא יכולה לתת יותר ממה שיש לה.
לא הבנתי מה קיובן צריך לתרץ ,להסביר.הבן אדם דפק אחלה רווח על ההשקעה שלו,מבלי למכור את כולה,אלא רק חלק.מה יש לשאול,אפשר רק לקנא בעיסקה כל כך מוצלחת.
מי זוכר את סטיב פרנסיס? מעטים,אבל מה זרוק כמה משפטים בכיוון של הלייקרס,והופה אתה כבר אדם מוכר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיבי פרנסיס היה אליל ועדיין מחזיק לטעמי במהלך הקרוס אובר של כל הזמנים עד היום

https://youtu.be/2hAn5FrFyVk?si=Fno2b1I50tgS-dka

גס כמו הטראקרס מוכרים בידור ודיבורים כאילו מחזיקים עכשיו בקבוצה את יאניס דוראנט ויוקיץ סביב סטף חחח מנסים לעלות ערך לנגרים שלהם כמו שהטראקרס עושים עם הרבה דיבורים.
יש להם את סטף האליל והיתר מן הפח אל הפחון

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ללא ספק הייתי צריך לכתוב שהיה שחקן מעולה.
אבל מתי הזכיר מגיב בהופס את פרנסיס בשנים האחרונות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום 😅😅
הייתה לו קריירה מאד קצרה בטופ לצערנו אבל מהלכים מדהימים.
הלונגביטי שלו הפוך משל השקץ 😅😅😅

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 10:02:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת קוסאובר יותר יפה מאשר לחוצן קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קיירי זה חיקוי של התשובה
דווקא הכינוי השאלה מתאים לקיירי

Last edited 1 day ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב בנטפליקס השקץ עשה על עצמו עוד סידרה להאדרה עצמית בשם החמישייה הפותחת.
לא יודע איך הכניסו את סאבוניס לשם חשבתי הוא פחות בקטע של האדרה ומורשת 😅😅

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 10:03:29

הקבאנוס נחשף לדארק סייד?
פוייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מה זה הופתעתי שהוא מופיע שם 😅😅😅
היה מתאים יותר ללוקה דונאט להיות שם.
מניח שבקרוב גם לוקה יוציא סרט העצמה והאדרה על עצמו

Alex Rabino
14/10/2024 10:25:13

צפיתי בסדרה החמישיה הפותחת. דווקא סאבוניס יוצא הרבה יותר נחמד מארבעת האחרים (לברון, ג'ימי באטלר, אנתוני אדוארדס וג'סון טאטום). ניראה שיחד עם טאטום הוא אינו פצצת אגו מהלכת ואיש משפחה למופת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Alex Rabino

ראיתי רק פרק 1 כי הילד רצה לראות את זה כמעט הקאתי מהשקץ וגימי.
השקץ הביא לשם את כל כתבי החצר שלו.
הילד דווקא חיכה לראות את אדואדרס וזה רק בפרק 2 😅

Klay Thompson
Klay Thompson
14/10/2024 14:36:00

דווקא סדרה סבבה, באתי בלי הרבה ציפיות והופתעתי לטובה. יש שם הרבה חומר גם למי שאוהב את לברון וגם למי ששונא אותו, זה תלוי בנקודת מבט (המציאות האלטרנטיבית שהוא בנה לעצמו לא תמיד מצטיירת יפה בסדרה). טייטום וסאבוניס חמדמדים ביותר.

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 10:01:23

פינוי בינוי?
זה טוב!
אתה צודק לגמרי לגבי זה שאין שלישייה בג"ס וגם זוגייה אין. נשאר רק סטף וגם הוא כבר לא יהיה מה שהיה. היה להם מזל מול הסלטיקס שהיתה שבירה מנטלית וכנראה שלא אומנה הכי טוב אז לקחו עוד טייטל על הגב הירוק
צודק גם לגבי קיובן והרווח העצום שעשה בלי לצאת לגמרי. הוא עדיין חלק במערכת והפנה כסף להשקעות אחרות.
קבל מוצארט קוגל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/10/2024 9:01:27

תודה רבה מנחם

ברבור שחור
ברבור שחור
14/10/2024 14:21:42

כמה חסר לי עידו מוריה שייתן כמה מילים על הפרישה של נדאל…..

A Ljos: Resurrection
14/10/2024 14:53:29

אני שמח לבשר שמועדון ה-Anthibodeau גדל.
המצטרף החדש: דונטה דווינצ'נזו.
במהלך משחק האימון בין ניקס למינסוטה, דונטה נצפה צועק לטום ת'יבודו "תודה על הטרייד, ת'יבס. זה מה שקורה כשנותנים לך לנהל את ההצגה".
לפני המשחק יואב מודעי שלנו שאל אותו מול מי הוא היה מעדיף לקלוע סל ניצחון ודונטה ענה "הייתי מעדיף לקלוע מול תום ת׳יבודו"
https://x.com/Yoav_Modai/status/1845575404246950126
ברוך הבא, דונטה. העוגיות בצד שמאל. בימי שישי אנחנו מתאספים לטקס גירוש שדים.

ירון, החלום
ירון, החלום
15/10/2024 8:46:55

בס"ד
תודה מנחם.
איך הזכרת נשכחות עם סטיב פרנסיס.
הייתי משחק איתו במחשב, חדירות מטורפות.
הביטוי שהשתמשת בו נכוןת
לקומינגה לא מגיע מקס אלא אם יתן עונה ממש מטורפת.
החוקים החדשים מגבילים את הקבוצות הרבה יותר מבעבר.