מעורב הופס ליום ראשון: סקר שרציתי לעשות ושכחתי. אז הנה: הביג-3 הטובים ביותר / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: סקר שרציתי לעשות ושכחתי. אז הנה: הביג-3 הטובים ביותר / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: סקר שרציתי לעשות ושכחתי. אז הנה: הביג-3 הטובים ביותר / מנחם לס

1."פטריק בברלי הוא שחקן שקשה להיות מאמנו. יש לו יותר מדי הרגלי NBA, וכאן זה לא NBA" (מאמנו סטפנוס דדאס)

מעורב הופס ליום ראשון: סקר שרציתי לעשות ושכחתי. אז הנה: הביג-3 הטובים ביותר / מנחם לס

,’ קרדיט ‘NBA Habits’© Jeff Hanisch-Imagn Image

"פטריק בברלי הוא שחקן שקשה לאמן. יש לו יותר מדי 'הרגלי NBA', ופה זה לא NBA", אומר מאמנו סטפנוס דדאס.

"הבעייה היא שהוא היה ב-NBA שחקן עם הגנה אינטנסיבית ואישיות לוהטת, והוא עכשיו TOOK HIS ACT OVERSEAS".

ההתאמה למשחק הבינלאומי מורגשת לא רק ע"י בברלי אלא גם ע"י מאמנו בהפועל ת"א סטפנוס דדאס. המאמן טוען שזה 'TWO WAY STREET: "פטריק חייב להתאים את עצמו למשחק שכאן כפי שאני חייב להתאים את עצמי לאמן טיפוס כמו פטריק בברלי".

דדאס אומר ב-Podium House Shoot podcast, via BasketNew: "פטריק בברלי הוא טיפוס מאד אינטנסיבי, אבל הוא מבין את ההבדל. הוא בא אלי ואמר, 'COACH ME!. הפוך אותי לשחקן בינלאומי. אני אעשה את כל מה שיידרש ממני!"

יש לזכור שבסיום הקריירה שלו ב-NBA הוא הושעה לארבעה משחקים על שזרק כדור מרוב תיסכול כל כתב של ESPN. ESPN הישעה אותו גם כן, WHATEVER IT MEANS.

אמש היה משחקו הרשמי הראשון. מעניין איך היה!

2. פציעות ידועות לפני פתיחת העונה שלהבראתן תהיה השפעה גדולה על גורל הקבוצות(מבוסס על דוח"ות של כתבים שונים)

New York Knicks

(כתבים שונים)

Julius Randle | Forward

אחרי שסבל מ-DISLOCATED SHOULDER ('כתף פרוקה') בסוף ינואר, ג'וליוס רנדל – 3 פעמים אול סטאר – לא חזר יותר לליינאפ של הניקס. בתחילה המחשבה הייתה לחכות שה-DISLOCATION יחלים את עצמו אבל כשזה לא קרה הוחלט על ניתוח-מסיים-עונה באפריל.

השבוע רנדל אמר שהניתוח עבר בהצלחה, שהכתף מרגישה חופשית לחלוטין ושהוא מקווה להיות מוכן לפתיחת העונה. זה יהיה וולקאם גדול. רק להזכירכם שבפעם האחרונה שרנדל, ג'יילן ברונסון, ו-OG אנוניבי שיחקו יחד בריאים, הניקס הייתה 1-11, כשב-12 המשחקים היא OUTSCORED את יריביה ב-202 נקודות, שזה 16.8 נק' ממוצע הפרש נצחון (כולל הפסד אחד ).

Mitchell Robinson | Center

מיצ'ל רובינסון בריא יכול לפתור בעיות רבות של הניקס בפרונט-ליין. רובינסון הוא אחד מהריבאונדרים ההתקפיים הטובים בליגה – אם לא הטוב ביותר – והוא 'מגן טבעת' טוב מאד. אבל הוא החמיץ 50 משחקים בגין כאבים בעקב השמאלי מדצמבר עד מרץ, תקופה בה הוא איבד את מקומו בחמישייה הפותחת לאייזיה הרטנשטיין, לפני שחזר להרכב והתחיל עם פוסט סיסון טוב נגד פילדלפיה וג'ואל אמביד, אך אז הכאבים בעקב גברו והוא נאלץ לעבור ניתוח בעקבו שסיים עבורו את הפלייאוף.

הוא עתה בריהביליטציה אחרי הניתוח, ובניקס מקווים שהוא יהיה מוכן למחנה האימונים לפני פתיחת העונה. הניקס איבדו את הרטנשטיין אך ה-DIE-HARDS של הניקס טוענים שמיטשל עדיף על הרטנשטיין – השחקן שגם אני חשבתי שהוא גרמני עד שנודע לי שהוא בן אורגון, ארה"ב.

Chicago Bulls

Lonzo Ball | Guard

סוף-סוף, סוף-סוף אחרי שנתיים מאז משחקו האחרון, לונזו בול נראה מוכן לחזור למה שהוא יודע הכי טוב: להיות גארד ב-NBA. הוא החל סוף-סוף לשחק 5-על-5 הקיץ, ונראה טוב מאד. אבל…

אבל…הבולס הביאו את ג'אש גידי, הפוינט-גארד האוסטרלי. יהיה מעניין, וזו בשפת המעטה, אם אתם יורדים לסוף דעתי. כמובן שבבולס ישנן ציפיות עד הירח עם עוד באים מהסוגים של זאק לוויין, קובי ווייט, ו-Ayo Dosunmu. אפילו אני – לא אוהב ולא 'לא אוהב' את הבולס, מתרגש ממה שיהיה שם

Memphis Grizzlies

Ja Morant | Guard

כל התקוות שהיו לגריזליז להציל את עונת 2023-24 אחרי ההשעייה של ג'ה מוראנט ל-25 משחקים התנפצו כשהוא סבל פציעת כתף מסיימת עונה. הוא הצליח לשחק רק 9 משחקים אבל היה מספיק בהם להראות לכל עולם ה-NBA מה הוא מסוגל לעשות כשהוא ב-LINEUP: הוא קלע בהם 25.1 ממוצע עם 8.1 אסיסטים. הוא מוגדר עכשיו כ-"בריא לחלוטין". ממפיס כולה בציפייה לתחילת העונה.

Marcus Smart | Guard

כשהוא מסתכל ב-TV על חבריו לשעבר בסלטיקס הופכים לאלופים, מרכוס סמארט בילה את עונתו הראשונה בממפיס באופן מייגע ברשימת הפצועים. הייתה לו בעייה עם כאבי בטן חריפים בפרה-סיסון, ואז נקע בערב, ופציעה חמורה באצבע 'הפינקי', מנעו ממנו לשחק 17 חודשים. הוא עתה 'GOOD AS NEW' והגריזליס סומכים עליו שעם ג'ה מוראנט הוא-הוא שיעניק לגריזליס את ה-TOUGHNESS ההגנתי שהם כה זקוקים לו


Boston Celtics

Kristaps Porzingis | Center

אחרי חזרתו המצויינת למשחק החמישי בפלייאוף, הוא עבר ביוני ניתוח לתקן את ה-aexcruciatinglyin ברגלו השמאלית. הוא ייעדר לפחות חודשיים של פתיחת העונה. בהיעדרו, הנטל יוטל על שחקן בן 38, אל הורפורד, למלא את מקומו. במקרי בק-טו-בק, לוק קורנט יעלה במקומו. וכמובן יש גם את קסווייר טילמן.

LA Clippers

Kawhi Leonard | Forward

הפצוע הכרוני הצהיר באולימפיאדת פאריז שהוא "IN A NEUTRAL STATE". משום מה הוחלט להחליפו בדרק ווייט. הוא היה מעדיף כמובן להישאר ולהשיג מדליית זהב, אך כשהוחלט להחליפו הוא חזר להתאמן ולטפל בברכו, והיום מאמנו טיי לו אומר שקוואי לינרד " is "feeling good" and will be ready when training camp begins Oct. 1 in Hawai'i."

Miami Heat

Jimmy Butler | Forward

ג'ימי באטלר סבל פציעת MCL בברכו הימנית בהפסד לסיקסרס בפלייאין. מיאמי חזרה להבטיח מקום שמיני ע"י נצחון על הבולס. ללא באטלר הסלטיקס גברה על מיאמי ב-5 משחקים.

לאחרונה לא מפסיקים לדבר על טרייד שיעביר את ג'ימי באטלר לגולדן סטייט המעוניינת בו מאד!

New Orleans Pelicans

Zion Williamson | Forward

The 2023-24 season was Williamson's healthiest in an NBA uniform. He played in a career-high 70 games and did not miss back-to-back games through the entire regular season. Unfortunately, Williamson strained his left hamstring in the play-in tournament against the Los Angeles Lakers and missed the playoffs.

השמועות מניו אורלינס הן שהוא עתה בריא לחלוטין, הוריד כמה קילוגרמים ממשקלו, ומוכן TO KICK SOME ASS בעונה הזאת!

Charlotte Hornets

LaMelo Ball | Guard

מאז ששיחק 75 משחקים והיה אול סטאר בעונת 2021-22, למלו שיחק רק בטוטאל 58 משחקים בשתי העונות האחרונות. התקוות בשרלוט שהוא לא יהיה 'לונזו בול' מס' 2'

ללא למלו, שרלוט ניצחה רק 48 משחקים בשתי העונות האחרונות.. עתה לשרלוט יש NEW REGIME ('משטר' חדש) עם ג'ף פטרסון, סגן הנשיא האחראי על פעולות הכדורסל והמאמן החדש צ'ארלס לי, ןלמלו בריא, והתקוות שוב בעלייה בקבוצה הזאת.

Milwaukee Bucks

Khris Middleton | Forward

In order to clean up the lingering injury issues that plagued him for most of the last season, Middleton underwent two ankle surgeries during the offseason — one on each ankle intended to clean up any leftover damage. Middleton, 33, is expected to be ready for the start of the 2024-25 season.

עם מידלטון בריא לצד גיאניס ודמיאן לילארד, בבאקס מדברים 'אליפות' לראשונה מאז 2021!

3. תוצאות הסקר האחרון: עשרת ההעברות המשמעותיות ביותר, לפי הסדר

מיקאל ברידג'ס

8.58% (115 votes)

פול ג'ורג'

8.13% (109 votes)

קליי תומפסון

7.99% (107 votes)

דמאר דרוזן

6.94% (93 votes)

אלכס קרוסו

6.64% (89 votes)

אייזיה הרטנשטיין

6.42% (86 votes)

KCP

5.45% (73 votes)

דג'ונטה מורי

5.37% (72 votes)

דני אבדיה

4.55% (61 votes)

ג'אש גידי

3.81% (51 votes)

4. אטלנטה האוקס החתימה את הגארד קוון האריס והפורוורד ג'ואי האוזר

ההחתמה היא לעונה אחת, מינימום משכורת.

5. ברוס בראון מהרפטורס עבר ניתוח ברך ארטוסקופי, עם תקווה שיהיה מוכן לפתיחת העונה

6. סקר שרציתי לעשות ושכחתי עליו: "חמשת 'THE BIG 3' הטובים ביותר של קבוצות נבחרות"

7. קטע מהעבר: NBA Finals MVP Puts Rasheed Wallace Ahead Of Giannis In Today's Game

הסיפור הזה נכתב ע"י סקון סולומון (NBA Finals MVP Puts Rasheed Wallace Ahead Of Giannis In Today's Game (msn.com))

אנדרה איגודלה אומר היום שראשיד וולאס לא מוערך מספיק. הוא הלך רחוק עד להצהיר שוולאס היום היה שחקן טוב מיותר מג'יאניס, שזכה עם קבוצתו מילווקי באליפות 2021. וולאס זכה באליפות עם דטרויט ב-2004 נגד שקיל או'ניל וקובי בריאנט.

"לג'יאניס אף פעם לא היו יריבים בסדר גודל זה", אומר איגודלה, בהופעה לאחרונה ב-Dan LeBatard Show

He just chose, ‘I’ll do my thing over here.’ He was shooting 3s from half court," Iguodala said. "No, he was shooting halfcourt shots left-handed and right-handed. If Rasheed Wallace played in modern-day basketball today, if he played in our league today, he’d be the top five player in the league. He’d be better than Giannis, and I love Giannis.”

עבור איגודלה להצהיר הצהרה כזאת, חייבת להיות לו STRONG CONVICTION שוואלאס היה משחק כיום ברמה שאיגודלה מאמין שהיה משחק בה, כי לג'יאניס יש מספרים עדיפים על אלה של וולאס:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
16 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
22/09/2024 1:18:02

אחלה מעורב
שלישיית מהסיקסרס של אמביד, מקסי, ג'ורג' לא נמצאת בסקר בגלל שהיא כמה רמות מעל השאר?
🤣
אחלה מעורב
סיקור השפעת הפציעות היה מעולה
🙏🙏

אשך טמיר המקורי
22/09/2024 1:24:29

תודה רבה דוק.
היה קשה מאוד לבחור את הסקר הפעם – לא כי צמוד, אלא כי פשוט כמעט אין שם 5 "ביג 3" אמיתיים.
וואלאס היה שחקן כדורסל שלם. ומדהים. יאניס הנגר הדורס יכל לצחצח לו את הנעליים.

NBA בדם
22/09/2024 1:32:02

אחלה מעורב
דדאס מקבל רק טעימה ממה שבברלי הולך לעשות לו. שילקק לו בינתיים, עד שיתפוצץ לו הפיוז. מזכיר את הצמד דריימונד וסטיב קר, בתפקידי הבעל המכה והאישה המכסה בהתאמה.
יכול להיות שראשיד וואלאס טיפה פחות מוערך, כי היה חלק מהמכונה האפורה של דטרויט היעילה, אבל הוא לא היה אף פעם טופ 10 בליגה ולא קרוב להיות בלבל של יאניס. גם אמא של ראשיד תסכים איתי.
לא אופייני לאיגי להוציא שטויות כאלה מהפה.

thetroll
thetroll
22/09/2024 2:01:17

מנחם אחלה מעורב ואחלה סקר עם הביג 3 ממש נהנתי מהאתגר הזה. בחרתי בשלישיות של בוסטון פיניקס דנבר מילווקי שזה בחירות באנליות אבל הראשונה שבחרתי בה היא דוקא שארלוט (בטח אהיה היחיד שאבחר בהם אבל זאת השלישיה הראשונה שהעין שלי נפלה עליה ללא הסתייגות. השלישיה שהכי אהבתי. ממש אוהב את שלושת השחקנים האלה בהיבט הכדורסל – לא יכולתי לא להכניס אותם).

thetroll
thetroll
22/09/2024 2:05:03
Reply to  thetroll

דרך אגב מעיר שיש בסקר רק 21 שלישיות ולא 30 כמו שצריך להיות. זה מכוון?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  thetroll

ברור! למה להכניס 30? איזו שלישיה תרכיב מהפיסטונס,ויזארדס?

golan
golan
22/09/2024 3:20:35

אחלה מעורב. תודה רבה.
בברלי מגלה את אירופה…
איגואדלה מדבר שטויות. ואני מת על ראשיד
קשה למצוא 5 שלישיות כי כמה הן ממש אילוץ של כוכב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

משפחת בול ,האב ושלושת ילדיו מילאו בעבר את עמודי החדשות,היום הם מוזכרים רק בנושא פציעות.לגבי לונזו מצבו לא טוב , הביאו את גידי,קובי וויט השתפר מאוד,דסמונו מחכה לדקות הוא נראה מועמד רציני לביי אאוט.
למלו- אי אפשר לבנות קבוצה סביבו.שרלוט צריכה לנסות למכור אותו לקבוצת פלייאוף,למרות שהוא פציע.אפשר לרכוש אותו לשתף אותו מעט בעונה הרגילה ,ולהשתמש בו כאקס פקטור בפלייאוף.שרלוט לא יגיעו איתו לכלום.
ממפיס תשבש להרבה קבוצות במערב את התחזית האופטימית שלהם.בין 6 הראשונות יש כבר מושב אחד פחות כי הוא יתפס ע"י מוראנט וחבורתו.
עוד שחקן שהייתי נותן לו פרקי מנוחה ארוכים עד הפלייאוף זה פורזו .השנה לא יהיה לבוסטון את הלוקסוס לשחק בפלייאוף פרק זמן ארוך בלעדיו.לא יהיה אינדי ,או ניקס פצועה,יהיה להם את פילי ואת הבאקס בהרכב מלא מחכים בפינה לטרף.
קוואי איך קיבל חוזה נוסף?השחקן מעולה כשהוא במגרש,לא בבגדים אזרחיים.איתו לא יגיעו לכלום.מתי הוא לא פצוע?
אם ג.סטייט רוצה את באטלר,אני במקום מיאמי ממהר לתת להם אותו,זו הזדמנות אחרונה לקבל עליו תמורה.
מה מפתיע בתוצאות על הביג3.שלישיית הווריורס קיבלה יותר קולות מהשלישיה של ממפיס.איך בכלל הווריורס קיבלו 5 קולות.השלישיה של אינדי ממש טובה זה הביא להם רק 2 נקודות.אף קול לשלישיה של אורלנדו!
שאקיל מקטר שלא זכה במספיק אליפויות,אז איגדולה בלי כוונה נותן דוגמה מצויינת שאקיל יחד עם קובי לא מנצחים את דטרויט.
ראשיד טוב מיאניס?נשמע סביר.ראשיד היה שחקן אדיר שכמו כל הפיסטונס לא הוערך מספיק.יאניס מוערך יותר מידי,הביאו לו את לילארד שיוכיח עכשיו את היכולת שלו,עכשיו לילארד בריא.

דוקטור רזי הופמן
22/09/2024 10:07:00

צודק לגבי שיד
קבל שטרודל תפוחים חם וגלידה ווניל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/09/2024 9:27:41

תודה רבה מנחם

gogo
gogo
22/09/2024 10:26:06

תודה על המעורב
יהיה מעניין לבחור בביג 3 של כל הזמנים.
בכל מקרה בסקר הנוכחי אני נשאר עם השלישיה הצנועה של דנבר
אולי ראשיד וואלאס יצליח לתת קצת הגנה על גיאניס אבל אי אפשר להשוות ביניהם

מתן יעקובי
22/09/2024 10:56:12

וואו מנחם תאמין או לא הפועל הפסידו את המשחק הראשון, בברלי לא שיחק אבל דדאס היה גרוע במשחק הזה יותר מהשחקנים
שהם החטיאו עונשין בכמות לא נורמלית ואיבדו המון

Dor
Dor
22/09/2024 14:07:55

הסוף היה הכי מביך. לזכותו של דדאס הוא ביקש שיעשו פאול בפלוס 3 והם לא עשו וחטפו שלשה על הראש

Jonathan
22/09/2024 11:57:01

תודה מנחם,
לא יודע אם ביג 3 מעיד על מה שבא בתוך הקבוצה מחוץ לביג 3, או על הכימיה בין השחקנים.