מעורב הופס ליום רביעי: כיצד יהיו הרוק'יס כסופומורס (שחקני השנה השנייה)? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: כיצד יהיו הרוק'יס כסופומורס (שחקני השנה השנייה)? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: כיצד יהיו הרוק'יס כסופומורס (שחקני השנה השנייה)? / מנחם לס

1.מי הם הרוקיס של העונה שעברה שיהיו הסופומורים – אנשי השנה השנייה – הטובים ביותר העונה?

הפוסט מבוסס על המאמר של Jeremy Woo מ-ESPN היום (https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/40995327/ranking-10-most-interesting-nba-sophomores-2024-2025-victor-wembanyama-chet-holmgren)

העונה שעברה הייתה עונה טובה במיוחד לרוקי'ס, ובראשם ויקטור וימבניאמה מהספארס וצ'ט הולמגרן מהתאנדר (שלמעשה נבחר בדראפט של 2022 אבל החמיץ את כל השנה הראשונה בגלל פציעה). עתה מתחילה העונה השנייה, עונת ה-'סופומור', ואיתה ה-SOPHOMORE SLUMP – צניחת העונה השנייה – הידועה.

כותב המאמר כותב למפרע שהוא נמנע מלהכליל את ג'יימי ג'קווז ממיאמי, דרק לייבלי מדאלאס, וברנדין פודזיימסקי מגולדן סטייט שאמנם היו רוקי'ס בעונה שעברה אבל מיד מחקו את 'הרוקי' משמם כשהם עולים בחמישיות של מיאמי, דאלאס, וגולדן סטייט, ומבססים את מעמדם כשחקנים מהשורה, כמו שאומרים החברים שלי מנווה אילן, ומוחקים את התוספת 'רוקי' לשמם כבר מימי הרוקי'ס הראשונים שלהם.

אין כל קריטריון לבחירה. הבחירה היא יותר מכל 'הרגשתו' של Jeremy Woo על השחקנים שימחקו את בכינוי 'SOPHOMORE' משמם ופשוט יהפכו לשחקני חמישייה רגילים בקבוצותיהם, או 'שחקן ששי'.

בואו נתחיל:


10) GG Jackson II, F, Memphis Grizzlies

Age: 19 | 2023 draft: No. 45

השחקן שבתיכון היה 'TOP RANKED' נפל בבחירת הדראפט עד מס' 45 בבחירה. אחרי עונה קוטבית באונ' דרום קרולינה, ונפילה באימוני הפרה-דראפט, ה-2.03 מ' הזה נפל לליגת ה-G שם הוא נרגע, השתפר, וכשהוחזר לגריזליז הוא נתן להם משחק של 44 נק' ו-12 ריב'. הוא המשיך עם יכולתו בסוף העונה שעברה בליגת הקיץ בלאס ווגאס. הוא שחקן שניתן לתאר את עונת הרוקי שלו כ-'RED SHIRT' – עונת התפתחות – והעונה הוא מוכן להראות מה יש לו: בחירת זריקות טובה…הגנה טובה…SPACING THE FLOOR…

האמונה היא שהעונה הוא יצדיק את המחשבות עליו, ואת התקוות עליו, כשהיה עוד בתיכון


9) Cam Whitmore, F, Houston Rockets

Age: 20 | 2023 draft: No. 20

קם ווייטמור נפל בדראפט עד בחירה 20, כלומר מחוץ ללוטרי. הוא החל את עונת הרוקי שלו עם רצון אחד: להוכיח לכל הבוחרים שהם טעו בגדול בקשר אליו. הוא שיחק את כל עונת הרוקי ביוסטון עם "CHIP ON HIS SHOULDERS" כשהוא מוכיח בריצתו, בניתורו ובדאנקים המצלצלים שלו שהוא היה צריך להיבחר לפחות 10 בחירות לפני. היום הוא נחשב לאחת מגניבות הדראפט. הבעייה שלו: הוא משחק ביוסטון, בקבוצה המלאה כוכבים צעירים ועליו למצוא דקות משחק כשהוא מתחרה עליהן עם ג'יילן גרין, אמן ת'טמפסון, ודילון ברוקס.


8) Keyonte George, G, Utah Jazz

Age: 20 | 2023 draft: No. 16

יוטה השתמשה בקומבו-2 הזה הרבה בתור פוינט גארד כשהיא נותנת לו את הכדור, וזמן ללמוד את התפקיד. הוא למד טוב מספיק לעשות את ה-ALL-ROOKIE TEAM. היה לו קיץ של כדורסל מצויין כשהוא מסתגל לתפקידו כפוינט גארד. יוטה לא ממהרת לשום מקום ונותנת לקיונטה ג'ורג' הגבוה יחסית לפוינט (הוא 1.94 מ') להסתגל יותר ויותר ולהיות הפוינט גארד של הקבומצה לשנים הבאות.


7) Ausar Thompson, F, Detroit Pistons

Age: 21 | 2023 draft: No. 5

בעונה שלא הרבה טוב קרב בדטרויט פיסטונס, אחת מנקודות האור היה אאוסר ת'ומפסון. הוא הוכיח את עצמו כאחד המגינים הטובים תחת הסל עם קליעה טובה מהפארקט (48%!), עד שקריש דם סיים לו מוקדם את העונה. דטרויט מתחילה את העונה הקרובה עם תקוות לצאת מהתחתית עם שחקניה הצעירים אאוסר ת'ומפסון, הרוקי רון הולנד, וקייד קנינגהאם וג'יידן אייבי שכבר הוכיחו את עצמם כשחקנים ששייכים.


6) Anthony Black, G, Orlando Magic

Age: 20 | 2023 draft: No. 6

אנטוני בלאק בנוי כמו מייקל ג'ורדן יותר מכל שחקן אחר בשנת הדראפט שלו, ואולי בכל הליגה 7'6, 200 פאונדס. תרגום? 2.00 מ' ו-91 ק"ג. מה זה אוצר? שאם הוא אתלט יוצא דופן, כמו שאומרים החברים שלי מתל עמל (גם החברים שלי מניר אליהו אומרים ככה), הוא יכול לשמור על פוינט גארדים, ועל פורוורדים גדולים, בדיוק כמו שעשה מייקל. ובכן, כמו שאומרים החברים שלי מחבל לכיש, אנטוני בלאק מסוגל לאותם דברים, ועשה אותם דברים, בעונת הרוקי שלו. הוא, כמו שאומרים החברים שלי משדמות דבורה, A TERRIFIC DEFENDER וברוטציה הקבועה של אורלנדו, וכוכבי הקבוצה פאולו בנצ'רו ופרנץ ווגנר אוהבים כשהוא בחמישייה איתם.


5) Scoot Henderson, G, Portland Trail Blazers

Age: 20 | 2023 draft: No. 3

מצד אחד המקטרגים יכולים לומר שרוקי שנבחר שלישי בדראפט אחרי שנתיים ב-G-ליג צריך היה להיות טוב יותר מאשר סקוט הנדרסון היה, אבל מצד שני אם שוכחים שהוא היה בחירה שלישית, כוחו ומהירותו עושים מה-1.90 מ' הזה פוינט גארד מיוחד במינו שיכול – ומצפים ממנו שיהיה – הפוינט גארד שיוביל את פורטלנד לשלב הבא. לומר שהוא השכיח את דמיאן לילארד זה למתוח את הגומי יותר מדי, אבל הוא מתחיל את העונה הזאת כפוינט גארד מהשורה, שיעמוד מול כל פוינט גארד אחר כשווה בין שווים, ולעתים טוב יותר.


4) Brandon Miller, F, Charlotte Hornets

Age: 21 | 2023 draft: No. 2

ברנדון מילר הצדיק את בחירתו כמספר 2, וזה צריך לומר הכל. האם זה אומר, מנחם, שאתה יכול לעצור כאן ולהמשיך הלאה? הלוואי, אבל לא צודק. אז אמשיך: למלו בול הוא עתה הפנים של הקבוצה, אבל לא ייקח הרבהנ זמן לפני שברנדון מילר ייקח ממנו את המושכות. ה-1.94 מ' הזה הוא הפייבוריט של המאמן החדש צ'ארלס לי, ואני מאמין שהעונה הבאה עלינו לטובה ברנדון לי יהיה הקלעי מס' 1 של שרלוט, והכוכב שהרבה יהיה תלוי בו.

Rookie season superlative: The Hornets' faith in Miller, selecting him with second pick, was rewarded last season. He got his feet wet during a positive rookie campaign and flashed star potential. He was effective both as a pick-and-roll player and off-ball threat and was a threat to score at all three levels, winning Eastern Conference Rookie of the Month three times and making the All-Rookie team.


3)  Chet Holmgren, PF, Oklahoma City Thunder

Age: 22 | 2022 draft: No. 2

את צ'ט הולמגרן מכירים כולנו. אולי ההפתתעה היחידה היא שכותב המאחר הורידו למקום שלישי מהמקום השני.


2) Amen Thompson, F, Houston Rockets

Age: 21 | 2023 draft: No. 4

אמן ת'ומפסון, האח התאום של אסואר הפך לכוכב-על ממש אחרי האול-סטאר. הוא אופנסיב קטליסט ממש, והיה הרוקי הטוב ביותר מכולם, אחרי ויקטור. הוא גובר על מגינים בקליעת הניתור שלו, והוא הפך לאחד הריבאונדרים הטובים בליגה. הוא נמצא בדיוק בכמקום הטוב ביותר עבורו – ועבור הקבוצה – יוסטון רוקטס. שחקן ה-2.00 מ' הזה יכול לשחק מהר כפוינט גארד ותחת קונטרול כביג-מן. יחד עם פרד ןאן ווליט, ג'יילן גרין, ג'בארי סמית', קאם וויטמור, והרוקי המצויין המצטרף לקבוצה – ריד שפרד – לאמן ת'ומפסון וליוסטון רוקטס מובטח עתיד וורוד.

1) Victor Wembanyama, C, San Antonio Spurs

Age: 20 | 2023 draft: No. 1

כל מילה נוספת מיותרת

2. שלושה שחקנים שסרבו לשחק עם סטפן קרי מחשש לגורל-משחקם הם בהופס (אם הייתה זו החלטה נכונה או לא זו כבר שאלה אחרת)

ראשון: סת' קרי

Seth Curry wanted to carve his own path

© Darren Yamashita-USA TODAY Sports

© Darren Yamashita-USA TODAY Sports קרדיט:

תמיד חיכינו – טוב, זאת צורת כתיבה – ששני האחים למשפחת קרי סטפן וסת' ישחקו יחד וילעיטו אותנו בשלשות לעד (עוד צורת כתיבה, וקבלו את התנצלותי). אחרי הכל סטפן הוא הראשון ב-NBA בשלשות וסת' השמיני. זה יהיה אחד מה-FEEL-GOOD STORIES. אבל סת' סרב פעמיים להזדמנות לשחק עם אחיו המבוגר כי לא רצה לחיות בצילו, כמו שאומרים החברים שלי מכפר החורש. סת' תמיד העדיף לשחק נגד אחיו מאשר עם אחיו עוד מגיל צעיר כשהיו ילדים. כבר מגיל צעיר סת' רצה ליצור לעצמו חיים משלו ולא להיות "האח הקטן של…". סטפן הלך ללמוד באונ' דוידסון, אז סת' הלך ללמוד באונ' LIBERTY (לפני שעבר ל-DUKE, אוניברסיטה שרדפה אחרי סטפן אבל הוא סרב בכל תוקף להצטרף אליה). סת' לא נבחר בדראפט של 2013 אבל בעצמו חתר וחתר עד שהצליח למצוא דרך אל ממפיס גריזליז כפרי אייג'נט. מאז הוא היה 'תייר נודד' בקבוצות שונות – הקאבס, הסאנס, הקינגס, המבריקס, הבלייזרס, הסיקסרס, הנטס, ושרלוט הורנטס. לשחקן שנדד כה הרבה אתה מצפה שהוא יסיים איכשהו בווריורס, דבר שלא קרה כי הוא כנראה לא ניסה.

ה-NET WORTH של סת' מוערך ב-38 מיליון דולארים. זה לא ה-300 מיליון של אחיו, אבל סת' נשוי לבתו של המאמן דוק ריברס, הוא עדיין בליגה, והוא לא עומד בתור של מובטלים. הוא בנה קריירה לעצמו, והוא לא חייב מאומה לאף אחד.

שני: מונטה אליס

כשהווריורס בחרו בסטפן קרי בדראפט מונטה אליס הביע את התנגדותו ברבים. לדעתו הווריורס לא הייתה צריכה עוד גארד כשיש לה אותו. הווריורס הסכימה איתו: היא בחרה בסטפן קרי, ואותו היא הטרידה עבור הסנטר אנדרו בוגוט, וכך התחיל הדיינסטי של הווריורס עם סטפן, אבל בלי מונטה אליס.

Ellis entered the NBA out of high school, as the Warriors drafted him with the 40th overall pick in the 2005 draft. He won the Most Improved Player award in 2007 and became one of the best scorers in the league. He averaged nearly 25 points per game in two different seasons.

הווריורס הטרידה את מונטה אלןיס למילווקי באקס, והוא המשיך לשחק לרוב כשחקן חמישייה בבאקס, בדאלאס, ובאינדיאנה. הוא פרש מה-NBA אחרי עונת 2017 אחרי 12 שנים פוריות מאד. היום הוא מריץ בהצלחה רבה אקדמיות כדורסל ברחבי היבשת.

שלישי :קלי אוברה

קלי אוברה האמין שאיתו וסטפן קרי, הווריורס יתגלגלו בקלות לעוד כמה אליפויות. זה לא עבד ככה. קלי לא מצא את עצמו בווריורס, או שהקומבינציה סטפן-אוברה לא יכולה הייתה לעבוד מלכתחילה כי אוברה אף פעם לא ירגיש שני לאף אחד, כולל סטפן, והשניים היו "+" של שני מגנטים.

סיפור ארוך עם אוברה מאז כיכב באוניברסיטת קנזס. הוא כוכב-על עם ראש דפוק. ההזדמנות שלו היא עכשיו בסיקסרס אחרי שהייתה לו עונה לא רעה בעונה שעברה. הסיקסרס עומדת לפרוח העונה, ולאוברה ישנה הזדמנות אחרונה לפרוח איתה, או לסיים כעוד כוכב שלא הצליח לפרוח.

3. קווין גארנט הוא השלישי לענות לאנט: "חצי מהשחקנים ב-NBA לא היו עושים את ה-NBA של הימים שלנו. למה? כי כל כך הרבה מהשחקנים היום אינם בוגרים מספיק"

"זה לא תמיד אשמת השחקנים. הם פשוט צעירים בשנתיים-שלוש משחקני שנות ה-80 וה-90, וזה נראה גם במשחק וגם בהתנהגות".

הוא הצטרף לאייזיה תומאס וכרמנו אנטוני שהגיבו על טענת אנט ש"מלבד ג'ורדן, לשחקני העבר לא היה את ה-SKILLS של שחקני היום".

Garnett insinuated that the league has gotten much more immature compared to back in his day, with players often focused on personal branding and social media

הוא עוד אמר:

I only think half of these kids in the league could have been on an NBA team 20 years ago,” Garnett added. “The locker room was too grown. It was too much of a fraternity. It was a different vibration.”

4.לברון כבר קבע דבר אחד לגבי ברוני בלייקרס: "אני אוסר עליו לקרוא לי 'DAD'

הוא יכול לקרוא לי 'ברון', או GOAT אבל לא 'אבא'

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/08/2024 3:27:35

Goat בבון ומלך החיות
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

Stockton2Malone
28/08/2024 9:34:13

אני לא מחבב את ג'יימס, אבל למה להתגזען?

אשך טמיר המקורי
28/08/2024 10:08:01

נגד הבבונים?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/08/2024 17:06:24

מתנצל לבבונים

דוקטור רזי הופמן
28/08/2024 18:58:33

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Avri
Avri
28/08/2024 11:02:16

לברון דווקא יצא חמוד בתגובה שלו, אהבתי.

אבי טרכטמן
28/08/2024 3:30:43

לא הבנתי בכלל. הרי גם וומבי וצ׳ט ואחרים שיחקו בחמישיות של הקבוצה שלהם, אז למה הם כן, ואילו חאקז ולייבלי לא? לא ברור.

קפיץ
28/08/2024 4:13:23

תודה מנחם. אצלי צ'ט 2 בכל יום בשבוע. GROWN MAN

thetroll
thetroll
28/08/2024 5:28:06

מנחם איזה מעורב מעולה. יום אחרי המעורב ההיסטורי שלך – המעורב של ה 27/8/24 – שיקרא להלן "המעורב שהרגיע אותי" (אחרי שנים שחיכיתי לו) מגיע גם המעורב הנפלא הזה של ה 28/7/24. כמו החצי גמר והגמר של סטף באולימפיאדה שתי תצוגות על רצופות. הפעם הן שלך. שלא יגמר לעולם.
ממהר לאימון – מנסה לשמור על הלונגטיביטי- אין לי זמן להרחיב כרגע מעבר לזה. אשתדל מאוחר יותר. תודה מנחם.

Last edited 21 days ago by thetroll
רן הנרגן
רן הנרגן
28/08/2024 6:12:38

הטרייד שהביא את אנדרו בוגוט ממילווקי (טרום ימי יאניס) לג"ס תמורת מונטה אליס לא מקבל את הקרדיט המגיע לו. זה טרייד שהבשיל לאליפות. כשנודע על הטרייד הקהל של ג"ס באורקל (ציבור אוהדים שלא היה שני לו בנבא באותן שנים) קיבל את בעלי הקבוצה בקריאות בוז רמות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ההצמדות למספרים עגולים או הקדושה של המספר 10 מצחיקה אותי.יש לך 13 שחקנים לכתבה אז כתוב על 13, אם יהיה לך בשנה הבאה על פי תחזיות 3 שחקנים , אז כתוב רק על 3.לפעמים כדי לשמור על הקדושה של המספר 10.מכניסים קטגוריה "ראוי לציון ולא נכלל…."
לגבי הרשימה לויטמור ןריד (רוקי)יהיה קשה מאוד בשנה הבאה,יש מעט דקות להרבה שחקנים.גורג קיונטה , ביוטה אתה פותח עונה לא בטוח שאתה מסיים אותה,הכל עובר שם לסוחר.האחים תומפסון יתקשו בשנה הבאה הקליעה הלא טובה שלהם לשלוש תבוא לקראת ביטוי גם המצטרפים החדשים יפריעו גריפין וריד ביוסטון,הולנד,ביסלי,הרדווי בפיסטונס.
בלאק יתקשה באורלנדו,סאגס יושב היום חזק על עמדה 1,והתוספת של פופ גורעת דקות לבלאק,גם קול אנטוני רוצה את הדקות שלו.ברנדון מילר 2.06 לא 1.94 זה מאוד משמעותי.
מונטה אליס עשה טובה גדולה לג. סטייט ,המכירה שלו הביאה סנטר ושחררה דקות משחק לקארי.
לגבי בבוני והגורילה הגדולה,אמרתי לכם כבר ב 1948. הלייקרס מפיקים עכשיו טלנובלה.עוד לפני ששיחקו יחד דקה הם מספקים כל פעם כותרת מחדש.הפעם בבוני לא יודע שיש לו אב נסתר,הוא מת לצעוק אבא .אבא אני אוהב אותך,אבל עדיין לא הגענו לפרק המתקדם בטלנובלה.האמת עז רעיון טוב,למרות שטיפת המח הבלתי פוסקת הרוב לא רואים בלברון את ה GOAT.לפחות בבוני יצמיד לו את התואר.
עוד שטיפת מח שלא עובדת עלי,זה קרואסון על הבוקר,כן בריא לא בריא,תוספת של קפה זה פלילי.אתם יודעים מה עשיתם לי חשק למנה כפולה.

גיא הירוק
28/08/2024 6:52:33

חסר לי ברשימה –
קייסון וואלאס מ-okc
הילד קלע מבחוץ באחוזים מרשימים בעונה שעברה, ובעוד שבפלייאוף זה הלך לו קשה יותר,
הניסיון שצבר בכמעט 20 דקות למשחק ב-10 משחקי פלייאוף שווה זהב.
מדובר בשחקן עם פוטנציאל להיות 3&d משובח בליגה. בת'אנדר יהיו לו ההזדמנויות לפרוח גם אחרי הגעתו של קארוסו.

מדורג נמוך מדי –
צ'ט הולמגרן. לא היה רוקי בעונה שעברה עם WS גבוה משל צ'ט, גם לא היה כזה השנתון שלו (שחקני שנה 2 בליגה) או בשנתון מעליו.
צ'ט שיחק בעונת הרוקי שלו כדורסל בוגר בהרבה מגילות הצעיר (הילד בן 22) כאשר ברור שקיץ של עלייה במסה שריר אחרי עונה במהלכה למד מה זה לשחק מול שחקני NBA בוגרים יעשה פלאים למשחקו. כל הכישרון שיש בקבוצה הזו, זה נטו לטובתו היות והוא האופציה מס'1 מבין שחקני הפנים.
ברשימה שלי הוא רק מעט אחרי השרוך הצרפתי עם סיכוי גבוה מאוד להיבחר לאולסטאר כבר בעונות ה-2 על הפרקט של ה-NBA

לא ברור מדוע בחרו להשמיט בטיעון מוזר –
דרק לייבלי.
ההתקדמות של הרוקי הזה במהלך העונה, זה היה מרשים. ההתקדמות שלו בפלייאוף? מטורף.
ראינו שחקן בוסרי שמנצל כל דקה מזמן המשחק שהוא מקבל בשביל לצמוח ולשפר המון חלקים במשחקו. הסדרה מול מינסוטה בנתה סביבו הייפ אדיר שלא ניתן היה לשחזר בפיינלס,
אבל גם דם ראו גרף למידה מרשים כאשר יש לו מניות רבות באותו משחק ניצחון.
לייבלי זכה בפיס כאשר דאלאס בחרו בו. לא בכל יום יש התאמה מלאה כל כך בין צורך של קבוצה לבין פוטנציאל של רוקי.
הוא גבוה ברשימה שלי לשנה הבאה, כאשר אני בהחלט מצפה לראות הרבה רגעי "מינסוטה" מצדו במהלך העונה.

תודה, מנחם.
בוקר טוב,
ועוד הרבה בשורות טובות במהרה.

אשך טמיר המקורי
28/08/2024 7:16:45

תודה דוק
חיימה האקז יהיה הסופמור הטוב ביותר. הוא שחקן שלם.
וומבי ימשיך לכדרר על הקשת בין הרגליים ולזרוק לבנים משלוש.
לברון דוחה מדי. ברוני צריך לקרוא לו "הבבון", או "שיקוץ" או "פלולה".
סת' למיטב זכרוני שיחק בווריירס קצת, או לפחות היה בחוזים זמניים קצרים.

גיא הירוק
28/08/2024 7:32:25

סת' לא שיחק בגולדן בכלל.

עידו גילרי
28/08/2024 7:39:12

הוא נכנס לליגה דרך קבוצת הג'י- ליג שלהם.

אשך טמיר המקורי
28/08/2024 8:16:21

זה נכון, אבל בדקתי והוא קיבל חוזה לא מובטח ונחתך.

Curry went undrafted in the 2013 NBA draft. On August 23, 2013, he signed a non-guaranteed contract with the Golden State Warriors. He was, however, later waived by Golden State on October 25, 2013, after appearing in six preseason games.

Last edited 20 days ago by אשך טמיר המקורי
gogo
gogo
28/08/2024 7:41:38

תודה על המעורב
האחים תומפסון- הייתה פעם להקה
Thompson twins
האתלאיות והפוטנציאל בשמים. אוסאר תומפסון יכול להיות d&3 אם רק יגיע ה 3… שחקן הגנה יוצא מהכלל. לדעתי יתקשה למצות עצמו בדטרויט עם ההגעה של רון הולנד.

MBK
MBK
28/08/2024 8:04:01

מחסום השנה השניה הוא מחסום חשוב עבור לא מעט רוקיס
לברון פאקינג אובססיבי לגביי ה GOAT
מייקל בתגובה לסרטון
comment image

Avri
Avri
28/08/2024 11:06:25
Reply to  MBK

הבנאדם התלוצץ, ודווקא עשה זאת בחינניות ('חינניות' זו מילה?). זה היה באווירה מבודחת.

NBA בדם
28/08/2024 8:29:38

תודה מנחם
איך אמן תומפסון לפני צ'ט. לא מובן כלל.
שחקני העבר מצופפים שורות כנגד אדוארדס הסתום ובצדק.
לברון היה צריך להגיד לברוני שיקרא לו: "father time" ואז שבנו ישאל אותו: "תגיד אבא מה השעה עכשיו"?

Berch
28/08/2024 8:49:01

אחלה מעורב
נקווה שפופ לא ישאיר את וומבי על הספסל עוד שנה… שילמד
🤣

LiorD
LiorD
28/08/2024 8:51:22

A) סת' קרי לא רוצה לשחק עם סטף… רוצה להצליח בזכות עצמו.. זה ישר הזכיר לי את הסיפור שקפץ לראשם של לפחות 80% מהמגיבים (סליחה שהקדמתי אתכם), על השיר המפורסם של אתי לוי, אחותה התאומה של זהבה בן "את לא היא, היא לא את", וכמו אצל האחים קרי, התגובה המתבקשת והיחידה היא: 'תודה על העדכון, באמת התבלבלתנו'.

B) לברון לא רוצה שברוני יקרא לו אבא בפומבי? שוב, תודה על העדכון. שחקני הלייקרס עלולים היו להתבלבל. זאת בשונה מג'ני באס שלא מתבלבלת כשלברון שואל אותה Who's your daddy?

C) לדעתי מישהו קצת נסחף עם האמון בבציר הרוקיז 2023 של פורטלנד. אולי יותר מקצת. הלוואי ואני טועה, כיוון ששום דבר לא יספק לי אסקפיזים במהלך מלחמות לבנון 3.0 שבוא תבוא לצערי, מאשר לצפות בישראלי בפלייאוף.

Last edited 20 days ago by LiorD
אשך טמיר המקורי
28/08/2024 10:09:12
Reply to  LiorD

😂

דוקטור רזי הופמן
28/08/2024 19:01:27
Reply to  LiorD

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Stockton2Malone
28/08/2024 9:32:53

מעורב מצוין, תודה מנחם.
קלי אוברה – כוכב בעיני עצמו. מונטה אליס כמה שאני זוכר, ניסו כמה שנים לחבר את המשחק שלו עם סטף ורק אז ביצעו את הטרייד שעבד מצוין מבחינת גולדן סטייט.

שי אבן צור
28/08/2024 10:30:24

מבחינתי סת' מלך
עשה את שלו וחי מצוין והכל בכוחות עצמו
מת על אנשים כאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון לא מנפק מספיק בידור בינתיים.
אני מחכה לרגע שיביאו לסטייפלס סנטר להקת עיזים אמיתית ליד הספסל או בהופעת המחצית ועל העיזים ידביקו תמונות של לברון.
חכו לשאגות שברוני יקלע סלים, כל הקבוצה תהיה,חייבת לנופף מגבות ולעשות באולינג נופל

https://youtu.be/pynBCzwIroE?si=ngrIpB9VqiMKOufk

חייב לציין שבעידוד צורני קבוצתי גס הכי טובים בליגה.
ביחידים כיום דיאנדרה גורדן זה הדבר האמיתי בעל תרומה חברתית מהותית.

NBA בדם
28/08/2024 10:48:29

הייתי מעביר את דיאנג'לו ראסל בתמורה ללהקת עיזים.
הבעיה היא שהרועה צאן שלהם ירצה 7 בחירת סיבוב ראשון בתור תוספת.

עידו גילרי
28/08/2024 10:52:18
Reply to  NBA בדם

בשביל החוזה שלו, ראסל הוא תמורה הרבה יותר מסבירה. מה אתה חושב שאתה יכול לקבל במקום?

NBA בדם
28/08/2024 10:59:13

כל שחקן שלא יקרוס טוטאלית פעמיים מול דנבר יתקבל בברכה. הבעיה שהנהלת הלייקרס לא כל כך נלהבת לשחרר נכסים.

עידו גילרי
28/08/2024 11:01:37
Reply to  NBA בדם

לדוגמה…?

NBA בדם
28/08/2024 11:06:39

שחקן סטייל קארוסו,מקונל.
כמובן שרציתי מישהו כמו מארי שעבר לפלקינס, אבל זו לא היה אפשרות ריאלית.

עידו גילרי
28/08/2024 11:14:47
Reply to  NBA בדם

משעשע שאתה חושב שמארי היה שדרוג רציני על ראסל, בטח ליד לברון.
קארוסו הייתם צריכים לזוז מהר יותר ולוותר על משהו. שחקן שבאמת מתאים יותר ללייקרס.
לא חושב שהפייסרס מוותרים על מקונל.

Last edited 20 days ago by עידו גילרי
NBA בדם
28/08/2024 11:18:00

נכון שהוא זקוק לכדור ביד כדי להיות במיטבו, אבל הוא מגוון יותר התקפית מדילו ובהגנה זה עולם אחר.

עידו גילרי
28/08/2024 11:19:49
Reply to  NBA בדם

ולכן גם משלמים לו כפול…
הוא שדרוג ממש במעט וממש לא בטוח שלא יקרוס בדיוק כשאתה צריך אותו.

עידו גילרי
28/08/2024 11:20:45

והכי חשוב קלעי הרבה פחות טוב מבחוץ – שזה קריטי לצד לברון.

NBA בדם
28/08/2024 11:26:59

הוא עוד לא קיבל הזדמנות בקבוצת פלייאוף רצינית. אפשר היה להעביר שחקן כמו ואנדו בשביל השכר, אבל הלייקרס לא רצו לשחרר נכסים.

עידו גילרי
28/08/2024 11:35:21
Reply to  NBA בדם

בצדק…בדיוק מהסיבות שציינתי.
במה הלייקרס של השנה שבקושי עשו בעונה שעברה פלייאוף מהפלייאין יותר רציניים מהקבוצה שבה הוא היה?

עידו גילרי
28/08/2024 11:35:43

או ננסח את זה אחרת – מה עושה אותם לקבוצת פלייאוף רצינית?

NBA בדם
28/08/2024 11:41:16

יש לה (לפחות לפי העונה שעברה), 2 שחקני טופ 15 בליגה.
זה כבר לבד יותר רציני מטריי יאנג והחבורה הבינונית של אטלנטה.

עידו גילרי
28/08/2024 11:55:04
Reply to  NBA בדם

אוקי אז עזוב את ההשואה לאטלנטה – מה עושה אותה לקבוצה רצינית נקודה.

NBA בדם
28/08/2024 11:57:03

2 שחקני טופ 15 (ע"פ העונה שעברה). זה כבר בסיס טוב. כוכב שלישי כמו מארי ישדרג אותם מאוד לטעמי.

עידו גילרי
28/08/2024 11:58:19
Reply to  NBA בדם

קבוצת סף פלייאוף כשההבדל בין מארי לראסל שולי וההתאמה פחות טובה.

NBA בדם
28/08/2024 12:01:11

לטעמי ההבדל הוא לא שולי, גם בהתקפה ובמיוחד בהגנה.
דילו ממש היה נזק בפלייאוף נגד דנבר פעמיים. כל שחקן ששומר וגם תורם קצת בהתקפה עדיף עליו, ומארי האיכותי עוד יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅😅
תמיד תוכל להחזיר את ראס

NBA בדם
28/08/2024 11:37:46

ראס כרגע ב G league של דנבר. הוא בחמישייה עם עוד 4 סוסים של יוקיץ', שהם מועילים יותר ממנו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/08/2024 17:11:07

חחחחחחחחח

עידו גילרי
28/08/2024 10:44:14

בגזרת השגעון הרגיל של מאט אישביה – הסאנס חתכו הלילה (כצפוי כבר כמה שבועות) את לידל וליטל.
מעבר למשחק הפונטי החביב יש גם עניינים פיננסים. לידל לא משפיע בשום צורה אבל לעומתו לנאסיר ליטל נשארו עוד שלוש שנים על החוזה בשווי של כמעט 22 מיליון דולר. אז הסאנס פורסים את המשקולת על פני שבע שנים בהן ישלמו לפוטנציאל הלא ממומש קצת יותר משלוש מליון לעונה (זה לפני שמכניסים לשקלול את מס המותרות שיתווסף…).
מהלך קצת לא ברור לאור העובדה שבמצבם הסאנס צריכים חוזים בגדלים משתנים לצורך ביצוע כל טרייד כמעט.זה של ליטל יכול להיות חתיכה שתהיה חסרה.
keep them coming

Last edited 20 days ago by עידו גילרי
Avri
Avri
28/08/2024 11:08:43

חתכו את לידל וליטל בשביל לפנות מקום להחתמה של הנזל וגרטל. סליחה, הייתי חייב להוציא את זה מהסיסטם.

עידו גילרי
28/08/2024 11:12:58
Reply to  Avri

🙂

עגל
28/08/2024 12:58:51
Reply to  Avri

התכוונת להודל ו-וודל (גלן וכריס)?

רן הנרגן
רן הנרגן
28/08/2024 15:56:39

כתוצאה מכך ש GMים הפנימו את כל המוקשים שיש ב CBA אין כמעט קבוצות עם מקום מתחת לתקרת השכר מה שמאוד מצמצם יכולת של קבוצה כמו פניקס לפרוק חוזה אפילו בעלות של בחירת סיבובב שני. למעשה רק ליוטה יש מקום והרבה GMים יעדיפו להתפטר לפני שיעשו עסקה עם אינג החמדן

עידו גילרי
28/08/2024 16:01:21

אנחנו לא בקטע של לפרוק חוזים. אנחנו בקטע של למצוא שחקנים שיחזקו את הסגל. יכוליםפ לעשות רק עסקה של אחד על אחד. אז עכשיו אין אחד מסדר גודל של 7 מיליון רק 8 ומעלה.

רן הנרגן
רן הנרגן
28/08/2024 18:53:24

אתם נדפקתם חזק מהסיפור של התקרה הקשיחה שהסינר השני יצר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/08/2024 10:47:21

תודה רבה מנחם

עגל
28/08/2024 13:01:11

תודה מנחם.
גם אני לא מבין איפה צ'ט ווומבי בדרוג, הוצאתם די טיפשית.
תמשיך עם "כמו שאומרים החברים שלי מ-xxx", אתה מעלה שמות של ישובים קטנים שהקוראים הצעירים פחות מכירים.
לאור המצב בארץ, כהומאז' אני מציע להשכיר של שמות של מפונים מהצפון ומהדרום. יש לך חברים במנרה או כרם שלום?

yaniv
yaniv
28/08/2024 14:01:47
Reply to  עגל

צט שלישי בדירוג וומבי ראשון

עמיחי קטן
28/08/2024 13:02:35

תודה מנחם.
וומבניאמה הוא כבר עכשיו שחקן ההגנה הכי טוב בעולם ושחקן שקשה מאוד לעצור אותו בצבע.
יש לו הרבה מקום לשיפור, בעיקר בקליעה מבחוץ, אבל לא רק, והוא נמצא גבוה מאוד ברשימת השחקנים שמסקרנים אותי בעונה הקרובה

ירון, החלום
ירון, החלום
05/09/2024 9:41:37

בס"ד
תודה