אירועי דיומא – 22.09.2024 – כדורסל, שחמט ואופניים

אירועי דיומא – 22.09.2024 – כדורסל, שחמט ואופניים

אירועי דיומא – 22.09.2024 – כדורסל, שחמט ואופניים

כדורסל / עמיחי קטן

רבע גמר גביע ווינר:

20:50: הפועל ירושלים – בני הרצליה:

שתי מחזיקות הגביע האחרונות תיפגשנה ברבע גמר גביע ווינר, כשמחזיקת התואר הזה מירושלים תקווה להמשיך במומנטום מ-3 הניצחונות בשלב הבתים, ומנגד לשמור כוחות לפתיחת היורוקאפ בהמשך השבוע, ואילו הרצליה מגיעה גם היא אחרי מאזן מושלם בשלב הבתים, ותקווה להפתיע את הקבוצה שלקחה להם את דן שמיר, שאימן את הרצליה בעונה שעברה ובקיץ מונה לתפקיד המנהל המקצועי בירושלים. הפועל ירושלים קלעה 25 נקודות בלבד במחצית הראשונה של המשחק נגד גליל עליון, אותה היא סיימה ביתרון 25- 17 במחצית בה ההתקפות לא תפקדו, אך במחצית השנייה היא קלעה 50 והוסיפה גם 94 ו-90 נקודות בהתאמה בשני המשחקים האחרים, בזמן שהקלעי המוביל הוא ג'ארד הארפר שקלע 15.7 נקודות למשחק בשלב הבתים.

אם צריך לבחור שם אחד שבלט בהרצליה בשלב הבתים של גביע ווינר, אני אבחר בגבוה כריס סילבה, שעמד על ממוצע של 16.7 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, תוך כדי שהוא סוחט 5.7 עבירות למשחק וקולע 23/29 מקו העונשין ב-3 משחקים, המון זריקות ב-79.3% סולידיים. בצד השלילי, סילבה איבד 7 כדורים נגד הפועל חיפה, וייתכן שנקודת התורפה העיקרית שלו תבוא לידי ביטוי נגד הגנות שיאלצו אותו להוריד כדור לרצפה ואולי יוכלו לכפות איבודים רבים. יהוא אורלנד הוא המאמן של הרצליה, ומעניין שדווקא אחד מקלעי השלשות הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי עומד על הקווים של קבוצה שמתקשה מאוד בתחום בינתיים, מה שהגיע לשיא עם 4/25 (16%) נגד נתניה, אבל גם בסך הכל מדובר ב-18/74 (24.3%), נתון טעון שיפור.

במשחק הזה, שהועבר חדרה, שם היה אמור להתקיים, לחולון, הפועל ירושלים היא פייבוריטית די ברורה, אך ייתכן שהירושלים יחפשו לחלק דקות לקראת המשחק שיפתח עבורה את עונת היורוקאפ ביום רביעי נגד ולנסיה בסמוקוב, בולגריה, שם תארח הפועל ירושלים את משחקיה. במצב כזה, הסיכוי של הרצליה להפתיע ולהשיג את הכרטיס לחצי הגמר עולה.

אולימפיאדת השחמט / עמיחי קטן:

13:00 סיבוב 11 ואחרון:

הסיבוב האחרון של אולימפיאדת השחמט יתקיים היום, ונראה שזכייתה של הודו בסבב הפתוח אינה מוטלת בספק. ההודים גברו אמש על ארה"ב בתוצאה 2.5- 1.5, כשארג'ון אריגאיסי גבר בלוח השלישי על דומינגז לנייר פרז ומי שיתחרה בדו-קרב על אליפות העולם בעוד כחודשיים ויהיה הצעיר ביותר שם אי פעם, גוקש, ניצח בלוח הראשון את פביאנו קרואנה, בזמן שבלוח השני זכו האמריקאים לניצחון של ווסלי סו על פראגנאננדה ראמשבאבו, המכונה בקצרה "פראג". בעקבות הניצחון, הודו כעת עם 19 נקודות מתוך 20 אפשריות, כשרק סין עם 17 נקודות נמצאת קרוב. סלובניה במקום השלישי עם 16 נקודות ואחריה 8 נבחרות שונות עם 15 נקודות, שהן ארה"ב, אוזבקיסטן, אוקראינה, סרביה, הונגריה, ארמניה, ספרד וצרפת.

אצל הנשים מדובר במאבק הרבה יותר צמוד. הודו וקזחסטן בשוויון עם 17 נקודות, כאשר להודיות יש את היתרון בשובר השוויון כרגע, ארה"ב ופולין עם 16 נקודות כל אחת ועוד 5 נבחרות עם 15 נקודות, והן ספרד, ארמניה, גאורגיה, הונגריה ואזרבייג'ן. דווקא לארה"ב יש שובר שוויון טוב יותר מכל האחרות כרגע, אבל עם נקודה אחת פחות מצמד המוליכות הן תצטרכנה קודם להשיג ניצחון היום לפני המבט הצידה אל התוצאות האחרות. לא סביר שנראה את אחת מהנבחרות עם 15 נקודות מתקדמת למועמדות למדליה, אלא אם נראה הפסד של אחת לפחות מבין ארה"ב או פולין, אבל לפחות אצל 4 הראשונות יש הרבה אפשרויות.

בגזרה הישראלית, הנבחרת של הסבב הפתוח רושמת תחרות מאכזבת ועומדת על 12 נקודות בלבד מתוך 20, נתון שכולל תוצאות תיקו עם אירלנד ומונגוליה החלשות יחסית בסיבובים 2 ו-3 והפסדים מאכזבים ולא הכרחיים נגד קובה ומולדובה, לצד הפסד די מתבקש נגד אוזבקיסטן. נציין לחיוב את מקסים רודשטיין מהלוח הראשון, שעומד על תוצאה נאה של 6.5 נקודות מתוך 9 והפסד בודד נגד נודירבק אבדוסאטורוב, המדורג 6 בעולם שיעבור את פירוז'ה ויעלה למקום החמישי בדירוג הבא, וגם יזכה במדליה בתחרות הזאת ככל הנראה, בדומה למדליית הכסף האישית באולימפיאדה הקודמת לפני שנתיים. מנגד, עידו גורשטיין בתחרות פחות טובה ועם 3.5 נקודות מתוך 8, בזמן שתמיר נבאתי עם 6 מתוך 9 ושני האחרים, אליה סמירין ויבנגי פוסטני, עם 4.5 מתוך 7, אבל נגד יריבים נוחים יותר, כך שרודשטיין הוא היחיד שהביצועים שלו ברמה טובה יותר ממד הכושר שלו – 2680 רגע לעומת 2600.

אצל הנשים הישראליות, התחרות התחילה בניצחונות נוחים על סורינאם ואלבניה לפני הפסד די מתבקש לאוקראינה. מלבד תיקו נגד מונאקו והפסד לאוסטרליה, הישראליות ניצחו את יתר הסיבובים ומצאו את עצמן במקום ה-14 עם מאזן של 13 נקודות מתוך 18 אפשריות, אך הפסד לבולגריה אתמול הוריד אותן בדירוג למקום ה-23. רוב הישראליות כאן נותנות הופעה סולידית, כשמרסל אפרוימסקי בלוח הראשון עם 5.5 מתוך 9, מאשה קלינובה ונוגה אוריאן עם 5 מתוך 8 בלוחות 2-3 בהתאמה ורונית לויטן עם 3.5 מתוך 7 בלוח הרביעי, אך מי שצריכה לקבל אזכור מיוחד היא דנה כוכבי בת ה-17, שמשחקת בלוח העתודה ועומדת על מאזן מדהים של 8/8 ומד כושר של 2676 לאורך התחרות עד כה וצפויה לקפיצה של יותר מ-100 נקודות במד הכושר שלה בדירוג הבא.

משחקים מרכזיים:

הסבב הפתוח:

הודו – סלובניה
סין – ארה"ב
הונגריה – ספרד
צרפת – אוזבקיסטן
אוקראינה – סרביה
נורבגיה – איטליה
ישראל – טורקמינסטן

סבב הנשים:

הודו – אזרבייג'ן
קזחסטן – ארה"ב
פולין – גאורגיה
הונגריה – ספרד
ארמניה – גרמניה
ישראל – איראן (אם כי אפשר לשער שנראה ניצחון טכני של ישראל)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם באופני כביש – מירוץ הנג"ש לנשים ולגברים

היום ייפתח בשוייץ באיזור ציריך שבוע אליפויות העולם במירוצי כביש (הפעם רק למירוץ כביש ופארא). על הפרק היום – מירוצי הנג"ש לנשים ולגברים. התוואי כאן הוא של מסלול ארוך מאד (כרגיל באליפות העולם), כשבאמצעו נקבל עלייה בינונית עם כמה חלקים קצרצרים ויותר תלולים במהלכה.
אצל הגברים מדובר במסלול של 46 ק"מ. המועמד הראשי לזכייה כאן הוא האלוף המכהן, הבלגי רמקו אוונפול, שינסה להמשיך את העונה המזהירה שלו בתחום. עוד מועמד חזק לזכייה הוא האיטלקי פיפו גאנה, שינסה לרשום תואר שלישי עבור עצמו. הזוכה בוואלטה, הסלובני פרימוז' רוגליץ', ינסה להמשיך את הכושר הטוב, לפני שיתחרה גם באליפות הכביש בעוד שבוע. הבריטי הצעיר ג'וש טארלינג ינסה סוף סוף למצוא גאולה לאחר סדרה של שברונות לב העונה. צמד מקומי חזק שנראה כאן הוא שטפן קונג ושטפן ביסגר. עוד נראה כאן את ברנדון מקנולטי (ארה"ב), ז'ואאו אלמיידה (פורטוגל), טוביאס פוס (נורבגיה), מתיאס ואצ'ק (צ'כיה), ג'יי ויין (אוסטרליה) וגם את מיודענו דרק ג'י (קנדה). שידורים ביורוספורט ובלינק הזה ב-15:50.
אצל הנשים המסלול הוא של 30 ק"מ (ללא החלק הראשון מהמסלול של הגברים). בין המועמדות העיקריות נמצא את אלופת העולם המכהנת, האמריקנית קלואי דייגרט. האוסטרליות ישלחו כאן צמד חזק בדמות האלופה האולימפית גרייס בראון, ואיתה ברודי צ'פמן. מבלגיה נקבל כאן את אלופת אירופה, לוטה קופקי. ההולנדיות יספקו לנו כאן עוד צמד חזק בדמותן של דמי וולרינג ואלן ואן דייק. עוד נראה כאן את אנה הנדרסון (בריטניה), קריסטינה שוויינברגר (אוסטריה) ואנטוניה נידרמאייר (גרמניה). את ארצנו תייצג אלופת ישראל, רותם גפינוביץ'. שידורים ביורוספורט ובלינק הזה ב-12:50.

Subscribe
Notify of
37 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אהרון שדה
22/09/2024 8:06:37

תודה עמיחי ודוד

Tom
Tom
22/09/2024 8:13:17

תודה רבה.
.
שחמט – גם בזה סלובניה טובים???
.
אופניים –
חבל שלא ממשיכים את "שבוע אליפות העולם" המרוכז כפי שהיה שנה שעברה. היה ממש מגניב שכל הדיספלינות היו ביחד, קצת כמו אולימפיאדה – כל יום יש מספר תחרויות ופודיומים, וממש כיף.
כמו כן, למה פוג לא בנג"ש? אני לא חושב שהוא יותר פייבוריט מרמקו במסלול כזה, אבל פודיום בוודאי ריאלי. שומר כוחות למרוץ כביש?

פאקו
22/09/2024 9:16:11
Reply to  Tom

אני דווקא פחות אהבתי את המגה אירוע ההוא. זה פוגע בכל מיני ואן דר פולים ופידקוקים שמנסים להתחרות בכמה דיסציפלינות.
ולגבי פוג – זה מה שאמרת. הוא הולך בכח על תחרות הכביש ועל ה"טריפל קראון" (ג׳ירו, טור, אליפות עולם). פודיום בנג"ש פחות מעניין אותו.

Last edited 11 hours ago by פאקו
Tom
Tom
22/09/2024 9:44:45
Reply to  פאקו

לגבי כל מיני מולטיטאלנטים שיורים לכל הכיוונים אני אמביוולנטי –
מחד, זה מבאס שמישהו רוכב קצת בכביש, וקצת בשטח, ובחורף בסייקלוקרוס..וכל תחרות שהוא צץ הוא נותן לכולם בראש למרות שהם משקיעים כל חייהם בדבר הנתון האחד הזה.
מנגד, חבורה של אפסים! (אני מקצין בכוונה) איך הם משקיעים הכל בדיספלינה האחת ובא אולאראונדר כזה ומנצח אותם, ואז לא מופיע למרוץ הבא כי הוא בטור דה פראנס?
.
בכל מקרה אני בטוח שזה פוגע בחבר'ה האלה.
אבל לי כצופה היה כיף

פאקו
22/09/2024 11:19:26
Reply to  Tom

זאת בדיוק הסיבה שאני אומר את מה שאמרתי. העידן הזה של מולטי טאלנטים, שמצויינים בכל הדיסצפלינות, לא סתם טובים, הוא מאד ייחודי. חבל לפגוע בהם.

Last edited 9 hours ago by פאקו
מתן גילור
מתן גילור
22/09/2024 10:17:47
Reply to  Tom

זה קצת (הרבה) מטעה.
לוח ראשון שלהם זה ר"א פדוסייב שהוא רוסי שמייצג אותם בעקבות ההשעיה של רוסיה. מדובר על שחקן על גבול ה-2700 שניצח שלשום את קרלסן.
לוח שני ר"א דמצ'נקו. גם כן רוסי על גבול ה-2600.
לוח שלישי, שהוא באמת סלובני, כבר מתחת ל-2500.

אליאב
אליאב
22/09/2024 13:34:37

ובכל זאת קצת מפתיע שסלובניה במקום השלישי כרגע מעל ארה"ב אוזבקיסטן, הונגריה ועוד

עמיחי קטן
22/09/2024 14:10:58
Reply to  אליאב

בעיקר בגלל שהם עוד לא היו נגד הודו לדעתי

אליאב
אליאב
22/09/2024 14:17:55

זה נכון, אבל בלוח שלישי ורביעי השחקנים בקושי מגרדים את 2500. הניצחון על נורבגיה היה מזל טהור, וכך גם על הולנד אתמול. בכלל, כנראה בגלל שני ההפסדים המוקדמים קיבלו הגרלה נוחה של הטורניר

אהרון שדה
22/09/2024 8:29:14

במסגרת הסיכום האולומפי
נציין מהר את המדליסטים
באיגרוף
היאבקות
וטקוונדו
כל ענף הודעה
נתחיל באיגרוף
נשים
משקל זבוב
זהב וו יו סין
כסף צאקהירלו טורקיה
ארד וילגיאס הפיליפינים
ארד קיזיבאי קזחסטן
——————————
נוצה
זהב טינג טיוואן
כסף סרמטה פולין
ארד פטסיו הפיליפינים
יילדריז טורקיה
——————————–
תרנגול
זהב יואן סין
כסף אקבאס טורקיה
ארד אים דר' קוריאה
ארד פאנג צפון קוריאה
———————————-
קל
זהב הרינגטון אירלנד
כסף וונלו סין
ארד פריירה ברזיל
ארד וו טיוואן
———————–
בינוני זהב לי סין
כסף ביילון פנמה
ארד אנאמבה הפליטים
פארקר אוסטרליה
—————————
מעורב חליף אלג'יריה (זכר)
כסף יאנג סין
ארד צ'ין טיוואן
ארד סואנאפנפנג תיאלנד
שמרתי את המעורב לסוף כי זה הסיפור המקומם והשלילי ביותר בעיני בפריס
מישהו סיכם זאת נכון גבר מרביץ לנשים ועוד מקבל על כך מדליה.
חליף האלג'ירי הוא גבר שאיגוד האיגרוף לא איפשר לו להתמודד אך משום מה בגלל אג'נדות כאלו ואחרות הוועד האולימפי דווקא כן.
וזו שעורריה שאין כדוגמתה
כבר בכך שהוועד האולימפי מתערב בהחלטות פנימיות של האיגוד.
קאריני היריבה האיטלקיה למשל של האלג'ירי יצאה מדממת ובוכה אחרי הקרב של שמינית הגמר ואמרה חלמתי שנים להגיע לאולימפיאדה ולהיות בפודיום והחלום נגוז לאחר סיבוב אחד
סירבתי להמשיך לקבל מכות מגבר אבל החלום נגוז .
———————————————————————-
גברים
זבוב
זהב דוסמטוב אוזבקיסטן
כסף בנאמה צרפת
ארד פינה כף ורדה
ארד רייס הדומינקנית
———————————
נוצה
זהב חלוקוב אוזבקיסטן
כסף אואלו קירגיסטן
ארד דיאז בולגריה
ארד שניור אוסטרליה
——————————–
קל
זהב אלוורז קובה
כסף אומיהא צרפת .
ארד גורולי גיאורגיה
ארד סנפורד קנדה
—————————-
מעורב
זהב מודינחאב אוזבקיסטן
כסף אלוורז מקסיקו
ארד ריצרד'סון בריטניה
ארד ג'ונס ארה"ב
—————————
בינוני
זהב חז'ניאק אוקראינה
כסף אורלבאי קזחסטן
ארד לופס קובה
ארד פינאלס הדומינקנית
————————————–
כבד
זהב מולוחונוב אוזבקיסטן
כסף אלפונסו אזרבייגן
ארד בוליטיאב טג'יקסטן
ארד רייס ספרד
————————————-
סופר כבד
זהב ז'לולוב אוזבקיסטן
כסף גדפה ספרד
ארד מואנדזה צרפת
ארד טיאפאק גרמניה
———————————-
19 מדינות עלו על הפודיום באיגרוף
7 זכו בזהב
1.אוזבקיסטן 5 זהב וסה"כ
2 סין 3 זהב 2 כסף

אהרון שדה
22/09/2024 8:59:11

היאבקות
נשים חופשי
עד 50
זהב הילברנדדט ארה"ב
כסף גוסמן קובה
ארד פנג סין .
ארד סוסאקי יפן
————————–
עד 53
זהב פוג'ינמי יפן
כסף יפס אקוודור
ארד פאנג סין .
ארד צ'יו גונג צפ' קוריאה
————————————-
עד 57.
זהב סאקוראי יפן
כסף ניקיאטה מולדובה
ארד הונג סין
ארד מרוליס ארה"ב
——————————
עד 62
זהב מוטוקי יפן
כסף קולירדנקו אוקראינה
ארד בולן יפן
ארד טוסון טורקיה
—————————-
עד 68
זהב עמית אלור ארה"ב
כסף ז'ומנזארבה קירגיזסטן
ארד אזוקי יפן
ארד טוסון טורקיה
עמית אלאור היא יהודיה ישראלית במקור
דרכה לזהב עברה
בניצחון בשמינית 2-10 על טוסון הטורקיה
ברבע 0-8 על חולוי הפולנית
בחצי 0-10 על פאק מצפון קוריאה
ובגמר 0-3 על ז'מנזארבה קירגיסטאן
——————————————————
עד 76
זהב קאגימי יפן
כסף בליידס ארה"ב
ארד רנטריה קולומביה
ארד פוטריי קובה
————————————————————-
גברים חופשי
עד 57
זהב היגוצ'י יפן
כסף לי ארה"ב
ארד עבדואלייב אוזבקיסטן
ארד אמאן הודו
———————————‐——–
עד 65
זהב קיוקה יפן
כסף אמוזאד איראן
ארד דודאייב אלבניה
ארד ריברה פרוטו ריקו
———————————
עד 74
זהב ג'אמאלוב אוזבקיסטן
כסף טאקטאני יפן
ארד ואליב אלבניה
ארד דייק ארה"ב
—————————————
עד 86
זהב רמזנוב בולגריה
כסף יזדאני איראן
ארד קורגלייב יוון
ארד ברוקס ארה"ב

——————————–
עד 97
זהב טז'ודינוב בחריין
כסף מאצאשווילי גיאורגיה
ארד אזרפירה איראן
ארד מגומדוב אז'רבייג'ן
———————————–
עד 125
זהב פטריאשווילי גיאורגיה
כסף זאירה איראן
ארד משווילדישווילי אז'רבייג'ן
ארד אקגול טורקיה
—————————–
כל היפניות עלו על הפודיום בחופשי ובגברים ב 3 המשקלים הקלים אך לא ב 3 הכבדים
——————–
יווני רומי (גברים בלבד מעניין למה)

עד 60
זהב פומיטה יפן
כסף ליגוואו סין
ארד רי צפ' קוריאה
ארד שרשנקוב קירגיסטן
————————————
עד 67
זהב ליווסי איראן
כסף נסיבוב אוקראינה
ארד אורטה קובה
ארד ג'פרוב אזרבייגן
———-‐——————–
עד 77
זהב קוסאקה יפן
כסף ז'אדראייב קזחסטן
ארד ביסולטנוב דנמרק
ארד בלניוק אוקריאנה
——————————–
עד 87
זהב נוביקוב בולגריה
כסף מוחמדפיאני איראן
ארד מחמודוב קירגיסטאן
ארד אמויאן ארמניה
—————————————
עד 97
זהב שראווי איראן
כסף אלכסניאן ארמניה
ארד ג'וזפקוב קירג'יסטאן
ארד רוסיו קובה
—————–‐—————————
עד 130
זהב לופס קובה
כסף אקוסטה צ'ילה
ארד מנג סין
ארד מירזאזדה איראן
——————-‐————–
דירוג המדליות
לא פחות מ 26 מדינות היו בפודיום
8 יצאו עם זהב
1 יפן 8 זהב 1 כסף 2 ארד
2 איראן 2 זהב 4 כסף 2 ארד
3 ארה"ב 2 זהב 2 כסף 3 ארד

אהרון שדה
22/09/2024 9:15:19

טקוונדו
(משום מה רק 4 קטגוריות משקל )
נשים .
עד 49
זהב וונגפטאנקיט תיאלנד
כסף גואו סין
ארד סטויקוביץ קרואטיה
ארד נמאצאדה איראן
———————————-
עד 57
זהב קים דר' קוריאה
כסף קיאני איראן
ארד זנורין בולגריה
ארד פארק קנדה
—————————
עד 67
זהב מרטון הונגריה
כסף פרשיץ סרביה
ארד קארי בלגיה
ארד טושו ארה"ב
—————————-
מעל 67
זהב לאורין צרפת
כסף אוסיפוב אוזבקיסטן
ארד לי דרא"פ
ארד קוס טורקיה
———————————————
גברים
עד 58
זהב פארק דר' קוריאה
כסף מכומדוב אזרבייג'ן
ארד גנדובי טוניסיה
ארד ראבט צרפת
—————————
עד 68
זהב ראטישוב אוזבקיסטן
כסף כארים ירדן
ארד פונטס ברזיל
ארד ליאנג סין
————————–
עד 80
זהב כטוסי טוניסיה
כסף ברכודארי איראן
ארד רניץ דנמרק
ארד אלסיו איטליה
——————————
מעל 80
זהב סלימי איראן
כסף קנינגהאם בריטניה
ארד סיסה חוף השנהב
ארד אלבה קובה
———————————–
דירג המדליות
22 עם מדליה
7 עם זהב
1 דר' קוריאה 2 זהב וארד
2 איראן 1 זהב 2 כסף 1 ארד
3 אוזבקיסטן זהב וכסף
לצרפת וטוניסיה זהב וארד
בעוד להונגריה ותיאלנד זהב

בדיומא הבא בל"נ נדבר על הג'ודו

דוקטור רזי הופמן
22/09/2024 10:04:46

תודה
יש גם ליגת העל
מכבי תל אביב תתארח אצל אשדוד בשמונה ורבע
מכבי חיפה אמורה לשחק מול ביתר אבל לא ברור אם יאושר או שידחה בגלל המצב

אלכס דוקורסקי
22/09/2024 10:51:49

קשה להאמין שיאשרו לשחק הערב בחיפה.

עמיחי קטן
22/09/2024 10:56:43

המשחק של מכבי חיפה נגד בית"ר אמור להיות מחר

דוקטור רזי הופמן
22/09/2024 11:20:24

אסקלציה?
🙂

אלכס דוקורסקי
22/09/2024 10:50:41

עמיחי, פאקו ואהרון, תודה רבה. שבוע שקט לכולם.

אהרון שדה
22/09/2024 12:56:27

תודה רבה אלכס

אליאב
אליאב
22/09/2024 14:46:18

פדוסיב נקלע לצרות מול גוקש. מאמין שנראה ניצחון גם מהכיוון של ארג'ון, בעיקר בשל לחץ זמן של היריב

פאקו
22/09/2024 16:06:29

בנג"ש לנשים גרייס בראון משלימה דאבל מרשים עם התואר האולימפי, לפני וולרינג ודייגרט. כנ"ל אצל הגברים?

Last edited 3 hours ago by פאקו
פאקו
22/09/2024 16:09:41
Reply to  פאקו

רותם סיימה במקום ה-46

פאקו
22/09/2024 16:53:52

בינתיים פייר אנדרה קוטה, הקנדי מקבוצת הפיתוח של IPT, מרסק את המסלול בפער של מעל לשלוש דקות מזה שמאחוריו בדירוג. מן הסתם לא יחזיק מעמד מול כל האריות שבדרך, אבל עדיין יפה.

Last edited 3 hours ago by פאקו
aki
aki
22/09/2024 17:42:32
Reply to  פאקו

הוא עשה זמן יותר טוב מחברו לדגל, וזה ההישג המרשים..

פאקו
22/09/2024 17:43:37
Reply to  aki

הוא אלוף קנדה בנג"ש. בינתיים וארנשולד עוקף אותו, והרבה אחרים בדרך לעשות זאת.

פאקו
22/09/2024 17:49:19

רמקו כבר מאותת על כוונותיו ב-T1.

פאקו
22/09/2024 18:07:17
Reply to  פאקו

וגם ב-T2, אם כי זה רק 9 שניות על פיפו, הידוע בספליטים השליליים שלו.

פאקו
22/09/2024 18:08:32
Reply to  פאקו

אלה חדשות מעודדות מאד לפיפו אגב – רמקו לקח עליו רק שנייה בין T1 ל-T2 עם הטיפוס, מקטע שבו היה אמור להיות לרמקו יתרון גדול על פיפו.

פאקו
22/09/2024 18:12:18
Reply to  פאקו

רמקו לא מתרשם ממה שאני אומר, ומגדיל באיטיות את הפער.

aki
aki
22/09/2024 18:08:34

עושה רושם שג'וש בדרך לעוד שברון לב, ואולי יצא בלי פודיום אפילו.

דרך אגב, באליפות הזו לנוער, נזכה לראות בפעם הראשונה לדעתי את הרכש הצעיר, אחיו פינלי

פאקו
22/09/2024 18:09:43
Reply to  aki

ממה שאני יודע פינלי קצת פחות מוכשר מאחיו בדיסצפלינה, אם כי בגילאים האלה תמיד יכולים להיות שינויים.

פאקו
22/09/2024 18:10:42
Reply to  פאקו

וזה גם לא בדיוק מסלול בשביל ג'וש. יותר מתאימים לו השטוחים.

aki
aki
22/09/2024 18:13:17
Reply to  פאקו

טוב הוא באמת השתפר מאוד בירידה. יכול להגיע לפודיום

פאקו
22/09/2024 18:14:51
Reply to  aki

נכון. יכול בהחלט לעבור לכיסא החם, מה שיבטיח לו מעשית פודיום.

פאקו
22/09/2024 18:20:44
Reply to  פאקו

לא יקרה.

פאקו
22/09/2024 18:17:37

אוי, מה קרה לויין?

פאקו
22/09/2024 18:18:34

טוב, רק קטסטרופה תמנע מרמקו את התואר, כשהוא כבר 19 שניות מהיר מפיפו ב-T3.

פאקו
22/09/2024 18:28:17

רמקו מצליח לעשות את זה בפער של שש שניות על פיפו. שאפו לשניהם.