מעורב הופס ליום שלישי: קיין, בנו בן ה-17 של כרמלו אנטוני, 1.95 מ' – הכוכב הבא? / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: קיין, בנו בן ה-17 של כרמלו אנטוני, 1.95 מ' – הכוכב הבא? / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: קיין, בנו בן ה-17 של כרמלו אנטוני, 1.95 מ' – הכוכב הבא? / מנחם לס

1.קיין (הבן של כרמלו) אנטוני: "I AM MY OWN MAN"

מעורב הופס ליום שלישי: קיין, בנו בן ה-17 של כרמלו אנטוני, 1.95 מ' – הכוכב הבא? / מנחם לס

מבוסס על מאמר של
Myron Medcalf, ESPN Staff Writer

https://www.espn.com/recruiting/basketball/story/_/id/41333293/kiyan-anthony-says-carmelo-leaving-syracuse-choice-him

קיין אנטוני, בנו של כרמלו, הוא בן 17. הוא כבר 1.95 מ' פוינט גארד, שעליו להחליט – או שכבר החליט אבל הוא לא מגלה – מה הוא עושה בשנה הבאה.

הוא יודע טוב יותר מרובנו על הלגסי של אביו כרמלו באוניברסיטת סירקיוז ב-2003, כאשר כרמלו הפרשמן הוביל אותה בשנת 2003 לאליפות המכללות, במשחק מופלא שעד היום מזכירים אותו.

קיין מדורג היום מס' 36 ב-2025 ESPN 100 rankings. אביו, שכפרשמן הוביל את סירקיוז לאליפות המכללות, ובשנים האחרונות תרם כסף רב ("מיליונים") לבניית אולם הכדורסל של סירקיוז (שעד שהאולם החדש נפתח, שיחקה כדורסל באיצטדיון הפוטבול הסגור שלה) הנושא את שמו – "אולם הכדורסל על שם כרמלו אנטוני" אומר שהוא לא מחליט דבר בקשר לעתידו של בנו: "הוא אמר לי שהוא רוצה להיות 'HIS OWN MAN' ואני כמובן מכבד את החלטתו".

"If it is Syracuse — I go there a lot and I practice, I work out there — if it is that, that's what it is. But he's never going to say, 'You got to go to Syracuse. You got to go there because I went there.' He's not going to make me follow in his footsteps unless I really want to."

קיין אנטוני אמר שהוא בחר מבין האוניברסיטאות הרבות שהציעו לו מילגה מלאה – את סירקיוז, אאובורן, USC, פלורידה סטייט, אוהיו סטייט, ורתגרס, ויחליט בקרוב במי הוא בוחר אחרי ביקורים בכל אחת מהן! הוא סיכם אתמול את הגורמים שבגללם יחליט על אוניברסיטה זו או אחרת:

2. לברון: "משום מה מדליית הזהב הזאת חשובה לי יותר מהאחרות"

3. לברון מתגאה בטאטו האולימפי החדש על זרועו, קרוב לכתף

Team USA brought home another gold medal at the Olympics this summer with Los Angeles Lakers star LeBron James at the helm. It was James’ third gold medal after being a part of Team USA in 2008 and 2012. Following the Olympics, LeBron James went a got a new tattoo that was inspired by Team USA’s win.

עם מדליית הזהב, לברון הישתווה עתה לכרמלו אנטוני עם שלוש מדליות זהב אולימפיות. לשניים גם מדליית ארד מאולימפיאדת 2004.

4. כיצד הסיקסרס יכולה לעשות עוד טרייד אחד 'מינורי' (כאילו 'לא חשוב) שישים אותה במושב הנהג הראשי של כל הליגה

פילדלפיה סיקסרס הוציאה כסף העונה כאילו יש לה מכונת דפוס דולארים:

*שלוש שנים לאמביד עבור 192.9 מיליון
*ארבע שנים לפול ג'ורג' עבור 212 מיליון
*חמש שנים לטייריס מקסי עבור 203.9 מיליון
*ארבע שנים לקלב מרטין עבור 34.4 מיליון
*שנתיים לקלי אוברה עבור 6.3 מיליון
*שנה אחת ל-KJ מרטין עבור 7.9 מיליון

הראש מסתחרר.

The Philadelphia 76ers' offseason went about as well as it could have gone. Paul George was the prize addition — the culmination of Daryl Morey's steadfast commitment to clearing cap space and maintaining optionality. Philadelphia also filled out the roster with quality roles players, such as Caleb Martin and Kelly Oubre Jr., while inking Tyrese Maxey and Joel Embiid to new long-term extensions that lock up the 76ers' core for years to come.

לראשונה בקריירה של ג'ואל אמביד ההחתמה של פול ג'ורג' נותנת לו לראשונה מילה אחת ששווה המון כי עתה זה אמביד-ג'ורג'-טייריס מקסי לכמה שנים טובות:

יציבות

(אבל "יציבות" לא מאותתת "אליפות")

עם ההחתמה הבומבסטית של ג'ואל אמביד, הסיקסרס נראית יציבה ומוכנה לשנים הבאות.

אבל מה בקשר לאליפות, קומראד?

הסיקסרס לא צריכה יותר "STAR POWER". יש לה את כל הכוכבים שקבוצה צריכה, לפני שיתחילו לאכול אחד את קצוות הכוכב האחר. מה שהסיקסרס צריכה זה:

שלמות!

כלומר להשלים עם הקצוות, כמו שאומר החבר שלי מהופס, שימון.

מוריי היה חכם מאד בלהבטיח שקלי אוברה נשאר, כשהוא מוסיף אליו את קלב מרטין, ומביא חזרה את אנדרה דרמונד (שיוכל בעתיד לשמש מעין 'מספוא' לטרייד), ולהחתים לעונה אחת את KJ מרטין.

לעתים ההבדל בין מקום ראשון לשני הוא טרייד קטן שעושים שכאילו הוא לא בעל חשיבות מחלטת, אבל בבוא הזמן הוא הטרייד שמביא אליפות. מה שנראה שהסיקסרס צריכה כדי לרוץ כל הדרך לאליפות הוא שחקן ספסל בפרונט-קורט שמביא איתו נסיון, ערמה, SKILL, ו-גודל. משהו כמו…

ניק באטום מהקליפרס

ERIC PINCUS מהבליצ'ר רפורט הוא הראשון שמצביע על הטרייד שנחשב, אולי, 'לא חשוב כל כך', אבל הוא הטרייד שהסיקסרס צריכה כדי להגיע במלוא חוזקה לאליפות:

"The one [free agent signing] who seemed circumstantial was [KJ] Martin]," he wrote, "who Philadelphia re-signed with his rights to a short $16 million deal (second season non-guaranteed). It's difficult to say who they'd target, but the 76ers may miss Nicolas Batum, an important playoff contributor. The Clippers may not want Martin back (they originally sent him to Philadelphia), but Batum would help round out the Sixers' forward rotation."

לקליפרס לא מגרד להחליף את באטום עם KJ מרטין, אבל הסיקסרס מציעה בנוסף למרטין ארבע בחירות דראפט סיבוב שני, ולקבוצה שהיא בעמדה של 'להתחיל הכל מחדש' כמו הקליפרס, אז ארבע בחירות דראפט סיבוב שני הן סיבה מספקת להפסיד את באטום המבוגר.

אז לסיכום כל הקטע הארוך הזה, הסיקסרס מקבלת את באטום וקובי בראון, והקליפרס מקבלת את KJ מרטין וארבע בחירות דראפט סיבוב שני. לסיקסרס באטום הוא האדם שיעלה מהספסל עבורם, והקליפרס יזכו בשחקנים לבנייה מחדש.

5. תסתכלו על התמונה!

תסתכלו על התמונה: לך תדע מדוע המולטי-מיליונרים האלה היו בטירוף עם מדליית הזהב. לך תדע. לא אכנס פסיכולוגית לסיבות אם כי יש לי הסברים משלי. אני מעדיף שכל אחד יחליט בעצמו מדוע מולטי-מיליונר נראה בטירוף עם מדליית זהב מאולימפיאדה במשחקים נגד יריבים נחותים מאפריקה ואירופה!

6. סת' קרי, כמו כל אוהד שרלוט (כולל אני, ובני משפחת גייל בסביבות שרלוט) יוצא מדעתו עם נצחון קרוליינה פנת'רס על הריידרס מלאס ווגאס, בווגאס! כשחבר כתה לשעבר של סת', אנדי דלטון הקוורטרבק, הוא כוכב הנצחון!

הוא היה 25 מ-37 ל-319 יארד ושלושה טאצ'דאונים לנצחון חוץ מצויין 36-22, וסת' שלח את הטוויטר הזה:

7. האם וולדה דיבאץ' ביצע את "שגיאת הדראפט הגדולה מכולן"?

Vlade Divac has left fans stunned with comments he made about the 2018 NBA Draft. קרדיט:

Fans stunned over Vlade Divac’s comments about infamous draft

בריאיון עם interview with Croatian media outlet Index HR, וולאדה דיבאץ' נשאל להגיב על בחירת הדראפט הראשונה שלו ב-2018, כשהוא היה הג'נרל מנג'ר של סקרמנטו קינגס, והוא בחר שני במרווין בגלי. שלישי נבחר לוקה דונצ'יק.

הוא ענה: "היה לי את ד'ארון פוקס בעמדה של לוקה. באותה שנה הלכתי על השחקן שהיה הכי נחוץ לקינגס, ולא על השחקן הטוב שהיה AVAILABLE"

תראו. דארון פוקס הוא פנטסטי לסקרמנטו והוא אול סטאר. אבל לחלוף על לוקה ולא לבחור בו? הנה מה שאמו ג'ימי, שדרן הרדיו המפורסם של סקרמנטו, אומר:

8. האם מייקל ג'ורדן בבעייה?

צלם צילם מקרוב את מייקל ג'ורדן במשחק הכדורגל של מונקו נגד ברצלונה במונקו. התמונה גילתה את עיניו בצהוב. צהוב בעיניים הוא אינדיקציה לאלכוהוליזם, או מחלת כבד.

9. AJ גריפין עוזב את ה-NBA

יוסטון רוקטס קנתה את חוזה הרוקי של בחירת הדראפט סיבוב ראשון AJ גריפין שהחליט לעזוב את הכדורסל בגיל 21. הוא לא הוסיף כל סיבה להחלטתו

10. תנו מבט ברוסטר הזה. הוא לא נראה לכם כרוסטר החזק והעמוק בליגה? אז מה פתאום הכנסתי אותו? כי לחיצה על כל שם תתן לכם 3 תחזיות על השחקן לעונה זו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
24/09/2024 1:59:54

תודה מנחם

תיקון קטן, דיבאץ בחר בבאגלי ואילו אייטון נבחר ראשון וזה היה ב-2018

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אור

תודה אור, תוקן

trusttheprocess
trusttheprocess
24/09/2024 2:41:55

מנחם אני יודע שזה לא הרעיון שלך , זה של הכתב המטומטם הזה שהבאת את ההצעה שלו , הכתב הזה אידיוט טיפש ולא יודע באיזה שנה הוא חי.
ניקו באטום שיחק שנה שעברה בפילי , פילי יכלו להחתים אותו מחדש בלי טריידים ובלי כלום.
למעשה הם היו קרובים לזה וניקו רצה לחזור אבל אשתו לא הסכימה ורצתה לחזור לגור בלוס אנגלס.
שום דבר שבעולם לא יביא את באטום לפילדלפיה , גם אם פילי יציעו לקליפרס את אמביד זה לא יקרה כי מכיוון שבאטום היה פרי אייג'נט שחתם לשנה אחת אי אפשר לעשות עליו טרייד בלי האישור שלו

Last edited 1 hour ago by trusttheprocess