מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.על איזה מאמנים ומנהלי קבוצות רובצת חובת ההוכחה העונה הזאת

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

הפוסט הזה נכתב ע"י כתבי ESPN INSIDERS, והוא מיועד לחברי ה-INSIDERS בתשלום, עם הקיצורים, התוספות, וכמה מסקנות משלי

כל עונה ישנן ציפיות לכל קבוצה מה-30. בעיקר לקבוצות שעשו שינויים גדולים בצוות השחקנים, במאמנים, או במנהלים. ואם לא עשו שינויים, הגיל עושה את שלו כמו במקרים של לברון או סטפן קרי, לדוגמא. אז יאללה, דוק, לעבודה, עם התוספות הרגילות שלך:


1. קליבלנד קאבס

את השינוי הגדול בקאבס ניתן לצמצם לשתי מילים: קני אטקינסון.

המאמן הזה מקבל את הצ'אנס השני שלו אחרי שאימן את הנטס מ-2016-2020, ופוטר – שגיאה גדולה עשתה הנטס כשפיטרה אותו – בתקופת קיירי אירוינג וקווין דוראנט, ולפני שג'יימס הארדן נוסף ל-'שלישייה הגדולה'. אטקינסון הוביל קבוצת נטס צעירה שהיו לה סוסי מרוץ צעירים כג'רט אלן, כריס לברט, ספנסר דינוידי, ודאנג'לו ראסל לפלייאוף ב-2019.

עתה הוא מקבל צ'אנס נוסף לבנות את HIS OWN IDENTITY בפעם השנייה, עם קבוצה צעירה בקליבלנד עם דונובן מיצ'ל כ-CENTERPIECE שחתם על 3 שנים בקבוצה עבור 150 מיליון. התפקיד של אטקינסון הוא לחזור לפלייאוף ולתקוע יתד עם כוכבים צעירים לצד דונובן – ואני מדבר על דריוס גרלנד, ג'רט אלן, אבן מובלי, כריס לברט, ומקס סטרוס.


2. דנבר נאגטס

קלווין בות', הג'נרל מנג'ר החדש, והמאמן מייקל מלון, רואים רק דבר אחד בעינייים: ל-פ-ח-ו-ת … אליפות המערב

הקבוצה איבדה את KCP לפרי אייג'נסי, וזה אבדן רציני אחרי שאיבדו את ברוס בראון שנה לפני. המאמן מייקל מלון, ומעליו ה-ג'נרל מנג'ר חייבים להוכיח שהבאתו של ראסל ווסטברוק תתן בעיטה בתחת לג'מאל מוריי (שחתם מקסימום הארכה של 4 שנים עבור 208 מיליון) שהייתה לו סוף עונה מחרידה (וגם אולימפיאדה לא מוצלחת). ג'מאל מוריי חייב לחזור להיות אחד הגארדים הטובים ביותר בליגה, כי ניקולה ג'וקיץ' ימשיך להיות ה-MVP והשחקן 'הטוב ביותר בעולם', אם בכלל יש הדבר כזה.


3. גולדן סטייט ווריורס

המאמן סטיב קר, והג'נרל מנג'ר מייק דנליבי, חייבים למצוא דרך להחזיר את הווריורס לטופ ללא קליי ת'ומפסון

כל מה שמייק דנליבי הצליח לעשות זה להביא את קייל אנדרסון, באדי היילד, וד'אנטוני מלטון לקבוצה. סטפן קרי קיבל שנה נוספת EXTENSION על המשכורת הגבוהה ביותר בעולם לעונה אחת – 62.6 מיליון (גילרי, תקן אותי אם אני טועה). בקיצור קומראדים, גולדן חייבת, חייבת לחזור לטופ. הבעייה? אין לה את הכלים הדרושים, וכמובן שזו דעתי בלבד. אם היא חוזרת לסיבוב שלישי – הווה אומר גמר המערב, תהיה זו הפתעת הליגה.


4. קליפרס

המאמן טיירון לו חתם על חוזה לחמש שנים בערך 70 מיליון. הוא – והג'נרל מנג'ר לורנס פרנק, נותרו עם קוואי לינרד שאיש לא יודע אם הוא פצוע או לא, כשיר לשחק או לא. מה שכן ידוע זה שפול ג'ורג' עבר לשחק כמעט הכי רחוק שאתה יכול במזרח.

Clippers owner Steve Ballmer trusted Lawrence Frank's decision to not give George a four-year contract or a no-trade clause with a potential three-year deal in free agency, citing the new CBA's harsh landscape for tax-paying. Letting George go after trading five first-round picks and Shai Gilgeous-Alexander in 2019 opened plenty of eyes this summer.But Frank moved quickly in free agency and signed several hard-nosed defensive players to boost the Clippers in their inaugural season at Intuit Dome. And he will look to land another young star, but that opportunity remains to be se


5. לוס אנג'לס לייקרס

בשלוש מילים: J. J. REDICK

ואז ישנו עוד אחד שלא ישן בלילות – רוב פלינקה. משום מה נדמה לי שלברון ג'יימס – שיהיה בן 40 – ואנטוני דייויס ישנים די בשקט כי לא מצפים מהם לשום דבר מיוחד, ואם יעשו משהו מיוחד – תהיה זו הפתעת העונה.


6. ממפיס גריזליס

המאמן טיילור ג'נקינס, ג'ה מוראנט, וזאק אדי

המאמן טיילור ניסה להסביר שהרקורד מהעונה שעברה – 55-27 – נגרם, בעיקר, בגלל היעדרותו של ג'ה מוראנט משך רוב העונה. אז עכשיו הוא בריא, וזאק אדי ממלא את החור הידוע של ממפיס בסנטר. תוספת חשובה שכמעט אף אחד לא מדבר עליה הוא המאמן האירופאי Tuomas Iisalo הנחשב לאחד המוחות הממציאים (INNOVATING) הצעירים המעולים מכולם.


7. מילווקי באקס

דוק ריברס הוכרז החודש כ-"אחד מ-15 המאמנים הגדולים בהסטוריה של ה-NBA", וג'ון הורסט המנג'ר היה זה שפיטר את מייק בודנהולצר והביא את הדוק

כן? אז למה הוא לא זכה באליפות מאז 2008? וזה לא 'כי אין לו שחקנים'. יש לו את ג'יאניס, דמיאן לילארד, וכריס מידלטון. דוק יכול לתרץ שבפלייאוף האחרון (מילווקי הועפה בסיבוב הראשון) היו לו פציעות רבות (כולל ג'יאניס ולילארד). אבל פציעות יש לכולם. לכן לקבוצה ישנם 12 שחקנים. אין יותר תרוצים העונה: מילווקי חייבת להגיע לגמר המזרח לפחות, או שהמטרות תהיינה הדוק וג'ון הורסט.


8. ניו אורלינס פליקנס

עד עתה לא היו טענות ל-David Griffin, executive VP of basketball operationsI. הוא חמש שנים בתפקידו והקבוצה השתפרה בתוצרתה משך כל אחת מהשנים הללו.

העונה הצטרף דג'ונטה מוריי, ואולי הוא היה השחקן שהקבוצה הייתה חייבת להביא כדי להגיע רחוק בפלייאוף. עם זאיון ויליאמסון (שהוריד 21 ק"ג ממשקלו), סי.ג'יי מקולם, ברנדון אינגראם, חוזה אלברדו, טריי מורפי, והרברט ג'ונס, ניתן לומר ששנות 'הנסיון' הסתיימנה, והעונה מאומה מלבד גמר המערב לא יספק את אוהדי הקבוצה.


9. פיניקס סאנס

הסיפור ישן-נושן: עם המאמן מייק בודנהולצר (שאיתו הסיפור חדש אחרי פיטורי פרנק ווגל), והשלישייה הגדולה קווין דוראנט, דווין בוקר (אולימפיאדת פאריז!!!), ובראדלי ביל, התקווה חיה וקיימת, אבל היא הייתה חיה וקיימת גם בעונה שעברה, מינוס בודנהולצר!

ישנן כמה תקוות:

אלף, שבודנהולצר – אשף המאמנים בהגנה – יביא חידוש משמעותי בהגנה של הקבוצה שהיוותה חור הגנתי גדול עם פרנק ווגל (אני לא בטוח כל כך שהאשמה הייתה ווגל ולא משחק ההגנה החלש של 'שלושת הגדולים', בנוסף לשאר השחקנים; מאמן יכול לעשות רק עד כאן, ולא יותר).

בית, שבראדלי ביל ששיחק רק 41 משחקים בעונה שעברה יגיע סוף-סוף לשחק כסופרסטאר, כינוי המחכה לו כבר תריסר שנים שייתאמת.

וגימל, אפילו שתרימו גבות, אני מאמין שאייזיה תומאס הקטן יעשה הרבה טוב, ולפחות שייכניס לבראדלי ביל חשש שהוא עלול לאבד דקות משחק חשובות אם לא יתעשת (אופססס…אייזיה תומאס כבר כנראה לא בסגל!)

דבר נוסף שיישמע לכם מוזר: דרון הולמס, בחירת הסאנס מס' 22, יכול להביא הרבה חיוב לקבוצה: הוא 2.09 מ' מסיבי שמשום מה אני זוכר ממשחק של אונ' דייטון נגד אוהיו סטייט כשהוא היה מצויין ממש, ורשמתי את שמו במחברת. עכשיו נזכרתי. הוא יכול להוסיף מסה, וכשרון לא רגיל, ליוסוף נורקיץ', פלמלי מייסון, ו-Oso Ighodaro תחת הסל. ולא, לא שכחתי אותך בול בול.

10. אני אוהב את דווין בוקר יותר ויותר

בשנותיו הראשונות ב-NBA דווין בוקר נראה לי כשחקן ללא נשמה שכל מה שהוא יודע זה 'לקבור את העור' מ-8 מטרים. דעתי השתנתה עליו לחלוטין משך אולימפיאדת פאריז, והסיפור שהופיע בניו יורק דיילי ניוז גרם לי לאהוד אותו אפילו יותר.

תארו לכם, כמה מכם היוצאים למגרש משחקים זה או אחר בארץ, שיום אחד אתם מגיעים לשחק, נניח, 3 על 3, ולפתע מופיע שחקן הרוצה להשתתף במשחק.

זה קורה כל הזמן, אבל מה שלא קורה כל הזמן הוא שהשחקן הרוצה להשתתף ב-3-על-3 הוא הקלעי השני בעולם אחרי סטפן קרי מה-3, ושמו דווין בוקר…(והוא מביא איתו כמה זוגות סניקרס לתת לילדי השכונה!)


11. הלייקרס יענדו את מספרו של ג'רי ווסט כתג על הגופיות בכל המשחקים

12. סטפן קרי שלח היום מסר ברור לשאר קבוצות ה-NBA: לווריורס יש עדיין מה שנחוץ לקחת אליפות

Warriors' Stephen Curry warns NBA teams about their championship ambitions (msn.com))

סטפן קרי מודה שהעונה זה יהיה קשה יותר מאשר בעונות אחרות, אבל מזהיר את שאר הקבוצות שלא ישכחו את הווריורס כאשר מדברים על אליפות.

Despite recent disappointing seasons, Stephen Curry remains confident in his team’s potential and is determined to extend the Warriors’ championship window. In an interview with Natasha Dye of People magazine, Curry expressed his deep commitment to keeping the Warriors in the championship conversation for as long as possible.

אני יודע שאף אחד לא יכול לשחק FOREVER, אבל אני עדיין משחק כדורסל, ואני משחק כדורסל כל כך הרבה שנים שאני רואה את חלון האפשרויות פתוח. לא הייתי אומר זאת אם לא הייתי מאמין שהעונה הכל אפשרי לווריורס כפי שהיא. אפילו אליפות.

הוא לא עצר שם. הוא המשיך: אני אוהב את העובדה שאנשים לא מחשיבים אותנו העונה כגורם, ולא סופרים אותנו כשהם מדברים על אלופת המערב. זה נותן לי יותר מוטיבציה להגיע למחנה האימונים, ולעזור ליצור 'הצלחה'. THAT GETS ME GOING"

Curry’s commitment to winning with the Warriors

הווריורס עברה שינויים משמעותיים. פציעות, שינויים ברוסטר, ואולי השינוי המשמעותי ביותר הוא שהוורויורס היא ללא קליי ת'ומפסון. היא שיחקה בלעדיו שתי עונות בגלל פציעה, אבל זה לא אותו דבר כשאתה יודע שהוא יחזור בעתיד הקרוב (אפילו ששתי עונות זה לא כל כך 'קרוב') לעומת שלפתע הוא יריב. כל מה שקרה לווריורס גרם להם להחמיץ את הפלייאוף העונה. איזו הרגשה שונה ישנה לשחקנים מההרגשה של לפני שלוש שנים כשהקבוצה זכתה באליפות רביעית, והייתה מוכנה להמשיך לטרוף ללא מעצור.

אז איך אומרים החברים שלי ממריאטה? "חלון האפשרויות (והתקוות) CLOSED SBRUPTLY", ומה שסטפן מנסה לעשות עכשיו הוא להצית איזה שביב של תקווה בחבריו שלא ייפלו מנטלית להלך המחשבה של שחקנים בוושינגטון ויזרדס למשל המקווים לנצח העונה 20 משחקים.

היי, יש להם את סטפן המסוגל לנצח משחקים בעצמו (לפחות באולימפיאדה). יש להם את ג'ונתן קמינגה. דריימונד גרין. וויגינס. ברנדין פודזימסקי. בודי היילד. קייל אנדרסון. טרייס ג'קסון-דייויס. קוון לוני. דאנטוני מלטון. מוזס מודי. גארי פייטון…אני צריך יותר משתי ידיים לספור את קבוצות ה-NBA שזכו באליפויות עם קבוצות – שעל הנייר לפחות – הן חלשות יותר.

13. ג'יי קראודר הוזמן להתאמן ע"י סקרמנטו

14. הלייקרס שכרו את Zach Guthrie להיות המאמן האישי של ברוני ג'יימס. כל תפקידו בלייקרס הוא לעבוד עם ברוני

הוא היה המאמן הראשי של SOUTH LAKE LAKERS, קבוצת ה-G של הלייקרס.

15. קטע מההסטוריה: "אלן אייברסון רצה לשחק אפילו פצוע, ונאלצנו להחביא את גופייתו לפני משחקים!"

allen-iverson-

allen-iverson-© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

אין דבר חשוב יותר לקבוצה מאשר שחקן המוכן להקריב את גופו ונשמתו לקבוצה.

אלן אייברסון היה כזה.

ה-GM של אז בילי קינג מספר ש-"כשאלן היה פצוע ולדעת רופא הקבוצה היה חייב לשבת ולהחמיץ משחק או שניים ואלן היה מרגיש שהפציעה אינה עד כדי כך רצינית', היה על האפסנאי להחביא את גופייתו של אלן כי פעמיים הוא הוגדר כפצוע, ולפתע הוא מופיע לפני שריקת הפתיחה בלבוש- משחק מלא, מוכן לשחק".

בפודקסט "'Audacy NBA Show," בילי קינג נזכר:

"He didn't wanna take a day off in games. Now practice, maybe, but games, he didn't wanna take the time off," King said"When he was injured and we knew he couldn't play, we used to hide his jersey. Because he would come to the locker room looking for his jersey, we'd lock it somewhere so he couldn't get it."

בילי קינג מספר על הארוע הזה:

"One time, in New York, he found his jersey but didn't have any shoes. He was trying to send the ball boy to the Foot Locker around the corner," King added. "He said, 'Just give me a pair of their Reeboks. I can play in those.' Then he pointed to an attendant, 'What size are you, just give me those shoes,' because he wanted to play so bad.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
gogo
gogo
12/09/2024 4:41:45

תודה על המעורב
חובת ההוכחה הגדולה ביותר רובצת על פילדלפיה. אין יותר תירוצים.
הווריורס יאבקו עם הלייקרס בפליאין. הם תלויים בפסיכולוג של וויגינס. קייל אנדרסון הנגר מתאים לדנא שלהם

golan
golan
12/09/2024 4:45:55

אחלה מעורב. תודה רבה
מי שבחר את ריברס לאחד המאמנים ה..אפילו לא משנה מה, או שלא ראה משחקים או שיש לו שליחות של סילבר /התאגיד
אייברסון היה שחקן עם המון לב.
לא יאכזבו לדעתי – ממפיס-כל הפצועי חוזרים, וסגרו סנטר שהיה קצת חסר להם.
ניו אורלינס-אספו מלא חתיכות לפאזל, עכשיו שנה בריאה אחת והם בחצי גמר/גמר
אין סיכוי להצלחה – לייקרס – רק הצלחה כלכלית מעניינת אותם השנה.
קליפרס-אוסף משלימים, יגיעו לפלייאוף ואם קוואי לא חוזר לכושר לא עוברים סיבוב
מילווקי – דוק ריברס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם, תודה רבה.
.
הבחירה בריברס מגוחכת.
.
מחווה יפה של הלייקרס לאחד הלייקרים הגדולים ביותר.
.
בהנחה שלא יהיה איזה בלוקבסטר טרייד (יאניס? דוראנט? דייויס?), ולהערכתי לא יהיה, אז גולדן סטייט כבר לא תחזור לגדולתה בעידן סטף.
.
לא ידעתי שדנבר החליפה מנג'ר. מעניין מדוע ומה תהיה ההשפעה של המנג'ר החדש

עידו גילרי
12/09/2024 7:20:21

הנאגטס לא החליפו GM

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כתוב חדש. הוא חדש מבחינה זו שהחליף את קונלי שעבר למיניסוטה?

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
12/09/2024 6:05:03

תודה על מעורב משובח ..
ציון הוריד 21 קילו ???????.😳
חובת ההוכחה לשחקן בודד זה קודם כל ציון.

פה איתמר
פה איתמר
12/09/2024 7:16:28

מעורב משובח
תודה מנחם
מהמר על ניו אורלינס

אשך טמיר המקורי
12/09/2024 7:25:45

כמה טריי יאנג מטומטם? הוא בוחר את עצמו ל"חמישיית כל הזמנים":
https://www.opencourt-basketball.com/2024/09/11/trae-youngs-surprising-all-time-nba-team-includes-michael-jordan-as-the-sixth-man/

הוא בפוינט
קובי בשוטינג
לברון וקיידי פורוורדים
שאק בסנטר

ג'ורדן "השחקן השישי"…

כמה עוד?
"אם הייתי 6-8 הייתי השחקן הטוב בהיסטוריה"

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה כמו ריברס – אנשים חושבים מה יועיל להם, ואז אומרים את זה כדי שאנשים נוספים יחשבו ככה. האם האנשים האחרים אכן חושבים ככה? כנראה שלא, אבל קשה להוכיח שלא, כך שהפנטזיה, לפיה הצלחנו למכור את הספין שלנו לכולם, יכולה להימשך עוד זמן מה. פתטי? בהחלט, אבל גם משהו, לפחות בחייהם האומללים של הספינרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מטריל
הבחור בן 25 עם 250 מיליון נהנה מכל רגע

MBK
MBK
12/09/2024 7:57:26

אני בספק אם אמא שלו הייתה בוחרת אותו לחמישיית כל הזמנים
פרס חוסר המודעות של כל הזמנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣
חמישיית זורקי ראש

רן הנרגן
רן הנרגן
12/09/2024 7:28:41

הדרך של קלי בג"ס הסתיימה. גם אם היה נשאר הקבוצה לא היתה משיגה יותר. לעומת זאת עכשו יש לה את אחד הסגלים הכי נוחים מבחינת גדלי החוזים לעסקאות אמצע השנה. יש לה כמה בחירות זמינות ושחקנים צעירים שאפשר לצרף לחבילה.
קמינגה, מודי, מלטון ישחקו על חוזה לשנים הבאות. זה בדרך כלל מוציא משחקנים את המיטב (ראו פול וויגינס ב 2022).
להיילד ואנדרסון זו הזדמנות חד פעמית לשחק עם כוכב כמו קרי.
אני מקווה שגרין ממשיך בפגישות עם הפסיכולוגית.
פודז? נראה שיש לו מנוע פנימי.
קר? שני עוזרי מאמן חדשים וקר תמיד נתן לעוזרי המאמן חבל.

MBK
MBK
12/09/2024 8:00:23

המערב כל כך קשוח שזאת צפויה להיות עונה מטורפת
אין קבוצה מובהקת למקום 1 בקונפרנס ולדעתי ל 13 קבוצות יש סיכוי להיות בפלייאוף
אם הייתה לי התלבטות אם לחדש את הליג פאס, למרות החסרונות של האפליקציה
זה נו בריינר בכלל לחדש
ה NBA שיווניות מאי פעם ואני אוהב את זה

איצקו
איצקו
12/09/2024 8:12:18
Reply to  MBK

אני חושב שהמצב יהיה כמעט כמו שנה שעברה
כי אף אחת לדעתי לא התחזקה במשהו שיביא אותם שלב אחד יותר מעונה קודמת למעט סקרמנטו וניו אורלינס
בקשר לאפליקציה מה רע בה?
מאז השינוי שהם עשו בה בעונה האחרונה אני ממש ממש נהנה ממנה. ואם זה המחיר הלא כל-כך אטרקטיבי ישנם דרכים להוזיל אתזה משמעותית (לא vpn וטריקים דומים)

MBK
MBK
12/09/2024 8:52:16
Reply to  איצקו

בכלל לא בגלל המחיר
יש המון המון באגים (אייפון, אייפד, סטרימינג למסך)
בעבר ניתן היה לצפות ברבע בודד (לבחור רבע סציפי)
אני בדרך כלל פותח את האפליקציה ומקרין למסך
היו כמה ימים שהמשחקים לא היו זמינים עבורי

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
12/09/2024 17:47:34
Reply to  איצקו

האפליקציה לטלבזיה פשוט גרועה…כל הזמן נתקעת..כל לחיצה המשחק מתחיל מההתחלה. מלא תקלות ובאגים.
סבל

yaniv
yaniv
12/09/2024 8:02:16

תודה מנחם.
ריברס זאת בדיחה שאפילו לא מוצלחת,הוא לא בין ה15 מאמנים הטובים שיש עכשיו בליגה אז בהיסטוריה.
הסיבה העיקרית שלמילווקי אין שום סיכוי בעולם לקחת אליפות נעוצה בריברס שמאמן אותם.

etayef
etayef
12/09/2024 8:07:22

אם יש משהו שסטף לא הוכיח באולימפיאדה, זה שהוא מצליח לסחוב קבוצה לאורך זמן. אם סטף של עד חצי הגמר באולימפיאדה מגיע לעונה הזו, וסטף של שני המשחקים האחרונים מגיע רק לפלייאוף, הווריורס בצרות.

asaf
12/09/2024 8:17:52

תודה מנחם על המעורב.מחווה יפה של הלייקרס ללוגו שהיה גם הפנים של הקבוצה הרבה שנים, על המגרש וגם מחוצה לו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דרון הולמס נבחר ע"י דנוור לא פניקס,כך שהוא בוודאי לא יתרום לפניקס, ספק אם יתרום לדנוור יש לו פציעה שעלולה לגמור עונה.
קליבלנד – שינוי מאמן לא יעזור הרבה,הקבוצה בנויה לא טוב במיוחד הקו האחורי שהוא נמוך מאוד ומתקשה בהגנה, מובלי צריך לשחק 5 הוא ואלן יושבים על אותה משבצת.
דנוור- הביאו את ראסל כי הוא עולה מעט כסף.הוא מעבר לשיא ולא מהיום.
ממפיס – אני מאוד אופתע אם לא יהיו בצמרת המערב.
בבוני מוגבל ביכולת,גם אם יביאו את ספוסלטרה להיות מאמן אישי שלו,זה לא יעזור הרבה.
אגב גם אם יביאו לי מאמן אישי אני בקושי אעשה צעד וחצי ככה זה אין מטה קסם שיכול לשנות אותנו מהיסוד.כוס טובה של סחלב כן תעשה את הפלא.

NBA בדם
12/09/2024 8:47:32

אחלה מעורב
אם אליפות אחת של ריברס וימבה כישלונות מציבים אותו בטופ 15 מאמנים בהיסטוריה, אליפות נוספת תשים אותו כעז של המאמנים.
נס פח השמן פראייר לידו. טיפת השמן שנותרה הספיקה ל 8 ימים. אליפות אחת מספיקה גם לקרדיט של 80 שנה. מדהים.
ברוני מקרה אבוד. מה אכפת למאמן האישי לגזור קופון? אני כבר רואה את לברון זורק את גוטיירה ומאשים אותו שבגללו ברוני לא נבחר לאחת מחמישיות העונה.

סטארברי
סטארברי
12/09/2024 9:19:54

אחלה מעורב
תודה מנחם!

הסיפור על אלן אייברסון קורע חחחח
אלק מתחיל לבקש נעליים של אנשים באולם 🤣🤣

Berch
12/09/2024 9:21:54

תודה על המעורב והבונבון על אייברסון בסוף.
איזו תשוקה למשחק
😍

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/09/2024 9:44:55

מילא זה שהלייקרס עשו מחווה לווסט, שמתם לב לכיתוב על החולצה נגד ביבי? כל הכבוד, מקווה לפגוש כמה מהם בקפלן בשבוע הבא.
תודה רבה מנחם

Dor
Dor
12/09/2024 14:27:01

גדול

birdman
birdman
12/09/2024 15:51:12

ג׳יי ג׳יי רדיק הוא בדיוק האיש הנכון במקום הנכון. בשביל מה צריך מאמן כדורסל שלברון ימחק לו את התרגיל, יקח את הזריקה האחרונה וירוץ לספר לחבר׳ה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

בדיוק.

John
12/09/2024 16:25:42

הלייקרס היו צריכים עונה מאוד בריאה של הכוכבים פלוס עונת קליעה יוצאת דופן של ראסל והצ'ימורה כדי לסיים בתחתית הפלייאוף. זה לא שאפול על הרצפה אם הם יתנו עונה מאוד טובה, או שדלטון קנקט יהיה משמעותי. גייב ווינסנט לא באמת הגיע בגרסתו המתאימה והכי חשוב, אחרי הבאת המאמן החביב על המלך, הלייקרס אול אין. אם הם יריחו עסקה טובה באמצעה העונה הם ייבצעו אותה. לא משהו גרנדיוזי, אלא חיזוקים בשוליים.

אני חושב שהפער הכי גדול בין ציפייה אמיתית לאמונה עצמית היא בווריורס. הדיבור הוא על עונת חזרה מופלאה ישר לצמרת. הם התחזקו כבייכול, וכבר לא צריכים להתחשב בקליי באגו וברגישות של העניין, אך דריימונד כבר הבטיח בעבר שהתבגר. חניקה לא במקום ועוד פעם ההתקפה והגנה יוצאים מאיזון. קומינגה עובד כמו חמור כל האוף סיזן (גם מודי) שניהם במנטליות שאין הזדמנות נוספת. JK ייקבל דקות אוטומטיות או שייתלו את קר. אבל מבחינת סגנון, קר עוד לא מספיק יודע איך לגרום לקומינגה, ווינגינס ודריימונד לעבוד. בנוסף, הקראש של קר על ילדי שוליים כמו פודז, עלולים לגרום לכך שהוא יאכל דקות של שחקנים רבים שאמורים לקבל דקות בעמדה. באדי הילד, מודי, מלטון. אחד מהם שוב יריח זיעה מהספסל.

השכחה של ג'ה וממפיס הייתה מדהימה. אם לא הייתי יודע אחרת, הייתי חושב שהוא קרע את האכילס. פתאום ANT הוא הפנים של הליגה. ESPN דירגה אותה שנה שעברה כשחקן ה-35 הכי טוב בליגה. זו בדיחה עצובה. ג'ה בפול כוח כמעט מאז עונתו השנייה מביא את ממפיס גבוה. עם כל הכבוד לשיי שהוא השחקן האהוב על אנשי הפודקאסטים, אם אני צריך שחקן בסדרה שמפחיד להתכונן אליו, זה ג'ה מוראנט. אולי אני מעט מגזים. אבל הוא בטח לא 35 וממפיס, אם הוא או ג'ארן או ביין לא נפצעים, היא עדיין קבוצה לא נעימה להתמודד עמה. נוסיף להם את סמארט, אלדמה, ג'י ג'י הפצוע ואפילו את הענק הרוקי זאק אידי ויש לנו קבוצה שתנצח צפונה מ-50 משחקים השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

שגא שחקן הרבה יותר טוב ושלם מגה וגם שומר. גה אין לו קליעה בכלל כרגע וזה בולט בפלייאוף אבל הוא בהחלט שחקן טופ 10-12 בליגה ויוביל את ממפיס רחוק.
מקווה שהוא שיפר קליעה הקיץ.
גם אדואדרס כרגע עולה על גה כי גם הוא שיפר קליעה ועושה הגנה.
ג'ה זה קונוס הגנתי ומסתמך 300 אחוז רק על אתלטיות וחדירות

NBA בדם
12/09/2024 17:46:24

שכחת את נשק יום הדין: אנד וואן שהוא צועק לשופטים בכל מהלך כולל כאלו שלא קשורים אליו.

רן הנרגן
רן הנרגן
12/09/2024 19:06:00
Reply to  John

המחסן של ג"ס מלא חלקי חילוף. אפילו לגרין יש. סלו מו יכול למלא את התפקיד של גרין גם לא טוב כמו טוב מספיק לסתום את החור. תפקיד ה SG הוא של פודז להפסיד אבל המבחן הגדול שלו זה המבחן שגורדן פול עבר בהצלחה – להחזיק את הקבוצה כשקרי לא משחק. גם לפודז הביאו חלק חילוף, מלטון. קמינגה יתחיל את העונה ללא הארכת חוזה והלחץ עליו יהיה עצום, אם הוא לא מראה רמה של אול-סטאר עד חג המולד רוב הסיכויים שהוא ימצא עצמו בקבוצה אחרת. קר הביא את סטוטס כדי שיעזור לו לנצל טוב יותר את קמינגה. כל עוד קרי משחק גרין יהיה בהרכב ולכן קמינגה צריך לשחק מספר 3. בשנה שעברה הוא לא הצליח. הוא חייב להצליח השנה וגם לקחת יותר ריבאונדים.

אוהד ס"א
12/09/2024 21:51:08

המערב משוגע לגמרי, אך אחד לא יודע באמת מי יהיו הטופ 4 שם, מה שאני כן יודע בביטחון די מוחלט שלא ג"ס ולא הלייקרס יהיו שם.
בשנה שעברה הלייקרס היו שווים פליאוף סיבוב ראשון והשנה הם יהין קבוצת פליאין מהצד הנמוך יותר. (כל עוד אין מגה טרייד). לברון ודיוויס לא יהיו טובים יותר והחיזוקים מינוריים. ג'יי ג'יי ישלם שכר לימוד כעוזר המאמן בפועל והסיכוי היחידי של הלייקרס הוא ברוני…
גולן סטייט לא התחזקה. סטף על אדי דלק אחרונים ושחוק מהאולימפיאדה. בשנה שעברה זה היה שווה מקום 10, השנה היריבות החלשות יותר התחזקו ואני לא בטוח שגולדן סטייט התחזקה. ההימור שלי שמדובר בקבוצת לוטרי שאולי בונה שקופר פלאג יעשה הוליווד
לגבי סקר המאמנים: דוק ריברס מסמן את כל מה שרע באימון ב- NBA. מאמן שנבחר בגלל הצבע ומידת הליקוק לכוכבים. זה לא סותר את העובדה שמילווקי תגיע השנה חזקה יותר, מוכנה יותר ואולי אפילו בריאה. השתלתו של לילארד בקבוצה לא היתה אמורה להביא תוצאות ב- 2024, אלא ב- 2025. זה חלון ההזדמנות האחרון של יאניס לעשות טבעת שנייה. זה יהיה קשה מאד. בוסטון היא עדיין ה- team to beat
ריברס לא יהיה שם שהכסף על השולחן. זה לא אומר שמילווקי לא יכולה לעשות גמר מזרח.
עוד מאמן שצריך להוכיח את עצמו זה פופ. בשנים האחרונות, הוא לא היה רלוונטי למשחק: בלי הגנה, בלי שלשות, בלי פיתוח שחקנים. אפשר לתרץ את זה בזה שיש לו סגל של הפועל עפולה (מי בחר בהם?) ואפשר לתרץ את זה שזה משרת את הקבוצה בבחירות דראפט גבוהות. השנה, לא יהיו תירוצים. כל תוצאה שמתחת ל- 30 -35 נצחונות (זה עדיין לא יספיק לפליי-אין) תיחשב כישלון מחפיר ותקרב את הרגע שויקטור יפזול החוצה

ירון, החלום
ירון, החלום
13/09/2024 7:59:48

בס"ד
שלום
תודה מנחם מעורב משובח.
אייברסון מדהים.