מעורב הופס ליום  חמישי וששי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי וששי / מנחם לס

***********

בעוד 3-4 שעות ההוריקאן האיום שנחת בפלורידה יגיע גם אלינו. אני ממהר לשלוח מעורב קצר להיום ומחר. קצר גם מפאת חוסר זמן וגם בגלל שעכשיו עלי לדאוג לגייל כמעט 7/24

**********

1.דריק רוז, פעם ה-MVP, תולה את הסניקרס שלו אחרי 16 שנות NBA

מעורב הופס ליום  חמישי וששי / מנחם לס

"Knowing that I gave my all to the game, I feel confident in my decision," Rose told ESPN. "Basketball was just the beginning for me. Now, it's important that I give my all to my family — they deserve that."

רוז אמר ל-ESPN: "נתתי את הכל למשחק. אני מרגיש בטוח עם החלטתי. כדורסל היה רק התחלה עבורי. עתה מה שחשוב ביותר לי הוא לתת את הכל למשפחתי".

ממפיס גריזליס שיחררה את רוז מחוזהו.

בן ה-35 הזה, 1.92 מ', היה בחירת הדראפט מס' 1 ב-2008 ע"י עיר מגוריו, שיקגו, הפך לכוכב השיקגו בולס שכמעט מהרגע הראשון הפך לכוכב הצעיר הדומיננטי ביותר בליגה. יתרונותיו? אתלטיות, חוצפה, וחוסר פחד – FEARLESSNESS אפילו מול גדולי הכוכבים. הוא הפך מיד לרוקי העונה, והיה לאול-סטאר בשלוש השנים הבאות. ב-2010-11 הוא הפך ל-MVP הצעיר בהסטוריה בגיל 22 כשהוא קולע 25.0 נק' עם 7.7 אסיטסטים להוביל את שיקגו בולס לרקורד הטוב ביותר של עונת 2011 כשהקבוצה סיימה עם רקורד של 20-62.

מאז באה הירידה. הוא קרע את ה-ACL בסיבוב הראשון של הפלייאוף ב-2012. הוא החמיץ את כל עונת 2012-13, ושיחק רק 10 משחקים בעונת 2013-14.

שמונה שנותיו בבולס הסתיימו כשהבולס TRADED HIM לניקס בעונת 2016. הוא היה לא יותר מ-JOURNEYMAN בשאר הקריירה שלו כשהוא סובל מפציעה אחרי פציעה.

2. הלייקרס מתכננת משחק ראשון היסטורי בו ישחקו אב ובן – לברון וברוני

קרדיט: פיידאוויי וורלז – FADEAWAY WORLD

לברון בן 39 ומתחיל את עונתו ה-22 בליגה. ברוני בן 19 ונבחר כרוקי במספר 55 בדראפט האחרון.

הליגה לא מתחילה עד ה-22 לאוקטובר אבל רוב פלינקה, אבל משחקי המבחן עומדים להתחיל ופלינקה כבר אמר –

"[Bronny] got switched onto LeBron, and LeBron took him baseline, up and under off the glass," Pelinka said. "The words exchanged afterward were probably more challenging than anything else."

לברון החליט להשתתף בשמחה בדף האינסטגרם שלו, כשהוא מעתיק את דברי פלינקה על 'האב ובנו', וכתב מתחת

, "Great defense. Better O."

עם כל ה'הולה והבולה', המאמן ג'יי ג'יי רדיק לא מתרגש במיוחד. הוא אומר, "אני מסתכל על הכל כעל אתגר, לא פחות ולא יותר. הוא הוסיף: "אז אני אהיה המאמן הראשון בהסטוריה לאמן אב ובנו. אין כאן כל דבר לפחד' ממנו. להיפך. זה אחלה אתגר. הוא ממשיך:

" I feel very fortunate that I get to coach him because he's young and he's hungry, and he's got a lot of inherent skill sets that we can really mold into a really good NBA player. On top of that, he's a fantastic kid. He's extremely coachable. He's got the right spirit and energy every single day. So … it's not something I've really thought of as a challenge."

3. אוווופה…הסיפור חוזר על עצמו כשיר ישן ועצוב: קוואי לינרד לא ישתתף באימונים הקשים של הטרום עונה, ויחמיץ את משחקי טרום העונה

קוואי לינרד עבר לאחרונה ניתוח בברכו הימנית בנסיון לתקן בעייה כרונית ממנה סבל קוואי מאז יום האליפות בטורונטו. נשיא הקליפרס לורנס פרנק אמר אתמול שהנפיחות בברכו של קוואי "ירדה משמעותית", אבל הזהיר ש-"עדיין לא ברור אם קוואי יהיה מוכן לתחילת העונה. הוא יתחיל להתאמן 'בקלות' במחנה האימונים, אבל ההתגברות על הניתוח איננה 'קריסטל בול' ואיש לא יכול לנבא בבטיחות כיצד הברך תגיב לאימוני הכושר הקלים שיתגברו בחוזקם בהדרגה'.

כל מה שיש לי לומר על קוואי לינארד, ואגיד זאת באותיות גדולות, באנגלית כי זה נשמע טוב יותר מאשר בעברית זה – –

WHAT ELSE IS NEW?

4. היי אשך! היי שימון! לא תאמינו. רדיק מגלה את החמישייה שהוא יעלה איתה!

קרדיט: Jul 2, 2024; El Segundo, CA, USA; Los Angeles Lakers coach JJ Redick at a press conference at the UCLA Health Training Center. Mandatory Credit: Kirby Lee-USA TODAY Sports© Kirby Lee, Kirby Lee-USA TODAY Sports

מאז שג'יי ג'יי הוכרז כמאמן הלייקרס, והוא הבטיח ש"יהיו שינויים רבים בקבוצה", כל אוהדי הקבוצה לא הפסיקו לנחש כיצד תראה הקבוצה במשחק הפתיחה. איזו חמישייה חדשה המאמן החדש שלא אימן לפני כן יום אחד בחייו יעלה, כדי שיראו וידעו כולם, כמו שאומרים החברים שלי מאלרועי, ש-"בא מאמן חדש ואיתו תהיה קבוצה חדשה": JJ Redick Makes Starting Lineup Announcement for Lakers' 2024-25 Season – Athlon Sports

אז ג'יי ג'יי רדיק הודיע בפודקאסט עם זאק לאו (הכתובת מודגשת) שזאת החמישייה החדשה שלו:

"אני מעלה מאחור את ד'אנג'לו ראסל ואוסטין ריבס. מלפנים אני עולה עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס. הסמול פורוורד יהיה – אחרי מחשבה – רוי הצ'ימורה. התלבטתי בינו לבין ג'רד וונדרבילט, ובמשך העונה הוא עלול לקחת את מקומו של הצ'ימורה".

-"היי, קוץ', החמישייה דומה מאד לחמישייה של העונה שעברה, אז מה חידשת?"

רדיק: "עבורי זו חמישייה חדשה. היא הייתה 10-23 בעונה שעברה ואני עולה איתה עד שאחליט אחרת"

עכשיו הוא מסביר כיצד ישחק עם דגש על ה-3, ועם לברון OFF THE BALL":

"It’s funny, because I think when people hear that in regards to LeBron playing off the ball, it’s doesn’t mean he’s not gonna have the ball," Redick explained. "LeBron is one of the smartest players and I think using him as a screener and finding ways to get him the ball in specific spots on the floor where he can be a facilitator and scorer, that’s what I mean by being off the ball. I don’t mean LeBron is gonna walk the ball up and get ball pressure at 94 feet and run a high pick-and-roll every time. That’s not how we’re gonna play. I think in terms of what the offense is gonna look like, there will be a decent amount of movement. The shot profile will hopefully improve. We’ve talked about ways to get more paint touches. We’ve talked about ways to shoot more 3s. We’ve talked about some of the leeway you have to give certain players with midrange shots, whether that’s in the post or isolation. But hopefully the shot profile improved. I think from a possession standpoint, one of the margins this team created last year and historically with this group has been free throws. Outside of that, there hasn’t been a lot of margin creation so we’re gonna try to create some margins, one of which is we’re really gonna emphasize offensive rebounding and corner crashes. So yeah, I’m not comparing that to a previous coach or system, but those are some of the things that will look like a team that I coach."

"אני עומד גם להשתמש באנליטיקס באימונים ובמשחקים"

(אזהרה לכל אוהדי הלייקרס מפרופסור מנחם לס: "אל תתפלאו אם ג'יי ג'יי רדיק יוביל את הלייקרס ישר לעמק הבכא, כמו שהיה אומר לנו המורה שלי קווינט").

אני מצפה בקוצר רוח ל-

DISASTER בלייקרס

Jayson Tatum: Don't need 'extra motivation' for another Celtics title run.5

"אני לא צריך מוטיבציה לעונה הבאה או עד סוף הקריירה שלי ב-NBA. האולימפיאדה בפאריז היא כל המוטיבציה שאני זקוק לה עד סוף הקריירה"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
26/09/2024 20:02:48

דריק רוז של לפני הפציעה היה שחקן שבשבילו קונים כרטיס למשחק.

Last edited 22 hours ago by Smiley
A Ljos: Resurrection
26/09/2024 20:16:48

חבל על דרק רוז. תמיד קיוויתי שיחזור לכושר של אחרי הפציעה הרביעית.
אבל ברצינות, תמיד כדאי לזכור שמדובר בחרא של אדם, אנס כנראה (יצא מזה רק בזכות המון כסף, כמות מכובדת של מיזוגניה ומושבעים שמיהרו להצטלם איתו מיד אחרי המשפט), בוודאות אחד שלא מבין מה זו הסכמה, ואחד שציפוף השורות של העיתונאים אחרי האונס להציג אותו כמי שהתגבר על קשיים חשפה את העיתונות בשיאה השלילי.
כן, הייתה לו עונה אחת מעולה פעם. עונה מעולה, לדעתי לא מהנה בשום צורה לצפייה, אבל מעולה.

Li Ming
Li Ming
26/09/2024 20:51:42

הבנאדם זוכה, ובמשפט אזרחי איפה שרף ההוכחה אפילו פחות מחמיר ממשפט פלילי. הוא לא אנס

רביד אראל
רביד אראל
26/09/2024 21:09:35
Reply to  Li Ming

המקרה של רוז (ושל מפורסמים נוספים כמו ג׳וני דפ) לא מוכיחים חוסר אשמה אלא ששיטת המושבעים לא יעילה כשמדובר במפורסמים.
הסיבה העיקרית היא שאי אפשר למצוא אנשים שלא מכירים אותם וקשה למצוא אנשים שאין להם דעה חיובית עליהם ואם נוסיף לכך יתרונות משמעותיים מבחינת משאבים נקבל בית משפט שיחסי הכוחות בו כל כך חד צדדיים שכמעט אין אפשרות לנצח את המפורסם.

Li Ming
Li Ming
26/09/2024 21:26:27

"חוסר אשמה" זה לא דבר שצריך או בכלל ניתן להוכיח (אתה לא יכול הרי להוכיח שלילה)

Li Ming
Li Ming
26/09/2024 21:31:37

ומה ג'וני דפ קשור בכלל? הוא תבע את גרושתו אמבר הרד שמפורסמת לא פחות ממנו, וזכה בצדק גמור

LiorD
LiorD
27/09/2024 7:16:24

לא האמינו לה, זו המציאות האובייקטיבית.
אולי היא אכלה אותה, אולי היא נוכלת.
לא היינו שם.

NBA בדם
26/09/2024 20:24:51

תודה מנחם
דריק רוז העז של ה what if ללא ויכוח. הmvp הכי צעיר בהיסטוריה והשחקן שהכי אהבתי.
לראות אותו מחליף מהילוך ראשון להילוך חמישי בכניסה חתולית לצבע זה הדבר הכי יפה ומחשמל שהיה מעולם.
הסיבה העיקרית שהמזרח מאמצע עד סוף העשור היה די חלש הוא בעיקר היעדר רוז ככוכב עליון שייתן פייט ללברון ראש בראש בשנים הללו.

עידו גילרי
26/09/2024 20:32:36
Reply to  NBA בדם

והmvp היחיד שלא יהיה בHOF.

eliko3rd
eliko3rd
26/09/2024 20:59:03
Reply to  NBA בדם

היה שחקן אדיר!
עד היום אני זוכר שראיתי את הכניסות שלו בהילוך חוזר וב-slow motion ואמרתי לעצמי (בקול רם) שאני לא מבין איך הגוף שלו מחזיק עם המעברים מהילוך ראשון לחמישי….

רן הנרגן
רן הנרגן
26/09/2024 20:25:24

espn הודיע לזאק לואו שהוא מפוטר. איו גבול לטפשות של הרשת הזו

עידו גילרי
26/09/2024 20:32:11
Reply to  מנחם לס

מה שקרה זה שהחוזה שלו יקר מדי והם לא באמת צריכים תוכן איכותי…

Last edited 21 hours ago by עידו גילרי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן אדיר היה לפני הפציעות. בהחלט מהנה לצפייה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/09/2024 20:50:59

הלייקרס מתכננת משחק ראשון היסטורי בו ישחקו אב ובן – לברון וברונילחם שעשועים חחחחחח

ירון, החלום
ירון, החלום
26/09/2024 21:10:50

בס"ד
תודה מנחם.
שחקן נהדר, שהפציעות הרסו לו את הקריירה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/09/2024 21:23:31

ברור שלאחר ההתחלה המדהימה של רוז תחושת ההחמצה הגיוניות, אבל עדיין, מיליונים חולמים להשיג את מה שהוא השיג (ולא רק את המיליונים). גם החזרה מתהום הפציעות זה הישג. שיפרוש עם חיוך.
ומשחק של אב ובן זה לא היסטוריה, זו אנקדוטה. פריט מידע לטריוויה ותו לא.
תודה רבה מנחם, מקווה שיעבור עליכם סופש שקט (וגם עלינו, מסיבות שונות כמובן)

Last edited 21 hours ago by האווי לאסוף
MBK
MBK
26/09/2024 21:56:31

תודה מנחם על המעורב
שתעברו את הסופה בשלום
אתמול והיום היה אמור להיות משחק של המטס מול אטלנטה שנדחה לדאבל הדר על הפלייאוף
זה יהיה מאוד מרתק
רדיק מסתמן כגאון כדורסל, אני לא מאמין שהוא יזם חמישיה כזאת

עידו גילרי
26/09/2024 23:02:49

בינתיים ג'וניור ברידג'מן השלים רכישת 10% מהבאקס. תאכל אבק לברון, מי זה מייקל?

Avri
Avri
26/09/2024 23:34:03

מנחם, תשמור על עצמך ועל גייל בהוריקן הקרב. שיעבור בשלום.

Ari
Ari
26/09/2024 23:57:40

תודה רבה
איך זה שאתה לא כותב כלום על בן שרף?

דוקטור רזי הופמן
27/09/2024 14:10:56
Reply to  Ari

זה הכנסתי לדיומא…
מה קרה?

Ari
Ari
27/09/2024 15:35:22

כלום,
אבל הוא חתיכת תופעה

דוקטור רזי הופמן
27/09/2024 17:31:33
Reply to  Ari

תופעה נהדרת!

golan
golan
27/09/2024 0:53:34

בהצלחה עם הסופה.
ברוני לא ישחק בG ליג – אין פה מה לפתח. הביאו אותו למטרה אחת – הכסף שיעשו על הקרקס של "הבן משחק עם אבא".ובהצלחה לרדיק ליצור תנועה בהתקפה כשלברון לא עם הכדור. כי הוא למד מקרי באולימיפאדה לרוץ סביב חסימות.
דרק רוז היה שחקן שכיף לצפות בו. אח"כ הפך לערס מגעיל על הסף הפלילי וניצל רק כי הוא מפורסם.
לטייטום עדיף לא להכנס לפינה הזאת של המקופח. לך תעבוד ותדאג שבאולימפיאדה הבאה לא ישתלם לוותר עליך.

Avri
Avri
27/09/2024 9:01:27
Reply to  golan

אני דווקא מאוד מבסוט מזה שהם (גם הוא וגם בראון) במוד מקופחים. בדיוק זריקת המוטיבציה שקבוצה צעירה ושבעה צריכה. אמן שהקהל יזכיר לו את זה כל העונה.

עידו גילרי
27/09/2024 9:03:14
Reply to  golan

ולפחות כלפי חוץ לפחות הוא לא נכנס אליה.

אשך טמיר המקורי
27/09/2024 1:48:29

תודה רבה מנחם.
מה קורה עם גייל?
שותף לתחושתך שהלייקרס עם רדיק הולכים לחתיכת דיסאסטר.

דן רוזנבלום
27/09/2024 1:49:34

מה קורה עם גייל?

Florida man
Florida man
27/09/2024 5:16:32

שמור על עצמך דוק. ההוריקן הזה בכלל לא נחמד ויגיע אליכם עם הרבה גשם ורוח.
הייתי בטוח שלברון יעלה מהספסל- מוזר…

Yinon Yavor
27/09/2024 8:47:29

ראיתי עכשיו שכל 4 הסדרות ב wnba הסתיימו ב 0:2 לטובת הביתיות.
צריך לשנות את השיטה הזו כי קבוצה ללא ביתיות יכולה לסיים פלייאוף בלי משחק ביתי אחד אפילו. זה גם מה שקרה הפעם. מרגיש לא הוגן

Avri
Avri
27/09/2024 9:03:12
Reply to  Yinon Yavor

נכון. ומה הקטע לסגור את זה כל כך מהר?

אשך טמיר המקורי
27/09/2024 9:05:44
Reply to  Yinon Yavor

אתה רציני? זה לא 1-1 ומשחק מכריע אצל הביתית?

Smiley
27/09/2024 9:40:16
Reply to  Yinon Yavor

זה בעיקרון שיטה מלפני הכסף הגדול שהגיע, שלא ממש היה כסף ואיסור על טיסות צ'רטר לקבוצות
הקיצור, ניסו לחסוך על הקבוצות

רן הנרגן
רן הנרגן
27/09/2024 11:54:04
Reply to  Yinon Yavor

זו שיטה שמסתכלת בעיקר על הבעיתיות שבטיסות. צריך לזכור שאין חלוקה גאוגרפית אלא לפי דרוג ויוצא שיתכנו מצבים של פערים של 4 שעות תוך שטסים הלוך ושוב לאורך היבשת. מצד שני יש בשיטה הזו חוסר הגינות לקהל של הקבוצה שמדורגת נמוך. הוא עשוי שלא לראות את הקבוצה שלו בפלייאוף בכלל (כמו שקרה ל4 קבוצות השנה) .

עמיחי קטן
27/09/2024 13:02:23

שיעשו מה שהיה מקובל פעם באירופה – משחק ראשון אצל הקבוצה בלי הביתיות ואז משחקים 2-3 אצל הקבוצה עם הביתיות

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לברון ובבוני יחד במשחק. אם זה לא מופע בידורי,אז אין לי בכלל מושג מה זה בידור.ברור לכל אחד שאין הצדקה מקצועית למופע כזה.אבל כלכלית ללא שום ספק.אנחנו עכשיו בפרומו של פרק חשוב מאוד בטלנובלה,הבן מזהה את אביו ,שמחה, דמעות.בבוני יקלע את סל הנצחון.
במשאל שכרגע בו יש 700 משתתפים(המשאל עוד לא נסגר)63% רואים ברוז כלא ראוי להיכל התהילה.וזו הטרגדיה הגדולה שלו ,אולי היה צריך לפרוש מייד לאחר הפציעה הקשה שלו.הוא מיתג את עצמו כגורנימן,לפי המשאל הרוב לא זוכר את הימים הטובים שלו.
למה נתנו חוזה כבד לקוואי?לגמרי לא ברור.
למה אני לוגם עכשיו קפה ,זה כן ברור לגמרי.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
27/09/2024 9:19:18

כמו שכתבו לפני דרק רוז הוא הגואט של what if…..אולי רק רלף סמפסון יכול להיכנס לדיון.
פשוט היה שחקן מחשמל ואתלט על ,שלא התאושש מפציעה קשה אמנם ,אבל כזו שאחרים חזרו ממנה טוב. אולי בגלל שהוא התבסס על זריזות ושינויי כיוון. באמת אהבתי לראות אותו משחק וזה היה אובדן גדול לשיקגו שהייתה להם ק בוצה צעירה ,מעולה עם פוטנציאל ללכת עד הסוף. עצוב וחבל

Jonathan
27/09/2024 10:21:41

תודה מנחם.
.
לפחות על הנייר: חוץ מלפגוש את AD בדרך לסל מה הסיכון שחמישיית הלייקרס בעצם מהווה להתקפת היריב?

Guy d
Guy d
27/09/2024 10:32:27
Reply to  Jonathan

רדיק אומר שהם היו 23-10 עם החמישייה הזאת, איכשהו הסתדר הגנתית.
אני מאמין שוינסנט ישתלט על עמדה 1 אם יהיה בריא

עידו גילרי
27/09/2024 10:35:37
Reply to  Guy d

הם לא…

עידו גילרי
27/09/2024 10:39:48

הם היו טובים יותר…6-18

עידו גילרי
27/09/2024 10:36:00
Reply to  Jonathan

בגדול יחסית לחמישיות אחרות הם היו בסדר הגנתית.

Guy d
Guy d
27/09/2024 11:03:16

זה לזכות הצוות המקצועי

Jonathan
27/09/2024 12:09:01
Reply to  Guy d

באמת נראה שמגיע קרדיט לצוות המקצועי…
יש שם גם הרבה כוח אש אז גם ינצחו משחקים רק בזכות ההתקפה

עידו גילרי
27/09/2024 12:11:06
Reply to  Jonathan

הצוות שהוחלף בבושת פנים?

Last edited 6 hours ago by עידו גילרי
Jonathan
27/09/2024 12:17:01

בעיקר לצוות הזה.
אבל גם אלה שיבואו: בכל פעם שהלייקרס כפי שהם יעשו תצוגת הגנה, אז זה או בזכות הצוות או בזכות משהו שהכניסו להם לאוכל

Berch
27/09/2024 10:46:25

תודה על המעורב
כשרדיק התחיל לעשות חישובי אנליטיקס של החמישיה הבנתי שטוב לא יצא מזה
🤣

אטאפומה
27/09/2024 12:43:46

בענין הסופה הטרופית הלן :
ראה תמונה ובכן לא מדובר בהוריקן
כלל !
שנית רוב האנרגיה עתידה להתבזבז
בפלורידה כך שמהסופה הטרופית
שלעולם לא תהיה הוריקן
לא ישאר הרבה .
אבל אחלה כותרת , אם אין כל כך
מה לקרוא במעורב , אחרי
כותרת מפוצצת כזו חייבים להיכנס לקרוא
רק שבלוף משדר חוסר אמינות
אז או שהגזמת בכונה ,
או שאתה כלל לא מודע למה שקורה .
כך שהכותרת המפוצצת בדבר ההוריקן
האיום …ההר שהוליד עכבר
עלולה לפעול נגדך ולצמצם
את מספר הקוראים הנמוך
שעריין קוראים אותך .
מומלץ לא להשתמש בהפחדות
הן משדרות חוסר אמינות .

Screenshot_20240927-123449_Chrome
דוקטור רזי הופמן
27/09/2024 14:25:49
Reply to  אטאפומה

נתי, למה זה כל כך חשוב?
כל העולם עובד היום על פייקים. זה מה שמכרו בטפשורת למנחם וזה מה שהוא מעביר הלאה.

דוקטור רזי הופמן
27/09/2024 14:26:16

תיקון
בטפשורת האמריקנית.

Boston Ami
Boston Ami
27/09/2024 15:02:42
Reply to  אטאפומה

מנסה להבין אם זה טרול ai או סתם מישהו משועמם.
זה הוריקן גדול ומסיבי. שאף כבר גבה קורבנות.
מצער לראות אנשים כמוך באתר כל כך נעים. אף אחד לא מכריח אותך לקרוא, אז אם לא מתאים, פשוט אל.

דוקטור רזי הופמן
27/09/2024 17:33:58
Reply to  Boston Ami

נתי לא טרול בכלל.
אם יש מישהו בהופס שמבין במטאורולוגיה, נתי הוא האיש.
אנציקלופדיה למזג האוויר זה נתי.