פדרר פותח את אמריקה 1/7

אמיגוס – נעזוב את הכדור הכתום בצד ונתמקד בכדור הצהוב לשבועיים הקרובים… מכיוון שאנחנו בלוג נשחרר את המקצועיות בצד ונעביר את הטורניר בסקירה סובייקטיבית לחלוטין עם טראש טוק וכל זה.. . יהיו עמי במלאכה גור גולן שעוד לא נרגע מהשפם של המסג'סטית של דמיטרוב ואייל שיינסה להבין מה הקטע של נולה? וכמובן מנחם שייעלה מידיי פעם זוויות חדשות על הטוסיק של סארינה!

והיום הטניסאי הגדול בכל הזמנים ופועל שחור של תאגיד נייק העולמית יצא למשחק הערב מול מרינקו מטיסוביץ מאוסטרליה. רבים בוודאי יישאלו האם מרינקו הוא שם פופלרי אצלנו באוסטרליה? אז בגדול התשובה היא לא! היינו מעדיפים שלילדה שלנו יקראו מל או קיילי ולילד שלנו יקראו שיין או ויין שנוכל לכנות אותם בשם החיבה שיינו או ויינו אבל מרינקו עוד לא יצא לי לפגוש.
מצד שני כל מי ששואל את עצמו את השאלה הזאת צריך לזכור ששמות כמו דור, רוני, בר או ים יעלו צחוק רועם מצד כל דובר אנגלית אוסטרלית תיקנית. דור זה דלת, רוני זה שם של שילה (בחורה) ים זה להגיד על אוכל שהוא טעים ובר זה קיצור של סנייק בר אתם יודעים, משהו קטנצ'יק שלא מביא כבוד לבעליו.

אני יכול להעיד על עצמי שאני עדין שומר את השם עדו בגאווה. ברחוב מעליי גר איגור מקרואטיה (או סרבייה.. אני תמיד מתבלבל) ובבלוק ליידי יש את איגל. פליט אמריקאי שמשפחתו שלחה לאוסטרליה ושכחה לקנות לו את הכרטיס חזרה… מיותר לציין שבעייני קיילי או שיינו כל השמות שהזכרתי עדו איגור ואיגל כולם אחד הם, ולא אחת אני נתקל בתגובה: "עדו, כבר שמעתי את השם הזה כבר.. זה שם יגוסלבי, לא?"

במשחק עצמו היה נוכח אלוהים בכבודו ובעצמו. הנה תמונה של פדרר עם אלוהים.

10636196_10152651142689941_1026517722957988161_n
טקס העובד המצטיין של נייקי. פרס ראשון הזכות לשחק את הטורניר באייר ג'ורדן!

 

וגם פדרר וגם מרינקו עשו הכל להנעים את זמנו של האורח והמשחק היה משחק ראווה עם עליות לרשת והכנות לסמאשים. הכל למען הנאת הקהל. 6:3 6:4 7:6 WIN ראשון מתוך שבע
במשחק הבא ייעלה מול פדרר סאם גרוט' מחזיק שיא העולם במהירות מכת ההגשה.

מכיוון שדימיטרוב עדיין לא הפסיד נראה מה יהיה לגור לכתוב בנושא…

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. האוסטרלי/קרואטי/סלובני הוא קצת דפוק בראש, אבל בחור עם הומור לאללאה והצחיק את כל החוזים בהפסדו לפדרר בשלוש מערכות.

  2. איזה פוסט תענוג !
    לגבי אוסטרליה אתה אומר: "היינו מעדיפים" אוסטרלי לגמרי. לא שומר לנו "חסד נעורים" 🙂

    בכל מקרה פדרר זה קלאסה שמתעצמת כל פעם מחדש. משהו בסגנון שלו זורם ונעים יותר מכל האחרים. Smooth אולי זו מלה מתאימה.

    יחד עם זאת, אני החובב עומד על דעתי שהוא אינו יכול לקחת סלאם של הטוב מ – 5 מערכות.

    1. או כן… מורן (דביל מושלם באנגלית) פוסלים לו את הדרכון עוד בכניסה למדינה.

      שכחתי גם שרון לבן( שם של בת) . את השמות שכתבתי בטור זכרתי כי כמה ישראלים אוסטרלים שאני מכיר קראו ככה לילדים שלהם א-ח-ר-י שהם עברו כבר הנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט