מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.ג'יימס הארדן מהלל את סטפן קרי לפני המפגש הראשון ביניהם בפרה-סיסון

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

Ahead of the Golden State Warriors' first preseason gameLos Angeles Clippers shooting guard James Harden was having some fun by joining the screaming fans in cheering for Stephen Curry as he walked on the court before the game. Harden's yell of Steph's name can barely be heard over the roar of the crowd.

“Curryyyy!!”

2. מה ניתן לצפות מגולדן סטייט ווריורס? (קשה להאמין שרק לפני שנתיים הם היו אלופים)

Klay Thompson is on the Dallas Mavericks. Buddy Hield is an excellent shooter to take his place, but Golden State is in a new era. Jonathan Kuminga, entering his fourth season with Golden State, must continue to provide a scoring spark in an expanded role. Brandin Podziemski, the Warriors' 2023 first-round pick, will be tasked to play big minutes this year as well. A thin frontcourt could be exposed if any Draymond Green antics result in a suspension (whether imposed by the NBA or the team.)

קשה להאמין שרק לפני שנתיים הווריורס היו אלופים, האליפות הרביעית בשמונה השנים האחרונות. כולם במפרץ דיברו על 'דיינסטי'. נראה היה שאמנם מתפתח משהו המוביל לדיינסטי אבל הנפילה מטה ללא מצנח הייתה כה מהירה ואבסולוטית שרבים מסרבים לכנות את גולדן סטייט של 10 השנים האחרונות כדיינסטי, אלא אם-כן סטיב קר וסטפן קרי יצליחו להעמיד את הווריורס על הרגליים כבר העונה, כי עוד נפילה תהרוס את האפשרות להיכנס להסטוריה כדיינסטי.

השנה שפגעה ביותר בהכתרת גולדן סטייט ווריורס כדיינסטי הייתה עונת 2022-23, עונה בה הם עפו נגד הלייקרס בסיבוב הראשון, והיותם במקום עשירי בדרוג המערבי לא איפשרה להם אפילו PLAYOFF SPOT.

הנסיון עם כריס פול נכשל. העזיבה של ג'ורדן פול לוושינגטון הכאיבה. אנדרו וויגינס לא הפך לשחקן שקיוו שיהפוך, והתעתועים של דריימונד גרין היו מה שהם: תעתועים במקום כדורסל. אם תשאל את גרין על גורל הווריורס להבא הוא יאמר לכם שאין בעייה. זה הכל עניין של רצון – WILL POWER. הוא אמר בנשיונל טיווי:

 Warriors will get back to their winning ways by sheer force of will,

הוא הוסיף:

I know I ain’t done. I know [Curry] ain’t done. So it ain’t like, ‘All right, I feel like I’m at the end. I’m cashing it in.’ Nah. We can do that s**t again. I know we can do it again. I’m not a part of the consortium that don’t think we can get it done,” Green said.

האם גם אתה אופטימי כמו גרין, או פסימי, כמו רוב אתרי הכדורסל?

3. כיצד הווריורס יסיימו את העונה הבאה?


4. קוואי לינרד אומר שברכו היא "בסדר"

הקטע הזה מתבסס על פוסט של Ohm Youngmisuk מ-ESPN

הנפיחות ירדה מברכו של קוואי לינרד, הפצוע הכרוני מס' 1 של ה-NBA. הוא אמר אתמול מהונלולו, הוואי, מקום מחנה האימונים של הקליפרס:

My right knee is feeling good and LA Clippers medical staff are taking things slowly to prevent my knee from becoming an issue later in the season.

איש לא מאשים את קוואי על פציעתו. הוא ישחק על ברך ימנית ש'נבנתה' מחדש ע"י ניתוח רפואי. הוא טוען שאין לו כאבים בינתיים, אך הברך שלו לא נוסתה בינתיים בארבעה משחקים בשבוע – שניים מהם בק-טו-בק. הוא מודה שעדיין לא הוסברה לו תכנית המשחקים, וכיצד הוא יסתדר – אם בכלל – עם בק-טו-בק.

אחרי משחק ההפסד 91-90 לווריורס לינרד אמר: "אני מרגיש טוב והברך שלי מרגישה טוב. I AM READY TO GO!"

זהו זמר ישן ששמענו אותו כבר כמה וכמה פעמים:

"… We're just taking it slow, day by day and just trying to get me back on the floor. Once those conversations come, we'll see what they're talking about [on the best approach for back-to-backs]."

ואז הוא פלט את משפט המחץ שלו שכנראה מסביר את הגישה של לינרד טוב מכל משפט אחר:

5. שיידון שארפ מהבלייזרס הוא OUT ל-6 שבועות בגין פציעה בכתף

MRI בכתפו של שיידון שארפ גילתה posterior labral tear in his left shoulder והוא יושבת ל-6 שבועות לפחות. הבלייזרס פותחת את העונה נגד גולדן סטייט ווריורס ב-23 לאוקטובר. שארפ היה בחירת הבלייזרס מס' 7 בדראפט של 2022.

6. ארבעה דברים שלמדנו על ברוני (3 מהמאמר בפיידאוויי וורלד, ואחד שלי)

(הקטע הזה מבוסס על מאמר ב-FADEAWAY WORLD)

כל קבוצה מחפשת שחקנים המסוגלים להגן על ה-WINGS הטובים בליגה. ברוני יכול להצטיין עם ה-RARE TALENT – הכשרון הנדיר שלו להגן נגד קליעות, לחטוף מסירות, והניתור המהיר שלו.

What sets Bronny apart is his knack for coming up with highlight-reel blocks, reminiscent of his father's famous chase-down rejections. This ability to make momentum-shifting plays on defense not only gives him an edge but can also help him become a fan favorite. 

זאת עלולה להיות בעייה עבורו. קובי בריאנט וכרמלו אנטוני היו 'HIGH VOLUME SCORERS' – כלומר היו חייבים לזרוק הרבה כדי להיכנס ל-rhythm. אבל קובי וכרמלו עשו כל כך הרבה דברים טובים אחרים שהם יכלו להרשות לעצמם להיות 'HIGH VOLUME SCORERS'. לברוני זאת עלולה להיות בעייה.

עם ההגנה שלו, והאתלטיות שלו, עליו להפוך לקלעי שלשות מין המניין ואז מקומו כרול פלייר בקבוצת NBA זו או אחרת – מובטח

4. (שלי): לברוני יש את הרצון והמוטיבציה שאין להרבה שחקנים להצליח ב-NBA ב-ג-ל-ל…מ-ה…ש-ה-ו-א… ולא בגלל היותו בנו של לברון.

חזיתי בו במשחק ששיחק. יש לו מוטיבציית-על להצליח שלא ראיתי אצל הרבה שחקנים. למעשה עליו להירגע מעט. המוטיבציה העליונה שלו מחפה על כמה חולשות שעליו לשפר. הוא מסוג השחקנים שיעשו מעל ומעבר, ולעתים בכדורסל זה תחליף לא רע בכלל לכשרון-על.

7. חואן טוסקאנו-אנדרסון בן ה-31, בטופ של כושרו ואלוף NBA עם הווריורס, הוא עדיין שחקן חופשי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
98 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
golan
golan
07/10/2024 1:58:44

אחלה מעורב (למרות הקטע היומי על ברוני ) תודה.
או שקוואי הוא אופטימי חסר תקנה שממש אוהב כדורסל, או שהוא יודע שהוא כבר לא מסוגל לשחק ברמות האלה אבל החוזה דופק. בכל מקרה לצערי אני לא יודע אם כדאי לבנות עליו, בטח לא בפלייאוף.
להערכתי קרי יכול לסחוב קבוצה סבירה כמו שיש בג"ס לפלייאוף, אולי סיבוב שני (ויגינס אם הברגים בסדר היה אחלה מס' 2 באליפות, קומינגה, פוזדימינסקי,הילד ואפילו דריי כסטופר ואנרגיה מהספסל) , שם כבר המחסור בגודל ובסנטר ישפיע עליהם.

yehuda
yehuda
07/10/2024 8:14:00
הגב ל  golan

מנחם, בבקשה תניח לדיווחים על ברוני – כל דיווח כזה הוא שיתוף פעולה עם מכונת השיווק המזוייפת של הנ.ב.א. וכל תעשיית הפרסומות והעיתונות (espn) שחיה מהזיוף הזה.

etayef
etayef
07/10/2024 9:58:47
הגב ל  yehuda

אחלה יהודה, זה סבבה שאתה לא אוהב את ברוני, או לברון או מי שזה לא יהיה.
אבל למה הכוונה מכונת השיווק וזיוף? ספורט בכלל, ונבא בפרט, נועדו בשבילנו האדם הפשוט, ויותר ספציפית, הגבר הפשוט. וממש כמו טלנובלות, סרטים, מוצרים ושאר בידור, הליגה נועדה כדי להניע את המכונה הקפיטליסטית שאנחנו חלק ממנה, ולהשכיח ממך שאתה חי ועובד בשביל להעשיר קבוצה קטנה של אנשים. אם אתה לא רוצה להיות חלק מזה, למה אתה משתתף? אתה קורא ומגיב על מה שכותבים על אנשים שלעולם לא תכיר באמת, שהם חלק מהחיים שלך ואתה לא מעניין אותם בכלל. זה המשחק, וכולנו משחקים אותו ונהנים. איזו אותנטיות אתה מחפש בהצגה הזו?

yehuda
yehuda
07/10/2024 16:23:29
הגב ל  etayef

ספורט במיטבו הוא דרמה אנושית גדולה שיש בה יצירתיות, מאבק עם גבולות היכולת, כח רצון, אסתטיות, חכמה, נדיבות ספורטיבית (יוקיץ' יותר לברון פחות) חברות (ראסל יותר ג'ורדן פחות), לא פעם זהות (הקבוצה שאותה אתה אוהד ולא פחות חשוב – זו שאותה אתה מתעב), תחרות מול ספורטאים שמולך שרוצים את מה שאתה רוצה ובכך מעצימים את הדרמה המיוחדת הזו.
כל הדברים האלו הם אותנטיים ואוהד ספורט יודע להעריך אותם.
אוהד הספורט לא צריך להכיר את האנשים שאותם הוא אוהד – כמו שלא צריך להכיר את צ'רצ'יל (ולא צריך שהוא יכיר אותך) כדי לראות בו דמות מופת.
לצד הליבה הזו יש גם קליפה – מעטפת כספית-שיווקית (בתקופה של רונלדו הרבה יותר בתקופה של פלה פחות; בזמנו של ערן זהבי יותר בזמנו של חודורוב הרבה פחות) ולאוהד ספורט היא נסבלת כל עוד שיש מאחורי הקליפה ליבה שהיא בעלת ערך מכל הסיבות שכתבתי למעלה.
עכשיו זכינו להיות עדים לשלב הנהדר שבו לפנינו קליפה מטופחת היטב ובתוכה אין כלום, זאת אומרת בתוכה יש ברוני שיש לו אבא רב השפעה.

Guy d
Guy d
07/10/2024 20:11:03
הגב ל  yehuda

דרמה, מאבקים ותחרות יש גם בטלנובלה.
מבטיח לך שזוגתי לא רואה כמעט כלום מהאספקים האלה שאתה מציין יפה מאד וברגש, במשחק כדורסל.
יש שיווק וזיוף שאתה מוכן לבלוע ויש כזה שאתה לא מוכן לבלוע, זה בסדר גמור. רק תדע שכל מה שמעבר לתוצאה הוא שיווק והבחירה בידך.

תוכל לשפוך קצת אור על מה זאת נדיבות ספורטיבית בבקשה?

yehuda
yehuda
07/10/2024 21:18:50
הגב ל  Guy d

אשתך לא מבחינה באיכויות של ספורט, יש מי שלא מבחין באיכויות ספרותיות או מוסיקליות – ההבחנה באיכויות האלו לא באה בהשראה מהשמים צריך להתחנך אליהן, בספורט כמו באומנות וכמו בספרות.

לגבי ההשוואה של הדרמות הספורטיביות לקיטש של טלנובלות – מי שמדבר על שתיהן בנשימה אחת (ואני לא באמת מאמין שאתה עומד מאחורי ההשוואה הזו) מגים הדגמה חיה של אי הבנה בספורט.

לגבי נדיבות ספורטיבית, כאשר הייתי ילד חלק מהחינוך לספורט כלל חינוך למה שהיה נקרא אז רוח-ספורטיבית או מה שקראתי למעלה נדיבות-ספורטיבית.
במילון קיימברידג' אונליין זה מוגדר כך:

the quality of showing fairness, respect, and generosity toward the opposing team or player and for the sport itself when competing.

משהו ברוח הספורטיבית הזו נשחק בעשרות השנים האחרונות אבל גם היום יש לכך דוגמאות שונות, לעתים במחוות של הערכה הדדית (פדרר ונדאל, בירד ומג'יק), לעתים בתשומת לב של מנצח אל המפסיד – כמו שראינו אצל יוקיץ' אחרי שניצח את מיאמי:
https://www.youtube.com/watch?v=PkqXi14UEMo

לפעמים הנדיבות היא מרחיקת לכת הרבה יותר ובהיסטוריה של הספורט יש לכך כמה דוגמאות מופתיות כמו המקרה של לנדי:
https://www.youtube.com/watch?v=ozZyfM5l9ws

או הסיפור של זטופק וקלארק (תגלול למטה בכתבה ותקרא סיפור מרשים):
https://www.shvoong.co.il/columns/%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A7-%D7%A4%D7%A2%D7%9D-
%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%91%D7%A2/

והנה עוד דוגמא (ויש עוד רבות) פחות מפורסמת מהזמן האחרון:
https://www.shvoong.co.il/%D7%90%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%A8%D7%95%D7%97-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%AA%D7%9C%D7%98-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%92/138450/

etayef
etayef
07/10/2024 22:13:02
הגב ל  yehuda

בשביל שמשהו יהיה גדול מהחיים הוא צריך להיות משווק. גם את הסיפור של ראסל וזאטופק, ויוקיץ' וכל החברה שיווקו לך בהצלחה. אתה בוחר מה לקחת ולמה להאמין.
בחיים של כל אחד מאיתנו יש מאבקים, ותחרות, ואנשים שעושים מאמצים כבירים, הרבה יותר מספורטאים. מצילים חיים, עוזרים, מתגברים על מכשולים.
מה שעושה את הספורט למה שהוא זה השיווק, זה שמשכנעים אותך שיוקיץ' הוא כל כך צנוע, ובנאדם טוב, וכו'. הוא לא יותר טוב מהרבה אחרים, אבל בגלל שזה על הבמה הגדולה, אתה מתרגש מזה ומודע לזה.
בפועל, יש הרבה אנשים כאלה. יש גם הרבה אנשים סופר תחרותיים כמו ג'ורדן שהגיעו להישגים, יש גם הרבה מניאקים כמוהו וכו', זה רק עניין של חשיפה. בעיני, זה רק קצת יותר אותנטי מסיפור הוליוודי, גלאדיאטורים מודרניים.
אז מכרו לך קצת דינאמיקת אבא ובן בקיץ, זה הורס את הליגה? לדעתי לא. מקסימום קצת מזיק ללייקרס, אני גם בספק. לברון לא עשה להם שום דבר שלא עשו כבר לעצמם.

Guy d
Guy d
08/10/2024 14:06:42
הגב ל  yehuda

ממה שאני מבין, הכוונה בהדיבות ספורטיבית זה להיות נחמד ליריבים. שזה אחלה וערך חשוב מאד ובסיסי לכל דבר בחיים.

אני לא רואה שום קשר למושג נדיבות. ספורט הישגי הוא עניין תחרותי, אם תוותר ליריב מתוך נדיבות, זה כבר לא יהיה ספורטיבי.

איתי הסביר יפה מאד על השיווק

Air Canada
Air Canada
07/10/2024 9:40:17
הגב ל  golan

הבעיה של גולדן זה חוזקת המערב היום אני רואה לפחות 6-7 קבוצות יותר טובות מהן ועוד 3-4 בערך ברמתם אז לדעתי זה יכול להיגמר או מחוץ לפליי אין או בפלייאוף אולי גם בסיבוב שני אבל ממש לא יותר מזה

NBA בדם
07/10/2024 2:21:31

תודה מנחם
בחיים לא היה יחס כזה לשחקן שלא שווה כלום. מזכיר את גדעון סער – הרבה מלל ויחס בתקשורת על 0 מנדטים בכל סקר אפשרי.

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 5:43:15
הגב ל  NBA בדם

אולי 0 מנדטים, אבל בעל חשיבות גדולה מאוד כי בחר לשמר את קואליציית החורבן המוחלט שלך בציניות בלתי נתפסת.
אז בהחלט ראוי למלל וליחס.

NBA בדם
07/10/2024 10:46:40

פיך מפיק מרגליות כרגיל.
בגלל דיבור מלוכלך כמו שלך וכמו המחנה שלך, לא תראו ממשלה ב300 שנה הבאות. (מעבר לאידיאולוגיה).

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 12:57:11
הגב ל  NBA בדם

רצחתם וירשתם, ועכשיו אתם משתינים על ערימת האפר שהייתה המדינה כדי לנסות לכבות את האש

NBA בדם
07/10/2024 12:59:26

תגיד את זה לאחים לנשק שאיימו בסרבנות והודהדו בתקשורת ששיתפה איתם פעולה ועכשיו מנסים לשחק אותה "מצילי האומה".

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 13:30:30
הגב ל  NBA בדם

שקר מוחלט. כרגיל.
בלי השקרים פשוט לא תוכלו לחיות.
אני יכול להתחיל להסביר לך דברים שעצוב שצריך להסביר, כמו שכבר התחלתי למעשה אבל התחרטתי ומחקתי כי זה ייקח לי את כל היום להסביר לך אמיתות פשוטות ובסיסיות שכל ילד אמור להבין לבד, שלא יועילו בדבר כי פשוט תזרוק לאוויר את השקר הבא.

בקצרה, הממשלה הנבחרת שלכם שברה את הכלים רגע אחרי שנבחרה ופנתה אול-אין להרס הדמוקרטיה ושבירת החוזה הבסיסי בין הממשלה לאזרח.
לא עצר אותה דבר, גם לא אזהרות כל מערכות הביטחון שהדבר מחליש את המדינה ומספק שעת כושר לאויבינו לתקיפה.
לאזרח לא נותר דבר אלא לצאת למחאות (מהגדולות והממושכות בהיסטוריה – שלא עזרו כמובן כי את הממשלה הלא לגיטימית הזו מעניינת רק הישרדות וטובות הנאה לסקטורים שלה), ולהודיע על הפסקת ה-ת-נ-ד-ב-ו-ת לממשלה שחפצה להשמידו ואת מדינתו.
אלה היו האנשים הכי פטריוטים, כן?
לא כמו הסקטורים שהצבעת להם – מושחתים, כהניסטים, השתמטותם-אומנותם, טפילים על המדינה, משיחיים שרוצים גוג ומגוג.
והם עדיין הכי פטריוטים, ועזרו למדינה פי מיליון מכל מה שהמשרדים המזורגגים של הממשלה המנופחת הזאת לא עושים כבר שנה.

זה גם כמובן לא הזיז לממשלת החורבן מתוכניתה הבלתי מתפשרת לשנות את החוקים כדי להישאר בשילטון לנצח.
"אפשר לוותר על כמה טייסות, אבל אי אפשר לוותר על ממשלה!"

אז אתה יודע מה המושחת שלך עשה כדי לשבור את הנשק הכי יעיל נגד המזימה שלו?
הוא נתן לחמאס לתקוף כדי שתפרוץ מלחמה וכל הפטריוטים שאתה משתין עליהם מייד יתגייסו ויקריבו את עצמם על המזבח שלו.

NBA בדם
07/10/2024 13:44:32

"שבירת החוזה הבסיסי בין הממשלה לאזרח" או "ממשלה לא לגיטימית" – ססמאות שנשלפו כדי להכשיר את הפגיעה בצבא כדי שהממשלה לא תתפקד.
צבא מוציאים מחוץ לפוליטיקה. אזרחים שיפגינו כמה שהם רוצים, אנשי צבא איימו לא להגיע ביום פקודה. תקרא לזה אי התנדבות או כל מכבסת המילים האחרות.
אם אתה חושב שביבי רצה שיהיה האסון הזה כדי שימותו אנשים אתה לא איתנו וזה בלשון המעטה.

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 14:21:59
הגב ל  NBA בדם

חיסול מערכת המשפט זה לא פוליטיקה.
זה מעבר לדיקטטורה.
אצלנו זה החסם האחרון והיחיד שנשאר.

אתה לא איתנו, ביבי פסיכופת ויעשה הכל כולל הכל כדי להישאר בשילטון ומחוץ לכלא.
התרעות היו, למכביר, מכל כיוון.
הוא בכוונה מוחלטת לא רצה לשמוע.
הוא הגה את הקונספציה בדרום.
הוא החליט להבעיר את הגדה ולהעביר לשם גדודים.
הוא היה חייב את המלחמה, וכזו שנכפית עלינו וש"לא הוא התחיל בה", כדי לשבור את המחאה.
זה היה צפוי לחלוטין, והוא לא המנהיג הפסיכופת הדמגוג הראשון שעושה את זה, זה מהלך רגיל וידוע בהיסטוריה.
מניח שגם הוא הופתע מכמות הנזק וההצלחה שלהם, לא סתם היה בהלם בימים הראשונים.
אבל לכוון לזה שיאפשר להם לפתוח במלחמה – זה ההיקש ההגיוני והמתבקש ביותר.

NBA בדם
07/10/2024 14:35:02

גם שהורידו את כל הרפורמה והשאירו רק את עילת הסבירות העלובה זה לא הספיק לכם, ולמערכת המשפט המושחתת (לך תאזין על הקלטות של אפי נווה) שחושבת שהיא אלוהים.
אתה מדבר על תאוות שלטון. מי שנתן לכם שלטון אחרי שנות מדבר הוא איש ימין שרימה את בוחריו ועם 6 מנדטים, קיבל ראש ממשלה. זה נשמע יותר תאוות שלטון. גם סער שהמחנה שלך מגדף אותו ערק לממשלת השינוי, ואז שהוא חזר למחנה שלו חוזרים הגידופים. צביעות בלתי נגמרת.
ביבי כמו כולם היה בקונספציה. אבל לא זכור לי שבמבצע "עלות השחר" לפיד תקף את חמאס. הוא תקף במבצע של כמה ימים את הג'יהאד ונזהר שלא לגעת בארגון שטבח בנו.
הסכם הגז עם חיזבאללה שהגיע בגלל איומי כטבמים הוא על ראשו של לפיד שהבטיח שקט ויציבות באיזור. ראינו את השקט ואת היציבות.
מינוי רמטכ"ל בממשלת מעבר רגע לפני הבחירות התבצע במחטף שהיעוץ המשפטי שאתה סוגד לו שתק.
אם הצד השני היה עכשיו בשלטון היינו מזמן נכנעים לאותם אלה שטבחו בנו.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי NBA בדם
אשך טמיר המקורי
07/10/2024 14:52:31
הגב ל  NBA בדם

אתה צוחק? עד עכשיו הם לא ויתרו על כל תוכנית ההפיכה שלהם.
להיפך, המלחמה משרתת אותם גם בזה, הם מעבירים חוקים בשקט ובסתר תחת ערפל המלחמה.
כל שאר השטויות שכתבת לא שוות תגובה.

NBA בדם
07/10/2024 14:55:37

בסתר חחחח כל פיפס התקשורת מדווחת ומסיתה לאנרכיה.
לפני שהם חושבים על להעביר חוק כזה או אחר התקשורת מתדלקת את האנשים ומחממת אותם לחינם.

NBA בדם
07/10/2024 14:57:17

בטח לא שוות תגובה אין לך מה להגיד
מינוי רטמכל רגע לפני בחירות זה תקין? אה זה הצד שלך מינה אז זה תקין

שדות פופ לנצח
07/10/2024 14:58:18
הגב ל  NBA בדם

תגיד בדם, איך זה שיש לך ביקורת על אזרחים שמסרבים להתנדב למילואים (בוא נעזוב כרגע את הסיבות) בזמן שאתה נשען בקואליציה על 20 מנדטים שמסרבים לשרת? (ובוא נעזוב כרגע בצד את העובדה שחיסול עצמאות הרשות השיפוטית נועדה בראש ובראשונה להנציח חוקית את השתמטות 40% מהקואליציה שלך)

NBA בדם
07/10/2024 15:04:46

שכחת על מי נשענה ממשלת השינוי ? אזכיר לך, על תומכי טרור שקראו לצהל רוצחים. מר מנסור עבאס.
מצביעי שס בחלקם הגדול משרתים.
אין ספק שצריך לחוקק חוק גיוס שיותר חרדים יתגייסו לצבא, אבל אל תשווה לתומכי הטרור שהחזיקו את הממשלה הרעועה ממילא שהייתה קודם, משרי מפלגות שהמשותף להם זה שנאת ביבי
הם לפחות מתפללים בעד ישראל.
רעם נגד מדינת ישראל

שדות פופ לנצח
07/10/2024 15:48:32
הגב ל  NBA בדם

מציע לך קונספציה חדשה, תנסה פשוט לענות על השאלה שלי, אז אנסה שוב- האם למי שכורת ברית עם ציבור משתמטים מבחירה יש זכות מוסרית/אתית לבוא בטענות כלפי אזרחים שמסרבים להתנדב למילואים ? תתמקד בהבט המוסרי של השאלה ולא בממבו ג'מבו הפוליטי בבקשה

NBA בדם
07/10/2024 15:55:41

לימוד תורה הוא ערך חשוב מאין כמותו, ומי שלומד תורה הוא לא משתמט.
מי שלא לומד תורה צריך כמובן ללכת לצבא.

אור
אור
07/10/2024 16:08:07
הגב ל  NBA בדם

מדוע זה "ערך חשוב מאין כמותו"?

NBA בדם
07/10/2024 16:10:15
הגב ל  אור

במדינת היהודים אני צריך להסביר לך את זה?
ערך לומדי התורה הוא אדיר שנותן סגולה לעם ישראל.
אדם שלא מאמין לא ישתכנע לעולם.

שדות פופ לנצח
07/10/2024 16:25:53
הגב ל  NBA בדם

ושוב התחמקת מהשאלה, שהיתה ועודנה – האם ראוי שתומך השתמטות יבוא בתלונות לכאלו שקוראים לאי התנדבות…

NBA בדם
07/10/2024 16:31:36

לימוד תורה זה לא השתמטות.
וכן מי שלא מתנדב וכל המכבסת מילים הזו שמדינת ישראל מתבססת עליו אפשר וחייב לבוא אליו בטענות.
טייסים שהוכשרו על חשבון המדינה לא יכולים לקחת מדינה שלמה כבן ערובה רק כי הם לא מרוצים מהחלטה של ממשלה.

תום
תום
07/10/2024 17:02:24
הגב ל  NBA בדם

אפשר ללמוד תורה ועדיין לשרת בצבא או אפילו לעשות שירות לאומי אזרחי. למה זה לא מכבודם של החרדים לעשות מסלול בנישי"ם של שנה ו-4 חודשים?

NBA בדם
07/10/2024 17:08:30
הגב ל  תום

אולי ניתן לשלב חלק מהם למסלול כזה, אבל אין ספק שחייב לומדי תורה למען עם ישראל.

שדות פופ לנצח
07/10/2024 18:05:06
הגב ל  NBA בדם

אז אם אני מבין אותך נכון לחרדים יש זכות להשתמט כי הם עושים את זה מטעמי מצפון בעוד כאשר אחרים מכריזים שלא יתנדבו מטעמי מצפון זה הופך אותם לבוגדים. כלומר שמי שלומד תורה הוא נעלה על אלו שלא מקדישים עצמם ללימודי תורה (חילונים או דתיים) ולכן מגיע לו זכויות יתר וגם זכות להטיף לאחרים על מה שהוא לא מקיים?

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי שדות פופ לנצח
אשך טמיר המקורי
07/10/2024 18:58:57

לא ידעת שלנו החילונים אין נשמה?
אנחנו ברמת כלב, חמור, או חס וחלילה גוי.

NBA בדם
07/10/2024 18:59:02

לומדי תורה עד היום לא התגייסו, כי מדינת ישראל מכירה בזכות החשובה של לימוד התורה.
הם לא בוחרים לא להתגייס כי הממשלה לא נראית להם, הם לומדים תורה כי זה מה שהם בחרו, למען קדושת עם ישראל.
אנשי המילואים איימו בסרבנות רק בגלל שהממשלה לא לרוחם. זה ההבדל.
ולא החרדים מטיפים לאלו שסירבו, אלא כל עם ישראל שראה את הצבא נחטף בגלל אג'נדה פוליטית של ממשלה שלא מוצאת חן בעיניהם

שדות פופ לנצח
07/10/2024 19:31:45
הגב ל  NBA בדם

מי שמטיף זה אנשים שבחרו בקואליציה, קואליציה שעשתה ברית עם המשתמטים הכי גדולים ומאורגנים במדינה, קואליציה שהבטיחה להם שתעביר חוקים שינציחו את ההשתמטות הזאת על ידי נטרול בית המשפט….ברית של צבועים שמנסים לשעבד חלקים בעם, ברית של פחדנים חסרי יכולת שלא לוקחים אחריות על כל מה שבתחום אחריותם ומאשימים אחרים

NBA בדם
07/10/2024 19:44:26

זה לא ימין או שמאל, זה מפריע לכל אזרח עם יושרה שרואה שלוקחים את הצבא כבן ערובה בגלל החלטה שלא נראית לו.
צבא משאירים מחוץ לתחום. בכל מצב.
ראינו מה קרה. דבר כזה אסור שיחזור.
שכחת מי אמר לחרדים: "תמלאו דף ריק ואחתום בסוף". רמז: לא מהמחנה הביביסטי המושמץ בלי סוף באתר.

שדות פופ לנצח
07/10/2024 19:50:58
הגב ל  NBA בדם

אז אתה אומר שבשום אופן לא משנה מה הנסיבות צריך להשאיר את הצבא מחוץ לתחום ולא לסרב להתנדב אליו? גם אם נניח שיחליטו שמעתה לא שומרים כשרות בצבא , האם במקרה הזה אתה גם תגנה קריאות לסרבנות?

NBA בדם
07/10/2024 19:53:03

כן. ננהל מאבק חוקי להחזיר את הכשרות, אבל לעולם לא לפגוע בביטחון ולא להכניס את הצבא לעסק הפוליטי.
חד משמעית

שדות פופ לנצח
07/10/2024 20:01:39
הגב ל  NBA בדם

תרשה לי לפקפק בכך…אם החלטה כזו היתה עוברת עשרות אלפי דתיים היו מצהירים שבצבא כזה הם לא משרתים …בהתחלה זה היה איום שאם ההחלטה תעבור אז הם יפסיקו להתנדב ואם המדינה היתה מצפצפת עליהם ומעבירה חוק כזה היו מסרבים…כל הכבוד לך אישית שאתה מחזיק בעמדה אצילית כזו (זה קל בתיאוריה, אבל במציאות אני עדיין לא סגור שתמשיך כך) , לי זה ברור שאם המדינה הזו מפסיקה להיות דמוקרטית והופכת לסוג של דיקטטורה בלי בית משפט עצמאי כל אזרח הגון ופטריוט צריך להתקומם

NBA בדם
07/10/2024 20:08:18

שאלת את דעתי ועניתי את מה שאני חושב.
ביטחון מדינה לא משחקים איתו. ראינו את התוצאה של איום בצבא וזה הספיק פעם אחת לעולמי עד.
בית משפט הנוכחי הוא כרגע אל עליון שעושה ושופט איך לפי האג'נדה שלו, פוסל חוקי יסוד ולא שם על הממשלה שמייצגת את העם.
גם אחרי הרפורמה שתגיע ותעשה סדר בדברים הוא ישאר עצמאי.
אף אחד לא רוצה פה דיקטטורה, כולל אני הקטן.

שדות פופ לנצח
07/10/2024 20:16:59
הגב ל  NBA בדם

ביטחון המדינה זה בהחלט מעל לכל, רק חבל שנתניהו העדיף להתעלם מכל האזהרות הבטחוניות על הסכנות שבהמשך מהלכי נטרול בית המשפט שלו..הוא העדיף לפטר את גלנט…את כל זה קל לשכוח ולהאשים אחרים…ולגבי הדיקטטורה אני מעדיף להאמין למה ששרים וראש ממשלה עושים ולא להעדפות האישיות שלך, אני בטוח שאתה אדם טוב שלא רוצה דיקטטורה אבל מי שבחרת רוצה , מאוד רוצה

NBA בדם
07/10/2024 20:26:46

האזהרות היו בגלל איומי הסרבנות, כי לא לרוחם החלטות הממשלה.
גלנט חתר תחתיו, עשה מסיבת עיתונאים שביבי היה מחוץ לישראל וניסה לעצור את הרפומה בכל כוחו בגלל הלחץ של איומי הסרבנות החצופים. (בגלל זה התקשורת מלטפת את גלנט).
תאמין לי שמחנה הימין שכן רוצה רפורמה שתאזן את מאזן הכוחות לא רוצה שבריר של דיקטטורה, רק איזון בין הרשויות.

שדות פופ לנצח
07/10/2024 21:06:07
הגב ל  NBA בדם

לא מאמין לך, מאמין למה שהנבחרים שלך עושים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2024 4:09:08
הגב ל  NBA בדם

אתה לא יודע מה זה איזון בין רשויות

Guy d
Guy d
08/10/2024 0:31:48
הגב ל  NBA בדם

מי זאת המדינה ומי זה הצבא?
אלו מוסכמות חברתיות שאנשים בחרו לקחת על עצמם, לא בגופים עלומי שם.
ממשלות המורכבות מנציגי ציבור החליטו כך או אחרת, וההחלטות התקבלו מתוך אמונה במוסכמות, הנציגים נבחרו לפעול לטובת הכלל. אנשים התגייסו לצבא ושירתו מתוך אמונה במוסכמות, עזרה הדדית, הגנה על נפשות ושמירה על ערכים.

ברגע שאין אמון, הגופים מאבדים מסמכותם.
אין למדינה או לצבא קיום ללא הערכים המשותפים, וכאשר אלו נרמסים ומתפוררים כך גם המדינה והצבא.

NBA בדם
08/10/2024 1:21:08
הגב ל  Guy d

בממשלות ימין בדר"כ אין אמון מהצד השני.
איך שר אביב גפן בטקס האלטרנטיבי (שגם הוא נועד להדיר את הטקס הממלכתי שמכינה הממשלה שהוא לא חפץ בה): "גנבו לנו את המדינה".
בשבילם כל עוד השלטון אצל הימין, אז המדינה נגנבה. בתודעה זה רשום אצלם בטאבו, וכל זליגה של כח לצד השני פירושו "שגנבו להם את המדינה" / "שהלכה המדינה".
הביטויים: "אין אמון" "והגופים מאבדים מסמכותם" אלו מילים ריקות שמבטאות חוסר הכרה בצד שכרגע בשלטון.
שיחכה לבחירות או במועדן או שתתפרק הממשלה לפני ואז שהעם יחליט שוב במי לתת אמון מחדש. עד אז זה מה שיש.

Guy d
Guy d
08/10/2024 8:54:38
הגב ל  NBA בדם

הכוונה באמון, זה באמונה שנציגי הציבור פועלים מתוך כוונה אמיתית וכנה להיטיב עם החברה.
מותר לא להסכים על הדרך, אפשר לחשוב שמישהו טועה ולבקר. זה בסדר ואף רצוי.
לדוגמה, אתה לא מסכים עם מדיניות ליברלית. אתה חושב שהדרך הזאת היא לא נכונה, אבל אתה עדיין מאמין שהוא חושב שזאת הדרך הנכונה להיטיב עם החברה.
ברגע שאין אמונה בכוונה להיטיב, אז מתערערת הסמכות של כל השיטה. לא רק של ממשלה זאת או אחרת, של המדינה. כי אין באמת דבר כזה מדינה או צבא, יש רק ערכים ואמונה משותפת שמביאים לשיתוף פעולה בין אנשים.

אם אין אמונה משותפת, אין סמכות. זה לא ריק מתוכן.

בנוסף, אני מציע לא להתבצר בצדדים מדומיינים. שמאל וימין, זה בולשיט שמאכילים אותנו. ככל שאתה מתבצר יותר במחנות המעגלים סביבך הולכים וקטנים (מי בצד שלי ומי בצד השני).

תבחר ללכת בדרך של מי שאתה מאמין שיוביל אותך לאן שאתה רוצה להגיע. היעד יכול להשתנות, ולפעמים צריך לפנות לדרך אחרת.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Guy d
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2024 4:06:37
הגב ל  NBA בדם

לומדי התורה לא מתגייסים כי ההנהגה שלהם השיגה עבורם את זה בסחטנות פוליטית כדי לשמור עליהם מבודדים ושבויים של ההנהגה שלהם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2024 4:04:41
הגב ל  NBA בדם

לימוד תורה במקום שירות צבאי זה ההגדרה של השתמטות

Dor
Dor
07/10/2024 20:10:32
הגב ל  NBA בדם

🤣

Dor
Dor
07/10/2024 20:08:42

+1000

ד"ר פופרס
07/10/2024 13:47:32

מדינת ישראל בקושי גוויה

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 14:22:51
הגב ל  ד"ר פופרס

אמת

king devid
king devid
07/10/2024 11:45:23

מעניין מה כל כך חורבן ? סיסמאות זה דבר נפלא, בפרט לפוליטיקאים עם מנת משכל של צלופח.
אתה מוזמן לקחת את עצמך, משפחתך, וחבריך שנותרו לך ולחפש מקום אחר להתלונן.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/10/2024 12:02:18
הגב ל  king devid

מה כל כך חורבן? נסה 3 הורדות דירוג חוב בשנה קלנדרית אחת (שיא עולמי?), הטבח הכי גדול ביהודים מאז השואה, הגירעון הכי גדול מאז שנות ה-80 (אם מחריגים את הקורונה), הקיטוב הכי גדול בעם מאז הסכמי אוסלו. להמשיך? 😂

NBA בדם
07/10/2024 12:11:27

הורדת דירוג זה פועל יוצא של המלחמה הארוכה.
הטבח תאשים את הרצי וחבריו שהלכו לישון בלילה ואת איומי הסרבנות שהיו פה מקיר לקיר הרבה בגלל ארגון אחים לנשק, שגרמו לאויבים לחשוב שאין צבא.
הקיטוב זה השמאל שאיבד כל רסן ולא יכול לראות ממשלה לא שלו.

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 13:00:07
הגב ל  NBA בדם

אנחנו מאשימים אותך ספציפית. אנשים כמוך שהמשיכו לתת את קולם לגוש שחיתות, השתמטות וכהניזם.
חלקם מכים על חטא ונאלצים לחיות עם בחירתם על מצפונם.
לאלה שאין, כמוך, נותר רק להמשיך לרחף בחלל השקרים שטוו סביבם כדי לא להתרסק על הקרקע.

NBA בדם
07/10/2024 13:01:46

לפי מה שאתה אומר אתה מאשים יותר מחצי מהעם.
רוב העם בחר בממשלה הזאתי וכנראה גם יבחר בעתיד, לא במי שרצה מזמן להיכנע לאויבים.

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 13:31:14
הגב ל  NBA בדם

רמת גן טרום חובה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/10/2024 16:35:37
הגב ל  NBA בדם

כן הבנתי, אז בכל מה שקורה במדינה בלי יוצא מן הכלל לא אשמה הממשלה. סה״כ הגיוני. הגיוני כמו שיושב איש זקן על ענן ומסתכל בזכוכית מגדלת אם חתכת נייר טואלט בשבת או בשישי שלפני. עם כזה היגיון מה יש להתווכח? פשוט נסכים שלא להסכים.

NBA בדם
07/10/2024 16:42:22

יש אחריות על הממשלה, יש על הצבא, יש אחריות על הסרבנים, יש על בית המשפט.
יש מספיק לכולם.
להגיד שרק הממשלה אחראית זה פוליטי נטו

עגל
07/10/2024 12:39:32

"למי רע כאן?"

ד"ר פופרס
07/10/2024 13:48:02
הגב ל  עגל

לי חחחחח

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 12:57:33
הגב ל  king devid

תחזור לחור שלך

שדות פופ לנצח
07/10/2024 15:04:18
הגב ל  king devid

קינג דויד זה כנראה הבן של גולדקנופף…אצלם באמת שום דבר לא השתנה אפילו השתפר השנה

קפיץ
07/10/2024 3:58:39

אחלה מעורב כרגיל מנחם. רק שלא ייפצע מכל ההאסל הזה, ברוני, לפני שיספיק לשחק עם אבא, ואז שנוכל לשים את הקטע הזה מאחורינו וללהתקדם כבר. יא אללה כמה הייפ

Avri
Avri
07/10/2024 8:33:26
הגב ל  קפיץ

צודק

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מנחם אתה טועה.
ברוני זה שילוב של טוני אלן סטף קרי וקובי. הוא לייט בלומר שישלוט בליגה.
גם אני לייט בלומר ואם אני משפר את הדברים הבאים אני שולט בליגה בגיל 40.

1. 20 סמ גובה נוספים
2. מגיע לרמת קליעה וכושר גופני של סטף
3. מגיע למהירות של אייברסון
4. מפתח אתלטיות כמו של מייקל
5. מפתח מיד ריינג כמו של דוראנט
6. בונה כוורת כתבי חצר
7. מקבל שופטים שדואגים שיהיה לי נוח
8. שאני מתקיף מגינים זזים הצידה

המוטיבציה שלי לשחק בnba בשמיים

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
שדות פופ לנצח
07/10/2024 7:17:39

תגובה חזקה שימון, מסתבר שאתה ההפך מברוני (לשיטתך) – יש לך את כל הנתונים והמרכיבים להפוך למגיב צמרת בהופס , הייתי אומר אולסטאר מגיבים בקלות כל שנה , אבל בדרך כלל אתה מעדיף לתת לנו קלוריות ריקות (מלא פרצופונים מחייכים כדי שנחשוב שאתה מצחיק), טפיחות על החזה ושאגות (תחזיות בשקל כל יומיים שמי בכלל זוכר) והגנה מזעזעת קליר פאת מוחלט לכל מי שאתה שומר עליו (עובדות זה לחלשים)…
מדי פעם מתפלקת לך תגובה/משחק שמראה בדיוק מה הפוטנציאל שלך ועד כמה אתה רחוק מלממשו , בעסה בשבילנו , את הלונגאביטי יש לך לגמרי …ובעבר לקחת אליפויות במו ידיך עם פוסטים מופתיים …רק חבל שבשנים האחרונות שלך אתה מסריח את הפרקט/זירת התגובות…
מקווה לראות עוד בעתיד תגובות כמו זו של היום, היה תענוג לקרוא אותה

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי שדות פופ לנצח
דה שוט
07/10/2024 8:45:17

סעיף 8 לפנתיאון חחחחח הרגת

ד"ר פופרס
07/10/2024 13:48:53

חחחחח אתה מוכן לעונה שמעון

שייקה
07/10/2024 6:26:40
  1. קשה להסתיר אותה, את הקנאה… אפילו כשממש מנסים.
  2. גולדן זו חידה מעניינת השנה. במובנים מסוימים, אם זה לא יתחבר הם בסיכון לנפילה תלולה מתחת לקבוצות שלפני שנה-שנתיים לא היו מוזכרות איתן באותו משפט. אני מהמר על תוצאה דומה פחות או יותר לשנה שעברה, ביותר מאמץ. איפשהו בין 9-11.
  3. ע״ע
  4. קוואי עדיין טוב מאוד. מאוד. פשוט אלוהי התזמון והבאלנס עדיין לא החליטו אם הוא כבר איזן את 2019 או לא. נגלה ב-15 באפריל!
  5. מתמצת את תגובתי בפריוויו המעולה של ברץ׳ – מתוך השלושה שיטה, מאמן, שחקנים – לבלייזרס אין המון יתרונות על ה-peers שלה במערב ולכן, ובכן, Go Deni!
  6. מצפייה בעיקר בהיילייטס וקריאה כללית של מה שקורה סביבו בשנים האחרונות, נראה שברוני פשוט רוצה לשחק כדורסל. הדבר המשמעותי ביותר מבחינתו זה הבריאות, ולכן יש לקוות שאם לא גובה, לפחות הוא ירש את העמידות הלא-תיאמן של אבא. תחשבו מה היה אם לונזו בול היה בריא כמו לברון ג׳יימס. זה לא שהם שחקנים מאוד דומים, לונזו וברוני. אבל יש ביניהם איזה חוט מקשר עמום כזה, של גארדים טובים עם סט יכולות מעניין, שרוצים פשוט לשחק כדורסל. אם הוא יפתח קליעה ויקבל צ׳אנס מרדיק יכול להיות שנראה כמה מהלכים נחמדים השנה ואולי תוך 2-3 שנים הוא יהיה רול פלייר שכל קבוצה יכולה להשתמש בו.
  7. מי?
דוקטור רזי הופמן
07/10/2024 7:39:14

גיא רוזן היקר
ברוני גיימס שם 0 נקודות ב 13 דקות משחק. גם איבד 4 כדורים ואפילו לקח 2 ריבאונד בהגנה (הוראות מלמעלה?).
בקיצור, שחקן אין BA מוכשר מאין כמוהו. ממשיך דרכו של הליימך ויורש העצר או העצירות.
🙂

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בבוני משתתף היום בתכנית ריאליטי,משהו כמו הישרדות ,איך נשארים בליגה ושורדים משימות ,למזלו הוא לא צריך לאכול תולעים כאילו מדובר במעדן.
סביב קארי אין בכלל קבוצה,יש אוסף שחקנים מהדרג בינוני מינוס,שחקנים שמקבלים מוניטין בגלל קארי,שים אותם כמו גורדן פול בקבוצה אחרת ואז תופתע מאוד לרעה.
קחו לדוגמה את קומינגה מדברים עליו כאילו הוא עדיין רוקי,מי מהמחזור רוקי שלו משחק בליגה?מובלי,בארנס,סאגס,ואגנר,גרין,קנינגהם,וכמובן יש גם את מודי שלא בטוח שימצא קבוצה בחוזה הבא.מי שמוכשר מאותו מחזור כבר בדרך להיות כוכב או אולסטאר.
לכאורה אני צריך לקנא בקוואי ,אם תשים את השטרות שהוא מרוויח בשנה ותפזר בחדר, אי אפשר יהיה לנשום מרוב צפיפות.אבל הכי חשוב בחיים זה בריאות ,מי שלא מאמין שישאל את דוק.פציעות זה מילה בנלית,אבל בן אדם שעובר טיפולים,ניתוחים,שיקום ,ועוד פעם טיפולים סובל רק בגלל שיש לו אהבה להופס.הוא יכול לוותר על כל הסבל,אם יפרוש ,הוא יכול לשבת על כסא נוח לדוג דגים,ולזרוק אותם חזרה למים כי הוא לא צריך אותם.האדם סובל רק בגלל אהבה,בכל זאת אנו לא סובלים אותו.
אני אוהב קפה שחור חזק ולידו קרפ סוזט ברוטב תפוזים,זו אהבה שאינה כרוכה בסבל!

etayef
etayef
07/10/2024 8:12:42

ברוני ג'יימס – כדי להיות שחקן הרכב ב אנ בי איי בגובה שלו, צריך להיות קוסם, או שחקן נישה שעושה משהו אחד ממש ממש טוב. יהיה לו ממש ממש קשה בליגה, אפילו כשהוא משחק עם לברון. אפילו קליעה מעל לממוצע אין לו.

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 10:01:51
הגב ל  etayef

או מאמן שפוט ושחקן שעושה באירגון כרצונו, שהוא במקרה אבא שלו.

MBK
MBK
07/10/2024 8:31:06

תודה רבה מנחם
4 מילים שלי על ברוני –
הוא לא שחקן כדורסל
ברוני הוא אחת ההונאות הגדולות בליגה, 29 קבוצות ויתרו עליו ולא מצטערות על זה
זה פרק בליגה שמתאים לתוכנית הנוכלים עם חיים אתגר
ברוני לא ישחק כדורסל בליגה מעבר לחוזה ה 4 שנתי שלו

דוקטור רזי הופמן
07/10/2024 11:17:19
הגב ל  MBK

אל תהייה כל כך בטוח. כל עוד המלך לא פורש יאיר נתניהו בסביבה ויכול יום אחד להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל.
🙂
אגב הגבתי לך אצל הפורטלנד של חי ברץ.

Berch
07/10/2024 8:48:32

אחלה מעורב
אחרי ששחררתי את הפרוויו של פורטלנד אין לי בעיה שם עם פצועים, טריידים ושאר מריעין בישין.
שמחתי לראות שקלעתי (הפעם) לדעת הרוב בנושא גולדן והפלייאין. דריימונד גרין חייב לייצר הייפ כדי שיקשיבו לתוכנית שלו. כולם מעדיפים לשמוע ממישהו שבטופ, ופחות ממישהו שמייצג קבוצה לוזרית….
🙏

צפנת פענח
צפנת פענח
07/10/2024 9:16:44

ג"ס חייבת טרייד על קומינגה ( ראש בקיר ) כדי להיות בטופ.
כל מלה על ברוני הקטן אני קורא בשקיקה .
פרוספקט בהתהוות ! השראה ! מודל !

רן הנרגן
07/10/2024 12:13:11

אין כרגע עסקה רלוונטית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/10/2024 9:20:27

לא הייתי ממהר להקטין את ההישגים של גולדן סטייט. בלי קשר למעמד היסטורי ושטויות כאלו, מי שראה אותם משחקים לא ישכח במהרה.
תודה רבה מנחם

Tzafriros
07/10/2024 9:26:03

ברוני זה נושא לא ספורטיבי אלא דרמטי שמעסיק את כל התקשורת באמריקה לכן אי אפשר להתעלם מזה. לפחות עד שתתחיל הליגה והוא יבלע מחוסר דקות משחק

אשך טמיר המקורי
07/10/2024 10:00:54
הגב ל  Tzafriros

אין ללייקרס משהו אחר להתעסק איתו השנה אז הוא בהחלט יהיה בכותרות כל העונה.
עד לסיום – האב+בן הראשונים בקנקון יחד

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/10/2024 9:33:12

דריימונד גרין זו אחת ההברקות ואחת הטעויות הכי גדולות של הווריורס. היו צריכים לחתוך שם את ההפסדים בזמן. קצת כמו רודמן, היה צריך להישאר ל-3 ולא לנסות ללכת ל-6. נראה שהמקסימום שהוא יכול להישאר בגבולות הגיוניים כלשהם זה 3.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/10/2024 10:55:18

ראיתם את הקטע באתר ערוץ הספורט על דונציץ', לייבלי, וההתערבות על 100 אלף דולר? בזריקה אחת לוקה עשה כמעט כפול מהשכר הממוצע השנתי בארהב. לא פלא שלייבלי היה כך כך עצבני…

דוקטור רזי הופמן
07/10/2024 11:24:50

שימו לב….
https://www.instagram.com/p/DAzbWafIV1N/
לא פלא שלייבלי זורק מגבת בכעס על הדונקיץ….
לשחקן זוטר יחסית הפסד של 100 אלף זה לא צחוק!
וזה למרות שיקבל השנה בערך חמש וחצי מליון, לפני המס…

Dor
Dor
07/10/2024 11:28:44

הם התערבו על 100K?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/10/2024 12:05:57
הגב ל  Dor

על פי הכתבה, זה מה שדונציץ' אמר אחרי המשחק. מעניין אם יהיה על זה רעש בימים הקרובים, משהו בסגנון 'הילדים החצופים שמהמרים על משכורת שנתית של משפחה'

Millertime
Millertime
07/10/2024 12:20:38

טוסקנו אנדרסון במינימום תפור על דנבר.

רן הנרגן
07/10/2024 12:36:51

אם לשפוט ממשחק אחד אז:
.
ג"ס ימטירו שלשות. את רןב המשחקים שבהם יפגעו באחוזים טובים הם ינצחו.השאלה בכמה משחקים הם יקלעו באחוזים טובים.
.
קבוצות עם סנטר יעיל כמו זובץ שמשולב עם שחקן P&R טוב יאכילו אותם קש. החסרון של 7'טר הולך ומקצין ככל שלליגה מצטרפים צעירים גבוהים בעלי יכולת. הבעיה? אין שחקנים כאלו זמינים בשוק. אולי בינואר יהיו.
.
CP2 לא צריך לקבל דקות, שכולן תלכנה למודי. זה עדין לא פותר לקר את הכאב ראש שטמון בהרכב הסגל שיש לו. אין סנטר טבעי ואין SF טבעי.
.
זה היה משחק מאד בינוני של ג"ס.
.
זה היה המשחק הראשון בטרום עונה.

עגל
07/10/2024 12:56:39
הגב ל  רן הנרגן

+1
לגבי "ימטירו שלשות", ממה שראיתי עד כה אצל קרי (בעיקר באולימפיאדה), צפה תנודתיות מאוד גדולה ביכולת שלו – משחקים גדולים כמו פעם לצד משחקים של 2/13 מהשלוש ועברות של תסכול.

רן הנרגן
07/10/2024 13:58:58
הגב ל  עגל

קרי יזרוק את הרגיל שלו ואולי קצת פחות כי אני מקווה שישחק פחות דקות בממוצע. מסכים איתך לגבי הירידה ביציבות וכנראה גם באחוזים. אבל ימטירו זה כל מי שלא קוראים לו TJD. במשחק האחרון הם קלעו 11 מ 48. זה אחוז מחפיר. בעונה שעברה הקבוצה קלעה 38% אחוז מהשדה עם 39 ניסיונות מהשלוש. הם יצטרכו להתקרב לאחוז הזה.

עגל
07/10/2024 12:45:07

תודה על המעורב מנחם.
גם אני מצטרף לקוראים להחרים דיווחים על לברון/ברוני.
לעניין עצמו, ברוני לא יכול להיות מגן אמיתי על ווינגים, הוא נמוך מדי.
נכון לעכשיו פסגת השאיפות שלו היא להיות ג'יי ג'יי בראה.

רן הנרגן
07/10/2024 17:27:25

סבא רבא שלי, שחיי בפולין לפני WWII ונרצח על ידי הגרמנים, היה סנדלר. אבל סבא שלי, שהיה בונדיסט בצעירותו ולא למד בבית ספר יום מימי חייו כי היה יתום ובכל זאת קרא בערוב ימיו באידיש עברית ופולנית ברח עם סבתא שלי ואם האמא בת חצי שנה שלי לברה"מ כשהגרמנים כבשו את פולין, היה צוחק ואומר שהיה סנדלר לא יוצלח. למה? כי מה שהיה לו בראש זה לקרוא ספרי הלכה. אבל הוא עשה את זה בסנדלריה שלו, לא בישיבה. זה מה שאתם צריכים לדעת כדי להבין מה אני חושב על רוב הדברים בישראל.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/10/2024 0:43:14

בס"ד
תודה רבה מנחם.