מעורב הופס ליום רביעי: האם דני אבדיה יכול להיות יותר מ-ROLE PLAYER? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: האם דני אבדיה יכול להיות יותר מ-ROLE PLAYER? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: האם דני אבדיה יכול להיות יותר מ-ROLE PLAYER? / מנחם לס

1.האם דני אבדיה יכול להיות יותר מ-ROLE PLAYER?

מעורב הופס ליום רביעי: האם דני אבדיה יכול להיות יותר מ-ROLE PLAYER? / מנחם לס

Could Deni Avdija Be More Than A Role Player?

מאמר של Adrian Bernecich עם תוספות שלי

עובדה:

Deni Avdija averaged 14.7 points, 7.2 rebounds and 3.8 assists over 75 games last season.

כותב המאמר לא מוכן להתחייב שדני אבדיה יהפוך לכוכב בפורטלנד, הווה אומר שחקן של 25 נקודות עם 9-10 ריבאונדים, עם סיכוי גדול להפוך לאול-סטאר. אבל הוא אומר:

"I’m not ruling it out".

ממש לפני הדראפט של 2024 פורטלנד הביאה לשורותיה את דני אבדיה. הוא עדיין לא שיחק דקה אחת עבור פורטלנד, אבל אוהדי הקבוצה יכולים להתחיל לחגוג כאילו הגיע אליהם בחירת לוטרי.

כשפורטלנד החתימה אותו, Adrian Bernecich כתב עליו בהתלהבות בגלל הרבגוניות של השחקן הישראלי. בוודאות הוא יהפוך לשחקן חמישייה, או לפחות HIGH LEVEL ROLE PLAYER.

אבל מה אם דני אבדיה, על ה-2.06 מ' שלו יהפוך להרבה יותר מסתם שחקן חמישייה או HIGH LEVEL ROLE PLAYER? האם יש סיכוי שהוא יהפוך ל-GAME CHANGER בפורטלנד?

אחד היתרונות הגדולים שלו הוא שכבר כ-TEEN AGER הוא בילה 3 שנים במכבי ת"א כשחקן עם משחקים בינלאומיים. זה כמובן לא NBA אבל הוא שיחק ביורוליג כדורסל שרק ה-NBA עולה עליו.

When it came to watching his Maccabi Tel Aviv film, it was clear Avdija possessed a range of abilities that would be useful in the world’s premier league. His size-to-agility ratio was perhaps the biggest standout, followed by his feel, cerebral passing and defense.

לפני שאני ממשיך, חובה להגדיר מה זה "יותר מסתם רול פלייר"!

ישנן 3 רמות של 'יותר מסתם רול פלייר': 1) להיות השחקן ה-2 או 3 בטיבו בקבוצה שהיא קונטנדרית, 2) ALL STAR, ו-3) ALL NBA עם סכוי ל-MVP.

במקרה של אבדיה הסיכוי הוודאי שלו הוא (1) הסיכוי ל-(2) הוא רק עוד שנתיים-שלוש.

אבדיה הוא שחקן TWO-WAY טוב בהגנה ובהתקפה. בהתקפה הוא קלעי שלשות טוב, בעיקר מהפינה. הוא יכול להשתפר ל'קלעי שלשות טוב מאד' כשיעיז לזרוק אותן בתדירות גבוהה יותר. הוא מסוגל גם לחדור עד הטבעת ולקבור אותן. לאבדיה ישנו משחק מיד ריינג' טוב. בהגנה הוא מגן אישי טוב עד 'טוב מאד' שלעתים המאמן שם אותו על השחקן המסוכן ביותר. עוד יתרון גדול של אבדיה הוא שהוא יכול לשחק פאואר פורוורד בסמול בול, וגם 'ביג בול'. הוא ריבאונדר טוב, ויכול להיות טוב מאד.

מה שברור הוא שהיכולת של דני תלויה במידה רבה ביכולת של הקבוצה כולה. בויזרדס יכולתו סבלה הרבה מ-INCONSISTANCY – חוסר העקביות – של הקבוצה כולה. למרבית הצרה פורטלנד היא – נכון להיום – קבוצה לא עקבית כמו הויזרדס. התקווה היא שהתוספת של אבדיה תתן BOOST לבלייזרז כולה, ואז אבדיה יכול להגיע לפוטנציאל המלא שלו.

העונה שעברה הייתה ללא ספק ה-BREAKOUT של אבדיה משחקן ללא שם ולא ידוע לשחקן שכל קבוצה נגדית לוקחת בחשבון. הוא הגיע למקום 6 ב-MIP, מיד אחרי ג'יילן ברונסון.

The statistics validated the voting with Avdija registering serious rises in output when comparing 2022-23 and 2023-24

אבדיה הצליח לעלות בקו ישר מעלה מאז שהגיע לליגה למרות העובדה שהוא שיחק עבור הקבוצה הלפני אחרונה בסיום העונה. לא שפורטלנד היא אחת הקבוצות הטובות, אבל היא – בעזרתו של אבדיה – יכולה לסיים את העונה במרכז הטבלה

He jumped from 43.7 percent to 50.6 percent from the field, from 29.7 percent to 37.4 percent from three and from 73.9 percent to 74.0 percent from the charity stripe.

היכולת המרשימה ביותר של אבדיה היא הריבאונד שלו. הוא הוביל את הויזרדס עם 7.1 ריבאונדים למשחק. בפורטלנד רק דיאנדרה אייטון קטף יותר ריבאונדים מדני! ה-6.1 דפנסיב ריבאונדינג שלו היה הטוב ביותר בויזרדס, טוב יותר מדניאל גפורד וקייל קוזמה

אבדיה יעלה בחמישייה של פורטלנד כבר מהיום הראשון כסמול פורוורד. בוושינגטון מיקומו בחמישייה לא היה CLEAR CUT בגלל Bilal Coulibaly and Corey Kispert.

בפורטלנד ה-COMPETITION שלו על מקום בחמישייה ודקות משחק יהיו Toumani Camara and Matisse Thybulle, כשThybulle ישחק גם כשוטינג גארד, וקמרה כפאואר פורוורד

אם פורטלנד ימשיכו עם אנפרני סימונס ושיידון שארפ כ-1 ו-2, אבדיה ב-3 נראה הדבר ההגיוני ביותר לעשות. הוא יוסיף הגנה במקום שסימונס ושארפ אינם מצטיינים, וכן שליטה בכדור כשהשניים משוועים לעזרה.

בעולם אידיאלי, התקווה בפורטלנד היא שדני אבדיה יסיים את העונה ב-20+ נקודות ב-50% מהפארקט ו-40% מה-3, 8-9 ריבאונדים, ו-85% מהקו. 6 אסיסטים מאבדיה יהוו מתנה גדולה לפורטלנד.

במקרה הכי גרוע אבדיה יהיה שחקן ROLE PLAYER טוב מהממוצע בשני צידי המגרש. במקרה הטוב הוא יהפוך לשחקן השלישי בטיבו בקבוצה שתילחם על אליפות.

The 23-year-old still needs to refine his game in a situation that makes sense for him, whether that’s in Portland we can only hope. The best part is he has four years on a very reasonable deal to continue figuring things out while the Blazers aren’t focusing on wins.

אולי זה לא יקרה העונה, אבל ההרגשה בפורטלנד היא שדני אבדיה יעלה מדרגה מ-רול פלייר טוב, לשחקן חמישייה טוב, בקבוצה צעירה שלא מחפשת תירוצים להגיע לשלב הגבוה של קבוצות NBA הלוחמות על אליפות.

2. האם דני אבדיה יהפוך מרול פלייר טוב לשחקן חמישייה קבוע טוב?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
25/09/2024 1:43:32

אחלה סקר
דני הכי מזכיר לטעמי את אהרון גורדון- שני פורוורדים גדולים ומסיביים שיכולים לתקוף את הסל, מצטיינים בהגנה ובריבאונד ויכולים להוביל כדור לפרקים. התקפית הם לא בנויים להיות אחד משני הכוכבים בקבוצה מנצחת, אבל בהחלט יכולים לשמש ככינור שלישי-רביעי בקבוצה כזו. (גורדון כמובן הוכיח זאת שעבר מאורלנדו החלשה לדנבר האלופה היוצאת).

Smiley
25/09/2024 3:39:11
Reply to  NBA בדם

גורדון במג'יק היה בהתחלה פרנצייז פלייר ועם הזמן פשוט לא היה מספיק טוב כדי להיות כזה, ובסוף מצא את הנישה שלו בנאגטס.
לא חושב שמישהו רואה את אבדיה כפרנצייז מחוץ למכבי תל אביב

NBA בדם
25/09/2024 9:05:48
Reply to  Smiley

דני יכל להיות בוושינגטון מה שגורדון היה בשביל המג'יק. שחקן הכי טוב בקבוצה שמוביל אותה לכלום. (גורדון לא הגיע ל18 נקודות באף עונה). פרנצ'ייס פלייר הוא לא היה באף שלב בקריירה, אולי רק במחשבה של המועדון בהתחלה.

Avri
Avri
25/09/2024 9:28:10
Reply to  NBA בדם

דני לא דומה לגורדון בכלום, שני שחקנים מאוד שונים.

NBA בדם
25/09/2024 9:42:38
Reply to  Avri

אולי הסגנון עכשיו קצת שונה (באורלנדו החלשה היה יותר דומה כי שם גורדון היה עם הכדור ובדנבר החזקה הוא חותך המון לסל למסירות של יוקיץ').
שניהם שחקני דבק שמצטיינים בהגנה וריב', ושניהם לא יכולים להיות 2 השחקנים המובילים בקבוצה רצינית. יחסית דומים במה שהם יכולים לתת לקבוצה "אמיתית" ולא לקבוצות חלשות מאוד כמו אורלנדו בזמנה ווושנגטון

Avri
Avri
25/09/2024 14:49:22
Reply to  NBA בדם

אם אלו הקריטריונים אז הם דומים גם לצ'ארלס אוקלי ודניס רודמן. 

NBA בדם
25/09/2024 15:13:39
Reply to  Avri

רודמן היה נגר על בהתקפה ואוקלי היה יותר פאוור פורוורד- סנטר מאשר ווינג נייד וזריז

Avri
Avri
25/09/2024 22:41:41
Reply to  NBA בדם

זו בדיוק כוונתי. אין שום דמיון.

NBA בדם
25/09/2024 22:52:53
Reply to  Avri

המוביליות וההובלת כדור של גורדון ודני עושה אותם דומים יותר מגודמן ואוקלי שהיו יותר שחקני פנים קשוחים.
דני וגורדון פורוורדים מגוונים יותר לעומתם

golan
golan
25/09/2024 2:28:15

יש לו פוטנציאל, אבל כדי לממש אותו באמת הקבוצה צריכה לשתף פעולה, אם הוא ישכנע את המאמן שככה הם יתקדמו והמאמן יראה שזה עובד הוא יקבל הזדמנות. ואם הוא מנהיג טוב, שאר השחקנים ישתפו פעולה, בהצלחה

וניל טרופי
וניל טרופי
25/09/2024 3:31:40

שישאר בריא, כל השאר זה פלוס.

Smiley
25/09/2024 3:45:11

ה"בעיה" של אבדיה כרגע זה החוסר בהיררכיה לטעמי שיש בבלייזרס.
הם עדיין צריכים להחליט מה לעשות עם ג'רמי גרנט וסיימונס שלוקחים דקות ופוזשנים מהצעירים.

אני כרגע רואה את החמישיה
PG הנדרסון
SG סיימונס (כדי להטריד)
SF שארפ (בבלייזרס בונים עליו המון לדעתי)
PF גרנט (חוזה עצום שחייבים להיפטר ממנו – אינטרס לדעתי של שני הצדדים)
C אייטון/קלינגן (תלוי בבלוטת החשק של אייטון וגם אני מניח שבסופו של דבר קלינגן יראה הרבה יותר מוטיבציה)

יש מצב שאבדיה יפתח במקום שארפ, אבל השאלה אם בילאפס יכול להכניס פה תבנית ומשמעת להיררכיה של הבלייזרס הצעירים שכרגע עם שני שחקנים שמשחקים עבור הסטטיסטיקה שלהם והנדרסון שהגיע אחרי שנת רוקי יחסית מאכזבת.

Smiley
25/09/2024 4:38:29

Kawhi Underwent Knee Procedure

Clippers star will be limited to start training camp (Shams)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😅😅
העיקר קיבל חוזה מקס

עגל
25/09/2024 12:32:49

העיקר באו פה בטענות לאייטון

אור
אור
25/09/2024 9:44:58
Reply to  Smiley

אם הוא היה בריא זה היה חדשות לדווח עליהן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כמה שחקנים בליגה עושים 50/40/85 אחוזים בעשרים פלוס נקודות? לא בדקתי אבל נשמעת לי רשימה קצרה למדי. ניכרת אופטימיות רבה.
.
אם לא ישפר את הקליעה יהיה סוג של סלו-מו, אם כן ישפר את הקליעה יהיה סוג של סלו-מו, פשוט עם קליעה משופרת.
.
הקישור בין הרמה שלו לרמת הקבוצה נשמע לי כמו ניסוח פתלתל של "שחקן שתלוי מאד בסגנון הקבוצה כדי להצליח", וזה נשמע לי נכון – הוא צריך קבוצה שמשחקת קבוצתי וחכם, נוסח גולדן סטייט, דנבר, ו(עדיין?) הספרס, שזה ההפך הגמור ממה שהיה לו בוושינגטון. איפה פורטלנד תהיה על הציר הזה? לא יודע. לא יודע אם הם בעצמם יודעים. נגלה.
.
תודה רבה מנחם אחלה נושא לדיון.

עידו גילרי
25/09/2024 9:24:06

לא הרבה באמת…(לא משנה שמכל הנתונים ה85 לגביו הוא הכי מופרך).
בגדול בשלוש העונות האחרונות זו הרשימה:
דורנט
קאווי
קאט
כל אחד פעמיים.

gogo
gogo
25/09/2024 5:25:43

תודה על המעורב
אין לדני אופי של סקורר.
שיתייצב על 15-14 נקודות 8-6 ריבואנדים , 37% ומעלה לשלוש, ואולי איזה טריפל דאבל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שדני יכול להיות שחקן של 20 פלוס אבל בשביל זה הוא צריך להיות יותר אגויסט ופחות למסור לעשות יותר שאגות ולדבר כל הזמן בתקשורת כמה הוא טוב ככה מקבלים שם חוזה מקס מפנק או שמן מאד.
הוא צריך לקחת כדור ולהתחיל לזרוק.
לצערי בפורטלנד אני לא אופטימי יש,שם יותר מידי שחקנים שיקחו לו את הכדור ויזרקו ככל שיחפצו והוא אין לו אופי לקחת להם את הכדור.
הלוואי שאטעה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אבדיה הרוויח בגדול מהמעבר שלו לפורטלנד,הם זקוקים מאוד למספר 3,זו גם הסיבה לטרייד.יש להם חור גדול בעמדה הזו.שדון שארפ לא ישחק 3,הוא מיועד לשחק 2.
יהיה לו קשה מאוד להיות יותר מסתם שחקן חמישיה,הקבוצה בונה על הנדרסון ,שארפ וקלינגן.אנפרני,אייטון,ויליאמס יהיו יעד לטרייד.
אבדיה צריך לקוות לא רק ליכולת טובה שלו ,אלא של הקבוצה כולה.אחרת היעד של הקבוצה יהיה לוטרי(לדעתי בשלב זה הם לא מעונינים)ודראפט זה מסוכן לרוב שחקני פורטלנד.
אני לא רואה את אבדיה אולסטאר בעתיד ,זה לגמרי לא פשוט להגיע לשם.האיטיות שלו מאוד תגביל אותו.

Avri
Avri
25/09/2024 7:22:56

חותם על כל מה שמנחם כתב בקשר לדני.

לא רוצה להתערב בענייניו של כותב הפריויו של פורטלנד, אבל הרבה ממה שיש שם כרגע כנראה לא יהיה שם בסוף העונה. יש שם הרבה שחקנים תקועים ולא לגמרי נחוצים שאפשר להוציא עליהם הרבה. גרנט, סיימונס, רוב וויליאמס, אייטון, את כולם אפשר ורצוי לשלוח לקבוצות שצריכות אותם ויתנו להם להשיג משהו מעבר לעונת הטנקינג שפורטלנד מכוונת אליה. פורטלנד חייבת להריץ השנה את סקוט, שארפ, דני וקלינגן, ולקוות לאיזה קופר פלאג בסוף העונה.

yairhamami
yairhamami
25/09/2024 7:47:41

אבדיה צריך לשחק בקבוצה "ארופאית" כמו סאן אנטוניו של פארקר. היום, הייתי שמח לראות אותו בקבוצה כמו יוטה, צעירה, שמחפשת השלמה לכוכב אירופאי או בדאלאס שבנויה של כוכב כזה.
בפרמטרים הקלאסיים של שחקן נ.ב.א אבדיה שחקן משלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yairhamami

מה אירופאי בדאלאס? לוקה מכדרר כדור 20 שניות ואז זורק סטפבק או מוציא לשלשה
המאבס זה המקום הכי גרוע לדני יהפוך לקונוס פינתי לחלוטין

אור
אור
25/09/2024 9:42:19

כשאתה צודק אתה צודק

NBA בדם
25/09/2024 9:47:07

לוקה כבר יותר אמריקאי מסלובני. הייתי כבר בונה עליו לאולימפיאדת לוס אנג'לס בתור הכוכב המוביל של usa.

Berch
25/09/2024 7:55:07

אחלה מעורב
אני חושב שיש משקל גם לנוכחות שלו בחדר ההלבשה.
דני יהודי, חם… שורשי. יעשה להם כפיים ויכין להם חלת מפתח בשבת.
וברצינות, הוא גורם חיובי בחדר ההלבשה ויכול לעשות קצת סדר בעודף הצעירים המתלהבים שם.
מאחל לו שיהיה בריא ויככב
😍

גיא רוזן
25/09/2024 8:15:22

עד העונה שעברה חשבתי שהתקרב של דני היא שחקן מחליף איכותי ויציב –
יכול לתת. 20 – 25 דקות טובות בקבוצת פלייאוף עם פוטנציאל למלא את בשורות כאשר אחד מהפורוורדים בחמישייה לא כשיר.
יש שחקנים שנותנים קריירות ארוכות ופוריות בתפקיד זה. החסרונות הבולטים היו אחוזים נמוכים מדי משלוש ולא מספיק כוח בשביל להתמודד מול PF חזקים בליגה.
בשנה שעברה הפרספקטיבה עברה שינוי.
דני הקפיץ את רמתו בכמעט כל תחום –
היכולת ליצור תמיד הייתה שם, אבל חסרה אגרסיביות.
בשנה שעברה הוא היה יעיל מאוד כאשר תקף את הסל, ולצד השיפור הקריטי בקליעה מבחוץ,
הוא הפך לאיום אמיתי גם כאשר הכדור בידיו וגם כאשר הכדור לא (חלק משמעותי להצלחה בקבוצות חזקות).

היכולת בעונה שעברה הייתה כבר ברמה אחרת –
משהו בסגנון קראודר משופר.
שחקן שמסוגל לשחק בעמדות 3 ו-4 (קראודר חזק יותר, דני גבוה יותר) כאשר הטיקט ההגנתי הוא הלחם והחמאה וההתפתחות ההתקפית הופכת אותו למושלם כמרכיב חשוב לקבוצה תחרותית.
היתרון של קראודר זו פיזיות אדירה שאפשרה לו להתמודד היטב מול הפורוורדים המצטיינים בליגה בצד ההגנתי (זה בונוס אדיר לקבוצה, היכולת להימנע מלהביא דאבל טים מול כוכבים כמו לוקה או דוראנט).
היתרון של דני זו היכולת ליצור (הופך אותו להתאים במיוחד גם בהרכבי משנה של קבוצה תחרותית).

האם היכולת כפי שראינו בשנה שעברה מספיקה לאולסטאר?
ככל הנראה, לא.
אבל שחקנים מהזן הזה עשו קריירות אדירות בליגה.
השאלה היא התקרה.
ולדני, לדעתי, תקרה גבוהה משל קראודר.
הדגם, לדעתי, הוא בוריס דיאו.
שחקן ענק עם קריירה מופלאה.
גם לו הייתה התחלה איטית בקבוצה חלשה,
ואז הוא עבר לסאנס והראה איך שחקן רב גוני יכול לפרוח במערכת הנכונה.

אז השורה התחתונה,
והתשובה לשאלה מה הטופס של דני?
קריירה ארוכה ומוצלחת, עם יכולת לבלוט בקבוצה תחרותית לאור מנעד תכונות שנדרשות לקבוצות עם שאיפות אליפות.
רוברט הורי עשה קריירה מופלאה כשחקן שהוא לא האופציה הראשונה או השנייה,
כך גם דיאו.
אולי סטאר זה לא,
אבל זה עדיין המון.

עידו גילרי
25/09/2024 9:24:59

דני לגמרי יכול להיות שחקן חמישיה.
אולסטאר? זה כבר די גבולי.

אור
אור
25/09/2024 9:43:59

הוא הצליח לשנות את דעתי מ"איזה אולסטאר" ל"לא מאמין אבל אפשרי"

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/09/2024 8:27:57

תודה רבה מנחם

עמיחי קטן
25/09/2024 8:34:30

תודה מנחם.
ברמת הפוטנציאל, אני רואה באבדיה ג'וליוס רנדל ומעלה, כלומר אולסטאר ויותר, אבל כדי שזה יקרה הוא יצטרך לקבל את ההזדמנות וכמובן גם לנצל אותה כדי להמשיך להשתפר. עדיין אני חושב שפורטלנד כקבוצה לא רלוונטית לעונה הקרובה.

עידו גילרי
25/09/2024 9:25:39

כבר אמרתי שזו השוואה לא נכונה לטעמי.

עמיחי קטן
25/09/2024 9:38:57

דיברנו על זה מספיק. כאן אני לא מדבר על הסגנון אלא על ההישגים

reuventaj@gmail.com
reuventaj@gmail.com
25/09/2024 9:40:41

נועמיקו
נועמיקו
25/09/2024 10:51:43

תודה מנחם.
האופטימיות של האדריאן הזה נראית לי מוגזמת. אבדיה די רחוק מלהיות אולסטאר, אבל בעונה האחרונה הוא הראה לכולנו שהפוטנציאל שלו גבוה משחשבנו, ועשה רושם שהוא יכול להשתפר אפילו יותר.
מאחל לו הרבה הצלחה בפורטלנד, קשה לדעת לאיזה רמה הקבוצה הזו יכולה להגיע השנה, וכמו שצוין היכולת שלו תלויה לא מעט בסגנון הקבוצה.
יהיה מעניין

Last edited 2 days ago by נועמיקו
yaniv
yaniv
25/09/2024 11:07:57

תודה מנחם.
אבדיה לדעתי והלוואי ואני טועה לא מגיע לסיטואציה טובה בפורטלנד ולא מאמין שאני כותב את זה אבל היה עדיף לו להישאר בוושינגטון.שמה כבר הוא היה נחשב אחד הותיקים והבכירים ויכל להמשיך להתפתח עד שבטח היו עושים טרייד לקונדיטורית אמיתית.
קשה לי לראות אותו מצליח להמשיך ביכולת טובה שיש את אנדרסון שחייב להוכיח שהשנה הקודמת הייתה רק שנת הסתגלות,שארפ,אייטון וגרנט ינסו להוכיח שהם שווים משהו לטובת טרייד עתידי.
צופה שהשנה הוא ייעצר בהתקדמות שלו וממש חבל

ירון, החלום
ירון, החלום
25/09/2024 12:00:32

בס"ד
תודה מנחם.
דני עשה קפיצת מדרגה השנה.
נראה מה יהיה בעונה הקרובה.
בליגה, עם כל הטריידים והפציעות, יש המון הפתעות.
מי זוכר את ג'רמי לין.

עגל
25/09/2024 12:39:11

תודה מנחם.
אבדיה רחוק מאוד מאולסטאר; האם יש לו סיכוי להיכנס לשם בעתיד? כן, אבל סיכוי די נמוך. זה מועדון אקסקלוסיבי מידי ודני לא מספיק אגואיסט.
אם הוא יצליח להגיע קרוב ל-17-18 נק' למשחק בלי לפגוע בשאר המדדים משנה שעברה זה יהיה הישג אדיר. ישמור על זה במשך כמה עונות? הוא בדרך לחוזה עצום.
פורטלנד זאת קבוצה צעירה ודינמית, אי אפשר לחזות מה יהיה תפקידו שם ואיך זה יתפתח עם העונה והטריידים שיבואו.

The Oak
The Oak
25/09/2024 13:52:08

כמו שכתב וניל טרופי: שיישאר בריא
ואני מוסיף: שיקלע שלשות ב 38 אחוז ומעלה
כך השאר בונוס

ddddd
ddddd
25/09/2024 13:54:28

אויש
תחזית ריאלית לאבדייה

הוא ישחק הרבה בעמדה 3 ובסהכ 30-38 דקות למשחק
בוושינגטון הוא שמר על עמדה 1 וזה עם הכדור הרבה
פה כנראה ישמור על 3 ולפעמים 1
מה 'אומר שהריבאונדים שלו יעלו
לסביבות ה 10
הוא מוביל התקפות שהוא מקבל ריבאונד הגנה אז הנקודות שלו והאסיסטים יעלו
גם בוושינגטון רוב הנקודות שלו היו ככה
+ קליעה כמו בשנה שעברה באחוזים

בקיצור המינימום שלו זה 18 8 6 העונה
אם יספרו אותו הוא יעמוד 34וב ל 20 10 10
וזה אולי לא השנה או שנה הבאה
אבל אחרי שיפרשו כמה ותיקים מהצד המערבי שווה אולסטאר

אבג
אבג
25/09/2024 14:06:48

לא יודע מה יהיה התפקיד שלו בפורטלנד אבל בעיני מועמד רציני ל MIP בהנחה ויתנו לו תפקיד משמעותי.
הבעיה העיקרית זה איבודי הכדור ואם יצליח להוריד יכול בקלות להוסיף 3-5 אסיסטים ו 3-5 נקודות לממוצעים של שנה שעברה.

ג'ט לג
ג'ט לג
25/09/2024 14:47:52

אבדיה לא חומר של שחקן 2-3 בקבוצת צמרת. אין לו את הקליעה ואת הדומיננטיות בשביל להיות השחקן הזה.
אבל בקבוצה הנכונה עם קלעים שיהיה בה שיטת משחק מעבר לפיק אנד רול הוא יכול להיות שחקן חמישייה ובלי הלחץ לקלוע את השלשות כי יהיו קלעים סביבו.
בדאלאס זה לא יעבוד כי מצופה מכל החמישיה לקלוע טוב משלוש והשיטה זה לתת ללוקה או קיירי ולעמוד בצד.
בגולדן סטייט כשיש לך את סטף ובאדי הילד זה יכול לתת לו מבטים פנויים ושטחים להיכנס לסל. הוא יכול לעשות את מה שוויגינס עושה רק ביותר זול.

אטאפומה
25/09/2024 15:26:52

אבדיה הוא שחקן קבוצתי
פריצתו הגיעה עם תחילת האירגון
אשר המאמן החדש בנה שם.

פורטלנד היא לא קבוצה בכלל.
נכון לעכשיו אוסף לא מוצלח של שחקנים
ללא כיוון.
אבדיה הוא נושא פופוליסטי ללא קשר לעובדות העובדה היא שיהיה תקוע שם
עד לרגע שאולי יחליטו לכפות שיטת משחק שם או יחליפו מאמן .
עד אז אין על מה לדבר.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
25/09/2024 21:22:05

עד שהשתחרר מוושינטון ,נחת בפורטלנד שהיתה אפילו יותר גרועה….בפורטלנד לפחות יש צעירים עם פוטנציאל,אירגון יותר טוב ומסורת של קבוצה תחרותית,מה שוושינגטון לא היתה ב40 השנים האחרונות.
לא יודע אם הסיטואציה בשבילו הרבה יותר טובה.
מבחינה אישית הוא נראה לי רחוק מאוד מאול סטאר…הוא צריך לעלות כמה דרגות כדי להיות שם.
אם יגיע ל18 נק למשחק,עם 8 ריבאו ד ו5 אססיטים בעונה זה יהיה יפה++ ,וזה יקנה לו חוזה יפה.
זה יהיה המון אם יוכל לעשות זאת בפורטלנד כשכולם רוצים להוכיח את עצמם וכולם יזרקו כמו משוגעים.. ואם הקבוצה תכשל בחצי הראשון של העונה ותלך לטנקינג אז בכלל המצב לא יהיה טוב מבחינתו.

thetroll
thetroll
26/09/2024 4:09:18

הוא הגיע כבר למספרים די דומים לאלה בחצי השני של העונה הקודמת.

thetroll
thetroll
26/09/2024 3:58:00

דני בסבירות לא נמוכה יהיה אולסטאר וככה הצבעתי.
ראשית ציטוט מויקיפדיה לגבי רשימת התארים וההשגים שלו:
אליפות המדינה (3) – מכבי תל אביב 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020
אליפות המדינה (נוער) (2) מכבי תל אביב – 2016/2017, 2017/2018
אליפות אירופה עד גיל 20 (2) – נבחרת ישראל עד גיל 20 – 2018, 2019
אליפות העולם לתיכונים – תיכון חדש תל אביב – 2019[38]
אליפות ליגת העל לתיכונים – תיכון חדש תל אביב – 2018/2019
אישיים
עריכה
השחקן המצטיין של טורניר אליפות אירופה עד גיל 20 – 2019
השחקן המצטיין של טורניר כדורסל ללא גבולות האירופי. (באוגוסט 2018)
השחקן המצטיין של טורניר כדורסל ללא גבולות העולמי. (בפברואר 2019)
השחקן הראשון בהיסטוריה של הפרויקט לזכות בתואר השחקן המצטיין בשני המחנות: האירופאי והבין-לאומי.[12] (מחנה קיץ של "כדורסל ללא גבולות") (בפברואר 2019)
חמישיית הטורניר של אליפות אירופה עד גיל 20 (2) – 2018, 2019
חמישיית הטורניר יורוליג לנוער עד גיל 18 – 2019
חמישיית העונה של ליגת העל (2020)
שחקן העונה של ליגת העל בכדורסל – 2020 (2 זכיות MVP :MVP כלל השחקנים בליגה, ו-MVP כלל השחקנים הישראלים בליגה בלבד).
שיאים

MVP העונה הצעיר ביותר בתולדות הליגה הישראלית[39] (ביולי 2020)
MVP העונה השני בתולדות ליגת העל הישראלית (אחרי ליאור אליהו) הזוכה בדאבל שחקן העונה: MVP כלל השחקנים בליגה, ו-MVP כלל השחקנים הישראלים בליגה בלבד (ביולי 2020).
השחקן הראשון בהיסטוריה של הפרויקט "כדורסל ללא גבולות" הזוכה בתואר השחקן המצטיין בשני המחנות: האירופאי והבין-לאומי.[12] (מחנה קיץ של "כדורסל ללא גבולות") (בפברואר 2019)
שיאים ב־NBA
43 נקודות
20 ריבאונדים
10 אסיסטים
6 שלשות
אחד מבין חמישה שחקנים בעונת 2021/2022 ששיחקו 82 משחקים.

למה אני חושב שהוא יהיה אולסטאר?
מבחינת מבנה אישיות – כל ההשגים האחה מראים על מבנה אישיותי ששואף להצטיינות ולא נרגע עד שהוא משיג אותה.
בשנה שעברה הוא לראשונה הבין שהוא חלק אינטגרלי מהליגה. שאי אפשר לעצור אותו. לתת משחק של 43 נקודות צריך יותר מסתם נזל או יום טוב צריך יכולת.
החוזה שהוא קיבל הוא האופטימלי עבורו כי הוא מספיק גדול כדי לתת בטחון וגם הוא לא מספיק גדול ומשאיר לו לאן לשאוף.
הוא עובד סופר ךּשה ולכן משיג שיפור עקבי ביכוֺלת שלו ובנתונים שלו
.

במה כל זה תלוי?
סקוט הנדרסון. יש אחלה קבוצה אם הנדרסון יהיה טוב. אם לא. הכל מתחיל מחדש גם לגבי דני ואפשר יהיה לאפסן גם את האופטימיות .

דה שוט
26/09/2024 9:57:04
Reply to  thetroll

תגובה מעולה!!!! לא ידעתי כמה דני הישגי.
ד"א גם אני הצבעתי אולסטאר בסקר

thetroll
thetroll
26/09/2024 15:06:06
Reply to  דה שוט

תודה. הוא משתפר בעקביות וכל הזמן מוסיף עוד כלים לארסנל שלו. מה שמעניין אותי ומה שיקבע אם יהיה אולסטאר או לא הוא – איפה ניצב הגבול של היכולת שלו להמשיך להשתפר. הוא צריך עוד קפיצת מדרגה אחת או שתיים כדי להגיע לשם . מעניין אם זה יקרה.