מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

It’s time for Joel Embiid to achieve more by doing less".1"

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

משפט המחץ של כותב המאמר Sean Kennedy@PhillyFastBreak הוא:

With a strong supporting cast in place, Joel Embiid needs to make sustained health the No. 1 top priority for the Sixers to achieve their goals.

עם צוות התמיכה המצויין של הסיקסרס, זהו הזמן של ג'ואל אמביד לשים דגש על בריאותו למשך כל העונה בזה שיעשה פחות כדי להשיג יותר!

היה זה קיץ עמוס עבור ג'ואל אמביד, כוכב פילדלפיה סיקסרס, והסנטר של נבחרת ארה"ב שלקחה את הזהב בפאריז. אחרי האולימפיאדה הוא החליט על מסע הכרה באפריקה, וכן חתם על הארכת חוזה בשלוש שנים עבור 192 מיליון דולארים. עתה הגיעה העת לשים דגש על מטרה אחת ויחידה: להשיג טבעת אליפות ע"י שיעשה פחות כדי להשיג יותר.

עם טייריס מקסי הממשיך להרקיע שחקים והרכש החדש פול ג'ורג', לג'ואל אמביד יש מסביבו את צוות השחקנים הטוב ביותר שהיה לו אי פעם. הווה אומר? שעל אמביד לשאת פחות משקל על כתפיו ולחלק את האחריות בינו לבין כוכבי הקבוצה האחרים כך שה-BEATING שהוא לקח על עצמו בעונות הקודמות בסיקסרס צריך עתה להתחלק בין שאר כוכבי הקבוצה, אלא במקרי 'בידודים':

As a result, Joel shouldn’t have to shoulder as heavy a burden as previous seasons. Last year’s postseason was already the beginning of the transition to Tyrese Maxey as the 1a option in crunch time. George will assume plenty of playmaking duties. We should see even more of Embiid around the nail and top of the key. Aside from isolated situations, Joel taking a beating down in the post should be largely a thing of the past, which I’m sure will anger Shaq on Inside the NBA, but will make sense to any Sixers fan who has seen Embiid’s body break down over the years.

זה אולי נשמע מעט מוזר אבל המטרה הראשית של הסיקנסרס העונה היא להביא ג'ואל אמביד בריא לחלוטין, כשר לחלוטין, ורעב לשחק אחרי שפילדלפיה צמצמה אותו משך העונה ל-60-65 משחקים בלבד. תכנו זאת בכל כינוי שתרצו, אבל מטרת הסיקסרס העונה היא להביא אמביד לפלייאוף בריא ורעב לשחק. היא חייבת לעשות זאת כדי לזכות סוף-סוף באליפות אחרי 42 שנים.

2. שלושה שחקנים – SURPRISE! SURPRISE! – שהיו מחוץ למרוץ לחלוטין, עם סיכויים ל-MVP העונה

קרדיט SKY SPORTS

כותב הפוסט אדם גולדמן יודע כמו כל אחד מאיתנו שהסיכויים ל-MVP לפי NBA MVP Award, per FanDuel. הם:

Luka Doncic (+360), Nikola Jokic (+400), Shai Gilgeous-Alexander (+500), Joel Embiid (+700) and Giannis Antetokounmpo (+900).

הוא מציע שלושה שחקנים עם OUTSIDE CHANCES אבל עם אפשרות ריאלית העונה לעשות קפיצה קדימה:

Ja Morant

כשאנחנו נולדים – בוכים וחסרי אונים – הורינו מלאים תקווה. כשאנחנו זקנים, חלשים, לפני הסוף, אנחנו בקושי מוציאים מילה. בין לבין הכל אפשרי. אין אחד בליגה שהמילים 'הכל אפשרי' מתאימות לו יותר מאשר ג'ה מוראנט.

ג'ה מוראנט מתאים יותר מכל אחד אחד להגדרה 'הכל אפשרי'. הטרוף שלו מחוץ למגרש יכול להטות אותו – להורידו מהפסים – פעם נוספת. הוא יכול לעבור את לטרל ספריוול שה-68 SUSPENSIONS – השעיות – שלו הם שיא NBA. מצד שני יש לו את הכשרון והיכולת להיות בין הטובים ביותר בליגה במה שהוא עושה. יש לו את כל מה ששחקן צריך כדי להיות ה-MVP של הליגה. אצל מוראנט זה עניין של ברגים: אם הברגים מוברגים נכון ה-MVP הוא בהישג יד. אם הברגים רופפים, למוראנט תהיה עוד עונה דפוקה.

Zion Williamson

בפליי-אין האחרון נראה היה שזאיון מוכן לסתום את פיהם של כל מקטרגיו: הוא הוריד 40 פאונדס, קלע 40 נקודות, ונראה היה שהוא סוף-סוף הגיע. אבל בפלייאוף עצמו אוקלהומה סיטי טאטאה את הפליקנס בסיבוב הראשון.

ויליאם גילורי מהאתלטיק כותב שבגלל שג'ונאס ולנציונאס עבר לטורונטו, לפליקנס נוצר חור במרכז תחת הסל שעל זאיון ויליאמסון יהיה למלא עם כל ה-1.97 מ' שלו. הוא כבר עשה זאת פעם, בעונת 2020-21 כשקלע 27.9 נק' למשחק בדיוק של 61%. לפליקנס יש את דג'ונטה מוריי עתה מאחור, והדבר היחיד שדרוש להם הוא סנטר אותנטי. זאיון לא יהיה MVP ללא סנטר, וזאיון PF. התחילו לדבר עתה על טרייד של אינגראם בסנטר רציני. זה חייב לקרות מהר או שיהיה מאוחר מדי.

Anthony Davis

קרדיט: USA TODAY

ג'יי ג'יי רדיק הודיע שהוא עולה עם ד'אנג'לו ראסל, אוסטין ריבס, רוי הצ'ימורה, לברון ג'יימס, ואנטוני דייויס. זה ליינאפ שסיים 679. – שהיה מסיים מקום רביעי במערב. הבעייה היא שאנטוני דייויס משחק '5' ללא חשק כשהוא מסתכל בקנאה על מספר '4'.

מחוץ לחמישייה הזאת ישנם שלושה מגינים מצויינים שחוזרים מפציעות – ג'רד ונדרבילט, גייב וינסנט, וקאם רדיש. לי הכל מאיית קבוצה של 55 נצחונות לפחות.

לאנטוני יש את כל מה שצריך כדי להיות MVP. כל מה שהוא צריך זאת קבוצה מנצחת בסביבות 55 נצחונות. הוא עצמו קלע בקבוצה מפסידה 24.7 נק' עם 12.6 ריב'. בקבוצה מנצחת המספרים שלו יגדלו, ואם הוא מגיע ל-30 (+-2 ) ממוצע, הוא בהחלט יתחרה על MVP.

3. מאמן הווריורס סטיב קר מלא התלהבות מבואו של שחקן חדש לקבוצה – ד'אנטוני מלטון

כולם יודעים על החסרון הגדול בקבוצה כשהיא עומדת בפני פתיחת העונה – קליי ת'ומפסון. בריאיון עם The San Francisco Standard’s Tim Kawakami  ב- “The TK Show, קר מדבר בהתלהבות על הרכישה האחרונה, ד'אנטוני מלטון שחתם עם הווריורס על 12.8 מיליון לעונה אחת. הוא מוסיף:

He’s a two-way player, which I love because of the ability to connect multiple lineups,” Kerr said. “I think he brings that. He’s a catch-and-shoot guy, and just watching him scrimmage this past week at Chase, our guys were playing pickup ball as they get ready for camp. I watched him knock down four straight threes in a scrimmage. But they were catch-and-shoot, no hesitation. The game just flows when he’s on the floor.”

שחקן נוסף בווריורס ששווה לדבר עליו הוא קייל אנדרסון. ישנה כימיה מיוחדת בינו ומלטון. הווריורס עדיין לא מתה.

4. סטיב קר מדבר גם על השחקן שיפתיע השנה את כולם – אנדרו ויגינס

"חסרונו של קליי תומפסון יורגש ע"י כולנו, אבל דבר אחד טוב שיקרה הוא שללא תומפסון, אנדרו ויגינס יעלה מדרגה ויהיה העונה אחד משחקני גולדן סטייט הטובים ביותר", אמר סטיב קר בריאיון עם  The Athletic’s Anthony Slater. "חסרונו של תומפסון הוא אתגר חדש עבור ויגינס. הוא מלא מוטיבציה ונראה במצב גופני מעולה כפי שלא היה כל העונה שעברה. השנתיים האחרונות היו קשות מאד עבורו. הוא בא מוכן לכפר על שתי העונות האחרונות!"

5. טריי יאנג 'משתפך' לפני תחילת העונה

ההאוקס הפסידו לשיקגו בפליי-אין של השנה שעברה, פעם שלישית ברציפות שהם בפלייאוף, ומפסידים. הם הפסידו גם את דג'ונטה מוריי בטרייד עם ניו אורלינס עבור דייסון דניאלס, לארי נאנס, ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון. הסיבה? הוא וטריי יאנג היו זקוקים ליותר מכדור אחד, וההאוקס העדיפו את יאנג.

להאוקס החדשה יש את בחירת הדראפט מס' 1 – ה-9'6 (2.06 מ') הצרפתי Zaccharie Risache למרות שהיו להם רק 3% סכויים לזכות בבחירה הראשונה. טריי אומר על הצרפתי בן ה-19 שכבר הפך לחברו הטוב: "הוא יותר מ-2.06 מ'. הוא משחק כאילו הוא 2.15 מ' והוא מתאים למשחקי כאילו נולדנו יחד. יש לו הכל כמו לברת'ר, והוא בחור על הכיפאק. ישנה לו יד רכה והוא אתלט עליון. הוא שומר טוב מאד ובכמה משחקים 'עם החברה' הוא אפילו שמר עלי. יש לו המון מה-UPSIDE"

נראה שהוא ישחק כסמול פורוורד כשלארי נאנס יהיה הפאואר פורוורד. טריי יאנג החמיץ בעונה שעברה שיא של 28 משחקים אבל עדיין עשה את האול סטאר. הוא סיים את העונה עם 25.7 נק' ושיא אישי של 10.8 אסיסטים, שני לטייריס הליברטון עם 10.9 אסיסטים.

הוא אומר:

The NBA is a roller coaster,” says Young when asked about the biggest thing he's learned since entering the league. “As much as it's game by game, it's year by year too. As much as they'll love you one year, they'll change and then you can get right back to it. That's one thing I ended up learning about the NBA. You just take it day by day, never get too high or too low in any moment or day. Just try to win each and every day.”

Always trying to continue to get better — even at the areas that I'm good at,” says Young. “For me, the routine never really changes. I get in some runs, I play ones with my boys. We get competitive and they all help me. We always get better and I get better throughout the summer. Same routine, nothing really changes much.”

אני יודע שלטריי יאנג אין הרבה אוהדים באתר. זה בסדר. אני אחד שכן אוהב אותו על כל קסמיו וכל חולשותיו. אני מאמין שהעונה תהיה עונתו הטובה ביותר עד עתה. הוא התבגר בעוד שנה, והוא כבר לא הצעיר הפרוע שהיה בשש שנותיו הראשונות בליגה.

6. יום הצילומים בספארס: הגמד (כריס פול) ליד הענק (ויקטור וימבניאמה)

7. חדשות מצויינות לספארס: ויקטור ומבניאמה נשקל: 235 פאונדס (25 פאונדס יותר מסוף העונה שעברה)

בשפתנו – 124.7 ק"ג. הוסיף 11.3 ק"ג למשקלו!

8. ג'ימי באטלר איכזב את אוהדי מיאמי ביום המדיה: הוא הופיע נורמלי לחלוטין:

9. ג'ואל אמביד 'חדש' הופיע ביום המדיה – רזה ב-27 פאונדס (12.25 ק"ג)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דן רוזנבלום
01/10/2024 4:07:33

מעורב מצויין, תודה רבה.
ג'ימי בשנת חוזה. פט ריילי העביר את המסר בצורה ברורה : "אתה רוצה הארכה? תפסיק לזבל את המוח ותנצח לי משחקים". ג'ימי מת על מיאמי, היא תפורה עליו כמו קונדום…אבל יש לי הרגשה שמיאמי תשחרר אותו בסוף העונה.

טריי יאנג צריך לעשות צמות כמו של אייברסון, הוא יראה מגניב וזה יעזור לו שיווקית. לא מבין מה הוא חושב עם התספורת כרטיסן מפקיסטן הזה כל הקריירה, אבל אשתו התחתנה איתו בכל זאת.

מקווה שאמביד ימשיך ככה ולא יגרר לדכאון. יש לו סוכרת סוג 1 וכל הקריירה שלו עלולה להסתיים ברגע אחד אם הוא לא ישמור על תזונה בריאה.

מקווה שג'ה גילה שאפשר להתמסטל תחת מכדור אחד קטן ולהנות ממנו כאילו שהיית במסיבה עם כמה פרחחים מטומטמים. מקווה בשבילו שיחזור בכל הכח. התגעגעתי והוא היה טוב לכדורסל ולליגה.

הווריורס ממש אבל ממש לא מוספדים. בעיניי הם אחת מהקבוצות שרצות לאליפות השנה.
13 מליון זה ה-מ-ו-ן עבור חוזה לשנה אחת. מלטון אמור TO BRING IT.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/10/2024 4:14:21

אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שלאמביד יש סכרת , אבל זה לא נכון

דן רוזנבלום
01/10/2024 4:38:42

קראתי את זה במאמר קונספירטיבי ולא רשמי.
אני חושב שהוא והצוות שלו משלמים היטב כדי להעלים את העובדה הזאת.
זה יכול להסביר הרבה דברים, כמו העיוות בעין שהיה לו.

מקווה שהוא יפסיק עם המתוקים וישמור על משקל נמוך.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/10/2024 5:32:31

"קראתי את זה במאמר קונספירטיבי ולא רשמי"

אני קראתי גם שהיהודים עשו את 9/11
שאמא של שמעון פרס ערבייה
ושדלונטה ווסט מזיין את אמא של לברון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עכשיו הכל ברור – דלונטה שכב עם האמא הערבייה של פרס ב-9/11 וכך נולד לברון.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/10/2024 7:41:41

I look at all the lonely people….
where do they all come from

דן רוזנבלום
01/10/2024 18:43:46

חחחחח, מצחיק אתה…
(בלי ציניות)

LiorD
LiorD
01/10/2024 15:26:40

אין לאמביד סוכרת מסוג 1 או 2 (היום יש כבר 3..),
אבל בשביל הרקורד, ואני מאחל לכם שלא תאלצו לאמת את המידע הזה ממקור ראשון אף פעם,
סוכרת מסוג 1 (מה שקראו פעם 'סוכרת נעורים'), היא מחלה אוטואימונית בה בגיל ילדות (בד"כ) הגוף תוקף והורס את הלבלב ואין לגוף דרך שום דרך לייצר אינסולין, ולכן כל כך אין מגבלות על אכילה, פשוט מזריקים אינסולין אחרי האוכל ובתדירות לפי החלטה של רופא.

בסוכרת מסוג 2 (שקראו לה פעם 'סוכרת מבוגרים') האכילה הלא נכונה היא בפירוש דבר שחייבים לנהל. הסוכרת נגרמת בגלל שהגוף מפתח עמידות לאינסולין, בגלל אכילה לא בריאה (משקאות ממותקים, ממתקים, פחמימות בהגזמה, אין מספיק סיבים, עודף קלורי מוגזם..) וגם נטייה גנטית. כל המחקרים מראים שאימוץ אורח חיים בריא (אכילה, פעילות גופנית, שינה..) משפר את כל המדדים המטבוליים ובפרט סוכרת סוג 2.

קוריוז: אחת הסיבות שהפסיקו לכנות את זה סוכרת נעורים או סוכרת מבוגרים, זה כי בארה"ב (בעיקר, היום כבר ברוב העולם המערבי), הילדים כל כך השמינו, ואוכלים כל כך גרוע, כך שגם הילדים כבר חולים בסוכרת סוג 2, ולמעשה יש כבר יותר ילדים עם סוכרת "מבוגרים" מאשר "נעורים", אז פשוט ויתרו על השם.

Last edited 2 days ago by LiorD
Guy d
Guy d
01/10/2024 17:51:26
Reply to  LiorD

הפחתת צריחת פחמימות וסוכרים מעובדים היא לא טיפול במחלת הסכרת, אלה טיפול בסימפטומים של המחלה.
הגורמים למחלה הם לא הסוכרים והפחמימות, התורמים העיקריים למחלה הינם צריכה של בשר ומוצרים מן החי, שמכילים דלקות שגורמות לשינויים בתאים שמובילים לעמידות לאינסולין.
התרופה לסכרת טייפ 2 היא דיאטה מבוססת צמחים והימנעות ממוצרים מן החי (לא מסוכר ופחמימות)

LiorD
LiorD
01/10/2024 21:13:11
Reply to  Guy d

הואיל ועשיתי בדיוק 180 מעלות מדבריך, נסתפק בלומר שהרופאים שלי סבורים אחרת.
אבל בתיאבון! תהנה ממה שעושה לך טוב.

Guy d
Guy d
02/10/2024 1:08:35
Reply to  LiorD

לא הבנתי מה אתה אומר בתגובה הזאת. הרופאים המובילים בעולם בתחום אמרו את מה שאני כתבתי, זאת לא המצאה שלי.

Florida man
Florida man
01/10/2024 21:56:18

העלבת קשות את ציבור הכרטיסנים הפקיסטנים. לא מספיק לנו הטילים מאיראן?

דן רוזנבלום
02/10/2024 0:47:36
Reply to  Florida man

אוי לי, אני כה מתנצל. איך אוכל לתקן את העוול הנורא?

golan
golan
01/10/2024 4:30:43

אחלה מעורב. תודה
יאנג מדבר הרבה, כמעט כמו שחקני עבר שאין להם מה לעשות.

MBK
MBK
01/10/2024 5:09:55

תודה רבה מנחם
אם אנתוני דיוויס יבחר ל MVP אני מבטיח להביא משקה לכל מי שיגיע למפגש הופס הבא
מעלה את ההימור, אוסיף גם בקלאוות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/10/2024 6:50:44
Reply to  MBK

🤣🤣🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MBK

אולי תוסיף גם סברינות?

yaniv
yaniv
01/10/2024 12:13:35
Reply to  MBK

אני יודע שאתה לא מחביבי דיוויס אבל אם תסתכל אובקיטיבית ביכולת של דיוויס אישית שנה שעברה בהחלט הייתה יכולת של מועמד MVP רק שהלייקרס לא הצליחו לתרגם את זה למספיק ניצחונות.בוא נגיד שבלי היכולת של דיוויס שנה שעברה היינו במקומות החארונים במערב

gogo
gogo
01/10/2024 5:16:29

תודה על המעורב
ה mvp יהיה לוקה או שגא
עצוב לשמוע על מוטומבו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
האסטרטגיה של אמביד, לנהל את העומס ולהישאר בריא, נכונה שבעתיים בנוגע לשלושת המועמדים בפוטנציה – מוראנט, זאיון ודייויס, שכולם פציעים להחריד. מקווה בשבילם שלא יזכו בתואר, וכן יזכו בבריאות ואריכות ימים.
.
לא יודע מה להגיד על העלייה של וומבי במשקל. מצד אחד זה טוב שהתחזק, מצד שני תוספת גדולה מדי מהר מדי עלולה להעמיס יותר מדי על הגוף ולהביא לפציעות ולהתפרקות מוקדמת. טייק איט איזי.
.
מעניין יהיה לעקוב אחרי כל מיני רוקיז שלנו מהשנים האחרונות – ברנהאם, ווסלי ואפילו סיסוקו הצעיר ולראות אם השתפרו, בינתיים לא ראינו מהם יותר מדי ניצוצות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/10/2024 6:46:34

ג'ואל אמביד יתגלה סופית העונה בתור רכיכה.
שלא סוחבת שום דבר חוץ מהאגו של עצמו

The Oak
The Oak
01/10/2024 16:33:38

לכן היה צריך להטריד הקיץ הזה

אשך טמיר המקורי
01/10/2024 6:48:12

מעורב שיקוצים לתפארת
אמביד AKA "החלאה מס' 1 בליגה"
ג'ה הדביל המקפץ
העכברוש הלא רלוונטי בעל תסביך נפוליאון
רגלי פורצלן "מרגרינה" דייוויס
"שודד בטרנינג" באטלר
והכי התביישתי לראות את כריס פלופ במדי הספרס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/10/2024 7:14:20

חחחחחח
אני שמרתי על נימוס(ווינק ווינק)

שדות פופ לנצח
01/10/2024 7:47:32

אתה מתרכך טמיר.
איך לא שמת לב ל-
אנדרו "משוואה בנעלם אחד" ויגינס
זאיון "שומר משקל ונגיעה" וויליאמסון
זאכארי "לי זה קשה" ריזאשה
ויקטור "הבגט הפריך" וומבניאמה
סטיב "דג מת" קר ???
כל כך הרבה שקצים שפספסת במאמר…אתה חייב לחזור להתאמן חזק יותר לקראת פתיחת הליגה, אני קורא לכינוס חירום של הLLL שבו תעשו לאשך התערבות דחופה להחזירו לתלם, שימון תתחיל לאסוף את הפרצופונים המחייכים בדמעות שלך ופופרס תביא איתך את טיטול הזהב…
עוד מעט והמקורי יתחיל להעביר זקנות את הכביש לתרום לקבצנים והכי גרוע לתלות פוסטר של לברון בכפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יחידת הLLL באימונים אינטנסיבים לפתיחת העונה ושומרים על עמימות זמן התקיפה.
תרים עם טראקרס במנהרות אל איי באזור הסטייפלס שם מסתתר המנהיג העליון ופני הליגה יחד עם בנו.
היתר זה מפקדים בכירים וזוטרים וגם הם על הכוונת.

אשך טמיר המקורי
01/10/2024 10:54:30

עצוב שמדינת הלייקרס מאפשרת לאירגון הטרור להחזיק אותה מהביצים ולפעול משטחה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/10/2024 10:55:55

הטיטולים מוכנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבו ג'מוס שולט שם לחלוטין

The Oak
The Oak
01/10/2024 16:34:16

הגזמת, בהינתן דריימונד, בן סימונס ועוד כמה אבות מייסדים בתחום השיקוץ וה shithousery

אשך טמיר המקורי
01/10/2024 17:43:35
Reply to  The Oak

דריימונד מקום שני.
סימונס סתם בדיחת קרש.

פה איתמר
פה איתמר
01/10/2024 7:13:35

מעורב נהדר
תודה

Berch
01/10/2024 7:25:38

אחלה מעורב
🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/10/2024 8:58:38

תודה רבה מנחם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ספטמבר נגמר האופטימיות של ספטמבר לא נגמרה.איזה יופי השמש זורחת,פרחים מלבלבים,כולנו נהיה אלופים.
וומבי עלה במשקל הרמתי טלפון לפארוק מהלפה הלוחשת ,מה אתה אומר ,תביא אותו אליי אני מסדר לו 30 ק"ג יותר.ומה אתה אומר על אמביד שירד במשקל? תשובה נשאר מכוער.

מה דעתכם על ממפיס אלופת המערב בשנה הבאה?בעצם למה לא,מוראנט בשיא שלו הוא שחקן מפחיד,אי אפשר לעצור אותו,הוא מרחק של בורג אחד בראש כדי להיות עליון.זק אדי תפור בדיוק למוראנט נראה לי שיהיה הרוקי עם מספר הנקודות הגבוה ביותר.יש את צמד הגקסונים,לא הספיק לכם יש את דסמונד ביין שוטינג מעולה.יש ספסל לא נורמלי,סמטרט,קלארק,אלדמה,קינארד,וינס ויליאמס.קבוצות במערב נחלשו ,השאלה אם הם מספיק טובים להתגבר על אוק עם שיי.
ג.ס סטייט איזה אופטימיות ,צודקים זה הזמן,מתי מלטון ,וויגנס יקבלו שבחים באפריל?
אטלנטה זה הזמן לתת כתרים,ליאנג שיחזור לעצמו,לריזאשה שיהיה שחקן מעולה בליגת המשנה.
עוד סיבה לאופטימיות באטלר שינה תסרוקת,רק שישנה גם את משחקו,ויש לנו עוד קבוצה לאליפות.
עוד סיבה לאופטימיות כוס קפה שחור מלאה בקצף עם מעט סוכר ,נשבע לכם שראיתי אותה קורצת לי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס מסיימת 1 במערב בהחלט ייתכן אבל בפלייאוף יעופו סיב 2. גה חסר קליעה ואם לא שיפר אותה הם יהיו בבעיה בשלבי הפלייאוף המתקדמים.
בעונה הסדירה הם בהחלט יכולים לרוץ ולדעתי יסיימו גם בטופ 4

רן הנרגן
רן הנרגן
01/10/2024 9:34:37

זו הולכת להיות שנת מהפכה. מהפכת האוזמפיק. החומר הזה, חוקית , מאפשר לשחקנים להשיל ק"ג רבים ממשקלם.

Yinon Yavor
01/10/2024 9:54:16

מצחיק שגם עלייה גדולה במשקל (וומבי) וגם ירידה גדולה במשקל (אמביד), עבור אותה עמדה בחמישייה, משווקות כעניין חיובי

NBA בדם
01/10/2024 11:27:15

אחלה של מעורב

אור
אור
01/10/2024 14:57:06

תודה מנחם, יכול לכתוב משהו על מוטומבו?

רק הערה קטנה.. איפה הלייקרס ואיפה 55 נצחונות חח

LiorD
LiorD
01/10/2024 15:27:23

תודה למנחם על עוד מעורב מצויין.

The Oak
The Oak
01/10/2024 16:32:21

אמביד כבר לא ילמד… ולא יגיע רחוק
אוהדי פילדלפיה מאחלים לטרייד אמביד על ציון וויליאמסון. יש מצב? ציון עוד יכול ללמוד…

דה שוט
01/10/2024 16:37:47

https://www.ynet.co.il/sport/article/hjzbd7wr0?tbref=hp

הוא אנטי-ישראל ולכן העדיף את קוק על כספי.
יום אחד הוא יישבר בחקירה ויודה בזה, כמו ג׳ק ניקולסון
🙂

Last edited 2 days ago by דה שוט
עגל
01/10/2024 16:54:35
Reply to  דה שוט

זאת ספקולציה כמו הכתבה בוויינט (אין לכתב שום הוכחה מי רצח את אבא של סטיב ואני גם לא חושב שהג'יהאד האיסלמי הוא אביו-מולידו של חיזבאללה).
יכול להיות בהחלט שקר פרוגרסיבי מטורלל וזה מוליד איבה כלפי הרבה מדינות וארגונים, בין השאר ישראל.

שדות פופ לנצח
01/10/2024 17:21:43
Reply to  דה שוט

אם הוא אשם בכך שהעדיפו את קוק על כספי אז צריך גם לתת לו קרדיט על כך שצרפו את כספי בתחילת השנה, לא? או שכמו ביבי , הוא אחראי רק על הצלחות והכשלונות זה בגלל אחרים?

אשך טמיר המקורי
01/10/2024 17:44:57
Reply to  דה שוט

זאב אברהמי לא משהו ששווה התייחסות

דה שוט
01/10/2024 17:55:33
Reply to  דה שוט

הוא אדם פוליטי – לא כל המאמנים כאלה – התנגד אקטיבית לטרמפ, הגיב על אירועי ירי, התבטא על חוקי הנשק – וביחס למלחמה בעזה הקפיד להזדהות שווה בשווה עם שני הצדדים. ככזה – אפשר לצפות ממנו לא לאהוב את הרעיון שכספי יחגוג דווקא אצלו. כשהוא גייס אותו החגיגות היו רחוקות. כשהן התקרבו – זה הציק לו.
ד״א – זה דומה עקרונית למה שקרה עם לברון ובלאט. המחשבה שבלאט יאמן באולסטאר על הגב של לברון הטריפה את לברון. הוא לא היה מוכן לתת לזה לקרות.

שדות פופ לנצח
01/10/2024 23:22:42
Reply to  דה שוט

בדברים שקשורים לארה"ב הוא מתבטא בנחרצות , אי אפשר לצפות ממנו שיבין את כל הדקויות שמתרחשות בשכונה שלנו, מה שרואים באמצעי התקשורת שם אלו לא התמונות והדיווחים שמראים לנו כאן…ולפני ה7 לאוקטובר במשך שנים האמריקאים נחשפים לדיווחים שאעפס לא ממש מחמיאים לישראל ורבים משוכנעים שישראל פועלת באופן, בוא נגיד, ברוטאלי …אז הציפיה שלך מסטיב קר לא ריאלית בעליל ומכאן גם כל שרשרת ההסקות שלך לגבי כספי קוק וכדומה נטולת בסיס…ישראל רק בעיננו היא מוקד העולם, לרוב האנשים היא מדינה קטנה ורחוקה שעולה לכותרות רק בענייני אלימות…האם לך יש איזשהו מושג מה קורה כרגע באייידהו? מה מציק לתושבי נברסקה? ישראלים אוהבים לחשוב שהם העם הנבחר..בהרבה מקומות בעולם משוכנעים שאנחנו העם הנבחרא

Last edited 2 days ago by שדות פופ לנצח
k_700 the original
k_700 the original
01/10/2024 17:28:18

מוראנט יכול להיות הסליפר למירוץ mvp. יש שם הכל מבחינת כשרון, יוסג ויכולת להשתלט על המשחק, גם לא מעט כשרון מהצדדים.

זאיון ואיידי לא רואה לזה שום סיכוי.
איידי כבר הרבה פחות טוב הגנתית והוא ימשיך לשחק 5. ליד לברון אתה לא לוקח mvp.
זאיון- מוגבל מדי. אין שם משהו שיקפיץ אותו ל29-30 נקודות לערב.
פשוט מוגבל. אין קליעה יש כניסות של טנק לסל וכמובן עניין הכשירות. mvp לעולם לא יהיה שחקן פציע כמוהו.

Alex Rabino
01/10/2024 17:28:58

אם ריזשה הצרפתי כל כך גדול כמו שטריי יאנג עושה ממנו, איך זה שלא היה לו מקום בסגל של נבחרת צרפת לאולימפיאדה?
ובנושא הוספת משקל, קראתי אתמול שגם דני אבדיה שלנו הוסיף 13 ק"ג למשקלו.

אור
אור
01/10/2024 20:24:25
Reply to  Alex Rabino

כבר רשמנו לך על סגל צרפת לאולימפיאדה בפעם הקודמת

Last edited 2 days ago by אור
Florida man
Florida man
01/10/2024 21:58:03

איפה שאמביד משחק לא יצמח דשא. נקסט

trusttheprocess
trusttheprocess
02/10/2024 1:37:05
Reply to  Florida man

אם היית מבין משהו בלנדסקייפינג היית יודע שברחבי ארה"ב במקומות חמים כולם עברו כבר לדשא סינטטי