אסיסט 61: מאוהב בצעירה חדשה (ואני מאמן הופס ואבא דתי!) / אסי שלם

בס"ד

אסיסט 61: מאוהב

יש לי קבוצה חדשה לאהוב. נכון, דאלאס עדיין שם אבל הבריחה של טרי-קיד-צ'אנדלר ריסקה את ליבי.
נכון, נוביצקי מזדקן לאיטו במדבר הטקסני וזו שירת הברבור.
OJ הוא תוספת נחמדה, קיימן מעלה בי תהיות: מה לעזאזל עבר לדוני נלסון ג'וניור בראש? כנראה שאחרי שדרון וויליאמס ודווייט האווארד אמרו לא למאבס, לא נשארו הרבה ברירות.
יש הרבה סיבות לראות NBA השנה. הלייקרס המחודשים נגד הקליפרס בדרבי החם, דנבר המשוגעת ומינסוטה יספקו לנו היילייטים חדשים שעדיין לא ראינו.
גם במזרח מסע הצלב של לברון נגד חצי העולם ששונא אותו ממשיך עוד שנה. הנטס החדשה גם שווה צפייה ובוסטון, אבל עדיין משהו חסר.
חסרה לי הקבוצה שתספק ריגוש לראות אותה. ריגוש כדורסלני. ממש כמו ניו יורק של אמצע השנה שעברה. בלי מלו ואמארה הפצועים אבל עם לין,נובאק,צ'אנדלר ושומפארט. צבא קטן וחכם שייתן תוצרת קבוצתית גבוהה מערך חלקיה.
אני ממעט להתלהב מדברים חדשים. גם מהסקודה פביה 2002 נפרדתי אחרי עשור רק בקיץ האחרון כשהמנוע הראה סימני התפגרות. דאלאס החליפה את פיניקס רק אחרי שנאש הפסיק לעלות לפלייאוף והמטריקס ואמארה אמרו שלום.

הקוסם


יוסטון רוקטס. הקבוצה המגוחכת מאז פרישת החלום. להביא את סקולה בתור הפרנצ'ייז? נו באמת.
להביא את מקהייל בתור מאמן? בדיחה. יאו מינג היה שחקן מעולה אבל עם הפציעות היה יותר גימיק. עובדה שלא ניסו לעשות עליו טרייד. אח"כ הגיע טי מאק. יוסטון לא הצליחה להתרומם ושקעה לאיטה במצולות המערב.
תודות לניהול ה"גאוני" של ניו יורק(מי קרא לאייזיה תומאס?)יוסטון שוב על המפה.
תצחקו, זה מגיע להם. מי הולך לראות משחק של קבוצה שבחמישייה שלה יש את ג'ונס,פארסונס ועומר אסיק? גם אני לא.
תודה גם לפרסטי שהחליט בקרב הכבוד לנצח את הארדן ולשלוח אותו ל…יוסטון. עכשיו יש לנו צוות מנצח.
לכל המזלזלים בהארדן להלן השורה הסטטיסטית מאתמול- 37,12,6 באשכוליות בונבונים ודובדבנים(למי שלא מבין שיפתח עיתונים של מעריב משנות ה90').
ומה עם לין? 12,8,4 בזכוכיות קרשים ומסמרים. ניווט משחק מצויין רק שעבירת תוקף רביעית שהדביקו לו מנעה ממנו לשחק ברבע השלישי וכמעט והפסידה את המשחק לרוקטס. רק כמעט. במאזן ה+/- לין היה ב+23, מדהים! אם לא היה יוצא בעבירות הם היו מנצחים יותר בקלות.
איבודים? 4-12 להארדן, יחס של +3, מצויין. הוא לא רונדו.
4-8 לקוסם, יחס של +2. ביחד הם הצמד הכי חכם בליגה.
הארדן הראה שהוא מסוגל לסחוב את ההתקפה, אסיק היה טוב, ודלפינו הוא הקלף מהספסל. לכל המפקפקים בטרייד, מרטין לא היה מנצח את המשחק הזה. תודה.
OK, זו רק דטרויט אבל סימנים של ווינריות(לחזור ממינוס 10) כבר יש וגם היררכיה וכיף של כדורסל. וגם ניצחון אחד. עוד 44 כאלה ואנחנו בפלייאוף.

אז ג'רמי, בבקשה תסיים את העונה בלי פציעות ותוביל את יוסטון לפלייאוף.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תענוג לראות את הארדן ואת לין ביחד בקו האחורי. שיתוף פעולה כזה יפה כל כך מהר מעורר ציפיות גבוהות להמשך.

  2. הם באמת קבוצה מאוד מעניינת, אני גם מקווה שיגיעו לפלייאוף, כי יש להם קו אחורי מעולה (עוד שנתיים לין והארדן רק ישתפרו, אלמלא פציעה של אחד מהם), ולדעתי הם יכולים להגיע לפלייאוף.

  3. חכה שיוסיפו עוד שחקן מקסימום – אולי אפילו בקיץ הבא.

    גם סביר שישתמשו במקום שכבר יש להם תחת תקרת השכר כתוצאה מהטרייד של הארדן והשחרור של ליווינגסטון – כדי להשיג עוד בחירת דראפט תמורת זה שיקחו איזה חוזה מסתיים גדול מקבוצה אחרת.

    אבל בגדול אני פשוט לא אוהב אותם.

    אם אני צריך לבחור קבוצה שהיא לא מאריות הליגה ויש לי סימפטיה מיוחדת אליהם – אז אני בוחר בהורנטס.
    אוהב את הסגל (הרחוק ממושלם), אוהב את הגמישות החוזית לעתיד, וחולה על המאמן שלהם.

      1. מצאתי מאמן נפלא למרות גילו הצעיר.
        והוא היה כזה מהרגע שקיבל את התפקיד.
        רק עניין של זמן עד שיקבל את ההכרה שמגיעה לו.

    1. לדעתי הם יחתימו פאוור פורוורד טוב בקיץ (ג'וש סמית'?), ואז יעבירו את אסיק ופטרסון בשביל סנטר טוב, ואז יוצאת להם קבוצה נהדרת.

  4. גם אני צפיתי במשחק והתלהבתי מאיך שהם שיחקו, היתה שם איזו זרימה נינוחה בין לין להארדן שהיה כיף לחזות בה וזה גם ברגעים פחות טובים של יוסטון.

    בנתיים הקבוצה השניה שלי היא מינסוטה.

  5. הבעיה במינסוטה שרוביו בחוץ בינתיים. אבל יש לה מאמן מעולה. אגב שאלה לקוראים: האם קווין לאב אוברייטד? בעיניי כן. שחקן לבן שבעיקר בורח החוצה לקלוע שלשות. נכון, חיית ריבאונד אבל לא יודע, אני מחזיק יותר מגאסול לדוג'.

  6. תלוי כמה אתה מחזיק ממנו. הוא לא הפאוור פורוורד הטוב בליגה כמו שחלק חושבים, אבל הוא לא בדיוק שחקן לבד שרק בורח לזרוק מרחוק. יש לו ריבאונד טוב, והייתי בוחר אותו לקו הקדמי שלי, אבל הוא לא השחקן השביעי הטוב בליגה כמו ש-ESPN חשבו.

    בקצרה, כן.

  7. משחק מעולה קבוצה נושכת זו ההגדרה המתאימה ביותר שמצאתי .
    מעניין יהיה לראות איך יתפתח הסיפור עם white (סובל מחרדת טיסות חמורה) ,הרוקי שיש אומרים חזק אפילו מלברון!

  8. אסי אני רוצה את כל הפעמים שהצבעתי לך בחזרה ואני מעניק אותם למנחם(מה שיגרום למנחם לנצח לפחות 4 מ-5 העימותים).

    חאלאס עד לפה, קווין לאב אוברייטד??? אנחנו על כדור הארץ? אתה בטוח? אנחנו מתכוונים לקווין לאב הנהדר שהתחנך בUCLA ומשחק עם כדור בצבע כתום??

    שוב אני דורש את כל ההצבעות שלי בחזרה!!
    בחיי פעם הבאה פתק לבן.

  9. ראיתי אתמול את המשחק של הרוקטס ויש להם קו אחורי חזק מאוד אבל קו קדמי שפשוט לא קיים. אסיק אכזב אותי לגמרי (בתור אוהד בולס) והוא פשוט היה רך מדי וחלש בעיקר הגנתית, ובלי 4 נורמלי (במיוחד שפטרסון מושבת) לרוקטס בעיה רצינית מתחת לסלים שתבוא לידי ביטוי נגד קבוצות עם גבוהים חזקים יותר (מונרו עדיין לא זה. עוד לא)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט