מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.הוספת תמונה או איור לתגובה

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

כל כמה שבועות אני פונה לגולשי הופס עם אותה בקשה: האתר נראה יותר ציורי ועליז כשתמונה או איור מופיעים עם תגובתך. זה עניין של 10 דקות לבצע את הפעולה: בחר תמונה או איור שאתה רוצה שיופיע בזמן שאתה מגיב, ושמור אותה במחשב או בסלולרי. היכנס ל-"GRAVATAR.COM" , עקוב אחרי ההוראה, ואז התמונה ששמרת נכנסת יחד עם תגובתך ל-HOOPS.CO.IL בלבד. היא לא תופיע בשום מקום אחר מלבד כאן. תוכל לשנותה מתי שתרצה.

2. הבעייה במעורבים שלי

מאחר ואני כותב כמעט כל יום אין לי ברירה אלא להיעזר במאמרים כתובים באתרים השונים. לרוב החומר הכתוב הוא על העבר, ולכן כמעט כל קטע במעורב הוא "קטע מההסטוריה". הכל ישתנה כשהעונה תתחיל.

3. 'מגן העונה' של קהילת הופס

4. האם האולם של הסיקסרס עובר לניו ג'רסי?

New Jersey floats $400 million in tax breaks to lure 76ers

אני לא מבין גדול בענייני מיסים וכאלה. הופיעו השבוע כמה מאמרים המסבירים שישנו מצב שאולם הסיקסרס WELLS FARGO ייסגר (הוא בטוח ייסגר אבל בינתיים עיריית פילדלפיה לא מוכנה להשקיע מאות מיליונים בעזרה לבניית אולם סופר-מודרני חדש). מעבר לנהר – זאת כבר מדינת ניו ג'רסי – נמצאת העיר קמדן, עיר של היי טק וכאלה, ומופר-מיליונרים צעירים על כל צעד ושעל המחפשים קבוצת כדורסל כמו אלה מעמק הסיליקון שליד סן פרנציסקו שרצו שהווריורס תעבור מאוקלנד לשטח המחייה שלהם.

בקיצור, יש סכוי גדול שזה יקרה. כל הפרטים כאן ( New Jersey floats $400 million in tax breaks to lure 76ers – ESPN)

5. קובי אמר שיותר קשה היה לשמור על כרמלו אנטוני מאשר על לברון

kobe-bryant-carmelo-anthony© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

אחד

The 2003 NBA Draft produced two of the best scorers in NBA history. No.1 overall pick LeBron James recently passed Kareem Abdul-Jabbar as the NBA's all-time scoring leader. King James is the first and only player in NBA history to score at least 40,000 career points, with 40,474 prior to the start of the 2024-25 campaign. 

שניים

Then there is also No.3 overall pick Carmelo Anthony, who is currently ranked 10th overall in the NBA's all-time scoring leaderboard with 28,289 career points.

אז למרות העובדה שלברון קלע באיזה 12,000 נק' יותר מכרמלו, קובי תמיד טען שהרבה יותר קשה לו לשמור על כרמלו אנטוני מאשר לברון ג'יימס. בגלל? his versatility and strength:

"For me? Yeah," said Kobe when asked if Melo was more difficult to guard than Bron. "Because myself, Melo, Paul Pierce, Durant's developed players that can shoot the long ball, have a great midrange game, great post up game, turnaround left shoulder, turnaround right shoulder. Melo does it all, and he's strong as a bull. I weigh a buck eighty soaking wet going up against that bull. It's fun but it's extremely challenging."

Melo was a five-level scorer

"אין שום דבר קל בקשר לשמירה על LBJ" הודה קובי, "בגלל הגודל שלו, וה-SKILL שלו. הוא תמיד יהווה בעייה ב-MATCH-UP. אבל לכרמלו, לעומת לברון, ישנה קליעה משלוש שללברון אין (אבל כמובן שלברון פיתח את זריקת השלוש שלו בשנתיים-שלוש האחרונות, אחרי מותו של קובי, והרבה אחרי שקובי פרש מהמשחק, מ.ל)

קובי ממשיך: "כרמלו הוא שחקן 5 כוכבים בקליעה. כשאנחנו מדברים על "קלעים" אנחנו מדברים על שלושה דברים שונים: לייאפ, מיד-ריינג', וזריקה מרחוק. לכרמלו היה את כל השלוש אבל היה לו עוד: ELITE POST-UP ו-ISO. לכרמלו הייתה את כל החבילה יותר מאשר כל שחקן אחר".

פול ג'ורג' מצטרף למה שקובי אמר על כרמלו כשהוא מוסיף:

Paul George said that Melo could get off his shot in a phone booth

.

6. קטע מההסטוריה: למה כולם, כולל הלייקרס, שנאו את הבד-בויז מדטרויט (ג'יימס וורת'י)

"למה כולם, כולל אני, שנאנו את הבד-בויז"(וורת'י)

james-worthy

james-worthy© Jayne Kamin-Oncea-USA TODAY Sports קרדיט:

Los Angeles Lakers legend James Worthy believes that the Detroit "Bad Boy" Pistons will forever be considered the Showtime Lakers' rivals just because they prevented them from going back-to-back in the 1989 NBA Finals.

ל"מרות שהיריבות שלנו נגד הסלטיקס הייתה חריפה הרבה יותר, שנאתי את האלה ממוטור סיטי כמו את הסלטיקס, ואולי אפילו יותר", אומר וורת'י. הסיבה היא שההתנהגות וההתנהלות שלהם על הפארקט גרמה לנו, שחקני הלייקרס, 'TO LOATHE THEM' – לתעב אותם – בגלל המנטליטי שלהם, הצורה שהם עלו לשחק כאילו אסור לפגוע בהם כי החזרה תכאב שבעתיים. הם רצו שכולם יאמינו שהם 'רעים', כמו איזה משפחת גמבינו מהמאפיה שמוטב שתיזהר מהם. הם בלעו את המוטו 'בד בויז' וחשבו שמוטב שכך הם ישחקו, ומוטב שכך היריבים יחשיבו אותם – כ'רעים'.

וורת'י אומר היום: "היו שם כמה 'מקרי ראש': ביל למבייר…דניס רודמן…וויני ג'ונסון…ריק מהורן…ג'ון סאלי…אבל מלבד פאקה-פאקה ומשחק פיזי, לא היה כל 'לכלוך' במשחקים נגדם. הם התהוללו כגדולים כשלקחו אליפויות ב-1989 ו-1990, אבל כל 'הבד-בויז' היה דבר שהעתונאים נדבקו אליו.

"While we didn't have the same built-up rivalry with them that we did with the Celtics, anyone the Pistons played became a rival because they were so tough and physical. They should have made it to us in '87 but they lost a game and series they should have won to Boston, so by '88, they were desperate and overdue. You could see that they had been clawing and how badly they wanted to win," Worthy told SLAM's Alan Paul.

Worthy doesn't think the "Bad Boys" were a dynasty

וורת'י לא מחפש תרוצים, לפי דבריו, אבל הוא מזכיר שגם ב-1989 וגם ב-1990 הלייקרס לא הייתה בריאה. היו פציעות למג'יק ג'ונסון, ביירון סקוט, וורת'י עצמו, וקארים עבדול ג'אבאר כבר לא היה מה שהיה פעם. הם לא היו דיינסטי…

I just know them for winning two championships, that's it. So, Golden State dynasty, Lakers, Boston, San Antonio, Chicago. But the Piston, no. They only won two," Worthy said in his appearance on the "All the Smoke" podcast taped in 2023.

7. מרק ג'קסון: השחקנים של היום have a lower basketball IQ

mark-jackson© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

מאחר ומרק ג'קסון נמצא בשנים האחרונות כאנליסט טיווי, אנשים שוכחים שהוא היה אחד מהפיור פוינט גארדים שאי פעם שיחקו כדורסל. אז כדאי להקשיב למה שיש לו לומר:

Making an appearance on Club Shay Shay with Shannon Sharpe, the former Warriors main man was asked about the key differences he sees in today's league compared to the one he competed in. His answer was respectful, insightful, and unique, reflecting modern NBA basketball.

"Today's players are certainly more athletic, more skilled — shooting, handling — and more versatile. The one thing that they are; they're not as smart. I don't think because these guys are so athletic, so versatile, so explosive, so fast, I don't think they have to lean on the same smarts and understanding that we had to growing up. It's a credit to how far they've come as basketball players, but now you have to match the talent with the smart," he said.

הרשו לי לעצור כאן ולקצר מאמר ארוך: כל מה שמרק ג'קסון אומר ב1,000 מילים הוא שכדי לעלות מ-7-8 מטרים ולקבור שלשה לא צריך IQ מיוחד. מה שצריך זאת יד לשלוש, עין טובה, ולפעמים ניתור לא יזיק. מה שהוא מנסה לומר הוא שאז, במשחק חצי מגרש, היו כל מיני PLAYS, וכן, אולי שחקן טיפש לא היה מסתגל לכל ה-PLAYS. אולי בוב קוזי, ואפילו ג'ון סטוקטון, הצליחו בגלל IQ כדורסלני עדיף. היום ג'יאניס לא צריך יותר מדי IQ לעשות מה שגופו ושריריו מאפשרים לו לעשות.

8. קטע מההסטוריה: רד אורבך מסביר למה הוא החל לעשן סיגר כשהנצחון היה לו ביד

The day's work is done. Worry about the next game” – Red Auerbach explaines why he started smoking victory c

לאוהדי הסלטיקס הדלקת הסיגר היה סימן שעוד יום עבודה הסתיים בניצחון.

ליריביו, ובעיקר במשחקי חוץ, הדלקת הסיגר הייתה מין הצגה ארוגנטית מלאת חוצפה. אבל רד תמיד הצדיק את הדלקת הסיגר:

"To me, the game was over," he said. "The day's work is done. Worry about the next game.

"So I would light a cigar and sit on the bench and just watch it. The game was over, for all intents and purposes. I didn't want to rub anything in or show anybody what a great coach I was when I was 25 points ahead. Why? I gotta win by 30? What the hell difference does it make?"

9. מק מקלונג – Mac McClung – אלוף הדאנק בשנתיים האחרוניות – מקבל עוד צ'אנס לעשות את הרוסטר של אורלנדו מג'יק

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלכס דוקורסקי
05/09/2024 2:45:06

מנחם, תודה רבה.

גיא הירוק
05/09/2024 6:21:25

כישרון מבוזבז, כרמלו.
הבעיה איתו הייתה פשוטה –
לא הייתה זריקה שהוא לא אהב. התוצאה, דרך אגב, בעיקר כאשר זה היה משמעותי (בפלייאוף) –
הפסדים.
ב-11 מ-13 העונות בהן קבוצתו העפילה לפלייאוף הם הפסידו כבר בסיבוב הראשון.
המכנה המשותף לכל אותן הפסדים –
כרמלו לקח המון זריקות רעות ופעה באחוזים נוראיים.
44.6% אפקטיבי בקריירה בפלייאוף. 32.4% מהשלוש.
אולי אם היה מצטרף לליגה בתקופה אחרת התוצאה הייתה שונה,
כרמלה הגיע בשנים בהן כמה היי ווליום שוטרס היו דומיננטיים (קובי, אייברסון), ומשחקו בהחלט משקף את זה. אם הגובה שלו והיד הרכה אולי בכדורסל כיום היה מצליח יותר, בדנבר לדוגמה. כישרון כמו שלו בשיטה של דנבר לצד יוקיץ' ומורי?
זו יכולה להיות הצגה.

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

MBK
MBK
05/09/2024 10:18:58

צודק לגביי כרמלו
הוא היה כשרון עצום, לדעתי הוא לא היה מנהיג
היו לו הזדמניות בדנבר וגם בניקס אבל הוא נעלם באופן עיקבי בפלייאוף
שיא ההשפלה הגיעה כשנחתך מיוסטון, לכאורה קבוצה אופטימלית לסט הכישורים שלו (לצד כריס פול)

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
05/09/2024 11:07:07

קובי צודק. מאד קשה לשמור על כרמלו. אבל לצערו, לקובי לא יצא לשחק נגדי. הוא לא יודע שעלי אפילו עוד יותר קשה לשמור. אני רק מקבל את הכדור, לא משנה איפה ועולה לזריקה. כל זריקה – ביד אחת, מאחורי הגב, בין הרגליים, עם הקפצה אחת על הפרקט וכו׳. כמו כרמלו, אני לא קולע באחוזים משהו-משהו אבל את הזריקה אי אפשר לעצור. הכי קשה לשמור עלי בפער..

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 11:40:25

אני יכול לאשר שירדן קשה מאד לשמירה, חלקלק כמו צלופח חשמלי וקלע רע מאד באחוזים של גבינה דיאטטית.

גיא הירוק
05/09/2024 6:26:28

שחקן ההגנה של העונה –
וובניאמה הוא הבחירה הקלה.
לטעמי יש במירוץ סוס שחור אחד –
מיקל ברידג'ס.
אם הניקס ממצים את הפוטנציאל שלהם,
מציגים את ההגנה שאוהדיהם מפנטזים שיציגו,
ומסיימים ראשונים במזרח?
אז בהחלט ניתן לדמיין שמתגמלים אותם בהצבעות דרך שחקן ההגנה של העונה למיקל ברידג'ס.
ברידג'ס, כאשר ניתנת לו ההזדמנות, הוא שחקן הגנה אדיר סופר חכם.
אני מצפה לראות ממנו דברים דומים למה שהציג כאשר הסאנס סיימו עונה עם המאזן הטוב בליגה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כשפורסים עוגת יום הולדת,כל אחד מקבל פרוסה.לניקס תהיה הגנה מעולה מיקאל יקבל פרוסה, אנונובי פרוסה,ועוד כמה שחקנים בניקס.
העוגה תוכל ללכת רק למי שיוכל לאכול אותה לבד.

גיא הירוק
05/09/2024 8:17:40

מרכוס סמארט 2022
גאסול 2013
צ'אנדלר 2012
שחקני הגנה מצויינים שזכו בגלל שהיו חלק משמעותי מהגנה סופר איכותית.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

3 ב 11 שנים.
כתבתי שהסיכויים קטנים,ואכן מה שהצגת מראה פחות מ 30% סיכוי.
אם יש סיכוי קטן זה לא אומר שזה בלתי אפשרי.

גיא הירוק
05/09/2024 8:56:05

ולכן, סוס שחור.

Dor
Dor
05/09/2024 9:25:06

אני עם המהפנט כאן. ליד אננובי והארט לא פשוט לבלוט הגנתית

גיא הירוק
05/09/2024 9:42:41
Reply to  Dor

כאמור, סוס שחור.
רק להזכיר –
2022 זכה מרכוס סמארט.
באותה שנה ברידג'ס סיים שני אחרי סמארט.
סמארט הוביל את ההגנה של הסלטיקס לדירוג ההגנתי הטוב בליגה וזכה למרות שלצדו שיחקו כישרונות הגנתיים אדירים –
רוברט וויליאמס נבחר לחמישיית ההגנה ה-2, טייטום, בראון והורפורד קיבלו קולות בבחירות לחמישיות ההגנה.
מה אנחנו למדים?
לא הרבה.
וובניאמה עדיין פייבוריט ברור.
אבל –
1. דוגמאות לזוכים מקבוצות עשירות בכישרון הגנתי.
2. ברידג'ס כבר הציג בעבר יכולת ששווה כמעט זכייה (22 הצבעות מקום ראשון היו לו. זה לא הספיק)

Dor
Dor
05/09/2024 14:13:50

הכל נכון, הוא שחקן הגנה מדהים on/off the ball ואני עד היום מבואס מזה שפילי לא השאירו אותו, אבל זה קצת more of the same הסיכוי שלו לקחת שחקן ההגנה בניקס, דומה קצת לסיכוי של טייטום לקחת MVP בקבוצה שיש לה שחקנים כמו בוסטון

Berch
05/09/2024 7:16:43

תודה על המעורב מנחם
מתגעגעים לוויט צ'וקלט, אולי מק מקלונג יהיה הדבר הבא
😍

Alex Rabino
05/09/2024 8:06:35
Reply to  Berch

כנראה שלא גדלת בדור שלניקס היה שחקן בשם גוד שמגוד….

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 11:42:11
Reply to  Alex Rabino

שו האדא שמגוד?

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 11:41:54
Reply to  Berch

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שחקן הגנה הבחירה קשה כי המספרים לא מספיקים,איך למדוד שחקן שעושה מאמץ עליון נדבק לשחקני התקפה ,עושה עבודה שחורה לא בולטת לעין.
ויקטור מוערך יותר מידי כשחקן הגנה,הוא לא מספיק קשוח ,מוקדם לתת לו את התואר.
גובר מתבגר יש לו ירידה ביכולת.מיקאל ישחק עם אנונובי,הארט,רובינסון יתקשה להתבלט בהגנה שלו.אמביד מלוכלך מידי.
העדפתי את גרו הולידיי.קשה לי לראות את הסלטיקס לוקחת אליפות בלעדיו,בוא לא נשכח שהוא החליף את סמארט שהיה שחקן ההגנה של הליגה.זה שהוא בניגוד לכמה מועמדים יודע לייצר גם התקפה בדיוק כשצריך אותה דחוף,רק מוסיף לקרדיט שלו.
כרמלו שיחק בקבוצות גרועות .דנוור לפני יוקיץ,והניקס שלא ידעה לחבר סביבו קבוצה מנצחת.
שים את כרמלו במקום לברון באחת מקבוצות הסופרטימס והיה לו לא פחות אליפויות,לא היה לו המזל לשחק עם שאקיל כמו שהיה לוויד.גם גורדן ללא צוות טוב עבר תקופה ארוכה של ייבוש.לו היה נבחר 2 ב2003 ע"י דטרויט,היה גורף בקלות כמה אליפויות.למזלו הרע הגיע לדנוור בבחירה 3.
אני דווקא חיבבתי את הבד בויס,הם היו האנדרדוג,הם התגברו על הלייקרס רווית הכוכבים באמצעות נחישות IQ ,המכות וההרבצות שלהם היו מלאי אהבה.היה יופי נשגב במכות שלהם.
עד היום יש מעריצים לליימביר,מהורן,רודמן.אגב כשרודמן הצטרף לגורדן הוא הפך מייד לילד הטוב .
מרק גקסון צודק תקראו קצת את מה שיש לאנט להגיד,תראו איך הנבחרת שיחקה בפריז.האיי קיו נדד מהמוח כמה ס"מ למטה בדרך לישבן.
כמה מגוחכת תחרות הדאנק,לאלוף הדאנק אין קבוצה לשחק בה.זה הפך קטע ליצנות ,בהצגה גדולה של דביליות הקרויה אול סטאר.
כמה מגוכח לפתוח בוקר בלי כוס מדליקה של סחלב.

גיא הירוק
05/09/2024 8:37:43

אממ,
הסגל לצדו של כרמלו ב-17 עדיף מזה ששיחק לצדו לברון ב-18.
התוצאות?
ניקס 17 סיימו עונה עם 32 ניצחונות.
קאבס 18 העפילו לפיינלס.

מה שחסר לי מכרמלו, זו המשכיות.
הייתה לו תצוגה אדירה מול הלייקרס ב-09,
אחר כך הוא פשוט לא הצליח לשחזר את היכולת.
עונה אחר כך דנבר הפסידו בסיבוב הראשון ליוטה (הביתיות הייתה של דנבר).
בהתקפה כרמלו היה בסדר גמור,
אבל החולשה שלו בהגנה התגלתה במלואה באותה סדרה כאשר בוזר ומילסאפ עושים לו בית ספר.
חולשה נוספת שבלטה והיא אולי ההבדל הגדול ביותר בינו לבין לברון –
היכולת לשתף את חבריו לקבוצה.
כרמלו היה חור שחור, והתוצאה הייתה הפסד לקבוצה ששיחקה כדורסל הפוך,
הג'אז של ג'רי סלואן.

דה שוט
05/09/2024 8:44:53

תודה מנחם.
זה שאתה כותב כל יום זה מדהים בעיני. אתה מעיין נובע.
כרמלו אנטוני הוא הסיבה שאני כל כך אוהב כדורסל. הזריקה הכי יפה בכל הזמנים. הג׳אמפר שלו זה הקפלה הסיסטינית, המונה ליזה, הסימפוניה החמישית של בטהובן, הטאג׳ מאהל, כנסיית נוטר דאם, אנה קארנינה, הגראנד קניון בתצפית המפורסמת של אריזונה, סקייפול של אדל, סצנת החתונה בכנר על הגג, או דריבל של רונאלדו השמן…
כמו בשיר של ספקטור, כל הדברים היפים באמת…

גיא הירוק
05/09/2024 9:07:27
Reply to  דה שוט

כבר הייתי בדרכי להטרחן עם תגובה על אחוזים בינוניים ועוד שלל שטויות,
אבל –
אחלה תגובה.
אי אפשר ולא צריך להתווכח על סיבות לאהדה.
זה מה שיפה בספורט.
בזמן אמת, ב-2013 כאשר שיחק במדי הניקס,
הייתה תחושה שמשהו מיוחד צומח בגארדן,
שכרמלו הולך להוביל קבוצה גדולה.
היה את המשחק שהניקס ניצחו במיאמי (שיחקו ללא הכוכבים)
לכרמלו היו 50 ומשהו נקודות כאשר הוא קולע את כל מה שהוא זורק, מכל טווח,
הרוב שלשות ומיד ריינג' מעל כל שומר שזרקו עליו.
אחת מתצוגות הקליעה המרשימות בזיכרון.

דה שוט
05/09/2024 10:05:13

ברור שהיו לו הרבה חולשות בכל התחומים – בעיקר בחירת זריקות (מסכים שהוא לא פגש זריקה שלא אהב כדברי הרבי מריגר) – אבל אני מדבר רק על הזריקה עצמה.
איתו על הפודיום גם קיידי וריי אלן. באחרונה צפיתי שוב בסרטונים של לארי – שמע – מסתבר שגם הזריקה שלו, שאמנם שונה כי היא יוצאת מעל לראש – הייתה משהו יפה באופן מיוחד. אז אני מרחיב את הפודיום כמו לפודיום של ג'ודו חחחח
נ.ב. סטף הקלע הגדול בהיסטוריה, אבל הזריקה שלו היא סוג של ידוי פטיש ומבוססת על צ'יט שהושתל לו ביד כשהיה קטן.

Yinon Yavor
05/09/2024 21:47:57

גיא – זה משחק שהייתי בו במגרש ואפילו סיקרתי עבור האתר

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 11:51:51
Reply to  דה שוט

צודק לגבי מנחם.
אני נהנה לראות פעם אחרי פעם את השפעת אנשי האתר על נושאי הכתיבה של מנחם. בין עם זה מומידן, שימון, שי ואפילו אני מידי פעם.
אגב, יותר מדי סופרלטיבים זה כבר קיטש…
מלו היה צלף ותו לא. לא הגיע רחוק כי אין לו את מה שהיה לקובי, מייק וגם לשקץ לצערי
רמז…………………
זה קליר פאת' (לא יכולתי להתאפק!)

Last edited 11 days ago by דוקטור רזי הופמן
דה שוט
05/09/2024 12:48:08

לא מתווכח על ערכו כשחקן. התייחסתי רק לקליעה

NBA בדם
05/09/2024 9:24:54

תודה רבה מנחם
אמביד לא קשור "למגן העונה" אלא "למוגן העונה", כזה שמקבל יחס אוהב וחם עם ליטוף מהשופטים. (במיוחד בעונה הרגילה).
מנחם, תוציא את הבגט מהטופס. גובר הדביל קיבל את התואר בשביל 700 גילגולים. בושה ששחקן כזה עלוב זכה 4 פעמים בתואר. רק העובדה שדיוויס לא זכה אף פעם והליצן הזה כבר מילא את הארון, מחייבת הקמת ועדת חקירה ממלכתית בראשות שר ההגנה דיקמבה מוטומבו.
עושה רושם שקובי בחר במלו כשחקן שיותר קשה לשמור עליו מאשר המלך בגלל שהם מאותה משפחה – "משפחת זורקי הכל יכול" – כאלו שמרגישים שהם יכולים להכניס כל זריקה קשה, בלי התייחסות לאחוזים או אם יש חבר פנוי בסביבה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/09/2024 9:25:23

תודה רבה מנחם

סוסמעץ
סוסמעץ
05/09/2024 11:45:41

מקריפ

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 12:46:36
Reply to  סוסמעץ

כן
לא ייאמן שאנשים רסמי ילכו עם הטרללת הזו ברחוב…

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 10:06:49

סתם ככה התחשק לבדוק מה טייטום עשה עד כה ולהשוות לקלימרו אנתוני.
JT עם 12,000 נקודות באין BA. בהינתן בריאות (והוא דיי יציב בקטע הזה בינתיים), בקצב הזה אני מניח שישחק עוד לפחות 14 שנה ועבור את מלון ואולי גם את ג'בר. לגבי השקץ, מניח ששלא יצליח כי גיימס ישחק עוד לפחות 5 שנים.

גיא הירוק
05/09/2024 10:35:15

גם אם ג'יימס פורש מחר בבוקר,
הסיכוי של טייטום לחלוף על פניו אפסי –
גם אם טייטום ייתן יכולת שיא ב-8 העונות הקרובות במהלכן יקלע 2000 נק' בעונה (חצה את הרף רק פעמיים ב-8 עונותיו) ואז ב-7 עונות נוספות של שלהי קריירה ייקלע 12,000 נק' נוספות (שזה יותר ממה שקלע ב-7 עונותיו הראשונות) כך שהוא יסיים קריירה פסיכית כמעט חסרת תקדים של 22 עונות, –
הוא עדיין לא יגיע ל-40,000 נקודות.

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 11:49:44

מה שכתבת יוצא בערך 40,000, לא?
12+16+12=44.5
מבחינתי שיעבור את מלון ויתקרב לכארים (בתנאי שלא בקליר פאת!).
שישאיר את השיא לחברון והקליר פאת

גיא הירוק
05/09/2024 12:03:25

משעשע, הנרטיב של הקליר פאת'.
זה אותו קליר פאת' שהסלטיקס נתנו ללברון בגמר מזרח 12?
על הדרך –
טריוויה –
מי קיבל יותר ניסיונות מקו העונשין בעונה האחרונה?
טייטום או לברון?
עונה לפני כן?
לפני 2 עונות?
בין המנחשים נכונה תוגרל פחית ניו ג'וס מבית היוצר של QAnon

דוקטור רזי הופמן
05/09/2024 12:47:56

אני ממש נדלקתי על הקליר פאת' הזה.
זו ההשפעה המזיקה של שימון עלי.
מדרדר אותי לתרבות רעה.
🙂
בעצם, אולי אני מדורדר עוד מלפני כן.

Last edited 11 days ago by דוקטור רזי הופמן
ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2024 16:58:45

זה שחקן אחר, טייטום לא יכול ולא צריך להיות לברון, טייטום לעולם לא יהיה אחד מ3 השחקנים הטובים בעולם, מה שהוא שחקן מצויין שיעשה עוד חצי מליארד פלוס בקריירה ממשכורת ויכנס בעתיד להיכל התהילה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/09/2024 17:21:07

אין אף שחקן פעיל שיכול להתקרב לשיא נקודות של לברון ג’יימס . כדי להגיע נדרש כישרון חד פעמי שמשלב שמירה על בריאות ויכולת לשמור על יכולת יותר מ-20 שנה.

לברון החמיץ רק 71 משחקים ב-15 עונותיו הראשונות בליגה, בעוד לוקה דונצ’יץ’ כבר החמיץ מעל 90 משחקים בשש העונות הראשונות שלו.

טייטום בכלל לא קרוב ב7 עונות הראשונות שלו הוא עבר רק פעמיים את ה2000 נקודות לברון לשם השוואה עבר 6 פעמים.

wadi
wadi
05/09/2024 11:06:06

הצבעתי לוומבי. עכשיו שאני חושב על זה אוקייסי יכולה לתת עונה מנצחת דרך ההגנה. יש שם כמה שחקנים קשוחים והשאר גם מתאמצים. אז אני חושב שגם קרוסו מועמד מוביל

Dor
Dor
05/09/2024 14:16:22
Reply to  wadi

וגם דורט

golan
golan
05/09/2024 13:04:45

תודה רבה מנחם,
וומבי שחקן ההגנה : עם הגובה שלו,מוטת הידיים,הזריזות והבנת המשחק יהיה ממש קשה לעבור אותו אז כולם ילכו מסביב. ברידגס משחק עם עוד שחקני הגנה טובים אצל טיבודו אז הקרדיט יתחלק,כנ"ל בבוסטון, גובר כבר קיבל 4 כאלה (נראה לי שזה יותר ממה שבאמת הגיע לו) אמביד וגרין לא בארוע.
דייויס – לא ברור לי איך לא זכה עד עכשיו, אבל הא תמיד נראה כאילו הוא שומר על עצמו או פצוע.
כרמלו – חוץ מלקלוע לא עשה יותר מדי, אז בפליאוף שמרו עליו והסיפור של הקבוצה שלו נגמר. אם היה טורח לשפר את השחקנים סביבו אולי היה מגיע יותר רחוק.
לדעתי מרק ג'קסון טועה, ההגנות הרבה יותר מתוחכמות (אז לא היתה אזורית) המהירות של המשחק עלתה וצריך לחשוב מהר, נכון שיש כמה טיפשים שרק זורקים מ3 אבל גם אז היו טיפשים.

דן רוזנבלום
05/09/2024 13:26:43

מעורב מצויין. תהנה עם המשפחה ותודה רבה.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/09/2024 3:55:50

בס"ד
תודה