לפתוח את אמריקה – לקראת ה US OPEN

נתחיל בחדשות!! בסיום הטורניר רוג'ר פדרר יחזור (בלי עין הרע) למקום הראשון בצ'מפיונשיפ פוינט!

למי שלא הקשיב בשיעור של גור, הדירוג בטניס הוא על בסיס שנתי, לעומתו ניקוד הצ'מפיונשיפ הוא מצטבר מה 01/01 וקובע את הכניסה לטורניר סוף השנה. אז למה אני נתפס לפרט משני שכזה? כי אם פדרר בראש המירוץ ללונדון בכושר הנוכחי פדרר הולך (חמסה חמסה חמסה) לסיים את השנה במקום הראשון!

בואו נחזור לאמריקה הפתוחה. המזל היה על ה BETTERER SIDE. ראפא עוד לא התאושש מההפסד לקירייוס (פצוע במפרק היד), ולא יגיע לטורניר. נולה קיבל בהגרלה את השחקן בכושר הכי מפחיד בסבב, מוחמד עלי הצרפתי ואז את מאריי וזה עוד לפני החצי גמר שם הוא יפגוש את סטן וואוורינקה.

ופדרר קיבל את ילד הכאפות שלו דיוויד פרר, מאזן של 16:0 מאז 2002… .

נולה נופל לפני החצי גמר ופדרר מגיע לגמר ויש לנו מוליך נקודות חדש. תסריט שהוא לגמרי לא בדיוני.

פדרר השנה, לא משחק בשיאו. בואו נשים את הדברים על השולחן, המשחק שלו אבל מזכיר לי את אשלי קיגן שחקן שח בכפר המקביל שאוהב לשחק משחקי שח נגד 20+ משתתפים. אשלי לא מתעסק בטקטיקה שמקטיקה. אשלי מתעסק במיקום על הלוח. אחרי המסע החמישי אשלי ייתן נוכחות במרכז המגרש למסע העשירי אשלי ישתלט על האלכסונים הארוכים (פינה לפינה) ותכך אחרי זה אשלי ימקם את כל הכוחות שלו בטור של המלך ויישתק את כל הכלים שלנו. מאסטרו. מאנייק…

פדרר בגיל 33 נראה שעבר לשחק שח יותר מאשר טניס. בסרב הוא תוך 2 מכות נמצא במרכז הרשת או פינה לפינה. ובהחזרה תוך 4 מכות הוא מוציא כדור נמוך למשוך כדור קצר או שגיאה.

זה כבר לא הזוויות המטורפות שלו אבל זה משחק חכם. אפשר לפתור את זה ביותר כח ולהתיש את פדרר אבל ב-5 מערכות זה יהיה בלתי אפשרי לעקוף את המיקום המושלם של המאסטרו על המגרש  ופדרר יהיה ה BETTERER.

 

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. לדעתי האישית זה בדיוק ההבדל בתפישת העולם בטניס בין פדרר לנדאל, צל פדרר הדגש הוא על המחשבה, אצל נדאל על ה"מהר יותר, חזק יותר".

  2. מהפה שלך להוא שם למעלה הלוואי והוא יעשה את זה, בכלל אם הוא חוזר למקום הראשון בגיל 33 זה יותר ממדהים זה בלתי נתפש. ושוב הפתעה ענקית נדאל מפסיד טורניר גראנד סלאם( אם נהיה צינים נוכל לומר שכנראה השפעות החומרים לא תרד עד הטורניר אז הוא החליט לוותר עליו… )

  3. לגבי המירוץ ללונדון – פדרר לא יסיים ראשון אלה דגוקוביץ . הדירוג נכון להיום : http://www.barclaysatpworldtourfinals.com/en/
    אני אוהד דימיטרוב והגיע הזמן שלו לזכות ועם ההגרלה של השנה הוא צריך להגיע לגמר מינימום מבחינתי ! פדרר הוא שחקן שדימיטרןב ינצח !

  4. פדרר אדיר ומתוחכם, אבל לקחת סלאם כשכל הטורניר הוא "הטוב מ – 5 מערכות", נראה לי קשה מידי.
    אם נדאל היה מתמודד מולו, עדיף כבר שלא יעלה על המגרש.

    יחד עם זאת, אני עומד נדהם מול היכולת של פדרר לקום מהמקום השביעי-שמיני, וברמות האלו, לטפס חזרה לטופ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט