מעורב הופס ליום שני: צרפת שונאת את סטפן קרי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: צרפת שונאת את סטפן קרי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: צרפת שונאת את סטפן קרי / מנחם לס

France hates Golden State Warriors Steph Curry .1

החלק הזה בפוסט מסתמך על המאמר של Ben Verbrugge ב-ESPN

 

מעורב הופס ליום שני: צרפת שונאת את סטפן קרי / מנחם לס

סטפן קרי TORMENTED (ייסר) יריבים משך כל הקריירה שלו. אולי אף אחד לא סבל את ההצגות שלו כמו סרביה וצרפת באולימפיאדה האחרונה. הוא קלע נגד שתיהן 60 נקודות כשהוא קובר סל אחרי סל, שלשה אחרי שלשה. אולי הוא לא מתכוון לייסר ולהשפיל כי, כמו ילד, הוא סתם מביע את צהלתו. אבל המפסידים מקבלים את ההצגות הילדותיות שלו כהשפלה, ולא סתם אות שמחה.

נא לזכור שהייתה זו האולימפיאדה הראשונה של סטפן, וההשפעה שלה עליו הייתה גדולה יותר מכל אליפות NBA. אז העתון לה'קיפ יצא בכותרת "THE DEVIL CURRY DOES IT AGAIN"

McDonalds France also had their fun with the superstar’s performance posting on their Instagram page that “For obvious reasons we are considering removing this, the curry sauce.”

בקיצור ולעניין,

France hates Steph Curry

Ben Verbrugge מסכם:

Golden State’s all-time leading scorer has long pierced the hearts of non-Warriors fans in the United States, and it had to feel nice finally having Curry on their side. The rest of the world finally got a taste of what it is like watching him hit daggers in the closing minutes of the biggest basketball games during the Olympics.

Is Klay Thompson reason for Steph Curry's frustrations with Warriors .2?

קליי תומפסון עזב את הגולדן סטייט ווריורס. הגולדן סטייט ווריורס עשתה מעט מאד – אם בכלל! – כדי למנוע את עזיבתו.

בן זוגו וחברו הטוב ביותר של סטפן קרי בקבוצה היה קליי תומפסון, והמעניין ביותר בכל הסאגה היא העובדה שסטפן קרי מילא – וממלא – את פיו מים ולא מביע את דעתו על מה שקרה, אפילו שמה שקרה הוא אולי המאורע החשוב ביותר שקרה בווריורס בתריסר השנים שהוא בקבוצה (סטפן קרי הגיע שנתיים לפניו לקבוצה)

עם החוזה הענק של סטפן קרי, הוא לא הלך לשום מקום אחר. הוא נשאר במפרץ, ישחק במפרץ, ויישא בתוכי תוכו את תגובתו על העזיבה של חברו הטוב שהפך ל-'ספלאש ברת'ר' שלו. יחד עם קליי סטפן זכה בארבע אליפויות. ללא קליי – ובצורה שהווריורס נראית עתה – הסיכוי שהווריורס ייקחו אליפות חמישית בשנים שנותרו לסטפן לשחק שם – הוא אפסי, כמו שאומרים החברים שלי מנתיב ה-ל"ה ומתל לטבינסקי.

הצורה שהווריורס התנהגה עם קליי תומפסון לא שונה הרבה מדי מהשפלה. תומפסון נושא בחובו, כמו שאומרים החברים שלי מנהריה, הרגשת נקמה. מה יקרה כשדאלאס תפגוש בגולדן סטייט איש לא יודע. מה שאני כן יודע זה שעם כל העבר מלא האהבה בין השניים, המשחק ישכיח במהרה את העבר, וכל אחד משניים ירצה –

לאכול ולהשפיל את השני!

כשסטפן נשאל בקשר למשחק הראשון ביניהם הוא הגיב: "אחרי שתי דקות המשחק יהפוך סתם לעוד משחק".

'סתם עוד משחק' מיי אס

3. ללייקרס צצה עוד בעייה: ג'רד וונדרבילט לא יתחיל את העונה, ואיש לא יכול לנבא מתי כן

כף רגלו מסרבת להשתקם. הוא לא ישתתף בטריינינג קמפ של הלייקרס, ובוודאי גם יחמיץ את הפרה-סיסון. עתה מדברים על כמה מהעונה עצמה הוא יחמיץ (המקור: לייקרס נשיון)

4. שאקיל אוניל היה הראשון שהביע OUTRAGE – 'שערוריה' – כשהיו דבילים שהתחילו להשוות את ג'יי ג'יי רדיק לפט ריילי

(גם שמה פט ריילי). ההשוואה של כמה דבילים – "ג'יי ג'יי רדיק הוא הפט ריילי הבא של הלייקרס" – היא כה מקוממת שלא אתייחס אליה כלל.

5. התמונה של דרק לייבלי מהמבריקס לצד נואה ליילס ביו אס אופן (שהלכה VIRAL) היא התשובה הטובה ביותר לפיו מלא המרגליות של ליילס

6. Markieff Morris בן ה-35 חוזר לשחק עם המבריקס

7. סטפן קרי מגלה כיצד לברון עזר לו לצאת מה'פאנק' שהיה לו בתחילת האולימפיאדה

Aug 8, 2024; Paris, France; United States guard LeBron James (6) and shooting guard Stephen Curry (4) celebrate after the game against Serbia in a men's basketball semifinal game during the Paris 2024 Olympic Summer Games at Accor Arena. Mandatory Credit: Rob Schumacher-USA TODAY Sports© Rob Schumacher, Rob Schumacher-USA TODAY Sports קרדיט:

אחד מהסיפורים היותר מרתקים מהאולימפיאדה בפאריז הוא ה-BOND – הקשר האמיץ – שנוצר בין לברון ג'יימס וסטפן קרי. שני שחקני היכל התהילה האלה הכירו אחד את השני רק כיריבים, כולל ארבע סדרות משחקי גמר של ה-NBA, ולקח להם זמן להתרגל לשחק כחברי אותה קבוצה.

כידוע לברון סיים כ-MVP של המשחקים אבל ישנם רבים הטוענים שהתואר הגיע לסטפן לא פחות, אם לא יותר. כולנו יודעים מה עשה קרי בשני המשחקים האחרונים, אבל כולנו זוכרים גם את סטפן קרי בתחילת האולימפיאדה כשהוא נראה על הפארקט כמו דוקטור רזי שלנו ביום גרוע.

באפיזודה ( recent episode of "The Late Show with Stephen Colbert,") סטף קרי מודה שהיו לו כמה "שיחות חיוביות" עם עצמו, ואז באו המילים של לברון ג'יימס שהוא מתאר כך:

It’s positive self-talk. We were winning, and I was doing my part—setting screens, playing hard—but I wasn’t making shots. I knew at some point I’m going to need to make some shots because that’s why I’m here. After we played Puerto Rico, I was doing an interview, and they were asking me, ‘What’s wrong with your shot? Are you worried about it?’ I said, ‘No, we’re winning, and I know a flurry is coming.’ As soon as I said that, LeBron walks behind me and says, ‘[Expletive] right it is.’ That gave me a lot of confidence. It caught me off guard because, you know, I had to get used to liking that guy after all of our battles. But it was a confidence boost, and it came at the right time.”

8. קטע מההסטוריה: "הסל הגדול ביותר שקלעתי בחיי" – לארי בירד

1981 Finals against Houston,” Bird said in 2008, per the New York Post, when asked about his favorite basket. “I shot an outside shot, I felt it going off to the right. I ran in there, got it, went behind the backboard, switched hands, flipped it up from five feet and it went in. Lucky.”

זה הסל שלארי מדבר עליו:

https://www.youtube.com/embed/RwjTw40mfls

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
09/09/2024 5:22:57

תודה רבה דוק
==
היו לבירד כ"כ הרבה סלים מיוחדים, מדויקים, נפלאים וחכמים
זהו בלי ספק אחד הטובים שבהם.

פה איתמר
פה איתמר
09/09/2024 5:49:34

תודה מנחם

שדות פופ לנצח
09/09/2024 6:47:42

בוקר טוב, מנחם ותודה על המעורב היומי שהוא כשמן בעצמותינו…מי שמשווה היום את גיי גיי רדיק לריילי הוא בהחלט דביל אבל לקוות בהחלט מותר…קשה לי להאמין שמישהו באמת שונא את קרי בצרפת או בכלל , סטפן הוא קונצנזוס כמו ליאו מסי ולעומתו היחס ללברון מזכיר את יחסי ההערצה שנאה לרונלדו הפורטוגלי , כנראה שאנחנו כבני אדם תמיד נזדהה יותר עם מי שנראה כמונו ולא כמו מכונת שרירים חייזרית…קיוויתי להמשך סקירה של החוסרים בכל קבוצה לקראת העונה החדשה מה שהותחל במעורב של ראשון…יהיו השלמות? קליי לדעתי הועזב אחרי שלא סיפק את הסחורה בשנתיים האחרונות …וניתנו לו מספיק הזדמנויות.. יכול להיות שהמעבר יגרום לו לשנת ברבור שבה יזרח מחדש ויכול להיות שבסוף השנה כולם יהללו את הgm של הלוחמים על ראיית הנולד…כמו עם גיי גיי רדיק ימים יגידו

Last edited 9 days ago by שדות פופ לנצח
גיא הירוק
09/09/2024 6:54:30

מהזווית של אוהד כדורסל:
קרי ולברון ביחד באותה קבוצה –
לייקרס וגולדן
!!!Make it happen
לא באמת אכפת לי באיזו קבוצה
(לצערי, פיניקס לא אפשרי),
אבל השילוב של הצמד מרגיש כמו הצגה אדירה.

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שפניקס יתנו את בוקר,וברדלי יקבלו את לברון,בבוני וקארי.
רק מה עושים עם סעיף הטרייד של ברדלי?איך אתם אוהדי פניקס נתתם לחוזה כזה לנחות אצלכם?

עמיחי קטן
09/09/2024 7:17:06

תודה מנחם.
רדיק מבין כדורסל ברמה גבוהה, ואי אפשר לומר שהוא ייכשל בוודאות לפני שהעונה אפילו התחילה, למרות שיש פער משמעותי בין הציפיות (מועמדות לאליפות) ובין מה שהלייקרס באמת שווים על הנייר (פלייאוף דרך הפליי-אין), ואם הלייקרס יפתיעו ויגיעו רחוק כמו ב-2023, זה יהיה בגלל חוסר הצלחה של מישהי מהקבוצות הפחות טובות.
לגבי האולימפיאדה, לא הספקנו כאן באתר לכתוב על המשחקים הפראלימפיים, אבל צריך לציין הישג נהדר של 10 מדליות לזכות ישראל, שהן 4 זהב, 2 כסף ו-4 ארד

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כשלון הוא פונקציה של ציפיות
.לא מצפים ממנו לקחת אליפות.הגעה לפלייאוף תחשב להצלחה חלקית טובה.מעבר לזה הכל אפשרי.תלוי בנסיבות.

עמיחי קטן
09/09/2024 11:50:34

תלוי את מי אתה שואל. התחושה שלי היא שלאנשים מסביב ללייקרס יש ציפיות גבוהות יותר מהציפיות שלי מהם

אשך טמיר המקורי
09/09/2024 10:34:39

אפשר לומר שהוא ייכשל בוודאות של 99%.
ה-1% הנוסף הוא שיצליח להיכשל מעבר לכל הציפיות שלי, שהן – הלייקרס יורדים ליגה.

Guy d
Guy d
09/09/2024 11:06:02

מה שווה הנייר?
לא כל כך הבנתי מה אתה אומר, מרגיש שזרקת חץ וסימנת מטרה סביבו.
אתה לא חושב שהלייקרס הם קונטנדרים, זה לגטימי ואולי נכון. אבל, אז אתה אומר שאם במקרה תטעה בתחזית, זה לא בגלל שטעית אלה בגלל שהקבוצות האחרות לא יצליחו (גם ביחס להערכות שלך).
אפשר להכריז כבר עכשיו שצדקת.

עמיחי קטן
09/09/2024 11:57:00
Reply to  Guy d

נכון לעכשיו, אני חושב שיש כמה קבוצות מערביות עדיפות על הלייקרס. אני לא שולל אפשרות שהלייקרס יצליחו יותר מההערכה הנוכחית שלי, ואז המסקנה המתבקשת היא שטעיתי (וזה קורה לא מעט)

yaniv
yaniv
09/09/2024 12:49:14
Reply to  Guy d

אני לא עמיחי אבל חושב נראה לי כמוהו ואני יסביר.
ללייקרס יש תקרה די ברורה קשה מאוד להאמין שללא טרייד מפוצץ הם פתאום ישחקו בצורה שונה והרבה יותר טובה.התקרה וגם הריצפה(בהנחה שדיוויס נשאר בריא) לא רחוקות ובעונה ממש טובה כנראה מקום 5 ועונה פחות טובה מקום 9-10.
להתברג יותר גבוה נגיד ברביעייה הראשונה לא תספיק יכולת טובה של הלייקרס אלא שקבוצה שאמורה להיות הרבה יותר טובה מהלייקרס לא תצליח.

אור
אור
09/09/2024 14:08:41
Reply to  yaniv

הלייקרס היו בריאים בעונה שעברה מה שלא נראה לי יקרה הפעם לברון הזדקן בעוד שנה ולא התחזקו בכלל בקיץ. מקום בפלייאוף יהיה הפתעה עבורי, מקום 5 או קרוב לזה וואלה לא רואה את זה

Last edited 8 days ago by אור
yaniv
yaniv
09/09/2024 14:42:47
Reply to  אור

לברון תאהב אותו תשנא אותו הבן אדם שבר לגמרי את כל חוקי הפיזיקה.לא צופה ירידה ביכולת שלו.לגבי הבריאות זאת אכן שאלת המפתח.מקום חמישי התייחסתי לתקרה.זאת אומרת כולם בריאים ומשחקים טוב נוכל לסיים מקום חמישי.בהנחה שלא הכל ידפוק עדיין מאמין שאנחנו מספיק טובים לפליאוף דרך הפליאין.
ואם נלך על פורמט הקבוצות:
אופטימי-מקום חמישי
פסימי-מקום 11
ריאלי-מקום 7-9

Guy d
Guy d
09/09/2024 17:56:03
Reply to  yaniv

אני לא טוען פה שאתה או עמיחי טועים בתחזיות שלכם, אפילו נראות הגיוניות (למרות שלשחק עונה שלמה בלי וינסנט וונדרבליט שהיו אמורים להיות לפחות 2 מתוך השמיניה המובילה זה לא עונה בריאה).
אני אומר שלהגיד שהלייקרס בינוניים ואם יגיעו לטופ זה רק בגלל שאחרות לא עמדו בציפיות (שלך) זה לירות חץ ולסמן מטקה סביבו (אני אוהב את האנלוגיה הזאת)

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מי שסופר את הימים והשעות למפגש דאלאס מול ג. סטייט, אמור להתאכזב .אם דאלאס לוקחים ברצינות את המשחק הוא גמור כבר היום.היריבות היא בין קארי ללוקה.לוקה רוצה להיות הטוב מכולם וקארי הוא אחד מאלה שחוסמים לו את הדרך למעלה.
קארי בסגל הנוכחי ספק אם יגיע לפלייאוף.הוא כוכב יחיד בקבוצה עם שחקנים בינוניים סביבו,גרין וויגנס נמצאים בנקודת שפל בקריירה,קומינגה קצת יבלוט הרי עוד שחקן צריך לשים נקודות מלבד קארי.
שאקיל ממשיך לרדוף אחרי כותרות.בהנהלת הלייקרס לא הכריזו על רדיק כריילי הבא.יושבים שם אנשים רציניים שמעריכים את הידע של רדיק,אבל אין שם אשליות או ציפיות מוגזמות.היחיד שנפגע זה שאקיל,אנשים כבר לא יתיחסו ברצינות למה שהוא אומר וחבל כי לשאקיל אסור להיות כתב של צהובון.
ליילס ניצח בתוצאה שהיתה מספיקה לארד או כסף בריצה טובה.הזהב שלו לא היה רחוק מכסף.עוד רודף כותרות ופרסום,אולי הוא מתוסכל מזה שאוהדים ברחבי העולם לא ממש מתרשמים מההישגים שלו.
תודה על הקטע של הדוק לגבי בירד.בכלל תודה על כל הכתבה.
זו דוגמית קטנה של אינטליגנציה.בירד זורק זריקה לא נוחה ומחלק אותה לשני שלבים,בשלב השני זה לגמרי לא מזל,הוא רץ בדיוק למקום בו הכדור החוזר אמור להגיע.
זה כמו קפה שחור שמבושל על הגז ומוציאים אותו בזמן כדי שישאר עם הקצף.

John
09/09/2024 14:24:54

גם על ריילי לא הכריזו כריילי הבא. ברור לכולם עם איזה סגל ריילי התחיל בלייקרס לעומת רדיק. עדיין ריילי עשה כמה דברים מעניינים שקודמיו לא השכילו. זה מה שהם מצפים מרדיק. לעבוד עם הקודקוד כדי למצות את מה שאפשר.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  John

לגיטימי לחלוטין לצפות להישגים ממאמן חדש.אבל בוא נעזוב את ריילי,תאר לעצמך שעל כתב טוב בהופס,יכתבו דוק לס הבא.
כל אדם עומד בפני עצמו.בכלל אולי בעתיד יגידו המאמן הזה הוא רדיק הבא.

Berch
09/09/2024 8:02:36

אחלה מעורב
יאללה, מי פנוי להובלה? לברון ג'יימס, ברוני, סטף קארי רוצים להיות בקבוצה שלא ברו אם תנצח אבל ידברו עליה.
דל קארי מאמן, סת' יסרב לחתום.
אולי יצטרפו לקבוצה החדשה בווגאס
Vegas Gimmicks
🤦🏻
לארי ענק. יש לו עוד סל אלמותי ממאחורי הקו. איזה אליל
😍

Yinon Yavor
09/09/2024 8:06:28
Reply to  Berch

שכחת שדלונטה ווסט גם יהיה בסגל…

דוקטור רזי הופמן
09/09/2024 8:08:05

תודה
הצרפתים לא אוהבים את סטף וגם את לברון בגלל הקטע המשפיל שעשו להם עם תנועת השינה. כאילו משכיבים את הצרפתים. אנטגוניזם היה גם פה באתר כשרבים רצו שטים USA יפסידו.
לייקרס הולך להיות מצחיק מאד השנה, מציע שלא נפספס…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/09/2024 8:10:03

מחכה בהנאה ושפשוף ידיים לקקי שיעוף שם בשלייקרז ניישון

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בבוני שווה כל סנט,עוד תראה כמה בידור יהיה סביבו.

MBK
MBK
09/09/2024 8:37:13

תודה מנחם
אני אוהב את סטף אבל ההתנהגות שלו באולימפיאדה הייתה ילדותית ולא תאמה את רוח המשחקים. זה לא קול לעשות תנועות של go to sleep לשחקן שמרוויח 400 אלף יורו בעונה ומשחק בליגה האיטלקית
הייתי מוכן לבנות מכונת זמן ולהעביר את ביל לימביר וריק מהרון לימנו אנו, סטף עם שלשה ו GTS
ליימביר ומהורן שולחים אותו לישון 3 ימים בטיפול נמרץ ועושים לו את תנועת ה go fuck your self

עגל
09/09/2024 12:46:36
Reply to  MBK

צודק, כל ההשתחצנויות שלו מתאימות לנב"א אבל לא לרוח האולימפיאדה.
זה והראיון לגבי הפאנק בו היה שרוי רק מראים שהוא היה בלחץ מהמשחקים הגרועים שהיו לו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MBK

נכון
וואלה נהנה להזכר בליימביר,היה מפרק לשחקן את הצורה בהמון אהבה.
הייתי צריך להיות לגמרי נגדו,אבל איך שהוא חיבבתי אותו.

thetroll
thetroll
09/09/2024 8:41:29

מנחם מעורב מעולה. סטף הוא הסיבה האחת והיחידה שאחרי האולימפיאדה הזאת לא רעדו אמות הסיפים (כמו שאומרים החברים שלך מעין המפרץ) של הכדורסל העולמי. ארהב שלחה את הנבחרת הכי טובה שיש לה ולהיות ברבע השלישי בפיגור של 17 נקודות מול סרביה זה מתכון ברור לחותמת הסופית שארהב לא שולטת יותר בכדורסל העולמי. האחד והיחיד שמנע את זה הוא סטף. אני לא מדבר על קרב המדליות מול סין. הזהב הזה היה קריטי גם להנצחת המשך העליונות של הספורט האמריקאי בספורט העולמי.
באולימפיאדה הזו צפו מליארדים והם ראו שחקן ענק אחד ויחיד בתולדות האן בי איי שעשה פשוט מעשי ניסים. סטף בעייני הוא לא רק רשמור הוא היחד שמאיים באמת על מייקל בקרב על התואר של מופע הכדורסל הטוב בכל הזמנים. אבל מה שיש למייקל אי אפשר לקחת ממנו. לי מספיק 10 פעמים מלך הסלים של האן בי איי מי שרוצה יכול להוסיף לזה 6 אליפויות. ולכן אין ויכוח זה עדין מייקל. אבל בעייני סטף שם. מדגדג אותו מלמטה.
קל להגיע לליגה כבחירה מספר אחת. זה שם את הפוקוס עליך מהרגע הראשון ואם אתה מספר על עצמך שאתה הטוב ביותר יש לך קייס . לכאורה. להגיע כמספר 7 … אף אחד לא מצפה ממך. אתה צריך לחצוב בסלע לאט לאט. לקחת לאט את אור הזרקורים. זה סטף. האוליפיאדה הזאת הוכיחה את כל הנרטיבים. לברון עוד לפני שהגיע הוכרז כ MVP. נתנו לו כבוד יתכן שגם בגלל הגיל. אני לא מזלזל בהישגים שלו ובלונגיביטי שלו. כשהיה צעיר אפילו אהבתי אותו. אבל עם השנים ככל שנחשפתי למי האיש הפכתי מאוהב להייטר. מה שקרה באולימפיאדה עצבן אנשים שמשוכנעים שסטף היה צריך לקבל את התואר אבל זה גם קיבע את הנרטיב החדש. הנה מה שאנחנו אוהדי סוף טוענים כל השנים התברר כנכון. סטף מקופח תמידי. לברון מגיע עם שריקות מהבית. זה קרה על הבמה הגדולה ביותר באולימיפיאדה לעייני מליונים. זה קיבע את הנרטיב החדש.
אני לא רוצה לראות את סטף עם לברון. שימשיכו להתחרות. לכאורה סטף השנה בלי קבוצה. הלייקרז מסקרנת. אבל נראה מה יהיה.. כשמדובר בסטף אי אפשר לפסול דבר. יאללה שתתחיל כבר העונה הזאת. צריך לשים קצת טחינה על הגלידה. שלא יהיה יבש לריבי. "ריבי שמתי לך קצת טחינה על הגלידה שלא יהיה יבש".
יבש פה. יאללה שתתחיל העונה.
תודה מנחם מעורב מעולה.

Last edited 8 days ago by thetroll
Guy d
Guy d
09/09/2024 11:10:39
Reply to  thetroll

התעלמת ממה שסטף אמר על לברון, כנראה סטף לא מרגיש כמו המעריצים שלו לגבי לברון

thetroll
thetroll
09/09/2024 17:25:27
Reply to  Guy d

טומן את הראש בחול 🙈🤣

Guy d
Guy d
09/09/2024 17:44:05
Reply to  thetroll

לפחות זה במודע 😄

thetroll
thetroll
09/09/2024 20:31:32
Reply to  Guy d

מודה ועוזב… חחח

NFS
NFS
09/09/2024 9:38:03

MENAHEM: I want to know what you did to this french national team that they're after you.

STEPH: I didn't do anything.

MENAHEM: Well you must have done something.

STEPH: No, they just don't like me.

MENAHEM: Don't like you? How can
? anyone not like you

Yinon Yavor
09/09/2024 9:52:50
Reply to  NFS

קארי היהודי… סטפפלד (-:

עידו גילרי
09/09/2024 10:00:10
Reply to  NFS

crazy joe mazzula…
יש לזה את אותו הרינג.

NFS
NFS
09/09/2024 18:54:07

חחח.

NBA בדם
09/09/2024 10:34:30

תודה על המעורב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/09/2024 10:38:29

סל אדיר של בירד, אבל אולי חלק מהסיבה שהוא כל כך זוכר את זה, זו העובדה שהוא היה צעיר. דברים נחרטים אצלנו עמוק יותר בתחילת הדרך.
תודה רבה מנחם

yaniv
yaniv
09/09/2024 12:50:20

איזה מבאס הקטע עם ואנדוילט.אחד השחקנים הכי אנדרייטד שיש.לדעתי אחת הסיבות שפחות הצלחנו שנה שעברה הייתה כי הוא לא שיחק ברובה.מבאס רצח

John
09/09/2024 14:19:25
Reply to  yaniv

הגנתית חד משמעית. התקפית הוא הפך לבעייה, קשה להתעלם מכך

yaniv
yaniv
09/09/2024 14:45:00
Reply to  John

שנה שעברה אחרי שהוא חזר לתקופה קצרה אחרי הפציעה הראשונה אז כן במשחקים הראשונים הוא היה בעיה קשה בהתקפה אבל לאט לאט הוא התחיל לתפוס קצב גם בהתקפה ואם זכרוני אינו מטעה אותי היו לו כמה משחקים ברצף של דאבל פיגרס כולל משחק שהוא היה הקלעי המוביל שלנו ואז כמובן הוא נפצע שוב

עגל
09/09/2024 12:52:21

תודה מנחם.
הסל של בירד אדיר, ציפייה לאן ילך הכדור וביצוע ברמה גבוהה (ואכן קצת מזל). שמעון היה אומר קליר פאת' . . .
גילוי הלב של קרי לגבי הבעיה שהיתה לו עם הבטחון העצמי יפה מאוד. הדור הנוכחי שומר על רמת שחצנות גבוהה כמו בשנות ה-80 וה-90, אבל מרשה לעצמו גם גילוי נאות על החששות. ג'ורדן לא היה מדבר על חוסר ביטחון, הוא היה חייב תמיד לשחק מאצ'ו-גבר-אלפה.
הפט ריילי שבתמונה קשורה לפט ריילי שלנו? האם דרק לייבלי הוא אח של בלייק לייבלי? ימים יגידו.

John
09/09/2024 14:15:58

הדמיון בין רדיק וריילי היא ששניהם היו שחקנים אך לא מאוד חשובים ב-NBA, שניהם בעלי מוסר עבודה מטורף הסוחט כל טיפת כישרון מהלימון, שניהם עם ביטחון עצמי שלא קשור להישגים (גם ריילי הסתובב כמו טווס לפני שזכה בכלום), שניהם שיחקו כשחקני מכללות תחת מאמנים אגדיים. ריילי שיחק תחת אדולף ראפ בקנטקי ורדיק תחת קאוץ' K בדוק. שניהם הגיעו ללייקרס בעקבות פיטורין שיזם הכוכב בשקט (מג'יק דרך איום בטרייד, לברון – ובכן אולי הפודקאסט המשותף עם רדיק), שניהם בבירור הם המאמנים שהכוכב רצה או התחבר אליו, שניהם הגיעו לאמן לאחר שהלייקרס נכשלו לעבור בפלייאוף קבוצה בעלת סנטר דומיננטי (הלייקרס של ווסטהד עפה מול מוזס מלון ויוסטון, הלייקרס של האם עפה אחרי שנתיים שלא פתרו את יוקיץ'), שניהם מאוד מתוקתקים בציבור בדרך בה הם מתלבשים, שניהם בעלי יכולות רטוריקה מרשימה, שניהם הגיעו לטלוויזיה מיד אחרי פרישתם ושניהם לבנים.

בפועל, רדיק נטול נסיון לחלוטין כמאמן. ריילי היה עוזר מאמן בלייקרס לעונה אחת. זה גם משהו. ריילי קיבל קבוצה שזכתה באליפות ממש שנה קודם. רדיק מקבל צוות שזכה באליפות, אך 2020 נראה כמו היסטוריה רחוקה. לקבוצה של ריילי היה עדיין את גרעין בשיאו עם מג'יק, קארים, ניקסון, מקדו ועוד, כאשר שנה אחר כך גם וורת'י. הלייקרס תשלם על כל שנה שבה אין התקדמות משמעותית. לברון ו-AD שיחקו כמעט כל העונה, האצ'ימורה וראסל נתנו שיאי קריירה בקליעה מבחוץ ולמעט האיבוד של וונדרבילט וגייב וינסנט, היו בעלי סגל מלא ועדיין עשו עונה בינונית שהסתיימה בסיבוב הראשון.

רן הנרגן
רן הנרגן
09/09/2024 18:49:19
Reply to  John

סיכום ממצה. אני לא חושב שרדיק הוא פרייר של אף אחד אבל להבדלים שציינת בין רדיק לריילי יש אחד נוסף מאד משמעותי, השדה. המערב בתחילת שנות השמונים היה הרבה פחות חזק מהמערב של התקופה הנוכחית

John
09/09/2024 14:16:22

סטף הציל לסטיב קר את הטורניר. קר עשה עבודה מצויינת בשמירה על דקות הכוכבים כל הטורניר, אך חשוב לציין שאף אחד מהמאמנים שהגיעו לא באמת הרגישו את המשחק של פיב"א ולא מעט פעמים מאמנים יריבים עשו להם בית ספר. אבל זה נושא אחר. הצרפתים ממש לא שונאים את קרי. זה בצחוק. המילה devil נאמרת בקטע חיובי. כמו שפעם הדודים היו אומרים: "אתה, ממזר, אתה". סטף כיום הוא אולי המותג הכדורסל הטוב ביותר בליגה, כאשר אולי לברון עדיין קצת יותר ידוע ופופלרי.

לגבי קליי, הוא תמיד מתראיין ומדבר על ווייב ואווירה כמשהו שמוביל אותו בקריירה. אני מבין מדוע הוא פגוע, אבל גם מבין את הווריורס. כבר לא היה סינרגיה בין השניים. קליי רצה את התפקיד. רצה הרבה זריקות. אור ירוק כמו פעם. לווריורס יש אג'נדה אחרת. לדאלאס יש ייתרון בכך שזו הקבוצה בעלת ההיררכיה הכי ברורה בליגה. לוקה הוא הכול ואין שום שחקן שיכול לדגדג את המעמד שלו. קיירי הוא העזר כנגדו וקליי נכנס לתפקיד השוטר השלישי שמרווח ונע ללא כדור. זהו. זה יכול להיות טוב עבורו.

רן הנרגן
רן הנרגן
09/09/2024 18:45:17
Reply to  John

בשנה האחרונה קלי לקח 18 זריקות במשחק בג"ס. בדאלאס לא תהיה לו הכמות הזו. לא ראיתי הרבה משחקים של דאלאס אבל אני חושב שלוקה רגיל לקבל את הכדור בחזרה לפעמים. זה לא יקרה עם קלי. הדבר היחיד שקלי פיתח בשנה האחרונה זה ענין במסירות פנימה לטרייס ואפשר להניח שינסה לעשות זאת אם ליבלי. אבל בג"ס הוא מסר מהקשת כדורים שקיבל בתנועה ובדאלאס יצפו ממנו לעמוד על הקשת ולהמתין לכדור שיגיע אליו.
גם בהגנה הוא יוצר בעיה. לוקה , קיירי וקלי אינם שומרים טובים ודאלאס ויתרה על המגיני הטובים שהיו לה בכנף.

דה שוט
09/09/2024 15:21:36

תודה מנחם.
קצת סטאט…

IMG_3650
thejanitor
thejanitor
09/09/2024 16:37:26
Reply to  דה שוט

חחח ענק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

עגל
09/09/2024 17:25:16
Reply to  דה שוט

מצוין

thetroll
thetroll
09/09/2024 17:26:49
Reply to  דה שוט

ענקק

דה שוט
09/09/2024 17:44:45
Reply to  דה שוט

האמת – זה קצת אכזרי – אחרי שפרסמתי ניסיתי למחוק אך לא ניתן למחוק תמונה.
בכל מקרה זה מצחיק

דה שוט
09/09/2024 15:36:07

לא יהיה קל איתם…

IMG_3639
דה שוט
09/09/2024 15:36:37

אחרון להיום – ניק יאנג… אני מסכים איתו

IMG_3646
עגל
09/09/2024 16:09:41
Reply to  דה שוט

נכון. לא בכדי במשך כשנתיים שיניתי את שם המשתמש שלי ל-"עגל שסבור שיש לפרק את גלדן סטייט". ואף הסברתי. לא כולם הסכימו איתי . . .

דה שוט
09/09/2024 17:41:42
Reply to  עגל

חחחח זוכר היטב

עגל
09/09/2024 16:10:57
Reply to  דה שוט

הנה עוד משהו שכתבתי בשבילך וכנראה פיספסת:

מיוחד לדה שוט:
לברון מלהיב את עצמו כמו ילד קטן, קרי שחצן כתמיד, קרמיט מוסח ולא מרוכז ורק קיידי צנוע, עניו ומקצועי.

delme-1724752326.9719-300x181
עמיחי קטן
09/09/2024 18:55:55
Reply to  דה שוט

אני מסכים שזאת הקבוצה הכי טובה שהייתה. לא מסכים עם חלק מהדירוגים הפנימיים שלו.
כן צריך לזכור שגם הוא שיחק בקבוצה הזאת, אז אולי יש לו אינטרס

דה שוט
09/09/2024 17:43:25

גדול חחחח כנראה פספסתי
קיידי הוא פילוסוף (וכנראה גם קצת סטלן) יש לו לב טוב. תמיד פירגן לחברים שאיתו. תחזור למשחק 4 בקליבלנד ב-2018 הוא מפסיק לזרוק בחצי השני כדי שסטף יקבל את ה-FMVP

אשך טמיר המקורי
09/09/2024 19:38:00

מגוחך בעיניי שאנשים אשכרה נפלו להטרלה המביכה של השוואת רדיק לריילי, ומתייחסים לזה ברצינות.
להזכירכם מאמן לא לגיטימי, שלא אמור להיות שם.
הקרדנשיאלס שלו זה שליקק ללברון ת'חלחולת בפודקסט.
אה כן והוא אדם בלתי נסבל, יהיר ומתנשא, שקרן ומעורר אנטגוניזם.

Don
Don
11/09/2024 4:44:24

לא צריך להתרגש מהצרפתים ששונאים את קרי. הם גם שונאים למשל כל מי שלא אוהב ומעיז לבקר מנה צרפתית שעולה 500 יורו הכוללת פטריה מטוגנת בשומן אווז על מצע של עלה חסה…