מעורב הופס ליום ששי: מי הוא הדאנקיסט הגדול מכולם? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: מי הוא הדאנקיסט הגדול מכולם? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: מי הוא הדאנקיסט הגדול מכולם? / מנחם לס

1. כל הדילים וההחתמות של הקיץ

הדילים החשובים ביותר:


Paul George to 76ers
Klay chooses Mavericks
Tatum lands richest deal in NBA history
Mitchell gets 3-year extension
CP3 joins Wemby, Spurs
Hartenstein leaves Knicks for OK

פרוט הדילים:


Agreed to a reported four-year, max extension with guard Jamal Murray. 2

ציון: B-

באפריל היו ששאלו אם למוריי כדאי לחתום על הארכת חוזה לארבע שנים, או לקחת צ'אנס ולחכות לעונה הבאה עם התקווה לעשות את ה-ALL NBA, דבר שהיה מאפשר לו SUPERMAX DEAL ששווה 35% מהקאפ, ולא 30% מהקאפ שהוא הסכים בהארכת חוזה שחתם.

בהסתמך על כך שבריצת הפלייאוף הוא קלע 40% סך הכל (וזה לא רק מה-3; זה טוטאלי), ובאולימפיאדה הוא היה על הפנים עם רק 29% בקליעה ל-6.0 נקודות בלבד, הוא עשה בשכל שחתם על המקס ולא חיכה לסופר-מקס כי אילו חיכה, הקבוצה הייתה שואלת אם בכלל ראוי להחתימו על מקסימום, שלא נדבר על הסופרמקסימום.

************

אני עוצר כאן. על כל דיל שנעשה הקיץ – מג'מאל מוריי ועד מרקנן ופול ג'ורג', הפוסט הבא מסביר כל דיל מתחילה ועד סוף, עם פלוסים ומינוסים, וכמובן ציון לעסקה שנחתמה. אילו ניסיתי להסביר כל דיל עם היתרונות והחסרונות שלו הייתי זקוק לאיזה 20-30 עמודים. אז הנה הלינק לפוסט המצויין (הטוב ביותר שנכתב בנושא), ואם ברצונך לדשדש לפרטי פרטים בדיל זה או אחר, היכנס לכתובת הזו, ואני מבטיח לך לא להתאכזב:

https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/40387163/nba-free-agency-2024-reaction-grades-biggest-signings

3.מה קורה לשחקן המסיים משחק עם 0 נקודות ו-20 אסיסטים

ארינאס טוען ששחקן כזה לא היה מחזיק מעמד ב-NBA יותר מכמה משחקים. אייזיה טוען, כנגדו, ש-20 אסיטסטים שווים 40 נקודות וכל קבוצה הייתה מתברכת בשחקן כזה:

4. טים לגלר – שאני מחשיב למומחה מס' 1 למכללות ול-NBA – מציע את הטופ 10 שלו. עם שינוי אחד במיקום אני מוכן לחתום על העשירייה שלו!

זהו טים לגלר. אולי לא שמעתם את שמו (שיחק כמה שנים ב-NBA!). סימכו על המילה שלי: הוא המומחה מס' 1 גם בכדורסל מכללות וגם ב-NBA.

הקדמה: אני בטוח שנמאס לכם לקרוא את כל ה-'TOP 10' או 'TOP 20', ואני מבטיח לכם שלי נמאס לכתוב עליהם יותר מאשר לכם נמאס לקרוא אותם. אבל אני התחייבתי (לעצמי) למעורב כמעט כל יום, ומה לעשות שקשה למצוא חומרים חדשים כל יום. במשך העונה הכל שונה. אז אני ממשיך עם כל מה שאני מוצא, ומצידי תדלגו על כל מה שנמאס לכם לקרוא!

השלושה שאין עליהם ויכוח לפי הסדר: 1) מייקל, 2) לברון, ו-3) קרים

kareem-lebron-jordan© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

הסבר לבחירת השלושה לפי הסדר שהוא בחר:

"MJ six for six in the finals speaks a lot to me," said Legler. "The fact that he won all of those at one franchise means a lot to me. LeBron James, obviously we've talked about him enough. Everybody knows where LeBron James ranks historically. Some People even have him number one. I think he's the only guy that's a legitimate debate with Michael Jordan for the top spot. But for me, it's MJ. And then Kareem, one guy's got six MVP, six rings, it's that guy. He also had three titles in college. Those are my Top 3, not debatable."

The rest of Legler's Top 10

4-6 הם וילט צ'מברליין, מג'יק ג'ונסון, וביל ראסל:

"Magic Johnson greatest floor leader of this league has ever seen, greatest point guard. Bill Russell is the ultimate winner and nobody did it at a higher level. And then Wilt Chamberlain, what he did statistically in separating from the guys that played during his era and even to this day when you look at any sort of record list, Wilt's name is going to appear on any list more than anybody else's."

7 עד 10 הם לארי בירד, קובי בריאנט, שאקיל או'ניל, וסטפן קרי:

אתם יודעים מה? עם ויכוח קטן פה ושם אני מסכים עם הרשימה שלו עם שינוי אחד: ב-"4" אני שם את סטפן קרי במקום ווילט צ'מברליין, ומוריד את צ'מברליין למקום 10.

אז אני מוכן לחתום על העשרה, והסדר שנבחרו!!!

5. מי הם שני הדאנקיסטים ששון קמפ היה הכי רוצה להתמודד נגדם בדאנקים?

"היו הרבה דאנקיסטים מעולים. אבל אלה שהייתי הכי גאה להתמודד נגדם, ולנצחם, הם דוניניק וילקינס, מייקל ג'ורדן, דווייט האוארד ווינס קרטר". יש לי חדשות בשבילו: היו עוד הרבה דאנקיסטים לא פחות טובים.

6. אז חוזרים למשאל: מי הוא הדאנקיסט מס' 1 לדעתך?

7. אתם זוכרים את MAX CHRISTIE? (אני מעולם לא שמעתי עליו!) הוא יהיה אחד מהקלעים הראשיים של הלייקרס העונה ( Brian Windhorst stated on "The Hoop Collective" podcast)

כן, ה-1.96 מ' הזה, רק בחירה מס' 35 ממישיגן סטייט בדראפט של 2022, הפליא הקיץ בקליעות ממיד ריינג' ומה-3, והכל לעיני ג'יי ג'יי רדיק, ולפי בריאן וינדהורסט – אל תשאלו אותי מאין לו – רדיק מתכונן להשתמש איתו לצד אוסטין ריבס כשני הקלעים הראשיים של הלייקרס העונה. לא סתם הלייקרס RE-SIGNED HIM על 32 מיליון לארבע שנים ב-30 ליוני.

כשהוא לא ישחק בחמישייה הוא יהיה הקלעי הראשי של החמישייה השנייה.

טוב לדעת זאת על שחקן שמעולם לא שמעתי את שמו.

8. עוד על הלייקרס: אנטוני דייויס הודיע לחלונות הגבוהים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כמו שאומרים החברים שלי ממעיין ברוך, שהוא 'חייב לשחק לצד סנטר גבוה'

Anthony Davis Maintains Desire To Play Alongside Another Center

מאמר מאת Story by Daniel Starkand, Lakers Nation

Feb 9, 2024; Los Angeles, California, USA; Los Angeles Lakers forward Anthony Davis (3) shoots against the against the New Orleans Pelicansקרדיט: during the first half at Crypto.com Arena. Mandatory Credit: Gary A. Vasquez-USA TODAY Sports© Gary A. Vasquez-USA TODAY Sports

מאז שהלייקרס הביאו את אנטוני דייויס בבלוקבסטר טרייט ב-2019, הוא מביע את רצונו לשחק פאור-פורוורד ולא סנטר. Dave McMenamin of ESPN i מדווח היום (אתמול) שדייויס ממשיך לדרוש סנטר שישחק לצידו

One thing Davis has made clear to the Lakers, sources told ESPN, is his preference to play alongside another big more often. The Lakers are thin in the middle going into the season with Christian Wood expected to be out for at least eight weeks following left knee surgery, leaving Jaxson Hayes and two-way player Colin Castleton as the only other healthy centers on the roster.

שתי סדרות הפלייאוף נגד דנבר וניקולה ג'וקיץ' הוכיחו שוב את צדקת טענתו של AD.

הנקודה התחתונה היא שרוב פלינקה לא עשה דבר למלא את רצונו של דייויס. הטוב ביותר שהלייקרס עשו היה להביא את כריסטיאן ווד לשורותיהם. שוב ושוב ווד הוכיח שהוא לא הסנטר שדייויס מדבר עליו – ואני אפילו לא מזכיר את פציעתו שלא תחזיר אותו למשחק לפחות בחודשיים הבאים.

מה אני מנסה לומר לכם, אוהדי הלייקרס באתר? שמשאלתו של AD לא מולאה, וכל המוסיף גורע.

9. קטע מההסטוריה: "הסיפור שלארי בירד פצע את אצבעות יד ימינו הקולעת במשחק סופטבול ששיחק בעיירתו 'פרנץ' ליק' הוא לא נכון"

RolloTomasse on reddit.com היה הראשון שדיווח שלארי בירד פצע את אצבעות ידו הקולע בקרב אגרופים שהיה לו בבאר באינדינאפוליס. זה קרה ב-During the '85 ECF, בבאר כשהבאונסר סרב למזוג לו כוס בירה בטענה שהוא 'סלטיקס מלוכלך'. החל קרב אגרופים ולארי החטיף לבאונסר מהלומה לפרצוף ביד ימין ששברה כמה מאצבעותיו, וההחלמה השאירה שתיים מהן עקומות ללא אפשרות כיפוף או יישור. הפציעה לא החלימה ולארי סבל ממנה כל שאר הקריירה שלו ב-NBA, ועדיין הוא סיים כסופר-קלעי מכל מרחק. רק תארו לכם אותו מ-1985 עד 1992 עם כף יד בריאה. האינפורמציה לכך היא מ- http://archive.boston.com/sports/basketball/celtics/articles/2009/10/30/a_fistful_of_bird_history

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
42 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
13/09/2024 2:46:59

תודה מנחם. לגלר מבין עניין. לא חשבתי יותר מדי ובחרתי בקרטר

gogo
gogo
13/09/2024 5:40:04

תודה על המעורב
ולא נמאס לנו מה Top 10-20.
תמשיך לכתוב ככל העולה על רוחך.
הדאנקיסט הגדול שיצא לי לראות: דומיניק
ואני לא מדבר על תחרויות הטבעות. הטבעות מול צבע צפוף תוך כדי משחק.

אלדלוקו
אלדלוקו
13/09/2024 6:35:36

רשימה מצוינת של לגלר. שני השינויים היחידים שהייתי עושה זה להחליף בין בירד לצ'מברלין ולהכניס את טים דאנקן במקום שאק (לדאנקן יש יותר אליפויות, עם צוות מסייע פחות טוב מזה שהיה לשאק).

אשך טמיר המקורי
13/09/2024 6:38:30

אני חושב שאין עוררין שקרטר המטביע הגדול מכולם

רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2024 13:22:55

רק מי שלא קרא את המאמר של מנחם על אליפות הדנק הראשונה שנערכה ב ABA ,אם אינני טועה, כשבגמר דר' גיי ניצח את דיוויד תומפסון, יכול לחשוב כך.

אשך טמיר המקורי
13/09/2024 15:37:34

מסתבר ש-45% מקוראי הופס לא קראו את המאמר הנ"ל

רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2024 17:29:01

אני חושב ש פחות מ 5 אחוזים קראו. זה פורסם בחדשות הספורט ולא חושב שמישהוא כאן קרא אותו בקביעות, אני במקרה נתקלתי בגליון האחד שהכיל את הכתבה ולקח לי שנים להבין היכן היא פורסמה. אני חושב שגם למנחם אין עותק כי הוא מעולם לא פרסם אותה כאן. לא יודע אם יש איזה ארכיון עיתונות שיש לו את הגיליונות של חדשות הספורט

עידו גילרי
13/09/2024 17:34:42

יש לי חדשות (ספורט) בשבילך. כל הגיליונות של חדשות הספורט לדורותיהם זמינים בארכיון הדיגיטלי של ההתאחדות לכדורגל.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2024 17:35:58
רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2024 17:41:12

אבל הדבר המדהים בסרטים האלו זה מבנה הגוף של השחקנים. לא מדובר בצעירים בני 20. כולם כאן לפחות בני 25. גוף של קופצים לגובה. חסידות. איפה מבנה הגוף של השחקנים היום

דוקטור רזי הופמן
13/09/2024 16:56:19

כבודו של גוליוס במקומו מונח, ויס היה כביר מין הוווא

דוקטור רזי הופמן
13/09/2024 16:55:23

וינס אלוהי המטביעים
אחד ויחיד!
אין ספק

Dor
Dor
13/09/2024 17:41:02

דר׳ ג׳יי

Dor
Dor
13/09/2024 17:41:47

פשוט 45% מהופס לא יודעים מי זה ג׳וליוס ארווינג

דוקטור רזי הופמן
13/09/2024 19:43:18
Reply to  Dor

יודעים
וינס היה אלוהי המטביעים והד"ר שהיה הכי טוב עד ווינס פינה לו את המקום

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שיחה דחופה מיאנוש
עשה טובה מה המתכון הסודי שלך לסחלב
תשובה מה השתגעת? מי הדפוק שחושב שיש לו סיכוי לקבל את המתכון המדליק שלי?
יאנוש: אני מדבר מאיכילוב ,מנהל המחלקה לטיפול נמרץ ביקש.
בתכלס הדיל הכי טוב הוא המון פעמים הדיל שלא קרה.בוסטון לא שינתה את הסגל הבסיסי שלה.אולי זה הדבר הטוב ביותר שקרה הקיץ.
מיטשל מביא הרבה סלים ,מעט הישגים למה לסבול עוד 3 שנים.
קליי לדאלאס אולי זה השחקן שסיים אפס אחוז בערב לא מוצלח שלו?
הרטנשטיין -הוא באמת יעשה את ההבדל לאוק?
לא הזכרתי את פול גורג וטאטום הם באמת שחקנים שווים.
גמאל את הכסף הקטן שקיבל (הלוואי לשימון)יבזבז באמריקה, למזלו הוא לא יבזבז על עגלת קניות בסופרמרקט בארץ.
לגבי טופ 10,דוק עוד לא הבאת לנו טופ 10 לנשים הכי סקסיות שיש לשחקנים בליגה.הציון לגבר עם האישה הכי סקסית.
דיוויס צריך לשחק 4,יכול להיות שהוא בכלל הכי טוב בתפקיד הזה.אתם יודעים מה שימשיך לשחק 5 אם זה מביא ללייקרס יותר הפסדים.מה רע?

Jonathan
13/09/2024 7:19:22

תודה מנחם.
אני לא אוהב דירוגים אבל זו רשימה לרארעה.
מתלבט בין להכניס את טים דאנקן במקום שאק או קובי (תלוי ביום בין השלושה).
.
הטבעות זה כיף לצפיה.
אלו של וינס קארטר היו לא רק אתלטיות אלא גם יצירתיות. איזה מדהים היה לראות אותו.
אני מאוד אוהב את מה שקובי ברייאנט היה עושה בכניסות מהבייסליין. לקח את הג'לי לייאפ של ג'ורדן ונתן לו פיניש של הטבעה.
וכיום נהנה מהזינוקים של אנת'וני אדוארדס לתוך שחקנים אחרים.

MBK
MBK
13/09/2024 7:21:28

אנתוני דיוויס עצלן ומגעיל
הוא לא מוכן לעשות את העבודה שלו
זה שהוא לא רוצה לשחק כסנטר מסביר כמה הוא מנותק מהמשחק
בשנים האחרונות יש שיפט רציני בעמדות, הרבה SF משחקים PF והרבה PF עברו לעמדת הסנטר
דיוווס מגעיל אותי, זה אחד שלא מוכן לעשות אקסטרה מייל למען הקבוצה שלו ולתת תחת על הפארקט
מה גם שכסנטר יש לו יותר יתרונות יחסיים מאשר לשחק כ PF ללא קליעה
ג׳קסון הייז וכריסטיאן ווד גבוהים רכים
אתם יכולים להעלב מהשפה הירודה וזה לא מעניין אותי – דיוויס קוקסינל
צריך לשחק ב WNBA

אשך טמיר המקורי
13/09/2024 9:14:19
Reply to  MBK

יפ

PhillySpecial
13/09/2024 10:12:14
Reply to  MBK

דיוויס הוא כנראה השחקן הכי אוברייטד בליגה, חוץ מגובה אין לו הרבה. הוא מפונק ובכיין וללא ספק נמצא במקום הראוי לו.

MBK
MBK
13/09/2024 14:14:08
Reply to  PhillySpecial

יש לו המון כשרון
גם התקפי וגם הגנתי
מיצוי מאוד נמוך של הפוטנציאל

דוקטור רזי הופמן
13/09/2024 17:30:16
Reply to  MBK

צודק
היה צריך איזו בעיטה בתXת מלברון בשביל להביא לכם את ה 17.
מאז הוא דלעת רקובה

Berch
13/09/2024 7:32:30

אחלה מעורב מנחם
לא מצאתי את ארל מיניגולט אז בחרתי בקוני "הנץ" הוקינס
😍

גיא הירוק
13/09/2024 8:04:57

דאנקים. הם הפכו לסמל המסחרי של הליגה,
ברמה מסויימת בצדק.
זה מרשים לראות בני אנוש מאתגרים את חוקי הפיזיקה.
אבל לא כל הדאנקים נולדו שווים,
תחרויות זה בסדר והכל,
אבל הדבר האמיתי זה כאשר הדאנק הוא in game
אז הקהל מתפוצץ, והמשחק מקבל צבע אחר, נוצץ יותר.
מי הכי טובים?
זו שאלה של טעם.
אז הדירוג המוזר והלא מחובר דלי,
כזה ששרירותית מחליט להמציא קטגוריות משנה הוא כדלקמן:

יש כל מני סוגים דאנקים.
בין המרשימים הם העוצמתיים –
מפלצות מרחפות מטביעות את הכדור עם המגן יחדיו.
הדנקיסטים העוצמתיים:
1. בלייק גריפין. קצת שכחנו ממנו, אבל הוא היה משאית שדרסה במשך מספר שנים כל שעמד בדרכו.
2. לברון. בעיקר בתקופה שלו עם ווייד, שבכלל היה קווטרבאק מפוספס…
3. שון קמפ. הבן אדם טרף טבעות בתקופה עם הכי הרבה סנטרים אדירים לסנטימטר פרקט בליגה.

זינוק זה זינוק, דאנק זה דאנק. אבל זה מרשים בהרבה כאשר גמד עושה את זה –
הגמדים המרחפים:
1. ספאד ווב. 1.68 WTF
2. KJ . לא צריך להרחיב מעבר לדאנק המדהים על אלאג'ואן.
3. ג'ון סטארקס. לא צריך להרחיב מעבר לדאנק על הבולס.

יש דאנקים פוערי פה, יש דאנקים עוצמתיים,מויש את אלו שנראים שאפשר להלחין להם פס קול של מוזיקה קלאסית. שירה בתנועה. המבצעים שלהם יכלו באותה המידה לבחור להיות רקדני בלט (ללא שמץ של ביקורת באמירה – שילוב של אתלטיות, חן, כוח, ואלגנטיות).
1. ד"ר ג'יי. המרחק הראשון, האב המייסד של תנועת ה- WOW! היכולת שלו לנצל את מלוא מוטת הידיים, את המיקום של התוקף ואת המיקום של הטבעת – שירה בתנועה.
2. קלייד דרקסלר. מי שלא ראה אותו בזמן אמת לא מבין איזה שחקן מדהים הוא היה. הכינוי, קלייד דה גלייד, הוא הרוויח אותו ביושר. הבן אדם ריחף באלגנטיות להטבעה אחר הטבעה, לפעמים עם איזה פאמפ בדרך, תמיד בצורה שייחדה רק אותו.
3. סקוטי פיפן. הכי אנדרייטד ברשימה. אני ראיתי אותו מטביע באימון מקו העונשין בקלילות שגרמה להטבעה של ג'ורדן להיראות מתאמצת.

הקרם. הטובים ביותר. הם שכללו את התחום, הם ייצרו היילייטס שאנשים ממשיכים לצפות בהם גם כיום.
להבדיל משאר בדירוג, כאן אתחיל ממספר 3 ואתקדם לטופ –
3. דומיניק ווילקינס. חלק מדור הזהב של המרחפים, הבן אדם ידע להגיע לטבעת מכל מקום ולסיים בצורה מרשימה ועוצמתית.
2. מייקל ג'ורדן. האיש והלשון. כל מילה נוספת מיותרת.
1. וינס קארטר. תצפו שוב מה הוא עשה לפרדריק ווייס. הבן אדם עדיין קם בבוקר עם זיעה קרה אחרי עוד סיוט וינס. רחמים.

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

Last edited 6 days ago by גיא הירוק
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
13/09/2024 19:03:19

אחחחח…. קלייד דה גלייד ,איזה שחקן עצום הוא היה. היה לו קלאסססס

23goat
23goat
13/09/2024 8:10:10

אין כמו דירוגים.. לעולם לא יימאס לי..
אני בעד דירוג 10 הגדולים ביותר בכל עמדה.

לגביי הדירוג של לגלר, מדויק.
לפני האולימפיאדה הייתי שם את דאנקן במקום סטף, אבל סטף שחקן היסטורי שחייב להיות בעשירייה. דאנקן במקום ה11 המכובד כי אין לי את מי להוציא. זו הרשימה שלי:

1. 23 – כבוד בכלל לדרג את אלוהים ותודה שהוא מסכים להיות ברשימה עם בני אנוש.
2. לברון – מפלצת כדורסל רב תחומית, ובלתי נגמרת.
3. מג'יק – הקוסם. פיונט גארד גאון שיכל לשחק בכל עמדה
4. לארי – המכשף. מוח כדורסל חד פעמי, שזרם לו מהפה ועד הידיים.
5. קארים – מגדל אייפל של הכדורסל עם זריקה בלתי ניתנת לעצירה.
6. ראסל – הווינר הגדול בהיסטוריה ולטעמי שחקן ההגנה הטוב אי פעם.
7. וילט – טיטאן שהיה באמת. עוד כמה טבעות והיה מנשל את לברון מהמקום השני.
8. סטף – הקלע הטוב אי פעם, ששינה את המשחק במו ידיו. מכונת סלים שלא הייתה מאז דובי גל.
9. שאקובי – קובי: הכי קרוב למייקל, עד שעמד כבר בפני עצמו כחיית הכדורסל האולטימטיבית.
10. שאקובי – שאק: הכי דומיננטי שראיתי.

NBA בדם
13/09/2024 9:07:10

מעורב צבעוני ופרחוני
לגלר באמת אחד שמבין לעומת כל הליצנים שיש ב first take. בחירות טובות.
הלייקרס לא צריכים את דיוויס שיתחנן אליהם כדי שיביאו סנטר מסיבי ראוי. 2 סדרות הפלייאוף מול דנבר הוכיחו שחייב להחזיק לפחות אחד כזה. זה לא אומר שדיוויס קבוע צריך לשחק ב 4, אבל במצ'אפים מסויימים צריך תמיד שתהיה את האופציה.
דאנקרים אני מעריך את אלו "שרוצחים" אותך בדרך לסל, לכן בשבילי בלייק גריפין, דומיניק ווילקינס ושון קמפ המועדפים. וינס קרטר אדיר, אבל הוא מוגדר יותר כוירטואוז מ"רוצח" לטעמי.

Guy d
Guy d
13/09/2024 9:10:29

ארינאס מראה למה בקריירה שלו הוא הפסיד יותר משניצח

אשך טמיר המקורי
13/09/2024 9:21:03
  1. מייקל
  2. בירד
  3. קארים
  4. מג'יק
  5. סטף
  6. האקים
  7. ראסל
  8. קובי
  9. דנקן
  10. שאק
NBA בדם
13/09/2024 9:34:12

אתה מודע שלברון לא שיחק בaba?

אשך טמיר המקורי
13/09/2024 9:47:19
Reply to  NBA בדם

אם ייכנס לטופ 50 שלי זה יהיה הישג עצום עבורו

NBA בדם
13/09/2024 9:50:51

זה לפני גארי פייטון ואלונזו מורנינג? כי זה האיזורים פחות או יותר 😂

Guy d
Guy d
13/09/2024 10:44:17

רשימת ההישגים של לברון

מלך הסלים של כל הזמנים
טופ 50 ברשימה של האשך
4 אליפויות
4 mvp

NBA בדם
13/09/2024 11:16:17
Reply to  Guy d

תשים את "טופ 50 ברשימה של האשך" לפני מלך הסלים של כל הזמנים בבקשה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/09/2024 10:10:20

תודה רבה מנחם

רן הנרגן
רן הנרגן
13/09/2024 13:21:11

בהקשר של דיוויס, אני (ג"ס) קונה אותו. הוא בא?

Yinon Yavor
13/09/2024 15:51:34

דאנקן חסר לי שם.
אולי במקום סטף. אולי במקום שאק או קובי.
.
לגבי דיוויס – בשנה היחידה שהם הצליחו להתמודד ולעבור את דנבר ויוקיץ', זו השנה שהיה להם את דווייט בצבע שהרביץ לו לא מעט. אז אפשר לרדת על דיוויס כמה שרוצים, אבל נדמה שיש לקבוצה הזו תקרה כל עוד אין איזה ענק בצבע שיכול לדחוף קצת את ניקולה

SWIv
SWIv
13/09/2024 16:10:21

אחלה מעורב
בחרתי את גייסון ריצרדרסון
לא בטוח למה

המשגיח
13/09/2024 18:36:42

תודה דוק, אחלה מעורב.

אני חושב ש-וינס הוא הדאנקר הגדול מכולם, ואחריו דומיניק.

קפיץ
13/09/2024 19:12:45

הדאנקים הגדולים ביותר אירעו בתחרות הדאנקים הגדולה ביותר, ועם כל הכבוד לגלגל ההיילייטס האנושי, לאלוהים, לאיש המעלית ולדוקטור, תחרות הדאנק הגדולה אי פעם ובפער היתה בין איי איירון גורדון לזאק גברת לווין. תכלס אפילו אהבתי יותר את איי איירון ולדעתי הוא היה צריך לקחת אותה אבל הדאנק בין הרגליים מהעונשים של המבזק של זק שם הוא פשוט לוקו וזה לא אי צדק כזה גדול שהוא זכה בה. אל תבינו אותי לא נכון – אם מישהו היה מאתגר ככה את מייקל, הבנאדם היה קופץ עד לגג של האולם עם צוקהרה לאחור ומטביע את החרא הזה, אבל הלכתי כאן חתרני בדווקא והכי רחוק מכולכם והאוסקר הולך לגברת לווין על תפקידה כמטביע הגדול בהיסטוריה.

Last edited 6 days ago by קפיץ
ירון, החלום
ירון, החלום
14/09/2024 23:56:31

בס"ד
תודה רבה,
מנחם.. מעורב משובח.
לא בצבע י למשאל הדאנקים,
כי הרבה מהם לא ראיתי.