חם מהתנור: ת'דאוס יאנג בדרך למינסוטה/רועי ויינברג

ת'דאוס יאנג בדרך למינסוטה

פילדלפיה 76' ומינסוטה טימברוולבס ביצעו טרייד עליו דובר רבות כחלק מטרייד שיוביל את קווין לאב לקליבלנד. לאב הגיע לקאבלירס בסופו של דבר, אך הסבנטי סיקסרס לא היו מעורבים בשום טרייד. עכשיו זה צפוי לקרות, כאשר הטרייד, עליו דווח ב-ESPN, יאושר רשמית.

מינסוטה צפוייה לקבל את ת'דאוס יאנג, הפאוור פורוורד בן ה-26, שקלע בעונה האחרונה 17.9 נק' עם 6 ריב' למשחק במדי פילדלפיה החלשה. מנגד, מינסוטה ויתרה על מומחה ההגנה לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה, שקלע בעונה האחרונה 3.5 נק' עם 2.3 ריב' למשחק, ועל הגארד הרוסי אלכסיי שאבד, שקלע בעונה האחרונה 4 נק' למשחק ב-32% מהשדה. החוזים של מבאה א מוטה ושאבד מסתיימים השנה, וקרוב לודאי כי מדובר במהלך שנועד לפנות מקום בגג השכר לעונת 2015, מבחינת פילדלפיה, שקיבלה את הבחירת דראפט של מיאמי ב-2015 (אם לא תהיה בעשרת הראשונות).

לאחר סיום העונה הבאה, אין חוזים מובטחים בפילדלפיה, מלבד חוזי רוקי. כמו כן, דווח כי פילדלפיה דרשה את אנטוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט 2013, אך מינסוטה סרבה להעבירו.

*

קליבלנד: הקבוצה צירפה את מאמן אטלנטה ומילווקי בעבר, לארי דרו, לצוותה המקצועי. דרו אימן ב-413 משחקי אנ.בי.איי, וניצח 143 מתוכם. הוא הגיע 3 פעמים כמאמן לפלייאוף, ופעם אחת עבר הסיבוב הראשון, רק כדי להפסיד בשני. לצידם של בלאט, דרו, וטיירון לו, שחתם כעוזר המאמן הראשי, יהיו מאמן הבאקס בעבר ג'ים בויילן, עוזר מאמן קליבלנד בעונה האחרונה, ברט ברליימר, ושחקן העבר, שאשתקד אימן בליגת ההתפתחות, ג'יימס פוזי.

*

שופטים: השופט האגדי דיק בווטה, שהחל לשפוט באנ.בי.איי ב-1975, לפני 39 שנה, פורש משיפוט. בווטה שפט ב-2,635 משחקי עונה סדירה ברציפות, שיא ליגה ,270 משחקי פלייאוף ו-27 משחקי גמר. השופט בן ה-74 שפט באולימפיאדת 1992, בה שיחקה ה"דרים טים" הידועה. נשיא הליגה, רוד ת'ורן, אמר כי הליגה "מוקירה לשופט תודה על תרומתו לליגה, ומאחלת לו הטוב ביותר לאחר פרישתו"

*

ניו יורק: ת'יאניס אנדטוקמפו, הידוע כ"גריק פריק 2" (אחיו הצעיר של ג'יאניס ממילווקי, שנושא באותו שם משפחה), צפוי להצטרף לקבוצת הדי-ליג של המועדון הנמצאת בווסטצ'סטר, ללא השתתפות במחנה האימונים של הקבוצה. הגריק פריק נבחר בבחירה ה-51 בדראפט האחרון.

*

יוסטון: הקבוצה החתימה מחדש את הסמול פורוורד פרנסיסקו גארסיה, על חוזה של 1.3 מיליון דולר. גארסיה בן ה-32 שיחק בעונה האחרונה ביוסטון, לאחר תקופה בת 8 שנים בסקרמנטו קינגס, ובמדי הרוקטס קלע 5.7 נק' עם 2.2 ריב' לערב, ב-19 דקות למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. שימו לב לקונטרה המעניינת של דיוויד בלאט. טיירון לו שבלאט קיבל כעובדה מוגמרת(בגלל קרבתו של לו לבעלים/לברון או מי שלא יהיה) ועכשיו דיוויד מביא מישהו שהוא סומך עליו. למי שלא זוכר החיבור בין דרו לבלאט הוא ותיק, דיוויד אירח אותו בארץ כשהיה מאמן באטלנטה. לטעמי מחזק את מעמדו של דייויד. למרות שבשורה התחתונה- פחות מגמר מזרח ייחשב לכישלון גדול לקליבלנד.

  2. עכשיו פילי צריכה להשתמש בחוזים שהיא קיבלה ממיניסוטה בשביל לקבל בחזרה את בחירת הסיבוב הראשון שלהם מבוסטון ואז יהיו להם 3 בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב שיהיה בעיקר דראפט הגבוהים.

  3. פילי חושבים הם משחקים. מונפול, צוברים רק נכסים, כבר יש להם שתי גבוהים מבטיחים(אם יהיו בריאים) שיתחילו לבנות כבר קבוצה ולשחק, הגריק פריק 2 נדמה שהוא האח הגדול ולא הקטן של גיאנס,
    באסה לאוהגי פילי, במקום שיבנו קבוצה צעירה שתדחק ותרץ כבר עכשיו קיבלו רשימה של שחקנים לעתיד, היו צריכים להביא את לווין או רנדל… סאריץ עוד 3 שנים ממש לא עוזר, בסוף מי שתפתיע מחבורת הדרפט של המזרח(פילי אורלנדו מילווקי, בוסטון) זה דווקא מילווקי שבחרה נכון בלי משחקים , פארקר וגיאנס יחד מבטיחים הרבה יחד עם הנסון וסנדרס שחוזר לעצמו אפילו יש מצב לפליאוף , אורלנדו הרסה לעצמה עם בחירה בגורדון ולא בסמרט והחתמות עוד יותר לא ברורות פרי ובן גורדון, בוסטון צצריכה לשחרר את רונדו ולתת תמושכות לסמרט..

  4. מה זה הטרייד המפגר הזה?
    בחירת דראפט כנראה סביב 25 בסיבוב הראשון ושחקן קמרוני שאמור לארח חברה לאמביד תמורת יאנג ? שחקן ששבע שנים נותן הכל לקבוצה וממשיך להתפתח (הוא רק בן 25)
    הינקי פעם ראשונה מאכזב אותי!!!! והייתי איתו בכל המהלכים בשנה האחרונה, הבנתי וציפיתי…..אבל זה ? זהו פשוט טפשי……
    זה המשך ישיר לניהול המטומטם של הקבוצה בעשורים האחרונים,
    פילי היתה פרנצייז מכובד ומעוטר עד לתחילת שנות השמונים. אבל מאז חושך ……. די נמאס !!!!!!!!!
    אותו פרנצ'ייז שהחתים את קני תומאס לשבע שנים על 50M$ לשבע שנים ב2003, בריאן סקינר לחוזה של 25M$ לחמש שנים ב-2004, שהחתים את דלמברט לשש שנים עם 63M$ ב2005.
    אותו פרנצציז ששלח בטריידים את כוכביו מוזס מאלון , צארלס בארקלי , אייברסון וסטאקהאוס תמורת כלום!
    אותו פרנצייז שהחתים את אלטון ברנד על חוזה של 82M$ לחמש שנים אחרי פציעה באכילס, שהחליף את אחד משחקני הנשמה שלו (איגי) ושחקן נשמה על מגרש הבאולינג (ביינום).
    אותו פרנצייז שבחר בצארלס סמית, שון בראדלי, שרון רייט , איואן טרנר, בבחירות TOP5 בדראפטים.
    יאללה גוש האריס תעביר את הקבוצה לניו גרסי ושחרר אותי מעול הזיקה שלי לקבוצה

  5. מישהו שיודע איך זה עובד, אחרי הטרייד הזה לפילדלפיה לפי מה שבדקתי אמור להיות 14-15 מיליון דולר משכורות לשלם+המשכורת של שבד ומוטה.
    זה הרבה מתחת לתקרה.

    אני זוכר שהשנה הם היו צריכים להעלות לכל השחקנים במשכורת מכיוון שלא עברו סף מסויים.

    שאלתי היא, מה הוא הסף, איך עובדת השיטה, ומה יוצא לפילדלפיה מוויתור על שחקן צעיר ומוכשר כזה במשכורת של פחות מ10 מיליון דולר לעונה אחת (העונה השנייה היא אופציית שחקן).

  6. פילדלפיה בונה על נואל בתור ה pf ועל אימביד בתור c. ועל שבד בתור הבחור שידאג להם לקבל בחירת טופ 3 בדראפט הקרוב. אשכרה מונופול

  7. תהיו מוכנים לחפירה קטנה…

    השחקנים של היום גלדיאטורים עם מעט זכויות שמרוויחים כמו בני יונות.

    אני חושב שהדם החדש שנכנס לליגה יורגש. אני לא מצפה לדומיננטיות וכוכבות, ובאמת בלי שום קשר הניקס כדרכם יסריחו את המגרש, אבל המשחק בנבא עובר שינוי בעקבות הפופביצ'ידה. יש לי תחושה שבשעה טובה נראה בחלק גדול מהקבוצות מאמנים בונים שיטת משחק (חוץ מיוסטון שנראים כמו הזקן של הארדן, וסליחה מראש לתלמידו של סוקרטס).

    אני חושב שיאנג לא רצה להישאר בפילי, וזו הסיבה שהעבירו אותו בעבור שחקנים שמחפשים מועדון לקבל בו דקות.
    אגב, שווד היה מדהים באירופה. ניהל משחק, קלע מכל פינה ואשכרה היה כוכב, אבל ב-nba הוא נראה כמו שחקן מוגבל שלא מסוגל להוציא לפועל (אני חושב שזה בעיקר ביטחון).
    מוטה שומר מדהים עם קליעה נחמדה מחצי מרחק. אני חושב שהבעיה שלו היא שמחפשים יותר מזה בעמדה שלו, אבל אני לא יודע לכמה קבוצות יש ס"פ טוב/יעיל ממנו. הוא יכול להיות שחקן משלים נחמד בקונסטלציה מסויימת. למשל, הקליפרס צריכים מישהו ששומר ממש טוב בס"פ.

    בכל אופן, פילי מצחינים את הליגה.לעומתם, כמו שציינו מילווקי עושים את זה בסטייל – השנה יתכן ויעברו קבוצה או שתיים במזרח (אחת מהן תהיה אינדיאנה???).

    מינסוטה ימשיכו לראות את הפלייאוף מהבית, אלא אם יתברר שוויגנס באמת העילוי שחשבו אותו והוא פשוט עישן מלא עשבים בתקופת המכללות (זו חובה סטודנטיאלית מובנת)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט