מעורב הופס ליום ששי: הלבנים יתנו משחק על הכסף נגד השחורים. אם יפסידו, זה יהיה על הפרש קטנטן / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: הלבנים יתנו משחק על הכסף נגד השחורים. אם יפסידו, זה יהיה על הפרש קטנטן / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: הלבנים יתנו משחק על הכסף נגד השחורים. אם יפסידו, זה יהיה על הפרש קטנטן / מנחם לס

1.אולי כדורסל הוא 'משחק של השחורים', אבל הלבנים נותנים להם משחק על הכסף

מעורב הופס ליום ששי: הלבנים יתנו משחק על הכסף נגד השחורים. אם יפסידו, זה יהיה על הפרש קטנטן / מנחם לס

חמישיית השחורים של כל הזמנים: מג'יק (סטפן קרי), מייקל, לברון (קובי), טים דנקן (קרל מלון), קארים עבדול ג'אבאר. חמישיית הלבנים של כל הזמנים: ג'ון סטוקטון (בוב קוזי), לוקה דונקיץ' (ג'רי ווסט), לארי בירד, קווין מקהייל (דירק נוביצקי), ניקולה ג'וקיץ'.

יהיה משחק על האש.

I still can't forgive Steph for what happened" – Skip Bayless on why he isn't ready to put Steph Curry in the top 10 players in NBA history

Story by Adel Ahmad

העובדה שסקיפ ביילס כבר אינו משדר ספורט לאומה לא מונעת ממנו 'TO SOUND OFF'. הוא לא שם קצוץ על מה שאומרים עליו, ובכל הזדמנות שישנו מקרופון ומצלמת טיווי, הוא יפתח את פיו.

הוא יביע דעתו על כל אחד: לברון ג'יימס, ג'ייסון טאטום, ג'ואל אמביד, וכן, גם סטפן קרי. הוא טוען היום שבדראפט של 2009 הוא היה בוחר בסטפן קרי ראשון, ולא שביעי כשלפניו נבחרים האשים טאביט וג'והני פלין, רק להסביר לכולם שהוא אינו 'HATER' של סטפן. אבל מאז, קלעי השלשות הגדול מכולם היה לרוב ברשימה השחורה של ביילס

Skip stays firm on Curry's all-time rank

סטפן קרי תמיד נמצא מחוץ לרשימת 10 הגדולים של סקיפ ביילס. הוא אף פעם לא קנה – ולא קונה עד היום את "CURRY HYPE". באפיזודה האחרונה ב-פודקסט הוא נשאל ע"י אחד האוהדים אם שני המשחקים האחרונים באולימפיאדה לא שינו את דעתו.

הוא ענה:

"Top 10? I think not," Bayless said after recollecting Steph's 2016 NBA Finals performance. "[In] 2017, KD [Kevin Durant] was the MVP of the finals. [In] 2018, KD [was] once again [the] MVP of the finals. [In] 2019, KD was mostly hurt, and then Klay [Thompson] got hurt; it was all about Steph.

"Remember what happened in [the] closeout Game [6] at Oracle [Arena]? Steph had a wide-open look to win the game to force a Game 7 back in Toronto — and he missed it."

Whenever revisiting this topic, Skip cringes before recounting the many ways — he believes — Steph came up short in postseason games. His biggest gripe against ranking the guard in the top 10 all-time stems from Golden State surrendering a 3-1 lead to the Cleveland Cavaliers in 2016, giving LeBron his third NBA championship — and getting him that much closer to Michael Jordan.

"אילו סטף היה מונע מלברון טבעת שלישית הייתי מכניס אותו לרשימת ה-10 שלי. אבל הוא נכשל ב-2016 בלמנוע מלברון טבעת שלישית ובזאת קירבו למייקל ג'ורדן מבחינת 6 טבעות".

לדעתי תרוץ מהתחת.

3. סטפן קרי קבר 22 שלשות בפאריז. הנה כל אחת מהן!

4. ברוני ג'יימס מפתיע את עולם הכדורסל עם ה-WORKOUT שלו עם דריוס גרלנד

כמובן שהחלק המרתק ביותר של ה-OFF SEASON הוא ה-FREE AGENTS, אבל מה שמעניין אחרי זה הם הסרטונים של ה-WORKOUTS של השחקנים השונים העושים זאת גם כדי לשפר את רמתם, וגם כדי למשוך תשומת לב.

אחד הפופולריים ביותר הפך ה-WORKOUT 'אחד-על-אחד' של ברוני ג'יימס עם דריוס גרלנד שהתפרסם אתמול:

5. שון קמפ: "אין מה להשוות את לברון למייקל. הם היו שחקנים שונים לחלוטין"

Apr 22, 2024; Denver, Colorado, USA; Los Angeles Lakers forward LeBron James (23) in the first quarter against the Denver Nuggets during game two of the first half during the 2024 NBA playoffs at Ball Arena. Mandatory Credit: Ron Chenoy-USA TODAY Sports

. Mandatory Credit: Ron Chenoy-USA TODAY Sports© Ron Chenoy, Ron Chenoy-USA TODAY Sports

שון קמפ מסכים עם רוב מומחי הכדורסל שכשמדובר על THE GREATEST OF ALL TIME – GOAT – השיחה מצטמצמת לשניים – מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס, כשהרוב – משהו כמו 8 ל-1 נותנים את הבחירה למייקל ג'ורדן.

שון קמפ מזכיר לנו שלמעשה ההשוואה היא בין שני שחקנים שונים: בזמן שמייקל הוא הקלעי היעיל מכולם (הוא זכה ב-10 SCORING TITLES ויש לו את ממוצע הקליעות הגבוה מכולם גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף), והמושלם מכולם, לברון הוא שחקן מסוג אחר לחלוטין, ולמעשה ישנו יותר הגיון לנסות להשוות את מג'יק ג'ונסון למייקל, וגם בהשוואה הזאת מייקל בראש בגלל יכולת הקליעה שלו שאין שני לה. מצד שני לברון גדול יותר וחזק יותר ממייקל, וכמובן אין לו אח ורע בלונג'ביטי:

הוא אומר:

"I think LeBron is right up there," said Kemp. "I don’t think he’s the best and I don’t think he has to be the best. And I don’t think LeBron James should be compared with Michael Jordan either. I think LeBron should be compared with Magic Johnson. Whoever started that [expletive] up got it totally wrong. LeBron is not no Michael Jordan, Kobe [Bryant] is more Michael Jordan.

"It's like they wanted to make a story for the news or something I guess so they just throw a name out there. But I don’t see how you can really compare those two. He’s such a bigger, stronger person than Michael Jordan was, and a more forceful person."

Johnson is someone James has also been compared to over the years because of James' court vision, passing ability and open-court skills. However, there was an element of flow and overall beauty, not to mention a killer instinct, in Johnson's game that isn't quite there for James.

אבל קמפ מוסיף שלהצליח כפי שלברון מצליח בשנים האחרונות, לא היה עובד ככה בשנות ה-90 עם ההגנה הרצחנית, וכל ה-BIG BODIES של אז:

"With LeBron, I don’t think he could have done that back when we played with all those big bodies. I'm not saying he would've been a very good player, but I think his game would have had to change. He would have planned to play more like he did in his younger years.”

'כל הריצות האלה של לברון כשכולם מפנים לו את הדרך מתוך פחד לא היו עובדות בתקופה שלי: הוא היה פוגש אנשים גדולים כמוהו ויותר גדולים שלא היו מפנים לו את הדרך מרוב פחד. זה היה כמו טנק הפוגש טנק'

6. קטע מההסטוריה (1): The only players to secure multiple All-Star berths while scoring less than 10 ppg

לעשות את האול סטאר הוא חלום של כל שחקן NBA, אבל כמעט תמיד אתה חייב שתהיה לך את הסטטיסטיקה להיבחר.

מה תגידו אם אגלה לכם ארבעה שחקנים שעשו את האול-סטאר עם פחות מ-10 נק' למשחק? דיק מגוואייר, בן וולאס, דניס רודמן, וסלאטר מרטין?

מגוואייר היה 7 פעמים אול-סטאר למרות שאף פעם לא היה לו ממוצע של 10 נק'. הגדולה שלו הייתה במסירה של ה-ROCK. הוא הוביל בזמנו את הליגה באסיסטים עונה אחרי עונה. אותו דבר מרטין – 7 פעמים אול-סטאר, והיה לו למי למסור – ג'ורג' מיקאן! וולאס ורודמן עשו את האול סטארס בגין הריבאונדים וההגנה שלהם.

.

7. קטע מההסטוריה (2): פט יואינג: "עם מייקל ג'ורדן שמקבל את כל השריקות, כיצד יכולתי לזכות באליפות?"

mj-ewing© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

לפטריק יואינג אין כל חרטות על ששיחק בניו יורק את כל הקריירה שלו. אני הייתי איתו בניו יורק משך כל הקריירה שלו, ולבי נשבר כשהוא אומר:

"… I was very happy that I wound up in New York. The only regret I have about being in New York is the fact that we never won a championship. But other than that, it was a great experience for me," Ewing told SLAM's Russ Bengtson. "With Michael Jordan gettin' all the damn calls, what did you expect?"

Ewing vs. Jordan

הייתי במדיסון סקוור גארדן ברוב 35 המשחקים שיואינג שיחק במדיסון סקוור גארדן נגד מייקל. יואינג קלע במשחקים נגד ג'ורדן 22.1 נק' עם 10.6 ריב', ו-2.4 חסימות. מתוך 73 המשחקים שהם שיחקו ביניהם מייקל ניצח ב-43 ויואינג ב-30. במשחקי הפלייאוף מייקל והבולס ניצחו ב-19 מתוך 27.

"איך יכולתי לנצח?" שואל יואינג בחיוך שחצי ממנו הוא ככה סתם וחצי ממנו די רציני, "כשמייקל מקבל את כל השריקות?

השניים נשארו ידידים משך כל השנים.

פטריק סבל ממייקל עוד מהימים במכללה:

Mike's dominance against Ewing goes back far beyond their professional days. In the 1982 NCAA championship game, Jordan knocked down the game-winning jumper for the UNC Tar Heels, propelling them against Ewing's Georgetown Hoyas.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
164 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/08/2024 1:31:36

תות שדה של מעורב

Florida man
Florida man
30/08/2024 1:37:03

שון קמפ עלה במדויק על הנקודה, לברון מול ההגנות של לפני 20 30 שנה היה נכנס בקירות בטון שהיו מוציאים לו את החשק לחיות (דש מהאדמירל, שאקיל, מוטומבו, יואינג, האקים, ברקלי, מלון וכל השאר). היום כולם זזים הצידה לא מפחד אלא לקבל שריקה על ליטוף או נשיפה קלה בצווארו

Last edited 19 days ago by Florida man
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

אמת הוא שחקן שהכי לא היה מצליח בשנים האלו

גיא הירוק
30/08/2024 12:34:05
Reply to  Florida man

לברון שיחק מול כמה מההגנות המרשימות.
הסלטיקס של פירס, גראנט, ורונדו לדוגמה.
זו הייתה הגנת עילית בכל קנה מידה,
רק להזכיר מה הם עשו ללייקרס בפיינלס.
פיסטונס 07, זו דוגמה נוספת.
ספרס 13 ו-14.
גולדן 15 ו-16.

Ari
Ari
30/08/2024 13:38:30

אתה מפספס את הנקודה המרכזית שאז היה מותר להגנה יותר קונטקט.
וגם- לקבוצות שהזכרת לא הייתה מסה רצינית, הגנה מעולה כן, אבל לא מבוססת בשר.

גיא הירוק
30/08/2024 14:24:38
Reply to  Ari

ג'ורדן ואחריו קובי לא ספגו יותר קונטקט מלברון. תתבונן שוב בפיינלס של 93 או ,
תבדוק מי מהם תקף את הסל, כמה זרק מהצבע, כמה שריקות קיבל.

Rocky1
Rocky1
30/08/2024 22:40:55

הספרס של 13 14 הייתה קבוצה מדהימה. הגנת עילית? לא בטוח…

גיא הירוק
31/08/2024 5:29:19
Reply to  Rocky1

ספרס 2013: ההגנה מס' 3 בליגה (אחרי הפייסרס והגריזליס)
ספרס 2014: ההגנה מס' 4 בליגה.

Rocky1
Rocky1
31/08/2024 17:48:33

אתה ראית אותם בפלייאופים הנ״ל? ראית את ההגנה של בוריס דיאו? ראית אותם בסדרות נגד דאלאס? אוקלהומה? פורטלנד למען השם? הגנה טובה לא היתה שם (ואני לא מדבר על מיאמי).

קבוצה מהנה לצפייה – מאוד. הגנה גדולה בפלייאוף – לא ממש.

thetroll
thetroll
31/08/2024 0:13:17
Reply to  Florida man

צודק

NBA בדם
30/08/2024 1:37:57

מעורב נהדר
חמישיית השחורים שלי: מג'יק,מייקל,לברון,ראסל,קארים.
חמישיית הלבנים שלי: ווסט,האבליצ'ק,בירד,וולטון,יוקיץ'
סקיפ ביילס בטיעון מטומטם שמוכיח כמה הוא שונא את לברון. לא יודע איך הללל לא קיבלו אותו עד היום לאגודה. ממש מחדל.
ברוני ג'יימס מרשים בדיוק כמו האימונים של בן סימונס כל פתיחת עונה.
יואינג היה עוד קורבן לשליטה של מייקל והבולס האימתניים. היו צריכים להתקבץ כמה כוכבים בשיאם כדי להפר את ההגמוניה, אבל אז זה לא היה באופנה.

דוקטור רזי הופמן
30/08/2024 4:47:36
Reply to  NBA בדם

מעניין, מה עם החומים והוורודים…
לברוני יש חבורה של יחצ"צנים שמיחצצנים אוצו

NFS
NFS
30/08/2024 5:38:26
Reply to  NBA בדם

מוזר שבכל חמישיה יש לך 2 סנטרים.
אתה חובב סנטרים כפולים?
וולטון ויוקיץ ביחד?
ראסל?
מוזר

Not that there's anything wrong with that

NBA בדם
30/08/2024 9:50:44
Reply to  NFS

ראסל מספיק נייד ואתלטי לשחק 4. בחמישייה כזו מוכשרת הוא יהיה העוגן ההגנתי שלה ומוסיף יכולת מסירה טובה לעמדה.
וולטון צורף כדי לחפות על יוקיץ' בהגנה ובדומה לראסל, הוא בעל יכולת מסירה טובה. יוקיץ' ווולטון הם שני סנטרים סופר חכמים שהם גם ריבאונדרים גדולים וישלימו אחד את השני

golan
golan
30/08/2024 2:29:39

תודה על המעורב.
יואינג סתם מתבכיין. מייקל ניצח אותו עוד לפני שנהיה כוכב שמקבל את כל השריקות.
נכון שהיתה הגנה אחרת אז, אבל מייקל, דר' ג'יי, דרקסלר והרבה אחרים עדיין הגיעו לסל , אז סביר שגם לברון היה דוחף קצת את קיר הבטון ומגיע לסל בעיקר לאור העובדה שלא שיחקו אזורית.
למה להסתכל על סרטון תדמית של ברוני ? מי קונה את זה ?

trusttheprocess
trusttheprocess
30/08/2024 2:44:12

כל הדיונים של לפני 20 30 40 שנה זה לא היה עובד או מה שהיה לפני 30 שנה לא היה עובד הם די טיפשיים.
אני מניח שתשעים אחוז מהסופרסטארס האלה היו עושים אדג'סמנט למשחק שלהם ופורחים בכל עידן.
האם מישהו חושב שאם מייקל ג'ורדן היה משחק בעידן השלשות הוא לא היה נועל את עצמו באולם וזורק 1000 שלשות כל יום?
או ששאק היה מתאמן יותר על מיד ריינג' והגנה , יואינג היה בהחלט מתאמן ונהיה קלעי שלשות טוב מאד.
כמעט כל סופרסטאר ברמות האלה היה עושה את השינוי הדרוש וומתאקלם למשחק שהוא צריך לשחק

Air Canada
Air Canada
30/08/2024 3:11:32

אני מסכים איתך אבל זה להתעסק במה היה קורה אם ולא מה קרה/ קורה בפועל. נכון שככה קשה להשוות בין עידנים אבל עדיין יש דרכים כמו דומיננטיות, תארים ויכולת הכדורסל הכללית בתקופת השחקן. לצורך העניין ביל ראסל מוביל בדומיננטיות ותארים אבל מפגר בתחרותיות ורמה כללית שהייתה בליגה לכן הוא אחד הגדולים ולא הכי גדול. אחת הסיבות שלדעתי מייקל הכי גדול (בנוסף לתארים יכולת כדורסל וכו') ואנשים די מתעלמים ממנה היא שמייקל מנע אליפויות משחקנים שהיו שווים לפחות אחת- מלון יואינג בארקלי…

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 5:26:04
Reply to  Air Canada

ראית עם מי בארקלי שיחק? שמו את מארלי שדה שוט קולע עליו לשמור על ג׳ורדן ( שסיים עם 41 נקודות את הסדרה)

מלון שיחק ביוטה ליד נגרים וסטוקטסון שגם היה מוגבל התקפית (התחרות בשנות ה90) הייתה בדיחה. מייקל הגדול מכולם בגלל השגים ויכולת לאותה תקופה לא בגלל התחרות, האליפויות של מייקל באו אחרי הפריים שלו (שהיה ב87-88)

שי אבן צור
30/08/2024 8:17:49

ב 88 הוא היה בן 25
באליפות הראשונה הוא היה בן 28

NBA בדם
30/08/2024 10:01:08

אם זה היה בשנים של היום האקים ודרקסלר היו מצטרפים לבארקלי ב93' כדי להכריע את שיקגו ששלטה באין מפריע.
כל קבוצות הליגה ראו את שיקגו מכריעה קבוצות ולא עשתה כלום. צפו במייקל אוסף טבעות.
גולדן האדירה ב16' שהפסידה בגרגיר ללברון (בפעם היחידה), הוסיפה שחקן טופ 3 בליגה טופ 15 היסטורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שמו על לברון חחח קארוסו?

NBA בדם
30/08/2024 10:16:43

דוראנט וספלושה ב12, קוואי ב13, איגי וגרין ב16, קראודר ב20.

שי אבן צור
30/08/2024 8:15:03
Reply to  Air Canada

לא מצליח להבין איך אפשר לטעון כלפי שחקן שזכה ב 11 תארים (או משהו כזה) שהוא מוביל בדומיננטיות ותארים אבל מפגר בתחרותיות…

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 10:49:28

מי הייתה התחרות של מייקל? מול איזה קבוצות הוא התמודד בדיוק בדרך לאליפות?

הוא היה שחקן הרבה אבל הרבה יותר טוב עד תחילת שנות ה90 מאשר זה שזכה ב3 טריפיט, ההבדל זה הסגל לידו והתחרות שלא הייתה קיימת.

NBA בדם
30/08/2024 11:12:55

אמת. הכי טובה ששיחק מולה היה פיניקס ב92' שהיא שוות ערך לאוקלהומה 12 שהפסידה ללברון. ספרס 13,07,14 וגולדן 16,17,18 היו בספירה אחרת ממה שהיה נגדו.
לייקרס קצת אחרי השיא ובלי קארים, פורטלנד ויוטה הבינוניות ויוטה החביבה פעמיים זה בדיחה עצובה לעומת תקופות אחרות. בוא נגיד ש6 מ6 הוא לא היה משיג.
אפילו לראסל היה יותר תחרות עם ווסט וביילור (שחקני טופ 5), ווילט עם פילי החזקה (האל גריר וצ'ט ווקר), ופטיט וקליף הייגן עם ההוקס.

TRIP
TRIP
30/08/2024 11:37:40
Reply to  NBA בדם

גם דאלאס נכון?

NBA בדם
30/08/2024 11:47:33
Reply to  TRIP

דאלאס לא שיחקה מולו 6 פעם. גולדן והספרס שיחקו נגדו ביחד 7 פעמים!!! שרק פעם אחת הוא היה שווה בשווה מולם (13'), ובשאר היה אנדרדוג מובהק (שחלק מזה נובע מפציעות לאב וארווינג וויד ב14' שהיה ממש אחרי השיא)

TRIP
TRIP
30/08/2024 11:56:41
Reply to  NBA בדם

מה זה רלוונטי כמה פעמים הם שיחקו מולם? למי הייתה דרך קלה לאליפות? הדרך ללברון לגמר הייתה עם שטיח אדום (מסכים שגם למייקל)
נגד הספרס מלבד 07 הוא לא היה אנדרדוג, כנ"ל גם ב18

NBA בדם
30/08/2024 12:05:13
Reply to  TRIP

הדרך של לברון לגמר הייתה קלה רק בקדנציה השנייה בקליבלנד. אבל תמיד חיכתה לו המפלצת מגולדן סטייט.
ב17' הוא לא היה אנדרדוג? ב16' מול הקבוצה ההיסטורית? ב14' וויד שבק חיים (15.2 נק' ב43%) מול אחת הקבוצות הגדולות והחכמות בהיסטוריה, ב15' שיחק בלי לאב וארווינג.
למייקל לא חיכתה אף פעם מפלצת בגמר ותמיד היה לו את השחקן השלישי הכי טוב בסדרה (פיפן).
שים את פיפן ליד לברון בעשור הדלוח הזה והוא משיג לכל הפחות את אותה התוצרת.

TRIP
TRIP
30/08/2024 12:28:37
Reply to  NBA בדם

מול מה התמודד לברון של מיאמי? גם מבחינה אישית וגם קבוצתית השנים האלו היו חילוף דורות בליגה. קובי, דאנקן, נוביציקי כבר לקראת דעיכה
פול גורג, דריק רוז, דוראנט היו צעירים מדי בשביל להתמודד מול מיאמי
זכה רוקי העונה שלא הגיע לו על פני כרמלו, למי הצטרף? למי שאיתו בדראפט
הדרך של לברון הייתה קלה ברגע שעבר למיאמי.

מה עם מיאמי של הבועה? ודאלאס 2011? הקבוצות של לברון לא היו אנדרדוג מוחלט כמו שאתה מציג את זה. אמרתי שאני מסכים לגבי ג'ורדן

NBA בדם
30/08/2024 12:44:52
Reply to  TRIP

שיקגו הקשוחה ב11' עם רוז ה mvp
ב12' סלטיקס היו משוכה קשה עם רונדו בשיאו ולפני הירידה הגדולה של הביג 3 (מלבד אלן), ולאחר מכן אוקלהומה שדוראנט הצעיר כבר הפך לשני הכי טוב בליגה (טופ 2 מ2010 בבחירות לmvp), עם ראס שהיה טופ 10-15 בליגה, הארדן השחקן השישי של העונה ואיבקה טופ 2 בבחירות לשחקן ההגנה באותה העונה.
ב 13' התמודד מול קבוצה סופר קשוחה וההגנתית של אינדיאנה ובגמר (אחד האיכותיים בהיסטוריה), מול הספרס החזקים והעמוקים (דני גרין השתגע בגמר הזה).
ב14 התמודדו מול גרסה טיפה פחות חזקה של אינדי אבל בגמר מול הגרסה המשודרגת והיותר מפחידה של ספרס 13' שבאו לנקום.
מול מיאמי ב2020 זה לא היה כוחות, אבל בגמר מערב לא היה טיול בפארק מול דנבר רגע לפני הפריצה הגדולה של יוקיץ'. מסכים שהאליפות האחרונה הייתה הכי פחות מרשימה, אבל היתר סופר מרשימות בסוג היריבות שלברון נתקל בהן.

TRIP
TRIP
30/08/2024 13:30:12
Reply to  NBA בדם

בבקשה תפסיק להתנהג כאילו ללברון באמת הייתה תחרות, למיאמי היו תמיד את השחקנים היותר טובים. הזכרת את הריצה של 2013 עד הגמר נגד אינדי
הם פשוט טיילו. דוראנט ורוז היו צעירים מדי שתי קבוצות עם שיא קצר
לספרס לא היה אולסטאר אמיתי. המזרח היה בדיחה בכל קנדציה כלשהי של לברון בעיקר מיאמי

NBA בדם
30/08/2024 13:53:04
Reply to  TRIP

אתה מתעלם ממה שרשמתי: ב12' קיידי כבר טופ 2, ראס 10-15, הארדן השחקן השישי של העונה, איבקה שני בבחירות לשחקן ההגנה של השנה. רביעייה סופר איכותית.
ב 13' היו את אינדי הקשוחה והספרס הסופר איכותית. מה אתה רוצה מהסיבוב הראשון מפלצות. למייקל גם בגמר לא היה קבוצות עילית.
מזה משנה שהשיא היה קצר. מיאמי התמודדה איתו. ב11' שיקגו הייתה מדורגת ראשונה עם mvp מחשמל ושחקני הגנה נעלים בדמות נואה ודנג שגם היה טוב התקפית.
לספרס לא היה סופרסטאר מובהק, אבל היו לה כמה אגדות בדרג מתחת:
ב13 פארקר 6 לmvp, דאנקן 7. מאזן עונה 3 בטיבו.
ב14' פארקר ודאנקן טופ 12 בתוספת קוואי כשומר עילית. מאזן עונה סדירה הכי טוב.
בשתי העונות הללו היה להם סגל משלים סופר איכותי.
גם לבאד בויז לא היה סופרסטאר אמיתי אבל הייתה קבוצה עצומה.
מזרח בדיחה היה מעונת 15 עד 18., אבל תמיד חיכתה גולדן סטייט הגדולה.
לשנמך את הקבוצות שמיאמי פגשה במזרח זה לא נכון בעליל.

TRIP
TRIP
30/08/2024 14:10:22
Reply to  NBA בדם

אני מדבר לריצה עד לגמר. אתה ממשיך להכניס קבוצות מהערב כי אתה יודע ששלברון לא הייתה תחרות באמת. חוץ מ2011 התמודד מול רוז פעם אחת בשיא, לפייסרס מלבד גורג' אין שחקן אחד שמתקרב לרביעי הכי טוב במיאמי
מיאמי היו סופר טים. לפחות טופ 3 מבחינת רוסטר של שחקנים אין שאלה
בסופו של דבר גם ג'ורדון ולברון טיילו בדרך לגמר האחד השיג פחות השני יותר

NBA בדם
30/08/2024 14:53:36
Reply to  TRIP

גמר מזרח 12 מול בוסטון:

השחקן השלישי ליד לברון וויד – מריו צ'אלמרס 12 נק' ו4.6 אס'. (בוש סחב פציעה, שיחק 3 משחקים).
רונדו 20.9 נק, 6.9 ריב' ו11.3 אס'. גארנט (טופ 5 בבחירה לשחקן ההגנה של העונה) עם 19.1 נק', 9.4 ריב', פירס 18 נק'.
בוסטון מדורגת רביעית בדיפנסיב רייטינג באותה עונה.

גמר מזרח 13 מול אינדי:
וויד (הכוכב שני) עם 15.4 נק', 5.1 ריב' ו4.3 אס'
היברט (שני במירוץ לשחקן ההגנה של השנה ב2014), עם 22.1 נק', 10.4 ריב' , pg (חמישיית הגנה שנייה ב13 וראשונה ב14), עם 19.4 נק', 6 ריב', 5.1 אס'
ווסט 16.6 נק', 8.9 ריב', היל 13נק' ו4 אס'.
למעשה אפשר להגיד ליש לאינדי (שגם מדורגת 6 ברייטנג הגנתי) את השחקן השני והשלישי הכי טובים בסדרה שווסט ווויד ממוקמים ביחד במקומות 4 ו5.
בגמר מזרח 2014 שוב מול אינדי:

מעבר ללברון וויד 19.8 נק', 4.3 ריב, 4.7 אס', בוש 16.2 נק', 6 ריב'. (השאר מתחת ל10 נקודות)
pg שכבר הפך לכוכב תרם 24 נק', 5.3 ריב' ו4 אס'. עוד ארבעה שחקנים מלבדו שנעים בין 16.8 ל10.8 נק' למשחק).
אינדיאנה מדורגת רביעית ברייטינג הגנתי.
כלומר מיאמי פגשה קבוצות עילית בהגנה, שרק בסדרה אחת השחקן השני באופן מובהק היה אצל לברון (וויד ב14').
הטיעון  "לפייסרס מלבד גורג' אין שחקן אחד שמתקרב לרביעי הכי טוב במיאמי" מוכח כלא נכון בעליל.
לברון היה חולם לקבל את היריבות שמייקל קיבל בגמר.

NFS
NFS
30/08/2024 18:01:24
Reply to  NBA בדם

משעשע לראות גרופי של לברון מעוות נתונים לטובתו.
"קבוצה סופר קשוחה והגנתית" (אינדיאנה 😁), "שיקגו הקשוחה של רוז ה-mvp". דוראנט טופ 2, איבאקה טופ 2. איזה שטויות.
ובאותה נשימה להגיד על הניינטיז שהיה עשור דלוח.
מביך האמת, אבל ברור לי שככה זה כשאתה מעריץ.

Last edited 18 days ago by NFS
NBA בדם
30/08/2024 18:15:50
Reply to  NFS

אתה מערבב בין הדברים. הדלוח כוונתו שהליגה לא הייתה בעלת קבוצות על כמו הספרס של 13', 07', ו14' או לחילופין שושלת גולדן הגדולה. היו קבוצות סבירות ולא הרבה מעבר. זו הכוונה.
לגבי הטענה שאתה משועשע שאינדי ושיקגו לא קבוצות עילית בהגנה:
שיקגו דורגה ראשונה ברייטינג הגנתי בעונת 11'. אינדי ב13' דורגה שישית וב14' רביעית.

Rocky1
Rocky1
30/08/2024 22:57:07
Reply to  NBA בדם

תפסיק כבר עם הבדיה של ספרס 07. אלופה מאוד חלשה הסטורית (ואני אוהד ספרס), טחנה את קליבלנד (פיינליסטית חלשה היסטורית) בגמר.

ההגנה של הספרס ב13 14 הייתה סבירה, בטח שלא הסטורית. קבוצה חזקה כן. ועדיין 3 השחקנים הכי טובים בסדרה ב13 היו בצד שלו. ב14 המצב היה יותר מורכב, אבל האם אתה יכול לטעון שהשחקן השני הכי טוב בסדרה היה בספרס? אם כן, מי הוא?

NBA בדם
31/08/2024 20:36:38
Reply to  Rocky1

בכל מקרה לברון שיחק עם נגרים ב2007 ולא היה לו סיכוי בכל מקרה ועצם העפלתו לגמר הייתה הישג כביר.
ספרס גם 13' וגם ב14' דורגה שלישית בהגנה וראשונה ברייטינג כללי.
ב13' מעבר ללברון, וויד עם 19.6 נק', 4 ריב' ו4.6 אס', בוש עם 11.9 נק' ו8.9 ריב'. לספרס היה את דאנקן עם 18.9 נק' ו12.4 ריב' ועוד 3 שחקנים עם לפחות 14 נק' למשחק. דאנקן לא נחות מוויד והאימרה "ועדיין 3 השחקנים הכי טובים בסדרה ב13 היו בצד שלו". פשוט לא נכונה.
ב14' לספרס היה את השחקן השני,שלישי ורביעי הכי טובים בסדרה שוויד שבק חיים (15.2 נק' ב43%). פארקר עם 18 נק' ו4.6 אס', קוואי (עם הגנה גדולה), 17.8 נק' ו6.4 ריב', דאנקן 15.4 נק' ו10 ריב'.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 11:46:24
Reply to  NBA בדם

איך אתה משווה בכלל את פיניקס 93 לאוקלהומה 2012?

אוקלהומה הייתה קבוצה מוכשרת בהרבה מפיניקס, שהייתה תלוייה כמעט לחלוטין על בארקלי, הסנאס של אותה תקופה הייתה קבוצה הגנה חלשה, בלי הגנת צבע/ פרימטר ובלי עומק משמעותי, מייקל ג׳ורדן קיבל את המאצאף הנוח בהיסטוריה וקבר את הסאנס.

NBA בדם
30/08/2024 11:57:53

בארקלי בשיאו וקווין ג'ונסון היו צמד מעולה, ולכל הפחות פיניקס הייתה היריבה הרצינית היחידה של הבולס. בכל מקרה אתה רק מחזק את מה שאני אומר. העשור הזה היה הכי חלש בפער בהיסטוריה מבחינת יריבות ומייקל ניצל את זה עד תום.

Yinon Yavor
30/08/2024 13:00:20
Reply to  NBA בדם

כל כך הרבה שטויות רשומות כאן על שנות ה-90.
עצוב חוסר הידע והזלזול הזה.
אני חושב שהראיתי פעם שבשנות ה-90 היו הכי הרבה עונות של קבוצות עם 60+ נצחונות (שזה במובהק מעיד על קבוצה שהיא קונטנדרית, אולי חוץ מאטלנטה של שלפני עשור). מי שהיה עד למאבקים שם יודע שזה היה עשור סופר תחרותי.

NBA בדם
30/08/2024 13:10:22
Reply to  Yinon Yavor

לא הייתה מלבד שיקגו קבוצה נוספת שבלטה באופן קבוע. כל אחת הגיחה לעונה שתיים טובות וקיבלה בראש מהבולס.
היו שם יותר סופרסטארים מהיום, אבל כל אחד היה בקבוצה שלו בנפרד ולא איתגרו את שיקגו כמעט.
שיוסטון הביאה את בארקלי זה כבר היה אחרי השיא.

Yinon Yavor
30/08/2024 14:59:05
Reply to  NBA בדם

אני רוצה לקוות שאתה רושם את זה כי לא היית או לא ראית את התקופה.

NBA בדם
30/08/2024 15:02:08
Reply to  Yinon Yavor

גם לא ראיתי בזמן אמת את שנות ה60 וה80, זה לא אומר שאני לא מעריך אותם, ולא יודע עליהם.
שנות ה90 הורכבו משחקני על ולא מקבוצות על חוץ מהבולס.

NFS
NFS
30/08/2024 16:22:32
Reply to  NBA בדם

ראית נ.ב.א בשנות ה-90'?
בן כמה היית אז?

NBA בדם
30/08/2024 16:29:51
Reply to  NFS

נולדתי ב92'. זה לא אומר שאני לא מכיר את מה שהיה בעבר.
דווקא להיפך, בגלל שלא ראיתי שידורים בזמן הזה אני חוקר עוד יותר את השנים הללו ואת המאפיינים שלה.
הטענה שמי שנולד לפני ולא ראה משחקים בזמן אמת לא רלוונטית, בדיוק כמו הטענה שמי שלא היה שחקן לא יכול להיות מאמן טוב.

NFS
NFS
30/08/2024 18:08:46
Reply to  NBA בדם

לפי מה שאתה כותב על העשור אין לך מושג. מצטער.
תקרא ותראה קצת את הפיסטונס, ניקס, פייסרס, שארלוט של מורנינג וג'ונסון, מיאמי היט. וזה רק במזרח, תתחיל משם.

עוד עשרים שנה מישהו כמוך יבוא ויכתוב – חחח בוסטון האלה שלקחו אליפות בשנת 2024 איזה קבוצות פח היו. סיבוב ראשון מול נגרים ממיאמי בלי באטלר אפילו, סיבוב שני מול אינדיאנה – מי שיחק שם בכלל? וגמר מזרח מול קבוצה מוגבלת ופצועה כמו הניקס האלה.
פגשו בגמר את דאלאס, שמי יש להם? קיירי שלא היה מסוגל לקלוע ודונציץ שכבר שפך מנוע בסוף גמר המערב. מי עוד בכלל שיחק בדאלאס האלה? איזה ליגה מעפנה היתה אז.

Last edited 18 days ago by NFS
NBA בדם
30/08/2024 18:21:21
Reply to  NFS

איזה פיסטונס. הם גמרו את הסוס בתחילת העשור. כל השאר היו קבוצות קשוחות אבל ממש לא קבוצות על. רגי' מילר אף פעם לא היה טופ 10 בליגה.
אתה משווה את אינדיאנה,ניקס,מיאמי של אז לקרי ודוראנט, קליי ודריימונד יחדיו. זה ספירה אחרת.
איפה מורינינג,מילר על דפי ההיסטוריה. מקום 40 היסטורית? לברון שיחק מול 2 שחקני טופ 15 היסטורית ומול השושלות של הספרס שהיא אחת האיכותיות שהיו.

הדרך של בוסטון הנוכחית הייתה אחת החלשות בהיסטוריה. לא צריך שיעברו 20 שנה. כל הכוכבים במזרח נפצעו ובגמר קיבלו קבוצה שהסגל מסביב ללוקה משמעותית נחות מהסגל מסביב לטייטום.

Last edited 18 days ago by NBA בדם
major23
major23
30/08/2024 18:10:23
Reply to  NBA בדם

אתה אולי חוקר עוד יותר את השנים הללו אבל אתה חוקר גרוע…כל מה שאתה מביא זה מספרים של נקודות וכד', אין התייחסות להגנה, משחק קבוצתי ועוד מאפיינים שאם היית רואה את המשחקים באמת היית מבין כמה אתה טועה ומטעה. אולי זה נכון בליגת "אין הגנה" של השנים האחרונות אבל ממש לא נכון לגבי שנות השמונים והתשעים, לדוגמה: שחקן כמו דניס רודמן שבסטטיסטיקה היבשה, למעט ריבאונדים, היה יוצא שחקן יורוליג, היה נכס אדיר לכל קבוצת נבא.

NBA בדם
30/08/2024 18:23:59
Reply to  major23

הבאתי רייטינג הגנתי שמוכיח שמיאמי פגשה קבוצות עילית בהגנה.
אולי תשווה ותגיד שהיריבות של מייקל שוות ערך לשושלת גולדן או הספרס.
אף אחת לא ברמה שלהן כלל.

major23
major23
30/08/2024 19:34:46
Reply to  NBA בדם

לאיזה רייטינג הגנתי אתה מתייחס? בהשוואה למי? ראית פעם קבוצות קשוחות ומעולות בהגנה כמו הפיסטונס של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90? הניקס של שנות התשעים? אפילו סיאטל של פייטון וקמפ? גם ליוטה הייתה הגנת ברזל,
ראית את האינטנסיביות ההגנתית בשנים האלה?
אתה אולי מומחה במספרים יבשים אבל זה ממש לא מספיק ומעוות את תמונת המציאות.

NBA בדם
31/08/2024 20:46:10
Reply to  major23

היו קבוצות קשוחות בשנים הללו, אבל סלטיקס 12', שיקגו 11' גם היו סופר קשוחות.

NFS
NFS
30/08/2024 20:24:28
Reply to  major23

הוא לא מבין את זה.
מבחינתו סטף קרי קולע מטר מקו השלוש זה פסגת הכדורסל..
יאללה מיציתי. כנראה שתמיד יהיה את זה שמזלזל במה שהיה לעומת התקופה שהאליל שלו שיחק, ושום דבר לא ישנה – קבוצות פח כמו שיקאגו של רוז עם נואה ובוזר ייחשבו אצלו לקבוצות על 😂

NFS
NFS
30/08/2024 20:38:42
Reply to  NFS

ואינדיאנה כמובן של רוי היברט האגדי 😂😂

NBA בדם
31/08/2024 20:41:52
Reply to  NFS

מקום שני בבחירה לשחקן הגנה של העונה ב14', אבל תמשיך להתעלם מהעובדות

NBA בדם
31/08/2024 20:40:50
Reply to  NFS

מי אמר שהם קבוצת על. למה אתה מעוות?
ספרס 13 ו14 ושושלת גולדן הייתה ברמה אחרת ממה שמייקל פגש בשנות ה90
חוץ מהלפריח ססמאות לאוויר, אתה לא מביא נימוק אמיתי.

שי אבן צור
30/08/2024 19:14:27

התכוונתי לביל ראסל בהקשר ש air Canada דיבר עליו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יכול להיות שגרלנד רוצה ללייקרס?
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

Smiley
30/08/2024 3:46:12

גארלנד אם אני זוכר, חתום בקלאץ', וכמו כל אחד שחתום שם הוא "מועמד" ללייקרס
בנוסף, לא חסרים שמועות על כך שהוא לא מבסוט מהציוות שלו עם מיטשל

רן הנרגן
רן הנרגן
30/08/2024 15:59:21
Reply to  Smiley

גם לקליבלנד עדיף להחליף את גארלנד תמורת SF. אבל לליקרס אין אחד כזה טוב. אז הם החליפו מאמן

thejanitor
thejanitor
30/08/2024 4:11:48

חסר לי גינובילי אחד בלבנים

Smiley
30/08/2024 5:02:28
Reply to  thejanitor

השחקן השישי

thejanitor
thejanitor
30/08/2024 5:58:02
Reply to  Smiley

לגמרי, הוא יעלה מהספסל, יביא ניצחון ללבנים, ויגזלו ממנו את האם-וי-פי

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 4:41:20

אם לברון היה משחק בשנות ה-90, נאום הטבעות שלו ממיאמי היה הופך למציאות. לא רק שהרמה וכמות הכוכבים בליגה עלתה פלאים (יותר כישרון שנכנס לליגה), אלא שגם רמת היריבות בשנות ה-90 הייתה נחותה יחסית לעשור שלפניה, עם ירידתן של האימפריות של שנות ה-80. שחקני ה-90 חיים בנוסטלגיה שלא מחוברת למציאות של הכדורסל האמיתי, אין קבוצה בשנות ה90 שיכלה להתמודד עם הכדורסל היום.

חסר לי קלעי כמו קליי תומפסון בחמישיית הלבנים, וגם את דראז’ן פטרוביץ’, שהיה למעשה הסטף קרי של לפני 35 שנה (לצערנו לא זכינו לראות יותר ממנו בליגה) . חמישייה עם יוקיץ’, ודונצ’יץ’ היא החמישייה החכמה ביותר שנוצרה אי פעם , לגבי ג’ון סטוקטון, אני הייתי משאיר אותו על הספסל; הייתי מעדיף את סטיב נאש בפריים לפניו (לסטוקטסון יש קריירה מפוארת יותר והוא מדורג מעל נאש בכל דירוג היסטורי בעיניי.
.

אין כבר כוח לשמוע על בנו של לברון. זה מזכיר את הסיפורים על בן סימונס והקליעה בקיץ – הילד כרגע לא נראה כמו שחקן NBA אמיתי.

Last edited 19 days ago by ברוך רובין
ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 5:31:03

אין שחקן בשנות ה90 שיכל להתמודד עם הפיזיות של לברון, ושלא תחשבו להגיד פיפן. ללברון יש יתרון של 40-50 פאונד על פיפן ולברון גם אקפלוסיבי בהרבה הוא היה מכניס את פיפן לסל, לברון היה מפרק בשנייה את הדאבל טים האיטי שהיה באותה תקופה.

הכדורסל כמו כל תחום עשה קפיצה משמעותית

major23
major23
30/08/2024 18:19:50

נו באמת, להשוות את החוזק של לברון לחוזק של פיפן, שיחקו בתפקידים שונים עם נתונים פיזיים שונים, דניס רודמן היה מקצר ללברון את הקריירה, האקים, שאק הצעיר, יואינג, שון קמפ, צארלס אוקלי ועוד רבים היו מורידים את לברון למציאות הקשה של שנות השמונים והתשעים

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 21:41:34
Reply to  major23

כנראה לא צפית במשחק זה בסדר.

דוקטור רזי הופמן
30/08/2024 4:45:43

יה מנחם
אתה בכלל רואה את ה US OPEN?
חשבתי שאתה וגייל אוהבים טניס!
אלקרז כרגע בצרות…

דוקטור רזי הופמן
30/08/2024 5:08:04

B. van de Zandschulp
לקח מערכה ראשונה מאלקרז ומוביל כרגע גם בשניה…

דוקטור רזי הופמן
30/08/2024 17:16:50
Reply to  מנחם לס

אז ילה, תכניס משהו קצר, שורה או שתיים במעורב, עם מה שראית.
אני נהניתי מהניצחון האחרון של נולה. היה קשה לו בהתחלה עד שבר פלוגתה שלו נשבר.
הקטע הכי נולה במשחק היה במערכה הראשונה, משחקון 8 או 9 ודיוקוביץ עם חבטה מטמטמת העברה לצד שני. גם קינג קונג לא יכול הה לעצור את הכדור הזה שנגע בגבול הימני, מבחינתו, קרוב לאמצע ויצא ימינה ולמעלה. הוא כל כך התלהב מעצמו שהרים ידיים לקהל וביקש תשואות. זה היה הרגע של המשחק אבל שתי המערכות הראשונות היו קשות עד שיריבו נפצע. גם נולה לא היה 100% וקבל עיסוי בשרירי הבטן.

גיא הירוק
30/08/2024 7:33:42

לא בטוח איך נגמר משחק שחור/לבן,
אני בהחלט חושב שצוות קו קדמי שכולל את בירד, מקהייל ויוקיץ' מסוגל להתמודד עם כל הרכב ששמים מולו.
לא מספיק כתבנו לאורך השנים על קווין מקהייל,
בעיקר בגלל שמדובר על שחקן "אפור" שלא רדף אחרי סטטיסטיקה אישית.
אבל –
מדובר על אחד מטובי ה-PF שעלו לשחק על הפרקט.
מקהייל היה החבילה השלמה. הגנה, התקפה, וקשיחות אינסופית.
אפשר לספור על כף היד את כמות הפורוורדים שידעו לסיים מהפוסט כמו מקהייל, אם זה במגוון תנועות שאפילו אקים החלום מתקנא בהן,
אם זה באחוזים שהם לא פחות ממפילי לסת (בהתחשב שהוא עשה זאת מול הגנות פנים שכללו שחקנים כמו אלאג'ואן בתקופה בה לא היה את הריווח שיש היום),
אם זה ביכולת לקבל החלטות מהר ולזהות בזמן שיא את החולשה של ההגנה שמולו.
אפשר גם לספור על כף יד את מספר הפורוורדים שידעו לתת הגנה קשוחה כמו שלו.
ואולי הכי חשוב?
חוסר האנוכיות.
הוא שיחק בקבוצה אדירה מלאת כישרון. לא הייתה לו בעיה לעלות מהספסל,
לא הייתה לו בעיה לשחק על השחקן החם למרות המשמעות שזה הקטין את הסטטיסטיקה האישית שלו.
לדמיין את מקהייל לצד 2 ממוחות הכדורסל הגדולים של כל הזמנים?
מחשבה מרנינה לבוקר עונת מלפפונים בפתחו של סוף שבוע.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 7:49:30

יותר מדי איטיות וחוסר אתלטיות בקבוצה. הניתור של בירד ומקהייל ביחד לא מגיע לרבע מזה של לברון. באותה תקופה לא היה צורך בניתור, אבל היום זה סיפור אחר. אני גם לא רואה את מקהייל משתלב במשחק המהיר של היום – הוא פשוט איטי מדי ולא היה יכול לשמור על שחקני חוץ אפילו לשנייה.

קו קדמי של לברון ודוראנט הרבה יותר מסוכן, ובסנטר יש מפלצת בשר ודם בשם שאקיל (במשחק של היום הוא לא היה עולה למחוזות ה350 פאונד ונשאר דומה יותר לגרסה שראינו באורלנדו)

גיא הירוק
30/08/2024 8:09:04

למקהייל הייתה עבודת רגליים מדהימה ותנועה נהדרת. אין לי ספק שהוא היה מצליח בכדורסל של ימינו, בעיקר בגלל יד רכה שהייתה מאפשרת לו לפתח עד הסוף את הקליעה משלוש,
אבל גם בהגנה בזכות מוטת ידיים מרשימה.
תתבונן במשחקו מול קבוצות לא שגרתיות מהתקופה,
נגיד יוסטון 96'. הוא התמודד נהדר מול צמד המגדלים.
תתבונן בו במשחקים מול שיקגו של 90 ו-91 (הציגה לא פחות אתלטיות מכל קבוצה אחרת אי פעם),
הוא היה מצויין (למרות שכבר לא היה בגרסה הבאמת חזקה של 86 או 87).

הוא אחד מאותם שחקנים שאני משוכנע שהיו מצליחים בכל תקופה,
למעשה אני חושב שהכדורסל של היום היה לו קל בהרבה בגלל שהיד הרכה שלו הייתה מקבלת יותר ביטוי ובגלל שהריווח היה מאפשר לו חיים קלים בהרבה הצבע.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מקהייל,ברקלי,סטוקטון שחקנים סופר כוכבים שמשום מה לא מוערכים מספיק היום.קבוצות היו שוברות את הראש איך למנוע ממקהייל לקבל כדור בצבע,הכנסת כדור למקהייל קיבלת את ה 2 נקודות הכי בטוחות שאפשר.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 8:49:22

מקהייל היה איטי כמו צב, ובזמן שהוא היה מגן מצוין בצבע, הסיכוי שלו להתמודד מול גארדים סילוניים שמשחקים בפרימטר הוא אפסי.

אני לא רואה בשום מצב את מקהייל הכבד מצליח לשחק בהגנת חילופים. הוא היה שחקן מצוין לתקופתו, אבל אין לי ספק שהוא לא היה מצליח להתאים את עצמו לעידן הנוכחי, בניגוד לשחקנים כמו האקים או שאק, שיכלו להשתלב גם היום

גיא הירוק
30/08/2024 9:47:41

איך שאני רואה את זה,
הזיכרון שלך ושלי מספר סיפור שונה.
מקהייל אולי נראה גמלוני,
אבל הוא טס את המגרש מקצה לקצה במהירות שיא,
הוא ידע היכן להיות (א ב של הגנה זה מיקום),
ויש לו מוטת ידיים בלתי נגמרת.
הוא לא היה PF כבד, חזק או אתלטי. הוא היה PF קשוח, מיומן ונייד הצורה בלתי רגילה.
המון מהנקודות שלו הגיעו אחרי מסירת פוטבול של כל מגרש מלארי בירד. זה לא בגלל שהוא לא שמר,
זה בגלל שהוא טס קדימה.
עכשיו, האם היום הוא היה All NBA הגנה?
לא יודע. שחקן חכם כל כך, נייד כל כך, ארוך על כך –
הוא היה לומד להתמודד עם החילופים הנדרשים.
יש את המשחק המפורסם אז קלע 56 נקודות על הראש של דטרויט.
רוב הנקודות הגיעו מריבאונד התקפה והתקפות מעבר. את אלו הוא השיג בזכות אותה ניידות ומיקום אודותיהם אני כותב.
שווה צפייה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 10:44:07

יש הבדל מהותי במהירות ובקצב המשחק בין תקופת שנות ה-80 לבין הכדורסל של היום. קווין מקהייל היה שחקן מדהים אבל לא היה לו מהירות או זריזות ליטרלית שקריטית להיום (היכולת לזוז במהירות מצד לצד ) וזה בסדר הם לא היו נדרשים באותה תקופה.

מקהייל היה אחד משחקני הפוסט הגדולים בהיסטוריה, עם עבודת רגליים נדירה ויכולת לסיים מתחת לסל בצורה מופלאה, אבל הוא אחד מהשחקנים ששעון הזמן ואבולוציה לא הייתה עושה איתם חסד.

אני מצרף כאן קישור לתקציר 56 הנקודות של מקהייל, בשנייה ה-25 אפשר לראות פאסט-ברייק שמתאר בדיוק את ההבדל – המשחק היה פשוט שונה ואיטי בהרבה ממה שאנחנו רואים היום.

https://youtu.be/xrm6Ab-iAcU?si=5zQ5ORJkn802VpHy

ישנם שחקנים משנות ה-80 שבהחלט יכלו להתאים למשחק המודרני ואפילו לפרוח, האקים אולג’ואן או דרזן פטרוביץ’ הם דוגמאות מצוינות . מנגד, ישנם שחקנים שמנעד היכולות שלהם לא היה מתאים לדרישות של היום, מקהייל ומוזס מלון עונים להגדרה פה.

ג’ליל אוקפור הוא דוגמה מצויינת לדעתי למה שהיה קורה למקהייל אילו היה מגיע לליגה כיום.

Last edited 18 days ago by ברוך רובין
major23
major23
30/08/2024 19:45:22

איזה שטויות, ואיזה זלזול במקהייל שהיה שחקן חכם, יעיל ושומר מעולה.
בליגה בה 2 השחקנים הטובים ביותר, שמנקנקים את האמריקאים "האתלטים", יכולים להתחרות בתחרות הצב המהיר ביותר (לוקה ויוקיץ)? בליגה בה מייבאים לתחרות ההטבעות לבן נמוך מליגת הג'יליג כדי שינצח את תחרות ההטבעות? בליגה "הכשרונית" הזו?

גיא הירוק
30/08/2024 7:59:35

בן וואלאס בכלל סיפור מיוחד.
הוא סיים טופ 10 בבחירה ל-mvp במשך 3 שנים רצופות (האחרונה ביניהן הסתיימה באליפות) במהלכן שיחק באולסטאר פעמיים, זכה בתואר שחקן ההגנה של השנה פעמיים, נבחר ל-All NBA 3 פעמים ולחמישיית ההגנה 3 פעמים.
הכל מבלי לחצות את רף 10 הנקודות למשחק אפילו פעם אחת.
עד כמה הוא היה דומיננטי?
אולי הוא לא קלע (ואת מה שכן, באחוז נורא),
אבל ההגנה שלו הייתה ברמה אחרת.
דטרויט שלו שיחקה בשנים 2002 – 2003 – 2004 ב-50 משחקי פלייאוף.
את אותם 50 משחקי פלייאוף הוא סיים עם ממוצע של 2.1 חטיפות, 2.7 גגות, 15.3 רב'.
מטורף,
הבחור על כל 206 הסנטימטרים שלו היה בשיאו מפלצת.

gogo
gogo
30/08/2024 9:45:42

והוא אפילו לא נבחר בדראפט

TRIP
TRIP
30/08/2024 11:30:54

שיחק עם שחקני הגנה לא פחות טובים ממנו. תוסיף את זה שלא באמת היה לו תחרות במזרח את מי הוא שמר? כל הסנטרים והפווארדים הטובים היו במערב. שים את גוברט במקומו תקבל אותו אימפקט
רואים את זה במינסוטה של העונה

NBA בדם
30/08/2024 11:36:07
Reply to  TRIP

חחח איזה גובר . שאקיל היה עושה ממנו מטלית. וואלאס ממש הקשה על שאק. הבדלי הקשיחות בין השניים עצומים.

TRIP
TRIP
30/08/2024 11:38:41
Reply to  NBA בדם

שאק כבר לא היה אותו דבר.

NBA בדם
30/08/2024 11:50:01
Reply to  TRIP

נכון, אבל עדיין וואלאס שומר קשוח וחזק יותר מגובר. הוא אוברייטד ברמות על.

TRIP
TRIP
30/08/2024 11:40:37
Reply to  NBA בדם

וואלאס לא התמודד מול סנטרים כמו אמביד ויוקיץ. ברגע שהתמודד מול דאנקן שעוד קרוב אליהם ראינו מה קרה

NBA בדם
30/08/2024 11:48:37
Reply to  TRIP

יוקיץ' עושה מגובר מטלית. וואלאס היה מקשה עליו הרבה יותר

TRIP
TRIP
30/08/2024 12:06:02
Reply to  NBA בדם

ברמה ששמר על שחקנים שיכולים לרווח את המשחק כמו יאו מינג טים דאנקן
התקשה מאד. דמיין אותו בסגנון משחק של היום.
אני לא אומר שזה לא היה קורה לגוברט אבל זה פשוט סיטואציה של אם הייתה מחליף שחקן בשחקן האימפקט היה זהה

NBA בדם
30/08/2024 12:11:21
Reply to  TRIP

נכון שהעידן של היום הוא אתגר קשה יותר לשחקני הגנה ולסנטרים בפרט. אבל וואלאס זריז הרבה יותר מגובר. חוץ מזה גובר לא שומר מספיק טוב נגד סנטרים עבי בשר. הוא מגן טבעת משובח אבל לא הרבה מעבר. וואלאס יכול לשמור על סנטרים חזקים הרבה יותר טוב והוא מגן טבעת נהדר.

TRIP
TRIP
30/08/2024 12:56:59
Reply to  NBA בדם

מוטומבו מאד דומה לגוברט כסנטר בתקופה ההיא ונחשב לאחד מהטובים בהיסטוריה.
העניין שרודי גוברט מוכיח את עצמו גם שההגנה סביבו פחות טובה. בן וואלאס לא הוכיח את עצמו מחוץ לקבוצה המיתולגית ההיא של דטרויט הייתה מסביבו הגנה עליאית שלא מקבלת את הקרדיט שמגיע להם. טיישון פרינס האיש השישי של הקבוצה נחשב משחקני ההגנה הטובים בתקופתו
ההגנה של יוטה הייתה בדמותו . בדטרויט היה לו שחקני כנף ואת וראשיד שהיו טובים בזכות עצמם. וגם היום בכלל לא יראה פרקט חור גדול בהתקפה

NBA בדם
30/08/2024 13:04:45
Reply to  TRIP

לגבי העונה הסדירה אני איתך, בפלייאוף יוטה קרסה פעם אחר פעם.
במיני יש לו אחלה שומרים שהיו לא פחות משפיעים ממנו. קאט הקשה על יוקיץ' הרבה יותר מגובר בסדרה ביניהם.
מוטומבו היה חזק פיזית מגובר ולא פחות גבוה כולל מוטת ידיים. לבל אחר ממנו.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 11:49:08

https://hoops.co.il/?p=132632

רשמת עליו פוסט נפלא לפני כמה שנים

MBK
MBK
30/08/2024 12:52:01

הכל נכון
יש מצב שהגובה שלו 2.02 וזה עוד יותר מרשים
(אני כמעט בטוח שהוא מספר 2.06 עם נעליים)
אי אפשר שלא לאהוב את הוואלסים
בן וואלס היה שר ההגנה
מי שלא ראה את גמר המזרח 2004 בין אינדי לדטרויט לא ראה הגנה מהי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

חמישיית הלבנים היתה מנצחת,אני נותן משקל מכריע ל IQ,קודם כל בירד,ויוקיץ
גם שאר שחקני החמישיה כמו סטוקטון,לוקה,מקהייל משחקים בהמון שכל.בכלל קשה מאוד לנצח קבוצה בה בירד משחק.
במה ביילס מחדש ,דראפט 2009 אם אתה בוחר היום ברור שאתה בוחר בקארי.אם אתה צריך לבחור בין ביצה עין לסברינה אלוהית במה תבחר?

thejanitor
thejanitor
30/08/2024 9:11:14

בביצת עין בלי למצמץ, שם אותה על חלה עם טחינה אבוקדו עגבניה ובצל,הרבה יותר אלוהי

ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 9:22:08

הבעיה שיש לי עם החמישייה הלבנה היא בעיקר בתחום האתלטיות וההגנה, וזה מה שנותן יתרון קטנטן לחמישייה השחורה לדעתי.

דונצ’יץ’ ויוקיץ’ הם שניים מהמוסרים הטובים ביותר במשחק כיום, ואפשר לומר אותו דבר על נאש וסטוקטון ובירד בזמנם . החמישייה הלבנה יכולה להעמיד התקפה בלתי ניתנת לעצירה, אבל השאלה הגדולה היא מי יגן?

שאלה שיותר מעניינת חמישיית כל הזמנים של העולם או של ארה״ב , אני הולך עם זאת של העולם, זה חמישייה הרבה יותר מאוזנת

Last edited 18 days ago by ברוך רובין
thejanitor
thejanitor
30/08/2024 10:03:03

בגלל זה מאנו חייב להיות בהרכב, מגן על. גם בירד לא פראייר. הייתי הולך על דונציץ בפוינט, סטוקטון ונאש טו סמול מה שנקרא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

"בכלל קשה מאוד לנצח קבוצה בה בירד משחק." זה גדול, מדויק, ורלבנטי.
Truer words were never said

אבג
אבג
30/08/2024 9:45:45

חמישייה שחורה וחמישייה לבנה וסטף לא באף אחת?

NBA בדם
30/08/2024 9:51:43
Reply to  אבג

אם היה חמישיית המוקה הוא היה נכנס.
כרגע הוא מופלה משני הצדדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. סטף הוא מיקס אסור להכניס מיקסים לשחורים וללבנים.
החמישיות צריכות להתחלק כך

1. שחורים שוקולד מריר
2. שחורים שוקולד חלב/מוקה
3. שוקו וניל
4. וניל
5. ורודים

ואז תעשו קרבות

צריך עיון רב,לבחור חמישיות אול טיים בקטגוריות האלה.
מנחם תרים את הכפפה

אור
אור
30/08/2024 10:48:00

שכחת ג'ינג'ים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

לא בטוח שיש להם איכות שם מה תעשה עם סקלבריני ודי ויצנזו?

בקטגוריות שציינתי יש איכות.
בורודים קצת קשה יש להם את בירד כתותח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/08/2024 10:08:26

תודה רבה מנחם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/08/2024 10:11:22

ובמיוחד בשבילך מנחם, כתבה מהארץ על מבנה הקזינו בבת גלים והתוכניות העתידיות:
https://www.haaretz.co.il/magazine/2024-08-28/ty-article-magazine/.highlight/00000191-9909-de13-a3fb-df9fb6d40000

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משחקי וורקאאוט האלה זה כמו הפקה של סרט מצלמים משהו עד שיוצא להפיץ לציבור חח.
לברוני יש תאגיד מאחוריו יצלמו כל דבר עד שמשהו יצא מוצלח, יוסיפו לזה סימני זיעה, התנשפויות של הארד וורקר, כתבי חצר יפיצו שהוא הבריק והיה מדהים ככה יוצרים באזז ואז הליגה תצטרך לתת קליר פאת שהבאזז ישאר והכסף יזרום.
בוליווד אין הוליווד

Berch
30/08/2024 11:13:35

אחלה מעורב
פעם בחרו שחקני הגנה גם לאולסטאר
בימים ששיחקו הגנה באולסטאר
🤣

John
30/08/2024 11:44:11

אם אני מבין נכון, סקיפ כועס על סטף שהרס לו את הנרטיב שלברון הוא לוזר שפמפם מאז 2011. בנוסף קוואי נתן פלייאוף מדהים בראפטורס אבל בדיעבד, וון פליט, לאורי בשיאו, פסקל סיאקום, נורמן פאוול, קוואי, או ג'י אננובי, סרג' איבקה, מרק גאסול ויונאס וולנצ'יונס זו כנראה התשיעייה אחת הטובות בהיסטוריה, גם אם כולם לא בשיא הקריירה שלהם. סטף לבדו לא קרוב להתמודד עם כל כך הרבה כלי נשק ועדיין הווריורס היו שם לאורך כל הדרך. גם אם כולם היו בריאים זו סדרה של 7 משחקים כנראה לטובת הווריורס.

NBA בדם
30/08/2024 12:07:29
Reply to  John

אם כולם בריאים כולל קיידי זה נגמר ב6 משחקים מקסימום ללוחמים. עם דוראנט פצוע מההתחלה וקליי שנפצע זה נגמר ב6.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
31/08/2024 23:49:43
Reply to  John

ולנצ'יונס לא היה בפלייאוף… עבר תמורת גאסול בינואר

Alon Levy
Alon Levy
30/08/2024 11:59:03

למה אתה מחשיבים את סטף שחור?

עידו גילרי
30/08/2024 12:01:54
Reply to  Alon Levy

חחח

עידו גילרי
30/08/2024 12:03:47
Reply to  Alon Levy

כי זה מה שהוא…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אמא שלו שחורה? אם כן, היא אחת השחורות הכי בהירות שראיתי. גם העיניים שלו לא בדיוק אפריקה. ההגדרות האלה הופכות פחות ופחות רלבנטיות עם כל דור שעובר. וטוב שכך.

Guy d
Guy d
30/08/2024 12:06:17

ההפרדה על בסיס צבע העור היא שרירותית. באותה מידה יכולנו להפריד על בסיס צבע עיניים או שיער.
לדעתי אין בא צורך וההתעסקות בא מיותרת.

MBK
MBK
30/08/2024 13:35:36

תודה מנחם
מעורב מרתק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/08/2024 14:33:51

חמישיית השחורים של כל הזמנים אצלי היא: מג'יק, מייקל, לברון, בארקלי, וילט;
ספסל: אוסקאר, וייד, דוראנט, דאנקן, גארנט, ראסל, כארים, החלום.
אם מסתפקים בשלושה צירים בסגל אז ביילור נכנס במקום החלום.

חמישיית הלבנים: קוזי, וסט, בירד, פטיט, וולטון;
ספסל: סטוק, קארי, הורנאסק (התלבטתי בינו לבין שרמן), הבליצ'ק, קאנינגהאם, מקהייל, ג'רי לוקאס, יוקיץ'.
לוקה ונוביצקי גם יכולים להיות ראויי אך אני מעדיף שחקנים שעושים גם הגנה טובה ומעלה.

הסגל של השחורים הרבה. יותר אתלטי ומהיר ועם לא פחות גאונות כדורסל ומנהיגות ותחרותיות ווינריות כשמייקל מעל כולם בשני הסגלים.
לכן היתרון של השחורים די ברור וברובם ככולם של המשחקים השחורים ינצחו אך אחרי פייט גדול של הלבנים.

Last edited 18 days ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/08/2024 14:45:53

עם ל הדוני למייקל יתרון ברור על לברון ועל כל השאר.
כי הוא ווינר ותחרותי יותר מכולם ומנהיג לא פחות מכל אחד אחר וגאון כדורסל (בזה יש כמה לא פחות ממנו ואולי יותר לא בהרבה כמו מג'יק ובירד ועוד כמה) והיא ברמה הגבוהה ביותר בהגנה ובהתקפה באותה מידה או כמעט באותה מידה (אחוזי הקליעה מהשלוש ומהקו צא מרשימים).

edani
edani
30/08/2024 15:07:04

מעורב משובח מנחם 🙂

כל ההשוואה הזאת בין לברון למייקל באמת לא אפשרית והיא כנראה תסתכם במה הטעם של כל אחד. הדור הוותיק שראה את מייקל (ולברון) כנראה לעולם לא יגיד שלברון והדור הצעיר שראה את לברון יילך עליו.

הקריטריון להחלטה מי יותר טוב הוא לא ריאלי, בעיקר כי הם שיחקו בתקופות שונות עם כדורסל שונה. אין לי ספק שהיום למשל מייקל היה קולע סביב 37-40% מהשלוש וגם אין לי ספק שלברון היה מתמודד היטב עם ההגנה הקשוחה של שנות ה90, זה מה שחקנים גדולים עושים, מסתגלים לכל מצב!

באופן אישי, מבחינתי, אין ולא יהיה כמו מייקל אבל ללברון מגיעות הרבה מחמאות על הדרך שהוא עשה (ועושה), בעיקר על העובדה שבתחילת הקריירה הוא עשה לעצמו שם של לוזר ובהמשך הקריירה הוא הצליח להפוך את הקערה.

דה שוט
30/08/2024 15:15:56

שון קמפ עוד אחד שחי בעבר
לברון היה מכניס אותו ואת כל החברים שלו לתוך הסל.
בשנות ה-90 כשלא היו שלשות החסרונות של לברון היו הופכים ליתרונות. הוא זריז פי עשרה מכל הפורוורדים של אז וחזק לא פחות מהם. הוא גם לא נפצע אף פעם!
הם היו יושבים כל המשחק על הספסל עם העבירות שהוא היה מדביק להם בשתי הדקות הראשונות של כל רבע, וצופים בו מלהטט מול החמישייה השנייה.

Last edited 18 days ago by דה שוט
ברוך רובין
ברוך רובין
30/08/2024 21:47:09
Reply to  דה שוט

מדויק דה שוט, לברון הרבה יותר אקפלוסיבי וזריז מהם ויש לו כוח כמו של קרל מלון, בנוסף הבן זונה מחזיק בכל סקיל התקפי שקיים. היה מכניס את הליגה לתוך הסל.

עמיחי קטן
30/08/2024 15:59:46

תודה על המעורב מנחם.
אני מרשה לעצמי לומר בשם כולם עד כמה כל הגולשים, חברי הצוות וכל מי שקשור לאתר מעריכים את זה שאנחנו קמים בבוקר למעורב מוכן, וזה לא מובן מאליו בכלל.
האולסטארים שקלעו פחות מ-10 נקודות הזכירו לי תופעה מעניינת – ממוצע הנקודות של קבוצה במשחק לפי עונות.
פחות מ-100 – 1947-1957, 1996-2008, 2011-2013.
פחות מ-105 – 1947-1957, 1975-1976, 1994- 2016.
פחות מ-110 – 1947-1959, 1973-1978, 1980-1983, 1987-2018.
צריך מבט מעמיק יותר כדי לגזור הבדלים של ממש, אבל אפשר ממש לראות קפיצה דרמטית בסוף שנות ה-50, ירידה בשנות ה-70, עלייה בשנות ה-80, ירידה בשנות ה-90 ועלייה בעשור שעבר. אני לא אופתע אם נראה מגמת ירידה מסוימת בשנים הקרובות, אולי בהמשך למה שראינו בסוף העונה שעברה

עידו גילרי
30/08/2024 16:40:23

מה יגרום לירידה?

עמיחי קטן
30/08/2024 17:44:16

מה שגרם לירידה אחרי האולסטאר

עידו גילרי
30/08/2024 21:40:42

זה לא יוביל לסוג הירידה שעליה אתה מדבר.

עמיחי קטן
31/08/2024 20:29:33

אני לא חושב שנרד מתחת ל-100 בלי שינוי דרמטי הרבה יותר, אבל מתחת ל-110 זה אולי אפשרי, או אולי עם עוד איזה שינוי קטן או 2 בחוקים לטובת ההגנות

עידו גילרי
31/08/2024 20:37:28

שוב , מה יגרום לזה?

Stockton2Malone
30/08/2024 16:04:23

דברי טעם של קמפ.

thetroll
thetroll
31/08/2024 0:00:36

מנחם אחלה מעורב. אנשים כמו סקיפ ביילס הם זן הולך ונעלם לשמחתנו. ראשית הטבעת השלישית של לברון הושגה במרמה כמעט כמו כל דבר אצלו בכך שגרם להרחקת דריי ממשחק 4 מה שמאפשר עד היום לאנשים כמו NBA בדם מסומאי לברון להתהדר בכך שה"מלך" "חזר" מפיגור הסטורי… אז שביילס יאשים בזה את את דריי.
אבל אנשים כמו סקיפ ביילס הם זו הולך ונעלם בעיקר בזכות האולימפיאדה. כעכברי NBA חשבנו שרק הליגה חשובה כדי לייצר נרטיבים והנה באה האולימפיאדה והוכיחה קבל עם ועולם את הנרטיבים הידועים לכולנו. כעסתי מאוד שסטף לא קיבל את ה MVP אבל בדיעבד זה יצר מודעות על הבמה הכי גדולה לכל הדברים שידענו: לכך שלברון מגיע עם שריקות מהבית. שהוא מקבל תארים שלא מגיעים לו. ושסטף הוא שחקן עליון במימדים של ראשמור. יש הרבה אנשים שאומרים היום ססף שני רק למייקל ויש שחושבים שהוא אפילו מעליו לכן אנשים טיפשים כמו ביילס זה זן נכחד לא חושב שיש הרבה היום שלא יגידו על סטף שהוא לא רשמור ובטח טופ 10 הסטורי. זה הפך לנחלת הכלל אז סוף סוף אני יכול להרגע בעניין. אני תמיד ידעתי שאני רואה בסטף משהו שהכי קרוב לעז. לא בלברון. ממש לא בלברון.

Last edited 18 days ago by thetroll
גיא הירוק
31/08/2024 10:52:10
Reply to  thetroll

צודק!
QAnon כתבו שגרין בכלל לא שלח יד לכיוון אשכי המלך! הייתה כאן רמאות מאחוריה לברון, סילבר, ורשתות התקשורת הליברלית! הם ערכו את הסרטון על מנת להרשיע חף מפשע!

דה שוט
31/08/2024 15:26:05

לברון הלך מעליו
היה צריך להיות מורחק גם הוא

גיא הירוק
31/08/2024 17:04:04
Reply to  דה שוט

תביא דוגמה אחת של שחקן שהורחק אחרי שהלך מעל שחקן אחר. אחת.
להבדיל, תראה את הכלל שמלמד שצריך היה לתת ללברון יותר מעבירה טכנית.

דה שוט
31/08/2024 18:03:01

חחחח מי זה? אדם סילבר? איך השתלטת על המשתמש של גיא?
לברון עשה תרגיל מלוכלך שהביא לו אליפות. לשמחתו גרין חמום מוח וטיפש – אז זה עבד. על הנייר אין במה להאשים אותו…
זאת ההגדרה המילונית של ״ווינק ווינק…״

גיא הירוק
31/08/2024 18:10:49
Reply to  דה שוט

די, שחרר את הנרטיב. לברון עשה פרובוקציה,
כזו שעשו המון פעמים לפניו ואחריו.
אף אחד לא הורחק בגלל שצעד מעל שחקן אחר. אף אחד.
מכה למפשעה?
מה לעשות, זה פלייגרנט 2.
גרין טמבל שצבר פלייגרנטס נוספים באותו פלייאוף?
בזה הוא האשם היחיד.

דה שוט
01/09/2024 13:46:25

גרין עשה סלט ביצים מהביצים של אדאמס, יותר מפעם אחת כולל בפלייאוף 2016
למה לא הורחק אז?

NBA בדם
01/09/2024 13:54:54
Reply to  דה שוט

שיגיד תודה שוויתרו לו על זה. במקום זאת הוא המשיך לחפש להכות באשכים נוספים וקיווה לקבל את אותה הסלחנות.

thetroll
thetroll
01/09/2024 14:59:35
Reply to  NBA בדם

הוא לא חיפש להכות באשכים. אבל הוא ראה את זוג האשכים של הצפרדע מעליו והוא היכה בהם. ויפה שעשה זאת. מי שהיה צריך להיות מורחק זה הצפרדע שיצרה את הפרובוקציה לא גרין.

Last edited 16 days ago by thetroll
NBA בדם
01/09/2024 15:04:51
Reply to  thetroll

תצפה בסרטון ותגיד אם זה לא בכוונה:
https://www.youtube.com/watch?v=QrBgdV1wy_Q
תזכיר לי אם היה תקדים ששחקן שדילג על שחקן אחר קיבל הרחקה.
מעניין שאתה קורא ללברון צפרדע ולאחד השחקנים המלוכלכים בהיסטוריה אתה מתייחס רגיל.

thetroll
thetroll
01/09/2024 15:41:44
Reply to  NBA בדם

ברור שזה היה בכונה. אני לא צריך לצפות בשום סרטון ראיתי את הארןע בלייב ולא האמנתי שזה מה שהשופטים החליטו. נראה לך באמת שזה לא היה בכונה? אל תיתמם.

thetroll
thetroll
01/09/2024 15:26:18
Reply to  דה שוט

מדויק

thetroll
thetroll
01/09/2024 15:25:33

גיא נניח שאתה צודק (אתה לא אבל זה כבר עניין אחר). נניח שטכנית חוקית לא חשוב איך תקרא לזה הכל בסדר. אבל לך כמסומא לברון כאוהד של לברון זה לא מפריע? ברמה המוסרית? סבבה לך עם שחקן כזה שמשיג אליפויות על ידי כך שהוא עושה פרובוקציה לא ספורטיבית בעליל? אין צורך לענות. גם פה תבוא עם שריקה מהבית. אז זהו שלי זה כן מפריע. ואני אמשיך להגיד את זה. אני אהבתי את לברון בהתחלה כשהגיע לליגה. ככל שלמדתי להכיר אותו יותר הבנתי שמאחרי התדמית המנופחת מסתתר צ'וקר סדרתי, מישהו שנשען על אחרים ברגעים הקריטים, פלופר שלא בוחל בשום סוג של רמאות , אדם שחצן ובעיקר ומעל הכל נרקיסיסט שעשוי להתעניין אך ורק בו ובעצמו. לי זה לא מתאים להעריץ
טיפוס כזה או אפיחו לחשוב עליו משהו טוב ובודאי שאני לא חושב עליו במונחים של עז ממש רחוק מכך. וכאן זו הדןגמא הקלאסית למי שהוא.

גיא הירוק
31/08/2024 18:29:16
Reply to  דה שוט

זוכר את פלייאוף 94' כאשר הרחיקו את פיפן מהמשחק אחרי שצעד מעל פטריק יואינג (הוסיף קצת טראש טוק על הדרך, ואז צעק לספייק לי sit your ass down)?

Guy d
Guy d
31/08/2024 17:57:18
Reply to  דה שוט

איפה הרמאות?

דה שוט
31/08/2024 18:04:26
Reply to  Guy d

כשאתה עובר מעל שחקן כמו גרין באנ בי איי זה בלתי נמנע שהוא יגיב. לברון ידע מה הוא עושה. במינוס 1:3 ללא ביתיות – זה היה המפלט האחרון שלו.
ראה תגובתי כאן מעל לגיא

גיא הירוק
31/08/2024 18:16:57
Reply to  דה שוט

שוב,
דוגמה אחת לשחקן שהורחק אחרי שצעד מעל לשחקן אחר.

NFS
NFS
31/08/2024 19:52:48
Reply to  דה שוט

מהלך חכם מאוד של לברון, שהביא אליפות לא פחות מהגג לאיגי.
היית שחקן, אתה יודע שזה לא לכלוך, זה טריק שמשנה מומנטום של סדרה.

thetroll
thetroll
01/09/2024 15:30:57
Reply to  NFS

לכלוך. אין דבר יותר משפיל לברדרס ממה שעשה לברון. הבעיה היא מה שלברון עשה ולא התגובה של גרין. הבעיה היא לא התגובה המתבקשת של גרין. הבעיה התגובה של הליגה לכל הארןע הזה. הפרובוקטור נשאר. זה שלא עשה מאומה באופן יזום אלא רק הגיב לפרובוקציה הולך. היו צריכים או לא להרחיק את גרין או להעיף את שניהם. אבל זה מיסטר קליר פאת אז במקאה הזה פינו לו לגמרי את השומר שלו מהמגרש. לא מוסרי לא צודק ומעל הכל לא חכם.

Last edited 16 days ago by thetroll
Guy d
Guy d
31/08/2024 21:12:35
Reply to  דה שוט

כמויות של טראש טוק בכל משחק, עם שמות לבני משפחה ואיחולים למחלות וסבל. זה בסדר.
הלך מעליו, רמאי…

דה שוט
01/09/2024 10:11:33

תגובה לכולם –
לברון ידע שאם יעבור מעל גרין – גרין יגיב.
ג"ס שלטו בסדרה וחזרו הבייתה עם 1:3 כדי לסגור אותה במשחק 5.
ברור לכולם שמבחינת החוק היבש לברון בסדר וגרין לא.
אבל זה שטויות.
פלגרנט 2 על מכה מינורית שלא בטוח שבכלל עברה את המכנסיים? לפי התגובה של לברון נראה שהוא כמעט לא הרגיש אותה. זה לגמרי על סילבר.
גרין היה השחקן השלישי בחשיבות ב-ג"ס והשעייתו הייתה מהלך משנה מומנטום. היה ברור שקליבלנד ייקחו את משחק 6, ובמשחק 7 הכל פתוח – בלי קשר לביתיות (דנבר השנה, ברוקלין נגד יאניס, לא חסרות דוגמאות).
זה לא היה טראש טוק – זאת הייתה פרובוקציה מחושבת (גם אם זריזה, מיידית וחצי-גאונית) עם סיכויי הצלחה גבוהים מאוד.
בשורה התחתונה – לא תשכנעו אותי אחרת – האליפות הזו הושגה במירמה.

NBA בדם
01/09/2024 10:53:14
Reply to  דה שוט

נסיון פגיעה מכוון לביצים זה פלייגרט 2. אתה רוצה שהוא ישבור לו ביצה כדי לתת לו את הפלייגרט 2 ?
בעיה של גרין שלא יתאפק וההרחקה מוצדקת ע"פ החוק. מרמה זה הנרטיב השקרי שאתה מנסה לעשות. (אפילו אתה אמרת שלפי החוק זה המצב).
למה ברור שקליבלנד תנצח במשחק 6? גרין חזר.
במשחק 7 גולדן הייתה סופר פייבוריטית גם אם היו מקרי עבר שקבוצות חוץ ניצחו (לא זכור לי בגמר הפסד של קבוצה ביתית בגיים 7).
הקריסה של גולדן וקרי לא תשונמך בגלל היעדרות מוצדקת של שחקן פרוע ששיחק ב2 המשחקים לאחר מכן.
הזכייה הבלתי נשכחת של לברון לא תשונמך מהייטרים שיודעים שהאליפות ההיא היא משהו גדול שאף אחד לא השיג בחיים.

דה שוט
01/09/2024 13:45:07
Reply to  NBA בדם

אתה צודק בהכל.
עדיין – אני (מעיד רק על עצמי) – לא קונה
🙂

NBA בדם
01/09/2024 13:47:43
Reply to  דה שוט

סותר את עצמך, אבל זה שלך

thetroll
thetroll
01/09/2024 15:08:50
Reply to  NBA בדם

יכול להיות שבמישור הטכני במישור הסטטיסטי אתה צודק אבל לי זה צורם מוסרית. מי שיצר את הפרובוקציה – וזאת היתה פרובוקציה ברורה – הוא בדרך כלל זה שנענש. לא במקרה של לברון . לו יש חיםוי והגנה עם שריקות מהבית כאמור
. עד כמה שידוע לי גם זוג הביצים שלו יצא בסדר מהסיפור. הם יכולים להשפיע על המגרש ועל התוצאות של הקרב אבל הם לא יכולים להגיד לי מה לאמר ומה לחשוב. אז זה . ואני אומר שלברון השיג את האליפות הזאת במרמה. נקודה.אני אמשיך להגיד את זה גם עם גיא ואתה תבואו לי עם שריקות מהבית שזה חד פעמי שזה לא קיים שזה לא אמיתי שזה לא היה אף פעם שהרחיקו שחקן על דבר כזה. אם הרחיקו את גרין היה צריך להרחיק גם את לברון. הוא זה שיצר את כל המהומה . גרין רק הגיב. ומי שהגיב הורחק. בעייני זה בושה וכתם על הליגה שלעולם לא ימחה. אהה כן תזכורת: אני אמשיך להגיד את זה כל הזמן גם אם תספרו לי ותשקרו לי שזה לא. זה כן.

Last edited 16 days ago by thetroll
NBA בדם
01/09/2024 15:12:43
Reply to  thetroll

פרובוקציה תמיד היו ותמיד יהיו. מי שנופל בפיתוי בעיה שלו. אין איסור חוקי על פרובוקציות. יש איסור על בעיטה במקום רגיש.
אתה מתעלם מעובדות ונדבק לנרטיבים שאתה המספר לעצמך, בגלל זה הדיון איתך לא יכול להתפתח.

דה שוט
01/09/2024 15:21:44
Reply to  NBA בדם

למה אדם סילבר לא הרחיק את גרין אחרי הפגיעות הקשות הרב יותר באשכים של סטיבן אדאמס?

NBA בדם
01/09/2024 15:24:04
Reply to  דה שוט

ניצל פעם אחת ולא הפסיק עם התחביב. בעיה שלו בלבד.

דה שוט
01/09/2024 15:41:00
Reply to  NBA בדם

חחח לא נענש כשזה היה אדאמס
הורחק כשזה היה לברון

thetroll
thetroll
01/09/2024 15:39:38
Reply to  NBA בדם

במקרה של פרובוקציה מי שצריך להיות להענש יותר בחומרה זה יוזם הפרובוקציה ולא זה שהגיב לה. זה כלל שתקף לא רק לליגה אלא לכל תחום בחיים. כמובן שכרגיל כל הכללים תקפים עד שמגיעים ללברון.

NBA בדם
01/09/2024 15:44:01
Reply to  thetroll

פרובוקציה כמו לעבור מעל שחקן זה לא גורר עונש (מוזמן להראות מקרי עבר שגררו הרחקה).
בעיטה לביצים זו 100% אלימות.
דריימונד כבר חבר טוב של לברון שנים, ושניהם שכחו מהעניין, משום מה רק אתה תקוע…..

thetroll
thetroll
01/09/2024 14:56:21
Reply to  דה שוט

מדויק מאוד

ירון, החלום
ירון, החלום
06/09/2024 5:40:21

בס"ד
תודה רבה מנחם.
איפה הסירטונים של בן סימונס השלשות…