מעורב הופס לשבת: נבחרת הישראלים-צברים של הופס/ חורים שקבוצות מערביות חייבות למלא / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: נבחרת הישראלים-צברים של הופס/ חורים שקבוצות מערביות חייבות למלא / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: נבחרת הישראלים-צברים של הופס/ חורים שקבוצות מערביות חייבות למלא / מנחם לס

0. נבחרת הישראלים/צברים של הופס

מיקי ברקוביץ (199 בחירות)
עודד קטש (161)
דני אבדיה (143)
עומרי כספי (126)
דורון ג'מצ'י (109)
נדב הנפלד (98)
תנחום כהן-מינץ 74)
דורון שפר (67)

אם אני המאמן אני עולה עם קטש בפוינט, מיקי בשוטינג גארד, דורון ג'מצ'י בסמול פורוורד, דני אבדיה בפאור-פורוורד, ותנחום כהן-מינץ בסנטר.

1.חור אחד שכל קבוצה מערבית מובילה חייבת למלא

מעורב הופס לשבת: נבחרת הישראלים-צברים של הופס/ חורים שקבוצות מערביות חייבות למלא / מנחם לס

היום Tim Bontemps מ-ESPN כותב על 'חור אחד' שכל קבוצה מערבית חייבת למלא כדי להשלים רוסטר לאליפות. הפוסט שלי הוא קיצור של הפוסט של טים

2. דנבר נאגטס: דרוש קלעי שלשות

בעונה שעברה דנבר סיימה מקום 25 בליגה במספר השלשות שנקברו, ומקום אחרון בליגה בנסיונות ל-3, וזה ל-פ-נ-י ש-KCP – אחד מקלעי השלשות הטובים שלה, עזב לפרי אייג'נסי!

ההחתמה הגדולה של דנבר הקיץ הוא ראסל ווסטברוק שטים בונטמפס מגדיר כ- "worst volume 3-point shooter in NBA history". ( The 16-year veteran is a career 30.4% shooter from behind the arc, the lowest of the 48 players who have attempted at least 4,000 3)

כריסטיאן בראון מהספסל עם 38% מהטריי הוא קלעי השלשות מס' 1 בקבוצה, והדבר אומר דרשני כמו שאומרים החברים שלי משלומי.

לקבוצה דרוש קלעי שלשות של 40% פלוס במהרה בימינו, כמו שאומרים החברים שלי מדברת.


3. לוס אנג'לס לייקרס: דרוש 'TWO-WAY WING PLAYER'

הצורך הזה אינו חדש. הוא מעיק על הקבוצה, כמו שאומרים החברים שלי משאר ישוב מאז 2021 עת שהקבוצה הטרידה את KCP וקייל קוזמה עבור ראסל ווסטברוק, אחד הצעדים העכורים ביותר בקבוצה בעשור האחרון. הלייקרס לא התאוששה מאז, כמו שאומרים החברים שלי ממבואות יריחו.

4. מינסוטה טימברוולבס: דרושה עזרה בבק-קורט

It was a magical spring in Minnesota. The Timberwolves won 56 games and reached their first conference finals since 2004, just the second time in their 35-year history they advanced past the first round.

הם עשו זאת עם אנטוני אדוורדס, סופרסטאר לגיטימי בסמול פורוורד, מייק קולני המזדקן בפוינט (בן 37), ורודי גובר עם קרל-אנטוני טאונס בפרונט-קורט סולידי. הקבוצה סיימה רק במקום 17 ביעילות התקפית כשג'יידן מקדניאלס ונאז ריד מצויינים במה שהם עשו. אבל הבק-קורט משווע לעזרה, ואולי הרוקי  Rob Dillingham ימלא את החסר, כמו שאומרים החברים שלי מארגמן.


5. ניו אורלינס פליקנס: להעביר את זאיון לסנטר, ולהביא לו 'ביג-מן' לעזרה

עכשיו יש את דג'ונטה מורי בבק-קורט אבל הם איבדו את לארי נאנס וג'ונאס ולנצ'יונאס לפרי אייג'נסי. הם בחרו בדראפט את ה-10'2 מ' Yves Missi מביילור, החתימו את הווטרן דניאל ת'איוס שהפתיע באולימפיאדה ואת מרקו מטקוביץ' שנתן סמר ליג טוב. אבל איש מהם לא שייך לכיתה של זאיון, ועזרה לידו תעשה לפליקנס רק טוב.

6. פטריק בברלי להופס-הייפ: "ויקטור ומבניאמה הוא MONSTER. ה-MVP בעונת 2025-26"

7. קהילת הופס ממשיכה לבחור את זוכי התוארים לעונת 2024-25: היום 'השחקן הששי'

8. קליבלנד קאבס שכרה את DJ האם (בנו של דרווין) כ-player development coach and video assistant

9. רודי גובר מגיב לשאקיל או'ניל שעלה עליו כ'השחקן הגרוע ביותר בליגה שלא שווה את הכסף שהוא מרוויח'

בריאיון עם "COMPLEX" שאקיל נשאל מי הוא השחקן הגרוע ביותר ב-NBA והוא ענה מיד וללא היסוס: "רודי גובר", ואז הוא מסביר את בחירתו:

If you sign a contract for 250, show me 250,” O’Neal said. “There’s a reason why I walk funny, why I can’t turn my neck and why I can’t do it, because I played for my 120. So you got guys like him that f— the system over there making all this money and they can’t f—ing play. So I don’t respect guys like that.”

רודי לא נשאר חייב:

10. טריסטן תומפסון חתם על שנה אחת בקליבלנד

11. טלן הורטון, EX לייקרס משנת האליפות, חתם עם שיקגו בולס

12. כוכב הסן אנטוניו ספארס אנטוניו קלדון ג'ונסון מנדב את הגופייה מס' "3" שלו ל-'POINT GOD' כריס פול, והוא יענוד מספר "0"

13. קטע מההסטוריה: דומיניק וילקינס מספר היום שהוא ולארי בירד לא דיברו מילה משך 13 שנים

larry-bird-dominique-wilkins© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

דומיניק ויליאמס ולארי בירד שיחקו 13 שנים מהקריירה שלהם אחד נגד השני, דומיניק באטלנטה האוקס ולארי בירד בסלטיקס.

השניים שיחקו 57 משחקים ביניהם כולל 15 בפלייאוף. לרוב שמרו אחד על השני, ודומיניק מספר היום שמשך כל המשחקים – עונה רגילה ופלייאוף – השניים לא החליפו ביניהם מילה אחת. לא "GOOD PLAY", לא "DON'T TOUCH ME", לא 'סל יפה', ולא 'אין לך סיכוי מולי'. כלום. שום-כלום. דומיניק אומר שזה היה כאילו שניהם "מעולמות שונים שלא מדברים אותה שפה:.

דומיניק:

"Larry and I, we played against each other like 12, 13 years," said Nique during his recent appearance on the All The Smoke podcast. "We never spoke. As a great player back then, you didn't want another great player to get close to you so none of us liked each other, never spoke. I didn't speak to him for 13 years straight."

Larry's Celtics dominated Nique's teams in the NBA

אמנם היריב הקלאסי של בירד היה מג'יק ג'ונסון,צ והיריב הקלאסי של דומיניק ויליאמס היה מייקל ג'ורדן, אבל מאחר ולארי ודומיניק שיחקו באותו אזור הקרבות ביניהם הפכו לקלאסיים. לבירד הייתה קבוצה עליונה ולכן הוא גבר על דומיניק במשחקי העונה 12-30 ובפלייאוף 5-10. דומיניק היה כמובן The Human Highlight Film, ולארי היה THE HICK FROM FRENCH LICK, אבל לרוב הם שמרו אחד על השני כי שניהם שיחקו בתפקידים דומים והיו בגובה דומה. לארי סיים את הקריירה נגד דומיניק עם 25.3 נק', 8.9 ריב', ו-6.4 אסיסטים לעומת ה-25.9 של דומיניק עם 5.5 ריב' ו-2.4 אס', אבל לממוצעים חשוב להוסיף שמסביבו של לארי הייתה קבוצה טובה בהרבה מהשחקנים שדומיניק שיחם איתם באטלנטה.

וילקינס אומר:

"I give him the utmost respect because of who he was as a player," said Wilkins. "And again, I'm talking about guys that if you hadn't played against them, you had no idea. Cuz they gonna take your heart. If you think you're tough, they're taking your heart."

Wilkins and Bird became friends, but only after retirement

לדעת ג'רי ווסט השחקנים היום הם חברים מטובים מדי. הוא אומר:

Fast forward to the current NBA era, and this generation's players have not only become cordial with each other, but even rivals have become too friendly. This was something that the late Lakers legend Jerry West was very puzzled about.

"Why shake hands with the enemy who wants to kill you? You should want to kill them first. It's a war," West said in his appearance on "The Buster" show. "As I said, this is a completely different league than it has ever been before."

דומיניק וילקינס אומר היום שהוא ולארי בירד הפכו לידידים ממש אחרי הפרישה. "מצאנו הרבה דברים משותפים בינינו, ושנינו מרגישים כיף גדול להיפגש מדי פעם ולשוחח. אבל כששיחקנו זה היה "KILL OR GET KILLED ולכן לא דברנו מילה אחת בינינו משך 13 שנה. עתה בגילנו המופלג אנחנו ממלאים את החסר כשאנחנו נפגשים מדי פעם המאורעות NBA".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
26 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
birdman
birdman
07/09/2024 1:42:23

לארי ודומיניק ווילקינס אשכרה שמרו אחד על השני. היום כוכבים עושים כאילו שהם שומרים.

gogo
gogo
07/09/2024 7:29:52

תודה על המעורב
להזיז את זאיון לסנטר??? יחגגו עליו
מיסי עם הגוף הגדול שלו צריך לפתוח כסנטר

ואפרופו ניו אורלינס. השחקן השישי לדעתי יהיה טריי מרפי

גיא הירוק
07/09/2024 8:00:38

לי יש תחושה שזו תהיה שנת הניקס במזרח –
אני מהמר שהם מסיימים עם המאזן וההגנה הטובים בליגה כך שבעונת הפרסים זה יהיה שווה –
All NBA חמישייה ראשונה לברונסון,
טופ 2 בבחירה לשחקן ההגנה + חמישייה ראשונה חמישיית ההגנה + All NBA חמישייה שלישית לברידג'ס,
ולענייננו –
השחקן השישי של העונה להארט.
הוא יקבל הרבה דקות, והוא "יתוגמל" על תרומתו האדירה בריבאונד, בהגנה, באינטנסיביות, בעמידות.

תודה רבה, מנחם.
בוקר טוב.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/09/2024 8:26:56

ג'וליוס רנדל נתפס כסרח עודף. היום פרסם תמונה של החולצות בחנות הקבוצה. החולצה שלו נעדרה. הניקס ישמחו לחלק את 18 הזריקות שלו בכל משחק בין השחקנים האחרים. הבעיה שלהם? כיצד נפתרים משחקן עם חוזה של 30 מיליון למשך שנתיים.

עידן
עידן
07/09/2024 9:25:35

הניקס לפי דעתי בלי פציעות משמעותית יוצאים מהמזרח ומגיעים לגמר הנבא.
יש לי תחושה חזקה לגביהם כל הפרי סיזן

עידן
עידן
07/09/2024 9:29:46
Reply to  עידן

במקרה של פציעות משמעותית האופציה השנייה שלי במזרח היא מילווקי ולא בוסטון

רן הנרגן
רן הנרגן
07/09/2024 10:05:32
Reply to  עידן

קשה לומר, אננובי הוא פציעה שעומדת להתרחש והם הפסידו את הרטנשיין

עידן
עידן
07/09/2024 11:10:21

עדיין הם בניגוד לבוסטון ממש עמוקים וכמעט כולם שם בולדוגים.בהנחה שההרכב שלהם יהיה ברונסון ברידג'ס אנוואובי רנדל רובינסון אז פציעה לדוגמא של אנאוובי מורידה את הסיכויים אבל עדיין יכולים לעלות בחמישייה במקומו דה ויצנזו וברידגס עובר לעמדה הטבעית שלו 3 או ג'וש הארט.
לגבי הגבוהים בהחלט אבידה חוץ מאציווה וסימס על הספסל הם יצטרכו להוסיף איזה גבוה או עם איזו מציאה בביי אאוט או בטרייד שאולי יקרה על רנדל שבינתיים ישחק לא מעט בעמדה 5 העונה .

עידן
עידן
07/09/2024 11:16:54
Reply to  עידן

המקרה של בוסטון הוא המקרה של דנבר של הקיץ שעבר שרשמתי שהם קצרים מידי לעשות ריפיט.שם פציעה אחת באמת מסיימת את הסיכויים לתואר.פרוזינגיס לא יתחיל את העונה אבל אם זה ימשך לאורך כל העונה אני לא רואה את הורפורד קשישא סוחב לאורך כל העונה. כמובן גם אם פורזינגיס בריא פציעה של אחד משאר 4 השחקנים בחמישייה (וויט הולידיי בראון טייטום) מסיימת לבוסטון כל סיכוי ממשי לזכייה בתואר.גם היריבות במזרח התחזקו משמעותית ולא בטוח שלבוסטון שהייתה החמישייה הכי טובה בליגה יש חמישייה יותר טובה ממילווקי בריאים. לניקס יש את העומק והקשיחות שעושה לי את זה

Dor
Dor
07/09/2024 15:14:35

הרטנשטיין אבידב רצינית. רובינסון עשוי מזכוכית ואין להם אף אחד אחר שמסוגל לשמור על ביגמנים איכותיים. לא יכולים לקחת את בוסטון ככה

דן רוזנבלום
07/09/2024 8:53:38

בוקר שבת וינפש עם מעורב! *מתמתח!*
זאיון נמוך מדי להיות סנטר. הוא יוכל למלאות חללים אבל לא לפתוח בעמדה הזו.
הוא צריך להמשיך בעמדות 3-4 כפי שהיה.

שאק קצת מקנא בגובר, שיש לו גוף כמו של שחיין והוא לא סובל מפציעות.
אם גובר היה בגוון קצת כהה יותר, היית רואה את האחרים מדברים עליו אחרת.

ואחלה תמונת כותרת, מזכיר לי את האקסית שלי.
תודה רבה!

רן הנרגן
רן הנרגן
07/09/2024 10:06:57

חכה, אוזמפיק שאק בדרך.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/09/2024 9:07:59

יש צדק בטענות של שאק, אבל נשמע כאילו יש גם קצת קנאה בסכומים של גובר ('אני קרעתי את הקולו בשביל 120 מיליון עלובים, הוא מסתלבט בדרך ל250'). מובן בסך הכל.
תודה רבה מנחם

Berch
07/09/2024 9:32:17

דומיניק ווילקינס אכן היה תופעה
אחלה מעורב לשבת
🙏

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אחרי סחלב מעולה ,קצת הערות
למיני בעיה בבק קורט? יש להם את אנט שהוא שוטינג גארד ולא סמול פורוורד,יש את קונלי רכז טוב,זקן? לברון עוד יותר זקן ,הבה נשפוט לפי יכולת ולא על פי גיל.עיסקת הדראפט שלהם שהביאה את דילינגהם פותרת את הבעיה,מדובר בשחקן מעולה שנדחק מחוץ לחמש הראשונים בדראפט,רק כי הוא קצת נמוך.לריד שפרד שכולם מהללים יש בסך הכל 2 ס"מ יותר בגובה.טרנס שאנון גם הוא נבחר בדראפט ,שוב שחקן הרבה יותר טוב ממה שחושבים.
לויקטור חסר עוד הרבה מאוד אם רוצה להיות מס 1 עוד שנתיים,הוא חייב להיות הרבה יותר חזק,לשחק יותר בפנים,ולהפסיק לשחק ולהתנהג כגארד גבוה,הגובה שלו נותן לו יתרון עצום במשחק פנים,למה להתברבר בשלשות?
שאלה לשאקיל! אם גובר שחקן חמישיה מרכזי במיני הוא הכי גרוע בליגה,איך מיני הגיעה לגמר המערב?חבל שפרשנות היום הפכה להיות תכנית ריכולים,הביאו את שאקיל לנתח כדורסל ולא להנחות תכנית בידור בסגנון גיא פינס.לספק כותרות הפך להיות חשוב יותר מניתוח רציני של מהלכים.
דומיניק ולארי לא דיברו ,וואלה ביג דיל,אנו מדברים על תחרות,לא על ריפוי בעיסוק של גיל הזהב .אתה רוצה לנצח ,רצוי מאוד לא לאהוב את היריב שלך.
תחרות זה לא תכנית שידוכים.

קפיץ
07/09/2024 10:06:12

איך איך בחרתם את הנפלד הפח הזה. אני מתכוון איי לאב נדב וכל החארטה הזה בחור נחמד והכל אבל הפריים הנפלד שיחק ביוקון ועד כמה שהוא לא היה גאון הגנתי שנות השקיעה שלו היו וואחד שקיעה – הבנאדם היה עומד 3 מטר מהסל וחושב שעה אם בכלל לזרוק. ואז היה זורק. ומחטיא. יונה>תמנון

MBK
MBK
07/09/2024 11:01:03
Reply to  קפיץ

אני לא יודע למה אתה חושב שהנפלד פח
הוא שחקן איטלגנט
הוא היה עושה הכל על המגרש ושחקן הגנה עצום
הוא ראוי

רן הנרגן
רן הנרגן
07/09/2024 10:30:24

פינת ג"ס:
עוד 33 ימים יהיה משחק טרום העונה הראשון.
לקבוצה היו 2 מטרות בקיץ: להביא סופרסטאר ולחליף את קלי. המטרה הראשונה לא הושגה השניה כן. במקביל הקבוצה כבלה עצמה לתקרת שכר של סינר ראשון (בגלל ההחתמה של מלטון) אבל נכנסה לתחום תשלום המס. משמעות נוספת של תהליכי הקייץ היא 12 שחקנים שראויים לקבל דקות משחק אבל מאמן שמסרב לשתף יותר מ 10 (לא כולל גרבג' טיים).
.
אספקט נוסף של הרכב הסגל, לכולם, פרט לקרי, יש הערת אזהרה – "מועמד להחלפה". קברניטי ג"ס לא זנחו את היעד הראשון והם יעמדו בתור לכל יאניס, אמביד, בטלר, דיוויס, דורנט או בוקר שקבוצתו תגמגם והאופציה לשחק עם קרי תקרוץ לו. אבל, זה לא יקרה לפני שיעברו 20-30 משחקים ולכן אני צופה פתיחה חזקה מצד ג"ס כשכל שחקן מנסה למקסם את דקות המשחק שהוא מקבל.
.
הבעיה הגדולה מבחינת קר, מי עולה בהרכב הראשון. על כך בהמשך

צפנת פענח
צפנת פענח
07/09/2024 12:06:25

הבעיה הכי גדולה של סטיב קר זה סטיב קר
הבעיה השניה זה קומינגה
הבעיה השלישית זה וויגנס

אוהד ס"א
07/09/2024 11:15:59

בנבחרת הצברים, בוז'י ינאי חייב להיות ברשימה (4). ג'מצי הוא 2, לא 3, אין מה לעשות. וזאת בעיה כי הןא הפיור שוטר הכי טוב בתולדות המדינה ומיקי הוא הווינר הגדול ביותר, אז מה עושים?
יוצרים נבחרת של 12 שחקנים ללא דירוג ביניהם:
PG – קטש,שפר
SG – מיקי, ג'מצי
SF – כספי, אבדיה
PF- הנדפלד, בוז'י ינאי
C- תני כהן מינץ ו…שמעון אמסלם (מתוך רשימה ארוכה מאד של נגרים ישראלים בסנטר, הוא זה שהתמודד הכי טוב עם שחקנים זרים בנבחרת ומול מכבי)
מקומות 11 ו -12, יש כל הרבה מועמדים ,אני לא יודע מאיפה להתחיל

לגבי שחקן שחסר לכל קבוצה מערבית: לספרס חסר מאד שחקן לעמדה 4-5
וומבי יכול לפרוח בעמדה 4 ולכן הוא צריך סנטר טוב לצידו (לא חייב סקורר, אבל חייב רים פרוטקטור ומשאבת ריבאונד) ולהיפך. מה שיש לספרס זה את ז'ק קולינס עם ה- 16 מיליון שלו שכבר הוכיח שהוא לא שייך לליגה וממוקה (שווילי), שלאחר שסיים את מופע שנות ה- 80, נמצא בתחילת הדרך. הוא עדיין צריך להוכיח את עצמו וספק רב אם יקבל את ההזדמנות, כי הספרס ינסו לשדרג את הערך של קולינס לקראת טרייד

רן הנרגן
רן הנרגן
07/09/2024 12:38:12
Reply to  אוהד ס"א

למרות שלטשתי עינים לקולינס אף פעם לא הבנתי את הארכת החוזה שקיבל.

אלכס דוקורסקי
07/09/2024 14:25:49
Reply to  אוהד ס"א

ראיתי את בועז ינאי בהפועל נצרת עילית בסוף שנות ה-90. עדיין שיחק מעולה.

NFS
NFS
07/09/2024 14:58:36
Reply to  אוהד ס"א

בוזי. לא בוז'י.
בוז'י יש רק אחד, ההוא שאמר שישמור על נתניהו מאוחדת ושבירך את כלות וכלי חידון התנ"ך.

Last edited 9 days ago by NFS
S&M
S&M
07/09/2024 13:59:56

גובר ענה נהדר ובצדק. מה שיפה באמריקה זה שמפרגנים. שאקיל אידיוט.

S&M
S&M
07/09/2024 14:01:04

לארי ודומיניק? זוכר שראיתי טיקטוקים עם סיפורי טראש ופירגון. דיברו ועוד איך.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/09/2024 2:14:37

חסרים שחקנים לסגל של קבוצת הישאלים של כל הזמנים.
הייתי מוסיף מבין הרכזים את לייבוביץ, גודס או גורדון.
בעמדה 2 את בורשטין.
בעמדה 3 את גור שלף.
בעמדה 4 ה הייתי מוסיף.את ינאי ואחד מבין הגויאבה והסטיבים.
בעמדת הציר הייתי מוסיף את תומר שטיינה…