פורטלנדני – פותחים שנה חדנישה

פורטלנדני – פותחים שנה חדנישה

סיקור מהמדיה דיי ,פתיחת העונה של הבלייזרס וקצת ראיון אישי עם דני. בנסיבות שקשה להסביר רציונלית וגשמיותית, דני הגיע לפורטלנד בקיץ בטרייד ופתח עבורי ועבורנו יום חדש בסיקור הקבוצה ובמעקב אחרי הכדורסלן הישראלי והיחיד (בנתיים) בליגה. אני מקווה לבנות עם דני יחסים מקצועיים ובוגרים בתקופתו פה ושיהיה בהצלחה לכולנו.

בעונה הקרובה אנסה פורמט שיהיה מפוקס על דני ואני מאמין שתהיה לנו את הגישה הכי קרובה,אינטימית ועקבית מבין אתרי המדיה הישראליים ( לגאוות מנחם ).

הפורמט יעקוב אחרי דני וישלב כתבת ווידאו על בסיס שבועי תחת ה"מותג" פורטלנדני. מקווה שתאהבו ותפיצו הלאה למען קידום האתר.

זה המדיה הדיי השישי או השביעי שלי. אין חדש תחת השמש ובגדול בדרך כלל האירוע הוא חסר משמעות אמיתית מבחינה מקצועית ובעיקר משמש יריית הפתיחה לעונה וניעור אבק עיתונאי לקראת היציאה למחנה האימונים, משחקי המבחן ופתיחת העונה. השחקנים עוברים סוג של "טופס טיולים" במהלך היום, מצטלמים ומתראיינים לכל מיני קטעי וידאו וקדימונים של הקבוצה, מודדים בגדים ומדגמנים, חותמים על מרצ'נדייז למען האוהדים וגם מתראיינים על -ידי הכתבים המקומיים והארציים.

פורטלנדני – פותחים שנה חדנישה
ספרתי בסביבות 500 כדורים וכל שחקן היה צריך לחתום על כולם

האירוע השנה נערך בקומת הבסיס של היכל הממויריאל קולוסיאום הצמוד למודה סנטר. זהו ההיכל המקורי של הבלייזרס ( שבו לקחו אליפות ב-77 ) עם משהו כמו עשרת אלפים מקומות. מתקן מאוד מבוגר ומתפרק שמשמש ברובו למשחקי הוקי של הקבוצה המקומית של פורטלנד (הווינטרהוקס ). האירוע התחיל מוקדם יחסית והפעם היה אירגון למופת לעומת שנים קודמות: על הקירות היו מסומנות תחנות עם מספרים וכל שחקן עובר תחנה תחנה מלווה על ידי איש סגל ומשלים חתימות.

סדר ה"נואמים" הוא כסדר ההיררכיה הקבוצתית.: ראשון עלה ה-C.E.O של המועדון והסביר על השינויים שקרו עבורו בקיץ ( קבלת הפרנצ'ייז של ה-WNBA לעיר, חתימת חוזי פרסום חדשים ועסקת טלוויזיה חדשה , שיפוץ המודה כדי שתוכל לעמוד בסטנדרטים חדשים ולארח משחק אולסטאר או פיינל פור מכללות מתישהו ). אחריו עלה ג'ו קרונין הג'נרל מנג'ר וסיפר על המהלים בקיץ, שהשנה היו מאוד רגועים יחסית לעומת הדרמה עם לילארד של שנה שעברה וכללו בעיקר את הטרייד על דני והבחירה בדונובן קלינגן (DCׂ) בבחירה מספר 7 בדראפט . הוא גם ענה לשאלות בנוגע למטרות הקבוצה העונה, מהלכים נוספים שאולי יקרו והתאמת ציפיות ( הכל היה פוליטיקלי קורקט בלי הרבה חדשות ).

המועדון הציג חסות חדשה על החולצות (איזשהיא חברה שמייצרת חלונות)

אחריו בתור, נכנס לשנה האחרונה בחוזה, צ'אנסי בילאפס המאמן שסיפר על התכניות שלו לגבי העונה, שימוש וניצול שחקנים ונסיון למצוא רגעים קטנים של "נצחונות" בתוך הסך הכולל. ואחריהם הגיעו שחקן אחרי שחקן (סוג של לפי היררכיה בקבוצה נטולת סטארים אמיתיים ) וענו פתוח לשאלות העיתונאים. בחדר היו כחמישים אנשים לערך כאשר עשרים היו כתבים (כולם מקומיים) והיתר אנשי צוות,טכני ומנהלה. כל האירוע הוא תמיד באווירה קלילה ועם חיוכים ו"צחוקים".

הכיבוד היה סביר וכלל מאפים ופירות ( עשרים שנה באמריקה ועדיין לא מבין איך אפשר לאכול תותים ומלון בשמונה וחצי בבוקר…).

בלייזר קוקי על הבוקר

כולם נשאלו (ולרוב לא על-ידי) לגבי יחסיהם עם דני עד כה וציפיותיהם המקצועיות לגבי שילובו. כולם היו מפרגנים וציינו לטובה את הגישה שלו, מוסר העבודה, הרעב לנצחונות ותרבות של השגיות שהוא מגיע ממנו. ניכר שגם החיבור האישי מחוץ לפרקט הולך בהצלחה עם החברים החדשים. דני תפס אותי בצד לשיחה שהתמקדה בעיקר בבן שרף ובמשחק נגד אולם הגרמנית עוד שבועיים. שוחחנו גם על המעבר לעיר ושיתוף הפעולה בינו לבין הופס. דני והאנשים המקיפים אותו מקפידים להתנהל במקצוענות ומקצועיות ( שלא תמיד רואים מכל שחקן בליגה) והם מכירים את האתר , פועלו הרב של מנחם והלגאסי שנוצר. יש להם מחשבה חיובית עלינו כמו שלנו עליהם ויהיה פה שיתוף פעולה פורה מאוד לדעתי.

הצלחתו של דני = הצלחת כולנו !

SPACE MAYBE THE FINAL FRONTIER, BUT IT'S MADE IN A HOLLYWOOD BASEMENT

הצ'אנסי האחרון העונה
בגדי הטיים לורד החדשים
הקבוצה תשחק עם סרט לזכרו של ביל וולטון האגדי
דיסי מצטייר כילד טוב,כשחקן אינטיליגנט ורהוט שיבוא לעבוד , לגדול ולהשתפר.
אחד מהם מסיים את העונה כסנטר העתיד של הקבוצה ואחד מסיים אותה באטלנטה חוסם לטריי יאנג ( הימור שלי).

https://www.rosegardenreport.com/subscribe

https://twitter.com/highkin?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

המלצת מעקב : הכתב הכי מקורב לקבוצה ולמועדון שהיום בנמצא הוא שון הייקין. יליד העיר שגם חילטר קצת עם הבולס ובליצ'ר ריפורט בעבר. שווה מאוד לעקוב אחריו בחינם בטוויטר או במנוי לטור שלו. הוא חבר המערכת (אני מכיר אותו כבר חמש שנים לפחות) מקורב לכל מערכי הבלייזרס, ידען גדול ועכבר.

הרבה פעמים אני נעזר בו במידע וממליץ בחום.

הקבוצה לא בונה על הרבה נצחונות ומכוונת בעיקר לדראפט הקרוב ולקופר פלאג.   היכולת על המגרש וההתמודדות המנטלית לאורך העונה הזאת תהיה מורכבת. 

אמשיך לעקוב על בסיס שבועי ולעדכן. 

Subscribe
Notify of
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
03/10/2024 23:14:51

נשמע אחלה
וכבוד גדול למנחם ולאתר

מי יתן ויהיו לך הרבה דברים חיוביים לסקר

מנחם לס
04/10/2024 1:11:14

אין כמוך אורן!